Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8711035: nákup spotřebního materiálu do tiskových zařízení pro Úřady práce ČR v

Příloha a402.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kačerová Markéta (UPC-KRP)

Od:                      Šnajdrová Jana Ing. (UPC-KRP)
Odesláno:                5. dubna 2019 12:36
Komu:                    Kačerová Markéta (UPC-KRP)
Předmět:                 FW: Objednávka - tonery - KrP ČB
Přílohy:                 Sken421_0916.pdf

Příznak pro zpracování:  Zpracovat
Stav příznaku:           Opatřeno příznakem

Ing. Jana Šnajdrová
vedoucí Oddělení ekonomického
T: 950 109 315
E: jana.snajdrova@uradprace.cz

Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Českých Budějovicích
Klavíkova 1570/7
370 04 České Budějovice

Datová schránka: ubhzpbh
www.uradprace.cz

From: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)
Sent: Friday, April 05, 2019 11:28 AM
To: Šnajdrová Jana Ing. (UPC-KRP)
Subject: FW: Objednávka - tonery - KrP ČB

Akceptace ☺ Prosím zaevidovat

Bc. Pavel Uher
vedoucí Oddělení informatiky
T: +420 950 109 340
M: +420 725 135 874
E: pavel.uher2@uradprace.cz

Úřad práce ČR – Krajská pobočka České Budějovice
Klavíkova 7
370 04 České Budějovice

Datová schránka: ubhzpbh

                                                                                                 1
www.uradprace.cz

Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s
jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však
návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy
odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.

Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková
nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které je označena/o jiným obdobným
způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť
se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.

From: Radim Vaculík 
Sent: Thursday, April 4, 2019 2:08 PM
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Cc: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP) 
Subject: RE: Objednávka - tonery - KrP ČB

Dobrý den

Akceptujeme vaši objednávku 402/2019

S přáním příjemného dne

-------------------------------
Radim Vaculík
PREMO s.r.o.

Brněnská 474
CZ-686 03 Staré Město

Tel.: 572 433 872
GSM: 777 595 464
Skype: horn-vaculik
E-Mail: vaculik@premocz.eu
WWW: www.premocz.eu
BLOG: www.premoblog.eu

From: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Sent: Thursday, April 04, 2019 1:57 PM
To: Jiří Lopour 
Cc: Radim Vaculík ; Vladimír Křiva ; Jan Jelínek 
Subject: FW: Objednávka - tonery - KrP ČB

Dobrý den,
zasílám k potvrzení objednávku z ČB.
Hezký den

Ing. Boris Kozic
Vedoucí oddělení provozu ICT
T: +420 950 180 318
M: +420 778 449 142
E: boris.kozic@uradprace.cz

Úřad práce České republiky, Generální ředitelství
Dobrovského 1278/25

                                                                                                 2
170 00 Praha 7
www.uradprace.cz

Pamatujte na životní prostředí, než vytisknete tento email.
Please consider the environment before printing this email.
Obsah tohoto e-mailu je důvěrný. Pokud nejste jeho oprávněnými příjemci, nejste oprávněni tuto zprávu odeslat, uložit ji, či naložit s ní jakýmkoli jiným způsobem.
Doručený e-mail neprodleně vymažte.
The contents of this e-mail is confidential. Persons not entitled to receive this message are forbidden to send it, save it or use it in any other way, and obliged to delete it
immediately.

From: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)
Sent: Thursday, April 04, 2019 9:48 AM
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA)
Cc: Jiří Lopour
Subject: Objednávka - tonery - KrP ČB

Dobrý den

Zasílám objednávku, prosím o akceptaci.

S pozdravem

Bc. Pavel Uher
vedoucí Oddělení informatiky
T: +420 950 109 340
M: +420 725 135 874
E: pavel.uher2@uradprace.cz

Úřad práce ČR – Krajská pobočka České Budějovice
Klavíkova 7
370 04 České Budějovice

Datová schránka: ubhzpbh
www.uradprace.cz

Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s
jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však
návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy
odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.

Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková
nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které je označena/o jiným obdobným
způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť
se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.

From: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)
Sent: Wednesday, April 3, 2019 11:19 AM
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Cc: 'Jiří Lopour' 
Subject: Avízo - tonery - KrP ČB

Dobrý den

V příloze zasílám avízo na dodávku tonerů.

                                                                                                 3
S pozdravem

Bc. Pavel Uher
vedoucí Oddělení informatiky
T: +420 950 109 340
M: +420 725 135 874
E: pavel.uher2@uradprace.cz
Úřad práce ČR – Krajská pobočka České Budějovice
Klavíkova 7
370 04 České Budějovice
Datová schránka: ubhzpbh
www.uradprace.cz

Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s
jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však
návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy
odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.
Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková
nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které je označena/o jiným obdobným
způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť
se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.

                                                                                                 4