Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8243475: Smlouva o dílo "Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel

Příloha S64001230019_18022019_64018148.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo
                                                                  „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

                                    SMLOUVA O DÍLO

č. smlouvy objednatele: S 640 012 300 19                 č. smlouvy zhotovitele: M-100822/001

evid. číslo registru VZ:  64018148

Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK

Čl. 1. Smluvní strany

1.1. Objednatel:

       Název: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
       Sídlo: Praha 1 - Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00
       IČO: 70994234
       DIČ: CZ70994234
       Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384
       Zastoupená: Ing. Luborem Hrubešem, ředitelem Oblastního ředitelství Hradec Králové
       Bankovní spojení: Česká národní banka, č. účtu: xxx
       .
       Kontaktní osoby:

         a) ve věcech smluvních: xxx
                                                xxx

         b) ve věcech technických: xxx
                                                xxx
                                                xxx

     Kontaktní adresa, adresa pro zasílání smluvní korespondence a faktur:
                               Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
                               Oblastní ředitelství Hradec Králové
                               U Fotochemy 259, poštovní schránka 26
                               501 01 Hradec Králové

     (dále jen objednatel)

1.2. Zhotovitel:

       Název: Monitoring RC System s.r.o.
       Sídlo: Ringhofferova 115/1, Třebonice, 155 21 Praha 5
       IČO: 04627563
       DIČ: CZ04627563
       Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 250878
       Zastoupená: Robertem Čechem, jednatelem
       Bankovní spojení: Fio banka, č. účtu: xxx

       Kontaktní osoby:
         a) ve věcech smluvních: xxx
         b) ve věcech technických: xxx

     Kontaktní adresa: Kuštova 2712, 269 01 Rakovník

     (dále jen zhotovitel)

                                          Stránka 1 z 8
                                                                                                                                                            Smlouva o dílo
                                                                                         „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

Čl. 2. Výchozí podklady a údaje
Smlouva bude plněna v souladu se zněním následujících dokumentů:

2.1. Výzva k podání nabídky na realizaci veřejné zakázky „Úprava palivového systému speciálních hnacích
      vozidel OŘ HK“, č. j.: 30428/2018-SŽDC-OŘ HKR-NPI ze dne 6. 12. 2018 (dále jen „Výzva“).

2.2. Nabídka vybraného zhotovitele obdržená dne 11. 1. 2019.

2.3. Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 266/1994 Sb., o dráhách, vyhláška č. 173/1995
       Sb., kterou se vydává dopravní řád drah, příslušné technické normy (ČSN, EN,TNŽ), vyhláška
       100/1995 Sb., kterou se stanoví podmínky pro provoz, konstrukci a výrobu určených technických
       zařízení a jejich konkretizace (Řád určených technických zařízení), drážní předpisy a další relevantní
       právní předpisy, vše ve znění pozdějších předpisů.

2.4. Dokumentace k předmětné veřejné zakázce, která je součástí Zadávací dokumentace.

2.5. Zákony a vyhlášky týkající se ekologie, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
       předpis SŽDC Bp1, dokumentace a technické podmínky výrobců zařízení a další relevantní předpisy,
       vše ve znění pozdějších předpisů.

2.6. Zhotovitel podpisem této smlouvy potvrzuje, že je se všemi dokumenty tvořícími zadávací
       dokumentaci na realizaci díla seznámen a bez výhrad s nimi souhlasí.

2.7. Zhotovitel prohlašuje, že dokumenty uvedené v této smlouvě mu byly před podpisem této smlouvy
       k dispozici, že byl s jejich obsahem seznámen, a že jejich obsah je pro něj závazný.

2.8. Zhotovitel se zavazuje respektovat změny předpisů objednatele a norem, které se týkají předmětného
       díla a jeho součástí, i pokud k nim dojde během provádění díla a budou objednatelem uplatněny. Tyto
       změny budou řešeny písemnými dodatky k této smlouvě.

Čl. 3. Název a předmět díla
3.1. Název díla: „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“.

3.2. Předmětem díla je úprava palivových systémů u xxx speciálních hnacích vozidel (dále SHV)
      a instalace měřících a monitorovacích zařízení pro sledování tankování, spotřeby PHM a monitoring
      SHV včetně následného vyhodnocování naměřených dat a provádění pravidelných ročních servisních
      prohlídek po dobu 10 let (120 měsíců) pro každé SHV. Instalace zařízení na SHV bude provedena v
      areálu dílen MES Pardubice a MES Mladá Boleslav – Debř. Pravidelné servisní prohlídky a záruční
      opravy budou probíhat v celém obvodu OŘ Hradec Králové, přesná místa budou určena na základě
      telefonické domluvy dodavatele a odběratele. Konkrétně je rozsah díla popsán v dokumentaci, jež byla
      zveřejněna jako součást Zadávací dokumentace. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v souladu
      s podmínkami stanovenými touto smlouvou o dílo, Výzvou, Zadávací dokumentací, Nabídkou
      zhotovitele a ostatními výše uvedenými dokumenty.

3.3. Úprava palivových systémů a instalace měřících a monitorovacích zařízení bude prováděna postupně
      dle kapacit servisních techniků zhotovitele. Přesný termín přistavení jednotlivých SHV k úpravě
      palivového systému bude určen na základě písemné domluvy (e-mailem) níže uvedených kontaktních
      osob dodavatele a objednatele, a to nejméně 14 dní před plánovanou instalací na SHV.

     Kontaktní osoby objednatele: MES Pardubice:
                                                  xxx

                                                                       Stránka 2 z 8
                                                                                                                                                    Smlouva o dílo
                                                                                 „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

                                            MES Mladá Boleslav - Debř:
                                            xxx

Kontaktní osoby zhotovitele: xxx

3.4. Zhotovitel se zavazuje provést výše uvedené dílo dle podmínek této smlouvy řádně a s odbornou péčí
       a objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli dohodnutou cenu.
       Za dokončené dílo se pokládá jen takové dílo, které nebude mít při předání a převzetí žádnou vadu
       či nedodělek.

3.5. Práce na realizaci díla budou zahájeny ke dni účinnosti této smlouvy. Ukončení prací na realizaci díla,
       proběhne nejpozději v den ukončení díla dle čl. 4.1 této smlouvy, což budou dokumentovat předávací
       protokoly k jednotlivým SHV. Předání díla bude provedeno za podmínky, že dílo bude prosté vad
       a nedodělků a v předepsané kvalitě.

3.6. O předání a převzetí díla bude pořízen protokol ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží
       objednatel a jedno zhotovitel, podepsaný bude za objednatele díla i za zhotovitele díla kontaktními
       osobami ve věcech technických.

3.7. Dílo bude ve vlastnictví České republiky s právem hospodařit s majetkem státu pro objednatele.

Čl. 4. Termín plnění
4.1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo dle této smlouvy v následujících termínech:

Zahájení plnění:                               dnem účinnosti smlouvy

Ukončení plnění – montáž a instalace systému:  do 30. 6. 2019

Ukončení plnění – provoz systému a vyhodnocování: do 30. 6. 2029

Místo plnění:                                  obvod působnosti OŘ Hradec Králové

Čl. 5. Cena za dílo

5.1. Cena za zhotovení díla byla stanovena na základě zadávacího řízení, je sjednána jako maximální
       a činí:

bez DPH: 5 265 000,00 Kč

slovy:  pět milionů dvě stě šedesát pět tisíc korun českých.

Zhotovitel uzavřením smlouvy o dílo prohlašuje, že cena za dílo obsahuje ocenění díla v rozsahu
všech prací a technologických postupů nutných k řádnému dokončení díla bez vad a je si vědom
toho, že nebude v průběhu provádění díla zvyšována cena za jeho provedení. Cena za dílo obsahuje
veškeré náklady zhotovitele na provedení díla.

Výše DPH bude účtována dle účinného zákona o DPH.

                          Stránka 3 z 8
                                                                                                                                                            Smlouva o dílo
                                                                                         „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

5.2. Pouze po předchozím písemném souhlasu objednatele je zhotovitel oprávněn započíst
       své pohledávky vůči pohledávkám objednatele či použít pohledávky vůči objednateli jako zástavu
       pro zajištění svých závazků vůči třetí osobě. Smluvní strany se dohodly, že objednatel je oprávněn
       započíst svou splatnou i nesplatnou pohledávku vůči i nesplatné pohledávce zhotovitele.

5.3. Zhotovitel se zavazuje, že nepostoupí práva, povinnosti, závazky a pohledávky z této smlouvy třetím
       osobám bez písemného souhlasu objednatele.

Čl. 6. Povinnosti smluvních stran

6.1. V případě změny v označení smluvních stran, změn pověřených osob, statutárních orgánů a dalších
       údajů uvedených v článku 1.1. – 1.2. se nepoužije ustanovení článku 10.2. smlouvy. Ke změně údajů
       uvedených v článku 1. Smlouvy, postačuje oznámení druhé smluvní straně ve formě doporučeného
       dopisu s doručenkou. K tomuto dopisu musí být přiložena ověřená listina nebo plná moc, dokládající
       oznamovanou změnu údajů. Ustanovení tohoto článku se použije i v případě změny právní formy
       některé ze smluvních stran, zániku smluvní strany s likvidací nebo bez likvidace, kdy práva
       a povinnosti podle obecně závazných právních předpisů přechází na právního nástupce smluvní
       strany. Ustanovení tohoto článku neplatí pro změny bankovního spojení zhotovitele, které může být
       měněno pouze formou dodatku. Změna bankovního spojení musí být zhotovitelem oznámena vždy
       s předstihem tak, aby mezi smluvními stranami mohl být včas uzavřen příslušný dodatek k této
       smlouvě. Oznámení o změně bankovního spojení je třeba zaslat ve formě žádosti na provedení
       změny nebo doplnění bankovního spojení prostřednictvím datové schránky zhotovitele do datové
       schránky objednatele.

6.2. Zhotovitel nesmí převést celé dílo ani jeho část na poddodavatele, které jmenovitě neuvedl v nabídce
       a ani nesmí uzavřít poddodavatelskou smlouvu na žádnou část díla bez předchozího písemného
       souhlasu objednatele. Jednalo by se o podstatné porušení smlouvy a objednatel by byl oprávněn
       odstoupit od smlouvy.

6.3. Případné změny, týkající se provádění díla, je možné projednat jen s pověřenými osobami
       objednatele při vzájemných konzultacích a poradách. Zhotovitel vyzve zástupce objednatele
       ke konzultacím technického řešení a k výrobním poradám nejméně 5 dní před termínem jejich konání.
       Z jednání zhotovitel pořídí zápis, jenž bude součástí odevzdaného díla.

6.4. Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem a na vlastní odpovědnost. Zhotovitel dílo provede
       dle podmínek této smlouvy a v souladu se Zadávací dokumentací.

6.5. Pro každé porušení povinností dle této smlouvy zhotovitelem (bez ohledu na jeho zavinění), zejména
       podmínek kvality díla a termínu předání díla, bude objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit.

6.6. Veškerá ujednání obsažená ve Výzvě, především v bodě Další podmínky zadavatele, budou
       dodržena.

6.7. Smluvní strana, která zavinila a odpovídá za přerušení realizace prací na díle, je povinna druhé
       smluvní straně nahradit prokazatelně oprávněně vynaložené náklady i způsobenou škodu,
       a to nejpozději do data ukončení plnění této smlouvy.

6.8. Objednatel je oprávněn prostřednictvím svých pověřených zaměstnanců provádět u všech osob
       podílejících se na provádění díla, které se pohybují v obvodu dráhy, kontrolu, zda tyto osoby nejsou
       pod vlivem alkoholu nebo návykové látky.
       Zhotovitel seznámí své zaměstnance a osoby, které užívá při plnění předmětu této smlouvy, a které
       se budou pohybovat v obvodu dráhy, s povinností podrobit se kontrole prováděné objednatelem.

       Kontrola bude prováděna orientační dechovou zkouškou na přítomnost alkoholu a slinným testem
       na přítomnost návykových látek.

                                                                       Stránka 4 z 8
                                                                                                                                                            Smlouva o dílo
                                                                                         „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

       Kontrola bude prováděna dle části čtvrté a páté Směrnice SŽDC č. 120 „Dodržování zákazu kouření,
       požívání alkoholických nápojů a užívání jiných návykových látek“ č.j.: 36503/2017-SŽDC-GŘ-O10
       účinné od 7. 11. 2017, která byla zveřejněna jako součást zadávací dokumentace (dále jen jako
       „Směrnice“), přičemž platí, že pokud se v předmětné Směrnici hovoří o oprávněné osobě nebo
       o vedoucím zaměstnanci, rozumí se jimi vždy pověřený zaměstnanec objednatele, pokud
       se v předmětné Směrnici hovoří o zaměstnanci, rozumí se jím vždy zaměstnanec zhotovitele nebo
       jiná osoba, kterou zhotovitel užívá při provádění díla.

       Pozitivní výsledek ověření bude neprodleně oznámen zhotoviteli (telefonicky, emailem).

       Náklady na vyšetření v případě pozitivního výsledku uhradí zhotovitel.

       V případě pozitivního výsledku kontroly nesmí dotčená osoba zhotovitele pokračovat ve vykonávané
       činnosti a bude jí odebrán „Průkaz ke vstupu do budov a prostor SŽDC a provozované železniční
       dopravní cesty SŽDC“.

6.9. V případě, že se osoba, kterou zhotovitel využívá při plnění předmětu této smlouvy, a která
       se pohybuje v obvodu dráhy a na místech veřejnosti nepřístupných, odmítne podrobit zjištění, zda
       není pod vlivem alkoholu nebo návykové látky, nebo je-li u této osoby dosaženo pozitivního výsledku
       kontroly, je objednatel oprávněn na základě posouzení souvisejících okolností, uplatnit vůči zhotoviteli
       sankci až do výše 100.000,- Kč za každý jednotlivý případ.

6.10. Zhotovitel se zavazuje zajistit, že všichni jeho zaměstnanci, jakož i zaměstnanci jeho poddodavatelů,
       budou po celou dobu realizace díla v obvodu dráhy viditelně označeni na svrchním výstražném
       či pracovním oděvu, případně na ochranné přilbě, pokud je její používání nařízeno, a to názvem
       či logem svého zaměstnavatele.

Čl. 7. Záruka za dílo

7.1. Zhotovitel poskytuje záruku za kvalitu a bezvadnost provedených prací a následnou plnou funkčnost
       dodaného zařízení v délkách záruk poskytovaných jejich výrobci, minimálně však po dobu 24 měsíců
       ode dne předání a převzetí díla nebo jeho části. Zároveň zhotovitel poskytuje záruku na plnou
       funkčnost monitorovacího a vyhodnocovacího systému až do termínu ukončení plnění – provoz
       systému a vyhodnocování uvedeného ve čl. 4.1 této smlouvy.

7.2. V případě závady na provedeném díle v záruční době se zhotovitel zavazuje provést bez prodlení
       a na vlastní náklad opravu díla a zjištěnou závadu odstranit nejpozději do 30 dnů od jejího nahlášení
       zhotoviteli objednatelem.

7.3. Zhotovitel je povinen současně při předání a převzetí prací předat objednateli příslušné doklady, které
       prokazují poskytnutí záruky konkrétním výrobcem dále specifikovaných komponentů. Výše uvedené
       doklady musí být objednateli poskytnuty v českém jazyce.

7.4. Do záruční doby se nepočítá doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady objednatelem
       až do doby, kdy zhotovitel prokazatelně objednatele vyzval k převzetí opravené věci. Totéž platí
       při uplatnění práva z odpovědnosti za vady jednotlivých komponent.

Čl. 8. Platební podmínky

8.1. Zaplacení smluvní ceny díla dle čl. 5.1. této smlouvy provede objednatel úhradou faktur, podle dále
       uvedených podmínek a v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
       pozdějších předpisů (dále jen „ZDPH“). V případě, že faktura nebude mít všechny náležitosti uvedené
       v této smlouvě, je objednatel oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli a nevzniká prodlení s placením.
       Zhotovitel je povinen v takovém případě vystavit novou fakturu a doručit ji objednateli na jeho
       kontaktní adresu.

8.2. Při splnění podmínek § 92e ZDPH, je zhotovitel povinen vystavovat daňové doklady se zřetelem
       na pravidla režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a ZDPH.

                                                                       Stránka 5 z 8
                                                                                                                                                            Smlouva o dílo
                                                                                         „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

8.3. Smluvní strany se dohodly, že stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad
       zhotovitele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno
       ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň
       z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně zhotovitele.

8.4. Splatnost faktur je 30 kalendářních dnů od data doručení faktury objednateli. Dnem úhrady se rozumí
       den odepsání předmětné částky z účtu objednatele.

8.5. Fakturace bude probíhat formou jednotlivých faktur, vystavených na základě přejímacího listu,
       a to na každé SHV samostatně. Fakturace za provoz monitorovacího systému a vyhodnocování bude
       provedena formou souhrnné faktury za každý uplynulý měsíc provozu. Fakturace za provádění
       pravidelných servisních prohlídek bude provedena formou souhrnné faktury za každý uplynulý rok
       provozu.

8.6. Na daňových dokladech je nutno uvádět jako objednatele:

               Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
               Praha 1, Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00
               zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 48384
               IČ: 709 94 234
               DIČ: CZ70994234
8.7. Kontaktní adresa pro zasílání faktur je uvedena v článku 1. této smlouvy.

8.8. Právo na zaplacení ceny díla vzniká zhotoviteli řádným a včasným splněním jeho závazku v souladu
       s touto smlouvou na základě řádného předání a převzetí jednotlivých SHV objednatelem.

Čl. 9. Smluvní pokuty a sankce
9.1. V případě nedodržení termínu předání díla nebo v případě nesouladu díla se zadávací dokumentací

       nebo s podmínkami dle této smlouvy, je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli níže uvedené
       smluvní pokuty. Zaplacením těchto smluvních pokut není dotčeno právo oprávněné strany
       na náhradu škody, která vznikla v příčinné souvislosti s porušením smluvní povinnosti, která měla
       za následek placení smluvní pokuty.

9.2. V případě prodlení zhotovitele s předáním řádně provedeného díla nebo jeho části v termínech
       a za podmínek stanovených Smlouvou o dílo a jejími přílohami je objednatel oprávněn po zhotoviteli
       požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05 % z celkové ceny díla, minimálně však ve výši 500,-
       Kč za každý započatý den prodlení.

9.3. V případě prodlení zhotovitele se splněním dodatečné lhůty poskytnuté objednatelem nebo
       dohodnuté smluvními stranami pro odstranění vad zjištěných při předání a převzetí jednotlivých SHV
       v průběhu záruční doby je objednatel oprávněn po zhotoviteli požadovat zaplacení smluvní pokuty
       ve výši 500,- Kč za každý případ a započatý den prodlení.

9.4. Smluvní pokutu se povinná smluvní strana zavazuje zaplatit do 30 dnů ode dne, kdy jí bude doručena
       písemná výzva druhé smluvní strany.

9.5. Ve všech případech platí, že úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody.

9.6. V případě prodlení s úhradou peněžitého plnění je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli zákonný
       úrok z prodlení.

                                                                       Stránka 6 z 8
                                                                                                                                                            Smlouva o dílo
                                                                                         „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

Čl. 10. Závěrečná ustanovení
10.1. Podpis smlouvy je projevem souhlasu s celým jejím obsahem. Smlouva nabývá platnosti dnem

       podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejnění smlouvy v registru smluv.

10.2. Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemně po vzájemné dohodě smluvních stran.

10.3. Objednatel má právo tuto smlouvu v části odpovídající předmětu plnění – monitoring SHV včetně
       následného vyhodnocování naměřených dat a provádění pravidelných ročních servisních prohlídek
       po dobu 10 let (120 měsíců) pro každé SHV (termín ukončení plnění do 30. 6. 2029) – vypovědět,
       a to bez udání důvodu. Výpovědní doba v takovém případě činí 6 měsíců od prvního dne měsíce
       následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena zhotoviteli, přičemž výpověď musí být
       zaslána doporučeným dopisem.

10.4. Smluvní strany se zavazují, že veškeré případné spory, do nichž se při plnění této smlouvy dostanou,
       budou řešeny v prvé řadě dohodou. Zástupci smluvních stran se sejdou na základě písemné výzvy
       v dohodnutém termínu a místě nejpozději do 10 dnů ode dne doručení této výzvy. Veškeré spory
       z této smlouvy, u nichž nedojde k dohodě, budou řešit soudy České republiky.

10.5. Smluvní strany berou na vědomí, že veškeré právní jednání adresované druhé smluvní straně
       nabývají účinnosti dnem doručení na adresu, kterou si pro účely doručování v záhlaví této smlouvy
       označily jako sféru své dispozice, a to bez ohledu na skutečnost, kdy se druhá strana fakticky
       s právním jednáním seznámí. Tudíž právní jednání je učiněno již samotným doručením na adresu
       uvedenou ve smlouvě.

10.6. Smluvní strany prohlašují, že se seznámily s obsahem této smlouvy, že jsou její jednotlivé články
       dostatečně určité a srozumitelné z hlediska náležitostí pro vznik smluvního vztahu, a že smlouvu
       uzavírají na základě své svobodné a vážné vůle.

10.7. Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z ní vyplývající příslušná
       ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména pak ustanovení zákona č.89/2012 Sb.,
       občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

10.8. Právní vztahy vyplývající z této smlouvy se řídí výhradně právem České republiky. Pokud není v této
       smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z ní vyplývající příslušná ustanovení Obchodních
       podmínek na stavební práce OŘ HKR, dále pak obecně závazné právní předpisy.

10.9. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech. Každé vyhotovení má platnost originálu.
       Po podpisu obou smluvních stran objednatel obdrží dvě vyhotovení smlouvy o dílo a zhotovitel rovněž
       dvě vyhotovení.

10.10.Smluvní strany se zavazují zpracovávat osobní údaje o zaměstnancích druhé smluvní strany
       v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, obecné
       nařízení o ochraně osobních údajů.

10.11.Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb.,
       o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a registru smluv
       (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZRS“), a souhlasí s uveřejněním
       textu smlouvy, příloh i případných dodatků včetně údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu
       smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření. Zaslání smluv správci registru smluv k uveřejnění
       smluv obvykle zajišťuje objednatel, nicméně odpovědnost za uveřejnění smlouvy v registru smluv
       mají obě smluvní strany. Zhotovitel tedy není oprávněn v případě neuveřejnění smlouvy
       po objednateli požadovat náhradu škody nebo jakékoliv újmy, která by mu v této souvislosti vznikla
       nebo vzniknout mohla.

                                                                       Stránka 7 z 8
                                                                                                                                                            Smlouva o dílo
                                                                                         „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“

10.12.Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této smlouvě, vyjma částí
       označených ve smyslu následujícího odstavce této smlouvy, nepovažují za obchodní tajemství
       ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
       (dále jen „obchodní tajemství“), a že se nejedná ani o informace, které nemohou být v registru smluv
       uveřejněny na základě ustanovení § 3 odst. 1 ZRS.

10.13.Jestliže smluvní strana označí za své obchodní tajemství část obsahu smlouvy, která v důsledku toho
       bude pro účely uveřejnění smlouvy v registru smluv znečitelněna, nese tato smluvní strana
       odpovědnost, pokud by smlouva v důsledku takového označení byla uveřejněna způsobem
       odporujícím ZRS, a to bez ohledu na to, která ze stran smlouvu v registru smluv uveřejnila. S částmi
       smlouvy, které zhotovitel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této smlouvy, nebude
       objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani zodpovídat za případnou škodu či jinou újmu
       takovým postupem vzniklou. Označením obchodního tajemství ve smyslu předchozí věty se rozumí
       doručení písemného oznámení zhotovitele objednateli, které obsahuje přesnou identifikaci dotčených
       částí smlouvy, a to včetně odůvodnění, proč jsou tyto části smlouvy za obchodní tajemství
       považovány. Zhotovitel je povinen výslovně uvést, že informace, které označil jako své obchodní
       tajemství, naplňují současně všechny definiční znaky obchodního tajemství, tak jak je vymezeno
       v ustanovení § 504 občanského zákoníku, a zavazuje se neprodleně písemně sdělit objednateli
       skutečnost, že takto označené informace přestaly naplňovat znaky obchodního tajemství.

10.14.Osoby uzavírající tuto smlouvu za smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů,
       které jsou uvedeny v této smlouvě, spolu se smlouvou v registru smluv. Tento souhlas je udělen
       na dobu neurčitou.

V Hradci Králové dne 18.2.2019            V Rakovníku dne 12.2.2019
Za objednatele:                           Za zhotovitele:

Otisk razítka:……………………………….               Otisk razítka:……………………………….

…………………………………………………..                     …………………………………………….
                 Ing. Lubor Hrubeš                         Robert Čech

      Správa železniční dopravní cesty,          Monitoring RC System s.r.o.
                  státní organizace                           jednatel

          ředitel Oblastního ředitelství
                   Hradec Králové

Tato smlouva byla uveřejněna prostřednictvím Registru smluv dne ………………..

                                          Stránka 8 z 8