Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8340479: Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 -

Příloha RD_2019_02005_cast_6_region_JM_FCC_Ceska_republika.PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)

Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu
                               (část č. 6 - region Jižní Morava)

                                     Číslo 2019 / 02005

Česká pošta, s.p. ¤               ¤                                                                    ¤
se sídlem: ¤
IČO: ¤                            Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1 ¤                            ¤
DIČ: ¤
zastoupen:  ¤                    47114983 ¤                                                           ¤

zapsán v obchodním rejstříku: ¤   CZ47114983 ¤                                                         ¤
bankovní spojení: ¤
                                  Ing. Vladimírem Mackem, vedoucím odboru správa realit a ¤
dále jako „ Objednatel “ ¤        podpora PČ ¤

                                  Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 ¤                      ¤

                                  XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXX XXXXX                                 ¤

                                  XX XXX XXXXXXXXXXXXXXX

                                  X                                                                    ¤

a
(Objednatel a Poskytovatel jednotlivě též jako „ Smluvní strana “ a společně jako „ Smluvní strany “)

FCC Česká republika, s.r.o. ¤                                                                             ¤

se sídlem: ¤                      Ďáblická 791/89, 182 00 Praha 8 - Ďáblice ¤                             ¤

IČO: ¤                            45809712 ¤                                                              ¤

DIČ: ¤                            CZ45809712 ¤                                                            ¤

zastoupena:  ¤                   XXXXXX XXXXXXXXX na základě plné moci ¤                                 ¤

zapsána v obchodním rejstříku: ¤  Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 12401 ¤                        ¤

bankovní spojení: ¤               XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXX XXXX X                                   ¤

                                  XX XXX XXXXXXXXXXXXXX                                                   ¤

dále jako „ Poskytovatel “
¤
uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
v platném znění (dále jen „ Občanský zákoník “) tuto Rámcovou dohodu o svozu a likvidaci objemného
odpadu (dále jen „ Smlouva “).

                                                                   Preambule

                                     Strana [|1 ](celkem 7|[ ])
                  Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)

Objednatel provedl výběrové řízení k veřejné zakázce „ Svoz a likvidace objemného odpadu “ na
uzavření této Smlouvy (dále jen „ Výběrové řízení “). Smlouva je uzavřena s Poskytovatelem na základě
výsledku Výběrového řízení.

                                                      1.  Účel a předmět Smlouvy

1.1.  Účelem této Smlouvy je stanovení podmínek a právního rámce pro uzavírání dílčích smluv
           o poskytování služeb mezi Poskytovatelem a Objednatelem, a to na základě Objednávek
           Objednatele. Služby mají být Objednatelem použity pro zajištění svozu a likvidace objemného
           odpadu z poboček Objednatele.

1.2.  Předmětem této Smlouvy je stanovení práv a povinností Smluvních stran pro postup při
           uzavírání Dílčích smluv (jak jsou definovány níže) na poskytování služeb Poskytovatelem
           Objednateli specifikovaných v Příloze č. 1 této Smlouvy (dále jen „ Plnění “).

1.3.  Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Plnění za podmínek uvedených v této
           Smlouvě a v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších
           zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o odpadech“ ) a vyhlášky č. 383/2001
           Sb., Ministerstva životního prostředí o podrobnostech nakládání s odpady, ve znění pozdějších
           předpisů a dalšími prováděcími předpisy.

1.4.  Poskytovatel se zavazuje předat Objednateli veškeré doklady o likvidaci odpadu a případně také
           doklady prokazující předání odpadu subjektům oprávněným k likvidaci v souladu se Zákonem
           o odpadech, a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne ukončení Plnění.

1.5.  Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli specifikovaný rozsah Plnění na základě
           Objednávky doručené Objednatelem Poskytovateli a následně uzavřené Dílčí smlouvy.

1.6.  Objednávka musí obsahovat minimálně tyto náležitosti:
           a)  identifikační údaje Poskytovatele a Objednatele;
           b)  číslo a datum vystavení Objednávky;
           c)  číslo Smlouvy;
           d)  název Plnění, její rozsah a popis
           e)  Cenu;
           f)  dobu a místo poskytnutí Plnění; a
           g)  podpis oprávněné osoby Objednatele.

1.7.  Objednatel je oprávněn, avšak nikoli povinen, vystavovat dle svého uvážení Objednávky ode
           dne účinnosti této Smlouvy. Každá takto vystavená Objednávka se považuje za návrh na
           uzavření dílčí smlouvy za podmínek stanovených touto Smlouvou. Poskytovatel je povinen
           písemně potvrdit Objednávku ve lhůtě dvou (2) Pracovních dnů od jejího doručení
           Objednatelem. Doručením potvrzení Objednávky Objednateli dojde k uzavření dílčí smlouvy o
           poskytování služeb (dále jen „ Dílčí smlouva “), přičemž práva a povinnosti Smluvních stran dle
           Dílčí smlouvy odpovídají v celém rozsahu právům a povinnostem Objednatele a Poskytovatele
           stanovených touto Smlouvou.

1.8.  Potvrzení Objednávky musí obsahovat minimálně tyto náležitosti:
           a)  identifikační údaje Objednatele a Poskytovatele;
           b)  číslo Objednávky, která je potvrzována; a
           c)  podpis oprávněné osoby Poskytovatele.

                                                                        Strana 2[| ](celkem |[7 ])
                  Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)

1.9.  V případě, že Objednávka nebude splňovat uvedené minimální náležitosti, má Poskytovatel
           povinnost na tuto skutečnost neprodleně upozornit Objednatele. Objednatel je poté povinen
           vystavit novou Objednávku a Poskytovatel je povinen ji ve lhůtě dvou (2) Pracovních dnů od
           jejího doručení písemně potvrdit. Není-li v odst. 4.1 této Smlouvy stanoveno jinak, běží dodací
           lhůta od okamžiku doručení této nové Objednávky.

1.10.  Potvrzení Objednávky, které obsahuje dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny, se považuje
           za odmítnutí Objednávky a tvoří nový návrh Poskytovatele na uzavření Dílčí smlouvy, a to i
           v případě takového dodatku, výhrady, omezení nebo jiné změny, které podstatně nemění
           podmínky Objednávky. Dílčí smlouva je v takovém případě uzavřena pouze tehdy, pokud tento
           nový návrh Objednatel písemně potvrdí a doručí zpět Poskytovateli.

1.11.  Počet Objednávek vystavených Objednatelem není omezený. Současně platí, že Objednatel není
           povinen Objednávku vystavit.

1.12.  Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Plnění za podmínek uvedených v této
           Smlouvě a v Dílčí smlouvě ve sjednaném rozsahu, jakosti a čase.

1.13.  Objednatel se zavazuje zaplatit za Plnění poskytnuté v souladu s touto Smlouvou a Dílčí
           smlouvou Cenu dle čl. 2 této Smlouvy.

1.14.  Objednatel je oprávněn ve zcela výjimečných případech, které nebylo možné s přihlédnutím ke
           všem známým okolnostem rozumně předpokládat ke dni účinnosti Smlouvy, objednat služby
           související s Plněním uvedeným v odst. 1.2 této Smlouvy, které nejsou uvedeny v Příloze č. 1
           této Smlouvy, jejichž nezbytná potřeba vznikla až v době účinnosti této Smlouvy (dále jen
           „Doplňující služby“ ).

1.15.  Poskytovatel bere na vědomí, že bez Dílčí smlouvy zaslané mu Objednatelem, není oprávněn
           poskytovat Plnění ze Smlouvy.

                                                                     2.  Cena

2.1.  Cena za poskytnutí Plnění Poskytovatelem odpovídá součinu jednotkových cen jednotlivých
           složek Plnění a počtu složek Plnění poskytnutých Objednateli na základě Dílčí smlouvy (dále
           jen „ Cena “). Cena každé jednotlivé složky Plnění je uvedena v Příloze č. 1 této Smlouvy.

2.2.  Maximální cena plnění poskytnutého na základě této Smlouvy nesmí převýšit částku 
           125.000,- Kč (slovy: jedno sto dvacet pět tisíc korun českých) bez DPH .

2.3.  Maximální cena za Doplňující služby realizované za dobu trvání této Smlouvy nepřesáhne
           částku 12.500,- Kč (slovy: dvanáct tisíc pět set korun českých) bez DPH .

2.4.  Cena každé jednotlivé složky Plnění zahrnuje veškeré náklady Poskytovatele spojené s plněním
           Smlouvy, Dílčí smlouvy a poskytnutím Plnění Objednateli. Tato Cena je cenou konečnou,
           nejvýše přípustnou a nemůže být zvýšena bez předchozího písemného souhlasu Objednatele.

                                                          3.  Platební podmínky

3.1.  Daňový doklad bude vystaven Poskytovatelem vždy nejdříve po poskytnutí celého Plnění
           sjednaného v příslušné Dílčí smlouvě.

3.2.  Objednatel neposkytuje Poskytovateli jakékoliv zálohy na Cenu.
3.3.  Splatnost daňového dokladu je 60 dnů ode dne vystavení Poskytovatelem.

                                                                        Strana [3| ](celkem [7| )]
                  Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)

                                                 4.  Doba, místo a podmínky plnění

4.1.  Poskytovatel je povinen zahájit poskytování Plnění a předat jej Objednateli spolu s písemným
           potvrzením o Plnění do 5 pracovních dní ode dne doručení Objednávky Poskytovateli.
           Poskytování Plnění i předání dokončeného Plnění bude probíhat v pracovní dny Objednatele
           v čase 8:00 – 15:00. Smluvní strany si mohou písemně dohodnout jiné, delší lhůty. Dohoda o
           jiné, delší lhůtě, se předpokládá zejména v případě, že Plnění bude takového charakteru, že jej
           nebude možné v uvedené lhůtě z objektivních příčin provést.

4.2.  Místem poskytnutí Plnění jsou budovy Objednatele v rámci příslušného regionu České pošty ,
           s.p. , které budou upřesněny v jednotlivých Dílčích smlouvách.

4.3.  Termín poskytnutí Plnění a místo Plnění lze změnit jen s výslovným a předchozím souhlasem
           obou Smluvních stran.

                                                             5.  Smluvní pokuty

5.1.  Smluvní strany se dohodly na odlišném znění odst. 11.1 písm. a) Všeobecných obchodních
           podmínek Objednatele (dále jen „VOP“), kdy je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli
           smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení s lhůtou uvedenou v odst.
           4.1 této Smlouvy.

                                                                   6.  Pojištění

6.1.  Poskytovatel je povinen po celou dobu trvání Smlouvy a Dílčí smlouvy mít sjednáno pojištění
           odpovědnosti za újmy způsobené v souvislosti se Smlouvou a Dílčí smlouvou Poskytovatelem
           nebo osobou, za niž Poskytovatel odpovídá, s pojistnou částkou nejméně ve výši 500.000,- Kč.

                                                        7.  Závěrečná ustanovení

7.1.  Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami této Smlouvy
           a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 
           31. 12. 2019 nebo do vyčerpání maximální ceny dle čl. 2.2 této Smlouvy, podle toho, která ze
           skutečností nastane dřív. Pro případ, že tato Smlouva není uzavírána za přítomnosti obou
           Smluvních stran, platí, že Smlouva nebude uzavřena, pokud ji Poskytovatel podepíše s
           jakoukoliv změnou či odchylkou, byť nepodstatnou, nebo dodatkem. To platí i v případě
           připojení obchodních podmínek Poskytovatele, které budou odporovat svým obsahem
           jakýmkoliv způsobem textu této Smlouvy, případně Všeobecným obchodním podmínkám
           Objednatele („ VOP “).

7.2.  Smluvní strany výslovně potvrzují, že si vzájemně sdělily veškeré okolnosti důležité pro
           uzavření Smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že se dohodly o veškerých náležitostech
           Smlouvy.

7.3.  Smluvní strany potvrzují, že si při uzavírání Smlouvy vzájemně sdělily všechny skutkové a
           právní okolnosti, o nichž ví nebo vědět musí, tak, aby se každá ze Smluvních stran mohla
           přesvědčit o možnosti uzavřít platnou Smlouvu a aby byl každé ze Smluvních stran zřejmý
           zájem druhé Smluvní strany Smlouvu uzavřít.

7.4.  Tato Smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech, z nichž každý bude považován za
           prvopis. Každá Smluvní strana obdrží po dvou (2) stejnopisech této Smlouvy.

7.5.  Kontaktní údaje Smluvních stran pro doručování jsou následující:

                                                                        Strana |4[ ](celkem 7[| )]
Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)

           Kontaktní osoba Objednatele:

           XXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXX XXXX XXX XXX XXXX
           XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

           Kontaktní osoba Poskytovatele:

           XXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXX XXX XXX XXXX
           XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

7.6.  Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy:

           Příloha č. 1 – Specifikace Služeb/Plnění a Cena

           Příloha č. 2 – Všeobecné obchodní podmínky Objednatele

           Objednatel je oprávněn Smlouvu vypovědět z jakéhokoliv důvodu i bez udání důvodu s
           výpovědní dobou v délce tří (3) měsíců. Výpověď musí být učiněna písemně a musí být
           doručena Poskytovateli. Výpovědní doba započne běžet od prvního dne měsíce následujícího
           po dni doručení výpovědi Poskytovateli. Pro vyloučení pochybností se výslovně stanoví, že
           ustanovení odst. 12.5 VOP se nepoužije.

7.7.  Smluvní strany potvrzují, že se s textem VOP seznámily před podpisem této Smlouvy a je jim
           znám jejich význam v souladu a ve spojitosti se Smlouvou. Dále smluvní strany potvrzují, že
           veškerým ustanovením Smlouvy a VOP plně a bez jakýchkoli obtíží porozuměly a nepovažují
           je za nevýhodná. VOP představují závaznou a nedílnou součást Smlouvy.

7.8.  Poskytovatel podpisem této Smlouvy výslovně přijímá následující ustanovení VOP [3.2., 3.5.,
           3.7., 5.2., 6.1., 8.2., 8.3., 12.3., 13.1., 13.2., 13.3.]. Section Break (Continuous)

NA DŮKAZ TOHO, že Smluvní strany s obsahem Smlouvy souhlasí, rozumí ji a zavazují se k jejímu
plnění, připojují své podpisy a prohlašují, že tato Smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné a vážné
vůle prosté tísně, zejména tísně finanční.

                                                                                                         ¤

V Praze dne: _____________¤                V Praze dne: _____________¤

                                                                                                         ¤

¤ ¤ ________________________________________ ________________________________________

Ing. Vladimír Macek ¤                      XXXXX XXXXXX X                                                ¤

vedoucí odboru správa realit a podpora PČ  na základě plné moci                                          ¤

Česká pošta, s.p. ¤                        FCC Česká republika, s.r.o. ¤

Section Break (Continuous)                 Section Break (Continuous)
          Page Break

                                           Strana 5|[ ](celkem 7|[ )]
Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)

Příloha č. 1 - Specifikace Služeb/Plnění a Cena

                                                                              Cena za         ¤

                                              Název položky ¤    Jednotka ¤   jednotku 
¤                                                                     1 t¤
                                                                              v Kč bez DPH ¤
      Cena za likvidaci jedné tuny objemného odpadu (katalogové
1. ¤                                                                                              ¤
                                                                              1.285,- ¤
      číslo 20 03 07) ¤

2. ¤ Cena za dopravu* ¤                                                                       ¤

2.a ¤ velkoobjemový kontejner - objem 5 m 3 ¤                        1 km ¤   23,- ¤          ¤

2.b ¤ velkoobjemový kontejner - objem 7 m 3 ¤                        1 km ¤   23,- ¤          ¤

2.c ¤ velkoobjemový kontejner - objem 10 m 3 ¤                       1 km ¤   23,- ¤          ¤

2.d ¤ velkoobjemový kontejner - objem 9 m 3 ¤                        1 km ¤   23,- ¤          ¤

2.e ¤ velkoobjemový kontejner - objem 12 m 3 ¤                       1 km ¤   35,- ¤          ¤

2.f ¤ velkoobjemový kontejner - objem 15 m 3 ¤                       1 km ¤   35,- ¤          ¤

2.g ¤ velkoobjemový kontejner - objem 20 m 3 ¤                       1 km ¤   35,- ¤          ¤

2.h ¤ velkoobjemový kontejner - objem 30 m 3 ¤                       1 km ¤   35,- ¤          ¤
2.i ¤ velkoobjemový kontejner - objem 40 m 3 ¤                       1 km ¤
                                                                              35,- ¤          ¤

3. ¤ Cena za pronájem kontejneru (včetně manipulace s kontejnerem)¤                           ¤

3.a ¤ velkoobjemový kontejner - objem 5 m 3 ¤                        1 den ¤  30,- ¤          ¤

3.b ¤ velkoobjemový kontejner - objem 7 m 3 ¤                        1 den ¤  30,- ¤          ¤

3.c ¤ velkoobjemový kontejner - objem 10 m 3 ¤                       1 den ¤  50,- ¤          ¤

3.d ¤ velkoobjemový kontejner - objem 9 m 3 ¤                        1 den ¤  30,- ¤          ¤

3.e ¤ velkoobjemový kontejner - objem 12 m 3 ¤                       1 den ¤  50,- ¤          ¤

3.f ¤ velkoobjemový kontejner - objem 15 m 3 ¤                       1 den ¤  50,- ¤          ¤

3.g ¤ velkoobjemový kontejner - objem 20 m 3 ¤                       1 den ¤  50,- ¤          ¤

3.h ¤ velkoobjemový kontejner - objem 30 m 3 ¤                       1 den ¤  50,- ¤          ¤

3.i ¤ velkoobjemový kontejner - objem 40 m 3 ¤                       1 den ¤  50,- ¤          ¤

          * cena za jeden ujetý km (včetně pohonných hmot) při převozu kontejneru dle příslušného objemu. ¤ ¤

                                     ¤

Page Break

                         Strana [6| ](celkem [7| )]
                  Rámcová dohoda o svozu a likvidaci objemného odpadu (část č. 6 - region Jižní Morava)
Příloha č. 2 – VOP
(Tato strana je úmyslně ponechána prázdná. VOP následují na další straně.)

                                                                        Strana [7| ](celkem |[7 )]