Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO Č.: 2264/2019-TS NA SLUŽBY UMĚLECKÝCH ŘEMESEL Zhotovitel: Název firmy: Adresa: IČO: DIČ: bankovní spojení: čUů.: a Objednatel : Název organizace: Adresa: Zastoupený: IČO: DIČ: bankovní spojení: Smluvní strany Umělecká řemesla, s.r.o. Na Zlíchově 288, Praha 5, 152 00 25090291 CZ25090291 Komerční banka —— Zapsán v Obchodním rejstříku vedeném při MS v Praze, oddíl C, vložka č. 48840 (dále „zhotovitel“) Zámek Štiřín Ringhofferova 711 — Štiřín, 251 68 Kamenice Václavem Hrubým — generálním ředitelem 62933906 CZ62933906 ČNB — a Příspěvková organizace MZV ČR není zapsána v obchodním rejstříku (dále jen objednatel) Za zhotovitele je oprávněn jednat: Karel Dušek - jednatel Za objednatele je oprávněn jednat: Libor Šticha — provozně ekonomický ředitel 1:1 Předmět smlouvy: Zhotovitel se zavazuje provádět služby uměleckých řemesel ve objednatele t.j. Zámek Štiřín, dle podmínek stanovených v této smlouvě. Objednatel se zavazuje za tuto činnost zaplatit v souladu s podmínkami této smlouvy o dílo. 21 Obsah činnosti: Práce v oblastech uměleckého štukatérství, uměleckého truhlářství, uměleckého kovářství, uměleckého čalounictví, uměleckého malířství a lakýrnictví a dále pak restaurování uměleckých děl dle požadavku objednatele. všech objektech Ze 23 al 32 33 4.1 4.2 4.3 4.4 ul Dohodnutá cena zahrnuje: Provádění prací, uvedených v bodě 2.1, v době dle požadavku objednatele, v případě havárie do 36 hodin od nahlášení. Výše hodinové sazby za provedené služby se stanovuje na 280,- Kč bez DPH a celková výše ceny činí 1.900.000,- Kč bez DPH. V celkové ceně jsou obsaženy všechny náklady zhotovitele spojené s jejich řádným provedením, a to zejména cena práce, materiálů, nástrojů a pomůcek, které zhotovitel potřebuje k realizaci plnění v rámci této smlouvy, jakož i náklady zhotovitele na dopravu DO a Z místa plnění. Služby uměleckých řemesel v rámci obnovy nebo výměny zařízení nebo vybavení většího chatakteru nad 40.000,- Kč bude objednatel objednávat samostatnou objednávkou. Postup při plnění smlouvy: Zjistí-li zhotovitel při provádění prací, že zařízení či vybavení ohrožují na základě svého opotřebení bezpečné používání, tak je na základě zvláštního vyúčtování vymění nebo opraví. Tyto výměny a opravy budou objednateli předem hlášeny (včetně cenové nabídky) a objednatelem písemně odsouhlaseny. Služby uměleckých řemesel budou prováděny během pracovní doby podle popisů činností firmy a podle dohody s objednatelem tak, aby nebránily provozu. Objednatel zajistí volný přístup k zařízení, vybavení a do příslušných prostor a vytvoří všechny předpoklady pro nerušené provádění služeb. Dále souhlasí s odvozem mobiliáře k dalšímu zpracování na specializované pracoviště zhotovitele. Finanční ujednání: Celková výše ceny za plnění služeb uvedených v bode 2.2 činí: 1.900.000,- Kč bez DPH (slovy jedenmiliondevětsettisíckorunčeských bez DPH) za celou dobu sjednaného trvání této smlouvy. Fakturace se provádí vždy po ukončení zadaných prací nejpozději do 1 týdne od ukončení prací, nedohodnou-li se objednavatel a zhotovitel jinak a to buď ústně nebo písemně (e-mailem). Účtovaná částka je splatná netto do 20ti dnů po obdržení faktury objednatelem. Při překročení termínu splatnosti je zhotovitel oprávněn účtovat 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení. Celková částka uvedená pod bodem 4.1 je stanovena dohodou a je platná pro období od 01.03.2019 do 28.02.2022. Při nedodržení smluvních závazků ze strany zhotovitele bude účtována částka 0,01% z celkové výše částky stanovené tímto smluvním vztahem za každé porušení smluvních závazků. Ostatní ujednání: Smlouva se sjednává na dobu určitou a to od 01.03.2019 do 28.02.2022 nebo dosažením celkové výše ceny 1.900.000,- Kč bez DPH a vstupuje v platnost dnem podpisu obou stran. 5.2. Pokud by se některé ze smluvních ustanovení stalo neplatným, není tím dotčena platnost této smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit neplatné ustanovení jiným ustanovením se stejným hospodářským výsledkem. 5.3. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou provedeních. 5.4. Změnu závazků obsažených v této smlouvě je možno provést pouze písemně a za souhlasu obou stran. Tyto oboustranně odsouhlasené změny se stávají nedílnou součástítéto smlouvy. 5.5 Při hrubém porušení některého z bodů, uvedených v této smlouvě jednou ze smluvních stran, může druhá strana po písemném vyrozumění od této smlouvy odstoupit. Za hrubé porušení je považováno zejména: a) Neplnění smluvních činností ze strany zhotovitele. b) Neplacení dohodnutých částek objednavatelem. já M 540 Ve Štiříně dne: LZ DY 2049 Za objednatele: Za zhotovitele: á ŘEMESLA 3.1.0. UMĚLECKÁ ŘÍVÁ 288 řaha 5 150 00 Prahe 3990291 Karel Dušek Generální ředitel Jednatel clav Hrubý ZÁMEK ŠTIŘÍN 1 Ringhofferova 711