Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8573699: VZMR na Tisk Kritického katalogu k výstavě

Příloha Příloha č. 02 - Návrh smlouvy pro VZMR na Tisk kritického katalogu 2019.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 2  - obchodní podmínky
Smlouva o dílo 
VZMR na Tisk Kritického katalogu k výstavě
uzavřena v souladu s ustanovením § 2586 a následujících zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
a to na základě zakázky zadávané v souladu s §141 zákona č. 134/2016 Sb. v rámci VZMR II. Kategorie dle Rektorského výnosu 15/2016 mezi zadavatelem této zakázky a jejím vítězem
Smluvní strany:
1.
Objednatel:

Univerzita Hradec Králové, Filozofická fakulta
se sídlem:

Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové
zastoupen:

Mgr. et Mgr. Pavlína Springerová, Ph.D.
DIČ:


CZ62690094
kontaktní osoby pro položky uvedené v Příloze č. 1 této smlouvy: v této Příloze taktéž
dále jen „objednatel“,

a
2.
Zhotovitel:  Centrum služeb Broumov s.r.o.
se sídlem: Klášterní 225, 550 01 Broumov
zastoupena: David Ticháček

IČ: 28796047

DIČ: CZ28796047

bankovní spojení: 1115338399/0800 vedený u České spořitelny a.s., pobočka Broumov

kontaktní osoba ve věci veřejné zakázky: XXX
telefon: XXX, e-mail: XXX   
dále jen „zhotovitel“,
uzavírají tuto Smlouvu o dílo:
Článek I.
Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy jsou související předtiskové a následně tiskařské práce pro publikaci uvedenou v příloze č. 1 této smlouvy, v souladu s požadavky objednatele v souladu s požadavky uvedenými v příloze č. 1 Zadávací dokumentace, resp. této smlouvy.

Specifikace a požadavky na realizaci jednotlivých položek díla (dokumenty/publikace) a jejich jednotkové ceny jsou uvedeny taktéž v příloze č. 1 této smlouvy, která je její nedílnou součástí.
2. 
Objednatel se zavazuje řádně realizované dílo řádně a včas převzít. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu díla za podmínek a způsobem uvedeným v této smlouvě. Vlastnické právo k dílu přechází na objednatele v okamžiku jeho předání a převzetí potvrzeném na předávacím protokolu podle článku V. odst. 6 této smlouvy.
Článek II.
Doba plnění
1. Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provádět plnění díla do 14 dnů od uzavření smlouvy, není-li v příloze č. 1 či písemně sjednáno jinak; předání díla je realizováno v místě objednatele (pracoviště objednatele v Hradci Králové – konkrétní adresa bude telefonicky předem oznámena).  
2. Zhotovitel se zavazuje k započetí součinnosti průběžně po uzavření smlouvy, tj. po dodání podkladů pro tisk od objednatele, resp. jeho kontaktních osob (garantů uvedených v Příloze č. 1).
Článek III.
Cena za dílo a platební podmínky
1. Celková cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činí:
	Celková cena v Kč bez DPH




Cena bude uhrazena po bezvadném a řádném splnění (částí) díla.
2. Sazba a výše DPH bude zhotovitelem vypočtena v souladu se zákonnými předpisy ČR (zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zejm. jeho přílohy).
3. Celková cena bude obsahovat veškeré výdaje zhotovitele pro zajištění plnění předmětu této smlouvy a náhradu všech nákladů zhotovitele spojených s plněním předmětu této smlouvy, včetně nákladů na dopravu. Vedle této ceny proto zhotoviteli nenáleží jakékoliv další náhrady nákladů vzniklých při plnění této smlouvy. Celková cena je stanovena jako cena nejvýše přípustná pro plnění předmětu této smlouvy.
4. Daňové doklady budou vystavovány po předání jednotlivých částí díla, kterými jsou jednotlivé položky podle přílohy č. 1 této smlouvy. Před vystavením daňového dokladu sdělí kontaktní osoba zhotoviteli i číslo bankovního účtu za stranu objednatele.
5. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona. V případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude objednatelem vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nově vyhotoveného daňového dokladu.

6. Na daňovém dokladu bude uveden i název projektu, z něhož je zakázka financována, je-li tato informace uvedena u té které položky v Příloze č. 1.
7. Faktury budou předem elektronicky zaslány objednateli pro kontrolu všech jejich náležitostí.

8. Úhradu provede objednatel bankovním převodem na bankovní účet zhotovitele uvedený ve výše uvedeném bodu této smlouvy na základě daňového dokladu. Splatnost daňového dokladu je 30 dnů ode dne jeho doručení objednateli. 
9. Poté, co objednatel řádně uhradí všechny řádně vystavené faktury, bude zhotovitel o této skutečnosti informovat zástupce objednatele (emailová forma je dostačující) na adrese zakazky@uhk.cz.
Článek IV.
Součinnost
1. Pro splnění předmětu této smlouvy poskytne objednatel zhotoviteli nezbytnou součinnost (předání podkladů pro tisk, stanovení a upřesnění požadavků, konzultace před zahájením i během provedení díla, aj.); zhotovitel je povinen tato upřesnění respektovat.
2. Zahájení dílčích plnění díla, kterými jsou jednotlivé položky podle přílohy č. 1 této smlouvy, je podmíněno jeho objednáním (stačí e-mailem kontaktní osobou objednatele bez elektronického podpisu) a předáním podkladů zhotoviteli na cd nosiči, emailem či dle domluvy smluvních stran.

3.  O přijetí objednávky bude proveden záznam (stačí formou e-mailu bez elektronického podpisu). Přijetí objednávky musí nastat nejdéle do 2 pracovních dnů ode dne jejího odeslání objednatelem. 

Článek V.
Podmínky provádění díla a předání díla
1. Zhotovitel je povinen opatřovat věci nezbytné k provádění díla.
2. Zhotovitel je povinen dílo provádět v souladu s tou smlouvou, v souladu s požadavky uvedenými v příloze č. 1, s obecně závaznými právními předpisy a závaznými podmínkami stanovenými poskytovatelem dotace, které mu objednatel při předání dokumentů sdělí; Zhotovitel se zavazuje tyto podmínky dodržovat (jde o požadavky zejm. ve věci tzv. povinné publicity). 
3. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Zjistí-li objednatel, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, je objednatel oprávněn dožadovat
se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem nebo je oprávněn z téhož důvodu od smlouvy odstoupit.
4. Místem plnění díla je sídlo nebo pracoviště zhotovitele. Místem předání díla jsou pracoviště objednatele v Hradci Králové. Konkrétní místnost pracoviště objednatele může být objednatelem stanovena individuálně. 

5. Objednatel je oprávněn přizvat k předání a převzetí díla i jiné osoby, jejichž účast pokládá za nezbytnou (např. manažera projektu).
6. Dílo bude předáno po částech, a to jednotlivých položkách podle přílohy č. 1 této smlouvy. O průběhu předání a převzetí díla vyhotoví objednatel a zhotovitel písemný protokol o předání a převzetí díla, který podepíší obě smluvní strany.
Článek VI.
Záruční doba
1. Na předmět této smlouvy poskytuje zhotovitel objednateli záruční dobu v délce 24 měsíců.
2. Záruční doba začíná běžet dnem podpisu záznamu o převzetí části díla oběma smluvními stranami.
3. Vady díla bude objednatel v průběhu záruční doby oznamovat písemně (stačí e-mailem bez zaručeného elektronického podpisu) na adresu sídla zhotovitele. O dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba.
4. Případné neodstranitelné vady, které budou bránit užívání předmětu smlouvy, nahradí zhotovitel objednateli novým, bezvadným plněním.
5. Maximální termín pro odstranění vady je 15 pracovních dnů ode dne oznámení reklamace, nebylo-li mezi zhotovitele a objednatelem dohodnuto jinak. O odstranění reklamované vady sepíší zhotovitel a objednatel protokol, ve kterém potvrdí odstranění vady. Neodstraní-li zhotovitel vady v souladu s tímto ustanovením, pak se postupuje dle čl. VII bod 3.
Článek VII.
Smluvní pokuty a náhrada škody

1. Pokud bude zhotovitel v prodlení s přijetím objednávky nebo s termínem předání a převzetí části díla přílohy č. 1 této smlouvy, je objednatel oprávněn požadovat od zhotovitele smluvní pokutu ve výši 0,05 % ceny nepřijaté objednávky nebo neprovedené části díla dle přílohy č. 1 této smlouvy za každý i započatý den prodlení.
2. Pokud zhotovitel neodstraní reklamovanou vadu ve sjednaném termínu, je objednatel oprávněn požadovat od zhotovitele smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy pětset korun českých) za každou reklamovanou vadu, u níž je v prodlení a za každý den prodlení.
3. V případě porušení povinnosti zhotovitele provádět dílo v souladu s podmínkami této smlouvy, je objednatel oprávněn účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč (slovy pěttisíc korun českých) a dále veškeré výdaje, které objednateli v této souvislosti vyvstanou ze strany poskytovatele dotace za nedodržení podmínek poskytovatele dotace.
4. Pokud bude objednatel v prodlení s úhradou faktury, je zhotovitel oprávněn požadovat od objednatele úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.
5. Uplatněním nároku na smluvní pokutu vzniká povinnost tuto pokutu uhradit nejpozději do 30 dnů od dne obdržení příslušného vyúčtování. 
6. Uplatněním nároku na smluvní pokutu není dotčen nárok objednatele na náhradu škody způsobené mu zhotovitelem. Ustanovení §2050 zákona se tak nepoužije.
Článek VIII.
Závěrečná ustanovení
1. Zhotovitel se zavazuje umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
2. Zhotovitel potvrzuje, že se na zpracování jeho nabídky v dotčené veřejné zakázce nepodílel zaměstnanec objednatele, člen statutárního orgánu objednatele, statutární orgán, člen správní rady objednatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na přípravě nebo zadání řízení zde uvedené veřejné zakázky, dále že není zhotovitelem či zhotovitelem ve sdružení s osobou, která je zaměstnancem objednatele či členem realizačního týmu či osobou, která se na základě smluvního vztahu podílela na přípravě nebo zadání předmětného řízení, nebo subdodavatelem zhotovitele není zaměstnanec objednatele, člen realizačního týmu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na přípravě nebo zadání předmětného řízení. 
3. V případě porušení této povinnosti odpovídá zhotovitel za újmu na jmění (škodu), která v důsledku toho objednateli vznikne dle § 2894 a násl. zákona. 
4. Objednatel upozorňuje, že v souladu s § 219 ZVZ má povinnost uveřejnit na profilu zadavatele 
· celé znění této smlouvy,

· výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

5.  Prodávající sdělí zadavateli informaci, zdali je zaměstnavatelem či chráněnou dílnou zaměstnávající více než 50% osob se zdravotním postižením; jestliže tak tomu je a hodlá objem tohoto smluvního vztahu poskytnout ve formě náhradního plnění, pak v tomto smyslu informuje kupujícího na adrese zakazky@uhk.cz.
6. Ustanovení neupravená touto smlouvou se řídí obecně platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č.89/2012 Sb.

7. Změny a doplnění této smlouvy jsou možné pouze v písemné podobě a na základě vzájemné dohody obou smluvních stran.

8. Tato smlouva se uzavírá ve třech vyhotoveních, z nichž zhotovitel obdrží jedno vyhotovení.

9. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, s obsahem souhlasí, a že je tato smlouva projevem jejich svobodné vůle.
10. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

V Hradci Králové dne   
Příloha č. 1 - Specifikace požadavků VZMR na Tisk Kritického katalogu k výstavě
12.3.2019
12.3.2019

.........................................................
...................................................

podpis objednatele
podpis zhotovitele