Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č. 3/2018 na realizaci díla s názvem „Vybudování přírodovědné naučné stezky v areálu ZŠ“ uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen občanský zákoník) mezi: Základní škola a mateřská škola, Třinec, Koperníkova 696, Třinec, příspěvková organizace sídlo: Koperníkova 696, 739 61 Třinec IČ: 61955531 bankovní spojení: KB Třinec, č.ú.: zastoupená PaedDr. Zuzanou Ploškovou, ředitelkou (dále jen „Objednatel“) a Firma: UPG, s.r.o. sídlo: Jablunkovská 407, 739 61 Třinec IČ: 25366807 bankovní spojení: ČS, a.s. č.ú.: zastoupená: Dorota Pavlasová (dále jen „Zhotovitel“) I. Základní ustanovení 1. Smluvní strany se dohodly, že tento závazkový vztah a vztahy z něj vyplývající se řídí zákonem číslo 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů, a to podle ustanovení § 2586 a následujících tohoto zákoníku. 2. Zhotovitel prohlašuje: 2.1 že je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlouvy. II. Předmět díla 1. Předmětem díla je zhotovení mlátových chodníků dle situačního nákresu a dodání 8 kusů laviček dle soupisu požadavků. Rozsah jednotlivých prací je určen položkovým rozpočtem, který je přílohou číslo 1 této smlouvy. 2. Objednatel si vyhrazuje právo ve lhůtě do předání díla zhotoviteli snížit resp. zvýšit rozsah prací/dodávky. 3. Realizace bude prováděna dle platných zákonů, vyhlášek, předpisů a ČSN, které jsou pro tento případ požadovány za závazné. 1 III. Doba a místo plnění 1. Zhotovitel ukončí práce na díle a připraví dílo k předání objednateli nejpozději do 2.9.2018. 2. Pokud zhotovitel bude v prodlení z vlastní viny s předáním díla, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý i započatý den prodlení. 3. Místem plnění jsou prostory Základní školy Třinec, Koperníkova 696 v Třinci. IV. Cena díla a fakturace 1. Cena díla je určena dohodou stran na základě cenové nabídky, která je přílohou č. 2 této smlouvy, na částku cena za dílo celkem (bez DPH): cena za dílo celkem (včetně DPH): 2. Objednatel uhradí zhotoviteli fakturu po předání a převzetí díla v případě, že se nevyskytnou žádné vady. V případě, že se na díle vyskytnou vady, uhradí objednatel fakturu až do 10 dnů po odstranění poslední z nich. 3. Faktura bude vystavena ve dvou vyhotoveních a bude obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších změn a doplňků, číslo účtu, na který má být platba provedena a musí obsahovat registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_066/0006072, název projektu Modernizace a bezbariérovost na ZŠ a MŠ, Třinec, Koperníkova. 4. Objednatel uhradí fakturu zhotovitele nejpozději do 14 dnů po jejím obdržení s výjimkou odst. 2 tohoto článku. Dojde-li ze strany objednatele k prodlení při úhradě faktury, je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,01% z výše faktury. V. Záruka 1. Zhotovitel poskytuje objednali záruku za jakost díla v délce 60 měsíců. 2. Záruka počíná běžet dnem předání a převzetí díla. Od této doby odpovídá zhotovitel za vady, které objednatel zjistil, a které včas reklamoval. 3. Objednatel je povinen vady písemně reklamovat na adresu zhotovitele bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. V reklamaci uvede popis vady a jak se vada projevuje. Dále v reklamaci může objednatel uvést své požadavky, jakým způsobem požaduje vadu odstranit nebo zda požaduje finanční náhradu. Tyto požadavky jsou pro zhotovitele závazné, nedohodnou-li se obě strany jinak. 4. V reklamaci bude uveden termín odstranění reklamované vady či finanční náhrady. Pokud zhotovitel nedohodne termín jiný, bude tento termín brán jako termín závazný, jehož nesplnění podléhá penalizaci 500,-Kč za každý den překročení této lhůty. Pokud 2 zhotovitel nezapočne s odstraňováním vady ani do 15 dnů po obdržení reklamace objednatele, je objednatel oprávněn na náklady zhotovitele pověřit odstraněním vady jinou specializovanou firmu. 5. Stejný postup jako v předchozím odstavci se stanoví i pro případ, že zhotovitel reklamovanou vadu neuznává. Náklady na její odstranění nese zhotovitel až do rozhodnutí soudu. 6. V případě havárie započne zhotovitel s odstraněním vady bezodkladně, tj. do 5-ti hodin od jejího oznámení, pokud se strany nedohodnou jinak. V opačném případě je objednatel oprávněn na náklady zhotovitele pověřit odstraněním vady jinou specializovanou firmu. VI. Závěrečná ustanovení 1. Zhotovitel v plné míře zodpovídá za požární ochranu, bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru staveniště. Dále se zhotovitel zavazuje dodržovat hygienické předpisy. 2. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze stran je tato povinna uhradit druhé straně veškeré prokazatelně vzniklé náklady. 3. Smluvní strany prohlašují, že při vzájemné písemné komunikaci budou používat adresy uvedené v úvodu této smlouvy, neoznámí-li si písemně jejich změnu. Veškeré písemnosti zaslané na tyto adresy budou považovány za doručené druhý den po předání k odeslání poštovním službám. 4. Oprávnění zástupci stran prohlašují, že smlouvou na důkaz souhlasu s jejím obsahem potvrzují svými vlastnoručními podpisy. 5. Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích, z nichž každá strana obdrží po 1 vyhotovení. V Třinci dne ---------------------- ---------------------------------------- -------------------------------------------- za objednatele za zhotovitele UPG, s.r.o. Dorota Pavlasová 3