Textová podoba smlouvy Smlouva č. 865321: Dodávka počítačového vybavení

Příloha kupni_smlouva 12-16.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        K U P N Í
S M L O U V A

dle § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

SMLUVNÍ STRANY

Kupující:

Základní škola Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace

se sídlem Orlí 140/7, Liberec 1, 460 01

Zastoupená: (ředitelkou školy) PaedDr. Studničkovou Danou

IČo: 72742038

a

Prodávající

NEJ-IT s.r.o.

Se sídlem Americká 666/35, Liberec 3, 460 07

Zastoupený: (jednatelem) Lukášem Novákem

IČ:
06371691

DIČ:  CZ03671691

Osoba pověřená k jednání o plnění smlouvy: Lukáš Novák

(dále jen prodávající)

1.

Úvodní ustanovení

1.1 Prodávající se zavazuje dodat zboží, které je předmětem smlouvy v množství, dodacích lhůtách a za dalších podmínek stanovených touto smlouvou.

1.2. Kupující se zavazuje způsobem a za podmínek stanovených touto smlouvou uvedené zboží převzít a uhradit sjednanou kupní cenu ve stanoveném termínu.

2.

Předmět smlouvy

2.1. Předmětem plnění je dodávka počítačového vybavení kupujícímu. Přesná specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást této smlouvy.

3.

Cena a platební podmínky

3.1. Cena předmětu smlouvy dle článku 2. se sjednává dohodou a činí celkem 105 790,- Kč včetně DPH.

3.2. Podkladem pro zaplacení výše uvedené ceny je faktura vystavená prodávajícím a odsouhlasená kupujícím.

3.3. Faktura podle bodu 3.2. musí obsahovat všechny zákonné náležitosti.

3.4. Faktura bude splatná 14 dnů od jejího obdržení kupujícím.

4.

Doba a místo plnění

4.1. Prodávající je povinen splnit předmět smlouvy v rozsahu podle čl. 2.1. Místem plnění je sídlo kupujícího.

4.2. O předání předmětu smlouvy bude mezi prodávajícím a kupujícím podepsán dodací list.

4.3. Součástí dodávky budou všechny doklady nutné k užívání předmětu smlouvy.

5.

Záruční podmínky a přechod vlastnictví

5.1. Na předmět smlouvy je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců. Běh záruční lhůty počíná ode dne podpisu dodacího listu o předání a převzetí. Reakční doba na odstranění závad je do dvou pracovních dnů od nahlášení servisní závady (mailem, telefonicky).

5.2. Záruční doba se nevztahuje na závady vzniklé neodbornou manipulací kupujícího s předmětem smlouvy.

5.3. Nároky kupujícího vyplývající z vad zboží se řídí příslušným ustanoveními obchodního zákoníku.

5.4. Záruční vady se uplatňují na adrese : ZŠ Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace, Orlí 140/7, 460 01, Liberec 1.

6.

Sankce a smluvní pokuty

6.1. Při nesplnění termínu dodání zboží je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny předmětu této smlouvy za každý den prodlení. Uvedená smluvní pokuta nemá vliv na eventuální výši náhrady škody.

6.2. Při nedodržení termínu splatnosti faktury kupující uhradí prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,05 % z ceny dle článku 3.1.

7.

Závěrečná ustanovení

7.1. Práva povinnosti smluvních stran, pokud nejsou stanoveny touto smlouvou, se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.

7.2. Smlouva může být měněna nebo doplňována pouze formou písemného očíslovaného dodatku podepsaného oprávněnými zástupci obou stran.

7.3. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech. Každá ze smluvních stran obdrží 1 stejnopis.

7.4. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran.

Přílohy: Příloha č. 1 - Přesná specifikace předmětu plnění

	Liberec
	dne  28.9.2016


	…………………………………………….
	……………………………………

	za prodávajícího
	za kupujícího