Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8188703: nákup licencí Oracle pro NIS

Příloha 002-OVZ-19-021-K_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy objednatele: l!!Jkkt~lnltu1-t_

Číslo smlouvy poskytovatele:

číslo veřej né zakázky:           OŘN-38/18

                         Smlouva o zajištění licencí Oracle, servisní podpory na S let

SMLUVN Í STRANY :

Fakultní nemocnice Ostrava

se sídlem 17. listopadu 1790/5, 708 52 Ostrava - Poruba

zastoupený ředitelemFNOstrava doc Hf/l>r-- Tt-lr.en, }',1),J?c>U/Ph /)

IČ:00843989

DIČ: CZ00843989 (je plátcem DPH)

bankovní spojení: čes ká národní banka, č. účtu: 66332761/0710

IO datové schránky: u2nmpm2

kontakt ní osoba pro účely a předmět smlouvy:  Mgr. Radomír Tvrdý

                                               tel.: +420 735792229

                                               e-mail: radomir.tvrdy@fno.cz

(dále také jen „objednatel")
na straně jedné

a

Neit Consulting s.r.o.
Obchodní rejstřík vedený městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 108964
se sídlem Washingtonova 1624/5, 110 00 Praha 1
zastoupený Ing. Radkem Vojtou, jednatelem
IČ : 273 69 871
DIČ: CZ27369871
bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s., č. účtu: 27369879/5500
IO datové schránky: h3nptvi
kontaktní osoba pro účely smlouvy: Ing. Tomáš Niederle, tel.: 731 634 792, e-mail: tomas.niederle@neit.cz

(dále také jen „poskytovatel")
na straně druhé

 Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu v souladu s ust. § 23S8 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
 předpisů (dále jen „občanský zákoník") a následujících. To na základě zadávacího řízení k veřejné zakázce s názvem
 ,, Zajištění licencí Oracle a servisní podpory na S let", ev. č.: OŘN-38/18, (dále jen „smlouva").

1. Předmět smlouvy

 1.1 Předmětem plnění této smlouvy je závazek poskytovatele poskytnout objednateli oprávnění k výkonu
          práva z licenci definovaných v bodě 1.3 této smlouvy a závazek objednatele zaplatit poskytovateli
          sjednanou cenu.

 1.2 Předmětem p lnění této smlouvy je také závazek poskytovatele poskytnout objednateli servisní podporu
          definovanou v bodě 1.3 této smlouvy a závazek objednatele zaplatit poskytovateli sjednanou cenu.

 1.3 Celkovým předmětem plnění je nákup licencí Oracle pro NIS (nemocniční informační systém) IKIS od
          spol ečnosti Medical Systems a.s. vč. zajištěn í servisní podpory po dobu 5 let a současně zajištění
          odpovídající služby v rozsahu Oracle Premier Support pro nově pořízené licence podle níže uvedené
          specifikace :

                                                                                                           1/6
Názvy jednotlivých licencí:
         a) Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetua! CPU - Full Use - 8 ks licencí.

         b) Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetua! CPU - 8 ks licencí.
         c) Oracle Active Data Guard - Processor Perpetua! CPU - 8 ks licencí.

1.4 Účelem plnění této smlouvy je naplnit potřeby objednatele a to rozšíření NIS (nemocniční informační
         systém) IKIS od společnosti Medical Systems a.s. o předmětné licence. Objednatel tak činí, aby mohl
         v budoucnu svůj NIS dále rozšiřovat.

2. Doba trvání smlouvy, termín a místo plnění

  2.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to na 5 let od zahájení servisní podpory.

  2.2 Nakupované licence dle bodu 1.3 této smlouvy musí být dodány či poskytnuty do 2 kalendářních týdnů od
           podpisu smlouvy oběma smluvními stranami. Servisní podpora bude zahájena od potvrzení převzetí
           licencí.

  2.3 Místem plnění je sídlo objednatele na kontaktní adrese uvedené v identifikačních údajích objednatele.

3. Cena celková a platební podmínky

3.1 Cena celková za celý předmět plnění této smlouvy se sjednává dohodou smluvních stran, na základě
         přílohy „Kalkulace nabídkové ceny", která tvoří přílohu této smlouvy, ve výši 9 536 347,32 Kč bez DPH,
         výše DPH 2 002 632,95 Kč a cena s DPH 11538980,27 Kč. V ceně za předmět plnění jsou zahrnuty veškeré
         náklady poskytovatele související s plněním; žádné další služby, dodávky, práce ani činnosti nebudou

         samostatně fakturovány.

3.2 Cena za předmět plnění bude hrazena postupně, dle ucelených dílčích celků dle členění Kalkulace
         nabídkové ceny, která je nedílnou součástí této smlouvy a to na základě faktur, které je poskytovatel
         oprávněn vystavit až po prokazatelném převzetí či poskytnutí dílčího plnění objednateli na základě
         předávacího protokolu, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

3.3 Cena je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady, rizika, zisk a
         finanční vlivy (např. inflace nebo vývoj kurzu české měny vůči zahraničním měnám), a to po celou dobu
         smlouvy. Ceny jsou závazné a nejvýše přípustné, a to i při změně výše DPH.

3.4 Splatnost faktury bude minim álně 30 kalendářních dnů od data jejího doručení objednateli.

3.5 Daňový doklad (dále také faktura) musí dále splňovat mimo náležitostí podle § 28 zákona č. 235/2004 Sb.,
         o DPH, níže uvedené náležitosti:

a.  identifikační číslo;

b. den splatnosti;

c.  označení peněžního ústavu a číslo účtu, ve prospěch kterého má být provedena platba, konstantní

    a variabilní symbol;

d. odvolávka na smlouvu, číslo smlouvy, prodávajícího a kupujícího;

e.  razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení dílčího a konečného účetního dokladu;

f.  přílohou faktury bude kopie potvrzeného předávacího protokolu.

3.6 Smluvní strany se v souladu s § 26, odst. 3, zákona č. 235/2004 Sb., o DPH v platném znění, dohodly, že
         prodávající bude zasílat daňové doklady, včetně příloh, výhradně e-mailem na adresu:
         efakturacel@fno.cz.

3.7 Prodávající se zavazuje při této komunikaci dodržovat následující pravidla, pokud nebude písemně
         dohoduto jinak:

        a. v jednom e-mailu budou jako přílohy zaslány dokumenty vztahující se pouze k jedné faktuře, platí
                 tedy pravidlo "jeden e-mail = jedna faktura a související dokumenty";

        b. všechny přiložené dokumenty budou výhradně ve formátu pdf a v pořadí dokladů : faktura, ostatní
                  související dokumenty;

                                                                                                                 2/6
         c. kupující se zavazuje akceptovat takto zasílané dokumenty, pokud splňují ostatní náležitosti dané
                  zákonem.

3.8 Přílohou faktury bude předávací protokol za dílčí plnění podepsaný oběma stranami.

3.9 V případě, že daňový doklad nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, je kupující oprávněn daňový
         doklad vrátit do doby její splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data prodávající vrácený
         daňový doklad od kupujícího převzal. V takovém případě je prodávající povinen daňový doklad opravit a
         v případě, že by oprava činila daňový doklad nepřehledným, vystavit daňový doklad nový. Opravený nebo
         nový daňový doklad musí být znovu zaslán kupujícímu a začíná běžet nová lh ůta splatnosti.

3.10 Cena za předmět plnění na základě faktury bude objednatelem uhrazena bankovním převodem na účet
         poskytovatele uvedený na faktuře, přičemž za den úhrady se považuje den připsání příslušné částky na
         účet poskytovatele.

3.11 Objednatel nebude poskytovat zálohy.

4. Ostatní práva a povinnosti smluvních stran

4.1 Poskytovatel prohlašuje, že je certifikovaným partnerem Oracle Czech s.r.o. oprávněným dodávat licence
         pro veřejnou správu (Public Sector}.

4.2 Poskytovatel je povinen během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy zachovávat mlčenlivost o všech
         skutečnostech, o kterých se v rámci plnění smlouvy pro objednatele dozvěděl, a které by mohly
         objednateli způsobit škodu, a nesmí tyto skutečnosti použít ve prospěch svůj nebo třetí osoby. Povinnost
         dodržování důvěrnosti informací se nevztahuje na informace:

a. které jsou nebo se stanou všeobecně a veřejně přístupnými jinak, než porušením ustanovení tohoto
         článku ze strany poskytovatele;

b. které jsou poskytovateli známy a byly mu volně k dispozici ještě před přijetím těchto informací od
         druhé smluvní strany;

c.  které jsou následně poskytovateli sděleny bez závazku mlčenlivosti třetí stranou, jež rovněž není ve

    vztahu k nim nijak vázána;

d. jejichž sdělení se vyžaduje ze zákona.

4.3 Poskytovatel je povinen řádně uchovávat veškeré originály účetních dokladů a originály dalších
         dokumentů souvisejících s předmětem plnění. Účetní doklady budou uchovány způsobem uvedeným

         v zákoně č . 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů .

4.4 Poskytovatel je povinen poskytnout objednateli součinnost při výkonu finanční kontroly prováděné dle
         zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění

            pozdějších předpisů.

4.5 Žádná ze smluvních stran není oprávněna převést nebo postoupit třetí osobě tuto smlouvu nebo její část

         nebo převést práva a povinnosti z ní vyplývající bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní
         strany. Tímto není dotčeno ustanovení§ 2383 občanského zákoníku.

S. Náhrada škody a smluvní pokuty

  5.1 V případě prodlení objednatele s úhradou ceny za předmět plnění podle čl. 3 této smlouvy se objednatel
           zavazuje zaplatit poskytovateli zákonný úrok z prodlení v zákonné výši.

  5.2 V případě prodlení poskytovatele s řádným plněním povinností proti jakémukoliv termínu sjednanému
           podle této smlouvy se poskytovatel zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny
           plnění za každý i započatý kalendářní den a každý případ prodlení, a to od prvního dne prodlení až do
           řádného splnění povinnosti. Splatnost této smluvní pokuty je sjednaná na 30 kalendářních dnů.

 5.3 V případě, že poskytovatel poruší povinnost mlčenlivosti uvedenou v čl. 4 odst. 4.2 této smlouvy, je
           objednatel oprávněn požadovat po poskytovateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši 200.000,- Kč za
           každé jednotlivé porušení. Splatnost této smluvní pokuty je sjednaná na 30 kalendářních dnů. Zaplacením
           smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody, přičemž výše smluvní pokuty se do ní

              nezapočítává.

6. Ukončení smlouvy

                                                                                                                    3/6
  6.1 Smluvní strany mohou tuto smlouvu ukončit písemnou dohodou podepsanou oběma smluvními stranami.

  6.2 Každá ze smluvních stran má právo od této smlouvy písemně odstoupit, jestliže druhá smluvní strana
            porušila povinnosti jí vyplývající z této smlouvy a nezjednala nápravu ani po písemném upozornění ve
            stanovené lhůtě. Odstoupení od smlouvy je úči nné dnem prokazatelného doručení písemného odstoupení
            od smlouvy druhé smluvní straně.

7. Závěrečná ustanovení

  7.1 Poskytovatel bere na vědomí, že tato smlouva vč . dodatků, bude uveřejněna v registru smluv v souladu se
            zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
            a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv"). Uveřejnění smlouvy v registru smluv zajistí
           objednatel.

  7.2 Poskytovatel dále bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem podle zákona č. 106/1999 Sb.,
           o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a tato smlouva, popř. její část, může
            být předmětem poskytování informací.

  7.3 Tato smlouva se řídí obecně závaznými právními předpisy české republiky, zejména pak ustanoveními
            občanského zákoníku a zákonem o zadávání veřejných zakázek.

  7.4 Objednatel si vyhrazuje právo změny závazku ze smlouvy a to v rozsahu termínů, obchodních podmínek,
           platebních podmínek a technických podmínek řešení implementace jednotlivých licencí, avšak nesmí být
           tím měněna celková povaha původní veřejné zakázky dle ustanovení § 100 zákona o zadávání veřejných
            zakázek.

  7.5 Případná neplatnost některého ustanovení této smlouvy nezakládá neplatnost celé smlouvy. Pro takový
            případ se smluvní strany zavazují nahradit neplatné ustanovení smlouvy platným ustanovením, které
           nejlépe odpovídá obsahu a účelu neplatného ustanovení.

  7.6 Smluvní strany se dohodly, že veškeré případné spory vzniklé na základě této smlouvy budou řešeny
            primárně smírně, v případě přetrvávající neshody pak před soudy české republiky.

  7.7 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž objednatel obdrží jeden stejnopis
           a poskytovatel jeden stejnopis.

  7.8 Jakékoliv změny nebo doplňky této smlouvy je možné činit pouze formou písemných, vzestupně
           číslovaných dodatků podepsaných oprávněnými osobami za každou smluvní stranu.

  7.9 Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejnění
           v registru smluv v souladu se zákonem o registru smluv.

  7.10 Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem této smlouvy seznámily, a že tuto smlouvu uzavřely na základě
           své pravé, svobodné, vážné a omylu prosté vůle.

  7.11 Přílohy této smlouvy tvoří nedílnou součást této smlouvy.

8. Příloha

  8.1 Kalkulace nabídkové ceny

ředitel FNO  Ing. Radek Vojta
             jednatel

               JA

                    d

             I 4C

                                                                                                                                        4/6
Příloha č. 1                              Kalkulace nabídkové ceny
Název veřejné zakázky:

                             Zajištění licencí Oracle a servisní podpory na S let

Identifikační údaje dodavatele:           Neit Consulting s. r.o.
Obchodní firma /název/ jmén o, příjmení:  Washingtonova 1624/5, 110 00 Praha 1
Sídlo/ místo podnikání:                   273 69 871
IČ:                                       CZ27369871
D IČ (je/není plátcem DPH):               Ing. Radek Vojta, jednatel
Osoba oprávněná j ednat za dodavatele:

1. Nabídková cena za licence Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetua! CPU - Full Use
     -8xCPU

Nabídková cena bez DPH                                                               3 051 825,60 Kč

Částka DPH ve výši 21 %                                                              640 883,38 Kč

Nabídková cena včetně DPH                                                            3 692 708,98 Kč

2. Nabídková cena za licence Oracle Diagnostlcs Pack - Processor PerpetuaI - SxCPU

Nabídková cena bez DPH                                                               481 868.46 Kč
Částka DPH ve výši 21 %                                                              101192,38 Kč

Nabídková cena včetně DPH                                                            583 060,84 Kč

3. Nabídková cena za licence Oracle Active Data Guard - Processor Perpetua! - SxCPU

Nabídková cena bez DPH                                                               738 862,98 Kč
                                                                                     155 161,23 Kč
čistka DPH ve výši 21 %

Nabídková cena včetně DPH                                                            894 024,21 Kč

Nabídková cena za poskytování servisní podpory v rozsahu služby Oracle Premier Support za 1 .rok podpory

Nabídková cena bez DPH                                                               939 962,55 Kč
Částka DPH ve výši 21 %                                                              197 3 92,14 Kč

Nabídková cena včet n ě DPH                                                          1 137 354,69 Kč

Nabídková cena za poskytování servisní podpory v rozsahu sluiby Oracle Premier Support za 2,3,4,5.rok
podpory

Nabídková cena bez DPH                                                               4 323 827,73 Kč

čistka DPH ve výši 21 %                                                              908 003,82 Kč

Nabídková ce na včetně DPH                                                           5 231 831,55 Kč

ICELKOVÁ NABÍDKOVÁ CENA ZA PŘEDMĚT PLNĚNÍ

                                                                                                                                                                                          5/6
Nabídková cena bez DPH      9 536 347,32 Kč
Částka DPH ve výši 21 %     2 002 632,95 Kč
Nabídková cena včetně DPH  11 538 980,27 Kč

V nabídkové cene Jsou zahrnuty veškeré náklady spojené s realizací předmětu veřejné zakázky; žádné další práce,
dodávky, služby ani činnosti nebudou samostatně účtovány. Nabídková cena bez DPH je závazná (nejvýše přípustná) po
celou dobu trvání smlouvy uzavřené na základě zadávacího řízení k předmětné veřej né zakázce.

                                             6/ 6