Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Odběratel Ve Zlíně dne 25.2.2019 Krajská nemocnice T. Bati, a. s. Objednávka 2437/2019/1/HRU Havlíčkovo nábřeží 600 762 75 Zlín Dodavatel Požadovaná dodací lhůta: duben 2019 Stolařství Vlček Dopravní dispozice: KNTB Přístav 389 Faktury budou splatné 30 dnů od doručení do KNTB. 760 01 Zlín - Příluky BS IČ: 12745626, DIČ: CZ5710211254 č. Název zboží, služby Cena/MJ (bez DPH MJ Množství Cena bez DPH DPH) 1 Šatní dvojskříň pro ženy a muže pro 54 osob xxxx 2 Šatní jednoskříň buk xxxx 21,00% ks 27 xxxx 209 250,00 Kč Poznámka pro dodavatele: xxxx 21,00% ks 5 253 192,50 Kč č.23, 1.NP, centrální příjem, šatny, v.s. Dlesková Interní poznámka: Předpokládaná celková cena objednávky šatní skříně pro centrální příjem Předpokládaná celková cena objednávky vč. DPH Faktury adresujte na oddělení financí KNTB. Dodavatel souhlasí s Obecnými nákupními podmínkami Krajské nemocnice T.Bati, a. s., které jsou součástí objednávky. Potvrzenou kopii objednávky, prosím, vraťte na adresu Krajské nemocnice T. Bati, a. s. Na fakturách uvádějte čísla objednávek. Za příjemce vyřizuje: Lidie Hrušková email: hruskova@bnzlin.cz 1-1