Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8558463: Dohoda o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a poskytnutí

Příloha Příloha č. 2_Plán realizace odborné praxe.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 2

                 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE

I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT

Jméno a příjmení:                         X

Datum narození:                           X

Kontaktní adresa:                         X

Telefon:

Zdravotní stav dobrý:                        X          X
/zaškrtněte/
Omezení /vypište/:

V evidenci ÚP ČR od:                      X

Vzdělání:                                 X

Znalosti a dovednosti:                    X

Pracovní zkušenosti:                      X

Absolvent se účastnil před nástupem na       rozsah     druh

odbornou praxi v rámci aktivit projektu:

a) Poradenství                            X          X

                                          X          X

b) Rekvalifikace

Platnost od 15. 1. 2016
   II. ZAMĚSTNAVATEL                Technické služby města Příbora, příspěvková organizace
                                    Štramberská 483, 742 58
Název organizace:                   X
Adresa pracoviště:                  X
Vedoucí pracoviště:
Kontakt na vedoucího pracoviště:

Zaměstnanec pověřený vedením        X
                                    X
odborné praxe – MENTOR              Ekonom
                                    vedení účetnictví organizace, mzdová agenda
Jméno a příjmení:

Kontakt:

Pracovní pozice/Funkce Mentora

Druh práce Mentora /rámec pracovní
náplně/
   III. ODBORNÁ PRAXE                  Administrativní pracovník
                                       Příbor včetně místních částí
Název pracovní pozice absolventa:      01.06.2018 – 31.05.2019
Místo výkonu odborné praxe:
Smluvený rozsah odborné praxe:

Kvalifikační požadavky na absolventa: minimálně středoškolské ekonomického směru
Specifické požadavky na absolventa:

Druh práce - rámec pracovní náplně     vystavování faktur, uzavírání smluv, evidence majetku
absolventa

                                       KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ
                                       PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ:

PRŮBĚŽNÉ CÍLE:

Zadání konkrétních úkolů činnosti      (např. orientace ve firmě, seznámení s provozem, seznámení
/v případě potřeby doplňte řádky nebo  s BOZP, konkrétní činnosti jednotlivých pracovních pozic)
doložte přílohou/

STRATEGICKÉ CÍLE:                      (např. zvýšení kvalifikace, osvojení si odborných kompetencí
/v případě potřeby doplňte řádky nebo  daného oboru a nové praktické dovednosti, získání vědomostí)
doložte přílohou/

VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE:                        Název přílohy:         Datum vydání přílohy:
/doložte přílohou/                     Příloha č. 2 Průběžné
                                       hodnocení absolventa
                                       Příloha č. 3 Závěrečné
                                       hodnocení absolventa
                                       Příloha č. 4 Osvědčení o
                                       absolvování odborné praxe
                                       Příloha: Reference pro
                                       budoucího zaměstnavatele*
HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE

Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné
předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před
nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o
vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na
mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován.

/v případě potřeby doplňte řádky/

Měsíc/Datum                              Aktivita                 Rozsah        Zapojení
                                                                                Mentora

Červen       Seznámení se s provozem TS, práce na seznamu         40 hod/týden 5 hod/týden
 2018        podnikatelů ve městě

Červenec     Odesílání výzev podnikatelům – smlouva na svoz       40 hod/týden 5 hod/týden
  2018       odpadů

Srpen        Evidence majetku – přechod na nový účetní software 40 hod/týden 5 hod/týden
2018

Září         Evidence majetku – převedení dat do nového           40 hod/týden 5 hod/týden
2018         programu

Říjen        Evidence majetku-kontrola dat, ev.karet              40 hod/týden
2018

Listopad     Kontrola inv.čísel                                   40 hod/týden
  2018

Prosinec     Inventura majetku                                    40 hod/týden
  2018

Leden        Inventarizační zprávy                                40 hod/týden
2019

Únor         Software Fakturace-podklady k fakturám               40 hod/týden
2019

Březen       Vystavování faktur odběratelům                       40 hod/týden
 2019

Duben        Zařazování a vyřazování majetku                      40 hod/týden
 2019

Květen       Samostatná fakturace                                 40 hod/týden
 2019

* V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné
praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě.

Schválil(a): Ing. Eva Zatyko Mayerová              dne 24.5.2018
              (jméno, příjmení, podpis)