Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Servisní smlouva č. ……… uzavřená dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, mezi: 1. objednatelem: Fakultní nemocnice Hradec Králové Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové název: 00179906 sídlo: CZ00179906 IČ: Česká národní banka DIČ: č.ú. 24639511/0710 bankovní spojení: (dále jen „objednatel“) a 2. poskytovatelem: název: sídlo: S & T Plus s.r.o. IČ: Novodvorská 994/138, 142 00 Praha 4 DIČ: 25701576 bankovní spojení: CZ25701576 Československá obchodní banka, a.s. zapsaná(ý) v OR č. ú.: 117460713/0300 Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 6247 registrační číslo osoby provádějící servis v RZPRO: 019879 (§26 Zákona o zdravotnických prostředcích 268/2014 Sb.) (dále jen „poskytovatel“) Objednatel a poskytovatel uzavírají tuto smlouvu na provádění pozáručního servisu (dále jen „servis“) v souladu se zadávací dokumentací objednatele ze dne 2. 11. 2018, a to na základě výsledku zadávacího řízení na veřejnou zakázku na dodávku monitorů životních funkcí v rámci dovybavení resuscitačních lůžek s názvem „ Monitory životních funkcí včetně 2 ks modulů pro transkutánní měření krevních plynů“ (dále jen „veřejná zakázka“) zadaného podle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění v otevřeném řízení pod evidenčním číslem přiděleným ve Věstníku veřejných zakázek: Z2018-038568, a nabídkou poskytovatele ze dne 5. 12. 2018. 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele provádět po dobu neurčitou pozáruční servis zdravotnické přístrojové techniky včetně bezpečnostně technických kontrol. Servis musí být zabezpečen v rozsahu a za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci objednatele ze dne 2. 11. 2018 pro nadlimitní veřejnou zakázku na dodávku vybavení s názvem „Monitory životních funkcí včetně 2 ks modulů pro transkutánní měření krevních plynů“ (dále jen „zadávací dokumentace“) a v nabídce poskytovatele ze dne 5. 12. 2018. Podrobná specifikace zajišťovaných činností v rámci této smlouvy je uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy a odpovídá specifikaci uvedené v nabídce poskytovatele ze dne 5. 12. 2018. Servis bude prováděn v souladu se zákonem č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění, zejména v souladu s hlavou IX. Servis a revize. Servis bude zajišťován buď vlastními pracovníky poskytovatele, nebo smluvně zajištěnými servisními pracovníky jiných společností. Nedílnou součástí servisu jsou: · bezpečnostně technické kontroly. Ty provádí poskytovatel v předepsaných termínech automaticky, a tedy jej k jejich provedení nemusí objednatel vyzývat, · servis, údržba, opravy, kalibrace a revize, které jsou nezbytné pro zajištění řádného a bezvadného provozu zdravotnických přístrojů, · dodávka a montáž náhradních dílů potřebných k zajištění bezvadné a spolehlivé funkčnosti zdravotnických přístrojů v souladu se zákonem č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění. Cena za náhradní díly servisem pravidelně obměňované dle výrobcem stanovené jejich životnosti bez ohledu na jejich případné mechanické neopotřebení je zahrnuta v ceně paušálního pozáručního servisu. Cena náhradních dílů a spotřebního materiálu potřebného pro uživatelské zajištění běžného -1- provozu přístroje není zahrnuta do ceny servisu a bude ze strany poskytovatele fakturována samostatně, a to za ceny v daném místě a čase obvyklé, · garance dostupnosti náhradních dílů po dobu minimálně 10 let od dodání, · bezplatné zpětvzetí nefunkčního/omezeně funkčního náhradního dílu na základě žádosti objednatele, · doprava, likvidace obalů a odpadu. Objednatel si vyhrazuje právo na přičlenění předmětu smlouvy v plném rozsahu k jiné, již existující servisní smlouvě. Objednatel se zavazuje platit poskytovateli za bezvadné provádění servisních prací v souladu s požadavky uvedenými v této smlouvě, sjednanou smluvní cenu. Prováděný servis musí být bez vad faktických i právních a provedený servisní úkon bude převzat až po jeho úplném a úspěšném dokončení. 2. Cena 2.1 Cena Smluvní cena pozáručního servisu dle této smlouvy bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po dobu 48 měsíců od data účinnosti smlouvy – tedy po dobu 48 měsíců od konce záruční doby na dodané ZP v rámci realizace veřejné zakázky na dodávku vybavení s názvem „Monitory životních funkcí včetně 2 ks modulů pro transkutánní měření krevních plynů“ v rozsahu nabídky poskytovatele ze dne 5. 12. 2018. Smluvní cena servisu dle této smlouvy činí 88.000,- Kč bez DPH ročně. Fakturovanou smluvní cenou servisu včetně DPH v každém kalendářním roce bude cena bez DPH zvýšená o aktuálně platné sazby DPH. Specifikace ceny – rozpočet – v položkovém členění je uvedena v Příloze č. 2, která je nedílnou součástí této smlouvy. Cena za servis zahrnuje veškeré náklady (např. náklady na dopravu, mzdové náklady, pravidelně obměňované náhradní díly, atd.), rizika, zisk a finanční vlivy (inflační, kursový) po celou dobu platnosti servisní smlouvy v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Dále zahrnuje likvidaci obalů a odpadu. Cena za použité náhradní díly, které nejsou součástí paušální servisní částky (tedy za díly, které jsou servisem měněny v závislosti na jejich opotřebení), bude na faktuře vyčíslena samostatnou položkou a jejich seznam bude přílohou faktury. Fakturovaná paušální částka bude o cenu použitých náhradních dílů navýšena. Cena za servis může být, po uplynutí 48 měsíců platnosti smlouvy, upravena. Tato úprava může být provedena maximálně 1x v kalendářním roce s platností min. 12 měsíců. Přípustná změna ceny je následující: · Cena za servis: o Cena bez DPH (Může činit maximálně cenu stanovenou touto smlouvou. V případě, že oficiální míra inflace zveřejněná Českým statistickým úřadem za předchozí kalendářní rok dosáhla více než 5%, může být cena navýšena maximálně o rozdíl převyšující výši 5% inflace). o DPH xx % (aktuálně platná snížená sazba) o DPH xx % (aktuálně platná sazba základní) o Cena celkem, včetně DPH Tato úprava může být provedena jednostranným písemným právním úkonem. 3. Fakturace, platební podmínky 3.1. Záloha Objednatelem nebudou zálohy poskytovány. 3.2. Platební podmínky Cena za pozáruční servis uvedená v čl. 2. této smlouvy bude objednatelem hrazena v pravidelných čtvrtletních splátkách po skončení záruky na dodané zdravotnické přístroje. Úhrada bude vždy provedena na základě daňového dokladu - faktury vystavené poskytovatelem za uplynulé 3 měsíce. Cena servisu musí být na daňovém dokladu - faktuře uvedena v české měně a musí být rozepsána dle jednotlivých položek předmětu smlouvy. -2- Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně § 435 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být mimo jiné uvedena odvolávka na tuto servisní smlouvu, název veřejné zakázky a evidenční číslo veřejné zakázky, prohlášení poskytovatele, že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, soupis příloh, kontaktní údaje osoby, která daňový doklad vystavila. Z daňového dokladu – faktury musí být mimo jiné zřejmý základ daně pro sníženou sazbu DPH a základ daně pro základní sazbu DPH ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Splatnost faktur za servis je sjednána na 30 kalendářních dnů. Lhůta splatnosti faktury za servis začíná běžet ode dne prokazatelného doručení daňového dokladu objednateli. Za uhrazení faktury se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu objednatele. V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, je objednatel oprávněn fakturu vrátit v průběhu běhu lhůty splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data poskytovatel vrácenou fakturu od objednatele převzal. V takovém případě je poskytovatel povinen vystavit fakturu novou. Nová faktura musí být znovu zaslána objednateli. Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší než lhůta původní, začíná běžet ode dne doručení opravené či nově vystavené faktury objednateli. Jestliže bez zavinění poskytovatele dojde v průběhu provádění servisních prací k nutnosti jejich provedení odchylně od zadání, a tím i k možnému zvýšení nákladů a zvýšení smluvní ceny, mohou být poskytovatelem tyto práce provedeny jen s písemným souhlasem objednatele, na základě písemného dodatku smlouvy a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Jestliže poskytovatel bez písemného souhlasu objednatele provede práce a jiná plnění nad rámec smlouvy, nemá nárok na jejich zaplacení. Výjimkou jsou pouze práce bezprostředně nutné k tomu, aby nedošlo ke vzniku škody na servisovaném zdravotnickém prostředku nebo na majetku objednatele, a to po předchozím odsouhlasení objednatelem. Poskytovatel musí prokázat, že hrozící škoda nevznikla v důsledku vadného provádění servisu, ale pouze v důsledku skutečností a událostí, které nemohl při vynaložení veškeré odbornosti předpokládat. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Poskytovatel prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle § 109 zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty. Poskytovatel prohlašuje, že ke dni uzavření smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Objednatel, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že poskytovatel je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za poskytovatele. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za poskytovatele bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku objednatele uhradit sjednanou cenu poskytovateli. 4. Doba plnění a ostatní ujednání 4.1. Doba plnění Servis bude na základě této smlouvy zajišťován průběžně po dobu neurčitou. 4.2. Realizace servisu Servis bude poskytovatelem prováděn v souladu s hlavou IX. zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění. Součástí servisu jsou opravy, dodavatelská údržba, kalibrace a technické kontroly dle zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění, které jsou nezbytné pro provoz tohoto zařízení (dále všechny kontroly předepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů a to včetně veškerého spotřebního materiálu potřebného k jejich provedení. Technické kontroly a kalibrace zboží jsou poskytovatelem prováděny ve výrobcem daných termínech, minimálně 1x ročně. Objednatel není povinen vyzývat poskytovatele písemnou formou k jejich provedení. Pokud tak ale učiní, potom poskytovatel na tyto prohlídky nastoupí nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení výzvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. -3- Objednatel je oprávněn kvalitu a správnost prováděného servisu kontrolovat sám nebo prostřednictvím pověřených osob. Těmto přísluší kdykoli právo vstupu do prostor, kde je servis zajišťován, s možností prověřit, zda práce na servisovaných zdravotnických prostředcích jsou prováděny v souladu se zadávací dokumentací, touto smlouvou a technickými normami. Poskytovatel je povinen na své náklady bezprostředně odstranit odpady a nečistoty vzniklé při provádění servisního zásahu. Poskytovatel je dále povinen zabezpečit: o respektování požadavků zdravotnických provozů, aby činnost v objektech byla co nejméně omezena, o veškeré atesty na výrobky, prohlášení o shodě apod. potřebné pro převzetí plně funkčního a bezpečného servisovaného zdravotnického prostředku po provedení servisního zásahu 4.3. Předání a převzetí servisních prací Závazek poskytovatele provést servis je průběžně plněn řádným prováděním servisu dle podmínek vyplývajících ze zadávací dokumentace, právních předpisů (zejména hlavy IX. Servis a revize zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění) pokynů výrobce a této smlouvy, a to vždy na základě podpisu předávacího protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Součástí prováděného servisu je i dokumentace a povinné doklady k použitým náhradním dílům. Předávací protokol je za objednatele oprávněn podepsat pracovník pověřený statutárním orgánem objednatele. Jedno vyhotovení předávacího protokolu zůstává poskytovateli pro jeho potřeby a druhé vyhotovení zůstává objednateli. Bude-li zdravotnický prostředek po provedeném servisním výkonu vykazovat při předání vady či nedodělky, budou tyto v předávacím protokolu specifikovány a bude zde uvedena lhůta k jejich odstranění. V případě dle předchozího odstavce se servisní výkon považuje za dokončený okamžikem podpisu předávacího protokolu po odstranění vad a nedodělků pověřenými zástupci smluvních stran. 4.4. Místo plnění Místem plnění předmětu smlouvy je Dětská klinika v sídle objednatele. 4.5. Součinnost Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řádnému splnění jejich smluvních povinností. Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splnění jejich smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti. Objednatel umožní příjezd poskytovatele do místa plnění na dobu nezbytně nutnou ke složení materiálů potřebných k realizaci servisu. 4.6. Smluvní sankce V případě závady na servisovaných zdravotnických přístrojích, která způsobí jejich nefunkčnost, bude v případě pozdního dokončení servisního zásahu poskytovatelem dle čl. 1. této smlouvy objednatel oprávněn vyúčtovat poskytovateli smluvní pokutu. Za vadu objednatel považuje též včasné neprovedení úkonů touto smlouvou sjednaných. Jedná se především o neprovedení úkonů, které objednateli neumožní postupovat v souladu s hlavou VIII. a hlavou IX. zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředích, v platném znění. Tato smluvní pokuta činí 1.000,- Kč za každou vadu a za každý kalendářní den a může být objednatelem poskytovateli účtována za každý i započatý den prodlení a to až do úplného odstranění těchto vad. V případě pozdní úhrady faktury poskytovatele objednatelem se objednatel zavazuje uhradit poskytovateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý den prodlení. -4- Smluvní pokuta bude účtována samostatným dokladem – fakturou, jejíž lhůta splatnosti bude činit 30 kalendářních dnů ode dne doručení druhé povinné straně. Smluvní pokutou není dotčeno právo objednatele na náhradu vzniklé škody. 4.7. Zánik závazků Závazky smluvních stran z této smlouvy zanikají: · písemnou dohodou smluvních stran. · ukončením platnosti kupní smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami v souvislosti s veřejnou zakázkou jinak než jejím splněním (zejména uzavřením dohody o ukončení platnosti kupní smlouvy či odstoupením od kupní smlouvy), · poskytovatel je oprávněn vypovědět tuto smlouvu, a to i bez udání důvodu, nejdříve po 48 měsících ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Výpověď musí být učiněna písemně. Výpovědní doba činí 6 měsíců a počíná běžet dnem následujícím po doručení výpovědi objednateli, · objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí i bez uvedení důvodu doručenou druhé smluvní straně. Výpovědní doba činí 2 měsíce a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena poskytovateli. 5. Záruka, servisní podmínky a reklamace Poskytovatel prohlašuje, že prováděný servis bude bez jakýchkoli faktických či právních vad, bude prováděn v souladu s hlavou IX. Servis a revize zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění a zavazuje se, že servisovaný přístroj bude mít vlastnosti stanovené zadáním objednatele, obsahem nabídky poskytovatele, touto smlouvou, pokyny výrobce a technickými normami vztahujícími se na prováděné servisní práce, a to po celou dobu platnosti servisní smlouvy. Poskytovatel poskytuje na provedené servisní práce záruku 6 kalendářních měsíců, na použité náhradní díly záruku 12 kalendářních měsíců. Objednatel má vůči poskytovateli tato práva z odpovědnosti za vady: a) právo na bezplatné odstranění reklamovaných vad, b) právo na zaplacení nákladů na odstranění vad v případě, kdy si objednatel vady či nedodělky opraví nebo odstraní sám nebo použije k jejich odstranění třetí osoby. Tohoto práva objednatel může využít pouze po vzájemné dohodě smluvních stran nebo za situace, kdy poskytovatel nenastoupí na provedení opravy, nebo bude v prodlení s odstraněním vady, c) právo na poskytnutí přiměřené slevy z ceny odpovídající rozsahu reklamovaných vad či nedodělků, d) právo na odstoupení od smlouvy, kdy vady či nedodělky jsou takového charakteru, že podstatně ztěžují či dokonce brání v užívání servisovaných zdravotnických prostředků. Servisní technik je dostupný nepřetržitě (tedy 24 hodin denně) telefonicky na čísle +420 239 047 505 a elektronickou poštou na adrese servis@sntplus.cz. Nástup servisního technika je 1 pracovní den od nahlášení vady. Lhůta pro odstranění reklamovaných vad činí 2 pracovní dny od nahlášení vady. Pokud poskytovatel prokazatelně náhradní díl potřebný pro odstranění vady nemá a musí jej teprve zajistit (je možné doložit např. výdejkou ze skladu výrobce, dokladem o převzetí dílu od kurýrní služby či jiného dopravce), prodlužuje se tento termín o 1 pracovní den. Den nahlášení vady a den odstranění vady se do této lhůty nezapočítává. V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. V případě nefunkčnosti zařízení po dobu delší než 2 dny je poskytovatel povinen na vlastní náklady zajistit zapůjčení jiného zařízení stejných parametrů po dobu, než bude nefunkční zařízení opraveno a uvedeno do provozu. Zapůjčený přístroj musí být na pracovišti připraven do provozu nejdéle do konce 2 denní lhůty od nahlášení vady. -5- 6. Závěrečná ustanovení Smlouva nabývá platnosti dnem svého podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem ukončení záruky na zboží dodaného v souladu se zadávací dokumentací objednatele ze dne 2. 11. 2018, a to na základě výsledku zadávacího řízení na veřejnou zakázku na dodávku vybavení s názvem „Monitory životních funkcí včetně 2 ks modulů pro transkutánní měření krevních plynů“ a nabídkou poskytovatele ze dne 5. 12. 2018. Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky, akceptovanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá poskytovatel objednateli, musí být předána či předložena v českém jazyce. V případě sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních stran věcně a místně příslušný soud v České republice. Poskytovatel podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas se zveřejněním všech podmínek tohoto smluvního vztahu dle zákona č.340/2015 Sb., v platném znění. Poskytovatel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Mimo případy poddodávek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tj. poskytovatel není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě. Poskytovatel není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez písemného souhlasu objednatele. Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a povinností upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují osobně nebo doporučenou poštou, není- li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní strany doručit písemnost doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti třetí den po odeslání oznámení o odstoupení na adresu druhé smluvní strany. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, jejímu textu rozumí a souhlasí s ním. Smluvní strany rovněž prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, pravou a úplnou vůli, prostou omylů a že tuto smlouvu neuzavírají v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz shora uvedeného připojují smluvní strany své podpisy. Příloha č. 1: Specifikace předmětu smlouvy Příloha č. 2: Specifikace ceny – rozpočet – v položkovém členění V Hradci Králové 8.3.2019 V Praze 4.3.2019 ……………………………….. ………………………………….. Za objednatele: Za poskytovatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové S & T Plus s.r.o. -6- 1 : S& /138 14 DD-18-196 Platnost od: 05.12.2018 Referent dod.: Platnost do: Referent odb.: Dodavatel - S&T Plus s.r.o. Sokolská 581 Novodvorská 994 500 05 Hradec Králové 142 21 Praha 4 00179906 25701576 CZ00179906 CZ25701576 Popis: Specifikace ceny - . Popis Cena bez DPH DPH Cena s DPH cena 21% Servisní smlouva - 1 52 000,00 52 000,00 10 920,00 62 920,00 CZK 1 13 500,00 13 500,00 2 835,00 1 22 500,00 22 500,00 4 725,00 16 335,00 CZK 000,00 27 225,00 CZK 106 CZK Servisní smlouva - 4 88 000,00 352 000,00 73 920,00 425 920,00 CZK 352 000,00 73 920,00 920,00 CZK -