Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8407607: Kupní smlouva - Vrtačka vzduchová pro ortopedii

Příloha RS - PR_148_2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        šžäšěatstša šˇżemarınšca tšstšašža ˇ/                                                                                                   Ev'dencm C's'o

      tšżaněvitnva nt'fiar'ššzace                                                                PRI /Ű/g                                              [IČ/67 ÚĹŠ 'fi/Í

      Kupní smlouva                                                                             poř. číslo                                            rok pracoviště

                                                                                                VZ/1/2019 2019                                                   OVZ

    Vuuszyathavonřdeonnvoáecneínn§íížve2ý0s7ule9vedadkuennáVésehleřoedjnudéjínczeíac,hkámOzěkbsyčícaenskaéhrookzuá,koonzínkauč, eZnáýkm. či.  Smluvními Stranami, dle
                                                                                                                                              89/2012 Sb., a na Základě

    Smluvní strany

    HSC Industry, spol. S r. O.
    Se sídlem:
    zastoupená:          Gogolova 275/24, 400 04 Trmice                                         nad                                           Labem,  oddíl  C,  vložka  č.  14
    Zapsaná v obchodním  Irnegjs. tJříaknuevmedHeonfémmanueKmr,ajMskBéAh,ojeSdonuadtuelvemÚstí

    554

IČO:                     25043382
DIČ:                     0225043382

Peněžní ústav:           Raiffeisen Bank a.S.

Číslo účtu:

dále jen prodávající

oMrčZZMSe.eřarogí2ěeszSri5tsegasíotd0nvitrusslás9aeptkkrc/mea1uoáenc0:ssáninl1pe:ee4ozss/ms3ekk2nyoéíthcmoZonveaiZkctdareeaMnNslejetDeeUu,mpzs2Dčdi1totjrr.er.c.aalnM5sPvvi.točaeSvntt2a,Knrí0epíS81c7mřh419tías,4U8tsp7u/phlě42utřláií/0žvgs2reAkepn0b,měoí1h7vv8r,ok2oářoz8zemevohd8áědori0tgsndeotaeOnlarengus2mOatit3zírnms.aaitzv0rcaaa5oecv-.dM2eyb0,oo1nZrre8auřzvizvasoZepkvdsáZaranacOněívásnolitítsrvnantciivácnahstavloeívddeKnnrýZacínjhrsěnknréoíhrzueohsjosnútdeřřsníakeuduntu;íí

IČO:                oo 63 51 62
DIČ:                CZ oo 63 51 62

Peněžní ústav:      Československá obchodní banka a.s., hlavní pobočka Ostrava

Číslo účtu:

dále jen kupující

l. Předmět smlouvy

1.    Smluvní strany Se dohodly na tom, že     jejich Závazkový vztah Se bude                                                                 řídit touto Smlouvou a
      příslušnými ustanoveními Občanského      Zákoníku, Zák. č. 89/2012 Sb.,                                                                 ustanoveními o kupní
      smlouvě dle § 2079 a následujícími.

2. špZSPkbrmřoooelsdždoítymu,řevnědokattuneeZmicrdbétoávkžlíeuíjm.eppnřpepíosřSenvmděěmřleooěznuntéveahymčojeenzkéZao,ámuvapěapěszřet,enkvapépnřsrceotecdnhákaávuznapíějuíjcnjívíachlaíohskotdunopivcdukajmíétcííkpshurtoěápvupopjíloncktíěvmnnrězuí,meznSubý.temoVjnžlaěípsjřtae-nkvicomzkeéotnívmepitbréáevzZVopběeockčžie,íí

ìč/Š

Nemocnżčnl SSSÍQGA
725i Sí) (Jstrava »v šfzoasm Qstrššva
 Městská nemůžeme Qstravšž,

 přšagiěvková orgaušrıace

     Předmětem kupní Smlouvy je také Sjednání kupní ceny, platebních podmínek, postupu při
     předání a převzetí Zboží, Odpovědnosti Za vady a jakost, Zámky, Spolu Se Stanovením dalších
     závazků Smluvních stran.

     Kupující Se zavazuje zboží, které je předmětem koupě, řádně dodané a Se všemi doklady dle

     podmínek Sjednaných touto kupní Smlouvou, od prodávajícího převzít a zaplatit kupní cenu
     Smlouvou určenými platebními podmínkami.

      Předmět koupě

     Předmětem Smlouvy je dodávka Zboží: „Dodávka operačních vrtaček včetně pozáručního
     Servisu, 4. část - Vrtačka vzduchová pro oddělení ortopedie
     Název/typ: označení Zboží-výrobku přístroje Vrtačka vzduchová pro oddělení ortopedie

          výrobní model: PowerPro
     počet kusů: 1 Sestava
     výrobce: ConMed Linvatec
     Za podmínek dále Smlouvou podrobně určených. Přesná a podrobná Speciñkace Zboží včetně
     dodávaného příslušenství je provedena věcně i cenově Přílohou Smlouvy č. 1, která je její
     neoddělitelnou součástí. Na zboží bude uvedena Značka CE včetně čísla notifikované osoby.
     Prodávající Se zavazuje dodat kupujícímu zboží takto určené jako předmět koupě dle podmínek
     kupní smlouvy.
     Prodávající je povinen Spolu se Zbožím dodat veškeré doklady, které jsou potřebné k převzetí a
     užívání zboží, k účelu, ke kterému je určeno, zejména:
     a) EU - prohlášení o shodě dle Směrnic EU 93/42/EEC v platném Znění 2007/47/EC,
     b) návod k použití v českém jazyce, v tištěném vyhotovení a elektronické podobě na CD,
     c) Záruční list, Originální dokumentaci výrobce,
     d) instalační protokol potvrzující, že dodaný přístroj (Sestava) je instalován v souladu

          S platnou legislativou, technickou legislativou a pokyny výrobců a je funkční.
     Součástí prodeje Zboží je zajištění dopravy do místa plnění, instalace dodaného Zboží podle
     pokynů výrobce v Souladu s platnou legislativou, technickými předpisy a předpisy o bezpečnosti
     práce, předvedení a předání funkčního předmětu smlouvy. Dále prodávající provede Zaškolení
     obsluhy a vyhotovení zápisu o zaškolení na formuláři kupujícího. Součástí dodání přístroje je
     provádění bezplatného záručního servisu po dobu 24 měsíců od předání předmětu
     v požadovaném rozsahu.
     Prodávající je Zavázán dodat nové, nepoužité Zboží, které není zatíženo právy třetích osob.

     Doba a místo plnění, základní dodací podmínky

      Prodávající Se Zavazuje dodat kupujícímu Zboží, které je předmětem koupě, ve lhůtě do 60
     kalendářních dnů od uzavření kupní Smlouvy, pokud Se Smluvní strany nedohodnou jinak.
      Prodávající je povinen Oznámit dodání Zboží do místa plnění, nejméně 2 pracovní dny před
     jeho dodáním.
     Místem plnění dodání přístroje je Městská nemocnice Ostrava, příspěvková organizace,
     Nemocniční 898/2oA, 728 80 Ostrava - Moravská Ostrava. O předání a převzetí Zboží, které je
     Zdravotnickým prostředkem, bude sepsán předávací protokol, k jehož podpisu je kupujícím
     pověřen vedoucí oddělení BMI Spolu S vedoucím klinického pracoviště, pro které je
     zboží/přístroj určeno. Součástí předávacího protokolu budou příslušné doklady, např.:

219

Nemocniční SáB/QOA

725i 80 Ostrava ~ ívìoravskéš Getrava
     ,v

  ăzšéstžzšká nemocnice Qsżršws,

› příspěvková nrgaššiššaežš

0.....    EU - prohlášení o shodě
          Záruční listy
          Návod pro údržbu a obsluhu zařízení
          Provozní deník Zařízení, pokud je jeho Vedení výrobcem předepsáno
          Doklad o Zaškolení obsluhy
          Kopie dokladu O proškolení prodávajícího dle § 56 Zák. č. 268/2014 Sb.

      Kupující je oprávněn při převzetí vadné plnění odmítnout a Zjevné vady co do množství ihned
      vyznačit do protokolu nebo nesrovnalosti odstranit Zápisem Se zástupcem prodávajícího.
      Povinnosti prodávajícího je při plnění Závazků dle Smlouvy dodržet všechny platné Zákony,
      normy a vyhlášky předepsané pro daný druh zboží a účel jeho použití.

      Prodávající je povinen předat Zboží Způsobem přiměřeným jeho provedení, do předání
      odpovídá Za jeho Zajištění proti poškození nebo Znehodnocení, přitom postupuje samostatně
      nebo podle Zvláštních dispozic kupujícího.

      Kupující vyžaduje předání funkčního zboží (věci) jako podmínku pro úhradu kupní ceny,
      předávací protokol bude v kopii přílohou faktury.

      Dokladem o předání přístrojů je Protokol o předání a převzetí Zboží, který je také dokladem o
      počátku záruční doby Sjednané Smlouvou. Zpracování předávacího protokolu Zajistí
      prodávající.

      Kupující vyžaduje, aby prodávající zajistil poučení svých Zaměstnanců a tito byli Zavázáni
      Zachovat v mlčenlivostì veškeré informace o pacientech kupujícího, se kterými Se seznámí při
      plnění Smlouvy i jen nahodile.

IV. Kupní cena a platební podmínky
 1. Kupní cena Sjednaná při podpisu smlouvy je Závazná a jakákoli úprava ceny je možná jen na

      základě odůvodnění a dohody smluvních Stran o takové změně. Cena Zboží, které je předmětem
      koupě činí:

                       lt. část - Vrtačka vzduchová pro oddělení Chirurgie

        Cena celkem bez DPH (v Kč)  DPH (v Kč)  Cena celkem vč. DPH (v Kč)

                       L2. část - Vrtací bateriová sestava Ortopedie

        Cena celkem bez DPH (v Kč)  DPH (v Kč)  Cena celkem vč. DPH (v Kč)

        Ĺ3. část ~ Vrtací bateriová sestava Ortopedie - Operační sál

        Cena celkem bez DPH (v Kč)  DPH (v Kč)  Cena celkem vč. DPH (v Kč)

                       M. část - Vrtačka vzduchová pro oddělení Ortopedie

        Cena celkem bez DPH (v Kč)  DPH (v Kč)  Cena celkem vč. DPH (v Kč)

        471 583                     99 032      570 615

Nemá crišćnš 898i20fš
 tššíěšatašflá nemšžéešee ăšëëırava,
 přšžšpěvkavá erganězaee

     Sjednaná cena je cenou konečnou, vč. všech souvisejících poplatků, Za dodání do místa plnění

     včetně instalace, příp. montáže, uvedení do provozu /vyzkoušení, proškolení uživatelů a Služeb
     po dobu Záruky/ Se všemi poplatky, nedohodnouˇli Se Smluvní Strany jinak. Dodávka musí být
     vybavena potřebným spotřebním materiálem alespoň pro předvedení všech funkcí.
     Prodávající vyhotoví v den nebo po převzetí Zboží, daňový doklad (fakturu). Splatnost faktury je
     Stanovena na 30 dnů po převzetí předmětu koupě.
     Faktura /jako účetní a daňový doklad/ musí obsahovat předepsané náležitosti běžného
     daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů:

     a) Označení faktury a její číslo,

     b) označení Obchodní firmy, místo podnikání-sídlo, přesný údaj prodávajícího jeho Zápísu
          v Obchodním rejstříku nebo 'iný údaj O registraci, Opravňující k podnikání,

    c) identifikační číslo /IČ/ a DIĚ prodávajícího,

     d) bankovní spojení a číslo účtu prodávajícího, na který má být placeno,

    e) označení kupujícího/nemocnice: název, sídlo, IČ a DIČ,

     Í) přesné označení Smlouvy včetně čísla Spolu S určením Zboží, množství, ceny a fakturované
          částky,

     g) datum Vystavení a Odeslání faktury,
     h) datum uskutečnění Zdanitelného plnění,
     i) Splatnost v Souladu se Smluvně Stanovenou lhůtou.
     Kupující vyžaduje, aby prodávající uvedl na daňovém dokladu přesné označení smlouvy, na
     základě které je dodání realizováno. Přílohou daňového dokladu při dodání Zboží musí být
     potvrzený předávací protokol.
     Kupující je oprávněn fakturu vrátit, a to do data Splatnosti
     0 obsahuje-li nesprávné cenové údaje
     0 Obsahuje-li nesprávné náležitosti
     0 chybí-li k faktuře některé z náležitostí nebo dohodnuté přílohy
     Úhrada dohodnuté ceny bude prováděna bezhotovostním platebním Stykem. Za úhradu
     fakturované ceny se považuje její odepsání Z účtu kupujícího.
     Prodávající není Oprávněn převést Svou pohledávku Za kupujícím vzniklou z tohoto Smluvního
     vztahu na jinou Osobu bez předchozího písemného souhlasu kupujícího.
     V případě prodlení smluvních Stran S plněním Závazků dle smlouvy může Strana Oprávněná
     požadovat po straně, která je v prodlení s plněním Svého Závazku, nebo jeho částí, úhradu
     úroku Z prodlení ve výši odpovídající ceně plnění a Způsobu výpočtu úroků z prodlení dle
     Nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků Z prodlení a nákladů Spojených S
     uplatněním pohledávky, podle Občanského Zákoníku.
     Pro případ prodlení s plněním Závazku prodávajícího dodat Zboží ve stanovené lhůtě uvedené v
     článku III. této smlouvy, sjednávají smluvní Strany Smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč, a to Za
     každý Započatý den prodlení.
10. Prodávající uhradí kupujícímu Smluvní pokutu ve výši 1 000,00 Kč v případě pozdního nástupu
     prodávajícího na Odstranění reklamovaných vad v záruční lhůtě, a to Za každý den prodlení.
11. Prodávající uhradí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1 000,00 Kč Za Ztrátu na výkonech
    pracoviště, které přístroj používá, a která kupujícímu vznikla neodstraněním reklamovaných
    vad v Záruční době ve lhůtách sjednaných ve čl. V., a to Za každý den prodlení.
12. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody, kterou lze vymáhat
    Samostatně. Smluvní pokutu je kupující Oprávněn započíst proti pohledávce prodávajícího na
    úhradu kupní ceny.

4/9'

Nemocniční SÉÉS/ZŽOA
'728 SC* Ostrava fl~ švíoraveka Ústava
V. Záruční doba a odpovědnost Za vady zboží, škodu
1. Zhotovitel Odpovídá Za vady a jakost Zboží a je ZaváZán dodat nové, nepoužité Zboží bez vad ve

     Sjednané kvalitě, vždy S předepsanými dokumenty a doklady kvality.

     Záruka na vady a jakost dodaného Zboží /doba, po kterou prodávající Odpovídá Za vady Zboží/

     se Sjednává na dobu: proifˇčást - 24 měsíců. Začíná běžet dnem převzetí Zboží kupujícím v
     místě plnění a končí uplynutím Záruční doby, dle Smlouvy, pokud se Smluvní Strany výslovně
     nedohodnou jinak. Záruční doba Se prodlužuje O dobu opravy a dobu, po kterou nemohl Zboží

     užívat pro jeho vady, pokud Se smluvní strany nedohodnou jinak.

     Poskytnutá Záruka Znamená, že dodané Zboží bude po tuto dobu plně funkční a bude mít
     vlastnosti dle technických norem, příp. dalších předpisů, které má zboží Splňovat a které se na
     dané Zboží vztahují, a bude mít vlastnosti uváděné výrobcem či prodávajícím.
     Kupující je oprávněn vady Zboží oznámit prodávajícímu také při jejich zjištění po převzetí Zboží
     po celou dobu Záruky. V případě reklamace pro Zjištění vad nebo nesplnění Sjednaných
     požadavků na vlastnosti Zboží, provede prodávající neprodleně činnosti k odstranění Zjištěné
     vady, namísto vadného plnění bude dodáno Zboží bez vad nebo provedena jeho oprava, pokud
     Se Smluvní stany nedohodnou jinak. Kupující má právo požadovat odstranění vad a nedostatků
     jakosti Zboží.

     Prodávající Se Zavazuje po dobu Záruky Zajišťovat bezplatný Záruční servis, jehož předmětem je
     provedení bezplatných preventivních prohlídek (BTK), elektrických revizí a metrologického
     ověřování (v rámci záruční doby), včetně vystavení protokolů dle požadavků Zákona č.
     268/2014 Sb., O Zdravotnických prostředcích, ve Znění pozdějších předpisů pokud jsou tyto
     kontroly výrobcem předepsány. Pokud budou v Záruční době předepsány i jiné kontroly,
     měření, kalibrace či validace budou rovněž provedeny Zdarma. Pokud je součástí BTK výrobcem
     doporučená výměna náhradních dílů či Spotřebního materiálu (tzn. „servisní kit'l) bude dodán
     zdarma. Kupující je Oprávněn/povinen vyzvat prodávajícího písemnou výzvou k provedení

     pravidelné bezpečnostně technické kontroly. Prodávající má povinnost na tyto prohlídky

     nastoupit do 10-ti pracovních dnů Ode dne doručení písemné výzvy, pokud Se smluvní strany
     nedohodnou jinak.
     Kupující bude vady v době Záruky Oznamovat prodávajícímu na:
     Tel. č.:

Adresu:                 scindustry.com
         HSC Industry, SpOl. S r. O., Gogolova 275/24, 400 04 Trmice

    Ze záruční Odpovědnosti jsou vyloučeny Závady způsobené nesprávným použitím a
    provozováním Zboží, nerespektováním doporučených pracovních podmínek, jeho poškození
    živelnou událostí/vyšší mocí.
    Jestliže Se v Záruční lhůtě opakovaně vyskytnou Vady omezující nebo vylučující užívání zboží k
    určenému /stanovenému/ účelu nebo Zboží nelze řádně užívat dle dokumentace /včetně
    nenaplňování deklarovaných výkonů a vlastností/ , je Objednatel oprávněn požadovat jejich
    odstranění, nebo z tohoto důvodu odstoupit O Smlouvy.
    Kupující vady reklamuje u prodávajícího písemně, ihned po jejich Zjištění, nejpozději však do
    konce Záruční doby. Prodávající je zavázán vždy uplatněnou reklamaci vad Zboží projednat
    písemně, ve lhůtě 30-ti dnů Od jejího doručení, popřípadě jej v této lhůtě informovat a požádat
    O prodloužení této lhůty.
10. Prodávající Se Zavazuje Začít S odstraňováním vad přístrojů ihned po uplatnění reklamace,
    nejpozději do 24 hodin, a vady odstranit ve lhůtě 5 pracovních dnů Od Zahájení Opravy,
    pokud Se Smluvní Strany výslovně písemně nedohodnou jinak.

.v in

U! Ĺ'IĚ

ášežršocmćıuí 898/20A

728 8.3 Ostrava -» mnm/ska Ostrava
    městská nemeceäce tšstravs.

   přispěvšmvá nrgaššiaacs

   11. Prodávající je povinen nahradit kupujícímu v plné vyısvı-vSkodu, která kupujícímu vznikla vadným
        plněním nebo jako důsledek porušení povinností a závazků prodávajícího dle této Smlouvy.
        Prodávající uhradí kupujícímu náklady vzniklé při uplatňování práv Z odpovědnosti Za vady.

 Vl. Platnost a účinnost smlouvy

    10. Platný návrh Smlouvy předloží podepsaný v příslušném počtu písemných vyhotovení
        prodávající. Smlouva je uzavřena a platná po potvrzení jejího přijetí, podpisem kupujícího.

   11. Smluvní Strany Souhlasí S tím, že tato Smlouva, ve shodě S ustanoveními Zákona č. 340/2015
        Sb., o zvláštních podmínkách účinností některých Smluv, uveřejňování těchto smluv a O
        registru smluv (Zákon o registru Smluv) ve Znění účinném ke dni uzavření Smlouvy bude
        uveřejněna v registru Smluv v celém jejím rozsahu, popřípadě S anonymizováním údajů, na
        kterých Se smluvní Strany dohodnou. Smlouva Se stane účinnou dnem zveřejnění v registru
        Smluv. Uveřejnění informací o Smlouvě v registru Smluv Zajistí bez zbytečného odkladu po
        jejím uzavření kupující Městská nemocnice Ostrava, příspěvková organizace.

   12. Tato Smlouva včetně všech příloh, které tvoří její nedílné součásti, je vyhotovena ve třech
        číslovaných výtiscích, každý S platností originálu, z nichž kupující Obdrží po dvou vyhotoveních
        a prodávající obdrží po jednom vyhotovení.

   13. Tato Smlouva tvoří úplnou dohodu mezi Smluvními Stranami v Záležitostech touto Smlouvou
        upravených. Změnit nebo doplnit tuto Smlouvu mohou Smluvní Strany pouze formou
        písemných dodatků, Sjednaných a podepsaných oprávněnými zástupci obou Stran, které budou
        vzestupně nepřerušovanou řadou číslovány a výslovně prohlášeny za dodatek Smlouvy.

   14. Odstoupit od Smlouvy je možno jen Za podmínek stanovených občanským Zákoníkem, z
        důvodu Sjednaného smlouvou nebo pro podstatné porušení Smluvních podmínek druhou

       smluvní stranou.

VII. Další ujednání

  1. Smlouva je uzavřena pro uskutečnění nákupu zboží Označeného jako předmět koupě. Kupující
       rozhodl o uzavření této Smlouvy dle výsledku Zadávacího řízení o podlimitní veřejné zakázce,
       postupem, který je v Souladu S ustanoveními Zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných
       zakázek, ve Znění pozdějších předpisů.

  2. V případě, že jakékoliv ujednání této Smlouvy je nebo se Stane neplatným či nevymahatelným,
       nebude to mít vliv na platnost a Vymahatelnost Ostatních ustanovení dle této Smlouvy a Strany
       Se Zavazují v mezích Svých možností nahradit takovéto ujednání novým, platným a
       vymahatelným, jehož předmět bude nejlépe Odpovídat předmětu a ekonomickému účelu

      původního ujednání.

  3. Smluvní Strany prohlašují, že Si tuto Smlouvu přečetly a S jejím obsahem Souhlasí. Smluvní
       strany prohlašují, že tuto Smlouvu uzavírají dle Své vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni nebo
       za nápadně nevýhodných podmínek.

  4. Osoby podepisující tuto Smlouvu jménem prodávajícího a kupujícího prohlašují, že jsou k
       tomuto úkonu oprávněny. Na potvrzení Souhlasu S formulaci této Smlouvy připojuji Smluvní
       Strany podpisy oprávněných osob (Statutárních orgánů). Potvrzují, že Se řádně Seznámily Se
       způsobem Vymezení jejich Závazků, její obsah je jim Srozumitelný.

  Přílohy smlouvy

  Příloha č. 1 Specifikace předmětu koupě, ceny a všech Součástí vč. příslušenství

  (5/9

   Nemocniční SQS/ŽOA

  2728 §50 Osttava ~ í\/šož“avska Ostrá va
Za prodávajícího                        Za kupujícího

V Trmicích dne 20. 2. 2019                               28 "02- 28%

HSC Ind           Sr Ó                  V Ostravě dne .....................

                                        Městská neřnocnice Ostrava,

Ing. Jan

Jednatel

nocnàćnš âgê/ZOA

 81T. Csìrava ~ iVšøšˇčšvSKa Cžsìšaváč
šìžˇšěššˇìììšëfla ššemocnšęıe üešščažıžššžy

gšłřšžšgšěvžšmvà očganšzaštıe

Příloha č. 1 ke Kupní smlouvě
Specifikace předmětu koupě, ceny a všech součástí vč. příslušenství

Kusy Kaf'tg'ıfăžwé                          Popiš“  cęna bez DPH'V f ; DPH 21% cęnaıV sV Den

PR06150 Modulární motor                             111 590 KČ     23 434 KČ      135 024 KČ

PR06175 Oscilační pila                              121 243 Kč     25 461 KČ      146 704 Kč

5052-10 Vzduchová hadice                            17 492 Kč      3 673 Kč       21 165 Kč

PR06140 Zavaděč drátů                               38 758 Kč      8 139 Kč       46 897 KČ

PR02041 Sklíčidlo Jacobs                            19 547 Kč      4 105 Kč       23 652 KČ

PR06042 Převodové Sklíčidlo Jacobs                  34 552 Kč      7 256 Kč       41 808 Kč

PR02038 RychloupínacıI nástavec na vrtáky A0        20 455 Kč      4 296 Kč       24 751 Kč

PR06040 Nástavec pro Ao frézy                       32 259 Kč      6 774 Kč       39 033 Kč

PR06047 Nástavec pro frézy Zimmer/Hudson            34 553 Kč      7 256 Kč       41 809 Kč

 SteriSet Sterílizační Set                          18 000 Kč      3 780 KČ       21 780 KČ

2252735' Štípacı' kleště, pıøčhê, 220mm             5 088 Kč       1 068 Kč       6 156 Kč

23ÉL58ŤS` Kıeštè účhøpnê na drát                    2 484 Kč       522 Kč         3 006 Kč

12823900' Šrøubøvák šestihran                       1 212 Kč       255 Kč         1 467 Kč

HB8864              HEBU Pila na Sádru, Diamond         39 170 KČ       8 226 KČ       47 396 Kč

                         cELKEM                       496 403 KčV    104 245 Kč     V600 548 Kč

                    CELKEM povslevě 5%              471 583 Kč     99 032 KrčV    570 615 Kč

(ŽE/(55

Nemocniční 898/204
'728 80 Osa/'eva ~- Mora/aka Qežřšcćšvšš
        žššzš'ž ššžfžmøžiššžščıa ăľššìšafivčž.  Za kupujícího
        :Ťżv,šżžwžž mgam zêčıü
                                               V         v  dne   28 “ŰŽ“ 2M
Za prodávajícího
                                                  Ostrave        .....................
V Trmı.cı,ch dne 20. 2. 2019
                                               Městská nemocnice Ostrava,
HSC Indu
                                                                 OsìrMêfl xv,zažfli.nWvnWz...
Ing. Jan H

Jednatel s

ìščnš' čšQB/ĹZOA

 Osìı'avšš Šfl/fšovêšvsë/xäš "šêšìžˇžšvø'ż