Textová podoba smlouvy Smlouva č. 869549: I/35 Litomyšl - Janov, změna VDZ a SDZ, ZDS

Příloha 11PU002239.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR SPRÁVAPARDIBICE

                          O B J E D N Á V K A č. 11PU-002239
                                    evidenční číslo: 187/16

OBJEDNATEL                                            ZHOTOVITEL
                                                      Ing. Petr Novotný, Ph.D.
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Na Pankráci 546/56
145 05 Praha 4
zastoupené pověřením generálního
ředitele ŘSD ČR

ředitelem Správy Pardubice
Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice

Bankovní spojení                                      Bankovní spojení:

Číslo účtu                                            Číslo účtu

IČO                       65993390                    IČO         15014886

DIČ                       CZ65993390                  DIČ

Zřizovací listina vydaná MDS 4.12.1996

.-12 1 6 4 /1 9 9 6 - KM                              Zapsán v živnostenském rejstříku Magistrátu
                                                      města Pardubice ze dne 27.2.1992

Dle naší dohody u Vás objednáváme zhotovení níže uvedeného díla za následujících podmínek:

I. PŘEDMĚT PLNĚNÍ:        I/35 LITOMYŠL - JANOV, ZMĚNA VDZ A SDZ, ZDS
                          SLUŽBA

ISPROFIN/ISPROFOND:                 5001210002.16977

l.l. Specifikace a rozsah předmětu plnění
Vypracování dokumentace ve stupni VD-DZS na změnu stávajícího VDZ a SDZ v daném úseku na střídavý
trojpruh v návaznosti na studii I/35 vysoké Mýto - Moravská Třebová - zvýšení komfortu jízdy.

I.ll. Obchodní podmínky a další doklady
Zadávací dokumentaci tvoří:
• Objednávka nahrazující smlouvu o dílo
• Formulář „Všeobecné informace o uchazeči" a „Další informace o uchazeči"
• Všeobecné obchodní podmínky pro zeměměřičské a průzkumné práce a dokumentaci staveb PK (VOP-

    D), schválené M D - O I, č.j. 321/08-910-IPK/1 dne 9.4.2008 s účinností od 1.5.2008.
• Zvláštní obchodní podmínky pro zeměměřičské a průzkumné práce a dokumentaci staveb PK (ZOP-D),

    které obsahují konkrétní údaje.
• Směrnice GŘ č. 9/2013 „Členění a rozsah dokumentace stavby PDPS (pro výběrová řízení zhotovitele

    stavby)" s platností od 1.7.2013.

I.lll. Požadavky na prokázání technické způsobilosti
Další informace o uchazeči
Všeobecné informace o uchazeči

II.  DOBA PLNĚNÍ

                                        do 30.9.2016
III.  CENA

Cena díla je stanovena dohodou smluvních stran, jako maximální.

Cena bez DPH             :  125 0 0 0 ,-Kč
DPH 21%
                         :  26 250,- Kč

      Celkem vč. DPH        151 250.- Kč

Žádné změny nákladů na pracovní síly, materiál a jiné dodávky pro dílo neovlivní cenu za hodinu výkonu
činnosti dle nabídky a zhotovitel nemůže uplatnit nárok na zvýšení ceny z tohoto důvodu.
Uvedená cena obsahuje veškeré práce pro zdárné vyhotovení požadovaného díla.

Specifikace ceny je rozepsána v příloze této objednávky.

IV.   PLATEBNÍ PODMÍNKY

a) Veškeré provedené práce budou fakturovány jednorázové převodem na účet s termínem splatnosti 30
      dnů od prokázaného doručení faktury.

b) Podkladem pro úhradu prací bude faktura vystavená zhotovitelem, po splnění předmětu smlouvy a
     jeho převzetí objednatelem bez vad a nedodělků, doložená soupisem skutečně provedených prací a
      předaných dokladů potvrzeným zástupcem zhotovitele a odpovědným pracovníkem objednatele. Bez
     tohoto soupisu není objednatel povinen tuto fakturu proplatit.

c) Fakturace musí být provedena nejpozději do 10. dne po převzetí díla objednatelem. Faktury budou
      předávány vždy ve dvou vyhotoveních objednateli.

d) Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti předepsané § 28 zákona č. 235/04 Sb. tak, aby bylo
      naprosto zřejmé, že slouží rovněž pro daňové účely.

e) Faktury budou objednatelem hrazeny převodními příkazy.
f) Zadavatel neposkytuje žádné zálohy.
g) ŘSD ČR u poskytnutých stavebních nebo montážních pracíuvedených v číselníku Klasifikace

      produkce CZ-CPA kód 41 až 43 není plátce DPH, tedy se na něj nevztahuje režim přenesené daňové
      povinnosti. Daňové doklady musí být vystaveny včetně DPH.
h) Na fakturách bude vždy jako objednatel uváděn: ŘSD ČR Praha, Na Pankráci 56, 140 00 Praha 4 a
     jako adresát uváděn: ŘSD ČR Správa Pardubice, Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice
i) Na faktuře bude dále uvedeno číslo objednávky (SOD) objednavatele a číslo ISPROFIN
      (ISPRQFOND) + celý název zakázky dle objednávky (SOD)______________________________________

V.    SMLUVNÍ SANKCE

a) Neodevzdá-li zhotovitel provedené plnění, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 %
       z ceny uvedené v čl. lil za každý den prodlení.

b) Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost zhotovitele uhradit objednateli škodu, která
       vznikne v souvislosti s nesplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu.

c) Jestliže dodavatel neodstraní případné vady díla po dobu záruční doby ve lhůtě 1 měsíce od
       reklamování vady, zaplatí smluvní pokutu ve výši 0,2% z ceny uvedené v čl.líl, za každý den prodlení.

d) Smluvní pokutu vyjádřenou v penězích má objednatel právo započíst proti jakékoliv fakturaci
       zhotovitele, které objednatel obdrží k zaplacení.

e) V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši
       0,1% z dlužné částky za každý den prodlení.

VI    ŘEŠENÍ SPORŮ

Obě smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky, především
dohodou.
VII  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

a) Tato objednávka zavazuje dodavatele i objednatele ke splnění závazků a po potvrzení oběma
       smluvními stranami nahrazuje Smlouvu o dílo.

b) Ustanovení této objednávky je možné měnit pouze písemnou formou odsouhlasenou oběma
       smluvními stranami

c) Pokud není v objednávce a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se vztahy založené na základě jejího
       oboustranného podpisu Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb..

Na důkaz souhlasu zašlete písemně 4x potvrzené vyhotovení objednávky zpět na naši adresu, z nichž
následně 3 obdrží objednatel a 1 dodavatel

V Pardubicích dne          V Pardubicích dne 3. června 2016
Za objednatele:            Za dodavatele:
ředitel Správy Pardubice
            VŠEOBECNÉ INFORMACE O UCHAZEČI

1.  Jm éno společnosti: Ing. Petr Novotný, Ph.D.

2.  Sídlo:

    IČ :1 5 0 1 4 8 8 6  DIČ:
    Telefon:
                                            E -m a i:
    www.atelierm ok.eu

3.  Právní form a společnosti: Fyzická osoba

4.  C harakteristika společnosti (hlavní předm ět činnosti): Projektová činnost ve výstavbě

5.  Kontaktní osoba vč. telefonu a emailu:

Podpis :
Datum: 3. června 2016
                   Další informace o uchazeči

                               OPRÁVNĚNÍ K PODNIKÁNÍ

Přiložte neověřenou kopii oprávnění k podnikání (živnostenský list, koncesní listina, výpis
z obchodního rejstříku, výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů), ev. pověření (plnou
moc) pokud SOD podepisuje osoba, která není uvedena ve veřejně dostupných
dokumentech, jako osoba oprávněná jednat za společnost.

                                      PODZHOTOVITELÉ

Uveďte zda a jakou část zakázky zadáte k realizaci podzhotovitelům.
To znamená uveďte o jaké práce se jedná, v jakém množství a uveďte název a IČ
podzhotovitele:

             VLASTNICKÁ STRUKTURA ZHOTOVITELÉ

Uveďte zda vlastnicky nefigurujete v jiných společnostech, které mají stejnou nebo podobnou
náplň činnosti:

                                          PRACOVNÍCI

Uveďte jmenný seznam pracovníků, kteří se budou podílet na realizaci zakázky. U těchto
pracovníků uveďte jejich případné osvědčení o odborné kvalifikaci.