Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
*KUJCP01B1DM0* KUJCP01B1DM0 Č. smlouvy zadavatele stavby: SON/OVZI/023/19 C. smlouvy koordinátora: 2019001 Smluvní strany: název: Jihočeský kraj sídlo: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice zastoupený: Ing. Milošem Juhou, PhD, ved. odboru OVZI IČO: 70890650 DIČ: CZ70890650 ,jsme plátci DPH“ bank. spojení: ČSOB, a. s„ Č. Budějovice, ě. ú.: 250000302/0300 kontaktní osoba: Ing. Jitka Liláková tel.: 386720185 e-mail: lilakova@kraj -jihocesky.cz O’ako zadavatel stavby) název: Tepis s.r.o. sídlo: Lidická 178/45, 370 01 České Budějovice údaj o zápisu ve veřejném rejstříku: OR vedený KS Č. Budějovice, oddíl C, vložka 4131 zastoupený: Bc. Tomášem Balounem, jednatelem ÍCO: 60850515 DIČ: CZ 60850515 bank. spojení: KB a.s., pob. Č. Budějovice, č.ú.: 5733350297/0100 osoba vykonávající činnost koordinátora: Bc. Tomáš Baloun č. osvědčení: KARO/043/KOO/2018 tel- e-mail: tom.baloun@email.cz (jako koordinátor bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi, dále též „koordinátor61) uzavírají podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb„ občanský zákoník, tuto smlouvu o výkonu činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví pn prací 1. . Touto smlouvou se koordinátor zavazuje pro zadavatele stavby vykonávat činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi v souladu s § 14 až 18 zakona c. 309/2006 Sb„ o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ve zněni pozdějších předpisu, a v souladu s příslušnými prováděcími právními předpisy a to pn realizaci stavby: ťJ „Okružní křižovatka silnice 11/145 s ulicí 1. máje ve Vimperku - Fišerka“ Místo stavby: komunikace 11/145 Projektant: AF-CITYPLAN,s.r.o., Magistrů 1275/13, 140 00 Praha 4 IČO 47307218 1 Zhotovitel stavby: Předpokládaný termín zahájení stavby: duben 2019 Předpokládaný termín ukončení stavby: září 2019 2. Zadavatel stavby se touto smlouvou zavazuje zaplatit koordinátorovi odměnu za výkon činnosti podle odst. 1. 3. Výkon činnosti koordinátora bude probíhat od převzetí staveniště prvním zhotovitelem do převzetí dokončené stavby zadavatelem stavby, případně, nastanou-li předpoklady podle zákona č. 309/2006 Sb., na výzvu zadavatele stavby též při odstranění vad a nedodělků po převzetí stavby, nejpozději však do kolaudace stavby. Koordinátor je srozuměn s tím, že termín zahájení, resp. ukončení stavby uvedené v odst. 1 je pouze orientační a bude zadavatelem stavby upřesněn. II. 1. Povinnosti smluvních stran směřující k zajištění požadavků a podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou uvedeny zejm. v zákoně č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (zejm. § 14 až 18), a v nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích. 2. Zadavatel stavby a koordinátor prohlašují, že jsou jim povinnosti vyplývající z příslušných obecně závazných právních předpisů známy a že za účelem plnění těchto povinností si budou poskytovat navzájem potřebnou součinnost. III. 1. Za vykonávanou činnost přísluší koordinátorovi odměna. 2. Odměna za činnost byla ujednána ve výši: Nabídková cena za výkon činnosti koordinátora: Cena bez DPH 41 800Kč DPH 21 %__________ 8 778.- Kč Cena včetně DPH: 50 578,-Kč 3. Tato odměna je sjednána jako nejvýše přípustná. V odměně jsou již zahrnuty náklady, které koordinátor účelně vynaloží při plnění svého závazku z této smlouvy. 4. Odměna za výkon činnosti podle článku I. této smlouvy bude účtována a proplácena měsíčně, a to až do 95 % odměny celkem, pokud nebude dohodnuto jinak. 2 5. Zbývajících 5 % bude účtováno a proplaceno po předání stavby zhotovitelem a po odstranění vad a nedodělků stavby. 6. Zadavatel stavby se zavazuje zaplatit koordinátorovi odměnu na základě faktury, kterou koordinátor vyhotoví a odešle zadavateli stavby. Faktura bude obsahovat náležitosti daňového dokladu a náležitosti podle příslušných právních předpisů. 7. Vystavenou fakturu zadavatel stavby uhradí ve lhůtě splatnosti, která činí 30 dní ode dne jejího doručení na adresu koordinátora. Závazek zadavatele stavby zaplatit fakturu je splněn odepsáním fakturované částky z jeho účtu ve prospěch účtu koordinátora. Nebude-li faktura obsahovat náležitosti daňového dokladu, je zadavatel stavby oprávněn ji vrátit jako neúplnou k doplnění. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout doručením opravené faktury zpět zadavateli stavby. 8. V případě, že dojde k zániku této smlouvy výpovědí ze strany zadavatele stavby, bude k°?rdinátor činnosti vykonané ke dni zániku této smlouvy fakturovat zadavateli stavby ve výši vzájemně písemně dohodnutého rozsahu vykonaných činností. 9. Bude-li oprávněnost části fakturovaného obnosu zadavatelem stavby zpochybněna, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu písemně oznámit koordinátorovi a zdůvodnit své námitky, přičemž se nesmí zdržet proplacení nesporné části faktury. 10. K dohodnuté odměně bude přičtena DPH ve výši 21 %, respektive v zákonné výši ke dni vystavení faktury. IV. 1. Podklady pro výkon činnosti koordinátora jsou zejména příslušná projektová dokumentace pro provádění stavby, smlouva o dílo uzavřená se zhotovitelem v úplném znění včetně dodatků týkajících se přípravy a realizace stavby, případně projektová dokumentace pro rea ízaci stavby, stavební povolení, správní rozhodnutí dalších orgánů státní správy ve věci stavby. 2. Předmětná stavba bude financována z dotačního fondu IROP, proto je koordinátor povinen tuto skutečnost respektovat, řídit se příslušnými předpisy a povinnostmi z této skutečnosti vyplývajícími a v případě potřeby vypracovávat dokumenty či zajišťovat doklady související s výkonem jeho funkce pro požadované orgány poskytovatele příslušné dotace, resp. dalšími příslušnými kontrolními orgány. ^oor(^*n^or Je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí ji příjemce použít. Zadavatel stavby je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, v ’ ^vroPs^č komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky 3 k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. 4. Zadavatel stavby je oprávněn smlouvu kdykoliv vypovědět. Smlouva zaniká doručením písemné výpovědi koordinátorovi. 5. Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se její režim příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 6. Smlouvu je možno měnit pouze formou písemných dodatků. 7. Koordinátor bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv způsobem umožňující dálkový přístup a prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 8. Tato smlouva se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, vždy po dvou pro každou stranu. 9. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smluvními stranami a účinnosti nabývá dnem uveřejnění v registru smluv (podle § 6 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve zněm pozdějších předpisů). 10. Účastníci této smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, což stvrzují svým podpisem. V Č. Budějovicích dne .. V Českých Budějovicích dne 11. 03.2019 zadavatel stavby: koordinátor: JIHOČESKÝ KRAJ T€?I!S3> s.r.o. 4