Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8657575: Běžná - služby: Údržba travnatých ploch v Mostě

Příloha 504.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        STATUTÁRNÍ MĚSTO MOST
                Radniční č. p. 1/2, 434 69 MOST

                      http://www.mesto-most.cz
               IČ: 00266094 DIČ: xxxxxxxxxxxxx

BANKOVNÍ SPOJENÍ: Česká spořitelna a. s.   V MOSTĚ DNE:27.03.2019
ČÍSLO ÚČTU: xxxxxxxxxxxxxxxx               VYŘIZUJE: xxxxxxxxxxxxxx
                                           TELEFON: xxxxxxxxxxxxxx
                                           E-MAIL: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

     OBJEDNÁVKA ČÍSLO: 504/OŽPAMU/2019

DODAVATEL: SPORTOVNÍ HALA MOST, a.s., tř. Budovatelů č.p. 112, 43401 Most 1

IČ:  25044001                              DIČ: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Statutární město Most u Vás objednává:

Údržba travnatých ploch
1. ZŠ, 3. ZŠ, 4. ZŠ, 5.ZŠ, 7. ZŠ, 8. ZŠ, 10. ZŠ, 11. ZŠ, 14. ZŠ, 15. ZŠ, 17. ZŠ + 18. ZŠ a Střediska volného
času dle cenové nabídky ÚZ 008/2018:
- jarní vyhrabávání trávníků - 58 857 m2, 1x
- seč trávníků 2. IT - 84 082 m2, 5x
- podzimní vyhrabávání trávníků - 58 857 m2, 1x.
V případě potřeby budou další seče nad uvedený počet provedeny bez navýšení ceny plnění.

Cena stanovena dle zákona č. 526/1990 Sb.

Poznámka:

Dodávka určená pro: Magistrát města Mostu
Lhůta dodání: do 31.12.2019
Místo dodání: Most
Předpokládaná cena bez DPH: 765 986,10 Kč
Předpokládaná cena vč. DPH: 926 843,18 Kč
Podléhá srážkové dani: ne

Smluvní podmínky objednávky:

1) Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla vedena v evidenci vedené statutárním
    městem Most, která bude přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve
    znění pozdějších předpisů.

2) Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství
    a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., a ke zveřejnění bez stanovení
    jakýchkoliv dalších podmínek.

3) Smluvní vztah se řídí občanským zákoníkem.

4) Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši denně
    0,05 % z ceny dodávky bez DPH za každý započatý den prodlení. Smluvní pokutu může objednatel
    zhotoviteli (dodavateli) odečíst z fakturované částky.

5) Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za
    dalších podmínek uvedených v objednávce.
6) Nebude-li z textu faktury zřejmý předmět a rozsah dodávky, bude k faktuře doložen rozpis uskutečněné
    dodávky (např. formou dodacího listu), u provedených prací či služeb bude práce předána předávacím
    protokolem objednatele.

7) Objednatel si vyhrazuje právo proplatit fakturu 30 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré
    náležitosti.

8) Neodstraní-li dodavatel vady v přiměřené době, určené objednatelem, je objednatel oprávněn odstranit vady
    na náklady zhotovitele.

9) Smluvní pokuta za prodlení s odstraňováním vad činí částku rovnající se 0,5 % z ceny plnění, za každý den
    prodlení s odstraňováním vad.

10) Záruční doba na věcné plnění se sjednává na - měsíců.
11) V případě, že objednávka splňuje podmínky dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých

    smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zveřejní tuto objednávku objednatel.
12) Faktury je možné zasílat i v elektronické formě na adresu: faktury@mesto-most.cz

13) Při nakládání s osobními údaji se smluvní strany řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
    2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a
    o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

JEDNO POTVRZENÉ VYHOTOVENÍ OBJEDNÁVKY VRAŤTE OBRATEM ZPĚT.
NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE ČÍSLO NAŠÍ OBJEDNÁVKY.

Platba za dodávku bude připsána na veřejný účet dodavatele uvedený v Registru plátců DPH (povinnost
objednatele zaplatit DPH se považuje za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet).
Smluvní strany se dohodly pro případ, že by se dodavatel stal nespolehlivým plátcem (§ 106a zákona č.
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), že odběratel zaplatí základ daně
z faktury na veřejný účet dodavatele a DPH zaplatí přímo na účet správce daně

                                           pro Ústecký kraj 80039-77621411/0710
pod variabilním symbolem , konstantní symbol č. 1148, specifický symbol 00266094 (§ 109a zákona o DPH).
Dodavatel ujišťuje objednatele-příjemce, že se jedná o číslo bankovního účtu správce daně, na který dodavatel
platí DPH.

Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem objednávky před podpisem podrobně seznámily, a že tato
odpovídá jejich svobodné vůli. Na důkaz toho připojují své podpisy.

PODPISY SMLUVNÍCH STRAN

    I. OBJEDNATEL:

             ……………………………………..                                 ……………………………………
             PODPIS PŘÍKAZCE OPERACE                          KRYTÍ ROZPOČTEM OVĚŘIL
Dne: .....................................................
    II. DODAVATEL:                                                      (správce rozpočtu)

Dne: .....................................................  .......................................................................
                                                            RAZÍTKO A PODPIS OPRÁVNĚNÉHO

                                                                ZÁSTUPCE DODAVATELE: