Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8392339: Dodatek č. 1 - Smlouva o dodávkách teplých jídel - pro klienty PSP

Příloha Smlouva_dodávka_teplých_jídel_pro_klienty_PSP_zveřejnit.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dodávkách teplých jídel

Podnikatel:
Marek Racek
s místem podnikání: jasanová 235, Štěnovice 332 09
Provozovna: jídelna Racek, Dolní Lukavice 196
lČ: 61143553
DIČ:
bankovní spojení:
podnikající na základě živnostenského oprávněni vydaného Městským úřadem v Přešticích

(dále jen dodavatel)

a
město Přeštice
se sídlem Masarykovo nám 107, Přeštice
zastoupené starostou Mgr. Karlem Naxerou
lČ: 00257125

(dále jen odběratel)

se v souladu s ust. § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění,
dohodli na této

                         kupní smlouvě o dodávkách teplých jídel

pro organizační složku města Pečovatelská služba Přeštice.

                                                                                                                                                                                                                                                0

                                                 Předmět smlouvy

1. Dodavatel se zavazuje dodávat odběrateli pro stravování klientů Pečovatelské služby
    Přeštice teplá jídla (dále jen obědy) v počtu 15 - 25 jídel denně v pracovních dnech v

místě
    plněni, kterým je provozovna dodavatele.

2. Dodavatel se zavazuje předávat obědy každý pracovní den v 8:30 hodin.
3. Dodavatel se zavazuje dodržet skladbu obědů takto: denně polévka a hlavni jídlo.

     výběr musí být zajištěn minimálně ze dvou hlavních jídel, a to minimálně 10 dnů předem.
4. Dodavatel prohlašuje, že je oprávněn k podnikatelské činnosti dle předmětu této

     smlouvy.

                                                               íl.
                                                      Sjednaná cena

1. Cena jednoho oběda se sjednává ve výši 55,- KČ včetně DPH. výše DPH bude
       upravena v závislosti na její změně dle platné zákonné úpravy.
2. Odběratel se zavazuje hradit cenu za odebrané obědy měsíčně na základě faktury
      odpovjdajÍcÍ počtu skutečně odebraných obědů vystavené dodavatelem se splatností
      14 dnů.

                                                                 III.
                                               Závěrečná ustanoveni

1. Tato smlouva se uzavírá s účinností od 1. 6. 2015 na dobu neurčitou.
2. Smlouva může zaniknout písemnou dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí,

     a to i bez uvedení důvodu, přičemž výpovědní lhůta Činí 30 dnů a počíná běžet ode dne
    doručení písemné výpovědi druhé strany.
3. jakékoliv změny této smlouvy je možno učinit jen písemnými dodatky podepsanými
    oběma smluvními stranami.
4. Ve věcech neupravených touto smlouvou platí ustanovení Občanského zákoníku.
5. Smlouva byla vyhotovena ve 3 stejnopisech, z nichž jeden obdrží dodavatel a dva
     odběratel.

V přešticích d'"' 2 6, US. 2015  Ve Štěnovicích dne:

                                                      ,u.£ o?M,r

            odběratel             dodavatel.
zastoupený Mgr. Karlem Naxerou   Marek R ek

         starostou města