Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
■PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA HHMPP07BUQSX MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA Odbor informatiky PRA PRA OBJEDNÁVKA č. ces OBJ/INF/40/07/00022/2019 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu. ; Datum vystavení: 22.1.2019 Číslo VZ (kontrolní/systémové)'. Dodavatel: KH servis a.s. Objednatel: Hlavní městj^raha zastoupenéMMM sídlo: ředitelem odboru informatiky sídlo: Pražská 810/16 ÍMHMP 102 00 Praha 10 IČO: Mariánské nám. 2/2 IČO: 45279748 DIČ: CZ45279748 kontaktní 110 01 Praha 1 kontaktní osoba: 00064581 DIČ: CZ00064581 osoba: tel. spojení: tel. spojení: fax: fax: e-mail: e-mail: Název zakázky: Městský kamerový systém hlavního města Prahy Předmět plnění: Žádám o zajištění konektivity do Městského kamerového systému hlavního města Prahy pro kamerové stanoviště č. 107023 s názvem Trojská nl.7/Na Kazance umístěné na území Městské části Praha 7-Troja. Nabídka společnosti KH servis č. 19007 ze dne 16.01.2019. Cena za předmět plnění bez DPH: 62.528,- Kč (cenaje maximálnía nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady 75.658,88 Kč Dodavatele vynaložené vsouvislosti s realizacípředmětuplněni) Cena za předmět plnění celkem s DPH: (DPH bude účtována podle platných právních předpisů) Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně: 30 dnů Termín plnění: 30. 6. 2019 Místo plnění: Praha 7 Trója, Na Kazance 634/7, Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani: Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění včetně rozpisu položek dle předmětu plnění (materiál, doprava, práce, příp. výkaz odpracovaných hodin jako příloha faktury apod.). Stránka 1 z 2 PRA HA ItLAVNl MĚSTO PRAHA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY IPRA Odbor informatiky PRA PRA 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová Ihůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli. Další podmínky: 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejněpřístupná akteráobsahuje údaje ojejích účastnících, předmětu. Číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejněni této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. 4. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 5. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavření objednávky zaniká. Smluvní sankce: 1. Při prodlení Dodavatele s předáním předmětu plnění dle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z maximální ceny předmětu plnění včetně DPH stanovené v této objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splnění této povinnosti. 2. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího doručení. V Praze dne: 24 -01- 2819 Za Objednatele: Hlavní město Praha Magistrát hl.m. Prahy ředitel odboru INF Jungmannova 35/29 111 21 Praha 1 /43/ Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. Potvrzení objednávky nám zašlete zpét na adresu: Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1, datovou schránkou nebo na e-mail: infsek@praha.eu. V Praze dne: áS-. 0-V ĎJOA^\ (11) Za Dodavatele: Stránka 2 z 2