Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8390111: Objednávka - stavební úpravy kanceláří v 1. a 2. patře budovy OSSZ

Příloha 4800006094.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        W                  ČESKÁSPRÁVASOCIÁLNÍHOZABEZPEČENÍ
                   PRACOVIŠTĚOSTRAVA
čssz
                   Zelená 3158/34a, 70200 Ostrava

OBJEDNÁVKA č. 4800006094                             Dobré stavby, s.r.o.
                                                     Serafinova 396/9
édresa příjemce faktury:                             719 00 Ostrava—Kunčice

CSSZ pracoviště Ostrava                              IČ; 25828495
Zelená 3158/3421
702 00 Ostrava                                       DIC:

IČ: 00006963                                         datum objednávky:          04.03.2019
                                                     číslo smlouvy:             10.04.2019
Bankovní spojení: 10006—77920761/0710                dodací lhůta:

vyřizuje: _                                          Vaše číslo dodavatele u nás: 528693

Utvar: oddělení vnitřní správy                       Platpodm.: Splatnost faktur činí 14 dnů ode dne
Tel.:                                                doručení.
Fax:
Email:

Adresa příjemce zboží/služby:

OSSZ F 'dek—Místek
              t.č

Palackého 115
738 01 Frýdek-Místek

Na základě úplné a cenově nejvýhodnější nabídky objednáváme u Vás stavební úpravy 12ti kanceláří a
místností v 1.NPa 2.NP OSSZ Frýdek-MístekJedná se o odstranění keramických obkladů, starých
umyvadel, úpravy zdiva, provedení výmalby, úprava podlahových krytin včetně všech nutných výdajů,
včetně dopravy a ekologické likvidace odpadu.

Pol. Materiál      Označení                Cena za jednotku vč. DPH                  Hodnota vč. DPH
    Obj.množství              Jednot.

00010              ZOO/FM/stavební úpravy kanceláří

       1,000                    Jedn.výk.            200.859,00                                200.859,00

Cena je stanovena dohodou dle zákona č. 526/1990 Sb., ve znění pozdějších předpisů,

v celkové výši do  200.859,00 Kč vč. DPH,

a to tak, že tato nabídková cena je cenou nejvýše přípustnou.
Smluvní vztahy se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku v platném a účinném

znění
Objednávka, jejíž hodnota přesáhne částku 50 000 Kč bez DPH, bude včetně akceptace objednatelem uveřejněna v

souladu se zákonem č. 340/2015 Sb.,o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto

smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění platném a účinném.

Objednávka, jejíž hodnota přesáhne částku SO 000 Kč bez DPH, nabyde účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru

smluv, přičemž veškeré plnění dle této objednávky lze poskytnout až po nabytí její účinnosti.

Dodavatel je povinen uvést, jaké části objednávky a z jakého právního důvodu není možno uveřejnit. Pokud
dodavatel žádnou část objednávky či právní důvod neuvede, bude objednatel oprávněn uveřejnit objednávku jako

celek včetně akceptace a všech příloh.

Pokračování na další straně...
Dobré stavby, s.r.o.                              Objednávka / datum
Serafinova 396/9                                   4800006094 / 04.03.2019
719 OO Ostrava-Kunčice

Pol. Materiál    Označení                         Cena za jednotku vč. DPH         Hodnota vč. DPH
    Objmnožství            Jednot.

                                                  Schvaluje: ......
                                                                    řed' el dboru

Požadavek na dodav„Ed:eier—w-m—g.w

Žádáme o vráceníjednoho vyhotovení objednávky s fakturou. Na přepravním nebo dodacím listě a faktuře uvá-
dějte vždy číslo objednávky. Pokud nebudou spiněny výše uvedené požadavky bude faktura vrácena
k doplnění. Zároveň dojde k prodloužení doby splatnosti.

Potvrzení objednávky:

Tuto objednávku potvrzuji a zavazují se objednané plnění v souíadu 5 touto objednávkou poskytnout.

Dne:                                              Razítko, podpis
          5.3.2019

 —- Jednatel

................................................

         Jméno, funkce

                                                                                                    Strana 2 z 2