Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR SPRÁVAPARDIBICE O B J E D N Á V K A č. 11PU-002239 evidenční číslo: 187/16 OBJEDNATEL ZHOTOVITEL Ing. Petr Novotný, Ph.D. Ředitelství silnic a dálnic ČR Na Pankráci 546/56 145 05 Praha 4 zastoupené pověřením generálního ředitele ŘSD ČR ředitelem Správy Pardubice Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice Bankovní spojení Bankovní spojení: Číslo účtu Číslo účtu IČO 65993390 IČO 15014886 DIČ CZ65993390 DIČ Zřizovací listina vydaná MDS 4.12.1996 .-12 1 6 4 /1 9 9 6 - KM Zapsán v živnostenském rejstříku Magistrátu města Pardubice ze dne 27.2.1992 Dle naší dohody u Vás objednáváme zhotovení níže uvedeného díla za následujících podmínek: I. PŘEDMĚT PLNĚNÍ: I/35 LITOMYŠL - JANOV, ZMĚNA VDZ A SDZ, ZDS SLUŽBA ISPROFIN/ISPROFOND: 5001210002.16977 l.l. Specifikace a rozsah předmětu plnění Vypracování dokumentace ve stupni VD-DZS na změnu stávajícího VDZ a SDZ v daném úseku na střídavý trojpruh v návaznosti na studii I/35 vysoké Mýto - Moravská Třebová - zvýšení komfortu jízdy. I.ll. Obchodní podmínky a další doklady Zadávací dokumentaci tvoří: • Objednávka nahrazující smlouvu o dílo • Formulář „Všeobecné informace o uchazeči" a „Další informace o uchazeči" • Všeobecné obchodní podmínky pro zeměměřičské a průzkumné práce a dokumentaci staveb PK (VOP- D), schválené M D - O I, č.j. 321/08-910-IPK/1 dne 9.4.2008 s účinností od 1.5.2008. • Zvláštní obchodní podmínky pro zeměměřičské a průzkumné práce a dokumentaci staveb PK (ZOP-D), které obsahují konkrétní údaje. • Směrnice GŘ č. 9/2013 „Členění a rozsah dokumentace stavby PDPS (pro výběrová řízení zhotovitele stavby)" s platností od 1.7.2013. I.lll. Požadavky na prokázání technické způsobilosti Další informace o uchazeči Všeobecné informace o uchazeči II. DOBA PLNĚNÍ do 30.9.2016 III. CENA Cena díla je stanovena dohodou smluvních stran, jako maximální. Cena bez DPH : 125 0 0 0 ,-Kč DPH 21% : 26 250,- Kč Celkem vč. DPH 151 250.- Kč Žádné změny nákladů na pracovní síly, materiál a jiné dodávky pro dílo neovlivní cenu za hodinu výkonu činnosti dle nabídky a zhotovitel nemůže uplatnit nárok na zvýšení ceny z tohoto důvodu. Uvedená cena obsahuje veškeré práce pro zdárné vyhotovení požadovaného díla. Specifikace ceny je rozepsána v příloze této objednávky. IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY a) Veškeré provedené práce budou fakturovány jednorázové převodem na účet s termínem splatnosti 30 dnů od prokázaného doručení faktury. b) Podkladem pro úhradu prací bude faktura vystavená zhotovitelem, po splnění předmětu smlouvy a jeho převzetí objednatelem bez vad a nedodělků, doložená soupisem skutečně provedených prací a předaných dokladů potvrzeným zástupcem zhotovitele a odpovědným pracovníkem objednatele. Bez tohoto soupisu není objednatel povinen tuto fakturu proplatit. c) Fakturace musí být provedena nejpozději do 10. dne po převzetí díla objednatelem. Faktury budou předávány vždy ve dvou vyhotoveních objednateli. d) Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti předepsané § 28 zákona č. 235/04 Sb. tak, aby bylo naprosto zřejmé, že slouží rovněž pro daňové účely. e) Faktury budou objednatelem hrazeny převodními příkazy. f) Zadavatel neposkytuje žádné zálohy. g) ŘSD ČR u poskytnutých stavebních nebo montážních pracíuvedených v číselníku Klasifikace produkce CZ-CPA kód 41 až 43 není plátce DPH, tedy se na něj nevztahuje režim přenesené daňové povinnosti. Daňové doklady musí být vystaveny včetně DPH. h) Na fakturách bude vždy jako objednatel uváděn: ŘSD ČR Praha, Na Pankráci 56, 140 00 Praha 4 a jako adresát uváděn: ŘSD ČR Správa Pardubice, Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice i) Na faktuře bude dále uvedeno číslo objednávky (SOD) objednavatele a číslo ISPROFIN (ISPRQFOND) + celý název zakázky dle objednávky (SOD)______________________________________ V. SMLUVNÍ SANKCE a) Neodevzdá-li zhotovitel provedené plnění, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1 % z ceny uvedené v čl. lil za každý den prodlení. b) Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost zhotovitele uhradit objednateli škodu, která vznikne v souvislosti s nesplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu. c) Jestliže dodavatel neodstraní případné vady díla po dobu záruční doby ve lhůtě 1 měsíce od reklamování vady, zaplatí smluvní pokutu ve výši 0,2% z ceny uvedené v čl.líl, za každý den prodlení. d) Smluvní pokutu vyjádřenou v penězích má objednatel právo započíst proti jakékoliv fakturaci zhotovitele, které objednatel obdrží k zaplacení. e) V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení. VI ŘEŠENÍ SPORŮ Obě smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky, především dohodou. VII ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ a) Tato objednávka zavazuje dodavatele i objednatele ke splnění závazků a po potvrzení oběma smluvními stranami nahrazuje Smlouvu o dílo. b) Ustanovení této objednávky je možné měnit pouze písemnou formou odsouhlasenou oběma smluvními stranami c) Pokud není v objednávce a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se vztahy založené na základě jejího oboustranného podpisu Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb.. Na důkaz souhlasu zašlete písemně 4x potvrzené vyhotovení objednávky zpět na naši adresu, z nichž následně 3 obdrží objednatel a 1 dodavatel V Pardubicích dne V Pardubicích dne 3. června 2016 Za objednatele: Za dodavatele: ředitel Správy Pardubice VŠEOBECNÉ INFORMACE O UCHAZEČI 1. Jm éno společnosti: Ing. Petr Novotný, Ph.D. 2. Sídlo: IČ :1 5 0 1 4 8 8 6 DIČ: Telefon: E -m a i: www.atelierm ok.eu 3. Právní form a společnosti: Fyzická osoba 4. C harakteristika společnosti (hlavní předm ět činnosti): Projektová činnost ve výstavbě 5. Kontaktní osoba vč. telefonu a emailu: Podpis : Datum: 3. června 2016 Další informace o uchazeči OPRÁVNĚNÍ K PODNIKÁNÍ Přiložte neověřenou kopii oprávnění k podnikání (živnostenský list, koncesní listina, výpis z obchodního rejstříku, výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů), ev. pověření (plnou moc) pokud SOD podepisuje osoba, která není uvedena ve veřejně dostupných dokumentech, jako osoba oprávněná jednat za společnost. PODZHOTOVITELÉ Uveďte zda a jakou část zakázky zadáte k realizaci podzhotovitelům. To znamená uveďte o jaké práce se jedná, v jakém množství a uveďte název a IČ podzhotovitele: VLASTNICKÁ STRUKTURA ZHOTOVITELÉ Uveďte zda vlastnicky nefigurujete v jiných společnostech, které mají stejnou nebo podobnou náplň činnosti: PRACOVNÍCI Uveďte jmenný seznam pracovníků, kteří se budou podílet na realizaci zakázky. U těchto pracovníků uveďte jejich případné osvědčení o odborné kvalifikaci.