Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8181383: Objednávka - vypracování datového modelu

Příloha CEO 39-2019_REDIGOVANO.DOCX

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Váš dopis značky / ze dne
	Č.j.
	Vyřizuje / telefon
	Praha dne

	

	3277/SFDI/300109/2131/2019
CEO: 39/2019
	Ing. Lucie Bartáková
266 097 234
	04.02.2019



Objednávka vypracování datového modelu a API rozhraní pro projekt EDAZ

Za Státní fond dopravní infrastruktury (dále jen „SFDI“) u Vás objednávám vypracování datového modelu a API rozhraní pro projekt elektronické dálniční známky včetně následné aktualizace datového modelu.

Plnění na základě této objednávky bude sloužit jako závazný podklad pro veřejnou zakázku na distributora časového zpoplatnění dálnic podle novely zákona č. 13/1997 Sb.

Předmětem dodávky podle nabízeného rozsahu bude:
· Vypracování komplexního datového modelu systému EDAZ (předání SQL struktury stejně jako PDF vizualizace na CD)
· Vytvoření databáze a založení jmenné konvence
· Definice tabulek modelu vč. určení indexů
· Definice datových entit modelu
· Definice datových typů
· Definice vazeb mezi jednotlivými tabulkami
· Kompilace modelu a generování vizualizace

· Vytvoření struktury a funkčního prototypu API rozhraní určeného pro budoucí zadávací řízení na kanál distribuce systému EDAZ (publikace veřejnosti formou URL na našem serveru):
· Vytvoření seznamu funkcí na základě datového modelu
· Kategorizace funkcí a určení vstupních a výstupních entit rozhraní
· Založení prostředí API Swagger
· Programování funkcí
· Dokumentace funkcí
· Programování návratových hodnot a kontextů

· Zpracování kompletní dokumentace k funkčnímu prototypu API a jeho použití potenciálním distributorem pro vytvoření cenové nabídky v zadávacím řízení
· Dokumentace k datovému modelu (obsažená jako součást poznámek SQL struktury)
· Dokumentace k API rozhraní (obsažená jako součást API Swagger)
· Dokumentace formátu MS Word komplexně pojednávající o API rozhraní a způsobu jeho implementace a použití

SFDI se zavazuje poskytnout dodavateli součinnost.
Dodavatel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech informacích, které se dozvěděl v souvislosti s výkonem předmětu plnění a které nejsou veřejně dostupné. Dodavatel není oprávněn používat výše uvedené informace pro jiné účely než ty, které vyplývají z předmětu plnění. Dodavatel nepoužije nebo neumožní použití nebo zveřejnění informací třetí osobě bez předchozího souhlasu SFDI a není ani oprávněn poskytovat plnění nebo jeho část třetím stranám. V případě porušení mlčenlivosti zaplatí dodavatel SFDI smluvní pokutu ve výši 500 000 Kč za každý zjištěný případ porušení.
Termín dodání předmětu objednávky je 10 týdnů od nabytí účinnosti této objednávky tzn. od zveřejnění v registru smluv, které zajistí objednatel. V případě prodlení plnění ze strany dodavatele oproti potvrzenému harmonogramu, zaplatí dodavatel pokutu ve výši 1 000 Kč za každý den prodlení.
Celková maximální cena za plnění je ve výši 1 879 470 Kč bez DPH. 
Platba za dílo bude po dodání a akceptaci celého díla na základě faktury se splatností 30 dní. V případě prodlení s úhradou faktury, má dodavatel nárok na smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
Objednatel i dodavatel shodně konstatují, že v souvislosti s touto objednávkou služeb vzájemně předávají a i do budoucna budou předávat za účelem zajištění řádného plnění osobní údaje kontaktních osob, které se podílejí nebo budou podílet na plnění této objednávky, s uvedením jejich osobních údajů: jméno, příjmení, titul, funkce, telefonický a e-mailový kontakt, u kterých právním důvodem pro jejich zpracování oběma stranami, jako správci těchto osobních údajů, je jejich oprávněný zájem na splnění této objednávky, na kterém se v mezích své kompetence podílejí subjekty údajů. V souvislosti s tím se obě strany zavazují v rámci svých povinností, jako správce předaných osobních údajů, zajistit, aby subjekty těchto údajů byly při poskytnutí osobních údajů informovány dle článku 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) o zpracování poskytnutých osobních údajů pro účel plnění této smlouvy, a že toto zpracování je v souladu s úpravou dle článku 6 odst. 1 písm. f) uvedeného nařízení a dále aby subjekty údajů byly informovány o svých právech v rozsahu, jak pro ně vyplývají z uvedeného nařízení.

Dále Vás žádám o potvrzení přijetí a akceptaci této objednávky (potvrzení viz následující strana objednávky). Po akceptaci bude objednávka uveřejněna v centrálním registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., Zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

S pozdravem

	Ing. Zbyněk Hořelica
	ředitel SFDI


Dodavatel:
CENDIS, s.p.
nábř. Ludvíka Svobody 1222/12
110 00 Praha 1
IČO: 00311391
DIČ: CZ00311391
Bankovní spojení: xxx

Kontaktní osoba: xxx

Kód a název komodity dle číselníku NIPEZ: 72200000-7 – Programování programového vybavení a poradenské služby
Potvrzení Objednávky

Tímto potvrzuji přijetí objednávky CEO 39/2019 a akceptuji tak veškerá její ustanovení.




Za dodavatele dne 		………………………………………


Podpis 			………………………………………

Jméno a příjmení (hůlkově)	………………………………………




Státní fond dopravní infrastruktury, Sokolovská 278, 190 00  Praha 9, IČ: 70856508
Tel.: +420 266 097 298, fax: +420 266 097 520, certifikát ISO 9001:2009, e-mail: info@sfdi.cz, www.sfdi.cz
Ze zákona nejsme registrování v OR.


2 



Státní fond dopravní infrastruktury, Sokolovská 278, 190 00  Praha 9
Tel.: +420 266 097 298, fax: +420 266 097 520, certifikát ISO 9001:2009, e-mail: info@sfdi.cz, www.sfdi.cz