Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8560991: Poskytování datových služeb

Příloha smlouvy_datovych_sluzeb_oikt.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PCR19ETRpo27684728

                                            Smlouva
                           o poskytování datových služeb

                                 Č. j. KRPK-1501-4/Č)-2019-1900IT

sepsaná v souladu s ustanoveními § 1724 až § 1730 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
                 zákoník, v platném zněnl: mezi těmito smluvn ími stranami:

Název:                    Česká republika - Krajské ředitelství policie Karlovarského

Sídlo:                    kraje
lČ,                       Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary - Dvory
DIČ,                      72051612
Zastoupena:               CZ72051612

Číslo účtu:
Tel.:
Fax:
E-mail:

ID OS:

(dále jen ,,objednatel")

                          a

Název:                    Wolfstein s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku u Městského
                          soudu v Praze, oddíl C, vložka 94786
Sídlo:                    U Habrovky 247/11, 140 00 Praha 4
lČ,                       27080552
DIČ,                      CZ27080552
Zastoupen:
Číslo účtu:
Pracovní kontakt:
Těl.:
E-mail:
Datová schránka:
(dále jen ,,dodavatel")
                                                                   I.
                                                  Předmět smlouvy
1. Předmětem této smlouvy o poskytování datových služeb (dále jen smlouva)
        je závazek dodavatele k poskytování vysokorychlostního internetového připojení
        pro čtyři budovy KŘP Karlovarského kraje. Objekty se nachází na adresách:
                1. Závodní 386/100, Karlovy Vary
                2. Jednoty 1773, Sokolov
                3. Dobrovského 1935, Dolní Rychnov
                4. Valdštejnova 610/2, Cheb.
2. Objednatel se zavazuje, v případě potřeby, bezplatně poskytnout prostory
        pro umístění anténního systému v nebo na objektu objednatele. Takto vybudované
        systémy nesmíbýt dodavatelem zneužity k jiným než dohodnutým účelům a uhradit
        cenu uvedenou v ČI. lV této smlouvy.
3. Dodavatel se dále zavazuje bezúplatně poskytovat technickou podporu
        prostřednictvím nepřetržité Hot-Line.
        Kontakt na

                                                                  II.
                                                 Specifikace služeb
1. Definice parametrů každého jednotlivého připojení:

2: Dodavatel garantuje v rámci jednoho měsíce dostupnost služby pro jednotlivé
        objekty na úrovni 99,95%. Do tohoto času se nezapočítávají plánované odstávky
        technologií ohlášené minimálně 96 hodin předem.

                                                                III.
                                                        Doba plnění
1. Tato smlouva vstupuje v platnost dnem podpisu smluvními stranami a účinnosti
    nejdříve dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu s ustanovením
    § 6 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláŠtních podmínkách úČinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv.

                                                                 2/4
2. Před prvotním zprovozněním služeb uvedených ve sinlouvě poskytne objednatel
       dodavateli prostor 5 pracovních dnů na přípravu tak, aby veškeré služby mohly být
       spuštěny k datu účinnosti smlouvy.

                             IV.
                 Účtování a úhrady

1. Cena za jednotlivé služby ke dni podpisu této smlouvy je:

jednorázový poplatek za zřízení všech čtyř liněk:

cena bez DPH     4164 KČ

DPH 21%           874 Kč
cena s DPH       5038 KČ

poplatek za poskytování všech Čtyř datových linek ve smluvním období 1. 2. 2019

až 31. 1. 2020:

cena bez DPH     49968 KČ

DPH 21%          10 493 Kč

cena s DPH       60 461 KČ

        Cena za služby celkem dtto 54132 Kč bez DPH, 11367 DPH 21%, 65 499 KČ s DPH.
        Slovy šedesátpěttisícčtyřistadevadesátdevět korun českých s dph.

2. Cena služby za únor 2019 bude účtována společně s poplatkem za zřízení v celkové
        výši 10077 KČ s DPH, Následně bude služba účtována vždy měsíčně ve výši 5038
        KČ s DPH. Platby budou provedeny na základě řádných faktur vystavených v českém
        jazyce.

3. Dodavatel se zavazuje doručit fakturu kupujícímu na adresu:

                            Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje

4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu v termínu do 30 dnů po jejím doručení.
        V případě pochybností se má za to, že dnem doruČení se rozumí třetí den ode dne
        odeslání faktury. Faktura se považuje za uhrazenou dnem, kdy je částka odepsána
        z účtu objednatele.

5. Pro případ prodlení se smluvní strany dohodly:
         a) Na smluvní pokutě ve výši 0,05% z ceny (včetně DPH) plnění přísluŠné služby
               za každý i započatý den prodlení, kterou se dodavatel zavazuje zaplatit
               objednateli v případě prodlení s termíny plnění jednotlivých služeb
               zadávaných na základě smlouvy. Dodavatel se zavazuje zaplatit objednateli
               vyúčtované sankce do 30 dnů po doručení příslušného vyúčtování.
         b) Na úroku z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky s DPH, a to za každý den
               prodlení, který se zavazuje zaplatit objednatel dodavateli do 30 dnů
               po doručení prodávajícím písemně zúčtovaném úroku z prodlení za nesplnění
               závazku

                                                             3/4
          C) Neuhradí-li objednatel dlužnou Částku do 60 dnů ode dne vystavení, může mu
                být služba zastavena. Při opětovném spuštění může být účtován zřizovací
               poplatek.

6. Objednatel neposkytuje zálohy.

                                                                 V.
                                    Odstoupení od smlouvy a výpověď'

1, Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dojde k podstatnému
        nebo opakovanému porušení povinností uložených objednateli smlouvou.

2. Objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě
          a) že dojde k podstatnému nebo opakovanému porušení povinností uložených
               dodavateli smlouvou.
          b) že proti majetku dodavatele bude vedeno insolvenční řízení.
          c) že dodavatel nebude i přes písemnou výzvu objednatele respektovat pokyny
               objednatele.

3. ÚČinnost odstoupení od smlouvy nastává doručením oznámení o odstoupení druhé
       smluvní straně.

                                                                 VI.
                                       Společná a závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze na základě dohody obou
        smluvních stran písemnými číslovanými dodatky k této smlouvě. Tyto dodatky musí
        být podepsány oběma smluvními stranami.

2. Veškeré změny lze provádět pouze písemně.

3. Smluvní strany se zavazují, Že veškeré spory vzniklé v souvislosti s realizací
        smlouvy budou řešeny smírnou cestou - dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou

 . spory řešeny před příslušnými soudy.
4. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, každý s platností originálu,

       z nichž objednatel obdrží dva a dodavatel jeden.

5. Účastníci této smlouvy po jejíni přečtení prohlašují, Že souhlasí s jejím obsahem,
       že byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle a nebyla
       ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho
       připojují své podpisy.

V          d,, 18 -01- 2019       V Sokol"'. d"' 16l-0l1- ?019

Dodavatel                         Objedn

                                          l

                             4/4