Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8717863: Smlouva o poskytování právních služeb

Příloha 0002120019 CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ, s.r.o.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy klienta: 000212 00 19
                                                      Číslo kontraktu: 9002002774

                       Smluvní strany:

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

se sídlem:   Sokolovská 42/217, 190 22 Praha 9

IČO:         00005886

DIČ:         CZ00005886, plátce DPH

zastoupená:  Ing. Petrem Witowskim, předsedou představenstva

             Ing. Ladislavem Urbánkem, místopředsedou představenstva

bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.

číslo účtu:  1930731349/0800

zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 847,

na straně jedné jako klient (dále jen jako „Klient“)

a

CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář

se sídlem:   Hvězdova 1716/2b, 140 00 Praha 4

IČO:         48118753

DIČ:         CZ48118753, plátce DPH

zastoupená:  JUDr. Jaromírem Císařem, jednatelem

bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s.

číslo účtu:  150635853/0800

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 212268,

na straně druhé jako dodavatel (dále jen jako „Dodavatel“),

             (Klient a dodavatel společně též jako „Smluvní strany“
                    nebo též jednotlivě jako „Smluvní strana“)

                uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto
                     Smlouvu o poskytování právních služeb

                                          1/9
 podle ust. § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen „Občanský
   zákoník“) v platném znění a zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii v platném znění (dále jen
                                                     „ZoA“)

                                         (dále jen jako „Smlouva“):

                                                   Článek 1.

                                         Účel a předmět Smlouvy

1.1. Tato Smlouva je uzavírána na základě výsledků poptávkového řízení č. 1000214682
         k podlimitní veřejné zakázce s názvem „Výběr poskytovatele právních služeb“.

1.2. Účelem této Smlouvy je v první řadě zajistit standardizovaný rámcový smluvní vztah
         mezi Smluvními stranami, na jehož základě, při dodržení předem dohodnutých
         pravidel v této Smlouvě, spolu budou moci Smluvní strany operativně spolupracovat
         při zachování vysoké míry právní jistoty, zejména co se vymezení vzájemných práv a
         povinností mezi nimi týká.

1.3. Účelem této Smlouvy je dále zajistit poskytování právního poradenství ze strany
         Dodavatele Klientovi. Právní poradenství bude Dodavateli poskytováno v režimu a
         v souladu se ZoA.

1.4. Předmětem této Smlouvy je předně závazek Smluvních stran dodržovat při uzavírání
         Dílčích smluv k této Smlouvě podmínky stanovené touto Smlouvou. „Dílčí smlouvou“
         se pro účely této Smlouvy rozumí smlouva uzavřená na základě písemné instrukce
         Klienta směřované Dodavateli za účelem objednání konkrétních Služeb a jejím
         potvrzením ze strany Dodavatele, a to za podmínek sjednaných v této Smlouvě.

1.5. Předmětem této Smlouvy je závazek Dodavatele poskytovat Klientovi konkrétní
         právní služby specifikované v Dílčí smlouvě za podmínek stanovených níže v této
         Smlouvě, a to dle konkrétních potřeb Klienta tak, aby bylo dosaženo účelu, který
         sleduje tato Smlouva (dále jen „Služby“).

1.6. Předmětem této Smlouvy je rovněž závazek Klienta zaplatit Dodavateli za provedené
         Služby dohodnutou smluvní odměnu, jejíž výpočet je stanoven v této Smlouvě.

                                                   Článek 2.

                                                Dílčí smlouva

2.1. Klient poskytuje Služby dle této Smlouvy na základě Dílčí smlouvy. Dílčí smlouvou
         vzniká závazek Klienta k poskytnutí konkrétní Služby.

2.2. Dílčí smlouva je uzavřena na základě písemné instrukce Klienta směřované Dodavateli
         za účelem objednání konkrétních Služeb (dále také jen „objednávka“) a jejím
         potvrzením ze strany Klienta.

2.3. Písemná instrukce Klienta bude vždy obsahovat tyto náležitosti:
          a) Identifikační údaje Klienta včetně informace o bankovním spojení
          b) Jméno a podpis oprávněné osoby Klienta k uskutečnění objednávky Služeb
          c) Identifikační údaje Dodavatele

                                                                  2/9
          d) Vymezení požadované Služby, včetně termínu jejího poskytnutí

          e) Evidenční číslo objednávky

          f) Hodinovou sazbu dle odst. 5.1 této Smlouvy

          g) Časový rozsah požadované Služby v hodinách

.

2.4. Dodavatel nejpozději do dvou pracovních dnů od obdržení objednávky Klienta tuto
         písemně potvrdí a takto potvrzenou objednávku zašle zpět Klientovi na kontaktní
         adresu dle bodu 8.5 této Smlouvy. Potvrzením objednávky ze strany Dodavatele
         vzniká Dílčí smlouva. Dílčí smlouva se řídí ustanoveními v ní obsaženými a touto
         Smlouvou. Pro případ, že se objednávka bude obsahovat odkaz na všeobecné
         obchodní podmínky Klienta a Dodavatel takovou objednávku potvrdí, Smluvní strany
         sjednávají, že ustanovení Dílčí smlouvy a této Smlouvy mají před ustanoveními
         všeobecných obchodních podmínek přednost.

2.5. Pokud časový rozsah požadované Služby v hodinách uvedený na objednávce
         přesáhne 10% nad rámec objednávky, maximálně však 10.000,- Kč, je Dodavatel
         povinen o této skutečnosti a jejích důvodech Klienta informovat a vyžádat si předem
         písemné schválení takového překročení. Klient na takové plnění vystaví dodatečnou
         objednávku, přičemž pro vystavení takové objednávky a její akceptaci se použijí
         pravidla uvedená v této Smlouvě. Pokud nedojde k vystavení a akceptaci objednávky
         na toto dodatečné plnění, považuje se za neobjednané a Dodavateli nevzniká nárok
         na jeho úhradu.

2.6. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany sjednaly, že Dodavateli nevzniká na základě
         této Smlouvy jakýkoli nárok na zadání jakýchkoli Služeb. Klient není povinen objednat
         u Dodavatele na základě této Smlouvy jakékoli plnění. Ve vztahu k Dílčím smlouvám
         Smluvní strany vylučují veškeré nároky případně vyplývající z předsmluvní
         odpovědnosti Smluvních stran, přičemž Klient neodpovídá Dodavateli za jakoukoli
         případnou škodu či újmu vzniklou v souvislosti s tím, že na základě této Smlouvy
         nebyla uzavřena žádná Dílčí smlouva.

                                                   Článek 3.

                                            Závazky Dodavatele

3.1. Dodavatel je při své činnosti vázán ZoA obecně závaznými právními předpisy a v jejich
         mezích příkazy Klienta. Dodavatel však není vázán příkazy Klienta, pokud jde o obsah
         právního názoru. Dodavatel neodpovídá za vady při poskytování Služeb, jestliže tyto
         vady byly způsobeny použitím podkladů, informací a věcí, předaných mu ke
         zpracování Klientem. Dodavatel je však povinen písemně upozornit Klienta na
         nevhodnost jím poskytnutých podkladů, informací či věcí.

3.2. Dodavatel je při poskytování Služeb povinen postupovat s náležitou odbornou péčí,
         chránit práva a takové zájmy Klienta, které jsou Dodavateli známy, a přitom jednat
         čestně a svědomitě a uplatnit vše, co podle svého přesvědčení pokládá za prospěšné.
         Dodavatel je dále povinen Služby poskytovat řádně a včas, jakož i průběžně
         informovat Klienta podle potřeby o stavu záležitostí.

3.3. Dodavatel je povinen při poskytování Služeb postupovat v souladu s právním řádem
         České republiky.

                                                                  3/9
3.4.   Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se
       dozvěděl v souvislosti s poskytováním Služeb, ledaže by šlo o skutečnosti nepochybně
3.5.   obecně známé. Povinnost mlčenlivosti se obdobně vztahuje i na zaměstnance
3.6.   Dodavatele. Povinnosti mlčenlivosti může Dodavatele zprostit pouze Klient svým
3.7.   písemným prohlášením adresovaným Dodavateli. Závazek Dodavatele k zachovávání
3.8.   mlčenlivosti zůstává v platnosti i po zániku této Smlouvy.
3.9.
       Klient bere na vědomí, že Služby mu mohou být poskytovány všemi kompetentními
3.10.  zaměstnanci Dodavatele a popř. s ním spolupracujícími osobami (za podmínek dle
       této Smlouvy). V případě požadavku Klienta uvedeném v objednávce na poskytnutí
       právní služby konkrétním zaměstnancem Dodavatele je Dodavatel povinen právní
       služby uvedené v objednávce poskytovat takovým zaměstnancem.

       Dodavatel poskytuje Služby ze svého sídla, na základě výzvy se však dostaví osobně
       do kanceláře Klienta.

       Základní činnost Dodavatele na základě Dílčí smlouvy spočívá v obecném právním
       poradenství, např. zpracování právních stanovisek, poradenství formou osobní účasti
       na jednáních Klienta, zastoupení Klienta v osobním či písemném jednání před třetími
       stranami apod.

       Dodavatel se zavazuje poskytovat činnosti dle této smlouvy vlastním jménem. Na
       základě předchozího písemného souhlasu Klienta je Dodavatel oprávněn realizovat
       plnění i prostřednictvím jiné odpovědné osoby. Pokud bude v rámci poskytovaných
       Služeb nezbytné, aby Dodavatel jednal jménem Klienta, vystaví za tím účelem Klient
       Dodavateli příslušnou plnou moc.

       Dodavatel odpovídá Klientovi za škodu, kterou Dodavatel způsobí Klientovi při
       výkonu činnosti dle této Smlouvy, a to v souladu s obecně závaznými právními
       předpisy. Dodavatel se zavazuje mít po celou dobu platnosti této Smlouvy sjednáno
       pojištění odpovědnosti za škodu způsobené třetí osobě ve výši minimálně
       50.000.000,- Kč (slovy: Padesát milionů korun českých) za jednu pojistnou událost.
       Nedodržení povinnosti dle předchozí věty je důvodem pro odstoupení od Smlouvy ze
       strany Klienta.

       V případě požadavku je Dodavatel povinen zasílat 1x měsíčně na e-mailovou adresu
                               či na jinou později sdělenou adresu, souhrnnou zprávu o

       poskytované Službě či Službách. Za zpracování souhrnné zprávy náleží Dodavateli
       odměna ve výši maximálně 1 (slovy: jedné) hodiny poskytování Služeb.

                                                   Článek 4.

                                               Závazky Klienta

4.1. Klient se zavazuje v každé Dílčí objednávce vymezit předmět požadovaného plnění
         dostatečně určitým způsobem s tím, že potřebné podklady pro umožnění řádného
         plnění Služeb se Klient zavazuje dodat Dodavateli nejpozději do 5 pracovních dní ode
         dne doručení Dílčí objednávky, není-li v jednotlivém případě mezi smluvními stranami
         dohodnuto jinak.

4.2. Klient se zavazuje poskytnout Dodavateli takové pokyny, podklady a informace, které
         jsou pro Dodavatele vyčerpávajícím a směrodatným informačním základem pro jeho
         Služby, a to nejpozději do 7 dnů, kdy se o takových skutečnostech dozvěděl, nebo
         dozvědět mohl. Způsob předávání výše uvedených podkladů a informací bude

       4/9
         dohodnut před zahájením plnění na základě této Smlouvy. Dodavatel zodpovídá za
         řádnou archivaci a uložení předaných materiálů a jejich včasné vrácení Klientovi.
4.3. Klient se zavazuje poskytnout Dodavateli potřebnou součinnost pro naplnění účelu
         této Smlouvy. Dodavatel je povinen vyžádat předložení dalších informací a podkladů,
         pokud by poskytnuté informace a podklady nedostačovaly k poskytnutí Služby na
         odpovídající úrovni, či alespoň na tuto skutečnost písemně upozornit Klienta.
4.4. Klient tímto uděluje Dodavateli souhlas s uvedením označení Klienta v rámci referencí
         předkládaných nebo informací zveřejňovaných Dodavatelem v souvislosti s výkonem
         jeho činnosti a v souvislosti s akvizicemi jeho nových klientů. Současně s uvedením
         označení Klienta je Dodavatel rovněž oprávněn specifikovat i oblast, ve které byly
         Dodavatelem Klientovi poskytovány Služby.

                                                   Článek 5.

                                        Odměna, náhrada nákladů

5.1. Smluvní strany se dohodly, že výše odměny Dodavatele za poskytování Služeb podle
         této Smlouvy je stanovena hodinovou sazbou ve výši 2.000,- Kč bez DPH, a to za
         každou hodinu poskytování Služeb.

5.2. Ke shora uvedené odměně bude účtována základní sazba DPH, platná v době
         uskutečnění zdanitelného plnění.

5.3. Výše uvedená cena je sjednána jako pevná. Výše uvedená cena je sjednána jako
         závazná po celou dobu účinnosti této Smlouvy.

5.4. Klient nese ze svého, tj. do sjednané odměny se nezapočítávají, náklady na úřední
         poplatky stanovené zákonem. Tyto poplatky platí Klient přímo. Pokud poplatky
         namísto Klienta pro krátkost lhůty zaplatí Dodavatel, může jejich vyúčtování provést
         ihned. Stejným způsobem budou hrazeny a účtovány hotové výlohy, zejména
         náhrada cestovních výloh mimo území hl. m. Prahy a telekomunikačních, poštovních
         a jiných poplatků mimo území České republiky. V případě, že Dodavatel nevyužije
         možnost vyúčtovat náklady vzniklé hotově přímo, může je účtovat fakturou měsíčně.

5.5. Cestovní výlohy mimo území hl. m. Prahy a telekomunikační, poštovní a jiné poplatky
         mimo území České republiky mohou být Dodavatelem vynaloženy pouze s
         předchozím písemným souhlasem Klienta.

5.6. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany konstatují, že ostatní režijní náklady
         Dodavatele jsou již zahrnuty v hodinové odměně sjednané v odstavci 5.1 této
         Smlouvy.

                                                   Článek 6.

                                Splatnost odměny a platební podmínky

6.1. Smluvní strany se dohodly, že nárok na odměnu za poskytování Služeb, sjednanou
         v odstavci 5.1 této Smlouvy, vzniká na základě předloženého písemného vyúčtování
         s počtem hodin, a to vždy za uplynulý měsíc, v němž byly Služby dle této Smlouvy
         poskytnuty. Jako součást vyúčtování Dodavatel vždy předloží i podrobný soupis
         provedených Služeb s vyznačením časové náročnosti jednotlivých Služeb. Tuto

                                                                  5/9
         specifikaci zašle Dodavatel na e-mailovou adresu Klienta-vedoucí odboru Právního:
                                 i na jinou, později písemně sdělenou adresu. Klient se vyjádří k

         zaslané specifikaci do 5 pracovních dnů od doručení specifikace, následně je
         Dodavatel oprávněn vystavit daňový doklad – fakturu. Pokud bude faktura zahrnovat
         plnění z více Dílčích smluv, musí být konkrétní plnění na faktuře vždy přiřaditelné ke
         konkrétní Dílčí smlouvě.

6.2. Datum uskutečnění zdanitelného plnění (DUZP) je poslední den příslušného měsíce,
         v němž byly Služby poskytovány

6.3. Splatnost faktur, majících náležitosti stanovené v článku 6. Smlouvy, je stanovena do
         30 (slovy: třiceti) dnů ode dne, kdy byla tato faktura Klientovi doručena na adresu
         uvedenou v záhlaví této smlouvy.

6.4. Podkladem pro zaplacení sjednané odměny bude v zákonné lhůtě od DUZP vystavená
         faktura, splňující náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani
         z přidané hodnoty, v platném znění a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb.
         o účetnictví v platném znění, nebo podle příslušných ustanovení právního předpisu,
         který tento zákon nahradí a budou doručeny na adresu Klienta, a to způsobem
         sjednaným v této Smlouvě. Klient je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit
         Dodavateli bez zaplacení fakturu, která nebude obsahovat některou náležitost
         uvedenou v této Smlouvě, případně bude mít jiné závady v obsahu nebo k ní
         nebudou připojeny přílohy uvedené ve Smlouvě nebo bude uvedeno bankovní
         spojení a číslo účtu Dodavatele v rozporu se Smlouvou nebo v rozporu s písemným
         sdělením o jeho změně, anebo tyto náležitosti budou uvedeny chybně. U vrácené
         faktury musí Klient vyznačit důvod vrácení. Kromě zákonných náležitostí budou
         faktury – daňové doklady obsahovat:

         a) číslo objednávky Klienta,

         b) číslo Smlouvy,

         c) datum splatnosti

         d) IČO a bankovní spojení AK,

         e) razítko a podpis oprávněné osoby,

         f) ceny za jednotlivé položky,

         g) rozpis jednotlivých položek fakturace (specifikace poskytnutých Služeb)
                 schválený Klientem.

6.5. Dodavatel je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově
         vyhotovit. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti.
         Lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené
         faktury Klientovi.

6.6. Platby budou zásadně probíhat bezhotovostní formou na bankovní účet Dodavatele
         uvedený v záhlaví této Smlouvy. Změnu bankovního spojení a čísla účtu Dodavatele
         bude možno provést pouze písemným dodatkem k této Smlouvě nebo písemným
         sdělením prokazatelně doručeným Klientovi, nejpozději spolu s příslušnou fakturou.
         Toto sdělení musí být podepsáno osobou (osobami) oprávněnou k podpisu této
         Smlouvy.

6.7. Klient bude hradit přijaté faktury pouze na zveřejněné bankovní účty. V případě, že
         dodavatel nebude mít daný účet zveřejněný, zaplatí klient pouze základ daně a výši

                                                                  6/9
         DPH uhradí až po zveřejnění příslušného účtu v registru plátců a identifikovaných
         osob.
6.8. Stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o
         dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zaplatí klient pouze základ
         daně. Příslušná výše DPH bude uhrazena až po písemném doložení dodavatele o jeho
         úhradě příslušnému správci daně. V takovém případě nebudou zálohy, pokud by na
         ně měl Dodavatel jinak nárok, hrazeny.

                                                   Článek 7.

                                                   Plná moc

7.1. Klient v případě potřeby vystaví za účelem řádného poskytnutí Služeb ze strany
         Dodavatele příslušné plné moci.

7.2. Vystavené plné moci nemohou být použity v případě, kdy by to bylo v rozporu se
         zájmy Klienta.

7.3. Dodavatel je povinen poskytovat Klientovi průběžné informace o vyřizování jeho
         záležitostí a dále informace dle bodu 3.10 Smlouvy.

                                                   Článek 8.

                                         Zvláštní smluvní ujednání

8.1. Veškeré právní vztahy mezi smluvními stranami neupravené touto Smlouvou se řídí
         českým právním řádem.

8.2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této Smlouvě nepovažují za
         obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 Občanského zákoníku v platném
         znění a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších
         podmínek.

8.3. Informace nebo jiná sdělení na základě této Smlouvy budou mít písemnou, popřípadě
         elektronickou formu a pokládají se za doručené druhé Smluvní straně, pokud jsou
         doručena osobně nebo doporučenou poštovní zásilkou nebo mezinárodně
         uznávanou kurýrní službou (jako např. DHL, UPS, FedEx, apod.) na adresy sídla
         Smluvních stran nebo jsou zaslána potvrzeným telefaxem adresovaným druhé
         Smluvní straně na telefaxová čísla, která si Smluvní strany oznámí, nebo v případě
         elektronické pošty na sjednané e-mailové adresy vždy s vyžádaným potvrzením
         přečtení odeslané zprávy, přičemž za doručenou elektronickou zprávu lze považovat
         pouze tu, na kterou příjemce odpověděl odesílateli, že si ji přečetl.

8.4. Dodavatel neodpovídá za škodu, která Klientovi vznikne v případě, že se Klient
         odchýlí od písemného vyjádření či doporučení poskytnuté Dodavatelem.

8.5. Kontaktní osoby klienta:

8.6. Kontaktní osoby za dodavatele:

                                                                  7/9
                                                   Článek 9.

                          Platnost a účinnost smlouvy, předčasné ukončení

9.1. Smlouva nabude platnosti dnem podpisu oběma Smluvními stranami, respektive
         jejich oprávněnými zástupci a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona
         č. 340/2015 Sb. Nebude-li Smlouva podepsána oběma Smluvními stranami ve stejný
         den, pak se pro účely této Smlouvy dnem podpisu rozumí den, kdy Smlouvu podepíše
         i druhá Smluvní strana, tedy den, kdy budou na Smlouvě podpisy obou Smluvních
         stran.

9.2. Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31. 12. 2019.

9.3. Tuto Smlouvu lze ukončit písemnou dohodou Smluvních stran.

9.4. Klient je oprávněn formou písemného oznámení prokazatelně doručeného
         Dodavateli odstoupit od této či od Dílčí Smlouvy v případě podstatného porušení
         smluvních povinností ze strany Dodavatele, ačkoliv Klient Dodavatele písemně na
         toto porušení upozornil, přičemž náprava nebyla zjednána ani v náhradní přiměřené
         lhůtě k nápravě, přičemž se Smluvní Strany dohodly, že to co již bylo z této či z Dílčí
         Smlouvy plněno do doby odstoupení od Smlouvy, bylo plněno po právu. Právo
         Smluvních stran odstoupit od této či od Dílčí Smlouvy dle příslušných ustanovení
         Občanského zákoníku zůstává zachováno za tam uvedených podmínek.

9.5. Obě Smluvní strany mohou tuto Smlouvu ukončit formou písemné výpovědi, a to i
         bez uvedení důvodu, doručené druhé Smluvní straně. Výpovědní lhůta činí 3 (tři)
         měsíce a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla
         druhé Smluvní straně výpověď doručena.

9.6. V případě, že tato Smlouva z jakéhokoliv důvodu zanikne, zavazují se Smluvní strany
         vyrovnat si do 30 (slovy: třiceti) kalendářních dnů ode dne zániku této Smlouvy
         veškeré dosud nevypořádané vzájemné závazky, které jim v období platnosti této
         Smlouvy vznikly, přičemž však platí, že ukončením této Smlouvy z jakéhokoli důvodu
         nemá primárně za následek ukončení Dílčí Smlouvy, pokud tato Smlouva nestanoví
         jinak.

       Článek 10.

       Závěrečná ustanovení

10.1.  Jakékoliv změny a dodatky k této Smlouvě, popřípadě též ukončení této Smlouvy
       musí mít písemnou formu a musí být podepsané oběma Smluvními stranami. Dílčí
10.2.  Smlouvou nemohou být měněna ustanovení sjednaná touto Smlouvou. Případné
10.3.  dodatky k této Smlouvě budou označeny jako „Dodatek“ a vzestupně číslovány
       v pořadí, v jakém byly postupně uzavírány tak, aby dříve uzavřený Dodatek měl vždy
       číslo nižší, než Dodatek pozdější.

       Nadpisy článků použité v této Smlouvě slouží k usnadnění orientace a nemají vliv na
       její interpretaci.

       Smluvní strany berou na vědomí, že tato Smlouva bude zveřejněna v registru smluv
       podle zákona č. 340/2015 Sb. Při naplnění zákonných požadavků budou v registru

       8/9
10.4.  smluv uveřejněny i dílčí smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v
10.5.  této Smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504
       občanského zákoníku, ani za důvěrné informace a souhlasí s jejich užitím a
10.6.  zveřejněním bez jakýchkoli dalších podmínek. Zhotovitel dále bere na vědomí, že
       objednatel je povinen na žádost třetí osoby poskytovat informace v souladu se zák. č.
       106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a že veškeré informace týkající se
       této smlouvy budou bez výjimky poskytnuty třetím osobám, pokud o ně požádají.

       Tato Smlouva se vyhotovuje v českém jazyce ve dvou stejnopisech, které mají
       stejnou platnost a závaznost, z nichž obě Smluvní strany obdrží po jednom stejnopise.

       Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu před jejím podpisem přečetly, a
       shledaly, že její obsah přesně odpovídá jejich pravé a svobodné vůli a zakládá právní
       následky, jejichž dosažení svým jednáním sledovaly, a proto ji níže, prosty omylu, lsti
       a tísně, jako správnou podepisují.

       Tato Smlouva byla vyhotovena v počtu dvou exemplářů s platností originálu, z nichž
       každá ze Smluvních stran obdrží po jednom.

Příloha: Podmínky poptávkového řízení

V Praze dne:                                                           V Praze dne:
Za Klienta                                                             Za Dodavatele

_________________________                                              ___________________________
                                                                       JUDr. Jaromír Císař
Ing. Petr Witowski                                                     jednatel
předseda představenstva                                                CÍSAŘ, ČESKA, SMUTNÝ s.r.o.,
Dopravní podnik hl. m. Prahy,                                          advokátní kancelář
akciová společnost

_________________________
Ing. Ladislav Urbánek
místopředseda představenstva
Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost

                                                                  9/9