Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KM_C258-20190207104624 KUP NÍ SMLOUVA uzavřená podle§ 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 1. Sídlo: Statutární zástupce: IČO: DIČ: bankovní spojení: č. ú.: I. Smluvní strany EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. Pražská l 79, Popkovice, 530 06 Pardubice Ing. Hana Šmejkalová, místopředsedkyně představenstva 48154938 CZ48154938 ČSOB a.s. 271849313/0300 (dále jen „kupující") na straně jedné a 2 . ......................... . Servis Musil, s.r.o. Sídlo: Ringhofferova 115/1, 15 5 21 Praha 5 Statutární zástupce: Ing. Pavel Klouzal, jednatel společnosti a Štěpán Matoušek, jednatel společnosti 25699911 IČO: DIČ: CZ25699911 bankovní spojení: Komerční Banka Praha 5 č.ú.: 27-4599250257/0100 (dále jen „prodávající") na straně druhé II. Předmět smlouvy 1. Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího a) odevzdat kupujícímu a převést na něho vlastnické právo k I ks bezpečnostní rentgen Hi-SCAN 6040-2is, včetně příslušenství, dopravy, montáže, instalace a kalibrace dle specifikace, která je uvedena v příloze č. I - technická specifikace Hi-SCAN 6040- 2is. ( dále jen „zboží") b) realizovat minimálně lx za období 6 měsíců po dobu platné záruky pravidelnou kontrolu provozní stálosti a údržbu, nařízené výrobcem a obecně právními předpisy pro bezpečnostní· rentgeny, používané v civilním letectví (dále jen "pravidelná revize"), která zahrnuje veškeré náklady dodavatele spojené s pravidelnou revizí. Stránka 1 z 12 Předmětem smlouvy je zároveň závazek kupujícího zboží převzít a zaplatit za něj dohodnutou kupní cenu. 2. Součástí dodávky zboží podle odst. 1 a) tohoto článku smlouvy je provozní dokumentace a veškeré doklady potřebné k převzetí a užívání zboží (tj. Návod k obsluze v českém jazyce, EU Prohlášení o shodě, Certifikát ECAC) a provedení školení k obsluze zboží a školení k provádění běžných servisních úkonů a úkonů pravidelné kalibrace, prováděných uživatelem. III. Dodací lhůta a místo plnění 1. Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu zboží v souladu se specifikací uvedenou v čl. II. této Smlouvy, ve lhůtě do 90 kalendářních dnů ode dne oboustranného podpisu této Smlouvy. 2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího. 3. Prodávající se zavazuje tři (3) pracovní dny předem oznámit osobám oprávněným k protokolárnímu převzetí zboží přesný čas odevzdání zboží. 4. O převzetí zboží bude sepsán protokol o předání a převzetí zboží, podepsaný oběma smluvními stranami. IV. Kupní cena a platební podmínky 1. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět smlouvy kupní cenu, která plně koresponduje s údaji uvedenými v příloze č.2 - výstupní protokol z Aukčního kola elektronické aukce, činí: a) za předmět smlouvy dle čl. II, odst. 1. část a) cena bez DPH jedenmiliónosmsetšedesátpěttisíc korun českých) 1.865.000,- Kč (slovy: 21 o/o DPH 391.650,- Kč (slovy: třistadevadesátjedentisícšestsetpadesát korun českých) celková cena včetně DPH 2.256.650,- Kč (slovy: dvamiliónydvěstěpadesátšesttisícšestsetpadesát korun českých) b) za předmět smlouvy dle čl. II, odst. 1. část b) cena bez DPH českých) 21 o/o DPH jedentisícdvěstěšedesát korun českých) Stránka 2 z 12 6.000,- Kč (slovy: šesttisíc korun 1.260,- Kč (slovy: celková cena včetně DPH sedmtisícdvěstěšedesát korun českých) 7.260,- Kč (slovy: Tato cena, je cenou nejvýše přípustnou a nepřekročitelnou. Upraví-li před dodáním předmětu smlouvy obecně závazný předpis výši DPH, bude účtována DPH k příslušným zdanitelným plněním ve výši stanovené novou právní úpravou a kupní cena bude upravena písemným dodatkem k této Smlouvě. 2. Kupující uhradí kupní cenu na základě faktury prodávajícího, která musí mít náležitosti daňového dokladu, uvedené v § 29 zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a v § 435 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Dále faktura musí obsahovat veškeré náležitosti, které jsou nutné pro čerpání finančních prostředků ze Státního fondu dopravní infrastruktury. Přílohou faktury musí být protokol o předání a převzetí zboží podepsaný oběma smluvními stranami. 3. Faktura je splatná do 30 kalendářních dní od jejího převzetí kupujícím. Pokud faktura neobsahuje všechny náležitosti a přílohy stanovené v čl. IV.2. této Smlouvy a požadované právními předpisy, kupující má právo fakturu vrátit prodávajícímu k opravě a doplnění. V takovém případě lhůta k proplacení faktury (úhradě kupní ceny) počíná běžet teprve po převzetí řádně opravené a doplněné faktury kupujícím v případě, že kupující vrátí fakturu prodávajícímu do deseti (10) dnů od jejího doručení. 4. Dnem úhrady faktury se rozumí den odepsání kupní ceny z účtu kupujícího uvedeného v čl. I. této Smlouvy ve prospěch účtu prodávajícího. 5. Kupující neposkytuje na zaplacení kupní ceny zálohy a ani jedna smluvní strana neposkytne druhé smluvní straně závdavek. V. Vady zboží a záruka za jakost I. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené touto Smlouvou a ustanovením § 2095, 2096 a 2097 občanského zákoníku, má vady. Za vady se považuje i dodání jiného zboží, než určuje smlouva. Vadou zboží jsou rovněž vady v dokladech, nutných k užívání zboží. 2. Prodávající prohlašuje, že na zboží neváznou práva třetí osoby. 3. Prodávající se zaručuje, že zboží bude v záruční době plně způsobilé pro použití k účelu stanovenému v této smlouvě, a není-li účel v této smlouvě stanoven, k účelu obvyklému a dále, že si zboží zachová vlastnosti stanovené touto smlouvou a ustanoveními § 2095 a 2096 občanského zákoníku (záruka za jakost). Záruční doba je sjednána v délce 36 měsíců, tato doba plně koresponduje s údaji uvedenými v příloze č. 2 - výstupní protokol z Aukčního kola elektronické aukce. Záruční doba běží ode dne převzetí zboží dle protokolu, podepsaného oběma smluvními stranami. Zárukou za jakost nejsou dotčena práva a povinnosti z vadného plnění plynoucí ze zákona. 4. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu zjištěné vady dodaného zboží poté, co je zjistil, resp. kdy je zjistil během záruční doby, při Stránka 3 z 12 vynaložení dostatečné péče a to v následující posloupnosti při nedosažení uvedených kontaktů: 1. Roman Ptáček, xxxxxxxxxxx 2. Štěpán Matoušek, xxxxxxxxxxx 3. Ing. Pavel Klouzal, xxxxxxxxxxxx 5. V případě, že kupující v záruční době včas uplatní zjištěné vady zboží, je prodávající povinen vady zboží odstranit dodáním náhradního zboží bez vady, nebo odstranit vady opravou zboží, a to ve lhůtě do 48 hodin po oznámení vady kupujícím. Prodávající nese veškeré náklady spojené s odstraňováním vad, a to včetně nákladů spojených s přepravou zboží. 6. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy kupující právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání, případně skutečnost, že opravu zboží neprovedl. 7. Vady zboží uplatňuje kupující na kontaktech prodávajícího dle čl. V. odst. 4. této Smlouvy. VI. Nabytí vlastnického práva, nebezpečí škody na zboží Blíže nespecifikováno. VII. Smluvní pokuty I. Prodávající zaplatí kupujícímu za každý den prodlení s odevzdáním zboží podle čl. III. I .této Smlouvy a v případě prodlení s povinností převést na kupujícího vlastnické právo ke zboží v souladu s čl. II. I. této Smlouvy smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny plnění. 2. Smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny plnění zaplatí prodávající kupujícímu v případě prodlení s odstraněním vad zboží ve lhůtě uvedené v čl. V.5. této Smlouvy. 3. Úhradou smluvních pokut výše uvedených není dotčeno právo na náhradu újmy způsobené porušením povinnosti, pro kterou jsou smluvní pokuty sjednány. 4. V případě prodlení kupujícího se zaplacením vystavené faktury je prodávající oprávněn po něm požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,5% z fakturované částky za každý, byť jen započatý den prodlení. 5. Pro vyúčtování, náležitosti faktury a splatnost úroků z prodlení a smluvních pokut, platí obdobně ustanovení čl. IV této Smlouvy. Stránka 4 z 12 VIII. Zvláštní ustanovení 1. Prodávající se zavazuje během dodání prodávaného zboží i po jeho dodání kupujícímu, zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od kupujícího v souvislosti s plněním smlouvy. 2. Prodávající je podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, v platném znění, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. 3. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru kupujícího prohlašuje prodávající, že souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. 4. Prodávající opravňuje SFDI, kupujícího a případně další kompetentní orgány k zajišťování veškerých podkladů a údajů nutných pro kontrolu hospodárného, účelného a efektivního nakládání s účelově poskytnutými finančními prostředky u prodávajícího. IX. Závěrečná ustanovení I. Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 2. Smluvní strany v souladu s ustanovením § 558 odst. 2 OZ vylučují použití obchodních zvyklostí na právní vztahy vzniklé z této Smlouvy. 3. Smluvní strany souhlasně prohlašují, že tato Smlouva není smlouvou uzavřenou adhezním způsobem ve smyslu ustanovení § 1798 a násl. OZ. Ustanovení § 1799 a § 1800 OZ se nepoužijí. 4. Vyskytnou-li se události, které jedné nebo oběma smluvním stranám částečně nebo úplně znemožní plnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinni se o tomto bez zbytečného odkladu informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání. Nesplnění této povinnosti zakládá právo na náhradu újmy pro stranu, která se porušení smlouvy v tomto bodě nedopustila. 5. Stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatným či neúčinným, nedotýká se to ostatních ustanovení této smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují neprodleně dohodou nahradit ustanovení neplatné/neúčinné novým ustanovením platným/účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému hospodářskému účelu ustanovení neplatného/neúčinného. Do té doby platí odpovídající úprava obecně závazných právních předpisů České republiky. 6. Osoba oprávněná k převzetí zboží kupujícího: Ing. Vít Málek, safety/security manager. Stránka 5 z 12 7. Smlouva se vyhotovuje ve čtyřech (4) stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou (2) vyhotoveních. 8. Smlouvu je možno měnit či doplňovat pouze písernnym1 číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 9. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvních stran. 10. Účastníci této smlouvy prohlašují, že smlouva byla sjednána na základě jejich pravé a svobodné vůle, že si její obsah přečetli a bezvýhradně s ním souhlasí, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy. V Praze dne 3.12.2018 Za prodávajícího: Štěpá Matoušek jednate SERVIS MUSIL, s.r.o. Ringhofferova 115/1, 155 21 Praha 5 Tel.: 266 310 757, Fax: 284 818 907 DIČ: C225699911 @ V Pardubicích dne .31 f �/f Za kupujícího: Ing. Hana Šmejkalov, místopředsedkyně pře tavenstva EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. letiště Pardubice, Pražská 179, 530 06 Pardubice IČO: 48154938 DIČ· CZ48154938 ® Stránka 6 z 12 Příloha č. 1 - technická specifikace Hi-SCAN 6040-2is Nový dvou-pohledový rentgen (RTG) s funkcí LEDS pro detekční kontrolu cestujících a kabinových zavazadel. RTG splňuje technické požadavky na funkce a kvalitu zobrazení dle příslušných předpisů a norem, stanovujících požadavky na RTG zařízení pro použití v civilním letectví. Funkce LEDS je certifikována standardem ECAC jako LEDS Standard 3, Typ C, což je doloženo certifikátem ECAC. RTG splňuje následující základní technické požadavky: • Rozměr inspekčního tunelu (šxv): 620x420 mm • Rozměr RTG (dxšxv): 2340xl314xl372 mm • Penetrace oceli: 35mm • Rozlišení Cu drátku: 40A WG • Výška dopravníku nastavitelná v rozmezí cca. 800 - 890 mm • Dvoupohledový systém • Automatická detekce kapalin ECAC Standard 3, Typ C • Funkce stálé archivace obrazů (automatické i ruční ukládání obrázků) • Projekce nebezpečných předmětů TIP včetně knihovny obrazů kategorie CBS v souladu s legislativou • Signalizace neprozařitelných předmětů • Napájení: 230 V/ 50 Hz Součástí dodávky je: • I O přepravek pro ukládání kapalin k detekční kontrole • Plnohodnotná klávesnice • 2ks LCD monitor • Vstupní nerezová válečková dráha včetně zarážky a bezpečnostního vyskakovacího válečku • Výstupní nerezová válečková dráha včetně zarážky a bezpečnostního vyskakovacího válečku • Kalibrační a verifikační přípravky pro ověření detekce kapalin Stránka 7 z 12 Příloha č.2 - výstupní protokol z Aukčního kola elektronické aukce Stránka 8 z 12 Název elektronické aukce: Typ elektronické aukce: Čas vyhlášení: Čas ukončení: Zadavatel: Administrátor: Měna: Pro určení pořadí uchazečO je určující: Počet položek celkem: Počet položek aktivních: Počet položek započítávaných do celkové sumy: Protokol je platný k: Protokol vygenerován v: VÝSLEDKOVÝ PROTOKOL Dodávka rentgenu (RTG} pro detekční kontrolu kabinových zavazadel Nákupní elektronická aukce (malého rozsahu) (id:211) 03.09.2018 09:00 11.10.2018 10:30 EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ: 530 06,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ: 702 00, česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx CZK Kriteriální hodnocení 3 2 2 11.10.2018 12:16:49 11.10.2018 12:16:49 Uchazet! Servis Musil, s.r.o. PCS spol. s r.o. _______________ Po_ loiek obnzených/celkem 2/2 dosafen6 body 100.00 76.24 Pofadi ucha:l'a& ,_,_____ Stav 1 2 neh EAS Envimet ČR, s.r.o. Smluvní cena: - CZK Smluvní dodavatel: Smluvní cena dodatek: - CZK 2/2 0/2 Nedílnou přílohou tohoto protokolu jsou protokoly o účasti jednotlivých uchazečO. 1/4 PROTOKOL O ÚČASTI VE-AUKCI Název elektronické aukce: Typ elektronické aukce: Čas vyhlášení: čas ukončení: Zadavatel: Administrátor: Účastník: Měna: Servis Musil, s.r.o. Dodávka rentgenu (RTG) pro detekční kontrolu kabinových zavazadel Nákupní elektronická aukce (malého rozsahu) (id:211) 03.09.2018 09:00 11.10.2018 10: 30 EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ: 530 06, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ: 702 00, Česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Servis Musil, s.r.o. (xxxxxxxxxxxxxxx), Ringhofferova 115/1, Praha, PSČ 155 21, česká republika CZK Pro určení pořadí uchazečO je určující: Kriteriální hodnocení 11.10.2018 12: 16:49 11.10.2018 12: 16:49 Protokol je platný k: Protokol vygenerován v: Celkov6 mlnlm6lnl nabldka N6nv kola Vstupní kolo Kontrolní kolo Aukční kolo Vstupnl 1 871 000.00 Datum • ai■ zaějtku ----- 03.09.18 09:00:00 24.09.18 16:00:00 11.10.18 10:00:00 Výstupnl 1 871 000.00 D61ka (dny, hod., min,) 21:07:00 16: 18:00 00:00:30 �louleno (dny, hod,, min,) 00:00:00 00:00:00 00:00:00 Pofadl 001. K6d N6zev pololky MJ Mnol■tvl Celkem Min, nabldka V■tupnl Vý■tupnl 002. 003. N6zev krlt6rla Nabídková cena Cena pravidelné údržby Dod6vka rentgenu (RTG) pro detekěnl kontrolu kabinových zavazadel Nabídková cena Cena pravidelné údržby Povaha Délka záruční doby (v měsících) Součet ks celek Klesající Klesající Rostoucí N6zev vollteln6 podmlnky Délka záruční doby (v měsících) NeJlepil hodnota Vý■tupnl hod� 36 1.00 1.00 Vlaha 36 70.00 20.00 10.00 100.00 1 865 000.00 6 000.00 Nej. body 100.00 1 865 000.00 6 000.00 Body 70.00 20.00 10.00 100.00 1 865 000.00 6 000.00 1 865 000.00 6 000.00 2/4 PROTOKOL O ÚČASTI V E-AUKCI Název elektronické aukce: Typ elektronické aukce: Čas vyhlášeni: Čas ukončení: Zadavatel: Administrátor: Účastník: Měna: PCS spol. s r.o. Dodávka rentgenu (RTG) pro detekční kontrolu kabinových zavazadel Nákupní elektronická aukce (malého rozsahu) (id:211) 03.09.2018 09:00 11.10.2018 10: 30 EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ: 530 06, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ: 702 00, česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx PCS spol. s r.o. (xxxxxxxxxxxxxx), Na Dvorcích 18, Praha, PSČ 140 00, česká republika, Telefon: xxxxxxxxxxxxxxxxx Fax: CZK Pro určení pořadí uchazečll je určující: Kriteriální hodnocení 11.10.2018 12: 16:49 11.10.2018 12: 16:49 Protokol je platný k: Protokol vygenerován v: Celkov6 mlnlm61nl nabldka N6zev kola --------- Vstupní kolo Kontrolní kolo Aukční kolo Vlltu_!'_nl 2 040 000.00 Datum a ěas zatitku 03.09.18 09:00:00 24.09.18 16:00:00 11.10.18 10:00:00 Vý!t�pnl 2 040 000.00 Délka (dny, hod., min.) -· Prodloufeno (dny, hod,, min.) 21 :07:00 00:00:00 16:18:00 00:00:00 00:00:30 00:00:00 Pofadl 001. K6d N6zev polofky Ml Mnoflltvl Celkem Min. nabldka Vstupnl Výlltupnl 002. 003. N6zev kritéria Nabídková cena Cena pravidelné údržby Dod6vka rentgenu (RTG) pro detekčni kontrolu kabinových zavazadel Nabídková cena Cena pravidelné údržby Povaha Délka záruční doby (v měsících) Součet ks celek Klesající Klesající Rostoucí _N6zev vollteln6 podmlnky Nejlepil hodnota Výstupnl hodnota Délka záruční doby (v měsících) 36 1.00 1.00 V6ha 24 70.00 20.00 10.00 100.00 1 900 000.00 140 000.00 Nej, body 100.00 1 865 000.00 6 000.00 Body 68.71 0.86 6.67 76.24 1 900 000.00 140 000.00 1 900 000.00 140 000.00 3/4 PROTOKOL O ÚČASTI V E-AUKCI Název elektronické aukce: Typ elektronické aukce: Čas vyhlášeni: Čas ukončení: EAS Envimet ČR, s.r.o. Zadavatel: Administrátor: Účastnik: Měna: Dodávka rentgenu {RTG) pro detekční kontrolu kabinových zavazadel Nákupní elektronická aukce {malého rozsahu) {id:211) 03.09.2018 09:00 11.10.2018 10: 30 EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ:: 530 06, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ:: 702 00, česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx EAS Envimet Č:R, s.r.o. {xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx), Naskové 1100/3, Praha 5 - Košíře, PSČ: 150 00, česká republika CZK Pro určení pořadí uchazečO je určující: Kriteriální hodnocení 11.10.2018 12:16:49 11.10.2018 12:16:49 Protokol je platný k: Protokol vygenerován v: Celkov6 mlnlm61nl nabldka --·---- N6nvkola ---------- Vstup ni kolo Kontrolní kolo Aukční kolo Vstu�ni Datum a ta■ zaf6tku 03.09.18 09:00:00 24.09.18 16:00:00 11.10.18 10:00:00 K6d N6zev polofky Vt__stupni D"ka (dny, hod„ min.) 21:07:00 16:18:00 00:00:30 MJ Mnohtvi Pofadl 001. Dod6vka rentgenu (RTG) pro detekěni kontrolu kabinových zavazadel Nabídková cena 002. 003. Cena pravidelné údržby N6zev krlt6rla Nabídková cena Cena pravidelné údržby Délka záruční doby {v měsících) Součet !!!!!v vollteln6 podminky Délka záruční doby {v měsících) NeJlepli hodnota Povaha ks celek Klesající Klesající Rostoucí Vý■tupni hodnota 36 1.00 1.00 V6ha Prodloufeno (dny, hod� 00:00:00 00:00:00 00:00:00 Celkem 70.00 20.00 10.00 100.00 NeJ. body Min. nabidka 1 865 000.00 6 000.00 Body v■tupnl Vý■tupni 4/4