Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Město Ostrov Jáchymovská 1 363 01 Ostrov Bankovní spojení: Komerční banka Karlovy Vary Podací razítko firmy: Číslo výdajového účtu: 920-341/0100 IČO: 00254843 DIČ: CZ00254843 Objednávka číslo: 154/14/16 - Ku Objednává (odbor, organizace): Odbor investic Dodávku převezme: Jiří Šuster, 777 766 006, jsuster@ostrov.cz Fakturu zašlete přímo organizaci, která objednávku vystavila Dodavatel: Elektro S - Štěpánek s.r.o. Lidická 1201, 363 01 Ostrov IČ.: 25244086 DIČ: CZ25244086 Žádáme o dodání ve lhůtě do 30. 12. 2016 Množství Popis objednávky nebo práce „Metropolitní datová síť - uzel ZA3 a ZA2“ Objednáváme u Vás zapojení datové sítě v rozsahu dle Vaší nabídky. Konečná cena nepřesáhne částku z nabídky ve výši 99 821 Kč vč. 21% DPH. V Ostrově dne 15.12.2016 Bc. Pavel Čekan starosta města Upozornění pro dodavatele Aby Vaše faktura za tuto dodávku mohla být včas zaplacena, žádáme Vás, abyste se řídili těmito pokyny: 1. Nepřijímejte objednávku, není-li řádně vyplněna a podepsána správcem rozpočtu. 2. Na faktuře označte vždy číslo objednávky a účet bude proplacen jen tehdy, připojí-li k němu dodavatel jednu kopii této objednávky. 3. Dodavatel zašle fakturu doporučeně, nebo doručí osobně na podatelnu Městského úřadu v Ostrově. 4. Originál patří dodavateli, kopie se připojí k faktuře. 5. Při nesplnění některé podmínky, uvedené v ad 1. až 4. Platební lhůta poběží ode dne expedice účtu do odstranění závady. 6. Splatnost faktur je 21 dní od doručení objednateli. 7. Pokud bude Zhotovitel v prodlení s dokončením díla dle termínu uvedeného v objednávce, je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla uvedené v objednávce. 8. Nad rámec výše uvedeného, pokud bude Zhotovitel v prodlení s dokončením díla a/nebo jednotlivé části (etapy) díla dle termínů uvedených v této objednávce, je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny díla uvedené v objednávce (nejméně však 5.000,- Kč) za každý i započatý den prodlení. 9. V případě prodlení Zhotovitele se započetím odstraňování vytčené vady (termíny jsou uvedeny v objednávce), je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla uvedené v objednávce (nejméně však 3.000,- Kč) za každý i započatý den prodlení. 10. V případě prodlení Zhotovitele s odstraněním vytčené vady (termíny jsou uvedeny v objednávce), je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla uvedené v objednávce (nejméně však 3.000,- Kč) za každý i započatý den prodlení. 11. V případě prodlení Zhotovitele s úhradou jakékoli částky dle této objednávky je povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení. 12. Smluvní pokuty i náhrada škody jsou splatné do 10 dní ode dne odeslání výzvy k úhradě na adresu zhotovitele. 13. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody v plném rozsahu. 14. Ustanovení tohoto článku přetrvají ukončení této smlouvy. 15. Strany se dohodly, že pokud se na tuto objednávku vztahuje povinnost uveřejnění dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, zašle objednávku správci registru smluv k uveřejnění Město Ostrov. Akceptujeme tuto objednávku. Datum: ………………………………….. ………………………………….. razítko a podpis dodavatele