Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŠTAVEBNÍ ÚPRAVY POLIKLIN1KY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V TRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16 072/0007281 EVROPSKÁ UNIE MINISTERSTVO Evropský (om pno negóonälnl ncm PRO MÍSTNÍ mtegfovan!ý 'egbnäni operační pmgmm ROZVOJ ČR SMLOUVA O DÍLO uzavřená podle ustanovení § 2586 a nás|edujÍcÍch Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. v platném znění na stavební zakázku (dále jen ,,občanský zákoník") l. Smluvní strany |.1. Objednatel: Město Trhové Sviny zastoupené starostou města, panem Pavlem Randou sídlo' Žižkovo náměstí 32, 374 01 Trhové Sviny lČ: 00245551 DIČ: CZ00245551 datová schránka ID: q6qbax8 bankovní spojeni: Komerční banka, a.s., pobočka Trhové Sviny číslo účtu: 2422231/0100 telefon: 386 301 411 fax: 386 301 430 e-mail: posta@tsviny.cz dále jen objednatel Zástupce objednatele ve věcech technických: bude uveden v zápisu o předáni staveniště |.2. Zhotovitel: Stavitelství Beneš s.r.o. zastoupená jednatelem společnosti, panem Ing. Janem Benešem se sídlem: Pekárenská 1154, 374 01 Trhové Sviny spisová značka: C 18984 vedená u Krajského soudu v českých Budějovicích lČ: 28129423 DIČ: CZ28129423 datová schránka ID: e9tvcad bankovní spojeni: Komerční banka, a.s. číslo účtu: 43-8083300207/0100 telefon: 728 313 571 e-mail: stavitelstvi.benes@email.cz dále jen zhotovitel |.3. Při řÍzení stavební zakázky (realizaci díla), zejména projednávání a potvrzováni technického řešení, projednávání a potvrzování změn díla, předkládání a projednávání dodatků na základě změn díla, potvrzování postupu prací, potvrzování soupisů provedených prací a zjišt'ovacích protokolů, potvrzování zápisů o předání a převzetí díla nebo jeho částí, jsou zmocněni jednat: za zhotovitele: Ing. jan Beneš - ve věcech smluvních i technických (tel. 728 313 571) strana 1 l celkem 13 ŠTAVEBNÍ ÚPRAVY POL1KLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ŤRHOVÝCH SVINECH, REGlSTRAČNĹ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 za objednatele: Pavel Randa, starosta města — ve věcech smluvních technický dozor objednatele (TDI) - bude uveden v zápisu o předáni a převzetí staveniště ll. Předmět plněni 11.1 Předmětem plnění podle této smlouvy je zhotovení stavebního díla (dále jen díla) ,,Stavební úpravy polikliniky za účelem rozšířenÍ sociálních služeb v Trhových Svinech" - stavební práce registrační číslo projektu: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 v rozsahu podle zadávací dokumentace zakázky, kterou tvoří: " projektová dokumentace ,,Stavební úpravy polikliniky za účelem rozšířeni pečovatelské služby v Trhových Svinech"; zpracoval: Ing. Jan Beneš, Pekárenská 1154, 374 01 Trhové Sviny ' specifikace ,,Komunitní centrum - specifikace kuchyňské linky" a ,,Komunitní centrum - specifikace zdravotní instalace"; zpracoval: Ondřej Lacko, Kijevská 83/51, 370 05 České Budějovice - České Budějovice 2, lČ: 02218305 " soupis stavebních prací, dodávek a služeb; zpracoval: Ondřej Lacko, Kijevská 83/51, 370 05 České Budějovice - České Budějovice 2, lČ: 02218305 · zadávací podmínky veřejné zakázky; zpracovala: STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice, lČ: 62508822 a dle nabídky zhotovitele podané v rámci výběrového řízení. 11.2 Dílo bude provedeno v souladu se zadávacími podmínkami, přijatou nabídkou zhotovitele, předanou schválenou projektovou dokumentací, specifikaci kuchyňské linky a specifikaci zdravotní instalace, pravomocným stavebním povolením, právními a technickými požadavky platnými v době podpisu smlouvy a v souladu se stavebním zákonem. Projektovou dokumentaci obdrží zhotovitel při podpisu smlouvy. 11.3 Zhotovitel provede práce dle této smlouvy kompletně, kvalitně a v dohodnutém termínu podle objednatelem předané a zhotovitelem převzaté projektové dokumentace a specifikacemi, která je součásti zadávací dokumentace zakázky. Veškeré materiály a dodávky ke zhotovení díla zajistí zhotovitel tak, aby odpovIdaly platným technickým normám, dohodnutým podmínkám a projektové dokumentaci. Dílo bude provedeno v kvalitě, která je určena k provedení díla převzatou projektovou dokumentaci, v souladu se všemi obecně závaznými právními předpisy, platnými technickými normami ČSN, evropskými normami a touto smlouvou. Zhotovitel provede dílo na své nebezpečí. 11.4 Zhotovitel se bude při své činnosti řídit ujednáními této smlouvy, podrobnými podmínkami zadávací dokumentace veřejné zakázky, výchozími podklady objednatele, jeho pokyny, zápisy a dohodami na úrovni statutárních orgánů a rozhodnutími a vyjádřeními veřejnoprávních orgánů. 11.5 Zhotovitel provede jako nedílnou součást díla: · kontrolu kvality prací, individuální zkoušky k dodržování technologických postupů · zkoušky kvality konstrukcí strana 2 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠĹŘENĹ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V TRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 · předáni předepsaných dokladů potřebných pro převzetí a předání díla na základě požadavků objednatele, příslušných orgánů státní správy a samosprávy a poskytovatele dotace. 11.6 Objednatel se zavazuje řádně provedené dílo převzít a zaplatit za něj dohodnutou cenu. 11.7 Místem plněni je objekt polikliniky Trhové Sviny, parcela č. st. 608, ZUJ 545171 Trhové Sviny, NUTS CZ0311545171, okres České Budějovice. III. Změny díla Ill.1 Dojde-li při realizaci díla k jakýmkoli změnám, doplňkům, nebo rozšÍření předmětu plnění na základě požadavku objednatele nebo tak vyplyne z podmínek při provádění díla nebo z vad zadávací projektové dokumentace, je zhotovitel povinen provést soupis těchto změn, doplňků nebo rozšířenL Po ocenění objednaných prací zhotovitelem díla a po dosažení cenové dohody v souladu se zákonem č. 526/1990 Sb., O cenách, bude nová cena díla upravena dodatkem ke smlouvě o dílo. Veškeré vícepráce, změny, neprovedené práce, doplňky nebo rozšířenĹ které nebyly uvedeny v soupisu prací, dodávek a služeb, musí být vždy před jejich realizaci písemně odsouhlaseny objednatelem včetně jejich oceněni dle jednotkové ceny. Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez písemného souhlasu objednatele, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu. Zadání těchto víceprací, změn, neprovedených prací, doplňků nebo rozšířenÍ bude provedeno v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a pravidly pro poskytnutí dotace. lll.2 V případě, že rozsah díla bude ze strany objednatele omezen, případně, pokud v průběhu provádění díla dojde ke zjištění, že některé práce a dodávky při zachováni podoby a funkčnosti díla byly dodány v menším rozsahu, množství nebo ceně, pak se celková cena díla adekvátním způsobem sníží (tzv. méněpráce). IV. Doba plnění IV.1 Zhotovitel se zavazuje provést dílo v termínech: " zahájeni provádění na díle: do 5ti pracovních dnů od předání a převzetí staveniště · dokončení prací na díle: do 15. 1. 2019 K převzetí a předáni staveniště bude zhotovitel objednatelem vyzván. lV.2 Tato smlouva nezakládá nárok zhotovitele na zahájení prováděni díla a případné odstoupení dle tohoto článku nezakládá zhotoviteli jakékoliv nároky vůči objednateli. V případě, že zhotovitel zaháji provádění díla nebo provede část díla bez protoko|árnjho převzetí a předání staveniště, nebude mít vůči objednateli nárok na úhradu takové části ceny díla ani nákladů, vynaložených na realizaci dané části díla, případně na náhradu toho, o co se v důsledku takových prací zvýší hodnota majetku objednatele. lV.3 Dílo se považuje za dokončené jeho předáním a převzetím, o kterém se pořídÍ písemný protokol. Tento protokol, ve kterém objednatel výslovně prohlásí, že dílo přejímá, je součásti předání a převzetí díla. Objednatel je oprávněn převzít dílo i v případě, že dílo vykazuje ojedinělé drobné vady, které samy o sobě ani ve spojení s jinými nebráni užívání díla funkčně ani esteticky, ani její užívání podstatným způsobem neomezuji. V takovém případě se o těchto vadách a nedodělcIch pořÍdí písemný protokol i s uvedením terminu jejich odstranění. lV.4 Objednatel předá zhotoviteli staveniště, tj. prostor určený pro stavbu a zařízeni staveniště, prosto práv třetí osoby, které by bránily provádění díla. Zhotovitel se zavazuje strana 3 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOCIÁLNĹCH SLUŽEB V ŤRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 vyklidit staveniště a předat je objednateli bez zařízeni staveniště, zbytků materiálu, nečistot, odpadů a dalších pozůstatků stavební činnosti nejpozději do 15 dnů po řádném dokončeni a předání díla objednateli. lV.5 Zahájení a ukončení prací na díle je vázáno na včasné přidělení finančních prostředků a zajištěni dalších zdrojů pro financováni díla. Případné prodlouženi termínu dokončeni díla bude řešeno písemným dodatkem k této smlouvě. lV.6 Lhůta výstavby se prodlužuje o dobu nutného přerušeni prací při působeni vyšší moci a odstraňování následků jejího působení, které znemožňují prováděni díla. Přerušeni prací pro působeni vyšší moci se zaznamenává do stavebního deníku. V. Cena díla V.1 Cena díla je sjednaná na rozsah daný zadávací dokumentací veřejné zakázky a ČI. || této smlouvy jako cena nejvýše přípustná, platná po celou dobu výstavby s výjimkou případů stanovených v této smlouvě. Jsou v ní zahrnuty veškeré práce, dodávky, služby, výkony a zisk zhotovitele, které vyplývají z vymezení plněni díla, ve smyslu této smlouvy a zadávací dokumentace. Celková cena díla bez DPH 644 688,15 Kč DPH 21% 135 384,51 Kč Celková cena včetně DPH 780 072,66 KČ V.2 Daň z přidané hodnoty je ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů, povinen doplnit a přiznat plátce, pro kterého bylo zdanitelné plněni uskutečněno. V.3 Cena díla je deklarována jako cena nejvýše přípustná a lze ji měnit pouze písemným dodatkem k této smlouvě. Zhotovitel podpisem této smlouvy přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 2620 odst. 2 Občanského zákoníku. V.4 Objednatelem budou nad rámec smluvní ceny hrazeny pouze práce a dodávky, které si zcela prokazatelně písemně objednal zástupce objednatele ve věcech smluvních. Po ocenění objednaných prací zhotovitelem díla v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek a tedy po dosažení cenové dohody, v souladu se zákonem čís. 526/1990 Sb. O cenách, bude nová cena díla upravena dodatkem ke smlouvě o dílo. jednotkové ceny uvedené v položkovém rozpočtu nabídky (oceněném soupisu prací a dodávek z nabídky) jsou pevné po celou dobu prováděni stavebních prací. V.5 Pro ocenění případných víceprací je stanoven tento závazný způsob oceňování - tam, kde nelze využít jednotkových cen z nabídky, budou pro stanovení možného maxima těchto cen využity ceny z příslušných katalogů Urs praha, a.s., Praha 10 event. RTS, a.s., Brno platných pro příslušný rok výstavby, a to v cenové úrovni platné v době provádění víceprací. VI. Fakturace a plnění Vl.1 Objednatel zaplatí dohodnutou cenu v článku V.1. na základě dňčích daňových dokladů (dále též ,,faktur") vystavených zhotovitelem zpravidla lx měsíčně, přičemž datem zdanitelného plnění je poslední den přís|ušného měsíce. Právo vystavit dňči daňový dokladů - fakturu vzniká podpisem zjišt'ovaciho protokolu objednatelem, respektive jeho pověřeným zástupcem, na základě soupisu provedených prací (příloha zjišt'ovacího protokolu). strana 4 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V TRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 Splatnost dňčích daňových dokladů je 30 kalendářních dnů od data doručení bezvadného účetního dokladu objednateli. VI.2 Objednatel nebude poskytovat zálohy. Vl.3 Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouh|asení množství nebo druhu provedených prací a dodávek, je zhotovitel oprávněn fakturovat pouze ty práce, u kterých nedošlo k rozporu. Pokud bude faktura - daňový doklad zhotovitele obsahovat i ty práce, které nebyly objednatelem nebo jeho zástupcem ve věcech technických odsouhlaseny, je objednatel oprávněn fakturu odmítnout a požadovat opravu fakturované částky. Nově vystavená opravená faktura bude mít splatnost rovněž 30 dnů od data doručení objednateli. Zhotovitel není oprávněn na takto odmítnutou fakturu zahrnujÍcÍ neodsouhlasené práce a dodávky uplatňovat žádné majetkové sankce. Vl.4 Daňový doklad musí obsahovat všechny povinné náležitosti definované zejména v § 28, odst. 2, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění. VI.5 Každá faktura musí být označena názvem a registračním číslem projektu: ,,Stavební úpravy polikliniky za účelem rozšíření sociálních služeb v Trhových Svinech", registrační číslo projektu: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281. Vl.6 Jsou-li předmětem plnění práce spadající do režimu přenesené daňové povinnosti, musí být daňový doklad vystaven v souladu s ustanoveními § 92a - § 92e zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. Daňový doklad musí zároveň obsahovat sdělení, že výši daně je povinen doplnit a přiznat objednatel, tedy že je faktura vystavena v režimu přenesené daňové povinnosti a daň odvede objednatel. Vl.7 Objednatel může vrátit daňový doklad v případě, kdy daňový doklad vykazuje formální nedostatky nebo nevzniklo právo na vystaveni takového daňového dokladu na příslušnou částku. V případě, že daňový doklad (faktura) nebude mít odpovídajÍcÍ náležitosti, je objednatel oprávněn zaslat ho ve lhůtě splatnosti zpět zhotoviteli k doplnění či úpravě, aniž se tak dostane do prodlení se splatností, lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného prokazatelného doručení náležitě doplněného či opraveného dokladu. VLB Konečnou fakturu - daňový doklad vystaví zhotovitel po řádném dokončení prací. Právo vystavit konečnou fakturu - daňový doklad vzniká podpisem závěrečného zjišt'ovacího protokolu, na základě soupisu skutečně a řádně provedených prací (příloha zjišt'ovacího protokolu) a zápisem o předání a převzetí díla. Splatnost konečné faktury - daňového dokladu je 30 kalendářních dnů od data doručeni bezvadného účetního dokladu objednateli. Vl.9 je-li objednatel v prodlení s placením splatné částky nebo její části delším 60 kalendářních dnů, může zhotovitel přerušit práce. Přitom je povinen práce znovu zahájit do 7 kalendářních dnů poté, kdy objednatel uhradil dlužnou částku. O dobu přerušení prací se potom prodlužuje lhůta pro dokončení díla. Kromě toho se objednatel zavazuje uhradit prokazatelné náklady, které vzniknou přerušením prací. Tuto skutečnost je povinen uvést do stavebního deníku. Vl.10 Je-li objednatel v prodlení s placením splatné částky delším 90 kalendářních dnů, může zhotovitel odstoupit od smlouvy, avšak teprve poté, kdy na tuto možnost objednatele předem písemně upozornil a poskytl odpovídajÍcÍ lhůtu k nápravě. VI.11 Smluvní strany se dále dohodly, že v případě, že se zhotovitel stane ve smyslu ust. § 106a zákona o dani z přidané hodnoty nespolehlivým plátcem daně a po dobu, kdy za něj ve smyslu uvedeného zákonného ustanovení bude považován (tedy až do doby, kdy bude rozhodnuto, že není nespolehlivým plátcem daně), bude objednatel oprávněn hradit účtované části ceny díla co do částky, odpovjdajÍcÍ dani z přidané hodnoty, přímo na účet správce daně. Poukázáním příslušné částky na účet správce daně se v dané části bude považovat účtovaná částka za uhrazenou. strana 5 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOC|ÁLNÍCH SLUŽEB V TRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 VIl. Prováděni díla vili O podstatných záležitostech v průběhu provádění díla vede zhotovitel stavební deník dle § 157 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů a § 6 vyhl. č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb. Stavební deník musí být přístupný osobám pověřeným objednatelem kontrolou prováděných prací, osobám pověřeným k prováděni autorského dozoru, koordinátoru BOZP a dalším osobám oprávněným k nahhženi nebo zápisu do deníku ze smlouvy a to po celou dobu provádění díla. Vll.2 Kromě zápisů podle VILI. se do stavebního deníku zapisují také zápisy z předání staveniště, zápisy o zahájení prací, zápisy o zdržení prací, zápisy o případných technických změnách řešeni, záměnách materiálů, zápisy o kontrolách apod. Zápisy do stavebního deníku budou prováděny ze strany zástupce zhotovitele každý den, čitelně a v příslušném počtu kopii. V případě, že zápis ve stavebním deníku, který bude informovat o rozhodnuti o změně vůči projektové dokumentaci, nebude opatřen podpisy zhotovitele i objednatele, nenabudou tyto změny platnosti ani účinnosti. Zápisem do stavebního deníku nemůže být rozšířen předmět díla. Vll.3 Deník vede zhotovitel se dvěma oddělitelnými průpisy, jedním určeným pro osobu pověřenou objednatelem kontrolou provádění díla, druhým určeným pro zhotovitele za účelem archivace, na dobu nejméně deseti let od kolaudace stavby. Originál deníku předá zhotovitel objednateli spolu s dokumentací skutečného provedení stavby. Vll.4 Obě smluvní strany prohlašují, že údaje zapsané v deníku jsou rozhodujÍcÍ pro posouzení okolnosti, jichž se zápis týká. Smluvní strany se k jednotlivým zápisům ve stavebním deníku vyjadřují ve lhůtě do 3 pracovních dnů od provedení zápisů druhou stranou. Zápisem ve stavebním deníku nelze měnit ustanovení této smlouvy (veškeré změny a doplnění této smlouvy je možno provádět pouze písemnými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami). Nevyjádři-li se v této lhůtě má se za to, že s obsahem zápisu souhlasí. Vll.5 Ke kontrole prací, materiálů a konstrukci, které budou v dalším průběhu prací zakryty, vyzve zhotovitel objednatele 5 pracovních dnů před jejich zakrytím zápisem do stavebního deníku a současně o této výzvě uvědomí zhotovitel technický dozor objednatele e-mailem na adresu uvedenou objednatelem ve stavebním deníku. Pokud se zástupce objednatele ke kontrole přes včasné vyzváni nedostaví, je zhotovitel oprávněn předmětné práce zakrýt. Bude-li objednatel požadovat dodatečně jejich odkrytí, je zhotovitel povinen toto odkrytí provést na náklady objednatele. Pokud se při kontrole zjistí, že práce nebyly řádně provedeny, nese veškeré náklady spojené s jejich odkrytím, opravou a zakrytím zhotovitel. VIl.6 K projednání podstatných skutečností plnění této smlouvy, celkového postupu stavby a postupu stavebních prací, dále také k projednání pro splnění zakázky potřebné spolupráce mezi zhotovitelem a objednatelem, se uskutečni pravidelné kontrolní dny. Kontrolní dny se uskuteční v terminech dohodnutých mezi objednatelem a zhotovitelem, zpravidla týdně. Vll.7 Technický dozor objednatele nad zhotovováním díla provádí fyzická či právnická osoba, kterou objednatel touto činností pověří a za tímto účelem ji zmocní (je-li takové osoby). O pověření a zmocnění osoby technickým dozorem díla informuje objednatel bez zbytečného odkladu zhotovitele a ozřejmí mu rozsah oprávnění a zmocnění této osoby. Zhotovitel je povinen v rozsahu oprávnění a zmocněni TDI jednat s TDI namísto objednatele ve všech záležitostech souvisejÍcÍch s touto smlouvou a zhotovováním díla a případně se řídit pokyny TDI. Vll.8 Objednatel může kdykoliv během plněni této smlouvy delegovat kteroukoliv ze svých kontrolních pravomocí na TDI a takovou delegaci pravomoci může také kdykoliv zrušit. O strana 6 l celkem 13 Stavebnĺ úpravy polikl1niky za účelem rozšíření sociálních služeb v Trhových Svinech, REGlSTRAČNĹ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16 072/0007281 delegaci či zrušení delegace pravomocí je objednatel povinen bez zbytečného odkladu vyrozumět zhotovitele. Vll.9 Není-li rozsah oprávnění TDI objednatelem stanoven a oznámen zhotoviteli podle ČI. Vll.7, má se za to, že TDI je oprávněn ke všem právním jednáním ve věcech technických (vyjma rozšÍření předmětu díla), které je oprávněn činit na základě smlouvy objednatel, pokud ze zmocněni uděleného mu objednatelem nevyplývá, že musí takový krok s objednatelem předem projednat. Vll.10 TDI má právo požadovat na zhotoviteli, aby z účasti na prováděni díla okamžitě vyloučil pracovníka zhotovitele, který se podle názoru TDI nechová řádně, je nekompetentní nebo nedbalý, neplní řádně své povinnosti, nebo jehož přítomnost je z jiných důvodů dle názoru TDI nežádoucí. Osoba takto označená nesmí být připuštěna k účasti na provádění díla bez souhlasu TDI. jakákoliv osoba vyloučená z účasti na provádění díla musí být zhotovitelem nahrazena v co nejkratším termínu. Vll.11 Provedení technické kontroly provádění díla objednatelem, respektive TDI, nezprošt'uje zhotovitele odpovědnosti za řádné a kvalitní provedení díla. Vll.12 Právo objednatele písemně zmocnit k jednání v jakýchkoliv věcech týkajÍcÍch se této smlouvy třetí osobu včetně TDI není dotčeno. VIl.13 Zhotovitel je povinen zajistit kvalitní řízení a dohled nad provedením díla, nezbytnou kontrolu prováděných prací (nezávisle na kontrole prováděné objednatelem). Vll.14 Zhotovitel výlučně odpovídá za dodržení zákona č. 309/2006 Sb. ,,o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci", jakož i všech ostatních právních předpisů na úseku bezpečnosti práce, zejména nařIzenI vlády: č. 378/2001 Sb. (stroje zařízení, přístroje a nářadí), č. 101/2005 Sb. (pracoviště a pracovni prostředí) a č. 362/2005 Sb. (pád z výšky a do hloubky). Za plnění všech těchto povinností zhotovitel odpovídá objednateli bez omezení, jakož i za veškerou škodu, vzniklou nesplněním těchto povinností; za škodu se přitom považují i sankce udělené příslušným správním orgánem. Vll.15 Nebudou-li na staveništi dodržovány zásady bezpečnosti práce a bezpečnost práce bude opakovaně porušována, může koordinátor BOZP vydat zákaz prováděné práce, event. vykázat osoby porušujÍcÍ bezpečnost práce ze staveniště. Vll.16 Zařízeni staveniště je povinen zabezpečit zhotovitel, a to v souladu s jeho potřebami, v souladu s dokumentaci předanou objednatelem a v souladu s dalšími požadavky objednatele. Vll.17 Všechny plochy a komunikace dotčené výstavbou a eventuální škody způsobené v souvislosti s prováděním díla dle této smlouvy musí být zhotovitelem po skončení jeho prací odstraněny a uvedeny do původního stavu. Vll.18 Zhotovitel nese od doby předání staveniště do doby jeho navrácení objednateli nebezpečí škody vzniklé na: a) díle a všech jeho zhotovovaných, upravovaných a dalších částech b) plochách, inženýrských sítích a cizích zařízenÍch v prostorách staveniště c) majetku, zdraví a právech třetích osob způsobené zaměstnanci nebo spo|upracujÍcÍmi subjekty nebo jejich zaměstnanci d) ostatních přilehlých pozemcích a objektech. Vll.19 Zhotovitel jako součást díla předkládá objednateli ohledně dodávaných, zabudovávaných a používaných věcí, materiálů a výrobků, tj. veškeré atesty, doklady o původu, přesný popis složeni, jakož i doklady o nezávadnosti a bezpečnosti s přesným určením bezpečnostní třídy, je-li pro takovou věc stanovena. U každé takové věci je zhotovitel objednateli povinen sdělit přesnou identifikaci jejich výrobce i dovozce. strana 7 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠĹŘENĹ SOC1ÁLNÍCH SLUŽEB V ŤRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 Porušení této povinnosti je podle ujednání stran zvlášť' závažným a podstatným porušením povinnosti zhotovitele, které zakládá právo objednatele od této smlouvy odstoupit a právo na sjednanou smluvní pokutu i náhradu vzniklé škody. Vll.20 Zhotovitel jako součást díla dále objednateli předkládá veškeré protokoly o zkouškách, revizní zprávy, jakož i veškeré další podklady potřebné pro kolaudační řÍzenÍ/převzeti a předání díla včetně zpracování skutečného provedení díla. Nedodání kteréhokoli z těchto podkladů je podle ujednáni stran zvlášť' závažným a podstatným porušením povinností zhotovitele, které zakládá právo objednatele od této smlouvy odstoupit a právo na sjednanou smluvní pokutu a i náhradu vzniklé škody. Vll.21 Zhotovitel se zavazuje nahradit případné prokazatelné škody způsobené jeho činností při zhotovení díla v plném rozsahu i třetím osobám. Vll.22 Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se, že pokud k provádění díla použije osoby, které k výkonu práce v České republice potřebují pracovni povoleni, vÍzum, povoleni k pobytu nebo oznámeni úřadu práce nebo celním orgánům, bez výhrady budou všechny zákonné podmínky pro účast těchto osob na díle splněny. Pokud zhotovitel tento závazek poruší, odpovídá objednateli bez omezeni, za veškerou škodu, za níž se považuji i sankce udělené příslušným správním orgánem. Porušení těchto podmínek je podle ujednání stran zvlášť' závažným a podstatným porušením povinností zhotovitele, které zakládá právo objednatele od této smlouvy odstoupit a právo na sjednanou smluvní pokutu i náhradu vzniklé škody. Vll.23 Zhotovitel je povinen zajistit, aby všechny osoby činné při provádění díla, byly důkladně proškoleny o používaných systémech, techno|ogiich, výrobcích a materiálech, i způsobu jejich montáže, aplikace a ochrany, a to ze strany výrobcem určeného, certifikovaného nebo jinak výslovně doporučeného školitele. Tuto skutečnost je zhotovitel povinen objednateli kdykoli na požádání doložit a prokázat. Nesplnění této povinnosti je podle ujednáni stran zvlášť' závažným a podstatným porušením povinnosti zhotovitele, které zakládá právo objednatele od této smlouvy odstoupit a právo na sjednanou smluvní pokutu i náhradu vzniklé škody. Vll.24 Práce, které budou v dalším postupu prací zakryty nebo se stanou nepřístupnými, je objednatel povinen včas prověřit. Toto prověření provede do 5 pracovních dnů po obdrženi výzvy zhotovitele, přičemž tato výzva musí být provedena zápisem ve stavebním deníku a současně o této výzvě uvědomí zhotovitel technický dozor objednatele e-mailem na adresu uvedenou objednatelem ve stavebním deníku. Pokud se zástupce objednatele ke kontrole přes včasné vyzvání nedostaví, je zhotovitel oprávněn předmětné práce zakrýt. Bude-li objednatel požadovat dodatečně jejich odkrytí, je zhotovitel povinen toto odkryti provést na náklady objednatele. Pokud se při kontrole zjistí, že práce nebyly řádně provedeny, nese veškeré náklady spojené s jejich odkrytím, opravou a zakrytím zhotovitel. Vll.25 Zhotovitel se zavazuje, že při provádění díla bude dodržovat předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci, hygienické a požární předpisy a bude provádět soustavnou kontrolu bezpečnosti práce. Za dodržování uvedených předpisů v místě provádění díla včetně veškerých činností souvisejÍcÍch s prováděním díla nese odpovědnost zhotovitel. Zhotovitel odpovídá za to, že osoby vykonávajÍcÍ práce a činnosti souvÍsejÍcÍ s prováděním díla jsou vybaveny ochrannými pracovními prostředky a potřebnými pomůckami podle druhu vykonávané práce a rizik s touto činností spojených. VII.26 Veškeré povinnosti vyplývajici z vyjádřeni jednotlivých orgánů státní správy a z ostatních stanovisek citovaných v dosud uzavřených správních řízeních přenáší zadavatel na zhotovitele stavby a tato skutečnost musí být zohledněna v nabídkové ceně. VIl.27 Odvoz vytěženého a vybouraného materiálu zabezpečuje a hradí zhotovitel vC. poplatku za jeho uložení na řízenou skládku. S odpady lze nakládat pouze způsobem strana 8 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ŤRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 stanoveným zákonem a prováděcími předpisy. Zhotovitel bude při přejímce díla povinen předložit doklady prokazujIcí způsob, jakým naložil s jednotlivými druhy stavebního odpadu na dané zakázce. Vll.28 Zhotovitel se zavazuje nahradit případné prokazatelné škody způsobené jeho činností při zhotovení díla v plném rozsahu i třetím osobám. Vll.29 Práce, které vykazuji již v průběhu prováděni nedostatky, nebo odporuji smlouvě, musí zhotovitel nahradit na svůj náklad bezvadnými pracemi. VIII. Dodání díla a přejímka Vlll.1 Dílo je dokončeno protokolárnkn předáním díla zhotovitelem a převzetím díla objednatelem. Přejímka se uskutečni na písemnou výzvu zhotovitele učiněnou 5 kalendářních dnů před zahájením přejímky. O průběhu a výsledku přejímky se pořÍdi zápis, který podepíšI zástupci objednatele a zhotovitele. Tento zápis je součástí předáni a převzetí díla. Vlll.2 Dílo s drobnými vadami a nedodělky nebráníchni užÍvání díla se pro účely splněni závazků považuje za dílo provedené řádně a drobné vady a nedodělky (které nebráni užÍvání díla) nejsou důvodem k nepřevzetí díla objednatelem. V případě, že se při kolaudačnIm řízení vyskytnou na díle vady a nedodělky, které brání užÍvání díla, zavazuje se zhotovitel odstranit tyto vady a nedodělky v dohodnuté lhůtě. Vlll.3 Zhotovitel odpovídá za to, že hotové dílo bude funkční a provozuschopné a bude dosahovat parametrů stanovených dokumentací pro provedeni stavby. Převzetí díla jako celku je podmíněno dosažením všech předepsaných parametrů. Vlll.4 Při přejímce je zhotovitel povinen předat objednateli doklady o zajištěni likvidace odpadů v souladu s platným zněním zákona o nakládání s odpady a jeho prováděcími předpisy, atesty materiálů a výrobků, certifikáty a prohlášení o shodě použitých materiálů a výrobků, protokoly o zkouškách, revizní zprávy, záruční listy a návody k obsluze od dodaných zařízení, případné předpisy k jednotlivým technickým zařízením a doklady o provedení zaškolení obsluhy, manipulační a provozní řády, návod na provoz a údržbu díla a další dokumenty potřebné ke kolaudaci (zejména projekt skutečného provedení, doklady o použitých materiálech, geometrické zaměření a další doklady požadované povolovackn orgánem) a případné další dokumenty k budoucímu řádnému užÍvání díla. Bez předání těchto dokladů se dílo nepovažuje za řádně předané. Seznam předaných dokumentů smluvní strany sepiší do předávacího protokolu. Vlll.5 Při přejímce předloží zhotovitel zjišt'ovací protokol včetně soupisu provedených prací. Pokud se při předáni a převzetí díla vyskytnou vady a nedodělky, předloží zhotovitel tento zjišt'ovací protokol po odstranění vad a nedodělků, nebude-li dohodnuto jinak. Vady a nedodělky musí být odstraněny v dohodnutých termínech a o odstranění bude sepsán protokol, který podepíší obě smluvní strany. lX. Záruka na dílo lX.1 Zhotovitel poskytuje na dílo záruku v trvání 60 měsíců. Záruka počíná běžet dnem předání a převzetí díla. Po tuto dobu odpovídá zhotovitel za vady, které objednatel zjistil a které oznámil zhotoviteli a zhotovitel je podle volby objednatele bud' odstraní bezplatně na vlastni náklady a tak, aby dílo udržel v dobrém provozuschopném stavu, nebo v případě prodlení zhotovitele s odstraněním vad (dle ustanoveni lX.8 této smlouvy), je objednatel oprávněn zajistit odstranění vad sám či prostřednictvím jiného zhotovitele, a to na náklady zhotovitele. Zhotovitel nepřebírá strana 9 l celkem 13 ŠTAVEBNÍ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM RozšiŘENĹ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ŤRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16 072/0007281 zodpovědnost za vady vzniklé v záruční době následnou stavební činností objednatele nebo jím pověřené osoby (vyjma plněni práv objednatele dle této smlouvy) a poruchami inženýrských sítí nesouvisejÍcÍch s předmětem plnění dle smlouvy o dílo a dále pak nesprávným užíváním díla. lX.2 U materiálů a výrobků doplněných samostatným záručním listem výrobce se záruční lhůta sjednává v délce lhůty poskytnuté výrobcem, nejméně však v délce 24 měsíců. IX.3 Oznámeni vad musí být zasláno zhotoviteli písemně, doporučeným dopisem, prostřednictvím datové schránky nebo elektronicky e-mailem. V oznámeni vad musí být vada popsána. Pokud se bude jednat o havárii, bude vada nahlášena objednatelem zhotoviteli e-mailem a telefonicky a zhotovitel nastoupí k odstraněni vady ihned, nejpozději do 24 hodin od obdržení zprávy. lX.4 O odstraněni vady bude sepsán protokol, který podepíší obě smluvní strany. Protokol vystaví zhotovitel a musí v něm být uvedeno: " jméno zástupců smluvních stran ' číslo smlouvy o dílo ' datum uplatněni a číslo jednací reklamace ' popis a rozsah vady a způsob jejího odstranění ' datum zahájení a odstranění vady " celková doba trvání vady od zjištění do odstraněni " vyjádření, zda vada bránila řádnému užívání díla. lX.5 Odstranění vady nemá vliv na nárok objednatele na náhradu škody od zhotovitele, která byla objednateli způsobena vadným plněním zhotovitele. lX.6 O odevzdání nového plnění v rámci odstranění vady a o odpovědnosti za vady tohoto plněni platí ustanovení této smlouvy, týkající se místa a způsobu plnění a uplatňováni práv z odpovědnosti za vady. IX.7 Zhotovitel na žádost objednatele odstraní reklamovanou závadu i v případě, že jim nebude uznána s tím, že prokáže-li reklamaci za neoprávněnou, uhradí objednatel náklady spojené s odstraněním vady včetně nákladů zhotovitele na prokázání neoprávněnosti reklamace. lX.8 S odstraňováním reklamovaných vad je zhotovitel povinen započít okamžitě po zjištění závady a oznámeni zhotoviteli, nejpozději do 3 kalendářních dnů, v případě havárie (neočekávaná náhlá závada, která vylučuje, nebo podstatným způsobem ztěžuje užívánÍ díla) do 24 hodin, nedohodnou-li se obě smluvní strany v každém konkrétním případě jinak. lX.9 V případě prodlení zhotovitele s odstraněním vad díla dle této smlouvy v termínu dle této smlouvy bude objednatel oprávněn nechat takové vady odstranit prostřednictvím třetí osoby na náklady zhotovitele. IX.10 Zhotovitel se zavazuje, že bude průběžně provádět veškeré potřebné zkoušky, měření a testy k prokázání kvalitativních parametrů prováděného díla. X. Smluvní pokuty X.1 Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel zaplatí objednateli smluvní pokutu za prodlení zhotovitele s terminem dokončení díla ve výši 0,2% z ceny díla bez DPH za každý i započatý den prodlení. X.2 Smluvní strany se dohodly, že objednatel zaplatí zhotoviteli smluvní pokutu za prodlení s termínem splatnosti faktur ve výši 0,015% z dlužné částky za každý den prodlení. Tato strana 10 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM RozšĹŘENi SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ŤRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 smluvní pokuta v sobě obsahuje i úrok z prodlení, který nebude (nastane-li prodlení) zvlášť' účtován. X.3 Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel zaplatí objednateli smluvní pokutu za nedodržení konečného terminu odstranění vad a nedodělků uvedených v protokolu o převzetí a předání díla ve výši 1 000,- Kč (slovy jeden tisíc korun českých) za každý den prodlení a každou vadu. X.4 V případě nedodržení dohodnutého termínu nástupu k odstranění reklamovaných vad v záruční lhůtě vzniká objednateli nárok na smluvní pokutu ve výši 1 000,-- kč za každý i započatý kalendářní den prodlení a vadu. V případě, že se jedná o vadu, která bráni řádnému užívání díla, případně hrozí nebezpečí škody velkého rozsahu (havárie) vzniká objednateli nárok na smluvní pokutu ve výši 10 000,-- kč za každý i započatý kalendářní den prodlení a vadu. X.5 Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel zaplatí objednateli smluvní pokutu za nedodrženi termínu vyklizení staveniště ve výši 5 000,- KČ (slovy pět tisíc korun českých) za každý den prodlení. X.6 Smluvní pokuty jsou splatné do 30 kalendářních dnů od vyúčtováni. X.7 Povinností zaplatit smluvní pokuty, jak jsou specifikovány v této smlouvě, není dotčeno právo na náhradu škody, a to ani co do výše, v níž případně náhrada škody smluvní pokutu přesáhne. Povinnost zaplatit smluvní pokutu může vzniknout i opakovaně, její celková výše není omezena. XI. Odstoupení od smlouvy Xl.1 Zhotovitel i objednatel mohou odstoupit od smlouvy, pokud postupují podle ustanoveni § 2001 až 2005 Občanského zákoníku (z důvodu hrubého neplnění smluvních závazků druhou stranou). Xl.2 Objednatel může odstoupit od smlouvy (z důvodu hrubého neplnění smluvních závazků zhotovitelem) především pokud: · zhotovitel provádí dílo v prokazatelně nižším než požadovaném standardu · zhotovitel používá při zhotovení díla materiály prokazatelně v kvalitě nižší než požadované · zhotovitel provádí dílo v rozporu s projektovou dokumentaci a bez předchozího souhlasu TDI a autorského dozoru ' zhotovitel je v podstatném prodlení se zhotovením díla ve smluvních termínech, za podstatné prodlení se považuje doba delší než 30 kalendářních dnů " bylo-li rozhodnuto o úpadku zhotovitele v insolvenčním řízeni · z důvodu nepřidělení nebo podstatného zkrácení dotačních finančních prostředků v souladu s ČI. Xll.6 této smlouvy. u provádění díla v nižší než požadované kvalitě a při používánÍ materiálů nižší než požadované kvality teprve poté, kdy na hrubé neplnění smluvních závazků zhotovitele předem písemně upozornil a poskytl odpovÍdající lhůtu k nápravě. XI.3 Zhotovitel může odstoupit od smlouvy z důvodu, že objednatel hrubě neplní smluvní závazky podle této smlouvy, přestože objednatel byl ke sjednání nápravy vyzván zhotovitelem alespoň 15 dnů před odstoupením od smlouvy. Xl.4 Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran ze smlouvy, s výjimkou nároku na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy a nároku na sjednané smluvní pokuty. strana 11 l celkem 13 ŠTAVEBNĹ ÚPRAVY POLlKLINlKY ZA ÚČELEM ROZŠÍŘENÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V TRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_072/0007281 Xl.5 V případě odstoupení od smlouvy je objednatel povinen uhradit zhotoviteli také hodnotu dosud provedených a nevyfakturovaných prací. V případě odstoupeni objednatelem pro prováděni díla v prokazatelně nízké kvalitě nebo používání materiálů prokazatelně nízké kvality uhradí objednatel zhotoviteli jen hodnotu prací nebo materiálů odpovídajícI této použité nižší kvalitě. Xl.6 Odstoupeni od smlouvy je podmíněno písemným vyrozuměním druhé strany. XII. Závěrečná ustanoveni Xll.1 Otázky výslovně touto smlouvou neupravené se řidl českým právním řádem, zejména ustanoveními Občanského zákoníku. NedIlnou součástí a přílohou této smlouvy jsou rozpočty zakázky (oceněný soupis prací a dodávek a soupis ostatních a vedlejších nákladů). Xll.2 Veškeré změny a doplnění této smlouvy je možno provádět pouze písemnými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Xll.3 Tato smlouva je platná i pro případné právni nástupce smluvních stran. XIl.4 Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží dvě vyhotoveni. Xll.5 Zhotovitel si je vědom, že je ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Zhotovitel se ve spolupráci s objednatelem zaváže poskytnout kontrolním orgánům jakékoliv dokumenty vztahující se k realizaci projektu, podat informace a umožnit vstup do svého sídla a jakýchkoliv dalších prostor a na pozemky související s projektem nebo jeho realizací. Zhotovitel se zavazuje poskytnout na výzvu své daňové účetnictví nebo daňovou evidenci k nahlédnuti v rozsahu, který souvisí s projektem. Zhotovitel se dále zavazuje provést v požadovaném termínu, rozsahu a kvalitě opatření k odstranění kontrolních zjištění a informovat o nich příslušný kontrolní orgán, objednatele a poskytovatele dotace. Zhotovitel bere na vědomi, že poskytovatel dotace je oprávněn provést u projektu nezávislý vnější audit. Zhotovitel je povinen při výkonu auditu spolupůsobit. Zhotovitel se zavazuje archivovat veškeré originálnI dokumenty souvÍsejÍcÍ s realizací projektu veřejné zakázky minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí být použita tato delší lhůta. Zhotovitel je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci souvÍsejÍcÍ s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrdniho úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. Zhotovitel se dále zavazuje písemně poskytnout na žádost objednatele jakékoliv dop|ňujÍcÍ informace souvisejícI s realizací projektu a to ve lhůtě stanovené objednatelem. Vybraný dodavatel poskytne součinnost pro zpracováni monitorovacích ukazatelů pro poskytovatele dotace. Xll.6 Smluvní strany sjednávají rozvazovací podmínku účinnosti smlouvy spočÍvajÍcÍ v tom, že v případě nepřidělení či zkrácení dotačních finančních prostředků určených pro účely úhrady ceny díla ve smyslu této smlouvy přIslušnými orgány rozhodujíchni o dotaci, tato smlouva bez dalšího pozbývá účinnosti a smluvní strany jí nejsou dále vázány, aniž by si byly povinny navzájem cokoli kompenzovat, pokud se nedohodnou jinak. O této skutečnosti, jakož i o skutečnosti přidě|ení/nepřidě|enÍ dotačních prostředků, je objednatel povinen bez zbytečného odkladu informovat zhotovitele. strana 12 l celkem 13 ŠTAVEBNÍ ÚPRAVY POLIKLINIKY ZA ÚČELEM RozšiŘENĹ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V TRHOVÝCH SVINECH, REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.06.4.59/0.0/0.0/16 072/0007281 Xll.7 Učastnici prohlašují, že tato smlouva byla sepsána podle jejich pravé a svobodné vůle, nikoli v tisni nebo za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Smlouvu si přečetli, souhlasí bez výhrad s jejím obsahem a na důkaz toho připojují své podpisy. Příloha č. 1 - položkový rozpočet v Trhových Svinech dne j1 2018 v Trhových Svinech dnec§ . j1.. 2018 Za objednatele: Za zhotovitele: STAVJTELST'JÍ BENEŠ S.R.O. l, ) ! MĚSTO (i.' TEL.: 728 313 571 374 01 TRHOVÉ SViNY KÁRE~1154 l" %3 DIČ: CŽ28129423 "','-,OVEr SVINY EM . ĹTELsTv:.BeNEs,á)EMA:| .:.' Pavel Randa v Ing. jan Beneš starosta města jednatel společnosti strana 13 l celkem 13 položkový rozpočet stavby Stavba: TS18-10-01 Poliklinika Trhové Sviriy objekt: sooi sSltuažveebbnví Tú'rphroavvyychpoSiivkilnmeickhy za účelem rozšířeni sociálních Rozpočet: 01-1 STAVEBNÍ ČÁST Objednatel: IČO: DIČ: Zhotovitel: Stavitelství Beneš s.r.o. IČO. 28129423 DIČ CZ28129423 Pekárenská 1154 37401 Trhové Sviny Rozpis ceny Celkem HSV 260 528,64- PSV 232 159,51 MON 152 000,0C Vedlejší náklady Ostatní náklady 0,0C Celkem 0,0C 644 688,1& Rekapitulace dani 15 % 0,00 CZK Základ pro sníženou DPH 15 % 0,00 CZK Snížená DPH 21 % 644 688,15 CZK Základ pro základni DPH 21 % 135 384,51 CZK Základni DPH 0,00 CZK Zaokrouhlení 780072,66 czk Cena celkem s DPH v Trhových Svinech dne 5.11.2018 Za objednatele 1 \j Jan Beneš _ ,: . l " 'i , Za zhmovitele Zpracováno programem BU1L. Dpower S ",' RT S a s Stránka 1 z 2 Rekapitulace dílů Číslo Název Typ dílu Celkem % HSV 3 Svislé a kompletní konstrukce HSV 9 520,00 1 HSV 61 Úpravy povrchů vnitřní HSV 166 994.00 26 HSV 63 Podlahy a podlahové konstrukce HSV 45 354,96 7 HSV 64 výplně otvorů PSV 2 820,00 O PSV 94 Lešení a stavební výtahy PSV 5 000,00 1 PSV 96 Bouráni konstrukci PSV 12 488,00 2 PSV 99 Staveništní přesun hmot PSV 10 676.82 2 PSV 720 Zdravotechnická instalace 15 000.00 2 MON 725 Zařizovací předměty PSU 20 740,00 3 766 Konstrukce truhlářské 22 356,15 3 771 Podlahy z dlaždic a obklady 7 134,92 1 776 Podlahy povlakové 79 058,03 12 781 Obklady keramické 30 940,41 5 783 Nátěry 10 400,00 2 784 Malby 46 530.00 7 M21 Elektromontáže 152 000,00 24 D96 Přesuny suti a vybouraných hmot 7 674,86 1 Cena celkem 644 688,15 100 Zpracováno programem BUILDpower S, © RTS, a.s. Stránka 2 z 2 S: TS18-10-01 položkový rozpočet O: SO01 R: 01-1 Poliklinika Trhové Sviny sSltuažveebbnvíTúrphroavvýychpoShvkilnineickhy za účelem rozšiřeni sociálních STAVEBNÍ ČÁST P č. Číslo položký Název položký MJ množství cena l MJ Celkem Díl: 3 Svislé a komp|etní konstrukce 9 520,00 1 310239211 Zazdívka otvoru plochy do 4 m2 cihlami na MVC. s m3 0,40000 4 300,00 1 720.00 2 342255024 použitím suché maltové směsi Díl: 61 4*0.1 0.40000 3 612421431 Příčky z desek pórobetonových ti. 10 cm m2 15,00000 520,00 7 800.00 4 711212104 5 612421637 Úpravy povrchů vnitřní 166 994,00 6 612409991 Oprava vápen.omitek stěn do 50 % pI. - štukových, s m2 80,00000 220,00 17 600.00 Díl: 63 použitím suché maltové směsi 7 631313611 VCetně pomocného pracovního lešení o výšce podlahy do 1900 mni a p'o zatlZenl do 1.5 kpa. 8 631319163 9 631319173 po demolici příček ' 40 40,00000 10 631361921 pod malby : 40 40,00000 11 632411105 Penetrace savých podkladů m2 420,00000 50,00 21 000 00 Díl. 64 Omítka vnitřní zdiva, MVC, štuková m2 420,00000 305,00 128 100,00 12 642942111 1 3 6429421 11 Začištěni omítek kolem oken,dveři apod., s použitím m 4.90000 60.00 294.00 Díl: 94 suché maltové směsi 14 941955002 přes osazením zárubni 900/1970 : 0.9+2*2 4,90000 Díl: 96 Podlahy a podlahové konstrukce 45 354,96 15 962031124 Mazanina betonová ti. 8 - 12 cm C 16/20 m3 3,58000 3 000,00 10 740.00 16 971033631 Včetně vytvořeni dilatačních spár. bez zaplnění. 17 968072455 32*0.1 3,20000 18 965042141 3.8*0.1 0.38000 19 965082933 Příplatek za konečnou úpravu mazanin ti. 12 cm m3 3,58000 580,00 2 076,40 20 978059531 Příplatek za strženi povrchu mazaniny ti. 12 cm m3 3,20000 16'0,00 512,00 výztuž mazanin svařovanou síti. průměr drátu 6,0, oka t 0.15629 29 500.00 4 610,56 100/100 mm KH30 32"0,00444"1.1 O 15629 Samonivelačni stěrka, ruč.zpracování tl.5 mm m2 119.20000 230,00 27 416.00 115+4,2 119 20000 výplně otvorů 1.00000 1 400,00 2 820,00 Osazeni zárubni dveřních ocelových, pI. do 2,5 m2, včetně kus 1 400.00 dodávky zárubně 80 x 197 x 11 cm Osazeni zárubni dveřních ocelových. pI. do 2,5 m2, včetně kus 1.00000 1 420,00 1 420.00 dodávky zárubně 90 x 197 x 11 cm Lešení a stavební výtahy 5 000,00 Lešení lehké pomocné, výška podlahy do 1,9 m kpl 1,00000 5 000,00 5 000,00 Bouráni konstrukcí 12 488,00 Bourání příček z cihel pálených děrovan. tl.115 mm m2 29,00000 105,00 3 045,00 Vybouráni otv. zeď cihel. pl.4 m2, tl.15 cm, MVC m2 2,00000 145,00 290.00 Včetně pomocného lešení o výšce podlahy do 1900 niní a pro zafiZen' do 1 .5 kPa (150 kgt'm2). Vybouráni kovových dveřních zárubni pI. do 2 m2 m2 4.80000 290,00 1 392.00 0,9"2"2 3.60000 0.6*2 1.20000 Bouráni mazanin betonových ti. 10 cm, nad 4 m2 m3 1,79000 2 300,00 4 117.00 32*0.05+3.8*0,05 1,79000 Odstraněni násypu ti. do 20 cm, plocha nad 2 m2 m3 1.60000 240.00 384.00 32"0.05 1.60000 Odsekáni vnitřních obkladu stěn nad 2 m2 m2 35,00000 80,00 2 800,00 21 965081713 Bouráni dlažeb keramických tl.10 mm, nad 1 m2 m2 8 00000 50,00 400.00 22 967031132 60,00 Přisekáni rovných ostění cihelných na MVC m2 o 60000 100,00 Díl: 99 10 676,82 zvětšeni otvoru pro zárubeň : 0,3*2 0.60000 23 999281105 10 676,82 Staveništní přesun hmot t 33,68083 317,00 Díl: 720 15 000,00 Přesun hmot pro opravy a údržbu do výšky 6 m 24 720001-R 15 000,00 Zdravotechnická instalace kus 1,00000 15 000,00 Díl: 725 20 740,00 Úprava rozvodů Zl v prostoru kabinky pro tělesně 25 725110814 postižené 280.00 26 725210821 300,00 27 725122813 Zařizovací předměty soubor 2,00000 140,00 160,00 28 725001-R 20 000.00 Demontáž klozetu kombinovaných Díl: 766 22 356,15 Demontáž umyvadel bez výtokových armatur soubor 2.00000 150,00 29 766661122 490.00 30 611601204 Demontáž pisoárů s nádrži " 1 záchodkem soubor 1.00000 160,00 1 850,00 31 766001-R 20 000.00 32 998766101 D+M zařizovacích předmětů kpt 1 00000 20 000,00 - KABINKA PRO TĚLESNÉ POSTÉENÉ -Ix 16,15 Díl: 771 - KLOZET .- Ix 7 134,92 33 771575109 - (JMYVADLO -- lx 34 597642030 3 680,00 - PISOAR - Ix 3 344,00 35 998771101 Konstrukce truhlářské 110,92 Díl" 781 Montáž dveří do zárubně,oteviravých 1kř.nad 0,8 m kus 1.00000 490,00 30 940,41 36 781475114 37 597813663 Dveře vnitřní CPL plné 1kř. 90X197 cm kus 1.00000 1 850,00 17 500,00 13 090,00 38 998781101 D+M kuchyňské linky dle specifikace kp! 1 00000 20 000,00 350,41 Díl. 783 Přesun hmot pro truhlářské konštr.. výšky do 6 m t 0.02100 769,00 10 400,00 39 783812100 Podlahy z dlaždic a obklady m2 8 00000 460,00 10 400.00 Díl: 776 Montáž podlah keram.,hiadké tmel 79 058,03 40 776511820 Dlažba keramická m2 8,80000 380,00 41 776521200 6 396,00 8*1 1 8.80000 72 450,00 42 998776101 Přesun hmot pro podlahy z dlaždic, výšky do 6 m t 0.20928 530,00 212,03 Díl: 784 Obklady keramické m2 35,00000 500,00 46 530,00 43 784402801 44 784191101 Obklad vnitřní stěn keramický, do tmele 11 760.00 9 120,00 45 784195212 Obkládačka keramická m2 38,50000 340,00 25 650,00 Díl: M21 35*1,1 38.50000 152 000,00 46 21001 Přesun hmot pro obklady keramické, výšky do 6 m t 0,66115 530,00 152 000,00 Díl: D96 Nátěry m2 80.00000 130.00 7 674,86 47 979081111 Nátěr olejový omítek stěn 2x + lx email 2 925,19 48 979081121 Podlahy povlakové m2 78.00000 82,00 226.17 49 979990001 Odstraněni PVC a kobercu lepených s podložkou 4 523,50 Celkem Lepeni povlakových podlah z dilcu PVC a CV (vinyl), m2 115.00000 630,00 včetně vinylové podlahoviny ti. 2 mm Přesun hmot pro podlahy povlakové, výšky do 6 m t 0,46805 453,00 Malby Odstraněni malby oškrábáním v místnosti H do 3.8 m m2 420.00000 28.00 Penetrace podkladu univerzálni lx m2 570,00000 16,00 420 420.00000 150 150 00000 Malba, bílá, bez penetrace, 2 x m2 570,00000 45,00 Elektromontáže kpl 1,00000 152 000,00 Elektroinstalace Přesuný suti a výbouraných hmot t 15,07832 194,00 Odvoz suti a vybour. hmot na skládku do 1 km Včetně nalcženi na dopravní prostřeclek a složení na skládku. bez poplatku za skládku Příplatek k odvozu za každý další 1 km Itl 15.07832 15,00j PŘEDPOKLAD ODVOZU DO 10KM Poplatek za skládku stavební suti tl 15,07832j 30O,OO| 644 688,15 Pozríámký uchazeče k zadáni "G.,·"". ' ·. : X ':· "·':."'S1:,"3.'·"' W 'N.:'ú*kí·sž·.« Akce: ELEKTRO - Stavební úpravy polikliniky za úČelem rozšíření sociálních služeb v Trhových Svinech Rozpočet - instalace 138 650,00 Elektroinstalace 29 100,00 El. instalace - niontáž 15 150,00 Materiál délkový 94 400,00 Materiál kusový PPV 0,00 HZS 13 350,00 SouČet 13 350,00 Součet 152 000,00 Popis Jedn. Množ. Montáže materiál délkový materiál kusový jed. cena celkem jed.cena celkem jed.cena celkem 3000,00 48 000,00 Svítidlo lineárníl přisazené 20 W, 4.00Ô 3300,00 26 400,00 K, rozměr 500nmi z eloxovaného hliníku, osazeno LED moduly a elektronickým ks 16 drivereni, opálový kryt 420,00 6 720,00 0,00 Svítidlo lineárníl přisazené 30 W, 4.000 K, rozměr l000nmi z eloxovaného hliníku, osazeno LED moduly a elektronicýni ks 8 drivereni, opálový kryt 420,00 3 360,00 0,00 kabel Cyky 3xl,5 ni 210 21,00 4 410,00 13 2730,00 0,00 Kabelová lišta bílá - interiérová 22,00 5440,00 0,00 Krabice lištová - interiérová ni 170 50,00 3 740,00 32 1400,00 0,00 Kabelová svorka s páČkou 3x 20,00 2880,00 0,00 Vruty ks 10 500.00 500,00 140 500,00 0,00 VypínaČe - dvoutlaČítkové 85,00 300,00 0,00 VypínaČe - jednotlačítkové ks 120 80,00 2 400,00 24 1400,00 0,00 Hnoždinky 500.00 500,00 0,00 RozvaděČ - osvětlení kpl l 6000,00 500,00 500 20 000,00 0,00 ks 2 170,00 150 ks 10 800,00 140 kpl l 500,00 500 ks l 6 000,00 20000,00 MezisouČet 29 100,00 15 150,00 94 400,00 Podružný materiál Materiál celkem 0% PPV 15 150,00 94 400,00 0% HZS kpl l 4 850,00 Doprava 6 000,00 Revize kpl l 2 500,00 Likvidace 13 350,00 MezisouČet kpl l