Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8494783: Vybudování přírodovědné naučené stezky v areálu ZŠ

Příloha 3_Smlouva_Naučná stezka ZŠ_UPG.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo č. 3/2018
                                 na realizaci díla s názvem
              „Vybudování přírodovědné naučné stezky v areálu ZŠ“

uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s § 2586 a následujících ustanovení
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen občanský zákoník) mezi:

Základní škola a mateřská škola, Třinec, Koperníkova 696, Třinec, příspěvková organizace
sídlo: Koperníkova 696, 739 61 Třinec
IČ: 61955531
bankovní spojení: KB Třinec, č.ú.:
zastoupená PaedDr. Zuzanou Ploškovou, ředitelkou
(dále jen „Objednatel“)

                                                        a
Firma: UPG, s.r.o.
sídlo: Jablunkovská 407, 739 61 Třinec
IČ: 25366807
bankovní spojení: ČS, a.s.
č.ú.:
zastoupená: Dorota Pavlasová
(dále jen „Zhotovitel“)

                                           I. Základní ustanovení
1. Smluvní strany se dohodly, že tento závazkový vztah a vztahy z něj vyplývající se řídí

    zákonem číslo 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů, a to
    podle ustanovení § 2586 a následujících tohoto zákoníku.
2. Zhotovitel prohlašuje:
2.1 že je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlouvy.

                                                 II. Předmět díla
1. Předmětem díla je zhotovení mlátových chodníků dle situačního nákresu a dodání 8

     kusů laviček dle soupisu požadavků. Rozsah jednotlivých prací je určen položkovým
     rozpočtem, který je přílohou číslo 1 této smlouvy.
2. Objednatel si vyhrazuje právo ve lhůtě do předání díla zhotoviteli snížit resp. zvýšit
     rozsah prací/dodávky.

3. Realizace bude prováděna dle platných zákonů, vyhlášek, předpisů a ČSN, které jsou pro
     tento případ požadovány za závazné.

                                                             1
                                            III. Doba a místo plnění
1. Zhotovitel ukončí práce na díle a připraví dílo k předání objednateli nejpozději do

    2.9.2018.
2. Pokud zhotovitel bude v prodlení z vlastní viny s předáním díla, je povinen zaplatit

    objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý i započatý den prodlení.
3. Místem plnění jsou prostory Základní školy Třinec, Koperníkova 696 v Třinci.

                                           IV. Cena díla a fakturace
1. Cena díla je určena dohodou stran na základě cenové nabídky, která je přílohou č. 2 této

    smlouvy, na částku
    cena za dílo celkem (bez DPH):
    cena za dílo celkem (včetně DPH):
2. Objednatel uhradí zhotoviteli fakturu po předání a převzetí díla v případě, že se
    nevyskytnou žádné vady. V případě, že se na díle vyskytnou vady, uhradí objednatel
    fakturu až do 10 dnů po odstranění poslední z nich.
3. Faktura bude vystavena ve dvou vyhotoveních a bude obsahovat náležitosti stanovené
    zákonem č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších změn a doplňků, číslo účtu, na
    který má být platba provedena a musí obsahovat registrační číslo projektu
    CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_066/0006072, název projektu Modernizace a bezbariérovost na
    ZŠ a MŠ, Třinec, Koperníkova.
4. Objednatel uhradí fakturu zhotovitele nejpozději do 14 dnů po jejím obdržení s výjimkou
    odst. 2 tohoto článku. Dojde-li ze strany objednatele k prodlení při úhradě faktury, je
    objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,01% z výše faktury.

                                                  V. Záruka
1. Zhotovitel poskytuje objednali záruku za jakost díla v délce 60 měsíců.
2. Záruka počíná běžet dnem předání a převzetí díla. Od této doby odpovídá zhotovitel za

    vady, které objednatel zjistil, a které včas reklamoval.
3. Objednatel je povinen vady písemně reklamovat na adresu zhotovitele bez zbytečného

    odkladu po jejich zjištění. V reklamaci uvede popis vady a jak se vada projevuje. Dále
    v reklamaci může objednatel uvést své požadavky, jakým způsobem požaduje vadu
    odstranit nebo zda požaduje finanční náhradu. Tyto požadavky jsou pro zhotovitele
    závazné, nedohodnou-li se obě strany jinak.

4. V reklamaci bude uveden termín odstranění reklamované vady či finanční náhrady.
    Pokud zhotovitel nedohodne termín jiný, bude tento termín brán jako termín závazný,
    jehož nesplnění podléhá penalizaci 500,-Kč za každý den překročení této lhůty. Pokud
                                                            2
     zhotovitel nezapočne s odstraňováním vady ani do 15 dnů po obdržení reklamace
     objednatele, je objednatel oprávněn na náklady zhotovitele pověřit odstraněním vady
     jinou specializovanou firmu.
5. Stejný postup jako v předchozím odstavci se stanoví i pro případ, že zhotovitel
     reklamovanou vadu neuznává. Náklady na její odstranění nese zhotovitel až do
     rozhodnutí soudu.
6. V případě havárie započne zhotovitel s odstraněním vady bezodkladně, tj. do 5-ti hodin
     od jejího oznámení, pokud se strany nedohodnou jinak. V opačném případě je
     objednatel oprávněn na náklady zhotovitele pověřit odstraněním vady jinou
     specializovanou firmu.

                                           VI. Závěrečná ustanovení
1. Zhotovitel v plné míře zodpovídá za požární ochranu, bezpečnost a ochranu zdraví všech

     osob v prostoru staveniště. Dále se zhotovitel zavazuje dodržovat hygienické předpisy.
2. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze stran je tato povinna uhradit druhé straně

     veškeré prokazatelně vzniklé náklady.
3. Smluvní strany prohlašují, že při vzájemné písemné komunikaci budou používat adresy

     uvedené v úvodu této smlouvy, neoznámí-li si písemně jejich změnu. Veškeré písemnosti
     zaslané na tyto adresy budou považovány za doručené druhý den po předání k odeslání
     poštovním službám.
4. Oprávnění zástupci stran prohlašují, že smlouvou na důkaz souhlasu s jejím obsahem
     potvrzují svými vlastnoručními podpisy.
5. Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích, z nichž každá strana obdrží po 1 vyhotovení.

V Třinci dne ----------------------

----------------------------------------     --------------------------------------------
        za objednatele
                                                           za zhotovitele
                                                           UPG, s.r.o.
                                                         Dorota Pavlasová

                                          3