Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8484515: Smlouva o zajištění reklamy - Slavnostní zahájení 865. lázeňské sezóny

Příloha SMLOUVA - MARIUS PEDERSEN_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o zajištění reklamy

1. Statutární město Teplice

sídlo:       nám. Svobody 2,415 95 Teplice

zastoupené: Bc. Jiří Štábl, náměstek primátora

IČO:         00266621

DIČ:         CZ00266621

             okres registrace: 3509 -Teplice, datum vzniku 01. 07. 1973,

             Místní vládní instituce - institucionámí sektor č. 13130

bank. spojení: KB Teplice, č. účtu 19 - 226501/0100

(dále jen dodavatel)

                             a

2. Marius Pedersen a.s.

sídlo:       Průběžná 1940/3,Nový Hradec Králové, 500 09 Hradec Králové

zastoupená:  Jiřím Hodačem, zplnomocněným k jednání

IČO:         42194920

DIČ:         CZ42194920

             zapsána u Krajského soudu v Hradci Králové,odd. B,vložka 389

bank. spojení: ČSOB Hradec Králové, č. účtu 8010-0708171913/0300

(dále jen objednatel)

uzavírají v souladu s ust. § 1746 odst. 2. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném
znění

                       s m I o u v u o zajištění reklamy

                                      I.
                             Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je zajištění reklamy objednatele pří příležitosti konání „Slavnostního
zahájení 865. lázeňské sezóny" (dále jen akce) v centru města Teplice a to ve dnech
25. 5. - 26.5.2019. Statutární město Teplice je garantem a dodavatelem akce, realizátorem je
Dům kultury Teplice.

                                         II.
                         Rozsah a podmínky reklamy

Dodavatel zajistí prezentaci objednavatele na akci dle dohodnutých podmínek následovně:

1. Dodavatel zajistí zveřejnění loga objednatele v odsouhlasené podobě na všech
    oficiálních propagačních materiálech akce.

2. Dodavatel umístí logo objednatele na pódiích v místě konání produkcí a v jejich
    blízkosti. Rovněž zajistí prezentaci objednatele na slavnostním večeru pro VIP, a to na
    zřetelně viditelných místech.

3. Výrobu propagačních materiálů a log, jejich distribuci a umístění zajistí dodavatel na
    své náklady sám nebo prostřednictvím jím zvolené třetí osoby (realizátor akce).

4. Objednatel předá dodavateli, resp. jím určené osobě (reklamní agentura)
    do 5. 4.2019 logo objednatele ve formátu sjednaném s dodavatelem určenou osobou
    a to včetně manuálu a do 18. 4. 2019 provede odsouhlasení loga na propagačních
    materiálech na základě výzvy dodavatelem určené osoby.

5. Nedodá-li objednatel logo v termínu dle čl. II. bod4, bere na vědomí, že dodavatel
    nebude schopen zajistit umístění jeho loga na všech reklamních nosičích.

6. Pokud objednatel neprovede korekturu (odsouhlasení loga) v termínu uvedeném v čl.

    II bodu 4. nenese dodavatel odpovědnost za tím způsobené případné chyby v logu.

                                                           III.
                                                          Cena

 1. Cena za plnění dodavatele podle této smlouvy (zajištění reklamy, která je předmětem
     této smlouvy), byla smluvními stranami dohodnuta v celkové výši 125 000 Kč
     (slovy: Jedno sto dvacet pět tisíc korun českých) bez DPH.

2 . Dodavatel se stal od01.04.2009 plátcem DPH. Sjednaná cena se zvyšuje o DPH, ve
     výši stanovené obecně závazným předpisem ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

3 . Úhrada ceny za plnění bude provedena na bankovní účet dodavatele na základě
     faktury - daňového dokladu se splatností do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy.
     Sjednané plnění se považuje z hlediska DPH za uskutečnítelné ke dni vystavení
     faktury. Pokud nebude cena za plnění uhrazena ani do 30.4. 2019 má dodavatel právo
     od této smlouvy odstoupit.

                                                      IV.
                                           Závěrečná ustanovení

1. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu smluvními stranami. V případě, že se jedná
     o smlouvu, podléhající zveřejnění v registru smluv, nabývá smlouva účinnosti

     zveřejněním v souladu se zákonem.
2. Nesplní-li dodavatel zčásti předmět smlouvy v rozsahu stanoveném čl.I. a II. bod 1. -

    4. této smlouvy, je objednatel oprávněn požadovat přiměřenou slevu ze sjednané ceny.
     V případě, že nesplní dodavatel své plnění dle této smlouvy vůbec, je povinen vrátit
     objednavateli již uhrazenou cenu za plnění.
3. Případné změny a doplňky smlouvy lze provést pouze formou písemně potvrzených
     dodatků. Všechny informace uvedené ve smlouvě jsou považovány za veřejné.
4. Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající
     příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
5. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech výtiscích, z nichž každý má hodnotu originálu.
6. Účastníci se semámili se smlouvou a na důkaz souhlasu ji potvrzují svými podpisy.

           11 -03- 2019                                          Teplice ....�/.d.':.L:�-!.t:'.�..:v'.<..b..;./.':...-....
Teplice .................................
                                             -,��·-1
zástupce pověřený za:                                            Marius Pedersen, a. s.
                                           §T�1i. 'YTARNI
Statutární město Teplice.                                                Jiří Hodač
                                                                 zplnomocněný k je
                                           ;i;iigE                                       edersen a.s.
. . .-. .                                  ,. . . . -39-
                                                                                         , 500 09 Hradec Królové
                                                                                         ovna T�pllee
                                                                                         20,415 01 Teplice

                                                                                         0 DIČ:CZ42194920
                                                                                            -7-

           Bc. Jiří Štábl

náměstek primátora