Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8629447: zajištění prohlídek a údržbě klimatizace

Příloha Objednavka_zajistni_prohlidek_klimatizace_R.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Statutární město Ostrava
Magistrát

Smlouva o zajištění prohlídek a údržbě jednotek přesné klimatizace,
vzduchem chlazených kondenzátorů a blokových chladicích jednotek

Smluvní strany                           COMPLETE CZ, spol. s r.o.
                                         Legerova 24/1853, 120 00 Praha 2
Statutární město Ostrava                 Doručovací adresa:
Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava      V Rovinách 520/46, 140 00 Praha 4
                                         zastoupena
Zastoupen_                               jednatelem
vedoucím odboru hospodářské správy

IČO:            00845451                 IČO:  26707829
DIČ:            CZ00845451 (plátce DPH)
                                         DIČ:  CZ26707829 (plátce DPH)
Peněžní ústav:  Česká spořitelna a.s.,
                okresní pobočka Ostrava  Peněžní ustav: Česká spořitelna, a.s.
Číslo účtu:
                _                        Číslo účtu:

                                         Zapsaná V obchodním rejstříku vedeném u
                                         Městského soudu V Praze, oddil C, vložka 88727

dále jen objednatel                      dále jen poskytovatel

Obsah smlouvy

 I. I.C. O:
  vodní ustanovení
_
  .  Tato smlouva je uzavřená podle ust. § 1746 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“).
     Účelem uzavření této smlouvy je zajištění funkčnosti systému chladícího zařízení V areálu Moravsko—
.“   slezského inovačního centra V Ostravě.
3. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené V záhlaví této smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou
     V souladu s právní skutečností V době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny
     dotčených udajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně.
4. Poskytovatel prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
5. Poskytovatel prohlašuje, že není nespolehlivým plátcem DPH a V případě, že by se jím V průběhu trvání
     smluvního vztahu stal, tuto informaci neprodleně sdělí objednateli.
6. Poskytovatel se zavazuje, že po celou dobu trvání závazků vyplývajících z této smlouvy bude mít
     účinnou pojistnou smlouvu pro případ způsobení škody V souvislosti s výkonem předmětu této
     smlouvy. Kopii smlouvy kdykoliv na požádání V originále předloží zástupci objednatele k nahlédnutí.

       čl. II.

1/8 Smlouva — servis MSIC
Statutární město Ostrava
Magistrát

Předmět

1. Poskytovatel se zavazuje jmenem objednatele, odborně, podle pokynů objednatele a vrozsahu této
     smlouvy vykonat servisní práce vareálu Moravskoslezskeho inovačního centra, a.s. vOstravě —
     Pustkovci, Technologická 372/2, budova MFB III a MFB IV na zařízení

    S Zařízení                            Typ                                             Množství

    e Jednotka přesné klimatizace         EMERSON Liebert, model HPM 51EUA 8 kusů

    ; Vzduchem chlazený kondenzátor       EMERSON HCR33                                   8 kusů

    i Bloková chladicíjednotka            AERMEC, model NS 2352X°°E°°00/S                     1 kus

    S Bloková chladicíjednotka            AERMEC, model NS 2502X°°E°°OOAK                     1 kus

    b

    ude spočívat V pravidelně prohlídce 4x po dobu trvání smlouvy V rozsahu dle Přílohy č. 1 — servisní

    úkony a v dodávce spotřebního materiálu a náhradních dílů potřebných pro fungování zařízení.

2. Dále se poskytovatel zavazuje provádět na základě dílčích objednávek objednatele opravy uvedeného

    zařízení, ato včetně dodávky originálních náhradních dílů.

3. Zhotovitel se zavazuje provádět kontrolu těsnosti systému chladícího okruhu dle Nařízení Evropského

    parlamentu a Rady (EU) č. 517/2014, o Íluorovaných skleníkových plynech (dále jen „Nařízení) včetně

    zápisu do evidenční knihy zařízení.

:“  Objednatel se zavazuje za činnosti uvedené v odst. 1.—3. tohoto článku smlouvy poskytovateli zaplatit.

5. Při objednávkách, resp. hlášeních závad, bude objednatel postupovat takto:

    Odešle os tovateli zprávu faxem na fax. č- nebo emailem na adresu:

    * so “ n“ 1 f nicky na tel. č.                              V pracovní době od 7.30 do 16.00

    hod, nebo na mobilní tel. č.          V pracovní a v mimopracovní době (24 h denně).

6. V případě, že V průběhu plnění dle této smlouvy vznikne potřeba provest vícepráce nezbytné

    pro splnění závazku dle odst. 1 tohoto článku, smluvní strany zahájí jednání o rozsahu těchto víceprací

    a o uzavření dodatku k této smlouvě.

čl. III.
Doba a místo plnění

1. Pravidelný, plánovaný servis zařízení a pravidelné kontroly budou prováděny vždy ke konci
      kalendářního čtvrtletí, nejpozději však V následujících termínech:

    - 31. března 2019
    - 30. června 2019
    - 30. září 2019
    — 31. prosince 2019

    Přesný termín provedení servisu a kontroly bude vždy předem dohodnut smluvními stranami.

2/8 Smlouva — servis MSIC
Statutární město Ostrava
Magistrát

2. Oprava bude zahájena nejdéle do 5 pracovních dnů od jejího písemného nahlášení objednatelem.
      V případě havárie (tj. závady, která vyřadí celé klimatizační zařízení zprovozu), se poskytovatel
      zavazuje zahájit opravu do 48 hodin od doručení telefonického a písemného hlášení, dle čl. II odst. 5
      této smlouvy kdykoliv v pracovních dnech, v sobotu, neděli nebo ve svátek.

3. Opravy budou poskytovatelem prováděny vco nejkratší době sohledem na technické podmínky,
      zejména s ohledem na dovoz originálních dílů přímo od výrobce, nejsou—li na skladě poskytovatele
      k okamžitému použití.

4. Kontrola těsnosti chladícího okruhu bude poskytovatelem prováděna v termínech v souladu
      s vyhláškou uvedenou v čl. II odst. 3 této smlouvy a konkrétně dohodnutých mezi smluvními stranami.

5. Poskytovatel se zavazuje dodat objednateli náhradní díly, které má na skladě, ihned.
6. Místem plnění je areál Moravsko-slezského inovačního centra v Ostravě, budova MFB III a MFB IV,

      Technologická 372/2, Ostrava — Pustkovec.

čl. IV.
Cena

1. Cena za předmět plnění dle čl. II. odst. l — 3 této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran a činí:

a) plánovaný pravidelný servis:                                    Cena v      Počet  Cena v Kč
  Množství                                                         Kč/MJ/
                    MJ Popis servisní/pracovní činnosti
                                                                    prohlídka
                                                                               prohlídek celkem za 1

                                                                               za 1 rok rok

8   ks Pravidelná servisní prohlídka jednotek 2.750,00                         4             88.000,00
                                                                                             46.400,00
                           EMERSON Liebert, model HPM
                                                                                               9.800,00
                           51EUA                                                               9.800,00
                                                                                             12.500,00
8   ks Pravidelná                    servisní     prohlídka 1.450,00           4

                           kondenzátorů EMERSON HCR33

1   ks Pravidelná servisní prohlídka blokové 9.800,00                          1

                           chladicí jednotky AERMEC, model NS

                           2352X°°E°°OOIS

1   ks Pravidelná servisní prohlídka blokové 9.800,00                          1

                           chladicí jednotky AERMEC, model NS

                           2502X°°E°°OOAK

10  ks čištění kondenzátoru strojem                                1.250,00    1

                           WAP/vysokotlaké mytí nebo tlakovým

                           vzduchem, cena zahrnuje použití

                           zařízení a práci; nezahrnuje zajištění

                           přípojky vody, přivedení vody

                           k zařízení a el. napájení čistícího

                           stroje; práce musí být technicky a

                           z hlediska BOZP proveditelné — toto

                           garantuje objednatel.

15  ks Kontrola těsnosti systému chladicího                        100,00      1             1.500,00

                           okruhu dle Nařízení č. 517/2014

                           včetně zápisu do evidenční knihy

                           zařízení

             Uvedená jednotková cena se vztahuje na
              každý chladicí okruh.

              Kontrola těsnosti bude prováděna /a
              účtována/ v četnostech dle Nařízení č.
               517/2014

    Celková cena za provedení plánovaného servisu za rok 168.000,00

3/8 Smlouva — servis MSIC
Statutární město Ostrava
Magistrát

                             Všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH

Cena zahrnuje práci (v rozsahu dle Přílohy č. 1 této Servisní smlouvy), dopravu na místo Servisu,
popřípadě běžné čisticí prostředky

Cena nezahrnuje montážní materiál ani jiné výslovně neuvedené činnosti a práce event. dodávky
nad rámec záručních podmínek.

Cena dále nezahrnuje zajištění montážní plošiny pro provedení Servisu zařízení instalovaných
ve výšce vyšší než 1,5 m nebo na střeše, kde se předpokládají montážní lávky bezprostředně u
servisovaných zařízení, práce musí být technicky a z hlediska BOZP proveditelné — toto garantuje
Objednatel, v případě absence montážní lávky/plošiny, technik neprovede servisní práce a bude
na toto pohlíženo jako na marný výjezd, který bude účtovaný dle bodu 3.1d).

b) servisní práce mimo plánovaný pravidelný servis — s nástupem nejdříve do 5ti pracovních dnů

od písemného objednání s výjimkou sobot, nedělí a svátků:

                           Popis pracovního úkonu              Množství                        Cena v Kč

Servisní práce, provádění opravy                               1 hod./1 os.                    890,00

Cestovní náklady — paušál Praha-Ostrava                                            1 ks        4.500,00

Cena náhradních dílů a montážního materiálu                                                    dle ceníku ND a
(účtováno v případě, že se na závadu či vadný díl nevztahuje                                   mont. materiálu
záruka)

                                           všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH

c) zásahový servis s nástupem do 48 hodin od doručení telefonického a písemného hlášení, dle

čl. 8.2 této smlouvy, kdykoliv v pracovních dnech, v sobotu, neděli nebo ve svátek:

                           Popis pracovního úkonu              Množství                        Cena v Kč za

Servisní zásah / výjezd (pohotovostní příplatek)                                   1 servisní  6500,ng
                                                                                        zásah

+ cena náhradních dílů a montážního materiálu                                                  dle bodu 3.1.b)

+ náklady na provedení opravy a cestovné                                                       dle bodu 3.1.b)
                                          všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH

d) ceny marných výjezdů:

                           Popis pracovního úkonu              Množství                        Cena v Kč
                                                                                                 5.500,00
cena za marný výjezd (jednorázový poplatek bez ohledu na čas                       1 výjezd

a kilometry, jedná-li se o výjezd na pravidelný nebo zásahový

servis a ten není možné provést z důvodů na straně

objednatele, např. není po dohodě zajištěn přístup k zařízení

apod.)

                           všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH

e) ceny spotřebního materiálu:

Popis                                                          Cena v Kč/1 ks bez DPH

Filtr s rámem —první výměna                                                                    2.455,00

Filtrační přířez — druhá a následně další výměna                                               450,00

Nádoba zvlhčovače                                                                              5.150,00

                           všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH

2. Ceny bez DPH jsou dohodnuty jako ceny bez DPH nejvýše přípustné a platí po celou dobu účinnosti této
    smlouvy.

3. Maximální cena za plnění z této smlouvy nesmí překročit částku 300000,- Kč bez DPH.

4/8 Smlouva — servis MSIC
         Statutární město Ostrava
         Magistrát

        4. Cena bez DPH obsahuje i případné zvýšené náklady spojené s vývojem cen vstupních nákladů, a to až
            do doby splnění předmětu této smlouvy.

        6. Poskytovatel odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena V souladu s platnými
            právními předpisy.

       čl. V.
       Povinnosti poskytovatele a objednatele

        1. Při plnění předmětu této smlouvy se poskytovatel zavazuje dodržovat právní předpisy, technické normy
            a dohody vyplývající z této smlouvy. Poskytovatel se zavazuje vybavit své zaměstnance při provádění
            plnění dle této smlouvy vhodnými osobními ochrannými pracovními pomůckami a pomůckami
            pro práce ve výškách.

        2. Poskytovatel je povinen postupovat při zařizování záležitostí, plynoucích z této smlouvy, osobně
            a s odbornou péčí.

        3. Objednatel umožní přístup zaměstnancům poskytovatele k opravám zařízení dle této smlouvy a i
            hlavnímu vypínači elektrického napájení daného zařízení.

        4. Objednatel zajistí parkovací místo pro vozidlo servisního technika po dobu vykonávání servisu, resp.
            opravy V termínu, který bude předem dohodnut, a to v budově / na parkovišti, kde bude prováděn servis
            tak, aby bylo možné snadno zajistit přesun servisních pomůcek, stroje WAP apod.

        5. Objednatel seznámí zaměstnance poskytovatele se všemi relevantními skutečnostmi a riziky majícími
            vliv na bezpečnost a ochranu zdraví při práci a požární ochranu.

       čl. VI.
       Platební podmínky

        1. Zálohy nejsou sjednány.
        2. Podkladem pro úhradu odměny je vyúčtování nazvané FAKTURA (dále jen „faktura“), které bude mít

              náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani zpřidané hodnoty, ve znění
              pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“).
        3. V souladu s ustanovením § 21 zákona o DPH, sjednávají smluvní strany dílčí plnění. Dílčím plněním se
             rozumí provedení servisu, opravy a dodávky náhradních dílů, nebo kontroly těsnosti zařízení. Dílčí
             plnění odsouhlasené objednatelem se považuje za samostatné zdanitelné plnění uskutečněné dnem
             předání plnění objednateli. Poskytovatel vystaví na každé dílčí plnění fakturu, jejíž nedílnou součástí
             bude pracovní list odsouhlasený zástupcem objednatele a podepsaný poskytovatelem, který bude
             obsahovat soupis zjištěných závad, provedených prací, dodaných náhradních dílů, použitého
             spotřebního a montážního materiálu, počtu odpracovaných hodin se specifikací hodinových sazeb dle
             této smlouvy, cestovních nákladů atd.
        4. Na každé vyúčtované dílčí plnění vystaví poskytovatel fakturu, která kromě zákonem stanovených
             pro daňový doklad musí obsahovat také:
              a) číslo smlouvy a datum jejího uzavření,
              b) předmět plnění a jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření (nestačí pouze odkaz na číslo

                   uzavřené smlouvy),
              c) obchodní firma, sídlo, IČO a DIČ poskytovatele,
              (1) název, sídlo, IČO a DIČ objednatel, označení útvaru objednatele, který akci likviduje (odbor

                   hospodářské správy Magistrátu města Ostravy),
              e) číslo a datum vystavení faktury,
              f) dobu splatnosti faktury,
              g) soupis provedených činností (služeb),
              h) označení banky a číslo účtu, na který musí být zaplaceno,
               i) jméno a příjmení osoby, která fakturu vystavila, včetně kontaktního telefonu.

5/8 Smlouva — servis MSIC
         Statutární město Ostrava
         Magistrát

        5. Doba splatnosti všech faktur je dohodou stanovena na 30 kalendářních dnů po jejich doručení
             objednateli. Doba splatnosti 30 kalendářních dnů platí pro smluvní strany i při placení jiných plateb
             (např. úroků z prodlení, smluvních pokut, náhrad škod, aj.).

        6. Doručení faktur provede poskytovatel osobně proti podpisu oprávněného zástupce objednatele nebo
             jako doporučené psaní prostřednictvím držitele poštovní licence.

        7. Nebude—li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, nebo sazba DPH,
             nebo poskytovatel vyúčtuje práce, které neprovedl, je obj ednatel oprávněn fakturu před uplynutím doby
              splatnosti vrátit poskytovatelovi bez zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí důvod
             vrácení. Poskytovatel provede opravu vystavením nové faktury. Ode dne odeslání vadné faktury
             přestává běžet původní doba splatnosti. Celá doba splatnosti běží opět ode dne doručení nově
             vyhotovené faktury objednateli.

        8. Objednatel je oprávněn provést kontrolu vyfakturovaných činností (služeb). Poskytovatel je povinen
             oprávněným zástupcům obj ednatele provedení kontroly umožnit.

        9. Smluvní strany se dohodly, že platba bude provedena na číslo účtu uvedené poskytovatelem ve faktuře
             bez ohledu na číslo účtu uvedené V záhlaví této smlouvy, přičemž plnění bude bez výjimky považováno
             za platbu za plnění předmětu této smlouvy. Musí se však jednat o číslo účtu zveřejněné způsobem
             umožňujícím dálkový přístup podle § 96 zákona o DPH. Zároveň se musí jednat 0 účet vedený
             V tuzemsku.

         10. Pokud se stane poskytovatel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel
             oprávněn uhradit poskytovateli za zdanitelné plnění částku bez DPH a úhradu samotné DPH provést
             přímo na příslušný učet daného finančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve výši
             daně na účet správce daně poskytovatele a zaplacením ceny bez DPH poskytovateli je splněn závazek
             objednatele uhradit sjednanou cenu.

       čl. VII.
       Práva z vadného plnění a záruka za jakost

        1. Práva obj ednatele z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
        2. Poskytovatel poskytuje objednateli záruku na opravy/práci provedené na základě této smlouvy v délce

              6 měsíců od jejich dodání, a 12 měsíců na dodané díly. Tato záruka se nevztahuje na spotřební
              náhradní díly, tzn. zejm. vzduchové filtry, řemeny ventilátorů, ložiska, ucpávky, nádoby parních
              zvlhčovačů apod. Záruční doba začíná běžet vždy od provedení každého jednotlivého plnění (servisu,
              opravy, kontroly).

       čl. VIII.
       Náhrada újmy

        1. Poskytovatel odpovídá za újmu způsobenou objednateli vadným provedením předmětu smlouvy nebo
             jeho části.

        2. Za újmu se považuje i újma vzniklá objednateli tím, že objednatel musel vynaložit náklady V důsledku
             porušení povinnosti poskytovatele.

        3. Poskytovatel je povinen učinit veškerá opatření potřebná k odvrácení újmy nebo k jejímu zmírnění.

6/8 Smlouva — servis MSIC
         Statutární město Ostrava
         Magistrát

       čl. IX.
       Sankční ujednání

       1. V případě, že poskytovatel nesplní povinnosti uvedené včl. II. odst. 1. této smlouvy vtermínech
            sjednaných touto smlouvou nebo dohodnutých mezi smluvními stranami, zaplatí objednateli smluvní
            pokutu ve výši 500,— Kč za každý i započatý den prodlení a každý případ.

          . V případě, že objednatel neuhradí fakturu V době splatnosti, jé objednatel povinen zaplatit poskytovateli
            úrok z prodlení ve výši 0,015 % z dlužné částky bez DPH za každý i započatý den prodlení.
            Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávislé na zavinění a na tom, zda
            a V jaké výši vznikne druhé straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně.
            Smluvní pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohledávce poskytovatele.

       čl. X.
       Závěrečná ujednání

       1. Doložka platnosti právního jednání dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění
             pozdějších změn a předpisů: O uzavření této smlouvy rozhodla rada města usnesením
             č. 00940/RM1822/15 ze dne 19.3.2019.
             Tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Tato smlouva se uzavírá na dobu
             určitou do 31.12.2019.
             Smluvní strany se dohodly, že pro tento svůj závazkový vztah vylučují použití ustanovení § 1765
             a § 1978 odst. 2 OZ.
             Smluvní strany se dále dohodly ve smyslu § 1740 odst. 2 a 3 OZ, že vylučují přijetí nabídky, která
             vyjadřuje obsah návrhu smlouvy jinými slovy, i přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou, i když
             dodatek či odchylka podstatně nemění podmínky nabídky.
             Tato smlouva obsahuje uplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které strany měly
             a chtěly ve smlouvě ujednát, a které považují za důležité pro závaznost této smlouvy. Žádný projev
             stran učiněný při jednání o této smlouvě ani projev učiněný po uzavření této smlouvy nesmí být
             vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními této smlouvy a nezakládá žádný závazek žádné ze stran.
             Objednatel i poskytovatel mohou smlouvu vypovědět i bez udání důvodů písemnou výpovědí
             stříměsíční výpovědní dobou, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení
             výpovědi druhé smluvní straně.
             V případě zániku závazku před řádným splněním díla je poskytovatel povinen ihned předat příkazci
             nedokončené plnění včetně věcí, které opatřil a které jsou součástí plnění této smlouvy, a uhradit
             případně vzniklou škodu, pokud je jejím prokazatelným původcem. Objednatel je povinen uhradit
             poskytovatelovi cenu dodávek, prací či služeb, které poskytovatel poskytnul, popř. které se staly
             součástí díla. Smluvní strany uzavřou dohodu, ve které upraví vzájemná práva a povinnosti.
             Poskytovatel se zavazuje, že jakékoliv informace, které se dozvěděl vsouvislosti splněním této
             smlouvy, neposkytne třetím osobám.
             Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které
             budou vzestupně číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými
             zástupci smluvních stran.

       10. Poskytovatel se zavazuje účastnit se na základě pozvánky objednatel všech jednání týkajících se
             předmětu smlouvy.

        11. Poskytovatel nemůže bez písemného souhlasu objednatel postoupit svá práva ani převést své povinnosti
             plynoucí ze smlouvy třetí osobě. Poskytovatel nemůže tuto smlouvu bez souhlasu objednatel dále
               postupovat.

        12. Pro případ, že ustanovení této smlouvy oddělitelné od ostatního obsahu se stane neúčinným nebo
             neplatným, smluvní strany se zavazují bez zbytečných odkladů nahradit takové ustanovení novým.
             Případná neplatnost některého ztakovýchto ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost
             ostatních ustanovení.

7/8 Smlouva — servis MSIC
Statutární město Ostrava
Magistrát

13. Písemnosti se považují za doručené i V případě, že kterákoliv ze stran její doručení odmítne, či jinak
     znemožní.

14. Osoby podepisující tuto smlouvu svým podpisem stvrzují platnost jednatelských oprávnění.
15. Vše, co bylo dohodnuto před uzavřením smlouvy je právně irelevantní a mezi stranami platí jen to, co je

     dohodnuto ve smlouvě.
16. Za objednatele je oprávněn jednat ve věcech technických _ mobilní tel.-

   email—

17. Smlouva je vyhotovena v pěti stejnopisech s platností originálu podepsaných oprávněnými zástupci
     smluvních stran, přičemž objednatel obdrží tři a poskytovatel dvě vyhotovení.

18. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou:
     - Příloha č.1 — Souhlas s elektronickou fakturací
     - Příloha č.2 — Certifikát pojištění odpovědnosti

Za objednatele                     Za poskytovatele
Datum:                             Datum:
Místo: Ostrava                     Místo: Ostrava

ve!ouc1 oggoru !ospogarslé správy  je!nate|

8/8 Smlouva — servis MSIC