Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8159707: Kupní smlouva na rtg Hi-SCAN 6040-2is

Příloha Kupní_smlouva_RTG_HiScan6040_2is_Servis_Musil_20190131_Z.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KM_C258-20190207104624


KUP NÍ SMLOUVA 
uzavřená podle§ 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 

1. 
Sídlo: 
Statutární zástupce: 
IČO: 
DIČ: 
bankovní spojení: 
č. ú.: 

I. 
Smluvní strany 

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. 
Pražská l 79, Popkovice, 530 06 Pardubice 
Ing. Hana Šmejkalová, místopředsedkyně představenstva 
48154938 
CZ48154938 
ČSOB a.s. 
271849313/0300 

(dále jen „kupující") na straně jedné 

a 

2 . ......................... . Servis Musil, s.r.o. 
Sídlo: Ringhofferova 115/1, 15 5 21 Praha 5 
Statutární zástupce: Ing. Pavel Klouzal, jednatel společnosti a 

Štěpán Matoušek, jednatel společnosti 
25699911 IČO: 

DIČ: CZ25699911 
bankovní spojení: Komerční Banka Praha 5 
č.ú.: 27-4599250257/0100
(dále jen „prodávající") na straně druhé 

II. 

Předmět smlouvy 

1. Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího
a) odevzdat kupujícímu a převést na něho vlastnické právo k I ks bezpečnostní rentgen

Hi-SCAN 6040-2is, včetně příslušenství, dopravy, montáže, instalace a kalibrace dle
specifikace, která je uvedena v příloze č. I - technická specifikace Hi-SCAN 6040-
2is.

( dále jen „zboží") 

b) realizovat minimálně lx za období 6 měsíců po dobu platné záruky pravidelnou
kontrolu provozní stálosti a údržbu, nařízené výrobcem a obecně právními předpisy
pro bezpečnostní· rentgeny, používané v civilním letectví (dále jen "pravidelná
revize"), která zahrnuje veškeré náklady dodavatele spojené s pravidelnou revizí.

Stránka 1 z 12 



Předmětem smlouvy je zároveň závazek kupujícího zboží převzít a zaplatit za něj 
dohodnutou kupní cenu. 

2. Součástí dodávky zboží podle odst. 1 a) tohoto článku smlouvy je provozní
dokumentace a veškeré doklady potřebné k převzetí a užívání zboží (tj. Návod k obsluze
v českém jazyce, EU Prohlášení o shodě, Certifikát ECAC) a provedení školení k obsluze
zboží a školení k provádění běžných servisních úkonů a úkonů pravidelné kalibrace,
prováděných uživatelem.

III. 

Dodací lhůta a místo plnění 

1. Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu zboží v souladu se specifikací uvedenou
v čl. II. této Smlouvy, ve lhůtě do 90 kalendářních dnů ode dne oboustranného podpisu této
Smlouvy.

2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího.

3. Prodávající se zavazuje tři (3) pracovní dny předem oznámit osobám oprávněným
k protokolárnímu převzetí zboží přesný čas odevzdání zboží.

4. O převzetí zboží bude sepsán protokol o předání a převzetí zboží, podepsaný oběma
smluvními stranami.

IV. 
Kupní cena a platební podmínky 

1. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět smlouvy kupní cenu, která
plně koresponduje s údaji uvedenými v příloze č.2 - výstupní protokol z Aukčního kola
elektronické aukce, činí:

a) za předmět smlouvy dle čl. II, odst. 1. část a)
cena bez DPH 

jedenmiliónosmsetšedesátpěttisíc korun českých) 
1.865.000,- Kč (slovy: 

21 o/o DPH 391.650,- Kč (slovy: 
třistadevadesátjedentisícšestsetpadesát korun českých) 

celková cena včetně DPH 2.256.650,- Kč (slovy: 
dvamiliónydvěstěpadesátšesttisícšestsetpadesát korun českých) 

b) za předmět smlouvy dle čl. II, odst. 1. část b)
cena bez DPH 

českých) 
21 o/o DPH 

jedentisícdvěstěšedesát korun českých) 

Stránka 2 z 12 

6.000,- Kč (slovy: šesttisíc korun 

1.260,- Kč (slovy: 



celková cena včetně DPH 
sedmtisícdvěstěšedesát korun českých) 

7.260,- Kč (slovy: 

Tato cena, je cenou nejvýše přípustnou a nepřekročitelnou. Upraví-li před dodáním předmětu 
smlouvy obecně závazný předpis výši DPH, bude účtována DPH k příslušným zdanitelným 
plněním ve výši stanovené novou právní úpravou a kupní cena bude upravena písemným 
dodatkem k této Smlouvě. 

2. Kupující uhradí kupní cenu na základě faktury prodávajícího, která musí mít
náležitosti daňového dokladu, uvedené v § 29 zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
ve znění pozdějších předpisů, a v § 435 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů. Dále faktura musí obsahovat veškeré náležitosti, které jsou nutné pro
čerpání finančních prostředků ze Státního fondu dopravní infrastruktury. Přílohou faktury
musí být protokol o předání a převzetí zboží podepsaný oběma smluvními stranami.

3. Faktura je splatná do 30 kalendářních dní od jejího převzetí kupujícím. Pokud faktura
neobsahuje všechny náležitosti a přílohy stanovené v čl. IV.2. této Smlouvy a požadované
právními předpisy, kupující má právo fakturu vrátit prodávajícímu k opravě a doplnění.
V takovém případě lhůta k proplacení faktury (úhradě kupní ceny) počíná běžet teprve po
převzetí řádně opravené a doplněné faktury kupujícím v případě, že kupující vrátí fakturu
prodávajícímu do deseti (10) dnů od jejího doručení.

4. Dnem úhrady faktury se rozumí den odepsání kupní ceny z účtu kupujícího uvedeného
v čl. I. této Smlouvy ve prospěch účtu prodávajícího.

5. Kupující neposkytuje na zaplacení kupní ceny zálohy a ani jedna smluvní strana
neposkytne druhé smluvní straně závdavek.

V. 
Vady zboží a záruka za jakost 

I. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené touto Smlouvou a ustanovením § 2095, 2096
a 2097 občanského zákoníku, má vady. Za vady se považuje i dodání jiného zboží, než určuje
smlouva. Vadou zboží jsou rovněž vady v dokladech, nutných k užívání zboží.

2. Prodávající prohlašuje, že na zboží neváznou práva třetí osoby.

3. Prodávající se zaručuje, že zboží bude v záruční době plně způsobilé pro použití
k účelu stanovenému v této smlouvě, a není-li účel v této smlouvě stanoven, k účelu
obvyklému a dále, že si zboží zachová vlastnosti stanovené touto smlouvou a ustanoveními
§ 2095 a 2096 občanského zákoníku (záruka za jakost). Záruční doba je sjednána v délce 36
měsíců, tato doba plně koresponduje s údaji uvedenými v příloze č. 2 - výstupní protokol
z Aukčního kola elektronické aukce. Záruční doba běží ode dne převzetí zboží dle protokolu,
podepsaného oběma smluvními stranami. Zárukou za jakost nejsou dotčena práva a
povinnosti z vadného plnění plynoucí ze zákona.

4. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu
zjištěné vady dodaného zboží poté, co je zjistil, resp. kdy je zjistil během záruční doby, při

Stránka 3 z 12 



vynaložení dostatečné péče a to v následující posloupnosti při nedosažení uvedených 
kontaktů: 

1. Roman Ptáček, xxxxxxxxxxx
2. Štěpán Matoušek, xxxxxxxxxxx
3. Ing. Pavel Klouzal, xxxxxxxxxxxx

5. V případě, že kupující v záruční době včas uplatní zjištěné vady zboží, je
prodávající povinen vady zboží odstranit dodáním náhradního zboží bez vady, nebo odstranit
vady opravou zboží, a to ve lhůtě do 48 hodin po oznámení vady kupujícím. Prodávající nese
veškeré náklady spojené s odstraňováním vad, a to včetně nákladů spojených s přepravou
zboží.

6. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě,
kdy kupující právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání, případně
skutečnost, že opravu zboží neprovedl.

7. Vady zboží uplatňuje kupující na kontaktech prodávajícího dle čl. V. odst. 4. této
Smlouvy.

VI. 
Nabytí vlastnického práva, nebezpečí škody na zboží 

Blíže nespecifikováno. 

VII. 
Smluvní pokuty 

I. Prodávající zaplatí kupujícímu za každý den prodlení s odevzdáním zboží podle čl.
III. I .této Smlouvy a v případě prodlení s povinností převést na kupujícího vlastnické právo
ke zboží v souladu s čl. II. I. této Smlouvy smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny
plnění.

2. Smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny plnění zaplatí prodávající kupujícímu
v případě prodlení s odstraněním vad zboží ve lhůtě uvedené v čl. V.5. této Smlouvy.

3. Úhradou smluvních pokut výše uvedených není dotčeno právo na náhradu újmy
způsobené porušením povinnosti, pro kterou jsou smluvní pokuty sjednány.

4. V případě prodlení kupujícího se zaplacením vystavené faktury je prodávající
oprávněn po něm požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,5% z fakturované částky za
každý, byť jen započatý den prodlení.

5. Pro vyúčtování, náležitosti faktury a splatnost úroků z prodlení a smluvních pokut,
platí obdobně ustanovení čl. IV této Smlouvy.

Stránka 4 z 12 



VIII. 

Zvláštní ustanovení 

1. Prodávající se zavazuje během dodání prodávaného zboží i po jeho dodání kupujícímu,
zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od kupujícího
v souvislosti s plněním smlouvy.

2. Prodávající je podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě a o změně některých zákonů, v platném znění, osobou povinnou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb
z veřejných výdajů.

3. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru kupujícího prohlašuje prodávající, že souhlasí se
zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek
vyplývajících z příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 340/2015
Sb., o registru smluv.

4. Prodávající opravňuje SFDI, kupujícího a případně další kompetentní orgány
k zajišťování veškerých podkladů a údajů nutných pro kontrolu hospodárného, účelného a
efektivního nakládání s účelově poskytnutými finančními prostředky u prodávajícího.

IX. 

Závěrečná ustanovení 

I. Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními
občanského zákoníku.

2. Smluvní strany v souladu s ustanovením § 558 odst. 2 OZ vylučují použití obchodních
zvyklostí na právní vztahy vzniklé z této Smlouvy.

3. Smluvní strany souhlasně prohlašují, že tato Smlouva není smlouvou uzavřenou
adhezním způsobem ve smyslu ustanovení § 1798 a násl. OZ. Ustanovení § 1799 a § 1800
OZ se nepoužijí.

4. Vyskytnou-li se události, které jedné nebo oběma smluvním stranám částečně nebo
úplně znemožní plnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinni se o tomto
bez zbytečného odkladu informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání.
Nesplnění této povinnosti zakládá právo na náhradu újmy pro stranu, která se porušení
smlouvy v tomto bodě nedopustila.

5. Stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatným či neúčinným, nedotýká se to
ostatních ustanovení této smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto
případě zavazují neprodleně dohodou nahradit ustanovení neplatné/neúčinné novým
ustanovením platným/účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému
hospodářskému účelu ustanovení neplatného/neúčinného. Do té doby platí odpovídající
úprava obecně závazných právních předpisů České republiky.

6. Osoba oprávněná k převzetí zboží kupujícího: Ing. Vít Málek, safety/security manager.

Stránka 5 z 12



7. Smlouva se vyhotovuje ve čtyřech (4) stejnopisech, z nichž každá smluvní strana
obdrží po dvou (2) vyhotoveních.

8. Smlouvu je možno měnit či doplňovat pouze písernnym1 číslovanými dodatky,
podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

9. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvních stran.

10. Účastníci této smlouvy prohlašují, že smlouva byla sjednána na základě jejich pravé
a svobodné vůle, že si její obsah přečetli a bezvýhradně s ním souhlasí, což stvrzují svými
vlastnoručními podpisy.

V Praze dne 3.12.2018 

Za prodávajícího: 

Štěpá Matoušek 
jednate 

SERVIS MUSIL, s.r.o.
Ringhofferova 115/1, 155 21 Praha 5
Tel.: 266 310 757, Fax: 284 818 907

DIČ: C225699911 @

V Pardubicích dne .31 f �/f 

Za kupujícího: 

Ing. Hana Šmejkalov, 
místopředsedkyně pře tavenstva 

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. 

letiště Pardubice, Pražská 179, 
530 06 Pardubice 

IČO: 48154938 DIČ· CZ48154938 

® 

Stránka 6 z 12 



Příloha č. 1 - technická specifikace Hi-SCAN 6040-2is

Nový dvou-pohledový rentgen (RTG) s funkcí LEDS pro detekční kontrolu cestujících a 

kabinových zavazadel. 

RTG splňuje technické požadavky na funkce a kvalitu zobrazení dle příslušných předpisů a norem, 

stanovujících požadavky na RTG zařízení pro použití v civilním letectví. Funkce LEDS je 

certifikována standardem ECAC jako LEDS Standard 3, Typ C, což je doloženo certifikátem 

ECAC. 

RTG splňuje následující základní technické požadavky: 

• Rozměr inspekčního tunelu (šxv): 620x420 mm
• Rozměr RTG (dxšxv): 2340xl314xl372 mm
• Penetrace oceli: 35mm
• Rozlišení Cu drátku: 40A WG
• Výška dopravníku nastavitelná v rozmezí cca. 800 - 890 mm
• Dvoupohledový systém
• Automatická detekce kapalin ECAC Standard 3, Typ C
• Funkce stálé archivace obrazů (automatické i ruční ukládání obrázků)
• Projekce nebezpečných předmětů TIP včetně knihovny obrazů kategorie CBS v souladu s

legislativou
• Signalizace neprozařitelných předmětů
• Napájení: 230 V/ 50 Hz

Součástí dodávky je: 

• I O přepravek pro ukládání kapalin k detekční kontrole
• Plnohodnotná klávesnice
• 2ks LCD monitor
• Vstupní nerezová válečková dráha včetně zarážky a bezpečnostního vyskakovacího válečku
• Výstupní nerezová válečková dráha včetně zarážky a bezpečnostního vyskakovacího válečku
• Kalibrační a verifikační přípravky pro ověření detekce kapalin

Stránka 7 z 12 



Příloha č.2 - výstupní protokol z Aukčního kola elektronické aukce 

Stránka 8 z 12 



Název elektronické aukce: 

Typ elektronické aukce: 

Čas vyhlášení: 

Čas ukončení: 

Zadavatel: 

Administrátor: 

Měna: 

Pro určení pořadí uchazečO je určující: 

Počet položek celkem: 

Počet položek aktivních: 

Počet položek započítávaných do 
celkové sumy: 

Protokol je platný k: 

Protokol vygenerován v: 

VÝSLEDKOVÝ PROTOKOL 

Dodávka rentgenu (RTG} pro detekční kontrolu kabinových zavazadel 

Nákupní elektronická aukce (malého rozsahu) (id:211) 

03.09.2018 09:00 

11.10.2018 10:30 

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ: 530 06,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ: 702 00, česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

CZK 

Kriteriální hodnocení 

3 

2 

2 

11.10.2018 12:16:49 

11.10.2018 12:16:49 

Uchazet! 

Servis Musil, s.r.o. 

PCS spol. s r.o. 

_______________ 
Po_ loiek obnzených/celkem 

2/2 

dosafen6 body 

100.00 

76.24 

Pofadi ucha:l'a& ,_,_____ Stav 

1 

2 

neh EAS Envimet ČR, s.r.o. 

Smluvní cena: - CZK 

Smluvní dodavatel: 

Smluvní cena dodatek: - CZK 

2/2 

0/2 

Nedílnou přílohou tohoto protokolu jsou protokoly o účasti jednotlivých uchazečO. 

1/4 



PROTOKOL O ÚČASTI VE-AUKCI 

Název elektronické aukce: 

Typ elektronické aukce: 

Čas vyhlášení: 

čas ukončení: 

Zadavatel: 

Administrátor: 

Účastník: 

Měna: 

Servis Musil, s.r.o. 

Dodávka rentgenu (RTG) pro detekční kontrolu kabinových zavazadel 

Nákupní elektronická aukce (malého rozsahu) (id:211) 

03.09.2018 09:00 

11.10.2018 10: 30 

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ: 530 06, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ: 702 00, Česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Servis Musil, s.r.o. (xxxxxxxxxxxxxxx), Ringhofferova 115/1, Praha, PSČ 155 21, česká republika 

CZK 

Pro určení pořadí uchazečO je určující: Kriteriální hodnocení 

11.10.2018 12: 16:49 

11.10.2018 12: 16:49 

Protokol je platný k: 

Protokol vygenerován v: 

Celkov6 mlnlm6lnl nabldka 

N6nv kola 

Vstupní kolo 

Kontrolní kolo 

Aukční kolo 

Vstupnl 

1 871 000.00 

Datum • ai■ zaějtku 
-----

03.09.18 09:00:00 

24.09.18 16:00:00 

11.10.18 10:00:00 

Výstupnl 

1 871 000.00 

D61ka (dny, hod., min,) 

21:07:00 

16: 18:00 

00:00:30 

�louleno (dny, hod,, min,) 

00:00:00 

00:00:00 

00:00:00 

Pofadl 

001. 

K6d N6zev pololky MJ Mnol■tvl Celkem Min, nabldka V■tupnl Vý■tupnl 

002. 

003. 

N6zev krlt6rla 

Nabídková cena 

Cena pravidelné údržby 

Dod6vka rentgenu (RTG) pro detekěnl kontrolu 
kabinových zavazadel 

Nabídková cena 

Cena pravidelné údržby 

Povaha 

Délka záruční doby (v měsících) 

Součet 

ks 

celek 

Klesající 

Klesající 

Rostoucí 

N6zev vollteln6 podmlnky 

Délka záruční doby (v měsících) 

NeJlepil hodnota Vý■tupnl hod� 

36 

1.00 

1.00 

Vlaha 

36 

70.00 

20.00 

10.00 

100.00 

1 865 000.00 

6 000.00 

Nej. body 

100.00 

1 865 000.00 

6 000.00 

Body 

70.00 

20.00 

10.00 

100.00 

1 865 000.00 

6 000.00 

1 865 000.00 

6 000.00 

2/4 



PROTOKOL O ÚČASTI V E-AUKCI 

Název elektronické aukce: 
Typ elektronické aukce: 
Čas vyhlášeni: 
Čas ukončení: 
Zadavatel: 
Administrátor: 
Účastník: 
Měna: 

PCS spol. s r.o. 

Dodávka rentgenu (RTG) pro detekční kontrolu kabinových zavazadel 

Nákupní elektronická aukce (malého rozsahu) (id:211) 

03.09.2018 09:00 

11.10.2018 10: 30 

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ: 530 06, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ: 702 00, česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

PCS spol. s r.o. (xxxxxxxxxxxxxx), Na Dvorcích 18, Praha, PSČ 140 00, česká republika, Telefon: xxxxxxxxxxxxxxxxx Fax: 

CZK 

Pro určení pořadí uchazečll je určující: Kriteriální hodnocení 
11.10.2018 12: 16:49 

11.10.2018 12: 16:49 

Protokol je platný k: 
Protokol vygenerován v: 

Celkov6 mlnlm61nl nabldka 

N6zev kola 
---------

Vstupní kolo 

Kontrolní kolo 

Aukční kolo 

Vlltu_!'_nl 

2 040 000.00 

Datum a ěas zatitku 

03.09.18 09:00:00 

24.09.18 16:00:00 

11.10.18 10:00:00 

Vý!t�pnl 

2 040 000.00 

Délka (dny, hod., min.) 
-· 

Prodloufeno (dny, hod,, min.) 

21 :07:00 00:00:00 

16:18:00 00:00:00 

00:00:30 00:00:00 

Pofadl 

001. 

K6d N6zev polofky Ml Mnoflltvl Celkem Min. nabldka Vstupnl Výlltupnl 

002. 

003. 

N6zev kritéria 

Nabídková cena 

Cena pravidelné údržby 

Dod6vka rentgenu (RTG) pro detekčni kontrolu 
kabinových zavazadel 

Nabídková cena 

Cena pravidelné údržby 

Povaha 

Délka záruční doby (v měsících) 

Součet 

ks 

celek 

Klesající 

Klesající 

Rostoucí 

_N6zev vollteln6 podmlnky Nejlepil hodnota Výstupnl hodnota 

Délka záruční doby (v měsících) 36 

1.00 

1.00 

V6ha 

24 

70.00 

20.00 

10.00 

100.00 

1 900 000.00 

140 000.00 

Nej, body 

100.00 

1 865 000.00 

6 000.00 

Body 

68.71 

0.86 

6.67 

76.24 

1 900 000.00 

140 000.00 

1 900 000.00 

140 000.00 

3/4 



PROTOKOL O ÚČASTI V E-AUKCI 

Název elektronické aukce: 

Typ elektronické aukce: 

Čas vyhlášeni: 

Čas ukončení: 

EAS Envimet ČR, s.r.o. 

Zadavatel: 

Administrátor: 

Účastnik: 

Měna: 

Dodávka rentgenu {RTG) pro detekční kontrolu kabinových zavazadel 

Nákupní elektronická aukce {malého rozsahu) {id:211) 

03.09.2018 09:00 

11.10.2018 10: 30 

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., Pražská 179, Pardubice, PSČ:: 530 06, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

NAR marketing, s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, Ostrava, PSČ:: 702 00, česká republika, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

EAS Envimet Č:R, s.r.o. {xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx), Naskové 1100/3, Praha 5 - Košíře, PSČ: 150 00, česká republika 

CZK 

Pro určení pořadí uchazečO je určující: Kriteriální hodnocení 

11.10.2018 12:16:49 

11.10.2018 12:16:49 

Protokol je platný k: 

Protokol vygenerován v: 

Celkov6 mlnlm61nl nabldka 

--·----

N6nvkola 
----------

Vstup ni kolo 

Kontrolní kolo 

Aukční kolo 

Vstu�ni 

Datum a ta■ zaf6tku 

03.09.18 09:00:00 

24.09.18 16:00:00 

11.10.18 10:00:00 

K6d N6zev polofky 

Vt__stupni 

D"ka (dny, hod„ min.) 

21:07:00 

16:18:00 

00:00:30 

MJ Mnohtvi Pofadl 

001. Dod6vka rentgenu (RTG) pro detekěni kontrolu 
kabinových zavazadel 

Nabídková cena 002. 

003. Cena pravidelné údržby 

N6zev krlt6rla 

Nabídková cena 

Cena pravidelné údržby 

Délka záruční doby {v měsících) 

Součet 

!!!!!v vollteln6 podminky 

Délka záruční doby {v měsících) 

NeJlepli hodnota 

Povaha 

ks 

celek 

Klesající 

Klesající 

Rostoucí 

Vý■tupni hodnota 

36 

1.00 

1.00 

V6ha 

Prodloufeno (dny, hod� 

00:00:00 

00:00:00 

00:00:00 

Celkem 

70.00 

20.00 

10.00 

100.00 

NeJ. body 

Min. nabidka 

1 865 000.00 

6 000.00 

Body 

v■tupnl Vý■tupni 

4/4