Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č. OV931915/00101 Odesílatel: Příjemce: Oblastní nemocnice Náchod a.s. MZ Liberec, a.s. Purkyňova 446 U Nisy 362/6 547 69 Náchod 46007 Liberec Česká republika IČ: 26000202 IČ: 47306581 DIČ: CZ699004900 DIČ: CZ47306581 Bankovní spojení: 78-8883900227/0100 IBAN: CZ6501000000788883900227 Měna: CZK Datum vystavení: 18.2.2019 Celk. cena bez DPH: 57 006,00 Celk. cena s DPH: 68 977,26 Termín dodání (nejpozději): 20.3.2019 Splatnost faktury 30 dnů od přijetí faktury. Schváleno v systému Arbes Feis: číslo helpdesku: 469330 Schválil: ……………….. dne 18.2.2019, 12:34:07 Osoba odpovědná za realizaci: …………………….. Objednávám pro Oblastní nemocnici Náchod a.s. Servis kompresorů v nemocnici Broumov Celková cena: 57.006,-Kč + DPH Kontaktní osoba:……………………. Místo dodání:ONN a.s Broumov Termín dodání: do 20.3.2019 Do vystavené faktury požaduji uvést číslo objednávky a jako součást faktury požaduji dodací list. Pokud nebude mít vystavená faktura požadované náležitosti, bude Vám zaslána zpět k doplnění údajů. Faktura musí být zaslána nejpozději do 15 dnů od data zdanitelného plnění v elektronické podobě ve formátu PDF na adresu fakturace@nemocnicenachod.cz. Lhůta pro zaplacení faktury počíná běžet až od doručení faktury ve formátu PDF na tuto emailovou adresu. Pokud nebude faktura doručena v požadovaném termínu, vzniká objednateli nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši 2000 Kč a dále nárok na úhradu škody vzniklé v důsledku pozdního zaslání faktury (např. penále a úrok z prodlení vyměřeného FÚ v případě pozdního doručení faktury s přenesenou daňovou povinností). Dodavatel vystaví fakturu s takovým datem splatnosti, aby doba mezi tímto datem a doručením faktury se všemi požadovanými náležitostmi byla alespoň 30 dnů. K akceptaci této objednávky a uzavření kupní smlouvy může dojít jak písemně, tak konkludentně ve smyslu § 1744 zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Akceptací této objednávky dodavatel prohlašuje, že nebude uplatňovat nároky vyplývající z ustanovení § 1969 - § 1971 zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v případech, kdy by se objednatel dostal do prodlení s úhradou faktur, Objednávka č. OV931915/00101 nikoliv však delší než 90 dnů." Předmětnou objednávku zboží/služeb prodávající/zhotovitel akceptuje za podmínek stanovených v objednávce č.OV931915/00101 kupujícího/objednatele svým podpisem. Datum, razítko, podpis prodávajícího . Vypracovala: ……………………… Prosím o potvrzení kopie objednávky a zaslání e-mailem zpět. Dne:.............. Razítko a podpis:.................. Objednávky nad 50 tisíc Tato objednávka bude uveřejněna prostřednictvím Registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb. v platném znění. Uveřejnění provede Oblastní nemocnice Náchod a.s. Položka Počet Jedn. cena Celk. cena Celkem s DPH Středisko Servis kompresorů v nemocnici Brou 1,000 57 006,00 933909905 57 006,00 68 977,26 Sazba DPH Základ Daň Základ v CZK Daň v CZK Poznámka 21,00 57 006,00 11 971,26 57 006,00 11 971,26 57 006,00 11 971,26 Celkem: 11 971,26 57 006,00 V Náchodě dne 27.2.2019 .