Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 4c Výzvy a zadávací dokumentace - Obchodní podmínky formou návrhusmlouvy KUPNÍ SMLOUVA Uzavřená dle § 2079 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb., občanskéhozákoníku ve znění pozdějšíchpředpisů (dále jen „občanský zákoník“) Uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi účastníky: 1. Prodávající: Ing. Zbyněk Aldorf, Ph.D. Název: Starohorská 1150/42, 664 12 Oslavany Sídlo: 70495076 IČO: DIČ: Osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních: Osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Bankovní spojení: Číslo účtu: 2. Kupující: Město Ivančice Název: Palackého náměstí 196/6, 664 91 Ivančice Sídlo: 00281859 IČO: DIČ: Milan Buček, starosta města Osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních: Bankovní spojení: Číslo účtu: Čl. I. Předmět smlouvy 1. Prodávající se zavazuje podle této smlouvy dodat kupujícímu vybavení učeben v rozsahu a počtu dle přílohy č. 1 této smlouvy (Nabídkový rozpočet) a převést na kupujícího vlastnické právo k tomuto vybavení. Vybavení bude dodáno v dodávce v souladu s přílohou č. 1 této smlouvy (dále jen „vybavení“ nebo „předmět plnění“). 2. Prodávající prohlašuje, že splňuje všechny předepsané kvalifikační předpoklady a požadavky dle výběrového řízení v rámci veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky pod názvem „Zvýšení kvality výuky ZŠ Řeznovice – dodávka vybavení a konektivita“, dílčí část č. 3: Konektivita. 3. Kupující se zavazuje předmět plnění uvedený v předchozím odstavci od prodávajícího převzít za předpokladu, že bude splňovat požadavky obsažené v této smlouvě a v obecně závazných předpisech vztahujících se k předmětu plnění a zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupnícenu. 4. Prodávající podpisem této smlouvy stvrzuje, že se seznámil s technickým stavem učeben, v rámci kterých bude předmět plnění realizovat. -1- Čl. II. Kupní cena 1. Kupní cena odpovídá výsledku zadávacího řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a nabídce prodávajícího. Prodávající a kupující se v souladu s výsledkem zadávacího řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a předloženou nabídkou prodávajícího dohodli, že vybavení uvedené v článku I. této smlouvy prodávající dodá kupujícímu za kupní cenu: Cena celkem: 268 250 Kč bez DPH 56 333 Kč 21 % DPH 324 583 Kč vč. DPH (slovy: třistadvacetčtyřitisícpětsetosmdesáttři) Přesný rozpis kupní ceny dle jednotlivých položek je obsažen v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. 2. Kupní cenou se rozumí cena za dodání celého předmětu plnění včetně veškerých nákladů prodávajícího souvisejících s dodávkou, která je konečná a neměnná. 3. Kupující zaplatí cenu na základě daňového dokladu (faktury), a to převodem uvedené částky na bankovní konto prodávajícího, které je uvedeno výše. Faktura bude obsahovat označení prodávajícího a kupujícího včetně daňových údajů, fakturovanou částku, odvolávku na tuto kupní smlouvu, číslo faktury, registrační číslo projektu: CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_062/0004150, název projektu dle žádosti o podporu, datum a podpis, nedílnou součástí faktury je podepsanýpředávací protokol. 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v předchozím odstavci, je kupující oprávněn fakturu vrátit. Za dobu splatnosti opravené nebo nové faktury není kupující v prodlení s placením ceny vybavení. 5. Faktura včetně opravené či nové faktury je splatná do 30 dnů od jejího převzetí kupujícím. 6. Prodávajícímu vzniká právo vystavit fakturu až poté, co kupované vybavení dodá kupujícímu. Tyto skutečnosti budou vyznačeny v předávacím protokole. Čl. III. Doba a místo dodání vybavení 1. K zahájení plnění předmětu veřejné zakázky bude dodavatel vyzván písemně zadavatelem. Maximální délka realizace je 90 kalendářních dní od doručení písemné výzvy kupujícího k zahájení plnění prodávajícím. 2. Vybavení bude dodáno včetně montáže do ZŠ a MŠ Ivančice - Řeznovice na adrese Řeznovice 88, 664 91 Ivančice. 3. Vybavení jsou pokládány za předané podepsáním předávacího protokolu prodávajícím a příslušným zástupcem kupujícího …………………………... Jedno vyhotovení předávacího protokolu zůstane u prodávajícího a druhé vyhotovení bude předáno kupujícímu. Předávací protokol vyhotoví prodávající po montáži a uvedení do provozu všech vybavení. 4. Pracovník kupujícího, který vybavení od prodávajícího přejímá, je oprávněn v případě, kdy dodávka zjevně neodpovídá této smlouvě, nebo vybavení vykazují zjevné vady, bez zbytečného odkladu tuto skutečnost zaznamenat na předávacím protokolu nebo tuto skutečnost prodávajícímu neprodleně písemně vytknout. Pokud by vady bránily řádnému užívání nebo vybavení znehodnocovaly, a to i přesto, že vybavení jsou funkční, má kupující právo takovouto dodávku odmítnout. 5. Obsahuje-li předmět plnění při převzetí vady nebo nedodělky, musí předávací protokol obsahovat: - soupis zjištěných vad a nedodělků; - dohodu o způsobu a termínech jejich odstranění, popřípadě o jiném způsobu narovnání. 6. Prodávající se zavazuje všechny vybavení dodat a nainstalovat/provést m kupujícímu nejpozději do 90 kalendářních dní od doručení písemné výzvy kupujícího k zahájení plnění prodávajícím . Za den předání -2- se pokládá den podpisu předávacího protokolu. Termín je možné prodloužit pouze v případech, kdy by došlo v průběhu dodávek k nepředvídané situaci podle § 222 odst. 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. 7. Vlastnické právo k dodanému vybavení přechází na kupujícího dnem podepsání předávacího protokolu. 8. Nebezpečí škody na vybavení přechází na kupujícího od doby podpisu předávacího protokolu. 9. Prodávající je povinen seznámit se s rozmístěním a trasou stávajících inženýrských sítí na staveništi, a přilehlých pozemcích dotčených dodávkou a tyto vhodným způsobem chránit tak, aby v průběhu provádění prací nedošlo k jejich poškození. 10. Prodávající je povinen dodržovat všechny podmínky správců nebo vlastníků sítí a nese veškeré důsledky a škody vzniklé jejich nedodržením. Čl. IV. Doklady vztahující se k dodávce vybavení Součástí předmětu plnění je dodání veškerých dokladů, které jsou potřebné k používání vybavení a které osvědčují technické požadavky, jako např. návod k použití v českém jazyce, záruční list, příslušné certifikáty, prohlášení o shodě, atesty osvědčující, že výrobek je vyroben v souladu s platnými bezpečnostními normami a ČSN. Čl. V. Odpovědnost prodávajícíhoza vady 1. Prodávající poskytuje komplexní záruku po dobu 24 měsíců. Záruka počíná běžet dnem převzetí předm ětu plnění. Poskytnutá záruka znamená, že dodané vybavení budou po dobu uvedenou v odstavci 1 plně funkční a budou mít vlastnosti odpovídající obsahu technických norem, eventuálně dalších technických požadavků či norem, které musí dané vybavení splňovat a které se na dané vybavení vztahují. 2. Záruční doba neběží po dobu, po kterou nemůže kupující dodávku pro vady, za které odpovídá prodávající, řádně užívat. O počet dnů nefunkčnosti díla v záruční době, až po odstranění vady a následné opětovné zprovoznění dodávky, se pak tedy prodlužuje záruka na dodávku stanovená v odstavci 1. tohoto článku smlouvy. 3. Prodávající neodpovídá za vady vybavení, které byly způsobeny nevhodným a neodborným používáním v rozporu s návodem k používání, který byl doručen kupujícímu. Prodávající je povinen poučit kupujícího o tom jakým způsobem je třeba s vybavením zacházet. 4. Zjevné vady vybavení, tedy vady, které lze zjistit při přebírání vybavení kupujícím, musí být kupujícím reklamovány na předávacím protokolu. Vady, které lze zjistit až po dodání vybavení, musí kupující reklamovat písemně nebo e-mailem bezzbytečného odkladu po tomto zjištění. Reklamace obsahuje stručný popis toho, jak se vada projevuje. 5. V případě reklamace má kupující vůči prodávajícímu tyto nároky: a. právo žádat bezplatné odstranění vady v rozsahu uvedeném v reklamaci, b. právo žádat nové bezvadné plnění, pokud reklamovanou vadu není možné odstranit z technického či ekonomického hlediska, nebo reklamovaná vada není odstraněna ve sjednaném čase, c. právo na poskytnutí slevy odpovídající rozdílu ceny vadného plnění a bezvadného výrobku, 6. V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení občanského zákoníku. 7. V záruční době nastoupí prodávající na opravu do 48 hodin od času nahlášení závady. Záruční oprava bude provedena do 10 kalendářních dnů od nástupu na opravu. V případě, že dojde k převozu vybavení do servisního střediska, zajistí takový převoz do servisního střediska prodávající po celou dobu záruční doby na vlastní náklady. 8. Prodávající zároveň zajistí náhradní funkční vybavení po dobu trvání reklamace. 9. Prodávající se zavazuje v souladu s pokyny výrobce odborně, opakovaně a prokazatelně udržovat ošetřováním a pravidelnými kontrolami dodaných vybavení v takovém stavu, aby byla po celou dobu jejich použitelnosti zaručena jejich funkčnost a bezpečnost. 10. Servis na dodávané vybavení bude po dobu záruční doby poskytován prodávajícím kupujícímu bezplatně. -3- Čl. VI. Odstoupení od smlouvy 1. Kupující má právo odstoupit od této smlouvy z těchto důvodů: a) prodávající je v prodlení s dodávkou vybavení déle než 15 dní, b) vybavení vykazují opakující se vady (při třetím výskytu stejné vady), c) vybavení vykazují podstatnou vadu, pro něž nelze vybavení užívat a zároveň prodávající takovouto vadu neodstranil do 30 dnů ode dne reklamace d) dle zákonných důvodů občanského zákoníku. Čl. VII. Smluvní pokuty 1. V případě, že bude kupující v prodlení s úhradou faktury o více jak 10 kalendářních dní, má prodávající právo účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. 2. V případě, že bude prodávající v prodlení s dodáním vybavení o více jak 10 kalendářních dní, má kupující právo účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05% z hodnoty předmětu díla za každý den prodlení. 3. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody, která vznikla smluvní straně v příčinné souvislosti s porušením smlouvy. 4. Pokud nebude záruční oprava provedena do 10 kalendářních dnů od nástupu na opravu, zaplatí prodávajíc í za každý den prodlení smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč. 5. Pokud Prodávající nezajistí náhradní funkční vybavení po dobu trvání reklamace dle bodu 8 v čl. V smlouvy, zaplatí prodávající za každý den prodlení smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč. Čl. VIII. Publicita 1. Publicitu projektu dle požadavků dotačního titulu zajistí Kupující na svoje náklady. Čl. IX. Závěrečná ujednání 1. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy a účinnosti dnem zveřejnění v informačním systému veřejné správy, registru smluv, v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb. o registru smluv (dále jen „registr smluv“). 2. Kupující je povinen všechny písemné zprávy, písemné výstupy a prezentace opatřit vizuální identitou projektů dle Metodického pokynu pro publicitu a komunikaci Evropských strukturálních a investičních fondů v programovém období 2014-2020. Prodávající prohlašuje, že ke dni nabytí účinnosti této smlouvy, je s těmito pravidly seznámen. V případě, že v průběhu plnění této Smlouvy dojde ke změně těchto pravidel, je Kupující povinen o této skutečnosti Prodávajícího bezodkladně informovat. 3. Prodávající je povinen archivovat originální vyhotovení této smlouvy vč etně jejich dodatků, originályúčetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let ode dne podepsání předávacího protokolu podle této smlouvy, nejméně však do konce roku 2029, pokud lhůta 10 let ode dne podepsání předávacího protokolu podle této smlouvy by byla kratší. Dodavatel je povinen minimálně do konce lhůtydle předchozí věty poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. -4- 4. Smluvní strany souhlasí s poskytnutím informací o smlouvě v rozsahu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. prodávající prohlašuje, že byl seznámen se skutečností, že tato smlouva a s ní spojené dokumenty, budou zveřejněny v "Registru smluv" a případně na profilu zadavatele s čímž výslovně souhlasí. 5. Veškerá další ujednání mohou být učiněna jen formou písemného dodatku, podepsaného oběma stranami. 6. Případná neplatnost některého ujednání kupní smlouvy nemůže mít za následek neplatnost celé kupní smlouvy. 7. Tato kupní smlouva je sepsána ve čtyřech výtiscích s platností originálu, z nichž dva obdrží kupující a dva prodávající. 8. T ato smlouva bude uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle uveřejňování těchto smluv. Smluvní strany se dohodly, že zákonnou povinnost dle § 5 odst. 2 zákona o registru smluv splní kupující. Současně berou smluvní strany na vědomí, že v případě nesplnění zákonné povinnosti je smlouva do 3 (tří) měsíců od jejího podpisu bez dalšího zrušena od samého počátku. Smluvní strany souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v evidenci smluv vedené kupujícím, která bude obsahovat údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní strany výslovně souhlasí, že jejich osobní údaje uvedené v této smlouvě budou zpracovány pro účely vedení evidence smluv a dále výslovně souhlasí se zveřejněním celého textu této smlouvy včetně podpisů v informačním systému veřejné správy – Registru smluv. Dále prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek. DOLOŽKA dle § 41 zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů: o uzavření této smlouvy bylo rozhodnuto usnesením Radyměsta Ivančice č. RM/2019/4/76 ze dne 30. ledna 2019. V Ivančicích dne 02. 04. 2019 V Oslavanech dne 25. 03. 2019 Za Kupujícího: Za Prodávajícího: ………………………………… ………………………………… Milan Buček, starosta města Zbyněk Aldorf Přílohy (bude doloženov nabídce): Příloha č. 1 - Nabídkový rozpočet (sestavený podle Přílohy č. 1 zadávací dokumentace, bude doloženo v nabídce) -5-