Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8292447: Smlouva o poskytnutí členství na skyboxovém patře

Příloha 2019-0476_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA

                    č. 3000221-24/17022019
             O POSKYTNUTÍ ČLENSTVÍ NA

                  SKYBOXOVÉM PATŘE

1. Bestsport, a.s.    Praha 9, Českomoravská 2345/17, 190 00
Se sídlem:            Ing. Robertem Schafferem, předsedou představenstva
Zastoupena:           24214795
IČO:                  CZ24214795
DIČ:
Bankovní spojení:     u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 17875
Gestor:
E-mail:
Zápis v OR:

(dále jen „Poskytovatel“) na straně jedné

2. Vojenské lesy a statky ČR, s.p.

Se sídlem:            Praha 6, Pod Juliskou 1621/5, Dejvice, 160 00

Zastoupena:           Ing. Petrem Králem, ředitelem

IČO:                  00000205
DIČ:                  CZ00000205
Bankovní spojení:
Gestor:               u Městského soudu v Praze, oddíl ALX, vložka 256
E-mail:
Zápis v OR:

(dále jen „Klient“) na straně druhé

(Poskytovatel a Klient společně dále také jako „Smluvní strany“ a jednotlivě i jako
„Smluvní strana“)

uzavírají dnešního dne mezi sebou podle ustanovení § 1746 odst. 2 a násl. zákona
č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský
zákoník“), tuto

                      smlouvu o poskytnutí členství na Skyboxovém patře

VZHLEDEM K TOMU, že

                                           Stránka 1 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Poskytovatel v současné době nabízí významným obchodním a společenským partnerům
ve sportovní a společenské hale O2 arena možnost poskytnutí členství na Skyboxovém
patře, jak je definováno níže,

Klient má vážný zájem o níže sjednaný rozsah členství na Skyboxovém patře,

dohodly se Smluvní strany na uzavření této Smlouvy o poskytnutí členství na
Skyboxovém patře.

                          Článek I.

                      Pojmy používané ve Smlouvě

1.1 Akce znamená jakoukoli společenskou, kulturní či sportovní událost s předem
      určeným programem, konanou v O2 areně. Akce nezahrnuje Hlavní sportovní akce;

1.2 DPH se pro účely této Smlouvy rozumí daň z přidané hodnoty dle zákona o dani z
      přidané hodnoty. Všechny ceny plnění sjednané v této Smlouvě jsou uvedeny bez
      DPH, není-li v této Smlouvě uvedeno jinak;

1.3 Euro znamená jednotkovou měnu členských států Evropské unie;

1.4 GDPR znamená Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne
      27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
      údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné
      nařízení o ochraně osobních údajů);

1.5 Hlavní sportovní akce znamená všechna sportovní utkání v rámci národních soutěží
      České republiky, tj. soutěží organizovaných národními sportovními svazy, a to
      zejména utkání v ledním hokeji, basketbalu či volejbalu, konaná v O2 areně a
      pořádaná sportovním klubem či oddílem, který O2 arenu na základě smlouvy s jejím
      vlastníkem či provozovatelem dlouhodobě využívá jako místo konání svých
      domácích zápasů v rámci národních soutěží. Hlavní sportovní akce nezahrnuje
      Akce;

1.6 Kč znamená zákonnou měnu České republiky;

1.7 Klubové patro znamená rozlehlou část O2 areny na druhém "2" uzavřeném patře
      s výhledem na hrací plochu či jeviště v O2 areně. Klubové patro zahrnuje:
      klubovou recepci, 2 restaurace, 5 barů, klubové místnosti a klubová sedadla;

1.8 Osobní údaj znamená jakýkoliv údaj či spojení údajů, na základě kterého (kterých)
      lze zjistit identitu Klienta (fyzické osoby), resp. fyzických osob jednajících za
      Klienta;

                                           Stránka 2 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
1.9 Pokyny Pořadatele znamenají instrukce či pokyny pořadatele Akce či Hlavní
      sportovní akce směřující k zabezpečení jejich řádného průběhu, které je Klient
      povinen respektovat;

1.10 Pořadatel znamená osobu oprávněnou k uspořádání Akce či Hlavní sportovní akce
      na základě smluvního vztahu uzavřeného s osobou, která ji toto právo může
      poskytnout;

1.11 Premier Club znamená prostor pro poskytování gastronomických služeb,
      nacházející se na Skyboxovém patře mezi skyboxy č. 328 a č. 333

1.12 Prémiová sedadla znamenají soubor exkluzivních sedadel v O2 areně s nejlepším
      výhledem, umístěná na Skyboxovém patře;

1.13 Provozní řád znamená souhrn pokynů za účelem celkové organizace chodu O2 areny
      vydaný Poskytovatelem (vč. návštěvního řádu). Provozní řád upravuje všechny další
      organizační a instruktážní pokyny pro Klienta a pro ostatní návštěvníky O2 areny,
      které nejsou uvedeny v této Smlouvě. Provozní řád bude uveřejňován v souladu
      s touto Smlouvou na internetové adrese: www.o2arena.cz a dále je k dispozici
      v sídle Poskytovatele. Provozní řád je dnem jeho vyhlášení nebo oznámení o změně
      závazný pro všechny zaměstnance, klienty, uživatele, smluvní partnery a
      návštěvníky O2 areny;

1.14 O2 arena znamená budovu č.p. 2345, stavba pro shromažďování většího počtu osob,
      umístěnou na pozemku parc. č. 3343/35 v katastrálním území Libeň, obec Praha,
      část obce Libeň, okres Hlavní město Praha, vedenou Katastrálním úřadem pro
      hlavní město Prahu se sídlem v Praze, katastrálním pracovištěm Praha;

1.15 Skybox recepce znamená recepci umístěnou při vstupech do Skyboxového patra
      určenou výhradně pro klienty, se kterými byla uzavřena příslušná smlouva o
      využívání Skyboxového patra;

1.16 Skybox patro znamená exkluzivní oblast na třetím "3" uzavřeném patře v O2 areně.
      Vstup do Skybox patra mají pouze oprávněné osoby na základě zvláštních smluv.
      Skybox patro má vlastní restauraci, bar, konferenční místnosti, vlastní recepci s
      kompletním administrativním zázemím, vlastními cateringovými službami atd.
      Skybox patro zahrnuje: Skybox recepci s kompletním administrativním zázemím,
      Premier Club, bar (Stars bar), konferenční místnosti, klubové místnosti, eventboxy a
      skyboxy;

1.17 Smlouva znamená tuto Smlouvu o poskytnutí členství na Skyboxovém patře;

1.18 Spolupracující dodavatel znamená subjekt, který pro Poskytovatele plní funkci
      zpracovatele osobních údajů ve smyslu ZOOU (např. prodejce vstupenek,

                                           Stránka 3 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
      poskytovatel bezpečnostních služeb apod.); ke dni podpisu této Smlouvy se jedná
      zejména o společnosti IRSnet CZ, s.r.o. a G4S Secure Solutions (CZ), a.s.;

1.19 ZOOU znamená zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění
      pozdějších předpisů.

                          Článek II.

                              Předmět Smlouvy

      Předmět Smlouvy. Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytnout
      Klientovi členství na Skyboxovém patře, které v sobě zahrnuje možnost využívání
      některých služeb, které Skyboxové patro nabízí, v souladu s podmínkami této
      Smlouvy. Předmětem této Smlouvy je dále závazek Klienta platit odměnu za právo
      na poskytnutí členství na Skyboxovém patře, úhrady za další služby podle této
      smlouvy (např. catering, vstupenky apod.) a řádně plnit další podmínky stanovené
      touto Smlouvou.

2.1 Členství. Klient se na základě této Smlouvy stává členem Skyboxového patra.
      V rámci členství je Klient oprávněn využívat dále v čl. 2.4 Smlouvy specifikovaná
      Prémiová sedadla na Hlavní sportovní akce a Akce za podmínek uvedených v této
      Smlouvě a setkávat se při takových Akcích či Hlavních sportovních Akcích na
      Skyboxovém patře s ostatními klienty Skyboxového patra ze společenských či
      obchodních důvodů. Klient bere na vědomí, že využití členství na Skyboxovém
      patře znamená povinnost zakoupit vstupenku na příslušná Prémiová sedadla pro
      příslušnou Akci a Hlavní sportovní akci, pro kterou chce Klient své členství na
      Skyboxovém patře využít, a uhradit catering ke každé zakoupené vstupence na Akci
      či na Hlavní sportovní akci a případně uhradit i další objednané služby (např.
      parking). Členství dle této Smlouvy neznamená účast Klienta na spolku ani jiné
      formě organizovaného subjektu s Poskytovatelem; s členstvím Klienta se pojí pouze
      práva uvedená ve Smlouvě. Výkon členství prostřednictvím účasti na Skyboxovém
      patře během Akce či Hlavní sportovní akce je podmíněn povinností předem uhradit
      částky dle této Smlouvy (vstupenka a catering na Akci či Hlavní sportovní akci
      apod.). Nic v této Smlouvě nedává Klientovi právo vstupovat do skyboxů či
      eventboxů či jiných vyhrazených prostor, ke kterým nebyla mezi Klientem a
      Poskytovatelem uzavřena příslušná nájemní či jiná smlouva. Členství Klienta na
      Skyboxovém patře se vztahuje pouze ke společným prostorům Skyboxového patra a
      smluvním Prémiovým sedadlům dle čl. 2.4 Smlouvy, případně jiným prostorům,
      stanovených Poskytovatelem.

                                           Stránka 4 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
2.2 Prémiové sedadlo. Členství na Skyboxovém patře se pojí s právem využívat tzv.
      Prémiové sedadlo na Akce a Hlavní sportovní akce. Právo na využití Prémiového
      sedadla Klientem se vztahuje pouze k následujícím Prémiových sedadlům:

      a) Prémiové sedadlo č. 21, 22, 23, 24.
      b) Umístěné v sektoru 300/Premier Club/, řada 2.

2.5 Doplňkové služby. Poskytovatel se dále zavazuje poskytovat Klientovi další
       doplňkové služby sjednané v této Smlouvě.

                         Článek III.

                    Doba trvání Smlouvy, účel plnění

3.1 Základní doba trvání. Smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to ode dne 17. 2. 2019
      do 31. 12. 2019.

3.2 Prodloužená doba trvání. Základní doba trvání Smlouvy dle předchozího odstavce
      se prodlužuje o dobu 365 dnů v případě, že Klient doručí Poskytovateli písemné
      oznámení podle tohoto odstavce, že uplatňuje právo na prodloužení doby trvání
      Smlouvy dle tohoto odstavce. Oznámení Klienta dle předchozí věty je Klient
      oprávněn doručit Poskytovateli nejdříve šest (6) měsíců a nejpozději tři (3) měsíce
      před skončením Základní doby trvání. V případě, že Klient toto právo v uvedené
      lhůtě nevyužije, jeho právo na prodloužení doby trvání Smlouvy zaniká.
      Poskytovatel s tímto výslovně souhlasí. Cena plnění bude v případě prodloužení
      vycházet z nabídkové ceny plnění písemně sdělené Poskytovatelem na výzvu
      Klienta platné ke dni doručení projevu vůle k prodloužení doby trvání Smlouvy. V
      případě, že Klient do 5 pracovních dnů ode dne, kdy mu Poskytovatel sdělí cenu
      plnění, Poskytovateli neoznámí, že cenu akceptuje, je jeho oznámení o prodloužení
      doby trvání neúčinné, právo Klienta na prodloužení doby trvání zaniká a uplynutím
      Základní doby trvání dojde k ukončení Smlouvy. V ostatních částech zůstává
      Smlouva v případě jejího prodloužení bez jakékoliv změny.

3.3 Účel plnění. Účelem plnění na základě této Smlouvy je využívání členství na
      Skyboxovém patře k pracovním, společenským, obchodním a dalším účelům za
      podmínek stanovených touto Smlouvou.

3.4 Doba účinnosti Smlouvy. V případě, že tato Smlouva nabude v souladu
      s ustanovením čl. 9. 9 účinnosti později, než je sjednaný první den Základní doby
      trvání, Smluvní strany se výslovně dohodly, že pro účely jednotlivých ujednání této
      Smlouvy se za Základní dobu trvání Smlouvy považuje pouze období ode dne
      účinnosti této Smlouvy do doby uvedené v článku 3.1 výše jako konci Základní

                                           Stránka 5 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
doby trvání, a to bez nároku Klienta na snížení sjednané odměny za Základní dobu
trvání Smlouvy.

                          Článek IV.

                      Cena plnění, splatnost

4.1. Cena plnění. Smluvní strany se dohodly, že za plnění závazků vyplývajících z této
      Smlouvy je Klient povinen Poskytovateli zaplatit:

a) odměnu za členství Klienta ve výši 397 282,20 bez DPH Kč za Základní dobu
    trvání (slovem: tři sta devadesát sedm tisíc dvě stě osmdesát dva korun)

b) cenu za vstupenku za předpokladu využití práva na koupi vstupenky (je
    stanovená Pořadatelem Akce) a cenu za catering (stanovená vždy dopředu
    Poskytovatelem).

Výše uvedené odměny a ceny se zvyšují o DPH v zákonné výši.

4.2. Splatnost odměn. Odměna za poskytnuté služby spolu s odměnou za členství
      Klienta na Skyboxovém patře jsou za Základní dobu trvání Smlouvy, snížené
      případně o zálohu zaplacenou Klientem ve formě rezervačního poplatku (resp.
      platbu odměny hrazenou na základě výzvy k platbě), jež bude zúčtována na platbu
      odměn za Základní dobu trvání Smlouvy, splatné do deseti (10) dnů ode dne
      vystavení daňového dokladu Poskytovatelem. Za další období trvání Smlouvy jsou
      tyto odměny splatné předem vždy v plné výši za období následujících dvanácti
      měsíců, a to do deseti (10) dnů ode dne vystavení daňového dokladu
      Poskytovatelem, jenž bude vystaven k 1. dni kalendářního měsíce bezprostředně
      předcházejícího uplynutí Základní doby trvání Smlouvy ode dne nabytí účinnosti
      této Smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že dnem uskutečnění plnění je den
      vystavení daňového dokladu.

4.3. Splatnost souvisejících služeb. Neurčí-li Poskytovatel předem jinak, je Klient
      povinen uhradit cenu služeb souvisejících s Akcí (např. vstupenky, catering,
      parkování, jednorázový pronájem atd.) na Akci vždy nejpozději do desátého (10)
      dne před konáním předmětné Akce, jestliže trvá oficiální předprodej vstupenek na
      Akci minimálně 20 dnů; trvá-li oficiální předprodej vstupenek na Akci 19 dnů a
      méně, tak do uplynutí poloviny doby trvání předprodeje vstupenek na Akci.
      Poskytovatel je oprávněn u vybraných Akcí určit sdělením zaslaným Klientovi na
      kontaktní e-mail, že lhůta dle předchozí věty se mění tak, že Klient je povinen
      uhradit cenu služeb souvisejících s Akcí (např. vstupenky, catering, parkování,
      jednorázový pronájem atd.) na Akci vždy nejpozději do určitého dne před konáním
      předmětné Akce, maximálně však do 30 dnů před konáním Akce (tedy 30 a méně).
      V případě, že k okamžiku uplynutí lhůty dle předchozích dvou vět nebude připsána
      plná cena příslušných služeb (zejména vstupenky a catering) na účet Poskytovatele,
      právo na koupi vstupenky na Akci a poskytnutí dalších služeb při Akci zaniká, a to i
      za předpokladu předchozí řádné objednávky. Pokud Klient toto právo ve lhůtě dle

                                           Stránka 6 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
      tohoto odstavce nevyužije, vstupenka na jeho Prémiové sedadlo bude pro
      předmětnou Akci nabídnuta k dalšímu prodeji. Klient je oprávněn vstupenku a
      catering k příslušné vstupence zakoupit i on-line prostřednictvím svého přihlášení
      do klientské aplikace, na základě podmínek uvedených v klientské aplikaci;
      v takovém případě se Klient zavazuje řídit se podmínkami nákupu vstupenek a
      cateringu on-line, které jsou dostupné v klientské aplikaci při takové volbě úhrady
      vstupenek a cateringu. Tato služba Poskytovatele úhrady on-line je dobrovolná a ze
      strany Klienta nenároková. Pokud není Poskytovatel (spolu)Pořadatelem Akce nebo
      nesdělí-li před příslušnou akcí Klientovi jinak, jsou vstupenky poskytovány
      Klientovi jménem a na účet Pořadatele Akce.

4.4. Prodlení. V případě prodlení s úhradou peněžitého závazku z této Smlouvy je
      Smluvní strana, která se ocitne v prodlení, povinna zaplatit druhé Smluvní straně
      úrok z prodlení ve výši 0,1% denně z dlužné částky

4.5. Inflační doložka. Odměny za poskytnuté služby mohou být zvýšeny k 1. únoru
      každého roku, poprvé k 1. únoru 2020 pokud dojde meziročně ke zvýšení Indexu
      cen průmyslových výrobců zveřejňovaný Českým statistickým úřadem o více než
      3% (se základem 100 % pro rok 2019). Odměny za služby mohou být zvýšeny o
      tolik procent, o kolik se zvýší v daném roce Index cen výše uvedený. Pokud již tato
      statistika nebude zveřejňována nebo pokud bude ČSÚ zrušen nebo nahrazen jiným
      statistickým úřadem (např. Eurostat), nárůst odměn a poplatků za služby bude
      sledovat podobné statistiky nahrazujícího úřadu. Poskytovatel je povinen vždy
      nejpozději do 31.1. daného roku oznámit Klientovi, že se odměny a poplatky za
      služby zvyšují v souladu s tímto odstavcem – tato doložka se poté uplatní na
      jakékoliv částky splatné po nastání účinnosti této inflační doložky.

4.6. Zánik Kč, EURO. Smluvní strany se výslovně dohodly, že ke dni kdy se EURO
      stane platnou měnou v České republice namísto České koruny (Kč), dle platného
      oficiálního směnného kursu, tak v takový den budou všechny částky v Kč z této
      Smlouvy přepočteny na měnu EURO.

Započtení. Smluvní strany se dohodly, že Klient není oprávněn započíst své pohledávky
vůči Poskytovateli proti pohledávkám Poskytovatele vůči Klientovi dle této Smlouvy,
nedohodnou-li se Smluvní strany písemně jinak.

                          Článek V.

                         Povinnosti Poskytovatele

5. 1 Povinnosti Poskytovatele. Poskytovatel má na základě této Smlouvy a za podmínek
      v ní sjednaných tyto povinnosti:

    a) zajistit pro Klienta nerušený výkon práva na poskytnutí členství na Skyboxovém
         patře v souladu s touto Smlouvou,

                                           Stránka 7 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
    b) zajistit po dobu trvání této Smlouvy Klientovi možnost využívání členství na
         Skyboxovém patře, zahrnující možnost exkluzivního využívání dohodnutého
         Prémiového sedadla v rámci Hlavních sportovních akcí a setkávat se při Hlavních
         sportovních Akcích na Skyboxovém patře s ostatními klienty Skyboxového patra
         ze společenských či obchodních důvodů, a to na základě převzetí vstupenky za
         podmínek a způsobem určených Poskytovatelem,

    c) zajistit po dobu trvání této Smlouvy Klientovi možnost využívání členství na
         Skyboxovém patře, zahrnující možnost Klienta využití jeho práva na koupi
         vstupenky na Akci způsobem a dle podmínek stanovených touto Smlouvou a
         daných Poskytovatelem a Pořadatelem Akce a setkávat se při takových Akcích na
         Skyboxovém patře s ostatními klienty Skyboxového patra ze společenských či
         obchodních důvodů, a to za podmínek a způsobem určených Poskytovatelem,

    d) zajistit nerušený výkon v této Smlouvě dohodnutých jiných práv,
    e) zajistit poskytnutí cateringových služeb na odpovídající úrovni,
    f) sjednaným způsobem, tj. zejména na internetových stránkách, informovat Klienta

         o pořádaných akcích v O2 areně.

5. 2 Vstup do O2 areny. Poskytovatel je za podmínek uvedených ve Smlouvě povinen
      zajistit Klientovi vstup na první Akci zpravidla dvě hodiny před zahájením této
      Akce. To neplatí v případě, že Pořadatel Akce bude požadovat omezení časového
      vstupu do O2 areny. Klient v této souvislosti bere na vědomí a zavazuje se
      respektovat Pokyny Pořadatele a manažera Skyboxového patra, zejména pokud jde
      o oddělení hlediště od dalších prostor Skyboxového patra (restaurace, bary, atd.)
      před zahájením samotné Akce - např. za pomoci zatažené rolety či omezení vstupu
      do hlediště před zahájením Akce a požadavek na ztišení hluku.

                           Článek VI.

                      Práva a povinnosti Klienta

6. 1 Práva Klienta. Klient se po dobu trvání této Smlouvy a za podmínek touto

      Smlouvou stanovených stává členem Skyboxového patra; součástí členství je i
      nárok na vstupenku na Prémiová sedadla uvedená v čl. 2.4 Smlouvy na všechny
      Hlavní sportovní akce, za podmínky řádného uhrazení odměny za vstupenky a
      cateringové služby dle čl. 6. 2 Smlouvy, a právo na koupi vstupenky na Akce dle
      podmínek daných v bodě 6. 3 Smlouvy.

6. 2 Exkluzivní využití. Klient má v rámci členství na Skyboxovém patře na základě této
      Smlouvy právo na exkluzivní využití Prémiového sedadla v rámci Hlavních

      sportovních akcí, za účelem setkání při takové Hlavní sportovní Akci na
      Skyboxovém patře s ostatními klienty Skyboxového patra ze společenských či
      obchodních důvodů, a to na základě koupě vstupenky za jednotkovou cenu ve výši
      max. 10,- Kč (včetně DPH dle platných právních předpisů) a za podmínky
      předchozího řádného uhrazení odměny za cateringové služby na příslušnou Hlavní
      sportovní akci za každou využitou vstupenku. Klientovi bude vstupenka na

      kteroukoliv Hlavní sportovní akci vždy vydána až po uhrazení vstupného ve výši

                                           Stránka 8 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
aktuální ceny vstupenky na Hlavní sportovní akci dle této Smlouvy a částky
připadající na cateringové služby pro takovou akci. Klient je oprávněn právo na
vstupenku na Hlavní sportovní akci dle tohoto odstavce uplatnit nejpozději 3 (slovy:
tři) pracovní dny před konáním Hlavní sportovní akce. Klient bere na vědomí, že
neobjedná-li vstupenku na Hlavní sportovní akci ve lhůtě dle tohoto odstavce,
nemusí mu být vstupenka poskytnuta, a to ani v případě, že uhradí příslušnou cenu
vstupenky i cateringu; toto neposkytnutí není porušením Smlouvy ze strany

Poskytovatele. Ke dni podpisu této Smlouvy je jednotková cena vstupenky na

Hlavní sportovní akci stanovena ve výši 1,- Kč vč. DPH; jednostranným oznámením
Poskytovatele odeslaným Klientovi na e-mailovou adresu Klienta, uvedenou v čl.
7.2 Smlouvy může být od konkrétního termínu (ne kratšího než 14 dnů ode dne
odeslání oznámení) cena vstupenky na Hlavní sportovní akci zvýšena, maximálně
však do jednotkové ceny 10,- Kč vč. DPH.

6. 3 Právo na koupi vstupenky. Klient má v rámci členství na Skyboxovém patře na
      základě této Smlouvy dále právo na koupi vstupenky na všechny Akce, a to za
      podmínky řádného uhrazení odměny za cateringové služby a ceny vstupenky ve
      stanovené lhůtě. Cena vstupenky bude vycházet z ceny nastavené Pořadatelem akce
      a bude stanovena před každou Akcí samostatně, přičemž tato cena bude zpravidla ve
      výši 10,- Kč za jednu vstupenku vč. DPH u Akcí a až 490,- Kč např. u Akcí
      tanečního druhu, kde je se vstupenkou pojeno i právo využití taneční plochy. Toto
      právo se vztahuje na Prémiové sedadlo dle čl. 2.4 Smlouvy v případě, že nenastane
      výluka plnění dle článku 6. 6 této Smlouvy. Klient bere na vědomí, že cenu
      vstupenky určuje vždy Pořadatel Akce, nikoliv Poskytovatel.

6. 4 Cateringové služby. Klient bere na vědomí, že je v rámci každé Akce a Hlavní
      sportovní akce, v rámci které bude využívat Prémiové sedadlo, povinen uhradit

      cateringové služby pro daný typ akce. Cateringové služby budou poskytovány v

      následujícím rozsahu: jídlo podávané formou bufetu obsahuje – studené předkrmy
      (5 druhů), saláty (4 druhy), teplý bufet (4 druhy - jedním chodem jsou většinou
      těstoviny pro vegetariány), přílohy (3 druhy), dezerty (3 druhy), banketní pečivo,
      variace sýrů, variace čerstvého ovoce a nápoje dle stanoveného rozsahu. Výše
      částky za cateringové služby na daný typ akce bude předem Klientovi oznámena e-
      mailem. Cena (i rozsah) cateringu může být pohyblivá na základě atraktivnosti
      Akce. Cena a povinnost úhrady ceny cateringové služby není vázána na skutečné
      čerpání těchto služeb Klientem. Povinnost uhradit cenu za cateringové služby není
      vázána na skutečné čerpání těchto služeb Klientem. Cateringové služby ve smyslu
      čl. 6. 4 Smlouvy je možné využít pouze v prostoru Premier Club a prostorách
      s Premier Club souvisejících. V případě kdy modulové uspořádání O2 areny
      neumožní podávání cateringu v prostoru Premier Club bude Poskytovatelem určen
      a zajištěn náhradní prostor.

6. 5 Opuštění O2 areny. Nebude-li předem stanoveno jinak a koná-li se během dne více
      než jedna Akce nebo Hlavní sportovní akce, je Klient povinen opustit O2 arenu

      nejpozději 20 minut po skončení Akce, resp. Hlavní sportovní akce. Opustit O2
      arenu jsou přitom povinny i osoby, které mají zakoupenou vstupenku na následující

                                           Stránka 9 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Akci, resp. Hlavní sportovní akci. Ustanovení tohoto odstavce se nepoužije v

případech, kdy je na více Akcí, resp. Hlavních sportovních akcí konaných během
jednoho dne vydána jedna vstupenka nebo stanoví-li Pořadatel jinak; lhůta pro
opuštění O2 areny se vztahuje až na poslední akci, na kterou byla příslušná
vstupenka zakoupena.

6. 6 Výluka plnění. Klient bere výslovně na vědomí, že ve výjimečných případech může
      dojít k výluce plnění z členství Skyboxového patra, bez nároku Klienta na snížení
      odměny dle čl. 4.1 Smlouvy, a to zejména z následujících důvodů:

a) pořádání soukromé nebo privátní akce v O2 areně, kdy nebude Klientovi
    umožněno využití Prémiového sedadla z důvodu zachování omezeného přístupu
    do O2 areny na žádost Pořadatele takové akce, nebo

b) v případě nemožnosti plného využití Prémiového sedadla z důvodu jiného
    modulového uspořádání (umístění pódia, světelného parku, apod.) O2 areny
    nebo z důvodu omezené divácké kapacity O2 areny pro danou Akci či Hlavní
    sportovní akci (zejména u limitované licence, apod.). Pro takovou Hlavní

    sportovní akci či Akci má Klient za podmínek v této Smlouvě stanovených
    právo využití, resp. právo koupě vstupenky na jiné sedadlo svým umístěním a
    výhledem odpovídající nejvyššímu možnému standardu kapacity O2 areny

    v okamžiku prodeje (a dle kapacity), a to za cenu odpovídající kupované

    vstupence pro daný typ Akce, resp. Hlavní sportovní akce a její umístění. V
    případě, kdy Klientovi bude v této souvislosti přiděleno sedadlo mimo prostor
    Skyboxového, resp. Klubového patra, nemá Klient povinnost úhrady cateringu

    na danou Akci nebo Hlavní sportovní akci,

c) v případě každoroční technologické výluky O2 areny v obvyklé délce trvání
    třiceti (30) dnů během letních měsíců červenec - srpen,

d) Klient bude vždy písemně o výluce plnění (dopisem nebo e-mailem) informován
    Poskytovatelem s dostatečným předstihem, v případech dle bodu b) je pak
    Poskytovatel povinen nabídnout Klientovi adekvátní počet náhradních
    vstupenek. Klient je v návaznosti na doručení tohoto oznámení povinen v
    případě jeho zájmu objednat požadovaný počet vstupenek nejpozději do 5 dnů
    od doručení takové informace a uhradit cenu takto objednaných vstupenek
    nejpozději i) do 10-30 dnů přede dnem konání předmětné Akce v případě
    náhradního sedadla v Klubovém patře či Skyboxovém patře, a to dle sdělení
    Poskytovatele, resp. ii) do 5 dnů od doručení informace v případě náhradního
    sedadlo mimo Skyboxové patro nebo Klubové patro; marným uplynutím

    kterékoliv z těchto lhůt jeho právo na koupi vstupenky zaniká,
e) výluka plnění Poskytovatele dle tohoto odstavce Smlouvy nezakládá jakýkoliv

    nárok na vrácení jakékoliv části plnění Klientovi.

6. 7 Další povinnosti Klienta. Klient má na základě této Smlouvy a za podmínek v ní
      sjednaných zejména tyto povinnosti:

a) řádně a včas zaplatit Poskytovateli sjednané odměny za plnění poskytované dle
    této Smlouvy,

                                           Stránka 10 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
b) řádně a včas plnit všechny ostatní peněžní závazky, tak jak mohou vzniknout na
    základě této Smlouvy,

c) při využívání plnění poskytnutých Poskytovatelem dle této Smlouvy dodržovat
    všechny pokyny osob zajišťujících organizaci každé jednotlivé akce, v O2 areně

    včetně všech bezpečnostních a organizačních pokynů,
d) v případě ztráty identifikační karty opravňující Klienta k převzetí vstupenky do

    Skyboxového patra tuto ztrátu neprodleně oznámit a Poskytovateli uhradit
    smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každou ztracenou kartu,
e) k datu ukončení platnosti Smlouvy vrátit identifikační karty Poskytovateli;
    v případě nevrácení identifikační karty Poskytovateli uhradit smluvní pokutu ve
    výši 1.000,- Kč za každou nevrácenou kartu (nevztahuje se na kartu, která byla
    ztracena a za kterou již Klient uhradil pokutu dle odst. d) výše),

f) dodržovat ustanovení Smlouvy, Provozního řádu a Pokyny Pořadatelů
    jednotlivých akcí a poskytovat Poskytovateli součinnost nutnou pro plnění dle
    této Smlouvy, stejně jako chovat se ohleduplně k ostatním klientům
    Skyboxového patra a návštěvníkům O2 areny, případně dodržovat „dress code“
    stanovený Pořadatelem nebo Poskytovatelem pro konkrétní Akci a dále se
    zdržet kouření ve vnitřních prostorách O2 areny, resp. uposlechnout výzvy
    Poskytovatele, Pořadatele akce nebo pořadatelské služby, aby kouřit přestal
    nebo opustil O2 arenu, resp. zajistit, že tuto povinnost dodrží i jakékoliv osoby,

    kterým umožní vstup do O2 areny (v případě opuštění O2 areny nemá Klient
    právo na jakoukoliv náhradu jakékoliv uhrazené částky, a to ani v případě, že
    mu nebude umožněn opakovaný vstup) a dále dodržovat zákaz dalšího prodeje
    vstupenek na Akci či Hlavní sportovní akci, stanoví-li tak Pořadatel – Pořadatel
    si může vyhradit právo na odepření vstupu na Akci či Hlavní sportovní akci na
    základě vstupenky, která byla získána takovým dalším prodejem bez jeho
    předchozího souhlasu, a to bez náhrady, a zároveň se porušení takových Pokynů
    Pořadatele považuje za podstatné porušení Smlouvy ze strany Klienta,,
g) Klient bere na vědomí, že v případě, že bude v prodlení s jakýmkoliv splatným
    závazkem Klienta vůči Poskytovateli podletéto smlouvy, je Poskytovatel
    oprávněn po dobu prodlení Klienta pozastavit právo Klienta na koupi vstupenky
    zakotvené v čl. 6. 2 a 6. 3 této Smlouvy a neumožnit vstup Klienta do prostor
    Skyboxového patra, a to bez jakékoliv náhrady. Tím není dotčeno ustanovení čl.
    8. 1 této Smlouvy,

h) Klient je oprávněn požádat o zaslání účetních dokladů k nákupu vstupenek a
    cateringů na Akci, resp. Hlavní sportovní akci nejpozději do 15. dne
    následujícího měsíce od uskutečnění nákupu.

6. 8 Imobilní návštěvníci. Klient bere na vědomí, že vstup imobilních návštěvníků se řídí
      platným Provozním řádem. V případě, že Klient poskytne vstupenku na Akci či
      Hlavní sportovní akci do Skyboxového patra imobilnímu návštěvníkovi, je povinen
      zajistit, aby byl o takové skutečnosti informován Poskytovatel minimálně 48 hodin
      před zahájením dané Akce či Hlavní sportovní akce tak, aby mohla být
      Poskytovatelem přijata nezbytná bezpečnostní opatření, a to v souladu s Provozním
      řádem. V případě, že Poskytovateli nebudou včas poskytnuty informace podle

                                           Stránka 11 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
      předchozí věty, nemusí být daný imobilní návštěvník na danou Akci či Hlavní
      sportovní akci vpuštěn. Klient bere na vědomí, že Skyboxové patro nedisponuje
      místy pro imobilní návštěvníky a takový návštěvník může být přeřazen na Klubové
      patro, a to bez jakékoliv náhrady Klientovi. Klient bere na vědomí, že počet
      speciálně upravených míst pro imobilní návštěvníky je omezen a Klient nemá nárok
      na jakékoliv speciální místo, zejména je-li naplněna jejich kapacita.

                         Článek VII.

                      Komunikace, Kontaktní osoby

7. 1 Komunikace, poskytování informací a doručování. Smluvní strany se výslovně
      dohodly, že Poskytovatel pro účely poskytování informací ohledně programu,
      provozu a nabídky akcí a služeb v O2 areně zřídil zvláštní www stránku na adrese:
      www.o2arena.cz. Vedle toho bude Klient o všech významných skutečnostech
      a plánované nabídce akcí a služeb informován e-mailem, vč. nabídek s nimi
      spojených í. Všechny úkony, které mají nebo mohou mít podstatný dopad na plnění
      této Smlouvy nebo ji mohou jakkoliv měnit nebo doplňovat musí být doručeny
      druhé Smluvní straně v písemné formě řádným způsobem (zejména poštou, datovou
      schránkou apod.).

7.2 Adresy, kontakty. Pro účely komunikace dle této Smlouvy budou využívány
       následující kontaktní údaje:

    • Klient: Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
        Adresa: Pod Juliskou 1621/5, 160 00, Praha 6
         Telefon:
         kontaktní osoba:
         email:

           • Poskytovatel: Bestsport, a.s.
        Českomoravská 2345/17, 190 00, Praha 9
        fax:
        kontakt:
        e-mail:
    • Cateringová služba: Bestsport, a.s., Českomoravská 2345/17, Praha 9, 190 00,
         kontaktní osoba:
         e-mail:
    • Dispečink:

7.3 Kontaktní osoby. Kontaktní osoby jsou plně oprávněny jednat jménem Smluvních
       stran ve všech záležitostech týkajících se plnění této Smlouvy, ne však změn této
       Smlouvy.. Změnu kontaktní osoby je Smluvní strana povinna oznámit druhé
       Smluvní straně písemně s tím, že účinky tohoto oznámení nastávají okamžikem
       jeho doručení druhé Smluvní straně.

                                           Stránka 12 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
                       Článek VIII.

                      Ukončení Smlouvy

8. 1 Ukončení Smlouvy. Tato Smlouva může být ukončena následovně:
      a) písemnou dohodou obou Smluvních stran,

      b) písemným odstoupením ze strany Poskytovatele v případě (i) podstatného
           porušení povinností Klienta a marného uplynutí přiměřené lhůty stanovené k
           nápravě porušované povinnosti, jež počíná běžet ode dne doručení takového
           písemného upozornění Klientovi nebo v případě (ii) porušení povinnosti
           stanovené v čl. 4.1 nebo 4.2 této Smlouvy a marného uplynutí patnácti (15)
           denní lhůty stanovené k nápravě porušované povinnosti, jež počíná běžet ode
           dne doručení takového písemného upozornění nebo v případě (iii) opakovaného
           jiného porušení Smlouvy Klientem než dle bodů (i) a (ii) výše a marného
           uplynutí přiměřené lhůty stanovené k nápravě porušované povinnosti, jež počíná
           běžet ode dne doručení takového písemného upozornění Klientovi,

      c) písemným odstoupením ze strany Klienta v případě (i) opakovaného
           podstatného porušení povinností Poskytovatele a marného uplynutí patnácti (15)

           denní lhůty stanovené k nápravě porušované povinnosti, jež počíná běžet ode
           dne doručení takového písemného upozornění Poskytovateli nebo v případě (ii)
           opakovaného nepodstatného porušení povinností Poskytovatele a marného

           uplynutí patnácti (15) denní lhůty stanovené k nápravě porušované povinnosti,
           jež počíná běžet ode dne doručení takovéto písemné výzvy Klienta,
      d) uplynutím sjednané doby.

8. 2 Podstatné porušení Smlouvy. Za podstatné porušení povinností Klienta dle čl. 8. 1
      písm. b) této Smlouvy se považuje zejména:

      a) porušení povinnosti opustit O2 arenu v případech stanovených touto Smlouvou,
      b) porušení Provozního řádu,
      c) neuposlechnutí Pokynů Pořadatele.

8. 3 Nevratnost splatných odměn. V případě, že dojde k předčasnému ukončení této
      Smlouvy oproti Základní či Prodloužené době trvání Smlouvy odstoupením od
      Smlouvy ze strany Poskytovatele, Smluvní strany se výslovně dohodly, že
      Poskytovateli zůstává zachováno právo na splatné odměny (vč. již uhrazených)
      podle této Smlouvy. Splatné odměny dle výslovné dohody Smluvních stran
      představují náhradu na Poskytovatelem účelně vynaložené náklady spojené se
      vznikem a zánikem této Smlouvy, administrativních nákladů a náhrady ušlého
      zisku.

                         Článek IX.

                           Závěrečná ustanovení

9. 1 Postoupení. Poskytovatel je oprávněn tuto Smlouvu jako celek, případně jednotlivá
      práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy postoupit třetímu subjektu bez
      předchozího písemného souhlasu Klienta. Klient je oprávněn tuto smlouvu jako

                                           Stránka 13 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
celek, případně jednotlivá práva a povinnosti z této Smlouvy postoupit na třetí
subjekt jen po předchozím písemném souhlasu Poskytovatele.

9. 2 Vyšší moc. Smluvní strany nejsou odpovědny za prodlení s plněním či nesplněním
      povinnosti podle této Smlouvy nebo za škody nebo sankce jinak splatné, pokud toto

      prodlení či nesplnění bylo způsobeno vyšší mocí. Zásahem vyšší moci se rozumí
      zejména: silné bouře, epidemie, povodně a jiné přírodní katastrofy, zpoždění
      dopravy, přerušení dodávky elektrické energie, teroristické činy, sabotáž, občanské
      nepokoje, změny legislativy nebo zákonných nařízení platných v současné době
      v České republice.

9. 3 Náhrada škody. Kterákoli ze Smluvních stran odpovídá za škodu, kterou způsobí
      druhé Smluvní straně porušením této Smlouvy. Klient nese odpovědnost zejména za
      škodu:

      a) kterou způsobí porušením této Smlouvy, Provozního řádu, či pokynů Pořadatele
           jakékoliv akce,

      b) způsobenou na věcech vnesených nebo odložených na Prémiovém sedadle nebo
           v místech přilehlých k Prémiovému sedadlu, ledaže by věci byly odloženy do
           úschovy provozované Poskytovatelem. V pochybnostech se má za to, že

           odpovědnost za škodu na vnesených nebo odložených věcech má Klient,
      c) na Prémiovém sedadle, kterou způsobí Klient nebo jakákoli třetí osoba, které

           Klient umožnil vstup do Skyboxového patra,

      d) na dobrém jménu Poskytovatele a dobré pověsti Poskytovatele, způsobenou
           nedodržením podmínek této Smlouvy, Provozního řádu nebo Pokynů Pořadatele
           jakékoliv akce,

      e) kterou způsobí i jakákoliv třetí osoba, které Klient umožnil vstup do O2 areny či
           do Skyboxového patra na základě této Smlouvy.

       V případě, že tato Smlouvu stanoví za porušení některé povinnosti Smluvní strany
       smluvní pokutu, neomezuje takto sjednaná smluvní pokuta nárok oprávněné strany
       na náhradu škody ve výši přesahující takto sjednanou smluvní pokutu. Ukončení
       této Smlouvy nemá vliv na povinnost k náhradě škody vzniklé v souvislosti s touto
       Smlouvou.

9. 4 Občanský zákoník. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, že právní vztah
      založený touto Smlouvou se řídí občanským zákoníkem. V této souvislosti obě
      Smluvní strany shodně prohlašují, že tuto Smlouvu uzavírají jako podnikatelé,
      v souvislosti se svojí obchodní a/nebo podnikatelskou činností.

9. 6 Zpracování osobních údajů. Smluvní strany jsou si vědomy existence GDPR a
      ZOOU, které upravují jejich vzájemné vztahy při zpracování osobních údajů
      Klienta, popř. osob jednajících jménem nebo za Klienta (jméno, příjmení,
      telefon/mobil, datum narození, e-mail) a osobních údajů osob jednajících za
      Poskytovatele (jméno, příjmení, telefon/mobil, e-mail, trvalé bydliště, místo výkonu
      práce). Z pohledu ZOOU/GDPR má Poskytovatel, resp. Klient postavení správce ve

      vztahu ke svým příslušným údajům a Spolupracující dodavatelé Poskytovatele
      postavení zpracovatele pro Poskytovatele. Klient prohlašuje, že je si vědom, že

                                           Stránka 14 z 17

                      Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
                      3000221-24/17022019
Smlouva o poskytnutí
členství na
skyboxovém patře

                                                                 …................................ ………………………

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
osobní údaje, které poskytl v této Smlouvě, budou užity pro účely plnění této

Smlouvy (tedy pro jednání o uzavření nebo změně Smlouvy, pro vzájemné

informování o skutečnostech souvisejících s touto Smlouvou, plnění Smlouvy

Poskytovatelem, a to vč. zasílání provozních informací a pro provádění obchodních

a reklamních akcí, vč. zasílání reklamních sdělení ohledně akcí konaných v O2

areně, případně akcí i mimo O2 arenu). Poskytovatel prohlašuje, že je si vědom, že

osobní údaje, které poskytl dle této Smlouvy Klientovi, budou užity pro účely

plnění této Smlouvy Klientem. Dále Klient dává souhlas ke zpracování

poskytnutých osobních údajů poskytnutých dle této Smlouvy (jméno, příjmení,

trvalé bydliště, datum narození, e-mail a telefonní číslo), resp. včas zajistí příslušný

souhlas osob jednajících jménem nebo za Klienta, zejména kontaktní osoby podle

této Smlouvy, za účelem jednání o uzavření nové smlouvy obdobné Smlouvě,

vzájemného informování o skutečnostech souvisejících s touto Smlouvou či novou

smlouvou a nabídkou nové smlouvy, vč. provozních informací a pro provádění

obchodních a reklamních akcí, vč. zasílání reklamních sdělení ohledně akcí

konaných v O2 areně, případně akcí i mimo O2 arenu, a to po ukončení této

Smlouvy. Souhlas je dán na dobu deseti (10) let od podpisu této Smlouvy, není-li

dříve ze strany Klienta (či subjektů údajů) odvolán. Smluvní strany se zavazují

s osobními údaji druhé Smluvní strany či osob za ni jednajících zacházet tak, aby

tyto osobní údaje nebyly ohroženy, porušeny, změněny, zničeny apod. a zavazují se

přijmout technická opatření nutná k jejich ochraně. V případě, že by došlo

k bezpečnostnímu incidentu ve smyslu čl. 33 GDPR s následky rizika pro práva a

svobodu subjektů údajů dle této Smlouvy, zavazuje se Smluvní strana, u které

k takovému incidentu došlo, druhou Smluvní stranu bezodkladně informovat.

Smluvní strany jsou povinny si poskytnout součinnost při plnění svých povinností

dle GDPR/ZOOU, a to bezplatně, jedná-li se o nezbytný a přiměřený požadavek.

V případě, že Klient bude chtít zapojit do zpracování osobních údajů poskytnutých

Poskytovatelem třetí osoby, je povinen o tom předem písemně Poskytovatele

informovat s uvedením identifikace takové osoby. Zásady zpracování osobních

údajů                 Poskytovatelem                             jsou  k dispozici  zde:

https://www.o2arena.cz/cz/ochranaudaju/ a Klient podpisem této Smlouvy

prohlašuje, že se s nimi seznámil a seznámí s nimi všechny subjekty údajů na straně

Klienta, jejichž údaje jsou dle této Smlouvy zpracovávány. V případě, že vznikne

potřeba upravit toto ustanovení tak, aby bylo v souladu s GDPR/ZOOU, příp.

výkladem těchto předpisů či praxí jejich aplikace, dohodly se Smluvní strany na tom

si poskytnout maximální součinnost ve vztahu k zajištění plnění povinností

Poskytovatele ve smyslu GDPR a případně tuto Smlouvu upravit písemným

dodatkem.

                                           Stránka 15 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                                  Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                              …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
9. 7 Počet vyhotovení. Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech. Každá
      Smluvní strana obdrží po jednom (1) stejnopise Smlouvy, přičemž každý stejnopis
      má platnost originálu.

9. 8 Doplňky. Jakékoliv doplňky či změny této Smlouvy musí být učiněny písemně
      formou číslovaných dodatků. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována
      výměna e-mailových či jiných elektronických zpráv.

9. 9 Platnost a odložená účinnost. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem obou
      Smluvních stran. Účinnost této Smlouvy s výjimkou ustanovení čl. 4.1, 4.2, 4.4, 8.
      3,9. 9 a 9. 11 Smlouvy nabude po její platnosti až dnem připsání odměny stanovené
      v čl. 4.1 písm. a) a b) za Základní dobu trvání Smlouvy na účet Poskytovatele,
      nejdříve však první den Základní doby trvání stanovené v čl. 3.1 této Smlouvy.
      V případě, že Klient bude v prodlení s úhradou této odměny za Základní dobu trvání
      Smlouvy více jak 45 dní, tato Smlouva se od počátku ruší s výjimkou čl. 4.1, 4.2,
      4.4, 8. 3, 9. 9 a 9. 11 této Smlouvy, které nabývají účinnosti podpisem obou
      Smluvních stran.

9. 10 Součinnost. Smluvní strany se zavazují, že budou postupovat v souladu s
      oprávněnými zájmy druhé Smluvní strany a že uskuteční veškeré právní úkony,
      které se ukáží být nezbytné pro realizaci transakcí upravených touto Smlouvou a pro
      dosažení jejího účelu. Závazek součinnosti se vztahuje pouze na takové úkony, které
      přispějí či mají přispět k dosažení účelu této Smlouvy.

9. 11 Řešení sporů. Smluvní strany se dohodly, že jakékoliv majetkové spory vzniklé
      z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány s konečnou platností
      třemi (3) rozhodci u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a
      Agrární komoře České republiky dle pravidel tohoto soudu. Místem konání
      rozhodčího řízení bude Praha. Každá strana bude jmenovat jednoho rozhodce.
      Nejpozději třicet (30) dnů po svém jmenování zvolí dva (2) rozhodci takto
      jmenovaní třetího rozhodce. Pokud by tak neučinili, bude třetího rozhodce jmenovat
      předseda rozhodčího soudu.

                                           Stránka 16 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
9. 12 Mlčenlivost. Klient je povinen o obsahu této Smlouvy a skutečnostech, které se
      v souvislosti s touto Smlouvou dozví a nejedná se o veřejně známou informaci,
      zachovávat mlčenlivost, jinak odpovídá za škodu tím vzniklou. To se nevztahuje na
      případy, kdy je Klient povinen takové informace poskytnout na základě zákona
      orgánům veřejné správy.

9. 13 Oddělitelnost. Ukáže-li se některé z ustanovení této Smlouvy zdánlivým
      (nicotným), posoudí se vliv této vady na ostatní ustanovení Smlouvy obdobně podle
      § 576 občanského zákoníku.

9. 14 Úplnost ujednání. Tato Smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu Smlouvy a
      všech náležitostech, které Smluvní strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které
      považují za důležité pro závaznost této Smlouvy. Žádný projev Smluvních stran
      učiněný při jednání o této Smlouvě ani projev učiněný po uzavření této Smlouvy
      nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními této Smlouvy a nezakládá

      žádný závazek žádné ze Smluvních stran.

Na důkaz srozumění s touto Smlouvou Smluvní strany připojily své podpisy následovně:

V Praze dne 20.2.2019                                            V Praze dne 20/2/20194

Za Poskytovatele:                                                Za Klienta:

Ing. Robert Schaffer                                             Ing. Petr Král
předseda představenstva                                          ředitel
Bestsport, a.s.                                                  Vojenské lesy a statky ČR, s.p.

                                           Stránka 17 z 17

Smlouva o poskytnutí  Číslo smlouvy:.                            Parafa Poskytovatele: Parafa Klienta:
členství na           3000221-24/17022019                        …................................ ………………………
skyboxovém patře

uzavřená mezi Bestsport, a.s. a Vojenské lesy a statky ČR, s.p.