Textová podoba smlouvy Smlouva č. 846997: Metropolitní datová síť - uzel ZA3 a ZA2

Příloha 154- ElektroS - Metropol.dat.sit zel ZA3 a 2.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Město Ostrov

                           Jáchymovská 1
                           363 01 Ostrov

Bankovní spojení: Komerční banka Karlovy Vary                      Podací razítko firmy:
Číslo výdajového účtu: 920-341/0100
IČO: 00254843
DIČ: CZ00254843

                              Objednávka

                                            číslo: 154/14/16 - Ku

Objednává (odbor, organizace): Odbor investic
Dodávku převezme: Jiří Šuster, 777 766 006, jsuster@ostrov.cz
Fakturu zašlete přímo organizaci, která objednávku vystavila
Dodavatel: Elektro S - Štěpánek s.r.o.

                     Lidická 1201, 363 01 Ostrov
                     IČ.: 25244086 DIČ: CZ25244086

Žádáme o dodání ve lhůtě do 30. 12. 2016

Množství                  Popis objednávky nebo práce

                                 „Metropolitní datová síť - uzel ZA3 a ZA2“
          Objednáváme u Vás zapojení datové sítě v rozsahu dle Vaší nabídky.

          Konečná cena nepřesáhne částku z nabídky ve výši 99 821 Kč vč. 21% DPH.

V Ostrově dne 15.12.2016

                                                                   Bc. Pavel Čekan
                                                                    starosta města

Upozornění pro dodavatele
        Aby Vaše faktura za tuto dodávku mohla být včas zaplacena, žádáme Vás, abyste se řídili těmito pokyny:

     1. Nepřijímejte objednávku, není-li řádně vyplněna a podepsána správcem rozpočtu.
     2. Na faktuře označte vždy číslo objednávky a účet bude proplacen jen tehdy, připojí-li k němu dodavatel

          jednu kopii této objednávky.
     3. Dodavatel zašle fakturu doporučeně, nebo doručí osobně na podatelnu Městského úřadu v Ostrově.
     4. Originál patří dodavateli, kopie se připojí k faktuře.
     5. Při nesplnění některé podmínky, uvedené v ad 1. až 4. Platební lhůta poběží ode dne expedice účtu do

          odstranění závady.
     6. Splatnost faktur je 21 dní od doručení objednateli.
     7. Pokud bude Zhotovitel v prodlení s dokončením díla dle termínu uvedeného v objednávce, je povinen

          zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla uvedené v objednávce.
     8. Nad rámec výše uvedeného, pokud bude Zhotovitel v prodlení s dokončením díla a/nebo jednotlivé

          části (etapy) díla dle termínů uvedených v této objednávce, je povinen zaplatit Objednateli smluvní
          pokutu ve výši 0,2 % z ceny díla uvedené v objednávce (nejméně však 5.000,- Kč) za každý i započatý
          den prodlení.
     9. V případě prodlení Zhotovitele se započetím odstraňování vytčené vady (termíny jsou uvedeny v
          objednávce), je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla uvedené v
          objednávce (nejméně však 3.000,- Kč) za každý i započatý den prodlení.
     10. V případě prodlení Zhotovitele s odstraněním vytčené vady (termíny jsou uvedeny v objednávce), je
          povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla uvedené v objednávce (nejméně
          však 3.000,- Kč) za každý i započatý den prodlení.
     11. V případě prodlení Zhotovitele s úhradou jakékoli částky dle této objednávky je povinen zaplatit
          Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení.

     12. Smluvní pokuty i náhrada škody jsou splatné do 10 dní ode dne odeslání výzvy k úhradě na adresu
          zhotovitele.

     13. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody v plném rozsahu.
     14. Ustanovení tohoto článku přetrvají ukončení této smlouvy.
     15. Strany se dohodly, že pokud se na tuto objednávku vztahuje povinnost uveřejnění dle zák. č. 340/2015

          Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
          smluv, zašle objednávku správci registru smluv k uveřejnění Město Ostrov.

Akceptujeme tuto objednávku.

Datum: …………………………………..

…………………………………..

                 razítko a podpis dodavatele