Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8383775: Smlouva o poskytování služby výplatní lístek na mobilní telefon

Příloha Smlouva o poskytování služby výplatní lístek na mobilní telefon.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY
           VÝPLATNÍ LÍSTEK NA MOBILNÍ TELEFON

                                                        Č. 2018/630

      uzavřená podle ust. § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění
                                                        pozdějších předpisů

   1  ŠMLUVNĹ STRANY

   1 1 .Objednatel

      Organizace:               Krajská hygienická stanice Zlínského kraje se sídlem

                                ve Zlíně

      Adresa:                   HavlIčkovo nábřeží 600, 760 01 Zlín

      Zastoupená:               MUDr. Eva Sedláčková, ředitelka

      lČ:                       71009221

      Přidělené číslo licence:

      (dále v této smlouvě jen ,,Objednatel")

1.2   Poskytovatel

      Společnost:               Verna, a. s.

      Sídlo:                    Okružní 871/3a, 638 00 Brno

      Zastoupená:               Ing. jan Tomišek, předseda představenstva
      lČ:                       26226511

      Zapsaná:                  Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3415

      (dále v této smlouvě jen ,,Poskytovatel").

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany tuto smlouvu o poskytování
služby výplatní lístek na mobilní telefon:

2     Předmět SMLOUVY

2.1 Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje poskytovat Objednateli službu výplatní
         lístek na mobilnI telefon spočÍvajÍcÍ v zasňáni výplatních lístků na mobilní telefony
         zaměstnanců Objednatele a/nebo formou e-mailu.

2.2 Objednatel se zavazuje za tuto službu hradit Poskytovateli odměnu za dále
         stanovených podmínek.

3     Práva a povinnosti stran

3.1 Poskytovatel je povinen provést odesláni výplatních lístků vždy na pokyn Objednatele
          zadaný prostřednictvím příslušné aplikace Verna.

3.2 Poskytovatel není odpovědný za obsah výplatního lístku. Tento bude vytvořen
          aplikací Mzdy na základě dat zadaných Objednatelem do této aplikace.

                                               1
                                                                                                                                V
4  Cena -

4.1 Objednatel se zavazuje hradit za poskytnutou službu cenu, která bude určena
          na základě počtu odeslaných výplatních lístků za měsíc v souladu s ceníkem, který
          tvoří přílohu č. 1 této smlouvy.

4.2 Poskytovatel je oprávněn pro každý další rok poskytování služby upravit výši ceny
          uvedenou v předchozím odstavci o míru nárůstu spotřebitelských cen za ostatní zboží
          a služby tak, jak byly za bezprostředně předcházejÍcÍ období statisticky zjišťovány
          a oficiálně zveřejňovány Českým statistickým úřadem na jeho webových stránkách

             WWW.CZSO.CZ

5  PLATEBNÍ PODMÍNKY

5.1 Poskytovatel vystaví fakturu na cenu určenou v souladu s ČI. 4 odst. 4.1 po uplynutí
          daného ka|endářního čtvrtletí.

5.2 Objednatel uhradí peněžité závazky vyplývajÍcÍ z této smlouvy v době splatnosti 14
          dni od vystavení faktury a na účet poskytovatele uvedený na faktuře.

5.3 Objednatel je oprávněn před uplynutím doby splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu,
          která neobsahuje náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani
          z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, nebo má jiné závady v obsahu
          podle této smlouvy. Ve vrácené faktuře musí vyznačit důvod vrácení. Poskytovatel je
          v tomto případě povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově
          vyhotovit. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní doba splatnosti.
          Celá doba běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury.

6  Sankce, odstoupení od smlouvy

6.1 V případě prodlení Objednatele s úhradou peněžitého závazku vyplývajícího z této
          smlouvy je Poskytovatel oprávněn nárokovat úrok z prodlení ve výši 0,5 % z dlužné
          částky za každý, i započatý, den prodlení.

6.2 V případě prodlení Poskytovatele s dodáním výplatních lístků v dohodnutém terminu
          je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 1 % z ceny
          poskytnuté služby za dotčené čtvrtletí za každý jednotlivý případ. Smluvní pokuta
          bude započtena oproti ceně za poskytnutou službu pro dané čtvrtletí.

6.3 Poskytovatel je oprávněn požadovat po Objednateli zaplacení smluvní pokuty
          v případě Objednatelova porušeni povinnost uchovat v tajnosti obchodní tajemství dle
          ČI. 7 této smlouvy. výše smluvní pokuty činí 50.000,- KČ (slovy: padesát tisíc korun
          českých).

6.4 Poskytovatel je oprávněn požadovat po Objednateli zaplacení smluvní pokuty
          v případě, že smlouva bude později zrušena v důsledku Objednatelova porušení
          povinnosti zveřejnit smlouvu nebo její část dle ČI. 8.4. výše smluvní pokuty činí
          200 000,- KČ (slovy: pět set tisíc korun českých).

6.5 Uhrazením smluvní pokuty nebo úrokem z prodlení není dotčeno ani omezeno právo
          domáhat se náhrady škody, jež prokazatelně vznikla porušením smluvní povinnosti,
          které se smluvní pokuta týká.

                      2
6.6 Obě strany jsou oprávněny odstoupit od smlouvy v případě jejího podstatného
          porušeni, tak jak je stanoveno v § 2001 a násl. občanského zákoníku. Za podstatné
          porušení smlouvy se považuje zejména prodlení Objednatele s úhradou peněžitého
         závazku vyplývajícího z této smlouvy po dobu delší než 30 dní.

7  Ochrana dat Objednatele a obchodního

   TAJEMSTVÍ

7.1 Smluvní strany berou na vědomí, že Poskytovatel není v pozici zpracovatele
          osobních údajů ve smyslu ČI. 4 odst. 8 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
          2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se
          zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
          95/46/ES (obecné nařIzeni o ochraně osobních údajů).

7.2 Poskytovatel zároveň upozorňuje, že data jsou šifrovaná a Poskytovatel k nim nemá
          přistup.

7.3 Objednatel bere na vědomí, že veškeré informace týkajIcI se ceny předmětu plnění
          této smlouvy jsou ve spojeni s informacemi o úplném rozsahu plnění předmětu této
          smlouvy, především o počtu výplatních lístků., obchodním tajemstvím dle § 504
          občanského zákoníku, a zavazuje se je uchovávat v tajnosti v souladu se zákonem.

7.4 Objednatel v souvislosti se zveřejněním této smlouvy v registru smluv, jakož i smluv
          uzavřených na základě této smlouvy a dohod (dodatků), kterými se tato smlouva
          doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší v souladu s ČI. 8.4 této smlouvy, nezveřejní
          cenovou politiku Poskytovatele vyjma těch cen, jejichž zveřejnění je nezbytně nutné
          k tomu, aby výše uvedené smlouvy nabyly platnosti a účinnosti.

7.5 V ostatním se ohledně ochrany dat Objednatele, které mají povahu osobních údajů
          či obchodního tajemství, uplatní úprava ČI. 8 Obchodních podmínek společnosti
          Verna, který tvoří nedílnou přílohu této smlouvy. Tam, kde se v ČI. 8 obchodních
          podmínek mluví o Uživateli, je jím pro účely této smlouvy myšlen Objednatel, a tam,
          kde je odkazováno na licenční smlouvu, je myšlena tato smlouva.

7.6 Závazky smluvních stran uvedené v tomto článku trvají i po skončení smluvního
         vztahu.

8  ŽÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
          stranami. Je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jeden obdrží Objednatel a
          jeden Poskytovatel.

8.2 Obě smluvní strany jsou oprávněny tuto smlouvu kdykoliv písemně vypovědět. Délka
          výpovědní doby činí 2 měsíce a počíná běžet 1. dnem kalendářního měsíce
          následujícího po doručeni výpovědi.

8.3 Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této smlouvy neovlivní
          vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení této smlouvy. V případě, že jakékoli
          ustanovení této smlouvy by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti
          či vymahatelnosti, zavazují se smluvní strany dohodnout se na náhradě takového
          ustanovení novým, obdobného obsahu, významu a účelu.

                         3
8.4 Smluvní strany souhlasí se zveřejněním smlouvy v úplném znění, stejně jako
          s uveřejněním úplného znění smluv uzavření na základě této smlouvy a dohôd
          (dodatků), kterými se smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to zejména
          prostřednictvím Registru smluv (https://smlouvy.gov.cz/) v souladu se zákonem
          č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se
          dohodly, že uveřejnění smlouvy zajisti Objednatel nejpozději do 3 měsíců ode dne
          podpisu smlouvy. Při tom je povinen dbát, aby nedošlo ke zveřejnění takových
          informaci, které jsou ve svém souhrnu obchodním tajemstvím dle ČI. 7 této smlouvy.
          Úplné zveřejnění skutečností, které jsou ve svém souhrnu obchodním tajemstvím,
          provede Objednatel pouze na základě pravomocného rozhodnutí příslušného orgánu
          veřejné správy.

8.5 Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy:

          Příloha č. l: Ceník poskytované služby

          Příloha č. 2: Technické podmínky platné ke dni podpisu smlouvy,

          Příloha č. 3: Článek 8 Obchodních podmínek.

8.6 Příloha č. 3 je k dispozici na stránkách Poskytovatele (http://www.vema.cz/o-
          spolecnosti-ke-stazenil). Tuto přilohu je oprávněn Poskytovatel upravovat tak, aby ji
          udržoval v souladu zejména s bezpečnostními, technickými a provozními potřebami.
          O změně bude Objednatel informován na Zákaznickém webu.

8.7 Smluvní strany této smlouvy prohlašují, že se řádně seznámily s jejím obsahem,
         včetně všech příloh, který odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, považují ho za určitý
          a srozumitelný. Objednatel výslovně prohlašuje, že je seznámen s aplikacemi
          poskytovanými Poskytovatelem na základě této smlouvy k užívání, a současně
          prohlašuje, že tyto aplikace svou funkcionalitou vyhovují jeho potřebám. Na důkaz
         tohoto připojují smluvní strany vlastnoruční podpisy.

Ve Zlíně dne                               V Brně dne 21.01.2019

Krajská hygienická stanice Zlínského                Verna, a. s.
          kraje se sídlem ve Zlíně
           MUDr. Eva Sedláčková, ?6. a          Ing. jan Tomíšek
                                           předseda představenstva
                      ředitelka

                                        4
                                             Přĺloha

                                             č. 1 ke smlouvě č. 2018/630

Ceník poskytované služby

Odesláno l měsíc          1 - 99  100 - 249  250 - 499     500 - 999 1 000 - 4 999 5 000 - 9 999  10 000+

výplatní lístek

na mobilní       mVL      2,50    2,40       2,30          2,20           2,10  2,00                                               1,90

telefon

Veškeré ceny jsou uvedeny v KČ bez DPH, které bude připočteno v odpovídající zákonné výši ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

V Brně dne 14.09.2018

                                                        5
                                Přĺloha

                                        č. 2 ke smlouvě č. 2018/630
Technické podmínky platné ke dni podpisu smlouvy
výplatní lístky se odesilají z aplikace Mzdy. Na počítači, kde tato aplikace běží (serverová
stanice, ne klient) je potřeba mít povolenu odchozí komunikaci na adresu
mVLS.vypfatnilistek.cz a port 443 a dále na server gs.symcb.com port 80, kde se
kontroluje seznam zneplatněných certifikátů. SW a HW požadavky zůstávají stejné jako u
běžné instalace mezd.
výplatní lístky odcházejí na server v zašifrované podobě, pro JSON se používá šifra
AES256, pro PDF interní šifrovací algoritmus (AES128). Heslo Objednatele se nikdy
neposílá na server, takže Poskytovatel nemá přistup k obsahu uložených výplatních lIstků.

                                                              6
                       Obchodní podmínky

      společnosti Vemä, a. s., se sídlem Okružní 871/3a, 638 00 Brno, IČ 262 26 511, zapsaná
           v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3415
                                              (dále jen ,,Poskytovatel")

Tyto obchodní podmínky Poskytovatele v souladu s ustanovením § 1751 odst. l zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve z11ění pozdějších předpisů, upravují vzájemná práva
a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě licenční smlouvy na užívání programového
vybavení IS Vemä nebo v souvislosti s ní.

   V

CLI Definice pojmů

Pro účely těchto obchodních podmínek strany definují následující pojmy:

      a) aplikace Ekos - aplikace z oblasti ekonomiky,
      b) aplikace HR - aplikace z oblasti lidských zdrojů,
      C) GDPR - nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016

           o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
           pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních
           údajů)
     d) licence - oprávnění k užívání aplikací v souladu s jejich určením,
      e) licenční karta — je elektronickým ekvivalentem přílohy č. l licenční smlouvy, která
           obsahuje rozsah licence,
     f) licenční měsíc - měsíc, ve kterém se platí Poplatek za poskytnutí práva používat
           produkt dle ČI. 3 odst. 3.2 těchto obchodních podmínek, popř. Poplatek za poskytnutí
           práva používat aktuální verze dle ČI. 12.; licenční měsíc je stanoven na základě dohody
           stran,
     g) licenční smlouva - smlouva, jíž Poskytovatel poskytuje Uživateli oprávnění k užívání
           aplikací v ujednaném rozsahu a Uživatel se zavazuje poskytnout Poskytovateli
           sjednanou odměnu. Licenční smlouva je uzavírána v elektronické podobě. Je-li mezi
           Poskytovatelem a Uživatelem uzavřena smlouva také v listinné podobě a dostane-li se
           některé ustanovení uvedené v elektronické smlouvě do rozporu s ustanovením listinné
           licenční smlouvy, bude mít přednost ustanovení uvedené v listinné smlouvě.
     h) osobní číslo - osoba, která aktivně pracuje a vstupuje do výpočtu mezd, bez ohledu na
          to, zda se jedná o pracovní poměr nebo jiný vztah (DPP/DPČ, služební poměr, člen
          zastupitelstva, člen družstva, atd.), a v konkrétním měsíci odpracovala alespoň jeden
           den, případně alespoň jeden den neodpracovala (dovolená, dočasná pracovní
          neschopnost, atd.).
     i) programového vybavení IS Verna - autorské dílo chráněné příslušnými právními
          předpisy,
     j) Referenční dokumentace - sestává z elektronické dokumentace, která je v online podobč
          dostupná z aplikaci, školících materiálů, TccllnickÝch a provozních podinínek a pokynů
          na Zákaznickém webu,
     k) Uživatel - nabyvatel licence,
     l) verze distribučního baličku - je dána číselnou trojicí ve formátu GG.VV.MM, kde GG
          je generační číslo verze (mční se při podstatných změnách aplikace nebo modulu), VV
          je číslo verze a MM je číslo modifikačních a inovačních úprav,
     m) Zákaznický web - adresa htt]}s://zakaznik.velna.cz/. Uživatel má zajištěn přístup na
       Zákaznický web, na který je třeba se nejprve registrovat postupem uvedeným na vstupní
       stránce, a je povinen jej průběžně sledovat, pokyny zveřejněné na Zákaznickém webu
       jsou součástí Referenční dokumentace.

Čl.2 Licenční podmínky

2.1 Uživateli se poskytuje licence zvoleného produktu v jím zvoleném rozsahu. Licenci
           nabývá uhrazením prvního poplatku za poskytnutí práva používat produkt dle ČI. 3 odst.
           3.2 těchto obchodních podmínek, za následující měsíční poplatky získává oprávnění
           používat verze produktu aktuální pro dané období.

2.2 Licence se poskytuje jako nevýhradní, omezená územím České a Slovenské republiky,
           množstevním rozsahem určeným u aplikací HR počtem osobních čísel a u aplikací Ekos
          počtem řádků v účetním deníku za fiskální rok.

2.3 Poskytnutí licenčních práv může být podmíněno dodáním licenčních podkladů.

  ¶0

Cl.3 Platební podmínky

3.1    Ceny jsou dány platným ceníkem Vemä, který je k dispozici na vyžádání v sídle
3.2     společnosti.
3.2.1
3.2.2  Poplatek za poskytnutí práva používat produkt
3.2.3
       U aplikací HR se poplatek určuje s ohledem na počet osobních čísel, u aplikací Ekos se
3.2.4   určuje podle počtu řádků v účetním deníku za fiskální rok.

3.2.5  Poplatek je stanoven za měsíc využívání. Poplatek se hradí čtvrtletně předem. V případě
        pořízení v průběhu kalendářního čtvrtletí uhradí Uživatel odpovídající počet měsíců
        do konce daného čtvrtletí, dále následují čtvrtletní platby.

       Faktura na uhrazení poplatku bude vystavena v prvním mčsíci daného kalendářního
        čtvrtletí se splatností 14 dni od vystavení. Poplatek se hradí na účet uvedený na faktuře.
        Faktura bude vystavena v elektronické podobě v souladu s ustanovením § 26 odst. 3
        zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
        Uzavřením licenční smlouvy Uživatel uděluje souhlas pro veškerá použití daňového
        dokladu v elektronické podobě.

       Uživatel je oprávněn před uplynutím doby splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu, která
        neobsahuje náležitosti daňového dokladu dle zákona o dani z přidané hodnoty, nebo má
       jiné závady v obsahu podle smlouvy. Ve vrácené faktuře musí vyznačit důvod vrácení.
        Poskytovatel je v tomto případě povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo
        nově vyhotovit. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní doba splatnosti.
        Celá doba běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury.

       výše poplatku může být na začátku každého dalšího roku užívání upravena o meziroční
        míru nárůstu spotřebitelských cen za ostatní zboží a služby tak, jak budou pro
        bezprostředně předcházející období statisticky zjišt'ovány a oficiálně zveřejňovány
        Českým statistickým úřadem na jeho webových stránkách _www.czso.cz.
 3.3 Změna rozsahu licence

3.3.1 HR

Při změně rozsahu licence (změna v počtu osobních čísel, rozšíření o další aplikace atd.) se
vychází z rozdílu cen po změně a před změnou rozsahu licence. Je-li rozdíl kladný, Uživatel
hradí doplatek a přiměřeně se mění výše následně účtovaných poplatků. Je-li rozdíl záporný,
poplatek hrazený Uživatelem se na základě jeho žádosti přiměřeně sníží.

3.3.2 Ekos

Pokud dojde v průběhu fiskálního roku k překročení počtu řádků v účetním deníku dle
zvoleného tarifů, Uživatel uhradí rozdíl v ceně mezi překoCeným tarifem a nejbližším vyšším
tarifem za uplynulé měsíce aktuálního fiskálního roku. Po zbylé měsíce aktuálního fiskálního
roku Uživatel hradí cenu dle vyššího tarifů. Pro dalŠí fiskální rok má Uživatel možnost změny
tarifu. Pokud tak neučiní, hradí nadále poplatek dle vyššího tarifů.

Čl.4 Práva a povinnosti stran

4.1 Uživatel se zavazuje, že během využívání aplikací Vemä bude:

          a) používat aplikace způsobem uvedeným v Referenční dokumentaci a postupovat
                v souladu s touto dokumentací,

          b) používat verze aplikací platné pro zpracovávané období,
          c) vytvářet pouze záložní či archivní kopii aplikací, je-li nezbytná,
          d) oprávněn činit si kopie Referenční dokumentace jen pro vlastní potřebu.
4.2 Uživatel není oprávněn:

          a) bez předcházejícího písemného souhlasu Poskytovatele jakýmkoliv způsobem
                poskytnout licenci třetím osobám či jinak zpřístupnit aplikace třetím osobám,

          b) zasahovat do binárního kódu ani zdrojového kódu aplikací tam, kde je dostupný, ani
               jinak s nim manipulovat; nesmí zejména upravovat či jakkoliv měnit aplikace,
                rozmnožovat či zpracovávat kód atd.,

          C) zkoumat, studovat či zkoušet fůnkčnost aplikací za účelem zjištění myšlenek
                a principů, na nichž jsou založeny,

          d) oprávněně vytvořené záložní či archivní kopie aplikací rozšiřovat,
          e) oprávněně vytvořené kopie Referenční dokumentace rozšiřovat, do Referenční

                dokumentace zasahovat či s ní jinak neoprávněně zacházet.
          4.3 Poskytovatel se zavazuje udržovat aplikace v souladu s aktuální legislativou, která

                dopadá na standardní fůnkcionality produktu a fůnkcionality, o které byl produkt
                rozšířen po vzájemné dohodě Uživatele a Poskytovatele.

Čl.5 Distribuce aplikací

5.1 Aplikace jsou distribuovány formou distribučních balíčků. Každý distribuční balíček je
         označen identifikátorem aplikace a verzí distribučního balíčku.

5.2 Distribuované balíčky jsou Uživateli k dispozici následujícími způsoby:

         a) stahováním pomocí programů Vemä Start nebo Vemä Správce z distribučního
               serveru Vema.

         b) stahováním na Zákaznickéin webu \' sekci Produkty.
Cl.6 Záruka, Odpovědnost za škodu

6.1 Poskytovatel výslovně odpovídá za to, že aplikace mají ke dni uzavření této smlouvy
          vlastnosti, které umožňují jejich řádný provoz v souladu s Referenční dokumentací.

6.2 Na fůnkčnost dodaných aplikací poskytuje Poskytovatel po celou dobu užívání záruku.
          Tato záruka zahrnuje závazek Poskytovatele, že dodané aplikace:

          a) nemají právní vady,
          b) jsou schopny rutinního provozu v běžné provozní Činnosti Uživatele na datech

                Uživatele,
          C) budou pracovat podle Referenční dokumentace,
          d) poskytnou výstupy nebo podklady pro výstupy, které budou v souladu s platnými

                a účinnými právními předpisy.

          Záruka je podmíněna úhradou Poplatku za poskytnutí práva používat produkt dle ČI. 3
          odst. 3.2 těchto obchodních podmínek, popř. Poplatku za poskytnutí práva používat
          aktuální verze dle ČI. 7.za dané období.

6.3 Žádná ze smluvních stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcnč
          nesprávného nebo jinak chybného zadání, které obdržela od druhé smluvní strany.

6.4 Poskytovatel neodpovídá za škodu vzniklou:

          a) v důsledku použití aplikace v rozporu s Referenční dokumentací,
          b) tím, že s aplikací pracují lidé bez příslušných odborných znalostí,
          C) tím, že vady aplikací nebyly Uživatelem včas oznámeny.

6.5 Poskytovatel dále nemůže zaručit, že aplikace budou zcela v souladu s představami
          Uživatele a budou absolutně bezchybné.

6.6 Náhrada škody se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, přičemž
          maximální výše náhrady škody odpovídá pořizovací ceně aplikace.

Čl.7 Reklamace

7.1 V případě průkazným způsobem ohlášené reklamační vady v průběhu záruční doby je
          Poskytovatel povinen bez zbytečného odkladu zahájit práce na jejím vyřešení.
          Vyřešením reklamace se rozumí podle povahy vady její odstranění nebo stanovení
          dalšího postupu, který umožní užívání aplikací bez výrazných omezení až do úplného
          odstranění vady.

7.2 Za průkazný způsob ohlášení vady se považuje vyplnění a odeslání formuláře na adrese
          http://c.s.vein.a.cz nebo Zákaznickém webu nebo ohlášení vady na pracoviště
          Poskytovatele tzv. Centrum služeb na tel.: 530 500 500 v pracovní dny v době od 8.00
          hod. do 17.00 hod. Reklamace zadané mimo uvedenou dobu se považují za zadané v
          8.0 hod. nejblíže následujícího pracovního dne. Pokud do 15 minut od ohlášení vady
          pomocí formuláře Uživatel neobdrží e-niailem potvrzení, ohlásí vadu prostřednictvím
          výše uvedené telefónni linky.

7.3 Neoznámil-li Uživatel vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné
          prohlídce a dostatečné péči zjistit, pozbývá práva z vadného plnění.

Čl.8 Ochrana obchodního tajemství a osobních údajů, mlčenlivost

8.1 Poskytovatel nemá běžně přístup k datům Uživatele, jenž jsou zpracovávány IS Verna.
          Tento přístup se realizuje pouze v případě servisního či jiného poradenského zásahu ze
          strany Poskytovatele výlučně na základě žádosti Uživatele.

8.2 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech údajích a informacích
Uživatele, které jsou obchodního, finančního, právního, účetního, organizačního,
technického, bezpečnostního či jiného charakteru, které mají povahu osobních údajů
ve smyslu GDPR či obchodního tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku,
s nimiž přijde do styku v rámci realizace požadavků Uživatele týkajících se zejména
technické podpory a úprav IS Verna (dále jen ,,Informace Uživatele"). Poskytovatel se
zavazuje s Informacemi Uživatele nakládat v souladu s příslušnými právními předpisy

8.3 Smluvní strany berou na vědomí, že Poskytovatel není v pozici zpracovatele osobních
         údajů ve smyslu ČI. 4 odst. 8 GDPR.

8.4 Poskytovatel se zavazuje, že zachová mlčenlivost o všech Informacích Uživatele. Tato
         povinnost zahrnuje závazek Poskytovatele, že Informace Uživatele nesdělí bez souhlasu
         Uživatele třetí osobě a zamezí neoprávněnému přístupu třetích osob k nim, nevyužije je
         ve prospčch svůj či třetí osoby a nebude s nimi nakládat jinak, než za účelem, pro který
         mu byly zpřístupněny.

8.5 Poskytovatel prohlašuje, že Informace Uživatele zpřístupní pouze těm svým
         zaměstnancům a spolupracovníkům, jimž je třeba je zpřístupnit za účelem splnění
         požadavku Uživatele a pouze v nezbytně nutném rozsahu.

8.6 Poskytovatel se zavazuje, že zaváže k povinnosti mlčenlivosti uvedené v odst. 8.4
         všechny své zaměstnance a spolupracovníky, kteří přijdou s Informacemi Uživatele
         do styku v rámci plnění svých pracovních či smluvních povinností.

8.7 Poskytovatel nebude vytvářet kopie Informací Uživatele či je jinak reprodukovat,
         nebude-li to nezbytně nutné ke splnění účelu, za nímž mu byly zpřístupněny. V takovém
         případě kopie uchová pouze po dobu nezbytně nutnou ke splnění uvedeného účelu.

8.8 Povinnost mlčenlivosti uvedená v odst. 8.4 tohoto článku se netýká informací, které:

a) jsou veřejně známými informacemi,

b) Uživatel sám zpřístupnil či zpřístupní veřejnosti,

C) inčl Poskytovatel prokazatelně k dispozici již před jejich zpřístupněním ze strany

Uživatele.

d) Poskytovatel získá později nezávisle na Uživateli, a aniž by tím porušil některou

z povinností stanovených v tomto článku,

e) je Poskytovatel povinen sdělit na základě povinnosti vyplývající ze zákona,

f)  Poskytovatel sděluje soudu či jinému orgánu veřejné moci v rámci soudního,

správního řízení či jiného řízení.

8.9 Poskytovatel se zavazuje, že v případě, že by zjistil, že z jeho zavinění došlo k porušení

zabezpečení Informací Uživatele, které mají povahu osobních údajů, ve smyslu ČI. 4

odst. 12 GDPR, bude o tom informovat Uživatele formou odeslání e-mailové zprávy

na registrovaný licenční e-mail bez zbytečného odkladu po tomto zjištění.

8.10 Povinnost mlčenlivosti uvedená v odst. 8.4 týkající se Informací Uživatele
          zpřístupněných Poskytovateli během účinnosti licenční smlouvy jakož i povinnost
          k náhradě škody dle předchozího odstavce přetrvá i po ukončení účinnosti licenční
          smlouvy.

Čl.9 Trvání smlouvy

9.1 Dobu trvání licenční smlouvy určují smluvní strany v licenční smlouvě.

9.2 Obě smluvní strany mají právo licenční smlouvu písemně vypovědět. Délka výpovědní
          doby činí 2 měsíce a počíná běžet l. dnem kalendářního měsíce následujícího
          po doručení výpovědi.
9.3 Poskytovatel je oprávněn v případě podstatného porušení licenční smlouvy ze strany
          Uživatele, zejména pak jestliže je v prodlení se zaplacením ceny delším než 30 dnů nebo
          v případě poškození autorských práv poskytovatele odstoupit od smlouvy.

9.4 Uživatel je oprávněn odstoupit od licenční smlouvy v případě jejího podstatného
          porušení Poskytovatelem tak, jak je uvedeno v příslušných ustanoveních občanského
          zákoníku.

ČLIO Upozorne'WniV

Poskytovatel upozorňuje, že může udělit licenci pouze k vlastním aplikacím. Oprávnění
k užívání operačních systémů a jiných aplikací, k nimž majetková práva vykonávají třetí osoby,
které jsou nezbytné k zprovoznění a užívání aplikací Poskytovatele, si musí Uživatel zajistit
samostatně.

   V

CLil Volba práva, řešení sporů

11.1 Smluvní vztah mezi stranami a veškeré právní pomčry a vztahy vzniklé z licenční
          smlouvy se řídí českým právním řádem.

11.2 Veškeré spory vzniklé z licenční smlouvy a v souvislosti s ní budou rozhodovány, před
          obecným českým soudem, jehož příslušnost bude určena podle právních předpisů Ceské
          republiky.

Čl.12 Přechodná ustanovení

12.1 Zákazníci, kterým byla poskytnuta licence podle předchozí licenční politiky, tj. politiky
          platné do 31. 8. 2015, mohou nadále pokračovat ve využívání aplikací pořízených
          do 31. 8. 2015 dřívějšími formami:

12.1.1 Pořízení aplikací

          Uživateli byla za poplatek poskytnuta licence, jedenkrát ročně hradí poplatek
          za poskytnutí práva používat aktuální verze. Jeho výše Činí 25 % z pořizovací ceny
          aplikací, není-li dohodnuto jinak. Faktura na uhrazení poplatku bude vystavena
          v licenčním měsíci se splatností 14 dní od vystavení. Uhrazením poplatku uživatel
          získává oprávnění užívat aktuální verzi aplikací na další rok. výše poplatku může být
          upravena o meziroční míru nárůstu spotřebitelských cen za ostatní zboží a služby tak,
         jak budou pro konkrétní období statisticky zjišt'ovány a oficiálně zveřejňovány Českým
          statistickým úřadem na jeho webových stránkách www.czso.cz.

12.1.2 Pronájem aplikací

          Uživateli se za poplatek poskytuje licence na kalendářní Čtvrtletí, po jehož uplynutí lze
          licenci prodloužit na další čtvrtletí uhrazením poplatku na toto čtvrtletí. Poplatek
          za využívání aplikací je stanoven ve výši 10 % z pořizovací ceny aplikací. Dohodou
          stran může být výše stanovena odchylně. Faktura na uhrazení poplatku bude vystavena
          vždy v prvním měsíci příslušného kalendářního čtvrtletí se splatností 14 dní
          od vystavení. Uhrazením poplatku uživatel získává oprávnění užívat aktuální verzi
          aplikací na dané čtvrtletí. V případě získání licence během čtvrtletí se poplatek poměrně
          krátí. Na začátku dalšího roku využívání aplikací může být výše poplatku upravena
          o meziroční míru nárůstu spotřebitelských cen za ostatní zboží a služby tak, jak budou
          pro konkrétní období statisticky zjišt'ovány a oficiálně zveřejňovány Českým
          statistickým úřadem na jeho webových stránkách www.czso.cz.
12.2 Budou-li mít uživatelé uvedení v tomto článku zájem na pořízení dalších aplikací, lze tak
          učinit pouze v souladu s aktuálně platnými obchodními podmínkami.

ČI. 13. Závěrečná ustanovení

Poskytovatel je oprávněn tyto podmínky v přiměřeném rozsahu měnit, tak jak je stanoveno
v § 1752 občanského zákoníku, přičemž změna bude Uživateli oznámena prostřednictvím
Zákaznického webu. Pokud nebude Uživatel se změnou souhlasit, má právo ji odmítnout
a smlouvu vypovědět ve výpovědní době určené smlouvou.

V Brně dne 1. 7. 2018