Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8118475: Objednávka - samolepky na sklech tramvajových zastávek

Příloha OBJEDNÁVKA FUTURA.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka  č.DPMO/2019/26001/4
(nad 50.000,- Kč bez DPH se objednávka stává smlouvou) 	Dopravní podnik města Olomouce, a.s.	
	OBJEDNATEL

	Firma / název:
	FUTURA a.s.

	Sídlo:
	Politických vězňů  1531/9, 110 00  Praha 1

	Kontaktní adresa:
	KSČM, OV Olomouc, Holická 31, 779 00 Olomouc

	IČ:
	16192893
	DIČ: CZ16192893

	Zápis v OR:
	Městský soud v Praze pod spisovou značkou B 638

	Datová schránka:
	kzbd7gz

	Číslo účtu, banka:
	730203504/0600

	Vyřizuje: 
	Dr. Otakar Zmítko, CSc.

	E-mail, telefon:
	

	PROVOZOVATEL

	Firma:
	Dopravní podnik města Olomouce, a. s.

	Sídlo:
	Koželužská 563/1, 779 00 Olomouc

	IČ:
	47676639
	DIČ: CZ47676639

	Zápis v OR:
	Spisová značka B 803, vedená u Krajského soudu v Ostravě

	Datová schránka:
	mtsdrnx

	Číslo účtu, banka
	8010-0909113883/0300, Československá obchodní banka, a. s.

	Vyřizuje:
	Odbor marketingu (Dagmar Neuschlová, Bc. Lenka Křenková)

	E-mail, telefon:
	reklama@dpmo.cz, 

	
PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY:


	Druh reklamy: 

	Samolepky na sklech(oboustranně) tramvajových zastávek + samolepky na tramvajích T3

	Umístění / typ vozidla:
	5 ks skel v zóně 1, 4 skla v zóně 2
6 ks samolepek na pravém boku tramvají T3

	
	

	Počet ks:

	9 ks skel oboustranně rozměru 145x93cm (18 ks samolepek)
6 ks samolepek rozměru 285x70cm

	PRONÁJEM
Cena za ks bez DPH [Kč]:
	Sklo zóna 1: 800,-Kč      Sklo zóna 2:  700,-Kč
Samolepka  tram: 2.530,-Kč

	INSTALACE
	Sklo:  300,-Kč
Samolepka tram: 150,-Kč

	Cena za ks bez DPH [Kč]:
	

	ODSTRANĚNÍ
	Sklo:  500,-Kč
Samolepka tram: 450,-Kč

	Cena za ks bez DPH [Kč]:
	

	VÝROBA
	Sklo    863,-Kč
Samolepka tram:  1.380,-

	Cena za ks bez DPH [Kč]:
	

	Cena celkem bez DPH [Kč]:
	56.594,-Kč

	CENA CELKEM S DPH [Kč]:
	68.479,-Kč

	
	

	Doba plnění:

	OD: 28.4.2019

	
	DO: 27.5.2019

	Specifické podmínky:
	Smlouva, na níž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv, nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění.
Smluvní strany se dohodly, že uveřejňovat smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv bude provozovatel. Pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, uzavřená smlouva se zveřejní celá.

	Platební podmínky:
	Platba předem na účet uvedený na faktuře nebo zálohové faktuře.


	Ostatní ujednání:
	Právní vztah mezi provozovatelem a objednatelem se řídí podle §1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v platném znění.
Cena za provozování reklamy se řídí ceníkem provozovatele, který je platný v okamžiku uzavření této smlouvy. Při tvorbě cen pro reklamu na dopravních prostředcích je zakalkulován výpadek z provozování reklamy (opravy a údržby vozidla, omezení provozu v letním období a v období vánočních svátků) v rozsahu 25 % dnů z období uvedené doby plnění.
Dosáhne-li výpadek z provozování reklamy většího rozsahu než 25 % dnů z období uvedeného v článku III. odst. 1 zavazuje se provozovatel:
a) k prodloužení doby provozování reklamy na vozidle MHD, kdy takovéto prodloužení bude odpovídat počtu dnů přesahujících zakalkulovaný výpadek z provozování reklamy
nebo
b) v případě, že nelze prodloužit dobu trvání smlouvy, poskytne objednateli slevu z ceny za provozování, a to o poměrnou část odpovídající počtu dnů přesahujících zakalkulovaný výpadek z provozování reklamy.

	Datum:

	4.2.2019

	Za objednatele (podpis + razítko):    

 



	Za provozovatele (podpis + razítko):