Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8689735: Zvýšení kvality výuky ZŠ Řeznovice - dodávka vybavení a konektivita -

Příloha Kupní smlouvy - Konektivita.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 4c Výzvy a zadávací dokumentace - Obchodní podmínky formou návrhusmlouvy

KUPNÍ SMLOUVA

Uzavřená dle § 2079 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb., občanskéhozákoníku ve znění pozdějšíchpředpisů (dále
                                                jen „občanský zákoník“)

Uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi účastníky:

1. Prodávající:                                     Ing. Zbyněk Aldorf, Ph.D.
Název:                                              Starohorská 1150/42, 664 12 Oslavany
Sídlo:                                              70495076
IČO:
DIČ:
Osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních:
Osoba oprávněná jednat ve věcech technických:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:

2. Kupující:                                        Město Ivančice
Název:                                              Palackého náměstí 196/6, 664 91 Ivančice
Sídlo:                                              00281859
IČO:
DIČ:                                                Milan Buček, starosta města
Osoba oprávněná jednat ve věcech smluvních:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:

                                                          Čl. I.
                                                    Předmět smlouvy

1. Prodávající se zavazuje podle této smlouvy dodat kupujícímu vybavení učeben v rozsahu a počtu dle přílohy
       č. 1 této smlouvy (Nabídkový rozpočet) a převést na kupujícího vlastnické právo k tomuto vybavení.
       Vybavení bude dodáno v dodávce v souladu s přílohou č. 1 této smlouvy (dále jen „vybavení“ nebo „předmět
       plnění“).

2. Prodávající prohlašuje, že splňuje všechny předepsané kvalifikační předpoklady a požadavky dle
       výběrového řízení v rámci veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky pod názvem „Zvýšení kvality
       výuky ZŠ Řeznovice – dodávka vybavení a konektivita“, dílčí část č. 3: Konektivita.

3. Kupující se zavazuje předmět plnění uvedený v předchozím odstavci od prodávajícího převzít za
       předpokladu, že bude splňovat požadavky obsažené v této smlouvě a v obecně závazných předpisech
       vztahujících se k předmětu plnění a zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupnícenu.

4. Prodávající podpisem této smlouvy stvrzuje, že se seznámil s technickým stavem učeben, v rámci kterých
       bude předmět plnění realizovat.

                                               -1-
                                                      Čl. II.
                                                  Kupní cena

1. Kupní cena odpovídá výsledku zadávacího řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
       zakázek a nabídce prodávajícího. Prodávající a kupující se v souladu s výsledkem zadávacího řízení podle
       zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a předloženou nabídkou prodávajícího dohodli, že
       vybavení uvedené v článku I. této smlouvy prodávající dodá kupujícímu za kupní cenu:

       Cena celkem:
       268 250 Kč bez DPH
       56 333 Kč 21 % DPH
       324 583 Kč vč. DPH (slovy: třistadvacetčtyřitisícpětsetosmdesáttři)

       Přesný rozpis kupní ceny dle jednotlivých položek je obsažen v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této
       smlouvy.
2. Kupní cenou se rozumí cena za dodání celého předmětu plnění včetně veškerých nákladů prodávajícího
       souvisejících s dodávkou, která je konečná a neměnná.
3. Kupující zaplatí cenu na základě daňového dokladu (faktury), a to převodem uvedené částky na bankovní
       konto prodávajícího, které je uvedeno výše. Faktura bude obsahovat označení prodávajícího a kupujícího
       včetně daňových údajů, fakturovanou částku, odvolávku na tuto kupní smlouvu, číslo faktury, registrační
       číslo projektu: CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_062/0004150, název projektu dle žádosti o podporu, datum a podpis,
       nedílnou součástí faktury je podepsanýpředávací protokol.
4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v předchozím odstavci, je kupující oprávněn
       fakturu vrátit. Za dobu splatnosti opravené nebo nové faktury není kupující v prodlení s placením ceny
       vybavení.
5. Faktura včetně opravené či nové faktury je splatná do 30 dnů od jejího převzetí kupujícím.
6. Prodávajícímu vzniká právo vystavit fakturu až poté, co kupované vybavení dodá kupujícímu. Tyto
       skutečnosti budou vyznačeny v předávacím protokole.

                                                      Čl. III.
                                       Doba a místo dodání vybavení

1. K zahájení plnění předmětu veřejné zakázky bude dodavatel vyzván písemně zadavatelem. Maximální délka
       realizace je 90 kalendářních dní od doručení písemné výzvy kupujícího k zahájení plnění prodávajícím.

2. Vybavení bude dodáno včetně montáže do ZŠ a MŠ Ivančice - Řeznovice na adrese Řeznovice 88, 664 91
       Ivančice.

3. Vybavení jsou pokládány za předané podepsáním předávacího protokolu prodávajícím a příslušným
       zástupcem kupujícího …………………………... Jedno vyhotovení předávacího protokolu zůstane u
       prodávajícího a druhé vyhotovení bude předáno kupujícímu. Předávací protokol vyhotoví prodávající po
       montáži a uvedení do provozu všech vybavení.

4. Pracovník kupujícího, který vybavení od prodávajícího přejímá, je oprávněn v případě, kdy dodávka zjevně
       neodpovídá této smlouvě, nebo vybavení vykazují zjevné vady, bez zbytečného odkladu tuto skutečnost
       zaznamenat na předávacím protokolu nebo tuto skutečnost prodávajícímu neprodleně písemně vytknout.
       Pokud by vady bránily řádnému užívání nebo vybavení znehodnocovaly, a to i přesto, že vybavení jsou
       funkční, má kupující právo takovouto dodávku odmítnout.

5. Obsahuje-li předmět plnění při převzetí vady nebo nedodělky, musí předávací protokol obsahovat:
   - soupis zjištěných vad a nedodělků;
   - dohodu o způsobu a termínech jejich odstranění, popřípadě o jiném způsobu narovnání.

6. Prodávající se zavazuje všechny vybavení dodat a nainstalovat/provést m kupujícímu nejpozději do
       90 kalendářních dní od doručení písemné výzvy kupujícího k zahájení plnění prodávajícím . Za den předání

                                                         -2-
         se pokládá den podpisu předávacího protokolu. Termín je možné prodloužit pouze v případech, kdy by došlo
         v průběhu dodávek k nepředvídané situaci podle § 222 odst. 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání
         veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
 7. Vlastnické právo k dodanému vybavení přechází na kupujícího dnem podepsání předávacího protokolu.
 8. Nebezpečí škody na vybavení přechází na kupujícího od doby podpisu předávacího protokolu.
 9. Prodávající je povinen seznámit se s rozmístěním a trasou stávajících inženýrských sítí na staveništi, a
         přilehlých pozemcích dotčených dodávkou a tyto vhodným způsobem chránit tak, aby v průběhu provádění
         prací nedošlo k jejich poškození.
 10. Prodávající je povinen dodržovat všechny podmínky správců nebo vlastníků sítí a nese veškeré důsledky a
         škody vzniklé jejich nedodržením.

                                                        Čl. IV.
                                  Doklady vztahující se k dodávce vybavení

         Součástí předmětu plnění je dodání veškerých dokladů, které jsou potřebné k používání vybavení a které
         osvědčují technické požadavky, jako např. návod k použití v českém jazyce, záruční list, příslušné
         certifikáty, prohlášení o shodě, atesty osvědčující, že výrobek je vyroben v souladu s platnými
         bezpečnostními normami a ČSN.

                                                        Čl. V.
                                      Odpovědnost prodávajícíhoza vady

1. Prodávající poskytuje komplexní záruku po dobu 24 měsíců. Záruka počíná běžet dnem převzetí předm ětu
         plnění. Poskytnutá záruka znamená, že dodané vybavení budou po dobu uvedenou v odstavci 1 plně
         funkční a budou mít vlastnosti odpovídající obsahu technických norem, eventuálně dalších technických
         požadavků či norem, které musí dané vybavení splňovat a které se na dané vybavení vztahují.

2. Záruční doba neběží po dobu, po kterou nemůže kupující dodávku pro vady, za které odpovídá prodávající,
         řádně užívat. O počet dnů nefunkčnosti díla v záruční době, až po odstranění vady a následné opětovné
         zprovoznění dodávky, se pak tedy prodlužuje záruka na dodávku stanovená v odstavci 1. tohoto článku
         smlouvy.

3. Prodávající neodpovídá za vady vybavení, které byly způsobeny nevhodným a neodborným používáním
         v rozporu s návodem k používání, který byl doručen kupujícímu. Prodávající je povinen poučit kupujícího o
         tom jakým způsobem je třeba s vybavením zacházet.

4. Zjevné vady vybavení, tedy vady, které lze zjistit při přebírání vybavení kupujícím, musí být kupujícím
         reklamovány na předávacím protokolu. Vady, které lze zjistit až po dodání vybavení, musí kupující
         reklamovat písemně nebo e-mailem bezzbytečného odkladu po tomto zjištění. Reklamace obsahuje stručný
         popis toho, jak se vada projevuje.

5. V případě reklamace má kupující vůči prodávajícímu tyto nároky:
           a. právo žádat bezplatné odstranění vady v rozsahu uvedeném v reklamaci,
           b. právo žádat nové bezvadné plnění, pokud reklamovanou vadu není možné odstranit z technického
                   či ekonomického hlediska, nebo reklamovaná vada není odstraněna ve sjednaném čase,
           c. právo na poskytnutí slevy odpovídající rozdílu ceny vadného plnění a bezvadného výrobku,

6. V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení občanského zákoníku.
7. V záruční době nastoupí prodávající na opravu do 48 hodin od času nahlášení závady. Záruční oprava

         bude provedena do 10 kalendářních dnů od nástupu na opravu. V případě, že dojde k převozu vybavení do
         servisního střediska, zajistí takový převoz do servisního střediska prodávající po celou dobu záruční doby na
         vlastní náklady.
8. Prodávající zároveň zajistí náhradní funkční vybavení po dobu trvání reklamace.
9. Prodávající se zavazuje v souladu s pokyny výrobce odborně, opakovaně a prokazatelně udržovat
         ošetřováním a pravidelnými kontrolami dodaných vybavení v takovém stavu, aby byla po celou dobu jejich
         použitelnosti zaručena jejich funkčnost a bezpečnost.
10. Servis na dodávané vybavení bude po dobu záruční doby poskytován prodávajícím kupujícímu bezplatně.

                                                           -3-
                                                        Čl. VI.
                                             Odstoupení od smlouvy

 1. Kupující má právo odstoupit od této smlouvy z těchto důvodů:
           a) prodávající je v prodlení s dodávkou vybavení déle než 15 dní,
           b) vybavení vykazují opakující se vady (při třetím výskytu stejné vady),
           c) vybavení vykazují podstatnou vadu, pro něž nelze vybavení užívat a zároveň prodávající takovouto
                   vadu neodstranil do 30 dnů ode dne reklamace
           d) dle zákonných důvodů občanského zákoníku.

                                                       Čl. VII.
                                                 Smluvní pokuty

1. V případě, že bude kupující v prodlení s úhradou faktury o více jak 10 kalendářních dní, má prodávající
         právo účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení.

2. V případě, že bude prodávající v prodlení s dodáním vybavení o více jak 10 kalendářních dní, má kupující
         právo účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05% z hodnoty předmětu díla za každý den prodlení.

3. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody, která vznikla smluvní straně v příčinné
         souvislosti s porušením smlouvy.

4. Pokud nebude záruční oprava provedena do 10 kalendářních dnů od nástupu na opravu, zaplatí prodávajíc í
         za každý den prodlení smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč.

5. Pokud Prodávající nezajistí náhradní funkční vybavení po dobu trvání reklamace dle bodu 8 v čl. V smlouvy,
         zaplatí prodávající za každý den prodlení smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč.

                                                       Čl. VIII.
                                                      Publicita

1. Publicitu projektu dle požadavků dotačního titulu zajistí Kupující na svoje náklady.

                                                       Čl. IX.
                                               Závěrečná ujednání

1. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy a účinnosti dnem zveřejnění v informačním systému
         veřejné správy, registru smluv, v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb. o registru smluv (dále jen „registr
         smluv“).

2. Kupující je povinen všechny písemné zprávy, písemné výstupy a prezentace opatřit vizuální identitou
         projektů dle Metodického pokynu pro publicitu a komunikaci Evropských strukturálních a investičních fondů
         v programovém období 2014-2020. Prodávající prohlašuje, že ke dni nabytí účinnosti této smlouvy, je s
         těmito pravidly seznámen. V případě, že v průběhu plnění této Smlouvy dojde ke změně těchto pravidel, je
         Kupující povinen o této skutečnosti Prodávajícího bezodkladně informovat.

3. Prodávající je povinen archivovat originální vyhotovení této smlouvy vč etně jejich dodatků, originályúčetních
         dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let ode dne
         podepsání předávacího protokolu podle této smlouvy, nejméně však do konce roku 2029, pokud lhůta 10 let
         ode dne podepsání předávacího protokolu podle této smlouvy by byla kratší. Dodavatel je povinen
         minimálně do konce lhůtydle předchozí věty poskytovat požadované informace a dokumentaci související s
         realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR,
         Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční
         správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky
         k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.

                                                           -4-
4. Smluvní strany souhlasí s poskytnutím informací o smlouvě v rozsahu zákona č. 106/1999 Sb., o
         svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
         prodávající prohlašuje, že byl seznámen se skutečností, že tato smlouva a s ní spojené dokumenty, budou
         zveřejněny v "Registru smluv" a případně na profilu zadavatele s čímž výslovně souhlasí.

5. Veškerá další ujednání mohou být učiněna jen formou písemného dodatku, podepsaného oběma stranami.
6. Případná neplatnost některého ujednání kupní smlouvy nemůže mít za následek neplatnost celé kupní

         smlouvy.
7. Tato kupní smlouva je sepsána ve čtyřech výtiscích s platností originálu, z nichž dva obdrží kupující a dva

         prodávající.
8. T ato smlouva bude uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle uveřejňování těchto smluv.

         Smluvní strany se dohodly, že zákonnou povinnost dle § 5 odst. 2 zákona o registru smluv splní kupující.
         Současně berou smluvní strany na vědomí, že v případě nesplnění zákonné povinnosti je smlouva do 3 (tří)
         měsíců od jejího podpisu bez dalšího zrušena od samého počátku. Smluvní strany souhlasí s tím, aby tato
         smlouva byla uvedena v evidenci smluv vedené kupujícím, která bude obsahovat údaje o smluvních
         stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní strany
         výslovně souhlasí, že jejich osobní údaje uvedené v této smlouvě budou zpracovány pro účely vedení
         evidence smluv a dále výslovně souhlasí se zveřejněním celého textu této smlouvy včetně podpisů
         v informačním systému veřejné správy – Registru smluv. Dále prohlašují, že skutečnosti uvedené v této
         smlouvě nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
         jakýchkoli dalších podmínek.

                                                        DOLOŽKA
dle § 41 zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů: o uzavření této smlouvy bylo
rozhodnuto usnesením Radyměsta Ivančice č. RM/2019/4/76 ze dne 30. ledna 2019.

V Ivančicích dne 02. 04. 2019  V Oslavanech dne 25. 03. 2019

Za Kupujícího:                 Za Prodávajícího:

…………………………………                  …………………………………
Milan Buček, starosta města    Zbyněk Aldorf

Přílohy (bude doloženov nabídce):
Příloha č. 1 - Nabídkový rozpočet (sestavený podle Přílohy č. 1 zadávací dokumentace, bude doloženo v nabídce)

                               -5-