Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8365575: 1940200047 - Zajištění konektivity do MKS HMPS pro kamerové stanoviště

Příloha Objednávka č.OBJ_INF_40_07_00022_2019-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ■PRA HA  HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                   HHMPP07BUQSX
         MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA      Odbor informatiky
PRA
PRA

OBJEDNÁVKA                                            č. ces OBJ/INF/40/07/00022/2019

Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek, v platném
znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této
objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost

realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou
smluvní odměnu.

; Datum vystavení: 22.1.2019      Číslo VZ (kontrolní/systémové)'.
                                              Dodavatel: KH servis a.s.
 Objednatel: Hlavní městj^raha
                   zastoupenéMMM

sídlo:          ředitelem odboru informatiky                   sídlo:         Pražská 810/16
               ÍMHMP                                                          102 00 Praha 10
IČO:            Mariánské nám. 2/2                             IČO:           45279748 DIČ: CZ45279748
kontaktní       110 01 Praha 1                                 kontaktní
osoba:          00064581 DIČ: CZ00064581                       osoba:
tel. spojení:                                                  tel. spojení:
fax:                                                           fax:
e-mail:                                                        e-mail:

Název zakázky: Městský kamerový systém hlavního města Prahy

Předmět plnění:  Žádám o zajištění konektivity do Městského kamerového systému hlavního města
                 Prahy pro kamerové stanoviště č. 107023 s názvem Trojská nl.7/Na Kazance
                 umístěné na území Městské části Praha 7-Troja. Nabídka společnosti KH servis č.
                 19007 ze dne 16.01.2019.

Cena za předmět plnění bez DPH:                                                        62.528,- Kč
(cenaje maximálnía nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady                         75.658,88 Kč
Dodavatele vynaložené vsouvislosti s realizacípředmětuplněni)

Cena za předmět plnění celkem s DPH:
(DPH bude účtována podle platných právních předpisů)

Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně:                               30 dnů

Termín plnění:   30. 6. 2019

Místo plnění: Praha 7 Trója, Na Kazance 634/7,

 Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané
 hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani:

Platební podmínky:
 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena

      bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře).
 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané

      hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.
 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění včetně

      rozpisu položek dle předmětu plnění (materiál, doprava, práce, příp. výkaz odpracovaných hodin jako příloha
      faktury apod.).

                                                      Stránka 1 z 2
PRA HA  ItLAVNl MĚSTO PRAHA
        MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
IPRA    Odbor informatiky

PRA
PRA

 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový
      doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová
      Ihůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli.

Další podmínky:
 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci

      smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejněpřístupná akteráobsahuje údaje ojejích účastnících,
      předmětu. Číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text
 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu
      § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších
      podmínek.
 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejněni této objednávky v registru smluv dle zákona
      č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
      (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.
 4. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými
      dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami.
 5. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních
      dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavření objednávky zaniká.

Smluvní sankce:
 1. Při prodlení Dodavatele s předáním předmětu plnění dle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní

      pokutu ve výši 0,05 % z maximální ceny předmětu plnění včetně DPH stanovené v této objednávce, a to za každý
      započatý kalendářní den prodlení až do řádného splnění této povinnosti.
 2. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího doručení.

V Praze dne:     24 -01- 2819

Za Objednatele:                Hlavní město Praha

                               Magistrát hl.m. Prahy  ředitel odboru INF
                               Jungmannova 35/29
                               111 21 Praha 1 /43/

Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.
Potvrzení objednávky nám zašlete zpét na adresu: Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1, datovou schránkou
nebo na e-mail: infsek@praha.eu.

V Praze dne: áS-. 0-V ĎJOA^\                                              (11)

Za Dodavatele:

                               Stránka 2 z 2