Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 Smlouva o Roznášce informačních/propagačních materiálů Číslo 2019/02332 Česká pošta, s.p. se sídlem: Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1 IČO: 47114983 DIČ: CZ47114983 zastoupen: Ing. Ustohal Daniel, Obchodní ředitel regionu regionální firemní obchod SM zapsán v obchodním rejstříku: Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s. číslo účtu: 133715683/0300 korespondenční adresa: Česká pošta, s.p., Poštovní 1368/20, 728 60 Moravská Ostrava BIC/SWIFT: CEKOCZPP IBAN: CZ1903000000000133715683 dále jen „ČP“ a XXXXXXXX XXXXXX se sídlem XXXXXX XXXXX XXX XXXXXXXXX IČO: XXXXXXXX DIČ: XXXXXXXXXX zastoupen: XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX zapsán/a v obchodním rejstříku: XXXXXXX XXXXXXX X XXXXX XXXXXX X XXXXXXXXX XXXXX X XXXXXXX bankovní spojení: XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXX XXXX číslo účtu: XXXXXXXXXXXXXX korespondenční adresa: XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXX XXXXX XXX XXXXXXXXX BIC/SWIFT: IBAN: XXXXXXXXX přidělené ID CČK složky: X XX XX přidělené technologické číslo: dále jen „Objednatel“ dále jednotlivě jako „Smluvní strana“, nebo společně jako „Smluvní strany“ uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“), Smlouvu o Roznášce informačních/propagačních materiálů (dále jen „Smlouva“). Strana 1 (celkem 6) 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 1. Základní ujednání 1.1 Předmětem Smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností, zejména pak povinnost ČP zabezpečit realizaci služby Roznáška informačních/propagačních materiálů (dále jen „RIPM“) v lokalitách, počtech a termínech dle jednotlivých potvrzených zakázek Objednatele a povinnost Objednatele zaplatit za objednanou službu řádně a včas ujednanou cenu. 1.2 Není-li ve Smlouvě výslovně ujednáno jinak, práva a povinnosti z uzavřené Smlouvy vyplývají z Obchodních podmínek služby RIPM (dále jen „Obchodní podmínky“), platných v den předání informačních/propagačních materiálů. 1.3 V souladu s § 1751 občanského zákoníku jsou nedílnou součástí této Smlouvy Obchodní podmínky a Poštovní podmínky České pošty, s.p. – Ceník – Ceny služby RIPM (dále jen „Ceník“). Podpisem této Smlouvy Objednatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem dokumentů uvedených v předchozí větě, že mu byl text těchto dokumentů dostatečně vysvětlen a že výslovně s jejich zněním souhlasí. 1.4 ČP je oprávněna provádět v přiměřeném rozsahu změny Obchodních podmínek a Ceníku. ČP Objednateli poskytne informace o změně Obchodních podmínek a Ceníku včetně informace o dni účinnosti změn nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. ČP může poskytnout informace o změně včetně nového znění Obchodních podmínek a Ceníku i jinými prostředky komunikace ujednanými s Objednatelem nebo jejich zasláním na adresu Objednatele uvedenou v záhlaví této Smlouvy. 1.5 Objednatel je povinen se s novým zněním Obchodních podmínek a Ceníku seznámit. 1.6 Pokud Objednatel písemně nevypoví tuto Smlouvu nejpozději 1 pracovní den před navrhovaným dnem účinnosti nového znění Obchodních podmínek a Ceníku, platí, že změnu Obchodních podmínek a Ceníku přijal s účinností ode dne účinnosti stanoveného ČP. Změny Obchodních podmínek a Ceníku se týkají jak nově, tak dříve ujednaných závazkových vztahů, pokud ČP nestanoví v Obchodních podmínkách a Ceníku jinak. 1.7 Pokud Objednatel písemně odmítne návrh na změnu Obchodních podmínek a Ceníku, současně s tímto oznámením o odmítnutí navrhovaných změn vypovídá tuto Smlouvu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení výpovědi druhé straně, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Obchodních podmínek a Ceníku. Výpověď musí být doručena druhé smluvní straně přede dnem, kdy má navrhovaná změna nabýt účinnosti. 1.8 Výpověď a oznámení o odmítnutí navrhovaných změn Obchodních podmínek a Ceníku učiněné Objednatelem musí mít písemnou formu, a musí být doručeny ČP osobně, poštou, kurýrní službou nebo jiným dohodnutým způsobem umožňujícím přepravu nebo přenos a prokazatelné doručení. ČP se s Objednatelem může též dohodnout, že výpověď a oznámení o odmítnutí navrhovaných změn budou doručovány faxem nebo prostřednictvím elektronické pošty. 1.9 ČP a Objednatel se odchylně od výše uvedeného dohodli, že je ČP oprávněna provést s okamžitou účinností jednostrannou změnu Obchodních podmínek a Ceníku, je-li tato změna výhradně ve prospěch Objednatele. 1.10 Objednatel odpovídá ČP za soulad informačních nebo propagačních materiálů, o jejichž roznášku ČP v rámci jednotlivých zakázek požádá, s právními předpisy České republiky. Informační a propagační materiály se považují za v souladu s právními předpisy České republiky v případě, že jejich roznáškou podle požadavků Objednatele, nedojde ze strany ČP k porušení právních předpisů. Objednatel odpovídá v plném rozsahu za škodu vzniklou ČP v souvislosti s nesouladem informačních a propagačních materiálů s právními předpisy České republiky. Strana 2 (celkem 6) 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 2. Popis RIPM a vymezení okruhu příjemců 2.1 Objednatel je povinen před každou jednotlivou zakázkou předat ČP vyplněný Zakázkový list v elektronické podobě. Vzor Zakázkového listu je přiložen jako Příloha č.1 k této Smlouvě. Součástí Zakázkového listu je distribuční seznam dodávacích pošt včetně jejich PSČ, množství informačních/propagačních materiálů určené na každou dodávací poštu a zařazení obce do příslušného pásma. 2.2 Zakázkou se pro účely této Smlouvy rozumí každé jednotlivé podání stejného druhu RIPM, stejné hmotnosti a termínu doručení uvedeného v Zakázkovém listu předaných (podaných) informačních/propagačních materiálů (dále jen „Zakázkový list“). 2.3 ČP poskytuje informace o zařazení lokalit (obcí) do příslušných pásem, počtu domácností podle dodávacích pošt a přiřazení obcí a jejich částí k dodávacím poštám na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. 3. Místo a způsob podání 3.1 Podací místo: XXXXXXX X korespondenční adresa: XXXXXXX X XXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXX XXXXXXX Mezní čas předání informačních/propagačních materiálů je do 15:00 hod. 3.2 Pro každou zakázku Objednatel předá ČP Zakázkový list spolu s distribučním seznamem ve formě elektronické databáze, a to nejpozději 3 pracovní dny před návozem informačních/propagačních materiálů ke zpracování, na e-mailovou adresu: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. 3.3 ČP Objednateli přijetí zakázky potvrdí nebo sdělí Objednateli podmínky, za jakých zakázku přijme. 3.4 V případě, že skutečná hmotnost informačních/propagačních materiálů nebude odpovídat hmotnosti informačních/propagačních materiálů uvedené v Zakázkovém listu, oznámí ČP telefonicky Objednateli skutečnou hmotnost. Realizace zakázky bude pozdržena do obdržení elektronického (na e-mail: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ) souhlasu Objednatele se skutečnou hmotností a z ní vyplývající ceny dle Čl. 5, bod 5.1 této Smlouvy. Rozdíl ceny bude doplacen dle ujednaného způsobu úhrady. Stejný postup bude uplatněn i v případě zjištění jiných nesrovnalostí uvedených v Zakázkovém listu. 3.5 V případě, že bude materiál předán na paletách, Objednatel zajistí, že bude odebrán zpět stejný počet a typ palet, a to podle způsobu a ve lhůtě dohodnuté s podacím místem. 4. Dodání 4.1 ČP se zavazuje dodržet termíny zahájení a ukončení RIPM uváděné v jednotlivých potvrzených Zakázkových listech. 4.2 Objednatel má možnost určit termín roznosu, na čtvrtý a/nebo pátý pracovní den po dni podání: „Dodání v jeden den“ - podané materiály budou dodány dle volby Objednatele během čtvrtého nebo pátého pracovního dne. „Dodání v rozmezí OD-DO“ - podané materiály budou dodány čtvrtý a pátý pracovní den po dni podání. Strana 3 (celkem 6) 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 5. Cena a způsob úhrady 5.1 Cena služby RIPM bude pro konkrétní zakázku vycházet z Ceníku, platného v den převzetí informačních/propagačních materiálů. ČP si vyhrazuje právo tento Ceník měnit v souladu s ustanovením Čl. 1 bod – 1.4 a násl. této Smlouvy. Objednatel je povinen uhradit cenu s připočtenou DPH v zákonné výši. 5.2 Způsob úhrady ceny služby byl ujednán: na základě faktury – převodem z účtu 5.3 Faktury - daňové doklady bude ČP vystavovat měsíčně s dobou splatnosti XX dní ode dne jejich vystavení. Je-li Objednatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů. Náhrada škody, která vznikla nesplněním povinnosti k úhradě ceny, není kryta úroky z prodlení. Faktury – daňové doklady budou zasílány na adresu: XXXXXXXX XXXXXX, XXXXXX XXXXX XXX XXXXXXXXX ID CČK složky: XXXXXXXXX 5.4 Pokud Objednatel nevyrovná své dluhy vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené v čl. 5, bodu 5.8 této Smlouvy, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Objednatele s úhradou jeho dluhů neplnit další povinnosti dle podmínek této Smlouvy a neumožnit Objednateli sjednání další smlouvy na službu RIPM, případně podmínit pokračování v poskytování služeb dle této Smlouvy podáním na ČP stanoveném podacím místě a platbou v hotovosti předem. 5.5 Objednatel je povinen v předstihu informovat prokazatelným způsobem ČP o jakékoli změně okolností nezbytných pro určení daňového režimu, především určení místa plnění. V případě nesplnění této povinnosti nese Objednatel v plném rozsahu odpovědnost za škody, které v důsledku takového opomenutí mohou vzniknout, a zavazuje se je uhradit. 6. Ostatní ujednání 6.1 Kontaktními osobami za Objednatele jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax): a) XXXXXXXX XXXXXXX XXXXX XXX XXXXXXXX XXX XXX XXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kontaktní osobou za ČP ve věcech obchodních je příslušný obchodní manažer ČP přidělený Objednateli. Kontaktní údaje příslušného obchodního manažera jsou dostupné na www.ceskaposta.cz. Kontaktní osobu za ČP ve věcech provozních je vedoucí příslušné podací pošty. Kontaktní údaje podací pošty jsou dostupné na www.postaonline.cz. 6.2 O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v článku 3, bodu 3.2, 3.4 a 3.8, v článku 5, bodu 5.3 a v článku 6, bodu 6.1 tohoto článku, se budou strany Smlouvy neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání Dodatku. Strana 4 (celkem 6) 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 7. Závěrečná ustanovení 7.1 Tato Smlouva se uzavírá XX XXXX XXXXXXXXX. Každá ze stran může Smlouvu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 1 měsíc začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně Smlouvy. Tímto ustanovením není dotčen čl. 1 bod 1.7 této Smlouvy. Výpověď musí být učiněna písemně. 7.2 ČP si vyhrazuje právo odstoupit od této Smlouvy, jestliže Objednatel přes upozornění nedodržuje ujednané podmínky. Toto upozornění ČP písemně oznámí Objednateli na jeho poslední známou adresu s tím, že je Objednatel povinen ve lhůtě 15 dnů napravit zjištěné nedostatky. V případě marného uplynutí této lhůty má ČP právo od této Smlouvy odstoupit. Od této Smlouvy je možné odstoupit také v důsledku zahájení insolvenčního řízení na Objednatele nebo kdykoliv v jeho průběhu. V takovém případě není Objednateli poskytnuta dodatečná lhůta 15 dnů a ČP je oprávněna odstoupit od této Smlouvy bez předchozího upozornění. Odstoupení od této Smlouvy je vždy účinné a Smlouva se ruší ke dni doručení písemného oznámení o odstoupení druhé straně Smlouvy. Vzájemná plnění poskytnutá stranami Smlouvy do odstoupení se nevrací a Objednatel je povinen uhradit cenu služeb, poskytnutých ČP do odstoupení. 7.3 Není-li stanoveno jinak, může být tato Smlouva měněna pouze vzestupně očíslovanými písemnými dodatky ke Smlouvě podepsanými oběma Smluvními stranami. 7.4 Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o obchodním tajemství druhé Smluvní strany a dále o skutečnostech a informacích, které písemně označí jako důvěrné. Za obchodní tajemství jsou Smluvními stranami považovány veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se Smluvními stranami, jejichž vlastník zajišťuje ve svém zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Pro účely této Smlouvy jsou obchodním tajemstvím zejména informace o smluvních vztazích existujících mezi Smluvními stranami, údaje týkající se výše ceny a způsobu jejího určení, platební podmínky, informace o způsobu zajištění pohledávek, údaje o rozsahu a objemu poskytovaných služeb a podrobnosti vymezující poskytované plnění nad rámec veřejně přístupných informací. 7.5 Povinnost mlčenlivosti trvá až do doby, kdy se informace výše uvedené povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Na povinnost mlčenlivosti nemá vliv forma sdělení informací (písemně nebo ústně) a jejich podoba (materializované nebo dematerializované). 7.6 Smluvní strany se zavazují, že informace výše uvedené povahy zachovají v tajnosti, nesdělí je ani nezpřístupní jiným subjektům, a že učiní potřebná opatření pro jejich ochranu a zamezení úniku včetně zajištění jejich použití pouze pro činnosti související s přípravou a plněním této Smlouvy v souladu s účelem stanoveným touto Smlouvou. 7.7 Porušením povinnosti mlčenlivosti není poskytnutí výše uvedených informací soudu, státnímu zastupitelství, příslušnému správnímu orgánu či jinému orgánu veřejné moci na základě a v souladu se zákonem; jejich zveřejnění na základě povinnosti stanovené zákonem nebo jejich poskytnutí zakladateli ČP. Porušením povinnosti mlčenlivosti není ani sdělení uvedených informací zástupci Smluvní strany. 7.8 Povinnost mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení smluvního vztahu založeného touto Smlouvou. 7.9 Tato Smlouva bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Dle dohody Smluvních stran zajistí odeslání této Smlouvy správci registru smluv ČP. ČP je oprávněna před odesláním Smlouvy správci registru smluv ve Smlouvě znečitelnit informace, na něž se nevztahuje uveřejňovací povinnost podle zákona o registru smluv. Strana 5 (celkem 6) 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 7.10 Pokud by bylo kterékoli ustanovení této Smlouvy zcela nebo zčásti neplatné nebo jestliže některá otázka není touto Smlouvou upravována, zbývající ustanovení Smlouvy nejsou tímto dotčena. 7.11 Tato Smlouva je vyhotovena ve 2 (slovy: dvou) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá Smluvní strana obdrží po jednom. 7.12 Práva a povinnosti plynoucí z této Smlouvy pro každou ze stran přecházejí na jejich právní nástupce. 7.13 Vztahy neupravené touto Smlouvou se řídí platným právním řádem ČR. 7.14 Smlouva je uzavřena dnem podpisu oběma Smluvními stranami. 7.15 Smluvní strany prohlašují, že tato Smlouva vyjadřuje jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání týkající se daného předmětu této Smlouvy. Smluvní strany po přečtení této Smlouvy prohlašují, že byla uzavřena po vzájemném projednání, určitě a srozumitelně, na základě jejich pravé, vážně míněné a svobodné vůle. Na důkaz uvedených skutečností připojují podpisy svých oprávněných osob či zástupců. 7.16 ČP jako správce zpracovává osobní údaje Objednatele, je-li Objednatelem fyzická osoba, a osobní údaje jeho kontaktních osob poskytnuté v této Dohodě, popřípadě osobní údaje dalších osob poskytnuté v rámci Smlouvy (dále jen „subjekty údajů“ a „osobní údaje“), výhradně pro účely související s plněním této Smlouvy, a to po dobu trvání Smlouvy, resp. pro účely vyplývající z právních předpisů, a to po dobu delší, je-li odůvodněna dle platných právních předpisů. Objednatel je povinen informovat obdobně fyzické osoby, jejichž osobní údaje pro účely související s plněním této Smlouvy ČP předává. Další informace související se zpracováním osobních údajů včetně práv subjektů s tímto zpracováním souvisejících jsou k dispozici v aktuální verzi dokumentu „Informace o zpracování osobních údajů“ na webových stránkách ČP na adrese www.ceskaposta.cz. . Přílohy: Příloha č. 1 - Zakázkový list podaných informačních/propagačních materiálů (Vzor) Příloha č. 2 - Vzor adresního štítku balíku (svazku) s informačními (RIM) / propagačními (RPM) materiály V Ostravě dne VXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX za ČP: XXXXXXX dne _______________________________________ za Objednatele: _______________________________________ Ing. Ustohal Daniel XXXXXXXX XXXXXX Obchodní ředitel regionu regionální firemní obchod SM XXXXXXXX Strana 6 (celkem 6) 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 - Příloha č. 1 Příloha č. – Zakázkový list podaných informačních / propagačních materiálů ke Smlouvě Číslo Objednatel: XXXXXXXX XXXXXX Podací pošta: Podací číslo zakázky: . Druh materiálu: *)informační *)propagační Typ zakázky: *)specifikovaná *)nespecifikovaná Název specifikované zakázky: Pořadové číslo specifikované zakázky: Název materiálu: Formát: Hmotnost/1 ks: Okruh příjemců RIPM: *)domácnosti *)Firmy *)P.O.Boxy v lokalitách dle přiloženého distribučního seznamu Celkový počet materiálů: ks poměr A/B / v % _________________________________________________________________________________ . Pásmo A Pásmo B počet materiálů A: ks počet materiálů B: ks cena za 1 ks bez DPH Kč cena za 1 ks bez DPH Kč cena celkem bez DPH Kč cena celkem bez DPH Kč cena celkem cena celkem včetně DPH 21% Kč včetně DPH 21% Kč _________________________________________________________________________________ . Celkový součet včetně DPH 21% Kč (za RIPM) *)Cena za zpracování: cena za 1 ks bez DPH Kč cena celkem bez DPH Kč cena celkem včetně DPH 21% Kč *)Datum a čas předání/návozu: a počet ks v balíku: *)Datum podání: Zahájení roznášky: Ukončení roznášky: Kontaktní osoba pro sjednání způsobu a lhůty vrácení palet: jméno: telefon: V dne Za Objednatele/Jméno, příjmení, podpis: . Potvrzujeme podání s výše uvedenými parametry zakázky. .. V dne Za Českou poštu, s.p. Stránka 1 z 2 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 - Příloha č. 1 Distribuční seznam pro Zakázkový list RIPM ze dne PSC NAZ KOD KÓD ČÁSTI PÁSMO KUSY MUTACE* DODÁVACÍ DODÁVACÍ OBEC OBCE ČÁST OBCE OBCE POŠTY POŠTY Stránka 2 z 2 100143405 Smlouva o Roznášce informačních_propagačních materiálů Číslo 2019/02332 - Příloha č. 2 Příloha č. 2 - Vzor adresního štítku balíku (svazku) s informačními (RIM) / propagačními (RPM) materiály Minimální rozměr 14 x 9 cm, minimální velikost písma 0,25 cm Stránka 1 z 1 100143405