Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ SMLOUVA O DÍLO č. smlouvy objednatele: S 640 012 300 19 č. smlouvy zhotovitele: M-100822/001 evid. číslo registru VZ: 64018148 Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK Čl. 1. Smluvní strany 1.1. Objednatel: Název: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Sídlo: Praha 1 - Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00 IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234 Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384 Zastoupená: Ing. Luborem Hrubešem, ředitelem Oblastního ředitelství Hradec Králové Bankovní spojení: Česká národní banka, č. účtu: xxx . Kontaktní osoby: a) ve věcech smluvních: xxx xxx b) ve věcech technických: xxx xxx xxx Kontaktní adresa, adresa pro zasílání smluvní korespondence a faktur: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Oblastní ředitelství Hradec Králové U Fotochemy 259, poštovní schránka 26 501 01 Hradec Králové (dále jen objednatel) 1.2. Zhotovitel: Název: Monitoring RC System s.r.o. Sídlo: Ringhofferova 115/1, Třebonice, 155 21 Praha 5 IČO: 04627563 DIČ: CZ04627563 Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 250878 Zastoupená: Robertem Čechem, jednatelem Bankovní spojení: Fio banka, č. účtu: xxx Kontaktní osoby: a) ve věcech smluvních: xxx b) ve věcech technických: xxx Kontaktní adresa: Kuštova 2712, 269 01 Rakovník (dále jen zhotovitel) Stránka 1 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ Čl. 2. Výchozí podklady a údaje Smlouva bude plněna v souladu se zněním následujících dokumentů: 2.1. Výzva k podání nabídky na realizaci veřejné zakázky „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“, č. j.: 30428/2018-SŽDC-OŘ HKR-NPI ze dne 6. 12. 2018 (dále jen „Výzva“). 2.2. Nabídka vybraného zhotovitele obdržená dne 11. 1. 2019. 2.3. Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 266/1994 Sb., o dráhách, vyhláška č. 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah, příslušné technické normy (ČSN, EN,TNŽ), vyhláška 100/1995 Sb., kterou se stanoví podmínky pro provoz, konstrukci a výrobu určených technických zařízení a jejich konkretizace (Řád určených technických zařízení), drážní předpisy a další relevantní právní předpisy, vše ve znění pozdějších předpisů. 2.4. Dokumentace k předmětné veřejné zakázce, která je součástí Zadávací dokumentace. 2.5. Zákony a vyhlášky týkající se ekologie, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, předpis SŽDC Bp1, dokumentace a technické podmínky výrobců zařízení a další relevantní předpisy, vše ve znění pozdějších předpisů. 2.6. Zhotovitel podpisem této smlouvy potvrzuje, že je se všemi dokumenty tvořícími zadávací dokumentaci na realizaci díla seznámen a bez výhrad s nimi souhlasí. 2.7. Zhotovitel prohlašuje, že dokumenty uvedené v této smlouvě mu byly před podpisem této smlouvy k dispozici, že byl s jejich obsahem seznámen, a že jejich obsah je pro něj závazný. 2.8. Zhotovitel se zavazuje respektovat změny předpisů objednatele a norem, které se týkají předmětného díla a jeho součástí, i pokud k nim dojde během provádění díla a budou objednatelem uplatněny. Tyto změny budou řešeny písemnými dodatky k této smlouvě. Čl. 3. Název a předmět díla 3.1. Název díla: „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“. 3.2. Předmětem díla je úprava palivových systémů u xxx speciálních hnacích vozidel (dále SHV) a instalace měřících a monitorovacích zařízení pro sledování tankování, spotřeby PHM a monitoring SHV včetně následného vyhodnocování naměřených dat a provádění pravidelných ročních servisních prohlídek po dobu 10 let (120 měsíců) pro každé SHV. Instalace zařízení na SHV bude provedena v areálu dílen MES Pardubice a MES Mladá Boleslav – Debř. Pravidelné servisní prohlídky a záruční opravy budou probíhat v celém obvodu OŘ Hradec Králové, přesná místa budou určena na základě telefonické domluvy dodavatele a odběratele. Konkrétně je rozsah díla popsán v dokumentaci, jež byla zveřejněna jako součást Zadávací dokumentace. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v souladu s podmínkami stanovenými touto smlouvou o dílo, Výzvou, Zadávací dokumentací, Nabídkou zhotovitele a ostatními výše uvedenými dokumenty. 3.3. Úprava palivových systémů a instalace měřících a monitorovacích zařízení bude prováděna postupně dle kapacit servisních techniků zhotovitele. Přesný termín přistavení jednotlivých SHV k úpravě palivového systému bude určen na základě písemné domluvy (e-mailem) níže uvedených kontaktních osob dodavatele a objednatele, a to nejméně 14 dní před plánovanou instalací na SHV. Kontaktní osoby objednatele: MES Pardubice: xxx Stránka 2 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ MES Mladá Boleslav - Debř: xxx Kontaktní osoby zhotovitele: xxx 3.4. Zhotovitel se zavazuje provést výše uvedené dílo dle podmínek této smlouvy řádně a s odbornou péčí a objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli dohodnutou cenu. Za dokončené dílo se pokládá jen takové dílo, které nebude mít při předání a převzetí žádnou vadu či nedodělek. 3.5. Práce na realizaci díla budou zahájeny ke dni účinnosti této smlouvy. Ukončení prací na realizaci díla, proběhne nejpozději v den ukončení díla dle čl. 4.1 této smlouvy, což budou dokumentovat předávací protokoly k jednotlivým SHV. Předání díla bude provedeno za podmínky, že dílo bude prosté vad a nedodělků a v předepsané kvalitě. 3.6. O předání a převzetí díla bude pořízen protokol ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží objednatel a jedno zhotovitel, podepsaný bude za objednatele díla i za zhotovitele díla kontaktními osobami ve věcech technických. 3.7. Dílo bude ve vlastnictví České republiky s právem hospodařit s majetkem státu pro objednatele. Čl. 4. Termín plnění 4.1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo dle této smlouvy v následujících termínech: Zahájení plnění: dnem účinnosti smlouvy Ukončení plnění – montáž a instalace systému: do 30. 6. 2019 Ukončení plnění – provoz systému a vyhodnocování: do 30. 6. 2029 Místo plnění: obvod působnosti OŘ Hradec Králové Čl. 5. Cena za dílo 5.1. Cena za zhotovení díla byla stanovena na základě zadávacího řízení, je sjednána jako maximální a činí: bez DPH: 5 265 000,00 Kč slovy: pět milionů dvě stě šedesát pět tisíc korun českých. Zhotovitel uzavřením smlouvy o dílo prohlašuje, že cena za dílo obsahuje ocenění díla v rozsahu všech prací a technologických postupů nutných k řádnému dokončení díla bez vad a je si vědom toho, že nebude v průběhu provádění díla zvyšována cena za jeho provedení. Cena za dílo obsahuje veškeré náklady zhotovitele na provedení díla. Výše DPH bude účtována dle účinného zákona o DPH. Stránka 3 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ 5.2. Pouze po předchozím písemném souhlasu objednatele je zhotovitel oprávněn započíst své pohledávky vůči pohledávkám objednatele či použít pohledávky vůči objednateli jako zástavu pro zajištění svých závazků vůči třetí osobě. Smluvní strany se dohodly, že objednatel je oprávněn započíst svou splatnou i nesplatnou pohledávku vůči i nesplatné pohledávce zhotovitele. 5.3. Zhotovitel se zavazuje, že nepostoupí práva, povinnosti, závazky a pohledávky z této smlouvy třetím osobám bez písemného souhlasu objednatele. Čl. 6. Povinnosti smluvních stran 6.1. V případě změny v označení smluvních stran, změn pověřených osob, statutárních orgánů a dalších údajů uvedených v článku 1.1. – 1.2. se nepoužije ustanovení článku 10.2. smlouvy. Ke změně údajů uvedených v článku 1. Smlouvy, postačuje oznámení druhé smluvní straně ve formě doporučeného dopisu s doručenkou. K tomuto dopisu musí být přiložena ověřená listina nebo plná moc, dokládající oznamovanou změnu údajů. Ustanovení tohoto článku se použije i v případě změny právní formy některé ze smluvních stran, zániku smluvní strany s likvidací nebo bez likvidace, kdy práva a povinnosti podle obecně závazných právních předpisů přechází na právního nástupce smluvní strany. Ustanovení tohoto článku neplatí pro změny bankovního spojení zhotovitele, které může být měněno pouze formou dodatku. Změna bankovního spojení musí být zhotovitelem oznámena vždy s předstihem tak, aby mezi smluvními stranami mohl být včas uzavřen příslušný dodatek k této smlouvě. Oznámení o změně bankovního spojení je třeba zaslat ve formě žádosti na provedení změny nebo doplnění bankovního spojení prostřednictvím datové schránky zhotovitele do datové schránky objednatele. 6.2. Zhotovitel nesmí převést celé dílo ani jeho část na poddodavatele, které jmenovitě neuvedl v nabídce a ani nesmí uzavřít poddodavatelskou smlouvu na žádnou část díla bez předchozího písemného souhlasu objednatele. Jednalo by se o podstatné porušení smlouvy a objednatel by byl oprávněn odstoupit od smlouvy. 6.3. Případné změny, týkající se provádění díla, je možné projednat jen s pověřenými osobami objednatele při vzájemných konzultacích a poradách. Zhotovitel vyzve zástupce objednatele ke konzultacím technického řešení a k výrobním poradám nejméně 5 dní před termínem jejich konání. Z jednání zhotovitel pořídí zápis, jenž bude součástí odevzdaného díla. 6.4. Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem a na vlastní odpovědnost. Zhotovitel dílo provede dle podmínek této smlouvy a v souladu se Zadávací dokumentací. 6.5. Pro každé porušení povinností dle této smlouvy zhotovitelem (bez ohledu na jeho zavinění), zejména podmínek kvality díla a termínu předání díla, bude objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit. 6.6. Veškerá ujednání obsažená ve Výzvě, především v bodě Další podmínky zadavatele, budou dodržena. 6.7. Smluvní strana, která zavinila a odpovídá za přerušení realizace prací na díle, je povinna druhé smluvní straně nahradit prokazatelně oprávněně vynaložené náklady i způsobenou škodu, a to nejpozději do data ukončení plnění této smlouvy. 6.8. Objednatel je oprávněn prostřednictvím svých pověřených zaměstnanců provádět u všech osob podílejících se na provádění díla, které se pohybují v obvodu dráhy, kontrolu, zda tyto osoby nejsou pod vlivem alkoholu nebo návykové látky. Zhotovitel seznámí své zaměstnance a osoby, které užívá při plnění předmětu této smlouvy, a které se budou pohybovat v obvodu dráhy, s povinností podrobit se kontrole prováděné objednatelem. Kontrola bude prováděna orientační dechovou zkouškou na přítomnost alkoholu a slinným testem na přítomnost návykových látek. Stránka 4 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ Kontrola bude prováděna dle části čtvrté a páté Směrnice SŽDC č. 120 „Dodržování zákazu kouření, požívání alkoholických nápojů a užívání jiných návykových látek“ č.j.: 36503/2017-SŽDC-GŘ-O10 účinné od 7. 11. 2017, která byla zveřejněna jako součást zadávací dokumentace (dále jen jako „Směrnice“), přičemž platí, že pokud se v předmětné Směrnici hovoří o oprávněné osobě nebo o vedoucím zaměstnanci, rozumí se jimi vždy pověřený zaměstnanec objednatele, pokud se v předmětné Směrnici hovoří o zaměstnanci, rozumí se jím vždy zaměstnanec zhotovitele nebo jiná osoba, kterou zhotovitel užívá při provádění díla. Pozitivní výsledek ověření bude neprodleně oznámen zhotoviteli (telefonicky, emailem). Náklady na vyšetření v případě pozitivního výsledku uhradí zhotovitel. V případě pozitivního výsledku kontroly nesmí dotčená osoba zhotovitele pokračovat ve vykonávané činnosti a bude jí odebrán „Průkaz ke vstupu do budov a prostor SŽDC a provozované železniční dopravní cesty SŽDC“. 6.9. V případě, že se osoba, kterou zhotovitel využívá při plnění předmětu této smlouvy, a která se pohybuje v obvodu dráhy a na místech veřejnosti nepřístupných, odmítne podrobit zjištění, zda není pod vlivem alkoholu nebo návykové látky, nebo je-li u této osoby dosaženo pozitivního výsledku kontroly, je objednatel oprávněn na základě posouzení souvisejících okolností, uplatnit vůči zhotoviteli sankci až do výše 100.000,- Kč za každý jednotlivý případ. 6.10. Zhotovitel se zavazuje zajistit, že všichni jeho zaměstnanci, jakož i zaměstnanci jeho poddodavatelů, budou po celou dobu realizace díla v obvodu dráhy viditelně označeni na svrchním výstražném či pracovním oděvu, případně na ochranné přilbě, pokud je její používání nařízeno, a to názvem či logem svého zaměstnavatele. Čl. 7. Záruka za dílo 7.1. Zhotovitel poskytuje záruku za kvalitu a bezvadnost provedených prací a následnou plnou funkčnost dodaného zařízení v délkách záruk poskytovaných jejich výrobci, minimálně však po dobu 24 měsíců ode dne předání a převzetí díla nebo jeho části. Zároveň zhotovitel poskytuje záruku na plnou funkčnost monitorovacího a vyhodnocovacího systému až do termínu ukončení plnění – provoz systému a vyhodnocování uvedeného ve čl. 4.1 této smlouvy. 7.2. V případě závady na provedeném díle v záruční době se zhotovitel zavazuje provést bez prodlení a na vlastní náklad opravu díla a zjištěnou závadu odstranit nejpozději do 30 dnů od jejího nahlášení zhotoviteli objednatelem. 7.3. Zhotovitel je povinen současně při předání a převzetí prací předat objednateli příslušné doklady, které prokazují poskytnutí záruky konkrétním výrobcem dále specifikovaných komponentů. Výše uvedené doklady musí být objednateli poskytnuty v českém jazyce. 7.4. Do záruční doby se nepočítá doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady objednatelem až do doby, kdy zhotovitel prokazatelně objednatele vyzval k převzetí opravené věci. Totéž platí při uplatnění práva z odpovědnosti za vady jednotlivých komponent. Čl. 8. Platební podmínky 8.1. Zaplacení smluvní ceny díla dle čl. 5.1. této smlouvy provede objednatel úhradou faktur, podle dále uvedených podmínek a v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZDPH“). V případě, že faktura nebude mít všechny náležitosti uvedené v této smlouvě, je objednatel oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli a nevzniká prodlení s placením. Zhotovitel je povinen v takovém případě vystavit novou fakturu a doručit ji objednateli na jeho kontaktní adresu. 8.2. Při splnění podmínek § 92e ZDPH, je zhotovitel povinen vystavovat daňové doklady se zřetelem na pravidla režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a ZDPH. Stránka 5 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ 8.3. Smluvní strany se dohodly, že stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad zhotovitele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně zhotovitele. 8.4. Splatnost faktur je 30 kalendářních dnů od data doručení faktury objednateli. Dnem úhrady se rozumí den odepsání předmětné částky z účtu objednatele. 8.5. Fakturace bude probíhat formou jednotlivých faktur, vystavených na základě přejímacího listu, a to na každé SHV samostatně. Fakturace za provoz monitorovacího systému a vyhodnocování bude provedena formou souhrnné faktury za každý uplynulý měsíc provozu. Fakturace za provádění pravidelných servisních prohlídek bude provedena formou souhrnné faktury za každý uplynulý rok provozu. 8.6. Na daňových dokladech je nutno uvádět jako objednatele: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Praha 1, Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00 zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 48384 IČ: 709 94 234 DIČ: CZ70994234 8.7. Kontaktní adresa pro zasílání faktur je uvedena v článku 1. této smlouvy. 8.8. Právo na zaplacení ceny díla vzniká zhotoviteli řádným a včasným splněním jeho závazku v souladu s touto smlouvou na základě řádného předání a převzetí jednotlivých SHV objednatelem. Čl. 9. Smluvní pokuty a sankce 9.1. V případě nedodržení termínu předání díla nebo v případě nesouladu díla se zadávací dokumentací nebo s podmínkami dle této smlouvy, je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli níže uvedené smluvní pokuty. Zaplacením těchto smluvních pokut není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody, která vznikla v příčinné souvislosti s porušením smluvní povinnosti, která měla za následek placení smluvní pokuty. 9.2. V případě prodlení zhotovitele s předáním řádně provedeného díla nebo jeho části v termínech a za podmínek stanovených Smlouvou o dílo a jejími přílohami je objednatel oprávněn po zhotoviteli požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05 % z celkové ceny díla, minimálně však ve výši 500,- Kč za každý započatý den prodlení. 9.3. V případě prodlení zhotovitele se splněním dodatečné lhůty poskytnuté objednatelem nebo dohodnuté smluvními stranami pro odstranění vad zjištěných při předání a převzetí jednotlivých SHV v průběhu záruční doby je objednatel oprávněn po zhotoviteli požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 500,- Kč za každý případ a započatý den prodlení. 9.4. Smluvní pokutu se povinná smluvní strana zavazuje zaplatit do 30 dnů ode dne, kdy jí bude doručena písemná výzva druhé smluvní strany. 9.5. Ve všech případech platí, že úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody. 9.6. V případě prodlení s úhradou peněžitého plnění je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli zákonný úrok z prodlení. Stránka 6 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ Čl. 10. Závěrečná ustanovení 10.1. Podpis smlouvy je projevem souhlasu s celým jejím obsahem. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejnění smlouvy v registru smluv. 10.2. Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemně po vzájemné dohodě smluvních stran. 10.3. Objednatel má právo tuto smlouvu v části odpovídající předmětu plnění – monitoring SHV včetně následného vyhodnocování naměřených dat a provádění pravidelných ročních servisních prohlídek po dobu 10 let (120 měsíců) pro každé SHV (termín ukončení plnění do 30. 6. 2029) – vypovědět, a to bez udání důvodu. Výpovědní doba v takovém případě činí 6 měsíců od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena zhotoviteli, přičemž výpověď musí být zaslána doporučeným dopisem. 10.4. Smluvní strany se zavazují, že veškeré případné spory, do nichž se při plnění této smlouvy dostanou, budou řešeny v prvé řadě dohodou. Zástupci smluvních stran se sejdou na základě písemné výzvy v dohodnutém termínu a místě nejpozději do 10 dnů ode dne doručení této výzvy. Veškeré spory z této smlouvy, u nichž nedojde k dohodě, budou řešit soudy České republiky. 10.5. Smluvní strany berou na vědomí, že veškeré právní jednání adresované druhé smluvní straně nabývají účinnosti dnem doručení na adresu, kterou si pro účely doručování v záhlaví této smlouvy označily jako sféru své dispozice, a to bez ohledu na skutečnost, kdy se druhá strana fakticky s právním jednáním seznámí. Tudíž právní jednání je učiněno již samotným doručením na adresu uvedenou ve smlouvě. 10.6. Smluvní strany prohlašují, že se seznámily s obsahem této smlouvy, že jsou její jednotlivé články dostatečně určité a srozumitelné z hlediska náležitostí pro vznik smluvního vztahu, a že smlouvu uzavírají na základě své svobodné a vážné vůle. 10.7. Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z ní vyplývající příslušná ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména pak ustanovení zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 10.8. Právní vztahy vyplývající z této smlouvy se řídí výhradně právem České republiky. Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z ní vyplývající příslušná ustanovení Obchodních podmínek na stavební práce OŘ HKR, dále pak obecně závazné právní předpisy. 10.9. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech. Každé vyhotovení má platnost originálu. Po podpisu obou smluvních stran objednatel obdrží dvě vyhotovení smlouvy o dílo a zhotovitel rovněž dvě vyhotovení. 10.10.Smluvní strany se zavazují zpracovávat osobní údaje o zaměstnancích druhé smluvní strany v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů. 10.11.Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZRS“), a souhlasí s uveřejněním textu smlouvy, příloh i případných dodatků včetně údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření. Zaslání smluv správci registru smluv k uveřejnění smluv obvykle zajišťuje objednatel, nicméně odpovědnost za uveřejnění smlouvy v registru smluv mají obě smluvní strany. Zhotovitel tedy není oprávněn v případě neuveřejnění smlouvy po objednateli požadovat náhradu škody nebo jakékoliv újmy, která by mu v této souvislosti vznikla nebo vzniknout mohla. Stránka 7 z 8 Smlouva o dílo „Úprava palivového systému speciálních hnacích vozidel OŘ HK“ 10.12.Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této smlouvě, vyjma částí označených ve smyslu následujícího odstavce této smlouvy, nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „obchodní tajemství“), a že se nejedná ani o informace, které nemohou být v registru smluv uveřejněny na základě ustanovení § 3 odst. 1 ZRS. 10.13.Jestliže smluvní strana označí za své obchodní tajemství část obsahu smlouvy, která v důsledku toho bude pro účely uveřejnění smlouvy v registru smluv znečitelněna, nese tato smluvní strana odpovědnost, pokud by smlouva v důsledku takového označení byla uveřejněna způsobem odporujícím ZRS, a to bez ohledu na to, která ze stran smlouvu v registru smluv uveřejnila. S částmi smlouvy, které zhotovitel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této smlouvy, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani zodpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým postupem vzniklou. Označením obchodního tajemství ve smyslu předchozí věty se rozumí doručení písemného oznámení zhotovitele objednateli, které obsahuje přesnou identifikaci dotčených částí smlouvy, a to včetně odůvodnění, proč jsou tyto části smlouvy za obchodní tajemství považovány. Zhotovitel je povinen výslovně uvést, že informace, které označil jako své obchodní tajemství, naplňují současně všechny definiční znaky obchodního tajemství, tak jak je vymezeno v ustanovení § 504 občanského zákoníku, a zavazuje se neprodleně písemně sdělit objednateli skutečnost, že takto označené informace přestaly naplňovat znaky obchodního tajemství. 10.14.Osoby uzavírající tuto smlouvu za smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů, které jsou uvedeny v této smlouvě, spolu se smlouvou v registru smluv. Tento souhlas je udělen na dobu neurčitou. V Hradci Králové dne 18.2.2019 V Rakovníku dne 12.2.2019 Za objednatele: Za zhotovitele: Otisk razítka:………………………………. Otisk razítka:………………………………. ………………………………………………….. ……………………………………………. Ing. Lubor Hrubeš Robert Čech Správa železniční dopravní cesty, Monitoring RC System s.r.o. státní organizace jednatel ředitel Oblastního ředitelství Hradec Králové Tato smlouva byla uveřejněna prostřednictvím Registru smluv dne ……………….. Stránka 8 z 8