Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8027459: Komplexní pozemkové úpravy v k. ú. Lhotka n. Bečvou

Příloha 15PT-000215anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        č. objednatele č. 1: 377-2012-130777
                                    č. objednatele č. 2: 7/ -
                                    č. zhotovitele:

                                       SMLOUVA O DÍLO
(podle § 536 a násl. zákona 5. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, ve znění pozd. předpisů)

                                 SMLUVNÍ STRANY:

O b j e d n a t e l č. 1:

Název:                           Česká republika - Ministerstvo zemědělství
                                 Pozemkový úřad Vsetín
Adresa:                          Družstevní 1602, 755 01 Vsetín
Zástupce ve věcech smluvních:    ředitelka Pozemkového úřadu Vsetín

Telefon:                         000 20 478/není plátcem DPH
e-mail:
Zástupce ve věcech technických:
Telefon:
e-mail:
Bankovní spojení:
Číslo úctu:
IČ/DIČ:

O b j e d n a t e l c. 2:

Název:                           Ředitelství silnic a dálnic České republiky
Adresa:                          Na Pankráci 546/56,145 0.5 Praha 4
V zastoupení:                    Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Zlín
Adresa:                          Fůgnerovo nábřeží 5476, 760 01 Zlín
Zástupce ve věcech sníluvních:
                                                            ředitel Správy Zlín

Telefon:                         65993390/CZ65993390
e-mail:
Zástupce ve věcech technických:
Telefon:
e-mail:
Bankovní spojení:
Číslo úětu:
IČ/DIČ:

                                 1
Zhotovitel:

Název:                           AGROPROJEKT PSO, s.r.o.

Adresa:                          Slavíčkova 840/lb, 638 00 Brno

Zástupce ve věcech smluvních:       Jednatel

Telefon:

e-mail:

Zástupce ve věcech technických:

Telefon:

e-mail:

Bankovní spojení:

Číslo úctu:

IČ/DIČ:                          41601483/CZ41601483

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u KS v Brně oddíl C, vložka 2171.

                   uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo
na základě výsledku výběrového řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,

                           ve znění pozdějších předpisů (dále jen „smlouva"):

                                                                                                     v

                                                        Cl. I.
                                           Předmět a úěel smlouvy

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele dílo spočívající ve
     vypracování návrhu Komplexní pozemkové úpravy v katastrálním území Lhotka
     nad Bečvou (dále jen „KPÚ") včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti
     určené pro obnovu katastrálního operátu novým mapováním - kód kvality je dán
     přesností měření a vyhotovení veškeré dokumentace pro zavedení výsledků KPÚ do
     katastru nemovitostí a jako nezbytný podklad pro územní plánování (dále jen „dílo").
     KPÚ byla vyvolána v důsledku stavební činnosti Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správy
     Zlín při přípravě a realizaci výstavby silnice 1/35 Valašské Meziříčí - Lesná a 1/35 Lesná
     - Palačov. Účelem je ve veřejném zájmu prostorově a funkčně uspořádat pozemky, scelit
     je nebo rozdělit a zabezpečit přístupnost a využití pozemků a vyrovnání jejich, hranic tak,
     aby se vytvořily podmínky pro racionální hospodaření vlastníků půdy; v těchto
     souvislostech k nim uspořádat vlastnická práva a s nimi související věcná břemena,
     zajistit jimi podmínky pro zlepšení životního prostředí, ochranu a zúrodnění půdního
     fondu, vodního hospodářství a zvýšení ekologické stability krajiny včetně
     protipovodňových opatření.

2. Dílo bude provedeno v rozsahu uvedeném v článku III. této smlouvy.
3. Při plnění předmětu smlouvy je zhotovitel povinen dodržovat zejména následující právní

     předpisy:

• Zákon Č. 139/2002 Sb., o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech a o změně
     zákona č. 229/1991 Sb., o úpravě vlastnických vztahů kpůdě a jinému zemědělskému
     majetku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 139/2002 Sb.“).

• Zákon č. 229/1991 Sb., o úpravě vlastnických vztahů kpůdě a jinému zemědělskému
     majetku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon Č. 229/1991 Sb “).

                                 2
® Zákon č. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí ČR (katastrální zákon), ve znění
     pozdějších předpisů

® Zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů
     souvisejících s jeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů

® Vyhláška č. 31/1995 Sb., kterou se provádí zákon ě. 200/1994 Sb., o zeměměřictví
     a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících sjeho zavedením, ve znění
     pozdějších předpisů

• Zákon č. 265/1992 Sb., o zápisech vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem,
     ve znění pozdějších předpisů.

• Vyhláška č. 26/2007 Sb., kterou.se provádí zákona č. 265/1992 S., o zápisech
     vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem ve znění pozdějších předpisů
     a zákon č. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí České republiky, ve znění pozdějších
     předpisů, ve znění vyhl. č. 164/2009 Sb. (dále jen „vyhl. č. 26/2007 Sb “)•

• Vyhláška c. 545/2002 Sb., o postupu při provádění pozemkových úprav a náležitostech
     návrhu pozemkových úprav, ve znění vyhl. ě. 122/2007 Sb. (dále jen „vyhl. č. 545/2002
     Sb “)■

• Návod pro obnovu katastrálního operátu a převod, ě.j. ČÚZK 6530/2007-22 ve znění
     dodatku ě. 1 ě.j, 338-2008-22 a dodatku č. 2 , ě.j. ČÚZK 2390 /2009-22.

• Návod pro vedení a správu katastru nemovitostí, ě.j. ČÚZK 4571/2001-23.

• Struktura výměnného formátu informačního systému katastru nemovitostí České
     republiky, ě.j. 5598/2002-24, ve znění dodatku č. 1 ě.j. 2893/2003-24, dodatku č. 2 ě.j.
     5165/2003-24, dodatku ě. 3 ě.j.899/2004-24, dodatku č.4 ě.j. 4927/2004-24, dodatku c. 5
     ě.j. ČÚZK 971/2006-24, dodatku č. 6 ě.j. ČÚZK 3463/2006-24, dodatku č. 7 ě.j. ČÚZK
      1301/2007-24, dodatku č. 8 ě.j. ČÚZK 5318/2007-24 a dodatku ě.9 ě.j. ČÚZK
     2704/2009-24 a dodatku ě. 10 ě.j. ČÚZK 5131/2009-24.

• Technologický postup pro revizi a zřizování zhušťovacích bodů ČÚZK, ě.j. 2112/1997-
     22 ve znění dodatku č. 1, ě.j. 1131/1998-22 a dodatku ě. 2, ě.j. 2086/1998-22.

• Zákon Č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů (zákon
     o oceňování majetku), ve znění pozdějších předpisů

• Vyhláška ě. 3/2008 Sb., o provedení některých ustanovení zákona ě. 151/1997 Sb.,
     o oceňování majetku a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
     (oceňovací vyhláška), ve znění pozdějších předpisů

• Podmínky k ochraně zájmů podle zvláštních předpisů stanovené dotčenými a správními
     orgány v souladu s ust. § 6 odst. 6 zákona ě. 139/2002 Sb.

• Metodický návod k provádění pozemkových úprav (MZe-ÚPÚ ě.j. 10747/2010-133000).

• Technický standard plánu společných zařízení v pozemkových úpravách (MZe-ÚPÚ č.j.
     10749/2010-133000).

• Technický standard digitální formy zpracování plánu společných zařízení v pozemkových
     úpravách.

• Platné technické normy, metodiky a standardy.

• V případě, že v průběhu plnění předmětu veřejné zakázky nabude platnosti a účinnosti
     novela některého z výše uvedených právních předpisů a návodů (postupů), popřípadě
     nabude platnosti a účinnosti jiný právní předpis a návod (postup) vztahující se k předmětu

                                                                                                        3
     díla, je zhotovitel povinen řídit se při realizaci díla těmito novými právními předpisy a
     návody (postupy).

4. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí
     v době sjednané v článku V. této smlouvy. Dokončením díla se rozumí zápis KPU do
     katastru nemovitostí a vytyčení hranic pozemků dle návrhu KPÚ, a to nejdéle do tří let od
     pravomocného rozhodnutí o schválení návrhu KPU podle § 11 odst. 4 zákona č. 139/2002
     Sb.

5. Objednatel se zavazuje, že řádně provedené dílo převezme a zaplatí za něj cenu podle čl.
     VII. v souladu se zněním uvedeným v čl. VIII. této smlouvy.

                                                       ČI. II.
                                          Podklady k provedení díla

1. Nabídka zhotovitele ze dne 13.2.2012.

2. Objednatel č. 1 se zavazuje předat zhotoviteli do 1 měsíce od podpisu této smlouvy
     podklady dle § 1 odst. 2 písm. a), b), c), g) vyhl. č. 545/2002 Sb. Ostatní podklady podle
     písm. d), e), f) citované vyhlášky, pokud je nemá objednatel k dispozici, si zajistí
     zhotovitel.
     O předání podkladů bude sepsán oboustranně podepsaný zápis.

3. Zhotovitel se zavazuje zdržet se šíření jemu předaných podkladů vůči třetí osobě. Tyto
     mohou být předány třetí osobě jen se souhlasem objednatele č. 1 a v souladu
     s vyhotovením díla.

                                                       Čl. III.
                   Rozsah díla a jeho členění na ucelené části a fakturační celky

Dílo bude rozděleno na následující ucelené části sestavené z níže uvedených fakturačních
celků a dílčích fakturační celků v souladu s přílohou vyhlášky č. 545/2002 Sb., Metodickým
návodem k provádění pozemkových úprav, č.j. 10747/2010-13300 a Technickým standardem
plánu společných zařízení v pozemkových úpravách, č.j. 10749/2010-13300 a Technickým
standardem digitální formy zpracování plánu společných zařízení v pozemkových úpravách.
V podrobnostech se rozsah, členění díla a struktura dokumentace díla řídí přílohou č. 1, která
je nedílnou součástí této smlouvy.

1. Hlavní fakturační celek Přípravné práce je sestavena z následujících dílčích
     fakturačních celků

1.1. Vyhodnocení podkladů a rozbor současného stavu. Vypracování seznamu dotčených
     parcel, seznamu dotčených vlastníků pro úvodní jednání, popřípadě další potřebné
     podklady pro úvodní jednání a pro vyznačení poznámky o zahájení řízení do katastru
     nemovitostí (dále jen ,,KN“). Prověření vlastnictví pozemků ve vlastnictví státu vč.
     nabývacích dokladů a zjištění majetku Státu ve smyslu § 29 zákona č. 229/1991 Sb. Dále
     zhotovitel zpracuje rozbor současného stavu území - průzkum území (charakter
     hospodaření, čestní síť, eroze, vodní režim - včetně analýzy odtokových poměrů a studie
      odtokových poměrů atd. podle § 3 vyhl. č. 545/2002 Sb.). Výsledky analýzy
      odtokových poměrů a studie odtokových poměrů budou zásadní pro návrh
     protipovodňové ochrany území. Zhodnocení požadavků a stanovisek dotčených orgánů
      a organizací (vč. dotčených obcí), celkové vyhodnocení území pro využití k návrhovým
     pracím.

                                                                           4
1.2. Dohledání a ověření stávajícího bodového pole včetně jeho doplnění (vybudování) na
     základě návrhu na zahuštění podrobného polohového bodového pole (PBPP),
     schváleného katastrálním úřadem, včetně stabilizace, dle bodu 5. písm. a) přílohy k vyhl.
     č. 545/2002 Sb.

1.3. Polohopisné zaměření zájmového území (mimo trvalé porosty, v trvalých a lesních
     porostech) a popřípadě výškopis v potřebném rozsahu pro pozemkové úpravy včetně
     druhů pozemků v rozsahu určeném v bodě 5. písm. c) přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb,

     Zhotovitel také projedná s vlastníky a zajistí případný souhlas se vstupem do pozemkové
     úpravy (§ 3 odst. 3 zákona č. 139/2002 Sb.)

1.4. Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu upravovaného území v rozsahu určeném
     v bodě 5. písm. c) přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb. Zjišťování průběhu hranic,
     vypracování potřebných GP, ZPMZ, stabilizace, odsouhlasení hranic komisí, předání
     protokolů pro katastrální úřad (Elaborát zjišťování hranic dle platného Návodu pro
     obnovu katastrálního operátu a převod). Případně vyhotovení podkladů pro změnu
     katastrální hranice podle vyhl, č. 26/2007 Sb., vyhotovení podkladů pro konzultace
     průběhu obvodu KPU s katastrálním úřadem. Zjišťování průběhu hranic liniových staveb.
     Předsedou komise pro zjišťování průběhu hranic bude jmenován zástupce zhotovitele -
     úředně oprávněný zeměměřický inženýr. Jeho účast v terénu je nezbytná po celou dobu
     tohoto šetření.

1.5. Geometrické a polohové určení vnitřního obvodu upravovaného území v rozsahu
     určeném v bodě 5. písm. c) přílohy kvyhí. č. 545/2002 Sb. Zjišťování průběhu hranic,
     vypracování potřebných GP, ZPMZ, stabilizace, odsouhlasení hranic komisí, předání
     protokolů pro katastrální úřad.

1.6. Zjišťování a zaměření hranic pozemků neřešených podle § 2 zákona č. 139/2002 Sb.
     Zjišťování hranic pozemků a jejich zaměření bude provedeno v souladu s ustanovením §
     7 odst. 6 vyhl. č. 545/2002 Sb. a dle požadavků příslušného pracoviště katastrálního
     úřadu uvedených v dohodě s pozemkovým úřadem (bod 3c náležitosti návrhu
     pozemkových úprav - příloha k vyhlášce č. 545/2002 Sb., v platném znění).

1.7. Zpracování dokumentace soupisu nároků vlastníků pozemků pro vypracování návrhu
     nového uspořádání pozemků. Identifikace případných nedokončených restitučních
     nároků, spolupráce při zjištění zemřelých vlastníků a dat jejich úmrtí, návrh na
     ustanovení opatrovníků, které pak usnesením ustanoví pozemkový úřad. Prověření
     vlastnictví pozemků ve vlastnictví státu a jiných subjektů na základě zjištění (zaměření)
     skutečného stavu v terénu. Zjišťování nesouladů v katastru nemovitostí včetně nároků
     vlastníků - rozdílu mezi souborem popisných informací a souborem geodetických
     informací - rozdíly projedná zhotovitel s příslušným katastrálním úřadem.

     Součástí a podkladem pro vypracování dokumentace nároků vlastníků bude topologická
     úprava linií BPEJ na zaměřený skutečný stav, odsouhlasené VUMOP, v.v.i. Elaborát
     bude vypracován v souladu s ust. § 8 zákona č. 139/2002 Sb. a § 8 vyhl. č. 545/2002
     Sb. a tabulky č. 1 této vyhlášky. Dále bude součástí vyšetření nesouladu druhů pozemků
     a způsobů využití v souladu s ustanovením § 3 odst. 3 vyhl, č. 545/2002 Sb. Projednání
     možnosti případného vypořádání spoluvlastnictví. V průběhu zpracování návrhu bude
     prováděna průběžná aktualizace soupisu nároků na základě nových skutečností jako např.
     rozdělení spoluvlastnictví, úprava obvodu pozemkové úpravy, změna okruhu účastníků
     řízení, a to až do vydání rozhodnutí pozemkového úřadu dle ustanovení § 11 odst. 8.
     zákona č. 139/2002 Sb. Bude-li zjištěno duplicitní vlastnictví k pozemku, bude
     vypracován návrh na jeho vypořádání ve smyslu § 13 odst. 4 a 5 zákona č. 139/2002 Sb.

                                                                                                        5
     Tabulka č. 1 soupis nároků bude mimo 3 paré dodána v 1 vyhotovení v nesvázané podobě
     pro vlastníky pozemků.

2. Hlavní fakturační celek Návrhové práce je sestaven z následujících dílcích
     fakturačních celků

2.1. Vypracování plánu společných zařízení, vč. vyjádření orgánů a organizací v průběhu
     zpracování včetně vyřešení všech připomínek (v případě napojení polních cest na silnice
     II. a III. třídy posouzení rozhledových vzdáleností a souhlas vydaný Policií ČR o
     povolení tohoto připojení). Vyhotovení celkové bilance půdního fondu, kterou je nutné
     vyčlenit kjeho provedení, včetně bilance použitých pozemků ve vlastnictví státu, obce
     popř. jiných vlastníků. Vypracování Oznámení dle § 6 zák. č. 100/2001 Sb., o posuzování
     vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů, včetně příslušné
     dokumentace, v případě stanovení příslušným úřadem, že záměr podléhá zjišťovacímu
     řízení dle příslušného zákona.

     Dokumentace k plánu společných zařízení bude vyhotovena dle výsledků rozboru
     současného stavu území a požadavků objednatele v souladu s „Technickým standardem
     plánu společných zařízení v pozemkových úpravách, Mze - ÚPU č.j. 10749/2010-13300“
     a Technickým standardem digitální formy zpracování plánu společných zařízení
     v pozemkových úpravách.

     Dokumentace bude zpracována v rozsahu dle bodu 7 přílohy vyhl. č. 545/2002 Sb. a bude
     řádně podepsána a označena příslušným razítkem zhotovitele a osoby s předepsanou
     odbornou způsobilostí nebo osvědčením o autorizaci.

     Plán společných zařízení (dále také ,,PSZ“) bude projednán a odsouhlasen se sborem
     zástupců vlastníků, dotčenými orgány a organizacemi, včetně vyřešení všech připomínek,
     projednán a protokolárně schválen technicko-dokumentační komisí ÚPÚ - příslušnou
     regionální dokumentační komisí (dále jen ,,RDK“) dle vnitřních předpisů objednatele ě. 1
     a projednán a schválen zastupitelstvem příslušné obce na veřejném zasedání. Projednání
     sRD K zajišťuje pozemkový úřad. Zhotovitel se na základě výzvy pozemkového úřadu
     zúčastní projednání předložené dokumentace a je povinen odstranit případné nedostatky
     zjištěné RDK.

     Plán společných zařízení pro řešené katastrální území bude funkčně a koncepčně
     provázán na sousední k. ú., zejména s ohledem na potřebu protipovodňových opatření.
     Součástí díla bude i posouzení navržených změn v situování společných zařízení ve
     srovnání se schváleným územním plánem řešeného katastrálního území. Součástí díla
     nejsou projekty pro stavební povolení a realizaci staveb.

2.2. Výškopisné zaměření zájmového území. Zaměření bude provedeno v nezbytném rozsahu
     u pozemků ohrožených vodní erozí nebo u pozemků, na nichž se předpokládá výstavba
     a realizace společných zařízení.

2.3. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy,
     zejména podélných a příčných profilů především u hlavních komunikací a dalších staveb
     pro stanovení plochy záboru stavbami (s ohledem na případné násypy nebo zářezy)
     včetně geologického průzkumu, vyžaduj e-li to charakter území. Provedení předběžných
     geotechnických průzkumů pro stavby plánu SZ s prioritní potřebou realizace.
     Dokumentace bude vypracována a autorizována inženýrem v příslušném oboru.
2.4. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru pudy,
     včetně geol. průzkumu a nezbytných výpočtů pro vodohospodářskou část plánu
     společných zařízení. To vše s ohledem na potřeby správy a provozu jednotlivých
     vodohospodářských zařízení. Dokumentace bude vypracována a autorizována inženýrem
     v příslušném oboru.

2.5. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků včetně bilancí. Optimální prostorové
     a funkční uspořádání nových pozemků včetně bilancí odsouhlasených vlastníky nejméně
     75 % výměry pozemků řešených podle § 2 zákona č. 139/2002 Sb., zpracovaných
     v souladu s § 9 a §10 zákona č. 139/2002 Sb., s § 10 vyhl. č. 545/2002 Sb. a tabulkou č. 2
     této vyhlášky. Dokumentace návrhu nového uspořádání pozemků bude v rozsahu
     uvedeném v bodech 8 a 9 přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb. Zpracování znaleckých
     posudků na ocenění věcných břemen a na ocenění pozemků vlastníků, které budou
     vykupovány ve prospěch státu pro dosažení cíle pozemkových úprav.

2.6. Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ. Kompletní dokumentace bude
     předložena v rozsahu stanoveném přílohou k vyhl. č. 545/2002 Sb., včetně grafických
     příloh dle bodu 9 a průvodního listu souhrnné zprávy podle bodu 1. a 2., a to v počtu čtyř
     vyhotovení v papírové formě a 1 x digitálně; paré č. 1 bude obsahovat originály dokladů.
     Vše bude řádně označeno, podepsáno s příslušným razítkem zhotovitele a osoby
     s předepsaným úředním oprávněním. Návrh KPU bude předán včetně zapracovaných
     připomínek a námitek, podaných v době vystavení návrhu. Zhotovitel se zavazuje
     v souladu s ustanovením § 66 odst. 2 vyhlášky č. 26/2007 Sb. předat výsledky
     zeměměřických činností využité pro obnovu katastrálního operátu na podkladě výsledků
     pozemkových úprav ověřené podle zákona o zeměměřictví příslušnému katastrálnímu
     úřadu prostřednictvím úředně oprávněného zeměměřického inženýra („ověřovatele")
     k posouzení způsobilosti jejich převzetí do katastru nemovitostí nejméně 30 dnů před
     předáním objednateli. V digitální i tištěné formě budou zpracovány tabulkové a mapové
     přílohy pro rozhodnutí pozemkového úřadu dle § 11 odst, 5 a 8 zákona č. 139/2002 Sb.
     Písemná část přílohy k rozhodnutí o schválení návrhu pozemkových úprav bude
     obsahovat bilanci původních a nově navržených pozemků. Grafická část přílohy bude
     obsahovat znázornění původního a nově navrženého pozemku (podrobnou situaci pro
     jednotlivé vlastníky), K rozhodnutí o výměně nebo přechodu vlastnických práv bude
     zpracována příloha č. 1 (pozemky - s příp. určením výše úhrady a lhůty podle § 10 odst.
    2 zákona č. 139/2002 Sb., nebo s přechodem věcných břemen), příp. příloha č. 2 (zrušení
     věcných břemen) a příloha č. 3 (zřízení věcných břemen). Veškeré výše uvedené přílohy
     budou dále zpracovány v jednom vyhotovení pro každého vlastníka. Ke 2. rozhodnutí
     bude zpracována grafická příloha se znázorněním nových pozemků (výřez z mapy DKM
    pro jednotlivé vlastníky).

3. Hlavní fakturační celek Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo
     je sestaven z následujících dílčích fakturačních celků

3.1. Vytyčení a označení hranic pozemků (trvalá stabilizace lomových bodů) a protokolární
     předání hranic navržených pozemků dle schváleného návrhu KPU, dle požadavků
     vlastníků a podle rozhodnutí objednatele. Pro fakturaci bude rozhodující skutečný počet
     měrných j ednotek.

3.2. Zpracování mapového díla včetně digitální katastrální mapy (dále jen „DKM"), SPÍ
     a podkladů potřebných pro zavedení výsledků pozemkových úprav do KN, Topologická
     úprava platných linií BPEJ na DKM, schválená VÚMOP, v.v.i. Dokumentace bude
     obsahovat náležitosti podle § 66 vyhl. č. 26/2007 Sb.

                                                                           7
                                                       ČI. IV.
                                Technické požadavky na provedení díla

1. Výsledky jednotlivých etap díla (fakturačních celků příp. ucelených částí) budou
     předávány v klasické formě písemného a grafického zpracování v papírové a digitální
     podobě na paměťovém mediu ve formátech *.doc, .xls, výsledky geodetických a
     grafických prací budou předávány ve formátu .dgn, v souřadnicovém systému S-JTSK,
     rastrová data ve formátu .cit (v případě požadavku objednatele č. 1 v jiných formátech),
     neboť zadavatel používá softwarové vybavení pracující s těmito formáty. Z důvodu
     možnosti kontroly předaného díla nebo jeho části požaduje objednatel předat návrh KPÚ
     ve formátu kompatibilním s programem POZEM od firmy HSI Praha.

2. Ukončené fakturační celky budou odevzdány s náležitostmi podle odstavce 1. článku IV.
     této smlouvy v následujícím počtu vyhotovení a formě:
     1.1. Vyhodnocení podkladů a rozbor současného stavu včetně analýzy odtokových
     poměrů a studie odtokových poměrů - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

     1.2. Dohledání, doplnění a ověření stávajícího bodového pole - 3 x papírové zprac. a 2x
          CD.

      1.3. Polohopisné zaměření zájmového území - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

      1.4. Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

      1.5. Geometrické a polohové určení vnitřního obvodu - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

      1.6. Zjišťování a zaměření hranic pozemků neřešených - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

      1.7. Dokumentace nároků vlastníků - 4 x papírové zprac, a 2x CD.

     2.1. Vypracování plánu společných zařízení - 4 x papírové zprac. a 2x CD. Návrh plánu
     společných zařízení v měřítku 1 : 2000 nebo 1 : 5000 (měřítka stanoví objednatel podle
     potřeby v průběhu zpracování KPU).

     2.2. Výškopisné zaměření zájmového území - 2 x papírové zprac. a 2x CD.

     2.3. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

     2.4. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

     2.5. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků - 3 x papírové zprac. a 2x CD.

     2.6. Předložení kompletní dokumentace návrhu KPU - 4 x papírové zprac. a 2x CD.
           Vypracování písemných a grafických příloh k 1. a 2. rozhodnutí - v papírovém
           zpracování pro každého vlastníka zvlášť a CD.

     3.1. Vytyčení hranic pozemků - v náležitostech podle katastrálních předpisů 2x.

     3.2. Zpracování mapového díla - 3x papírové zprac. a 2x CD. Mapové dílo bude
     zpracováno podle zvláštního předpisu (Návod pro obnovu katastrálního operátu a převod,
     ČÚZK 2007, ve znění dodatků). DKM bude zpracována a předána ve výměnném formátu
     ISKN podle vyhl. č. 26/2007 Sb.

3. Grafické výstupy budou zpracovány v měřítku stanoveném příslušným katastrálním
     úřadem. Návrh plánu společných zařízení v měřítku 1 : 2000 nebo 1 : 5000 (měřítka
      stanoví objednatel podle potřeby v průběhu zpracování KPÚ).

4. Grafické počítačové soubory mapového díla i návrhu KPÚ budou respektovat požadavky
     objednatele č, 1 a příslušného katastrálního úřadu. Součástí výsledných digitálních

                                                                                                         8
     katastrálních map budou podklady podle zadání objednatele č. 1 na základe dohody
     s příslušným katastrálním úřadem.

5. Mapové dílo (ve formátu *.vfk) spolu s přílohami k rozhodnutí o výměně nebo přechodu
     vlastnických práv (v listinné podobě) budou odevzdány ke kontrole katastrálnímu úřadu
     30 dnů před předáním objednateli. Součástí příloh k rozhodnutí dle ust. § 11 odst. 4 a 8
     zákona č. 139/2002 Sb., bude grafická část s přehledem umístění nových pozemků.

                                                        ČI. V.
                                           Čas a místo předání díla

1. Dílo bude předáváno po ukončených hlavních fakturačních celcích, příp, dílčích
     fakturačních celcích ve smyslu článku III. této smlouvy, a to v termínech jak jsou
     uvedeny v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy, v sídle pozemkového
     úřadu.

2. U prací navazujících bezprostředně na část 2.1. Vypracování plánu společných zařízení je
     zhotovitel povinen zohlednit nutnost předložení zpracované dokumentace k posouzení a
     schválení regionální dokumentačně-technické komisi v návaznosti na další časový
     harmonogram prací na KPÚ.

3. Fakturační celek 3.1. - Vytyčení pozemků a stabilizace vlastnických hraníc dle návrhu
     KPÚ bude provedeno do 3 měsíců od písemné výzvy objednatele č. 1 k provedení těchto
     prací.

4. Fakturační celek 3.2. - Mapové dílo, včetně DKM a SPI, bude zpracováno do 3 měsíců od
     písemné výzvy objednatele č. 1 k zahájení těchto prací. Před předáním díla objednateli č.
      1 zhotovitel zajistí provedení kontroly této části díla KÚ. Objednatel vyzve zhotovitele
     nejpozději do 30 dnů od právní moci rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ. V případě, že
     nabytí právní moci rozhodnutí o schválení návrhu pozemkové úpravy bylo závislé na
     rozhodnutí o odvolání, lhůta se prodlužuje na 90 dnů.

                                                       ČI. VI.
                                 Předání a převzetí díla, sankce, záruky

1. Zhotovitel se zavazuje odevzdávat objednateli dílo po ukončených hlavních fakturačních
     celcích, příp. ukončených dílčích fakturačních celcích v souladu s čl. III. v termínech
     uvedených v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy.

2. Zhotovitel předloží dílo, příp. jeho část (dále jen ,,díío“), nejméně 14 dnů před termínem
     předání díla dle přílohy č. 1 této smlouvy, ke kontrole objednateli. Zhotovitel dílo zašle
     objednateli, příp. dílo osobně s průvodním dopisem předloží na podatelnu objednatele.
     Na žádost zhotovitele podatelna potvrdí doručení díla podacím razítkem.

3. V případě, že po kontrole objednatele bude zjištěno, že je dílo bez zjevných vad a
     nedodělků, bude možno dílo převzít. O předání a převzetí díla, příp. části díla, bude
     sepsán předávací protokol (dále jen „předávací protokol**)- Předávací protokol vyhotoví
     zhotovitel. Předávací protokol musí být podepsán zástupcem objednatele pro věci
     technické a odpovědným zástupcem zhotovitele.

4. V případě, že předmětem předání díla bude dokumentace předávaná katastrálnímu úřadu,
     bude součástí předávacího protokolu rovněž potvrzení katastrálního úřadu o převzetí
     dokumentace tímto úřadem bez vad a nedodělků.

                                                                                                        9
5. V případě prodlení s dodáním hlavních, případně dílčích fakturačních celků díla
     uvedených v čl. III. smlouvy je zhotovitel povinen zaplatit objednateli č, 1 smluvní
     pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý den prodlení po uplynutí dohodnuté Ihňty.

6. Zhotovitel objednatelům poskytuje záruku za jakost předaného díla. Záruční lhůta se
     stanovuje 36 měsíců od předání celého díla zhotovitelem objednateli č. 1. U ucelených
     částí, případně fakturačních celků se záruční lhůta prodlužuje o dobu, která uplyne mezi
     dílčím plněním a předáním celého díla. V případě přerušení prací ze strany objednatele
     platí dohodnutá záruční lhůta 36 měsíců na dosud provedené práce. Počátkem této
     záruční lhůty je termín odevzdání poslední ucelené části, případně fakturačního celku.
     V případě, že po dobu plynoucí záruční lhůty budou práce znovu obnoveny, prodlužuje se
     záruční lhůta na dříve dokončené ucelené části o počet měsíců přerušení prací. Záruka se
     vztahuje na veškeré vady a nedodělky prací zapříčiněné zhotovitelem. Záruka se
     nevztahuje na nedostatky a chyby plynoucí z chybných vstupních podkladů, zejména pak
     z chybných údajů o vlastnictví (vlastnících) evidovaných v KN (chybné údaje
     o vlastnictví pozemků), které nebylo v době zpracování návrhů KPU zpochybněno. Po
     dobu záruční lhůty má objednatel právo požadovat bezplatné odstranění vad.
     O odstranění vad bude oběma stranami sepsán protokol. Doba odstranění vad se do
     záruční lhůty nezapočítává. Zhotovitel ručí objednatelům podle Obchodního zákoníku do
     výše čistého obchodního jmění.

7. Vady díla: dílo má vady, pokud neodpovídá kvalitou či rozsahem podmínkám
     stanoveným ve smlouvě, případně požadavkům obecně závazných norem nebo
     předpisům uvedeným v této smlouvě. Objednatel č, 1 písemně oznámí zhotoviteli vadu
     díla a ten je povinen vadu díla odstranit bezplatně v dohodnuté lhůtě. Lhůta musí být
     dohodnuta tak, aby nezmařila další práce nebo úkony. Podkladem je písemné oznámení o
     specifikovaných vadách podle ustanovení § 562 Obchodního zákoníku.

8. Je-li zhotovitel v prodlení s odstraněním vad, uhradí objednatelům smluvní pokutu ve
     výši 1 000,-Kč (v % podílech dle čl. VIII., bod 1) za každý započatý den prodlení po
     uplynutí lhůty dohodnuté podle bodu 4.

9. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst své nároky na zaplacení smluvní pokuty
     vůči nárokům zhotovitele na úhradu ceny díla v souladu s ust. § 358 a násl. obchodního
     zákoníku a ust. § 580 a násl. občanského zákoníku.

                                                      Čl. VII.
                                           Cena za provedení díla

1. Cena za provedení díla je sjednána na základě ekonomicky nejvýhodnější nabídky v rámci
   veřejné zakázky, vyhlášené objednatelem č. 1. Podrobnosti kalkulace ceny obsahuje
   příloha č.l, která je nedílnou součástí této smlouvy. Rekapitulace ceny:

1.Přípravné práce celkem ( 1.1.-1,7.) bez DPH                       501 550 Kč
2.Návrhové práce celkem (2.1.-2.6.) bez DPH                         506 200 Kč
3.Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo celkem
(3.1.-3.2.) bez DPH                                                 165 800 Kč
Celková cena bez DPH                                              1 173 550 Kč
DPH 20%
Celková cena díla včetně DPH                                        234 710 Kč
                                                                  1 408 260 Kč

10
     Sjednaná celková cena je neměnná po celou dobu realizace díla a tuto lze změnil
     pouze v případe, že v průběhu plnění dojde ke změnám sazeb DPH (příp. v rámci
     využití opčního práva). Sjednaná celková cena je určena na základě zadaného rozsahu
     měrných jednotek a jím odpovídajících jednotkových položkových cen nabídnutých
     zhotovitelem.

2. V případě menšího množství měrných jednotek u geodetických i projektových prací
     budou fakturovány skutečně zpracované měrné jednotky. Bude-H skutečný počet
     měrných jednotek u geodetických i projektových prací vyšší než je předpoklad
     objednatele ě. 1, sjednává se opce pro:
     - přípravné práce .................................................................................. 90.000,- Kč
     - návrhové práce..................................................................................... 90.000,- Kč
     - vytyčení pozemků dle schváleného návrhu a mapové dílo..............20.000,- Kč

     V případě nutnosti využití opčního ustanovení bude objednatel č. 1 postupovat v souladu
     se zákonem o zadávání veřejných zakázek.

3. U cen geodetických a projekčních prací, u nichž je měrná jednotka 100 bm, se metry
     sčítají za celý fakturační celek a teprve součet se zaokrouhluje. Zaokrouhlení se provádí
     při rozsahu menším než 1 měrná jednotka na 1 měrnou jednotku. Při rozsahu větším než
      1 měrná jednotka se zaokrouhluje na celé měrné jednotky, a to směrem nahoru.

4. Tisk nutných mapových podkladů je zahrnut do cenové kalkulace.

                                                      a . vin.
                                      Platební a fakturační podmínky

1. Cena díla bude hrazena jednotlivými objednateli takto:

     Objednatel ě. 1 ve výši 76 %

     Objednatel c. 2 ve výši 24 %

2. Faktury budou vystaveny samostatně pro každého z obou objednatelů ve výši
     odpovídající procentuálnímu podílu uvedeném v bodě 1. tohoto článku.

3. Fakturace bude prováděna po dokončení jednotlivých hlavních fakturačních celků příp.
     dílčích fakturačních celků, na základě objednatelem č. 1 vyhotoveného a zhotovitelem
     potvrzeného schvalovacího protokolu o předání a převzetí prací bez vad a nedodělků.
     Bez tohoto potvrzeného protokolu nesmí být faktura vystavena. Dřívější termín plnění
     hlavních fakturačních celků, příp. dílčích fakturačních celků se připouští za podmínky, že
     k financování díla budou ze státního rozpočtu uvolněny potřebné finanční prostředky na
     účet objednatele v době dřívějšího plnění. Podmínkou dřívější fakturace je písemný
     souhlas objednatele č. 1.

4. Zhotovitel bude zasílat objednatelům faktury každému vždy ve dvou vyhotoveních, které
     musí splňovat náležitosti podle předpisů o vedení účetnictví. Zároveň s cenou za
     provedené práce vypočte zhotovitel i DPH podle platných zákonů. Pokud faktura
     neobsahuje všechny zákonem a smlouvou stanovené náležitosti, je objednatel povinen
     bezodkladně fakturu vrátit zhotoviteli s tím, že zhotovitel je poté povinen vystavit novou
     fakturu s novým termínem splatnosti. V takovém případě není objednatel v prodlení
     s úhradou.

5. Fakturu za zpracování návrhu plánu společných zařízení dle bodu 2.1. lze objednateli č. 1
     předložit až po protokolárním schválení této části díla RDK, příp. po odstranění

                                                                           11
     zjištěných nedostatků a po schválení zastupitelstvem obce na veřejném zasedání (§ 9
     odst. 9 zákona č. 139/2002 Sb.).
6. Ostatní provedené práce budou fakturovány do 15 dnů po odevzdání příslušné části díla
     na základě zápisu o převzetí díla potvrzeného objednatelem č. 1 v dohodnutém termínu
     bez vad a nedodělků. V případě, že se bude jednat o dokumentaci předávanou
     katastrálnímu úřadu, bude součástí zápisu potvrzení katastrálního úřadu o převzetí
     dokumentace tímto orgánem bez vad a nedodělků.

7. Zhotovitel označí každou fakturu textem "dílčí" s označením fakturačního celku příp.
     dílčího fakturačního celku, a poslední faktum označí textem „konečná”.

8. Splatnost jednotlivých faktur objednatele č. 1 je 45 kalendářních dnů ode dne doručení
     objednateli č. 1. Splatnost jednotlivých faktur objednatele č. 2 je 60 kalendářních dnů
     ode dne doručení objednateli č. 2.

9. Poslední faktura v kalendářním roce musí být objednateli č. 1 doručena nejpozději do
     5.12. příslušného roku, objednateli č. 2 nejpozději do 2.12. příslušného roku.

10. Doručení na adresu objednatele č. 2:

     Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Zlín, Fugnerovo nábřeží 5476, 760 01 Zlín

11. Zhotoviteli nebude poskytnuta žádná záloha.

                                                       ČI. IX.
                                Důvody pro změnu nebo zrušení smlouvy

1. V případě, že objednateli č. 2 nebudou přiděleny finanční prostředky na realizaci stavby
     silnice 1/35 Valašské Meziříčí - Lesná a 1/35 Lešná - Palačov, bude daná situace řešena
     formou dodatku k této smlouvě.

2. Zjistí-li objednatelé, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi
     vyplývajícími z této smlouvy či stanovené obecně závaznými právními předpisy, je
     objednatel oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným
     prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel díla tak neučiní ani
     v přiměřené lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně
     k podstatnému porušení smlouvy, jsou objednatelé oprávněni odstoupit od smlouvy (§
     550 obch. zák.). Vznikne-li z těchto důvodů objednatelům škoda, je zhotovitel povinen
     průkazně vyčíslenou škodu uhradit.

3. Zjistí-li objednatelé v průběhu plnění předmětu smlouvy, že dochází k prodlení se
     zahájením nebo prováděním prací oproti harmonogramu z důvodů na straně zhotovitele,
     stanoví zhotoviteli lhůtu, do kdy má nedostatky odstranit. V případě, že nedostatky
     nebudou odstraněny ve stanovené lhůtě, mohou objednatelé od smlouvy odstoupit.
     Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je zhotovitel povinen průkazně vyčíslenou
     škodu uhradit.

4. Pokud na straně objednatelů vznikl důvod pro změnu, nebo zrušení závazku, jsou povinni
     nahradit zhotoviteli nutné náklady, které mu vznikly v souvislostí s přípravou na plnění
      závazku, se změnou či zrušením závazku. Zhotovitel není povinen přistoupit na změnu
     nebo zrušení závazku, jestliže o to objednatelé nepožádají bez zbytečného odkladu poté,
     kdy zjistili nebo mohli zjistit skutečnost rozhodnout pro změnu nebo zrušení závazku.
     Veškeré změny této smlouvy lze provést toliko písemnými dodatky.

                                                                                                        12
5. Objednatel č. 1 si vyhrazuje právo přerušit práce v případe nedostatku finančních
     prostředků na tyto práce přidělených ze státního rozpočtu, popř. při zastavení řízení o
     pozemkových úpravách podle § 6 odst. 8 zákona č. 139/2002 Sb. Při přerušení prací ze
     strany objednatele č. 1 se provede inventarizace rozpracovanosti, zhotovitel doloží
     rozpracovanost a tyto práce budou v této výši uhrazeny na základě oboustranně
     potvrzeného protokolu. O dobu přerušení prací se prodlouží lhůty k předání díla a jeho
     ucelených částí, pokud nebude dohodnuto jinak. Zhotovitel toto právo objednatele č. 1
     plně akceptuje.

6. Objednatel č. 1 si dále vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, když přerušení prací z výše
     citovaných důvodů bude trvat více než šest měsíců nebo důvody pro dopracování
     pozemkové úpravy pominou. Zhotovitel toto právo plně akceptuje,

7. Každá ze smluvních stran je oprávněna písemně odstoupit od smlouvy, pokud:
     7.1. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí
           o úpadku;
     7.2. insolvenční návrh byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele nepostačuje k úhradě
           nákladů insolvenčního řízení;
     7.3. zhotovitel vstoupí do likvidace;
     7.4. nastane vyšší moc, kdy dojde k okolnostem, které nemohou smluvní strany ovlivnit
            a které zcela nebo na dobu delší než 90 dnů znemožní některé ze smluvních stran
           plnit své závazky ze smlouvy;

8. Vznik některé ze skutečností uvedených v odst. 6 tohoto článkuje každá smluvní strana
     Povinna oznámit druhé smluvní straně. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
     však není rozhodující, jakým způsobem se oprávněná smluvní strana dozvěděla o vzniku
     skutečností opravňujících k odstoupení od smlouvy.

9. Pokud odstoupí od smlouvy objednatelé z důvodů uvedených v odstavci 2. a 3. tohoto
     článku nebo některá ze smluvních stran z důvodů uvedených v odstavci 7 tohoto článku,
     smluvní strany sepíší protokol o stavu provedení díla ke dní odstoupení od smlouvy.
     Protokol musí obsahovat zejména soupis veškerých uskutečněných prací a dodávek ke
     dni odstoupení od smlouvy. Závěrem protokolu smluvní strany uvedou finanční hodnotu
     dosud provedeného díla. V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díla
     neshodnou, nechají vypracovat příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní
     strany se zavazují přijmout tento posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty
     díla. K určení znalce, jakož i k úhradě ceny za zpracování posudku jsou příslušní
     objednatelé.

10. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemným oznámením o odstoupení od této
     smlouvy druhé straně. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení oznámení
     o odstoupení druhé straně.

11. Ve všech výše uvedených případech odstoupení zaviněného zhotovitelem jsou
     objednatelé oprávněni uplatnit smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla bez DPH. Mimo
     to jsou objednatelé oprávněni přenést na zhotovitele všechny následky plynoucí
     z odstoupení od smlouvy, zejména pak náklady vzniklé uzavřením nové smlouvy s jiným
     zhotovitelem, náklady za opravy vady či nedodělků a za penále nebo škody, které mohou
     být hrazeny objednateli.

                                                                                                       13
12. V případě odstoupení od smlouvy se zhotovitel zavazuje na žádost objednatele o. 1 vrátit
      podklady, příp. i poskytnout nebo dát k dispozici všechny doklady spjaté s vyhotovením
      díla.

13. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné
     smluvní pokuty a na náhradu škody.

14. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze smluvních stran, bude k datu účinnosti
     odstoupení vyhotoven protokol o předání a převzetí nedokončeného díla, který popíše
     stav nedokončeného díla a vzájemné nároky smluvních stran.

15. Do doby vyčíslení oprávněných nároků smluvních stran a do doby dohody o vzájemném
     vyrovnání těchto nároků, jsou objednatelé oprávněni zadržet veškeré fakturované a
     splatné platby zhotoviteli.

16. V dalším se v případě odstoupení od smlouvy postupuje dle příslušných ustanovení
     obchodního zákoníku.

                                                       ČI. X.
                                                  Jiná ujednání

1. Při provádění díla je zhotovitel vázán pokyny objednatele č. 1. Objednatel č. 1 i
     zhotovitel se zavazují průběžně vzájemně konzultovat odbornou problematiku předmětu
     smlouvy. Pracovníci zhotovitele jsou vázáni mlčenlivostí vůči třetím osobám týkající se
     veškerých podkladů a dat, se kterými přijdou při zpracování díla do styku. Smluvní strany
     se dohodly na tom, že zhotovitel není oprávněn dílo, které je předmětem plnění této
     smlouvy, bez písemného souhlasu objednatelů, dále prodávat či s ním jinak nakládat.

2. Zhotovitel se zavazuje během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy (i po předání díla
     objednateli), zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od
     objednatelů v souvislosti se zhotovením díla. Tím není dotčena možnost zhotovitele
     uvádět činnost podle této smlouvy jako svou referenci ve svých nabídkách v zákonem
     stanoveném rozsahu, popř. rozsahu stanoveném zadavatelem veřejné zakázky.

3. Za porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované v článku X., odstavec 3. této
     smlouvy, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výší 100 000,- Kč
     (v % podílu dle čl. VIII., bod 1.) a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti.

4. Splatnost veškerých sankcí a smluvních pokut sjednaných v této smlouvě činí 10
     kalendářních dnů ode dne obdržení vyúčtování příslušné sankce či pokuty.

5. Objednatelé jsou oprávněni průběžně kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel
     provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, touto smlouvou nebo pokyny objednatelů,
     jsou objednatelé oprávněni dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé
     vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani
     ve lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému
     porušení smlouvy, jsou objednatelé oprávněni odstoupit od smlouvy. V tomto případě je
     zhotovitel povinen uhradit škody vzniklé objednatelům odstoupením od smlouvy.

6. K průběžným kontrolám provádění díla bude docházet na kontrolních dnech. Tyto
     kontrolní dny je oprávněn svolávat objednatel č. la to 1 x za měsíc. Zhotovitel je povinen
     se těchto kontrolních dnů zúčastnit a předložit ke kontrole doklady o provádění díla.

                                                                           14
7. Zhotovitel je povinen úzce spolupracovat především s obcemi a s orgány státní správy,
     které jsou specifikované v ust. § 6 odst. 6 zákona č. 139/2002 Sb., a dále se sborem
     zástupců vlastníků, který je volen ve smyslu § 5 odst. 5 zákona č. 139/2002 Sb., je-li
     zvolen.

8. Zhotovitel je povinen po celou dobu zpracování díla provádět aktualizaci dat na základě
     aktuálních údajů katastru nemovitostí.

9. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona ě. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
     ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
     pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly
     prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů,

10. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel č, 1je organizační složkou státu, objednatel č. 2
     je státní příspěvkovou organizací a jejich stav účtu závisí na převodu finančních zdrojů ze
     státního rozpočtu. V případě nedostatku finančních prostředků na účtu objednatelů může
     dojít k úhradě faktur až po obdržení potřebných finančních prostředků ze státního
     rozpočtu. Časová prodleva z těchto důvodů nemůže být považována za zavinění prodlení
     na straně objednatelů a z toho důvodu nelze vůči objednatelům uplatňovat žádné sankce.
     V případě nedostatku finančních prostředků pro pozemkové úpravy na účtech objednatelů
     se smluvní strany zavazují jednat o vyřešení této situace.

11. Při přerušení prací ze strany objednatelů, má při dalším pokračování zhotovitel nárok na
     vystavení dodatku smlouvy na prodloužení termínu o časový úsek, odpovídající délce
     přerušení prací.

12. V případě dodatečných služeb bude postupováno podle zákona č. 137/2006 Sb., ve znění
     pozdějších předpisů.

13. Zhotovitel se zavazuje nahradit vlastníkům, příp. oprávněným uživatelům pozemků újmu,
     která jim vznikla v důsledku činnosti zhotovitele v rámci pozemkové úpravy. Postup pro
     úhradu újmy musí být v souladu s § 6 odst. 10 zákona č. 139/2002 Sb.

                                                       ČI. XI.
                                             Závěrečná ustanovení

1. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se smluvní strany příslušnými
     ustanoveními Obchodního zákoníku.

2. Zhotovitel nebude uplatňovat autorská práva na řešení KPU.
3. Smlouva je vyhotovena v šesti stejnopisech, ve dvou vyhotoveních pro každého

     objednatele a ve dvou vyhotoveních pro zhotovitele a každý z nich má váhu originálu.

4. Smlouva může být měněna pouze na základě písemných dodatků podepsaných oběma
     smluvními stranami.

5. Závazky za plnění této smlouvy přecházejí v případě transformace zhotovitele nebo
     objednatelů na právního nástupce organizace.

6. Podklady pro zpracování díla a výsledek činností, jež jsou předmětem této smlouvy, není
     zhotovitel oprávněn poskytovat jiným osobám bez souhlasu objednatele (viz zákon
     č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů).

7. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami.

                                                                           15
8. Objednatelé i zhotovitel prohlašují, že si smlouvu přečetli a že souhlasí s jejím obsahem,
     dále prohlašují, že smlouva nebyla sepsána v tísni ani za nápadně nevýhodných
     podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy.

V e Vsetíně dne 08.03.2012

Z a o b j e d n a t e l e č.l:      Z a o b j e d n a t e l e č.2:

ředitelka Pozemkového úřadu Vsetín  ředitel Správy Zlín
Za zhotovitele:

Agroprojekt PSO, s.r.o. Jednatel
Zříloha č. 1a) KPÚ Lhotka nad Bečvou

Číslo sm louvy objednatele Č. 1. ČR - M Ze, Pozem kový úřad Vsetín 377-2012-130777

objednatele č, 2. ŘSD ČR, Správa Zlín                                     ......

zhotovitele: Agroprojekt PSO s.r.o. Brno  ..............................
Příloha č. 1a) KPÚ Lhotka nad Bečvou

                                         Rekapitulace hlavních fakturačních celků                                                             501 550 Kč
                                                                                                                                              506 200 Kč
1.Přípravné práce celkem (1.1 .-1.7.) bez DPH
2.Návrhové práce celkem (2.1.-2.6.) bez DPH                                                                                                   165 800 Kč
3.Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo celkem (3.1.-                                                                     1 173 550 Kč
3.2.) bez DPH
Celková cena bez DPH                                                                                                                          234 710 Kč
DPH                                                                                                                                         1 408 260 Kč
Celková cena díla včetně DPH

       ’>Term ín ukončení - v rámci nabídky se zadává počet m čsíců od uzavření smlouvy, při uzavření sm louvy je zadáváno konkrétní datum

Ve Vsetíne dne 08.03.2012             objednátele>>.\2:  Za zhotovitele:

Za objednatele

          ředitelka               ředitel                     jednatel
Pozemkový úřad Vsetín      ŘSD ČR, Správa Zlín           Agroprojekt PSO s.r.o.
P řílo h a č.1 b ) KPÚ L h o tka n ad B e č v o u č.snil. o b j.č .t: 377-2012-130777, č. obj.Č. 2 ,  zhotovitele
Příloha č .tb ) KPÚ Lhotka nad Bečvou č.sml. obj.č.1: 377-2012-130777, č. obj.č. 2....................................., zhotovitele

                                                  R ekapitulace hlavních fakturačních celků

1.P řípravné p ráce celkem (1.1 .-1.7.) bez D PH                                                                 501 550 Kč! 120 372 Kči 3 8 1 1 7 8 Kčj

2 .N ávrhové práce celkem {2.1.-2.6.) bez DPH                                                                    506 2 0 0 K č 121 4 8 8 K č | 3 8 4 712 K č|

3 .V y ty č e n í p o z e m k ů p o d le s c h v á le n é h o n á v rh u a m a p o v é d ílo c e lk e m (3,1 .-

3.2.) bez D PH                                                                                                   165 800 K č| 39 792 K č| 126 008 Kč|

C elková cena bez DPH                                                                                            1 173 550 K či 281 652 K čj 891 898 Kčj

DPH                                                                                                              2 3 4 710 K č ____5 6 ^ 3 0 J C e |_ _ J ^ 8 ^ 8 0 J C í |______

C elková cena díla včetně DPH                                                                                    1 408 2 6 0 K č j 3 3 7 9 8 2 K č j l O70 2 7 8 K č j

11 T o r m in ú k o n io n i - v rá m c i n a b id k y sc z a d á v í p o če t m is í čti o d u z a v ře n í sm lo u v y , při u z a v ře n i sm lo u v y j e z a d ív á n o kon k rétn í d a tu m

Ve Vsetíně dne 08,03.2012

Za objednatele $;ř             Z a objednatele č. 2:                                                             Za zhotovitele:

          ředitelka                  ředitel                                                                          jednatel
Pozemkový úřad Vsetín          ŘSD ČR, Správa Zlín                                                               Agroprojekt PSO s.r.o.

                                                      2