Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednatel (fakturační adresa): Dům zahraniční spolupráce, Na Poříčí 1035/4, 110 00 Praha 1; IČ: 61386839; DIČ: CZ61386839; číslo účtu: 8630031; kód banky: 0710; peněžní ústav: ČNB Objednávka č. 2018/374/911/1657 rok středisko zakázka poř. číslo Interní akce (TCA+EVS) 2018 374 911 1657 Objednávka z Rámcové dohody / Smlouvy č.: Investiční záměr: Dodavatel: SML/0071/2018 Název: XXXX Adresa: XXXX IČ: XXXX DIČ: Číslo účtu: XXXX Kód banky: XXX IBAN: SWIFT: Název Objednáváme u Vás závazně: zboží/služby: Organizační zajištění ČR-SK setkání regionálních konzultantů a Eurodeskových partnerů ve dnech 30.9- 2.10.2018 Množství: 1 ks Termín plnění 2.10.2018 nejdéle do: Dům zahraniční spolupráce, Na Poříčí 1035/4, 110 00 Praha 1; IČ: 61386839; DIČ: CZ61386839; číslo účtu: 8630031; kód banky: 0710; peněžní ústav: ČNB Adresa dodání: Předpokládaná cena 211 360 Měna: Kč bez DPH celkem: PROSÍME UVÉST ČÍSLO OBJEDNÁVKY NA FAKTUŘE NEBO PŘILOŽIT KOPII OBJEDNÁVKY K FAKTUŘE. FAKTURU BEZ TĚCHTO ÚDAJŮ NENÍ MOŽNÉ PROPLATIT A JE DODAVATELI VRÁCENA ZPĚT. Potvrzením objednávky souhlasí dodavatel s uveřejněním celého znění objednávky v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Potvrzením objednávky souhlasí dodavatel, že splnění zákonné povinnosti uveřejnění akceptované objednávky prostřednictvím registru smluv zajistí objednatel. Dodavatel bere na vědomí, že jeho osobní údaje specifikované v záhlaví této objednávky jsou ze strany DZS zpracovávány v souvislosti s plněním povinností dle této objednávky a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, což je ze strany DZS specifikováno v dokumentech Zásady zpracování osobních údajů a Oznámení o zpracování osobních údajů dostupných na webových stránkách DZS (www.dzs.cz). Předběžná řídící kontrola: Jméno a příjmení referenta: XXXX Jméno a příjmení vedoucí sekce/ ředitelky DZS: Datum: Datum: Podpis: Jméno a příjmení vedoucí Podpis: Mgr. Andrea Klapuchová přím.říz.od/ odboru: Jméno a příjmení správce Datum: rozpočtu: Podpis: Datum: Podpis: F05_20.0_Objednavka_25052018 KLASIFIKACE: VEŘEJNÝ DOKUMENT ANO ks Kč NE osob EUR kg USD hodin GBP počet CAD m.j.