Textová podoba smlouvy Smlouva č. 820997: Dodávka nových vánočních prvků

Příloha KUPNÍ SMLOUVA ZOO 2016.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA
	uzavřená dle ustanovení § 2085 a násl. zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník

	I. Subjekty smlouvy
	Kupující:
	JIHOČESKÁ ZOOLOGICKÁ ZAHRADA HLUBOKÁ NAD VLTAVOU

	Sídlo: 
	Ohrada 417, 373 41 Hluboká nad Vltavou

	Statutární zástupce:
	Ing. Vladimír Pokorný

	IČO:
	00410829

	DIČ:
	CZ00410829

	





	

	
	


v dalším textu smlouvy uváděna jako „kupující“ a

	Prodávající:
	BON JOUR ILLUMINATION s.r.o.

	Sídlo:
	Fráni Šrámka 18

	Statutární zástupce:
	Mgr. Eva Poláčková

	IČO:
	25683853

	DIČ:
	CZ25683853

	Bankovní spojení:
	Komerční banka

	Číslo účtu:
	115-489240287/0100


obchodní společnost je zapsána v obchodním rejstříku v C 60918 vedená u Městského soudu v Praze, dále jen jako „prodávající“, společně s kupujícím dále jen smluvní strany.
II. Předmět smlouvy
1. Předmětem této smlouvy je dodávka nových vánočních prvků dle specifikace v Příloze č. 1.
III. Kupní cena 
1. Kupní cena byla mezi subjekty smlouvy sjednána na základě výběrového řízení jako cena maximální v celkové výši:
	
	235 490,- Kč bez DPH

	(slovy: dvěstětřicetpěttisícčtyřistadevadesát Kč bez DPH).


1. Kupní cena bude zahrnovat dodávku zboží včetně obvyklých obalů, dopravy a administrace. 
1. Zboží, musí být nové, nerepasované a musí odpovídat platným ČSN.
1. Kupující prohlašuje, že předmět smlouvy je používán k ekonomické činnosti a bude na ni aplikován režim přenesené daňové povinnosti podle § 92e zákona č. 235/2004Sb. o DPH.
1. Cenu za dodané zboží zaplatí kupující prodávajícímu převodem z účtu, na základě daňového dokladu (faktury) s lhůtou splatností 14 dnů ode dne jeho doručení, na adresu uvedenou v čl. I, této smlouvy, součástí faktury bude předávací protokol.
1. Kupující nebude poskytovat zálohy před zahájením plnění.
IV. Lhůta a místo dodání
1. Zboží bude dodáno nejpozději do 8.  12. 2016.

V.Převzetí zboží
Převzetí zboží bude provedeno formou zápisu (předávacího protokolu), který podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran. Zápis bude obsahovat též soupis zjištěných vad a nedodělků, které nebrání řádnému užívání díla, s dohodnutými lhůtami pro jejich odstranění.



VI. Ostatní a závěrečná ustanovení

1. Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu záruku na dodané zboží uvedené v čl. II, odst. 1, v délce minimálně 24 měsíců ode dne dodání na adresu uvedenou v čl. IV., odst. 3.
1. Prodávající se zavazuje, že v případě prodlení s dodáním zboží zaplatí kupujícímu úrok z prodlení ve výši 500,- Kč za každý, byť i započatý den prodlení.
1. Kupující se zavazuje, že v případě prodlení se zaplacením ceny za zboží, zaplatí prodávajícímu úrok z prodlení stanovený předpisem občanskoprávním.
1. Zástupci smluvních stran ve věcech technických:
	za prodávajícího: 
	Vítězslav Poláček, tel.: 603 244 391, email: polacek@bonjour-illumination.eu

	za kupujícího:
	Martin Švihel, email: svihel@zoohluboka.cz
Tel.: 724 113 797



1. Kupní smlouva byla vyhotovena ve 2 výtiscích, z nichž kupující obdrží 1 ks vyhotovení a prodávající obdrží 1 ks vyhotovení. 
1. Nedílnou součástí této smlouvy je Příloha č. 1 – specifikace.
1. Změny v smluvním ujednání lze provést na základě dohody a to písemným dodatkem. Subjekty smlouvy prohlašují, že obsah smlouvy odpovídá jejich smluvní vůli a na důkaz toho podepisují. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu.


V Hluboké 25. 11. 2016	V Praze dne 25. 11.  2016




……..…………………                                                                  ……………..……..…………
za kupujícího	                                                                                za prodávajícího
Ing. Vladimír Pokorný						Mgr. Eva Poláčková
ředitel Zoo Hluboká						jednatelka




Příloha: 
Příloha č. 1