Textová podoba smlouvy Smlouva č. 826105: Plastická a maxilofaciální chirurgie

Příloha Plastickáamaxilofaciálníchirurgie-příl.č.1,2.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1 Smlouvy - č.j.: PPR-19961-13/ČJ-2016-990656

Specifikace požadovaných služeb

v období 2016-2020

 

Rozsah požadovaného plnění

Skutečné náklady
včetně DPH

 

pořízení faciálních skenů souboru 50 zdravých jedinců (referenční soubor) ve
věku 18-25 — definice významných antropologických bodů (landmarků), měření
definovaných vzdáleností a úhlů na skenech, stanovení symetrie a rozsah
vymezených ploch

350 000,- Kč

 

pořízení intraorálních skenů souboru 50 zdravých jedinců (referenční soubor)
ve věku 18-25 — definice významných antropologických bodů (landmarků),
měření rozsahu zubních oblouků, symetrie zubních oblouků, hloubka patra

350 000,- Kč

 

výběr archivovaných CBCT a spirálních CT hlavy pacientů — celkem 200 ks;
generování OPG a telerentgenogramů dx. et sin. ve spojení s měkkými
tkáněmi a dále bez měkkých tkání

400 000,- Kč

 

snímání souboru pacientů (cca 120 jedinců) s využitím Cone Beam CT,
spirálního CT, faciálního skeneru, intraorálního skeneru) v rámci vyšetření;
vyšetřované soubory budou zahrnovat pacienty v rámci traumatologie,
onkologie a plastické ortognátní chirurgie

600 000,- Kč

 

generování 3D modelů obličejů, 3D modelů lebek včetně superprojekčních
obrazů (obličej a lebka) pořízených s využitím Cone Beam CT, spirálního CT,
faciálního skeneru, intraorálního skeneru; cca 120 pacientů

720 000,- Kč

 

optimalizace superprojekčního nastavení 3D modelů lebek, obličejů a CBCT
v en face a profil

180 000,- Kč

 

generování vybraných 2D zobrazení (OPG a telertg) pořízených s využitím
Cone Beam CT, spirálního CT, faciálního skeneru, intraorálního skeneru a
lebky s využitím Cone Beam CT, spirálního CT cca 120 jedinců

600 000,- Kč

 

sběr 2D a 3D dat (metrických a morfoskopických) pořízených z Cone Beam
CT, spirálního CT, faciálního skeneru, intraorálního skeneru) využitých při
vyšetření pacientů; vyšetřované soubory budou zahrnovat pacienty (cca 320
jedinců) v rámci traumatologie, onkologie a plastické orthognátní chirurgie

960 000,- Kč

 

kompletace dat morfoskopického a metrického zkoumání; aplikace
specifických analýz u datových souborů v programu Dolphin (vlastníkem
programu je FN Motol) jako podklad ke komparaci výstupu SW Anatomage
(vlastníkem KŮP)

580 000,- Kč

 

odborné konzultace k návrhu datových modelů pro ukládání do databází; návrh
parametrů pro vyhledávání v databázích virtuálních modelů lebek a obličejů
z lékařského hlediska; odborné konzultace k podkladům pro realizaci SW pro
výběr modelů jedinců/pacientů v databázi dle zadaných parametrů a pro
stanovení procentuální shody v rámci komparativního zkoumání

200 000,- Kč
(pozn. 1 hod =
500,-)

 

testování SW

200 000,- Kč

 

odborné konzultace v průběhu realizace certifikovaných metod zaměřených na
změny obličeje a lebky po chirurgickém zásahu

50 000,- Kč
(pozn. 1 hod =
500,-)

 

odborné konzultace pro interpretaci závěru portrétní identifikace z pohledu
lékaře; stanovení možností a limitů faciální chirurgie

50 000,- Kč
(pozn. 1 hod =
500,-)

 

 

5 240 000,- Kč

 

 

Příloha č. 2 Smlouvy - Č.J.: PPR-19961-13/ČJ-2016-990656

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

A. Obecné požadavky k návrhu smlouvy

= Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy (dále jen „smlouva“) v listinné podobě, který
přiloží k originálu nabídky i k případně požadovaným kopiím, a v elektronické podobě na datovém
mediu (CD nebo DVD) v editovatelné podobě. Písemná i elektronická verze nabídky včetně všech
příloh musí být shodná. Smlouva musí být zpracována v souladu s výzvou k jednání včetně všech
jejich příloh a musí obsahovat náležitosti stanovené ve výzvě k jednání a v těchto všeobecných
obchodních a platebních podmínkách (dále jen „obchodní podmínky“). Předložená smlouva nesmí
obsahovat pro zadavatele méně výhodné podmínky, než jak je předvídáno v zadávacích
podmínkách veřejné zakázky. Uchazeč je povinen podat jedinou smlouvu pokrývající celý předmět
plnění veřejné zakázky.

2 Právní vztahy mezi zadavatelem a vybraným uchazečem založené příslušnou smlouvou
se budou řídit zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „občanský zákoník“), především ustanoveními pro jednotlivé smluvní typy — ustanovení
S 2586 a násl. pro smlouvu o dílo, ustanovení $ 2079 a násl. pro kupní smlouvu nebo ustanovení
S 1746 pro nepojmenované smlouvy. V některých případech budou právní vztahy mezi
zadavatelem a uchazečem dále upraveny i některými jinými právními předpisy obsahujícími
závazné podmínky ve vztahu k předmětu plnění smlouvy.

3: Smlouva musí být podepsána osobou nebo osobami oprávněnými činit právní úkony
jménem nebo za uchazeče. V případě, že smlouva nebude podepsána uchazečem, resp. jeho
statutárním orgánem, přiloží uchazeč ke smlouvě originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci,
ze které bude vyplývat oprávnění k podpisu smlouvy danou osobou. Předložení nepodepsané
smlouvy není považováno za řádné předložení smlouvy uchazečem.

B. Základní náležitosti smlouvy

1. Smlouva musí obsahovat zejména identifikaci smluvních stran s uvedením osob
oprávněných činit právní úkony v plném rozsahu jménem nebo za smluvní strany ve vztahu ke
smlouvě. Identifikace smluvních stran musí obsahovat náležitosti stanovené pro obchodní listiny v
S 435 občanského zákoníku a další údaje, a to alespoň v následujícím rozsahu:

a) — úplný název smluvních stran;

b) — adresu sídla smluvních stran a adresu pro doručování;

c) identifikační číslo (IČO) a daňové identifikační číslo (DIČ), pokud byla smluvním stranám
přidělena dle příslušných právních předpisů;

d) © jména osob s oprávněním činit právní úkony v plném rozsahu jménem nebo za smluvní
strany ve vztahu ke smlouvě, včetně kontaktu na tyto osoby (telefon, e-mail, fax);

e) | bankovní spojení včetně čísel účtů smluvních stran, na které bude poskytováno peněžní
plnění v souladu s podmínkami smlouvy;

f) údaje o zápisu uchazeče v obchodním či jiném obdobném rejstříku;

g) | označení smluvních stran použité pro účely smlouvy.

2. Specifikace předmětu smlouvy, k jehož plnění se uchazeč zaváže (závazek uchazeče
plnit předmět smlouvy podle podmínek stanovených smlouvou) - předmět smluvního závazku musí
být náležitě charakterizován tak, aby jednoznačně vyplývalo, že se plnění ze strany uchazeče zcela
shoduje s předmětem plnění veřejné zakázky. Návrh smlouvy musí rovněž obsahovat závazek
uchazeče provést plnění v souladu s právními předpisy a s dalšími normami souvisejícími
s předmětem plnění veřejné zakázky. Předmět plnění musí být realizován řádně a včas bez
faktických a právních vad.

3. Cena za předmět smlouvy musí být ve smlouvě upravena následovně:

a) | uchazeč uvede rozpis cen za jednotlivá plnění dle požadavku výzvy k jednání, přičemž u
každého dílčího plnění uvede cenu v korunách českých bez daně z přidané hodnoty, výši
daně z přidané hodnoty v procentech a v korunách českých a cenu v korunách českých
včetně daně z přidané hodnoty;

b) | součástí ceny jsou veškerá plnění, která se uchazeč zavázal poskytnout zadavateli na
základě smlouvy; součástí ceny jsou i služby a dodávky, které ve výzvě k jednání nebo i ve
smlouvě sice výslovně uvedeny nejsou, ale uchazeč jakožto odborník o nich ví nebo má
vědět, že jsou nezbytnou součásti plnění předmětu smlouvy;

c) © cena za předmět plnění je cenou konečnou, nejvýše přípustnou a nelze ji překročit; cenu
bude možné měnit pouze v případě změny zákonných sazeb DPH.

4. Specifikace termínu a místa plnění předmětu smlouvy — termínem v rámci této části
smlouvy se uchazeč zaváže realizovat předmět smlouvy podle případného věcného a časového
harmonogramu, který bude tvořit nedílnou součást smlouvy. Dále bude ve smlouvě uvedeno místo
a termín plnění předmětu smlouvy, případně dílčích plnění.

5. Platební podmínky musí být ve smlouvě stanoveny v souladu s výzvou k jednání.
Rámcově budou platební podmínky ve smlouvě vymezeny následovně:

a) © úhrada ceny za jednotlivá plnění bude realizována neprodleně po provedené činnosti a jejím
převzetí, a to bezhotovostním převodem na účet uchazeče uvedený ve smlouvě na základě
vystaveného daňového dokladu (dále jen „faktura“);

b) — faktury musí splňovat požadavky stanovené v $ 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Faktury musí splňovat veškeré požadavky
stanovené českými právními předpisy, zejména $ 435 občanského zákoníku. Kromě těchto
náležitostí bude faktura obsahovat označení uchazeče, zadavatele a příjemce faktury
(XXXXXXXXXXXXXAXAAXAAXDXOOOO00000OAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX). Každá faktura
bude vyhotovena ve dvou výtiscích (1 originál + 1 kopie);

c) faktura je splatná do 30 kalendářních dnů ode dne jejího prokazatelného doručení příjemci
faktury na adresu uvedenou ve smlouvě; účtovaná částka se považuje za uhrazenou
okamžikem odepsání příslušné finanční částky z bankovního účtu zadavatele uvedeného ve
smlouvě ve prospěch bankovního účtu uchazeče uvedeného ve smlouvě;

d) © zadavatel je oprávněn vrátit bez zaplacení uchazeči fakturu, která neobsahuje náležitosti
stanovené smlouvou, nebo která obsahuje nesprávné cenové údaje nebo není doručena
v požadovaném množství výtisků, a to s uvedením důvodu vrácení; uchazeč je v případě vrácení
faktury povinen do 10 pracovních dnů, ode dne doručení vrácené faktury, fakturu opravit nebo
vyhotovit novou; oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti; nová lhůta
v původní délce splatnosti běží znovu ode dne prokazatelného doručení opravené nebo nově
vystavené faktury zadavateli; faktura se považuje za vrácenou ve lhůtě splatnosti, je-li v této lhůtě
odeslána, není nutné, aby byla v téže lhůtě doručena uchazeči, který ji vystavil;

e) © platby budou probíhat v korunách českých na základě předložené faktury;

f zadavatel neposkytuje jakékoliv zálohy na úhradu ceny předmětu plnění.

6. Odpovědnost za vady — uchazeč musí garantovat, že předmět plnění bude mít vlastnosti
požadované zadavatelem ve výzvě k jednání.

7. Sankce - smlouva musí obsahovat sankční ustanovení pro případ porušení povinností
souvisejících s realizací předmětu plnění. Návrh smlouvy nesmí obsahovat vůči zadavateli jiné
sankce než takové, které jsou uvedeny níže pod písmenem a). Minimálně je nutné upravit

následující:

a) uchazeč je oprávněn požadovat na zadavateli zákonný úrok z prodlení za nedodržení termínu
splatnosti faktury z oprávněně fakturované částky včetně daně z přidané hodnoty za každý i
započatý den prodlení;

2

b) | zadavatel je oprávněn požadovat na uchazeči smluvní pokutu za nedodržení termínu plnění
podle smlouvy ve výši 0,1 % z celkové ceny předmětu plnění včetně daně z přidané hodnoty za
každý i započatý den prodlení;

c) | úrok z prodlení a smluvní pokuta jsou splatné do 15 kalendářních dnů od data, kdy byla povinné
straně doručena oprávněnou stranou písemná výzva k jejich zaplacení, a to na bankovní účet
oprávněné strany uvedený v písemné výzvě;

d) | smluvní pokuty mohou být kombinovány (tzn., že uplatnění jedné smluvní pokuty nevylučuje
souběžné uplatnění jakékoliv jiné smluvní pokuty).

8. Náhrada škody - nepřipouští se omezení odpovědnosti za škodu, výše náhrady škody a
sankcí uvedených ve výzvě k jednání. Nepřipouští se ani jakékoliv ujednání, které by předem
omezovalo výši škody, kterou lze při porušení smlouvy předvídat.

9. Odstoupení od smlouvy - za podstatné porušení smluvních povinností zakládající právo
odstoupit od smlouvy je považováno zejména:

a) | nastraně uchazeče prodlení s dodávkou předmětu plnění o více než 15 kalendářních dnů;
b) | nastraně zadavatele prodlení s úhradou faktury delší než 30 dnů ode dne termínu splatnosti.

Zadavatel je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že:
a) © vůči majetku uchazeče probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,
pokud to právní předpisy umožňují;
b) | uchazeč vstoupí do likvidace.

10. Uchazeč bude při plnění předmětu smlouvy postupovat s odbornou péčí, podle nejlepších
znalostí a schopností, sledovat a chránit oprávněné zájmy zadavatele a postupovat v souladu s
jeho pokyny nebo s pokyny jím pověřených osob.

11. Uchazeč bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním celého textu smlouvy včetně
všech příloh.

12. Závěrečná ustanovení:

a) | smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího uzavření;

b) | smlouva se řídí právním řádem České republiky. Práva a povinnosti neupravené smlouvou se
řídí podle příslušných právních předpisů;

c) spory smluvních stran vznikající ze smlouvy nebo v souvislosti sní budou řešeny před
příslušnými obecnými soudy České republiky;

d) © jakékoliv změny či doplnění smlouvy je možné činit výhradně formou písemných a číselně
označených dodatků ke smlouvě schválených oběma smluvními stranami;

e) uchazeč bez předchozího výslovného písemného souhlasu zadavatele nepostoupí smlouvu ani
nepřevede jakákoliv práva či povinnosti vyplývající ze smlouvy na jakoukoliv třetí osobu;

f) smlouva se vyhotovuje ve 4 stejnopisech, z nichž zadavatel obdrží po jejich podpisu 3 vyhotovení
a uchazeč jedno vyhotovení;

g) © smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí a že byla
sepsána na základě jejich pravé a svobodné vůle, a na důkaz toho připojují své podpisy.