Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo smlouvy klienta: 000212 00 19 Číslo kontraktu: 9002002774 Smluvní strany: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost se sídlem: Sokolovská 42/217, 190 22 Praha 9 IČO: 00005886 DIČ: CZ00005886, plátce DPH zastoupená: Ing. Petrem Witowskim, předsedou představenstva Ing. Ladislavem Urbánkem, místopředsedou představenstva bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. číslo účtu: 1930731349/0800 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 847, na straně jedné jako klient (dále jen jako „Klient“) a CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář se sídlem: Hvězdova 1716/2b, 140 00 Praha 4 IČO: 48118753 DIČ: CZ48118753, plátce DPH zastoupená: JUDr. Jaromírem Císařem, jednatelem bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s. číslo účtu: 150635853/0800 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 212268, na straně druhé jako dodavatel (dále jen jako „Dodavatel“), (Klient a dodavatel společně též jako „Smluvní strany“ nebo též jednotlivě jako „Smluvní strana“) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto Smlouvu o poskytování právních služeb 1/9 podle ust. § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen „Občanský zákoník“) v platném znění a zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii v platném znění (dále jen „ZoA“) (dále jen jako „Smlouva“): Článek 1. Účel a předmět Smlouvy 1.1. Tato Smlouva je uzavírána na základě výsledků poptávkového řízení č. 1000214682 k podlimitní veřejné zakázce s názvem „Výběr poskytovatele právních služeb“. 1.2. Účelem této Smlouvy je v první řadě zajistit standardizovaný rámcový smluvní vztah mezi Smluvními stranami, na jehož základě, při dodržení předem dohodnutých pravidel v této Smlouvě, spolu budou moci Smluvní strany operativně spolupracovat při zachování vysoké míry právní jistoty, zejména co se vymezení vzájemných práv a povinností mezi nimi týká. 1.3. Účelem této Smlouvy je dále zajistit poskytování právního poradenství ze strany Dodavatele Klientovi. Právní poradenství bude Dodavateli poskytováno v režimu a v souladu se ZoA. 1.4. Předmětem této Smlouvy je předně závazek Smluvních stran dodržovat při uzavírání Dílčích smluv k této Smlouvě podmínky stanovené touto Smlouvou. „Dílčí smlouvou“ se pro účely této Smlouvy rozumí smlouva uzavřená na základě písemné instrukce Klienta směřované Dodavateli za účelem objednání konkrétních Služeb a jejím potvrzením ze strany Dodavatele, a to za podmínek sjednaných v této Smlouvě. 1.5. Předmětem této Smlouvy je závazek Dodavatele poskytovat Klientovi konkrétní právní služby specifikované v Dílčí smlouvě za podmínek stanovených níže v této Smlouvě, a to dle konkrétních potřeb Klienta tak, aby bylo dosaženo účelu, který sleduje tato Smlouva (dále jen „Služby“). 1.6. Předmětem této Smlouvy je rovněž závazek Klienta zaplatit Dodavateli za provedené Služby dohodnutou smluvní odměnu, jejíž výpočet je stanoven v této Smlouvě. Článek 2. Dílčí smlouva 2.1. Klient poskytuje Služby dle této Smlouvy na základě Dílčí smlouvy. Dílčí smlouvou vzniká závazek Klienta k poskytnutí konkrétní Služby. 2.2. Dílčí smlouva je uzavřena na základě písemné instrukce Klienta směřované Dodavateli za účelem objednání konkrétních Služeb (dále také jen „objednávka“) a jejím potvrzením ze strany Klienta. 2.3. Písemná instrukce Klienta bude vždy obsahovat tyto náležitosti: a) Identifikační údaje Klienta včetně informace o bankovním spojení b) Jméno a podpis oprávněné osoby Klienta k uskutečnění objednávky Služeb c) Identifikační údaje Dodavatele 2/9 d) Vymezení požadované Služby, včetně termínu jejího poskytnutí e) Evidenční číslo objednávky f) Hodinovou sazbu dle odst. 5.1 této Smlouvy g) Časový rozsah požadované Služby v hodinách . 2.4. Dodavatel nejpozději do dvou pracovních dnů od obdržení objednávky Klienta tuto písemně potvrdí a takto potvrzenou objednávku zašle zpět Klientovi na kontaktní adresu dle bodu 8.5 této Smlouvy. Potvrzením objednávky ze strany Dodavatele vzniká Dílčí smlouva. Dílčí smlouva se řídí ustanoveními v ní obsaženými a touto Smlouvou. Pro případ, že se objednávka bude obsahovat odkaz na všeobecné obchodní podmínky Klienta a Dodavatel takovou objednávku potvrdí, Smluvní strany sjednávají, že ustanovení Dílčí smlouvy a této Smlouvy mají před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek přednost. 2.5. Pokud časový rozsah požadované Služby v hodinách uvedený na objednávce přesáhne 10% nad rámec objednávky, maximálně však 10.000,- Kč, je Dodavatel povinen o této skutečnosti a jejích důvodech Klienta informovat a vyžádat si předem písemné schválení takového překročení. Klient na takové plnění vystaví dodatečnou objednávku, přičemž pro vystavení takové objednávky a její akceptaci se použijí pravidla uvedená v této Smlouvě. Pokud nedojde k vystavení a akceptaci objednávky na toto dodatečné plnění, považuje se za neobjednané a Dodavateli nevzniká nárok na jeho úhradu. 2.6. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany sjednaly, že Dodavateli nevzniká na základě této Smlouvy jakýkoli nárok na zadání jakýchkoli Služeb. Klient není povinen objednat u Dodavatele na základě této Smlouvy jakékoli plnění. Ve vztahu k Dílčím smlouvám Smluvní strany vylučují veškeré nároky případně vyplývající z předsmluvní odpovědnosti Smluvních stran, přičemž Klient neodpovídá Dodavateli za jakoukoli případnou škodu či újmu vzniklou v souvislosti s tím, že na základě této Smlouvy nebyla uzavřena žádná Dílčí smlouva. Článek 3. Závazky Dodavatele 3.1. Dodavatel je při své činnosti vázán ZoA obecně závaznými právními předpisy a v jejich mezích příkazy Klienta. Dodavatel však není vázán příkazy Klienta, pokud jde o obsah právního názoru. Dodavatel neodpovídá za vady při poskytování Služeb, jestliže tyto vady byly způsobeny použitím podkladů, informací a věcí, předaných mu ke zpracování Klientem. Dodavatel je však povinen písemně upozornit Klienta na nevhodnost jím poskytnutých podkladů, informací či věcí. 3.2. Dodavatel je při poskytování Služeb povinen postupovat s náležitou odbornou péčí, chránit práva a takové zájmy Klienta, které jsou Dodavateli známy, a přitom jednat čestně a svědomitě a uplatnit vše, co podle svého přesvědčení pokládá za prospěšné. Dodavatel je dále povinen Služby poskytovat řádně a včas, jakož i průběžně informovat Klienta podle potřeby o stavu záležitostí. 3.3. Dodavatel je povinen při poskytování Služeb postupovat v souladu s právním řádem České republiky. 3/9 3.4. Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s poskytováním Služeb, ledaže by šlo o skutečnosti nepochybně 3.5. obecně známé. Povinnost mlčenlivosti se obdobně vztahuje i na zaměstnance 3.6. Dodavatele. Povinnosti mlčenlivosti může Dodavatele zprostit pouze Klient svým 3.7. písemným prohlášením adresovaným Dodavateli. Závazek Dodavatele k zachovávání 3.8. mlčenlivosti zůstává v platnosti i po zániku této Smlouvy. 3.9. Klient bere na vědomí, že Služby mu mohou být poskytovány všemi kompetentními 3.10. zaměstnanci Dodavatele a popř. s ním spolupracujícími osobami (za podmínek dle této Smlouvy). V případě požadavku Klienta uvedeném v objednávce na poskytnutí právní služby konkrétním zaměstnancem Dodavatele je Dodavatel povinen právní služby uvedené v objednávce poskytovat takovým zaměstnancem. Dodavatel poskytuje Služby ze svého sídla, na základě výzvy se však dostaví osobně do kanceláře Klienta. Základní činnost Dodavatele na základě Dílčí smlouvy spočívá v obecném právním poradenství, např. zpracování právních stanovisek, poradenství formou osobní účasti na jednáních Klienta, zastoupení Klienta v osobním či písemném jednání před třetími stranami apod. Dodavatel se zavazuje poskytovat činnosti dle této smlouvy vlastním jménem. Na základě předchozího písemného souhlasu Klienta je Dodavatel oprávněn realizovat plnění i prostřednictvím jiné odpovědné osoby. Pokud bude v rámci poskytovaných Služeb nezbytné, aby Dodavatel jednal jménem Klienta, vystaví za tím účelem Klient Dodavateli příslušnou plnou moc. Dodavatel odpovídá Klientovi za škodu, kterou Dodavatel způsobí Klientovi při výkonu činnosti dle této Smlouvy, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy. Dodavatel se zavazuje mít po celou dobu platnosti této Smlouvy sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobené třetí osobě ve výši minimálně 50.000.000,- Kč (slovy: Padesát milionů korun českých) za jednu pojistnou událost. Nedodržení povinnosti dle předchozí věty je důvodem pro odstoupení od Smlouvy ze strany Klienta. V případě požadavku je Dodavatel povinen zasílat 1x měsíčně na e-mailovou adresu či na jinou později sdělenou adresu, souhrnnou zprávu o poskytované Službě či Službách. Za zpracování souhrnné zprávy náleží Dodavateli odměna ve výši maximálně 1 (slovy: jedné) hodiny poskytování Služeb. Článek 4. Závazky Klienta 4.1. Klient se zavazuje v každé Dílčí objednávce vymezit předmět požadovaného plnění dostatečně určitým způsobem s tím, že potřebné podklady pro umožnění řádného plnění Služeb se Klient zavazuje dodat Dodavateli nejpozději do 5 pracovních dní ode dne doručení Dílčí objednávky, není-li v jednotlivém případě mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. 4.2. Klient se zavazuje poskytnout Dodavateli takové pokyny, podklady a informace, které jsou pro Dodavatele vyčerpávajícím a směrodatným informačním základem pro jeho Služby, a to nejpozději do 7 dnů, kdy se o takových skutečnostech dozvěděl, nebo dozvědět mohl. Způsob předávání výše uvedených podkladů a informací bude 4/9 dohodnut před zahájením plnění na základě této Smlouvy. Dodavatel zodpovídá za řádnou archivaci a uložení předaných materiálů a jejich včasné vrácení Klientovi. 4.3. Klient se zavazuje poskytnout Dodavateli potřebnou součinnost pro naplnění účelu této Smlouvy. Dodavatel je povinen vyžádat předložení dalších informací a podkladů, pokud by poskytnuté informace a podklady nedostačovaly k poskytnutí Služby na odpovídající úrovni, či alespoň na tuto skutečnost písemně upozornit Klienta. 4.4. Klient tímto uděluje Dodavateli souhlas s uvedením označení Klienta v rámci referencí předkládaných nebo informací zveřejňovaných Dodavatelem v souvislosti s výkonem jeho činnosti a v souvislosti s akvizicemi jeho nových klientů. Současně s uvedením označení Klienta je Dodavatel rovněž oprávněn specifikovat i oblast, ve které byly Dodavatelem Klientovi poskytovány Služby. Článek 5. Odměna, náhrada nákladů 5.1. Smluvní strany se dohodly, že výše odměny Dodavatele za poskytování Služeb podle této Smlouvy je stanovena hodinovou sazbou ve výši 2.000,- Kč bez DPH, a to za každou hodinu poskytování Služeb. 5.2. Ke shora uvedené odměně bude účtována základní sazba DPH, platná v době uskutečnění zdanitelného plnění. 5.3. Výše uvedená cena je sjednána jako pevná. Výše uvedená cena je sjednána jako závazná po celou dobu účinnosti této Smlouvy. 5.4. Klient nese ze svého, tj. do sjednané odměny se nezapočítávají, náklady na úřední poplatky stanovené zákonem. Tyto poplatky platí Klient přímo. Pokud poplatky namísto Klienta pro krátkost lhůty zaplatí Dodavatel, může jejich vyúčtování provést ihned. Stejným způsobem budou hrazeny a účtovány hotové výlohy, zejména náhrada cestovních výloh mimo území hl. m. Prahy a telekomunikačních, poštovních a jiných poplatků mimo území České republiky. V případě, že Dodavatel nevyužije možnost vyúčtovat náklady vzniklé hotově přímo, může je účtovat fakturou měsíčně. 5.5. Cestovní výlohy mimo území hl. m. Prahy a telekomunikační, poštovní a jiné poplatky mimo území České republiky mohou být Dodavatelem vynaloženy pouze s předchozím písemným souhlasem Klienta. 5.6. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany konstatují, že ostatní režijní náklady Dodavatele jsou již zahrnuty v hodinové odměně sjednané v odstavci 5.1 této Smlouvy. Článek 6. Splatnost odměny a platební podmínky 6.1. Smluvní strany se dohodly, že nárok na odměnu za poskytování Služeb, sjednanou v odstavci 5.1 této Smlouvy, vzniká na základě předloženého písemného vyúčtování s počtem hodin, a to vždy za uplynulý měsíc, v němž byly Služby dle této Smlouvy poskytnuty. Jako součást vyúčtování Dodavatel vždy předloží i podrobný soupis provedených Služeb s vyznačením časové náročnosti jednotlivých Služeb. Tuto 5/9 specifikaci zašle Dodavatel na e-mailovou adresu Klienta-vedoucí odboru Právního: i na jinou, později písemně sdělenou adresu. Klient se vyjádří k zaslané specifikaci do 5 pracovních dnů od doručení specifikace, následně je Dodavatel oprávněn vystavit daňový doklad – fakturu. Pokud bude faktura zahrnovat plnění z více Dílčích smluv, musí být konkrétní plnění na faktuře vždy přiřaditelné ke konkrétní Dílčí smlouvě. 6.2. Datum uskutečnění zdanitelného plnění (DUZP) je poslední den příslušného měsíce, v němž byly Služby poskytovány 6.3. Splatnost faktur, majících náležitosti stanovené v článku 6. Smlouvy, je stanovena do 30 (slovy: třiceti) dnů ode dne, kdy byla tato faktura Klientovi doručena na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy. 6.4. Podkladem pro zaplacení sjednané odměny bude v zákonné lhůtě od DUZP vystavená faktura, splňující náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví v platném znění, nebo podle příslušných ustanovení právního předpisu, který tento zákon nahradí a budou doručeny na adresu Klienta, a to způsobem sjednaným v této Smlouvě. Klient je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit Dodavateli bez zaplacení fakturu, která nebude obsahovat některou náležitost uvedenou v této Smlouvě, případně bude mít jiné závady v obsahu nebo k ní nebudou připojeny přílohy uvedené ve Smlouvě nebo bude uvedeno bankovní spojení a číslo účtu Dodavatele v rozporu se Smlouvou nebo v rozporu s písemným sdělením o jeho změně, anebo tyto náležitosti budou uvedeny chybně. U vrácené faktury musí Klient vyznačit důvod vrácení. Kromě zákonných náležitostí budou faktury – daňové doklady obsahovat: a) číslo objednávky Klienta, b) číslo Smlouvy, c) datum splatnosti d) IČO a bankovní spojení AK, e) razítko a podpis oprávněné osoby, f) ceny za jednotlivé položky, g) rozpis jednotlivých položek fakturace (specifikace poskytnutých Služeb) schválený Klientem. 6.5. Dodavatel je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti. Lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury Klientovi. 6.6. Platby budou zásadně probíhat bezhotovostní formou na bankovní účet Dodavatele uvedený v záhlaví této Smlouvy. Změnu bankovního spojení a čísla účtu Dodavatele bude možno provést pouze písemným dodatkem k této Smlouvě nebo písemným sdělením prokazatelně doručeným Klientovi, nejpozději spolu s příslušnou fakturou. Toto sdělení musí být podepsáno osobou (osobami) oprávněnou k podpisu této Smlouvy. 6.7. Klient bude hradit přijaté faktury pouze na zveřejněné bankovní účty. V případě, že dodavatel nebude mít daný účet zveřejněný, zaplatí klient pouze základ daně a výši 6/9 DPH uhradí až po zveřejnění příslušného účtu v registru plátců a identifikovaných osob. 6.8. Stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zaplatí klient pouze základ daně. Příslušná výše DPH bude uhrazena až po písemném doložení dodavatele o jeho úhradě příslušnému správci daně. V takovém případě nebudou zálohy, pokud by na ně měl Dodavatel jinak nárok, hrazeny. Článek 7. Plná moc 7.1. Klient v případě potřeby vystaví za účelem řádného poskytnutí Služeb ze strany Dodavatele příslušné plné moci. 7.2. Vystavené plné moci nemohou být použity v případě, kdy by to bylo v rozporu se zájmy Klienta. 7.3. Dodavatel je povinen poskytovat Klientovi průběžné informace o vyřizování jeho záležitostí a dále informace dle bodu 3.10 Smlouvy. Článek 8. Zvláštní smluvní ujednání 8.1. Veškeré právní vztahy mezi smluvními stranami neupravené touto Smlouvou se řídí českým právním řádem. 8.2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této Smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 Občanského zákoníku v platném znění a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 8.3. Informace nebo jiná sdělení na základě této Smlouvy budou mít písemnou, popřípadě elektronickou formu a pokládají se za doručené druhé Smluvní straně, pokud jsou doručena osobně nebo doporučenou poštovní zásilkou nebo mezinárodně uznávanou kurýrní službou (jako např. DHL, UPS, FedEx, apod.) na adresy sídla Smluvních stran nebo jsou zaslána potvrzeným telefaxem adresovaným druhé Smluvní straně na telefaxová čísla, která si Smluvní strany oznámí, nebo v případě elektronické pošty na sjednané e-mailové adresy vždy s vyžádaným potvrzením přečtení odeslané zprávy, přičemž za doručenou elektronickou zprávu lze považovat pouze tu, na kterou příjemce odpověděl odesílateli, že si ji přečetl. 8.4. Dodavatel neodpovídá za škodu, která Klientovi vznikne v případě, že se Klient odchýlí od písemného vyjádření či doporučení poskytnuté Dodavatelem. 8.5. Kontaktní osoby klienta: 8.6. Kontaktní osoby za dodavatele: 7/9 Článek 9. Platnost a účinnost smlouvy, předčasné ukončení 9.1. Smlouva nabude platnosti dnem podpisu oběma Smluvními stranami, respektive jejich oprávněnými zástupci a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. Nebude-li Smlouva podepsána oběma Smluvními stranami ve stejný den, pak se pro účely této Smlouvy dnem podpisu rozumí den, kdy Smlouvu podepíše i druhá Smluvní strana, tedy den, kdy budou na Smlouvě podpisy obou Smluvních stran. 9.2. Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31. 12. 2019. 9.3. Tuto Smlouvu lze ukončit písemnou dohodou Smluvních stran. 9.4. Klient je oprávněn formou písemného oznámení prokazatelně doručeného Dodavateli odstoupit od této či od Dílčí Smlouvy v případě podstatného porušení smluvních povinností ze strany Dodavatele, ačkoliv Klient Dodavatele písemně na toto porušení upozornil, přičemž náprava nebyla zjednána ani v náhradní přiměřené lhůtě k nápravě, přičemž se Smluvní Strany dohodly, že to co již bylo z této či z Dílčí Smlouvy plněno do doby odstoupení od Smlouvy, bylo plněno po právu. Právo Smluvních stran odstoupit od této či od Dílčí Smlouvy dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku zůstává zachováno za tam uvedených podmínek. 9.5. Obě Smluvní strany mohou tuto Smlouvu ukončit formou písemné výpovědi, a to i bez uvedení důvodu, doručené druhé Smluvní straně. Výpovědní lhůta činí 3 (tři) měsíce a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla druhé Smluvní straně výpověď doručena. 9.6. V případě, že tato Smlouva z jakéhokoliv důvodu zanikne, zavazují se Smluvní strany vyrovnat si do 30 (slovy: třiceti) kalendářních dnů ode dne zániku této Smlouvy veškeré dosud nevypořádané vzájemné závazky, které jim v období platnosti této Smlouvy vznikly, přičemž však platí, že ukončením této Smlouvy z jakéhokoli důvodu nemá primárně za následek ukončení Dílčí Smlouvy, pokud tato Smlouva nestanoví jinak. Článek 10. Závěrečná ustanovení 10.1. Jakékoliv změny a dodatky k této Smlouvě, popřípadě též ukončení této Smlouvy musí mít písemnou formu a musí být podepsané oběma Smluvními stranami. Dílčí 10.2. Smlouvou nemohou být měněna ustanovení sjednaná touto Smlouvou. Případné 10.3. dodatky k této Smlouvě budou označeny jako „Dodatek“ a vzestupně číslovány v pořadí, v jakém byly postupně uzavírány tak, aby dříve uzavřený Dodatek měl vždy číslo nižší, než Dodatek pozdější. Nadpisy článků použité v této Smlouvě slouží k usnadnění orientace a nemají vliv na její interpretaci. Smluvní strany berou na vědomí, že tato Smlouva bude zveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. Při naplnění zákonných požadavků budou v registru 8/9 10.4. smluv uveřejněny i dílčí smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v 10.5. této Smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku, ani za důvěrné informace a souhlasí s jejich užitím a 10.6. zveřejněním bez jakýchkoli dalších podmínek. Zhotovitel dále bere na vědomí, že objednatel je povinen na žádost třetí osoby poskytovat informace v souladu se zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a že veškeré informace týkající se této smlouvy budou bez výjimky poskytnuty třetím osobám, pokud o ně požádají. Tato Smlouva se vyhotovuje v českém jazyce ve dvou stejnopisech, které mají stejnou platnost a závaznost, z nichž obě Smluvní strany obdrží po jednom stejnopise. Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu před jejím podpisem přečetly, a shledaly, že její obsah přesně odpovídá jejich pravé a svobodné vůli a zakládá právní následky, jejichž dosažení svým jednáním sledovaly, a proto ji níže, prosty omylu, lsti a tísně, jako správnou podepisují. Tato Smlouva byla vyhotovena v počtu dvou exemplářů s platností originálu, z nichž každá ze Smluvních stran obdrží po jednom. Příloha: Podmínky poptávkového řízení V Praze dne: V Praze dne: Za Klienta Za Dodavatele _________________________ ___________________________ JUDr. Jaromír Císař Ing. Petr Witowski jednatel předseda představenstva CÍSAŘ, ČESKA, SMUTNÝ s.r.o., Dopravní podnik hl. m. Prahy, advokátní kancelář akciová společnost _________________________ Ing. Ladislav Urbánek místopředseda představenstva Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost 9/9