Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Krajský úřad Číslo objednatele: 19/SML0105/OS/DS Číslo poskytovatele: SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽBY UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 1746 ODST. 2 ZÁKONA Č. 89/2012 SB., OBČANSKÝ ZÁKONÍK Smluvní strany Objednatel: Ústecký kraj Sídlo: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem Zastoupený: Ing. Jindřichem Fraňkem, vedoucím odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Ústeckého kraje IČ: 70892156 DIČ: CZ70892156 Bank. spojení: Česká spořitelna, a.s. číslo účtu: 882733379 / 0800 Zástupce pro věcná jednání: Veronika Křížová Dvořáčková, odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Ústeckého kraje e-mail: dvorackova.v@kr-ustecky.cz a Poskytovatel: Dům dětí a mládeže Rozmarýn Litoměřice, Plešivecká 1863 Sídlo: Plešivecká 1863, 412 01 Litoměřice - Předměstí Zastoupený: Bc. Zuzanou Bendovou, ředitelkou DDM Rozmarýn Litoměřice IČ: 62769693 Bank. spojení: Komerční banka, a.s., číslo účtu: 2068120227 / 0100 Zástupce pro věcná jednání: Bc. Zuzana Bendová, ředitelka DDM Rozmarýn Litoměřice telefon / e-mail: 602 160 450 / reditelka@ddmrozmaryn.cz uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto SMLOUVU O POSKYTNUTÍ SLUŽBY I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je zajištění výuky na dětském dopravním hřišti v Litoměřicích pro žáky 4. tříd základních škol ve správním obvodu města Litoměřice a spádových obcí Litoměřic. 2. Výuka bude probíhat dle poskytovatelem přiloženého harmonogramu, který bude tvořit přílohu daňového dokladu – faktury. II. Doba a místo plnění 1. Výuka na dětském dopravním hřišti bude zajištěna ve dvou etapách, a to v období od ledna 2019 do června 2019 a od září 2019 do listopadu 2019. 2. Místem plnění je Dětské dopravní hřiště v Jiráskových sadech v Litoměřicích. III. Práva a povinnosti smluvních stran 1. Poskytovatel se zavazuje provádět výuku na dětském dopravním hřišti v souladu s článkem II. odst. 1 a 2. 2. Objednatel se zavazuje uhradit cenu služby dle článku IV. 3. Výuka bude probíhat dle poskytovatelem přiloženého harmonogramu. IV. Cena služby a platební podmínky 1. Cena služby je stanovena ve výši Kč 146,- bez DPH za 1 hodinu výuky a bude poskytnuta objednatelem maximálně do výše 65.000,- Kč (slovy: Šedesátpěttisíc korun českých) bez DPH. 2. Cena je stanovena dohodou dle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění, a je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná. 3. Cena služby bude zaplacena objednatelem na základě vystaveného daňového dokladu – faktury, kde bude uveden počet hodin výuky za příslušné období, vynásobený hodinovou sazbou. Faktura bude poskytovatelem vystavena a prokazatelně předána objednateli nejpozději do 10-ti dnů po skončení první i druhé etapy dle čl. II 4. Daňový doklad – faktura vystavená poskytovatelem musí obsahovat kromě čísla smlouvy a lhůty splatnosti, která činí 30 dnů od doručení faktury objednateli, také náležitosti daňového dokladu stanovené příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a údaje dle § 435 občanského zákoníku, a bude objednateli doručen v listinné podobě, popř. výjimečně v elektronické podobě do datové schránky. 5. V případě, že faktura nebude mít uvedené náležitosti, objednatel není povinen fakturovanou částku uhradit a nedostává se do prodlení. Bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě splatnosti, objednatel fakturu vrátí zpět poskytovateli k doplnění. Lhůta splatnosti počíná běžet od doručení daňového dokladu obsahujícího veškeré náležitosti 6. Úhrada faktur bude provedena bezhotovostní formou převodem na bankovní účet poskytovatele. Obě smluvní strany se dohodly na tom, že peněžitý závazek je splněn dnem, kdy je částka odepsána z účtu objednatele. V. Závěrečná ustanovení 1. Objednatel tímto potvrzuje, že o uzavření této smlouvy je oprávněn rozhodnout pan Ing. Jindřich Franěk, vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Ústeckého kraje na základě usnesení Rady Ústeckého kraje č. 57/122R/2016 a č. 58/122R/2016 ze dne 12. 10. 2016, ve znění jeho pozdějších změn a doplňků. 2. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze po dohodě smluvních stran formou písemných a číslovaných dodatků. 3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv a je vypracována ve 4 vyhotoveních, z nichž každá Smluvní strana obdrží po dvou vyhotoveních. 4. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 5. S údaji, které Objednatel obdrží od Poskytovatele v souvislosti s předmětem této smlouvy, není Objednatel povinen nakládat jako s informacemi důvěrnými a zejména za účelem zajištění transparentnosti vynakládání veřejných prostředků je oprávněn je i bez souhlasu Poskytovatele zveřejnit na svých internetových stránkách či jiným vhodným způsobem. Smlouva bude uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Poskytovatel prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů obsažených v této smlouvě, které by jinak podléhaly znečitelnění, v registru smluv, popř. disponuje souhlasem třetích osob uvedených na své straně s uveřejněním jejich osobních údajů v registru smluv, které by jinak podléhaly znečitelnění. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede Objednatel, který zároveň zajistí, aby informace o uveřejnění této smlouvy byla zaslána poskytovateli na e-mail: reditelka@ddmrozmaryn.cz VI. Podpisy smluvních stran Poskytovatel a objednatel shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Smluvní strany potvrzují autentičnost této smlouvy svým podpisem. V Ústí nad Labem dne: …………………….. V Litoměřicích dne: …………………….. Za objednatele: Za poskytovatele: ………………………………………. ………………………………………. Ing. Jindřich Franěk Bc. Zuzana Bendová vedoucí odboru dopravy a SH Ředitelka DDM Rozmarýn Litoměřice