Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Statutární město Ostrava Magistrát Smlouva o zajištění prohlídek a údržbě jednotek přesné klimatizace, vzduchem chlazených kondenzátorů a blokových chladicích jednotek Smluvní strany COMPLETE CZ, spol. s r.o. Legerova 24/1853, 120 00 Praha 2 Statutární město Ostrava Doručovací adresa: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava V Rovinách 520/46, 140 00 Praha 4 zastoupena Zastoupen_ jednatelem vedoucím odboru hospodářské správy IČO: 00845451 IČO: 26707829 DIČ: CZ00845451 (plátce DPH) DIČ: CZ26707829 (plátce DPH) Peněžní ústav: Česká spořitelna a.s., okresní pobočka Ostrava Peněžní ustav: Česká spořitelna, a.s. Číslo účtu: _ Číslo účtu: Zapsaná V obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu V Praze, oddil C, vložka 88727 dále jen objednatel dále jen poskytovatel Obsah smlouvy I. I.C. O: vodní ustanovení _ . Tato smlouva je uzavřená podle ust. § 1746 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“). Účelem uzavření této smlouvy je zajištění funkčnosti systému chladícího zařízení V areálu Moravsko— .“ slezského inovačního centra V Ostravě. 3. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené V záhlaví této smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou V souladu s právní skutečností V době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených udajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně. 4. Poskytovatel prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy. 5. Poskytovatel prohlašuje, že není nespolehlivým plátcem DPH a V případě, že by se jím V průběhu trvání smluvního vztahu stal, tuto informaci neprodleně sdělí objednateli. 6. Poskytovatel se zavazuje, že po celou dobu trvání závazků vyplývajících z této smlouvy bude mít účinnou pojistnou smlouvu pro případ způsobení škody V souvislosti s výkonem předmětu této smlouvy. Kopii smlouvy kdykoliv na požádání V originále předloží zástupci objednatele k nahlédnutí. čl. II. 1/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát Předmět 1. Poskytovatel se zavazuje jmenem objednatele, odborně, podle pokynů objednatele a vrozsahu této smlouvy vykonat servisní práce vareálu Moravskoslezskeho inovačního centra, a.s. vOstravě — Pustkovci, Technologická 372/2, budova MFB III a MFB IV na zařízení S Zařízení Typ Množství e Jednotka přesné klimatizace EMERSON Liebert, model HPM 51EUA 8 kusů ; Vzduchem chlazený kondenzátor EMERSON HCR33 8 kusů i Bloková chladicíjednotka AERMEC, model NS 2352X°°E°°00/S 1 kus S Bloková chladicíjednotka AERMEC, model NS 2502X°°E°°OOAK 1 kus b ude spočívat V pravidelně prohlídce 4x po dobu trvání smlouvy V rozsahu dle Přílohy č. 1 — servisní úkony a v dodávce spotřebního materiálu a náhradních dílů potřebných pro fungování zařízení. 2. Dále se poskytovatel zavazuje provádět na základě dílčích objednávek objednatele opravy uvedeného zařízení, ato včetně dodávky originálních náhradních dílů. 3. Zhotovitel se zavazuje provádět kontrolu těsnosti systému chladícího okruhu dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 517/2014, o Íluorovaných skleníkových plynech (dále jen „Nařízení) včetně zápisu do evidenční knihy zařízení. :“ Objednatel se zavazuje za činnosti uvedené v odst. 1.—3. tohoto článku smlouvy poskytovateli zaplatit. 5. Při objednávkách, resp. hlášeních závad, bude objednatel postupovat takto: Odešle os tovateli zprávu faxem na fax. č- nebo emailem na adresu: * so “ n“ 1 f nicky na tel. č. V pracovní době od 7.30 do 16.00 hod, nebo na mobilní tel. č. V pracovní a v mimopracovní době (24 h denně). 6. V případě, že V průběhu plnění dle této smlouvy vznikne potřeba provest vícepráce nezbytné pro splnění závazku dle odst. 1 tohoto článku, smluvní strany zahájí jednání o rozsahu těchto víceprací a o uzavření dodatku k této smlouvě. čl. III. Doba a místo plnění 1. Pravidelný, plánovaný servis zařízení a pravidelné kontroly budou prováděny vždy ke konci kalendářního čtvrtletí, nejpozději však V následujících termínech: - 31. března 2019 - 30. června 2019 - 30. září 2019 — 31. prosince 2019 Přesný termín provedení servisu a kontroly bude vždy předem dohodnut smluvními stranami. 2/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát 2. Oprava bude zahájena nejdéle do 5 pracovních dnů od jejího písemného nahlášení objednatelem. V případě havárie (tj. závady, která vyřadí celé klimatizační zařízení zprovozu), se poskytovatel zavazuje zahájit opravu do 48 hodin od doručení telefonického a písemného hlášení, dle čl. II odst. 5 této smlouvy kdykoliv v pracovních dnech, v sobotu, neděli nebo ve svátek. 3. Opravy budou poskytovatelem prováděny vco nejkratší době sohledem na technické podmínky, zejména s ohledem na dovoz originálních dílů přímo od výrobce, nejsou—li na skladě poskytovatele k okamžitému použití. 4. Kontrola těsnosti chladícího okruhu bude poskytovatelem prováděna v termínech v souladu s vyhláškou uvedenou v čl. II odst. 3 této smlouvy a konkrétně dohodnutých mezi smluvními stranami. 5. Poskytovatel se zavazuje dodat objednateli náhradní díly, které má na skladě, ihned. 6. Místem plnění je areál Moravsko-slezského inovačního centra v Ostravě, budova MFB III a MFB IV, Technologická 372/2, Ostrava — Pustkovec. čl. IV. Cena 1. Cena za předmět plnění dle čl. II. odst. l — 3 této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran a činí: a) plánovaný pravidelný servis: Cena v Počet Cena v Kč Množství Kč/MJ/ MJ Popis servisní/pracovní činnosti prohlídka prohlídek celkem za 1 za 1 rok rok 8 ks Pravidelná servisní prohlídka jednotek 2.750,00 4 88.000,00 46.400,00 EMERSON Liebert, model HPM 9.800,00 51EUA 9.800,00 12.500,00 8 ks Pravidelná servisní prohlídka 1.450,00 4 kondenzátorů EMERSON HCR33 1 ks Pravidelná servisní prohlídka blokové 9.800,00 1 chladicí jednotky AERMEC, model NS 2352X°°E°°OOIS 1 ks Pravidelná servisní prohlídka blokové 9.800,00 1 chladicí jednotky AERMEC, model NS 2502X°°E°°OOAK 10 ks čištění kondenzátoru strojem 1.250,00 1 WAP/vysokotlaké mytí nebo tlakovým vzduchem, cena zahrnuje použití zařízení a práci; nezahrnuje zajištění přípojky vody, přivedení vody k zařízení a el. napájení čistícího stroje; práce musí být technicky a z hlediska BOZP proveditelné — toto garantuje objednatel. 15 ks Kontrola těsnosti systému chladicího 100,00 1 1.500,00 okruhu dle Nařízení č. 517/2014 včetně zápisu do evidenční knihy zařízení Uvedená jednotková cena se vztahuje na každý chladicí okruh. Kontrola těsnosti bude prováděna /a účtována/ v četnostech dle Nařízení č. 517/2014 Celková cena za provedení plánovaného servisu za rok 168.000,00 3/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát Všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH Cena zahrnuje práci (v rozsahu dle Přílohy č. 1 této Servisní smlouvy), dopravu na místo Servisu, popřípadě běžné čisticí prostředky Cena nezahrnuje montážní materiál ani jiné výslovně neuvedené činnosti a práce event. dodávky nad rámec záručních podmínek. Cena dále nezahrnuje zajištění montážní plošiny pro provedení Servisu zařízení instalovaných ve výšce vyšší než 1,5 m nebo na střeše, kde se předpokládají montážní lávky bezprostředně u servisovaných zařízení, práce musí být technicky a z hlediska BOZP proveditelné — toto garantuje Objednatel, v případě absence montážní lávky/plošiny, technik neprovede servisní práce a bude na toto pohlíženo jako na marný výjezd, který bude účtovaný dle bodu 3.1d). b) servisní práce mimo plánovaný pravidelný servis — s nástupem nejdříve do 5ti pracovních dnů od písemného objednání s výjimkou sobot, nedělí a svátků: Popis pracovního úkonu Množství Cena v Kč Servisní práce, provádění opravy 1 hod./1 os. 890,00 Cestovní náklady — paušál Praha-Ostrava 1 ks 4.500,00 Cena náhradních dílů a montážního materiálu dle ceníku ND a (účtováno v případě, že se na závadu či vadný díl nevztahuje mont. materiálu záruka) všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH c) zásahový servis s nástupem do 48 hodin od doručení telefonického a písemného hlášení, dle čl. 8.2 této smlouvy, kdykoliv v pracovních dnech, v sobotu, neděli nebo ve svátek: Popis pracovního úkonu Množství Cena v Kč za Servisní zásah / výjezd (pohotovostní příplatek) 1 servisní 6500,ng zásah + cena náhradních dílů a montážního materiálu dle bodu 3.1.b) + náklady na provedení opravy a cestovné dle bodu 3.1.b) všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH d) ceny marných výjezdů: Popis pracovního úkonu Množství Cena v Kč 5.500,00 cena za marný výjezd (jednorázový poplatek bez ohledu na čas 1 výjezd a kilometry, jedná-li se o výjezd na pravidelný nebo zásahový servis a ten není možné provést z důvodů na straně objednatele, např. není po dohodě zajištěn přístup k zařízení apod.) všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH e) ceny spotřebního materiálu: Popis Cena v Kč/1 ks bez DPH Filtr s rámem —první výměna 2.455,00 Filtrační přířez — druhá a následně další výměna 450,00 Nádoba zvlhčovače 5.150,00 všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH 2. Ceny bez DPH jsou dohodnuty jako ceny bez DPH nejvýše přípustné a platí po celou dobu účinnosti této smlouvy. 3. Maximální cena za plnění z této smlouvy nesmí překročit částku 300000,- Kč bez DPH. 4/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát 4. Cena bez DPH obsahuje i případné zvýšené náklady spojené s vývojem cen vstupních nákladů, a to až do doby splnění předmětu této smlouvy. 6. Poskytovatel odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena V souladu s platnými právními předpisy. čl. V. Povinnosti poskytovatele a objednatele 1. Při plnění předmětu této smlouvy se poskytovatel zavazuje dodržovat právní předpisy, technické normy a dohody vyplývající z této smlouvy. Poskytovatel se zavazuje vybavit své zaměstnance při provádění plnění dle této smlouvy vhodnými osobními ochrannými pracovními pomůckami a pomůckami pro práce ve výškách. 2. Poskytovatel je povinen postupovat při zařizování záležitostí, plynoucích z této smlouvy, osobně a s odbornou péčí. 3. Objednatel umožní přístup zaměstnancům poskytovatele k opravám zařízení dle této smlouvy a i hlavnímu vypínači elektrického napájení daného zařízení. 4. Objednatel zajistí parkovací místo pro vozidlo servisního technika po dobu vykonávání servisu, resp. opravy V termínu, který bude předem dohodnut, a to v budově / na parkovišti, kde bude prováděn servis tak, aby bylo možné snadno zajistit přesun servisních pomůcek, stroje WAP apod. 5. Objednatel seznámí zaměstnance poskytovatele se všemi relevantními skutečnostmi a riziky majícími vliv na bezpečnost a ochranu zdraví při práci a požární ochranu. čl. VI. Platební podmínky 1. Zálohy nejsou sjednány. 2. Podkladem pro úhradu odměny je vyúčtování nazvané FAKTURA (dále jen „faktura“), které bude mít náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani zpřidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“). 3. V souladu s ustanovením § 21 zákona o DPH, sjednávají smluvní strany dílčí plnění. Dílčím plněním se rozumí provedení servisu, opravy a dodávky náhradních dílů, nebo kontroly těsnosti zařízení. Dílčí plnění odsouhlasené objednatelem se považuje za samostatné zdanitelné plnění uskutečněné dnem předání plnění objednateli. Poskytovatel vystaví na každé dílčí plnění fakturu, jejíž nedílnou součástí bude pracovní list odsouhlasený zástupcem objednatele a podepsaný poskytovatelem, který bude obsahovat soupis zjištěných závad, provedených prací, dodaných náhradních dílů, použitého spotřebního a montážního materiálu, počtu odpracovaných hodin se specifikací hodinových sazeb dle této smlouvy, cestovních nákladů atd. 4. Na každé vyúčtované dílčí plnění vystaví poskytovatel fakturu, která kromě zákonem stanovených pro daňový doklad musí obsahovat také: a) číslo smlouvy a datum jejího uzavření, b) předmět plnění a jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření (nestačí pouze odkaz na číslo uzavřené smlouvy), c) obchodní firma, sídlo, IČO a DIČ poskytovatele, (1) název, sídlo, IČO a DIČ objednatel, označení útvaru objednatele, který akci likviduje (odbor hospodářské správy Magistrátu města Ostravy), e) číslo a datum vystavení faktury, f) dobu splatnosti faktury, g) soupis provedených činností (služeb), h) označení banky a číslo účtu, na který musí být zaplaceno, i) jméno a příjmení osoby, která fakturu vystavila, včetně kontaktního telefonu. 5/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát 5. Doba splatnosti všech faktur je dohodou stanovena na 30 kalendářních dnů po jejich doručení objednateli. Doba splatnosti 30 kalendářních dnů platí pro smluvní strany i při placení jiných plateb (např. úroků z prodlení, smluvních pokut, náhrad škod, aj.). 6. Doručení faktur provede poskytovatel osobně proti podpisu oprávněného zástupce objednatele nebo jako doporučené psaní prostřednictvím držitele poštovní licence. 7. Nebude—li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, nebo sazba DPH, nebo poskytovatel vyúčtuje práce, které neprovedl, je obj ednatel oprávněn fakturu před uplynutím doby splatnosti vrátit poskytovatelovi bez zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí důvod vrácení. Poskytovatel provede opravu vystavením nové faktury. Ode dne odeslání vadné faktury přestává běžet původní doba splatnosti. Celá doba splatnosti běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury objednateli. 8. Objednatel je oprávněn provést kontrolu vyfakturovaných činností (služeb). Poskytovatel je povinen oprávněným zástupcům obj ednatele provedení kontroly umožnit. 9. Smluvní strany se dohodly, že platba bude provedena na číslo účtu uvedené poskytovatelem ve faktuře bez ohledu na číslo účtu uvedené V záhlaví této smlouvy, přičemž plnění bude bez výjimky považováno za platbu za plnění předmětu této smlouvy. Musí se však jednat o číslo účtu zveřejněné způsobem umožňujícím dálkový přístup podle § 96 zákona o DPH. Zároveň se musí jednat 0 účet vedený V tuzemsku. 10. Pokud se stane poskytovatel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit poskytovateli za zdanitelné plnění částku bez DPH a úhradu samotné DPH provést přímo na příslušný učet daného finančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve výši daně na účet správce daně poskytovatele a zaplacením ceny bez DPH poskytovateli je splněn závazek objednatele uhradit sjednanou cenu. čl. VII. Práva z vadného plnění a záruka za jakost 1. Práva obj ednatele z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 2. Poskytovatel poskytuje objednateli záruku na opravy/práci provedené na základě této smlouvy v délce 6 měsíců od jejich dodání, a 12 měsíců na dodané díly. Tato záruka se nevztahuje na spotřební náhradní díly, tzn. zejm. vzduchové filtry, řemeny ventilátorů, ložiska, ucpávky, nádoby parních zvlhčovačů apod. Záruční doba začíná běžet vždy od provedení každého jednotlivého plnění (servisu, opravy, kontroly). čl. VIII. Náhrada újmy 1. Poskytovatel odpovídá za újmu způsobenou objednateli vadným provedením předmětu smlouvy nebo jeho části. 2. Za újmu se považuje i újma vzniklá objednateli tím, že objednatel musel vynaložit náklady V důsledku porušení povinnosti poskytovatele. 3. Poskytovatel je povinen učinit veškerá opatření potřebná k odvrácení újmy nebo k jejímu zmírnění. 6/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát čl. IX. Sankční ujednání 1. V případě, že poskytovatel nesplní povinnosti uvedené včl. II. odst. 1. této smlouvy vtermínech sjednaných touto smlouvou nebo dohodnutých mezi smluvními stranami, zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 500,— Kč za každý i započatý den prodlení a každý případ. . V případě, že objednatel neuhradí fakturu V době splatnosti, jé objednatel povinen zaplatit poskytovateli úrok z prodlení ve výši 0,015 % z dlužné částky bez DPH za každý i započatý den prodlení. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávislé na zavinění a na tom, zda a V jaké výši vznikne druhé straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně. Smluvní pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohledávce poskytovatele. čl. X. Závěrečná ujednání 1. Doložka platnosti právního jednání dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších změn a předpisů: O uzavření této smlouvy rozhodla rada města usnesením č. 00940/RM1822/15 ze dne 19.3.2019. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2019. Smluvní strany se dohodly, že pro tento svůj závazkový vztah vylučují použití ustanovení § 1765 a § 1978 odst. 2 OZ. Smluvní strany se dále dohodly ve smyslu § 1740 odst. 2 a 3 OZ, že vylučují přijetí nabídky, která vyjadřuje obsah návrhu smlouvy jinými slovy, i přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou, i když dodatek či odchylka podstatně nemění podmínky nabídky. Tato smlouva obsahuje uplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které strany měly a chtěly ve smlouvě ujednát, a které považují za důležité pro závaznost této smlouvy. Žádný projev stran učiněný při jednání o této smlouvě ani projev učiněný po uzavření této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními této smlouvy a nezakládá žádný závazek žádné ze stran. Objednatel i poskytovatel mohou smlouvu vypovědět i bez udání důvodů písemnou výpovědí stříměsíční výpovědní dobou, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. V případě zániku závazku před řádným splněním díla je poskytovatel povinen ihned předat příkazci nedokončené plnění včetně věcí, které opatřil a které jsou součástí plnění této smlouvy, a uhradit případně vzniklou škodu, pokud je jejím prokazatelným původcem. Objednatel je povinen uhradit poskytovatelovi cenu dodávek, prací či služeb, které poskytovatel poskytnul, popř. které se staly součástí díla. Smluvní strany uzavřou dohodu, ve které upraví vzájemná práva a povinnosti. Poskytovatel se zavazuje, že jakékoliv informace, které se dozvěděl vsouvislosti splněním této smlouvy, neposkytne třetím osobám. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které budou vzestupně číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran. 10. Poskytovatel se zavazuje účastnit se na základě pozvánky objednatel všech jednání týkajících se předmětu smlouvy. 11. Poskytovatel nemůže bez písemného souhlasu objednatel postoupit svá práva ani převést své povinnosti plynoucí ze smlouvy třetí osobě. Poskytovatel nemůže tuto smlouvu bez souhlasu objednatel dále postupovat. 12. Pro případ, že ustanovení této smlouvy oddělitelné od ostatního obsahu se stane neúčinným nebo neplatným, smluvní strany se zavazují bez zbytečných odkladů nahradit takové ustanovení novým. Případná neplatnost některého ztakovýchto ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost ostatních ustanovení. 7/8 Smlouva — servis MSIC Statutární město Ostrava Magistrát 13. Písemnosti se považují za doručené i V případě, že kterákoliv ze stran její doručení odmítne, či jinak znemožní. 14. Osoby podepisující tuto smlouvu svým podpisem stvrzují platnost jednatelských oprávnění. 15. Vše, co bylo dohodnuto před uzavřením smlouvy je právně irelevantní a mezi stranami platí jen to, co je dohodnuto ve smlouvě. 16. Za objednatele je oprávněn jednat ve věcech technických _ mobilní tel.- email— 17. Smlouva je vyhotovena v pěti stejnopisech s platností originálu podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, přičemž objednatel obdrží tři a poskytovatel dvě vyhotovení. 18. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou: - Příloha č.1 — Souhlas s elektronickou fakturací - Příloha č.2 — Certifikát pojištění odpovědnosti Za objednatele Za poskytovatele Datum: Datum: Místo: Ostrava Místo: Ostrava ve!ouc1 oggoru !ospogarslé správy je!nate| 8/8 Smlouva — servis MSIC