Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8092171: Smlouva o poskytnutí služby-zajištění výuky na dětském dopravním

Příloha Dum deti a mladeze Rozmaryn Litomerice Plesivecka 1863.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Krajský úřad
Číslo objednatele: 19/SML0105/OS/DS
Číslo poskytovatele:

                 SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽBY

                       UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 1746 ODST. 2
                       ZÁKONA Č. 89/2012 SB., OBČANSKÝ ZÁKONÍK

Smluvní strany

Objednatel:

Ústecký kraj

Sídlo:         Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem

Zastoupený: Ing. Jindřichem Fraňkem, vedoucím odboru dopravy a silničního

               hospodářství Krajského úřadu Ústeckého kraje

IČ:            70892156

DIČ:           CZ70892156

Bank. spojení: Česká spořitelna, a.s.

číslo účtu:    882733379 / 0800

Zástupce pro věcná jednání: Veronika Křížová Dvořáčková, odbor dopravy a silničního

               hospodářství Krajského úřadu Ústeckého kraje

e-mail:        dvorackova.v@kr-ustecky.cz

a

Poskytovatel:

Dům dětí a mládeže Rozmarýn Litoměřice, Plešivecká 1863

Sídlo:         Plešivecká 1863, 412 01 Litoměřice - Předměstí

Zastoupený: Bc. Zuzanou Bendovou, ředitelkou DDM Rozmarýn Litoměřice

IČ:            62769693

Bank. spojení: Komerční banka, a.s.,

číslo účtu:    2068120227 / 0100

Zástupce pro věcná jednání: Bc. Zuzana Bendová, ředitelka DDM Rozmarýn Litoměřice

telefon / e-mail: 602 160 450 / reditelka@ddmrozmaryn.cz

uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

               SMLOUVU O POSKYTNUTÍ SLUŽBY
                                                        I.
                                            Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je zajištění výuky na dětském dopravním hřišti v Litoměřicích pro
   žáky 4. tříd základních škol ve správním obvodu města Litoměřice a spádových obcí
   Litoměřic.

2. Výuka bude probíhat dle poskytovatelem přiloženého harmonogramu, který bude tvořit
   přílohu daňového dokladu – faktury.

                                                        II.
                                          Doba a místo plnění

1. Výuka na dětském dopravním hřišti bude zajištěna ve dvou etapách, a to v období od
    ledna 2019 do června 2019 a od září 2019 do listopadu 2019.

2. Místem plnění je Dětské dopravní hřiště v Jiráskových sadech v Litoměřicích.

                                                       III.
                               Práva a povinnosti smluvních stran

1. Poskytovatel se zavazuje provádět výuku na dětském dopravním hřišti v souladu
    s článkem II. odst. 1 a 2.

2. Objednatel se zavazuje uhradit cenu služby dle článku IV.
3. Výuka bude probíhat dle poskytovatelem přiloženého harmonogramu.

                                                       IV.
                                 Cena služby a platební podmínky

1. Cena služby je stanovena ve výši Kč 146,- bez DPH za 1 hodinu výuky a bude
    poskytnuta objednatelem maximálně do výše 65.000,- Kč (slovy: Šedesátpěttisíc korun
    českých) bez DPH.

2. Cena je stanovena dohodou dle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění, a je
    stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.

3. Cena služby bude zaplacena objednatelem na základě vystaveného daňového dokladu –
    faktury, kde bude uveden počet hodin výuky za příslušné období, vynásobený hodinovou
    sazbou. Faktura bude poskytovatelem vystavena a prokazatelně předána objednateli
    nejpozději do 10-ti dnů po skončení první i druhé etapy dle čl. II

4. Daňový doklad – faktura vystavená poskytovatelem musí obsahovat kromě čísla
     smlouvy a lhůty splatnosti, která činí 30 dnů od doručení faktury objednateli, také
     náležitosti daňového dokladu stanovené příslušnými právními předpisy, zejména
     zákonem č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a
     údaje dle § 435 občanského zákoníku, a bude objednateli doručen v listinné podobě,
     popř. výjimečně v elektronické podobě do datové schránky.

5. V případě, že faktura nebude mít uvedené náležitosti, objednatel není povinen
     fakturovanou částku uhradit a nedostává se do prodlení. Bez zbytečného odkladu,
     nejpozději ve lhůtě splatnosti, objednatel fakturu vrátí zpět poskytovateli k doplnění.
     Lhůta splatnosti počíná běžet od doručení daňového dokladu obsahujícího veškeré
     náležitosti
6. Úhrada faktur bude provedena bezhotovostní formou převodem na bankovní účet
     poskytovatele. Obě smluvní strany se dohodly na tom, že peněžitý závazek je splněn
     dnem, kdy je částka odepsána z účtu objednatele.

                                                       V.
                                         Závěrečná ustanovení

1. Objednatel tímto potvrzuje, že o uzavření této smlouvy je oprávněn rozhodnout pan
    Ing. Jindřich Franěk, vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu
    Ústeckého kraje na základě usnesení Rady Ústeckého kraje č. 006/54R/2018 část D)
    bod 1 ze dne 10. 12. 2018, ve znění jeho pozdějších změn a doplňků.

2. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze po dohodě smluvních stran formou
    písemných a číslovaných dodatků.

3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění
    v registru smluv a je vypracována ve 4 vyhotoveních, z nichž každá Smluvní strana
    obdrží po dvou vyhotoveních.

4. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající
    příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

5. S údaji, které Objednatel obdrží od Poskytovatele v souvislosti s předmětem této
    smlouvy, není Objednatel povinen nakládat jako s informacemi důvěrnými a zejména za
    účelem zajištění transparentnosti vynakládání veřejných prostředků je oprávněn je i bez
    souhlasu Poskytovatele zveřejnit na svých internetových stránkách či jiným vhodným
    způsobem. Smlouva bude uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle
    zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění
    pozdějších předpisů. Poskytovatel prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním svých osobních
    údajů obsažených v této smlouvě, které by jinak podléhaly znečitelnění, v registru smluv,
    popř. disponuje souhlasem třetích osob uvedených na své straně s uveřejněním jejich
    osobních údajů v registru smluv, které by jinak podléhaly znečitelnění. Smluvní strany se
    dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede Objednatel, který zároveň zajistí,
    aby informace o uveřejnění této smlouvy byla zaslána poskytovateli na e-mail:
    reditelka@ddmrozmaryn.cz
                                                       VI.
                                       Podpisy smluvních stran

Poskytovatel a objednatel shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli,
že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně
a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Smluvní strany potvrzují
autentičnost této smlouvy svým podpisem.

V Ústí nad Labem dne: ……………………..  V Litoměřicích dne: ……………………..

Za objednatele:                   Za poskytovatele:

……………………………………….                   ……………………………………….
        Ing. Jindřich Franěk                Bc. Zuzana Bendová

   vedoucí odboru dopravy a SH    Ředitelka DDM Rozmarýn Litoměřice