Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8730687: Smlouva o dílo o provedení udržovacích prací na stavbě HOZ Údržba HOZ

Příloha SOD HOZ Čerchovka RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

Česká republika - Státní pozemkový úřad
sídlo: Husinecká 1024/11a, 130 00 Praha 3 - Žižkov
jednající Ing. Milanem Rybkou, ředitelem Odboru vodohospodářských staveb
IČO: 01312774
DIČ: CZ01312774
Objednatel není plátcem DPH.
Bankovní spojení: Česká národní banka, číslo účtu: 3723001/0710
dále jen „objednatel“

a

Jiří Šrámek
sídlo: xxxxxxx, 345 01 Mrákov
zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Domažlice
mobil: xxxxxx, e-mail: xxxxxx
IČO: 12866288
DIČ: xxxxxx
Zhotovitel je plátcem DPH.
Bankovní spojení: xxxxxx., číslo účtu: xxxxx
dále jen „zhotovitel“

   uzavírají podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
                                       předpisů (dále jen „občanský zákoník“) tuto

                     SMLOUVU O DÍLO
    o provedení udržovacích prací na stavbě HOZ

                   „Údržba HOZ Čerchovka“

                            (dále jen „smlouva“)

Touto smlouvou se realizuje veřejná zakázka malého rozsahu
                 spisová značka SPU 121548/2019
                      (dále jen „veřejná zakázka“).

                                                                  Čl. I
                                                   Předmět a účel smlouvy

1.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a na své nebezpečí dílo
          s názvem „Údržba HOZ Čerchovka“, jež je podrobně specifikováno v této smlouvě a v jejích
          přílohách (dále jen „dílo“), a objednatel se zavazuje za podmínek uvedených v této smlouvě
          a jejích přílohách k převzetí díla a k zaplacení ceny za jeho provedení.

1.2 Účelem smlouvy je zajištění realizace udržovacích prací na stavbě vodního díla „hlavní
          odvodňovací zařízení“ (HOZ), a tím zlepšení odtokových poměrů, snížení zanášení HOZ
          splaveninami a zajištění provozuschopnosti a funkčnosti HOZ.

                            Čl. II
                    Specifikace díla

2.1 Dílem se rozumí provedení těchto udržovacích prací: posečení divokého rostlinstva se
           shrabáním, odstranění křovin se štěpkováním a odstranění splavené ornice, vše s následnou
           ekologickou likvidací, v celkové délce 0,320 km na této stavbě vodního díla HOZ:

název stavby HOZ:   Čerchovka obj. 61
ID majetku:         2050000666-11201000
ČHP:                1-10-02-020
katastrální území:  Trhanov
obec – část obce:   Trhanov

                    1
                               Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                               Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

       okres:                  Domažlice
       kraj:                   Plzeňský
       vymezení místa plnění:  viz zadávací dokumentace

2.2    Mimo vlastní provedení prací je součástí díla dále zejména:
2.2.1  zajištění ochrany inženýrských sítí procházejících místem plnění a uvedených v předané
2.2.2  technické dokumentaci
       zajištění všech nepředvídatelných průzkumů nutných pro řádné provádění a dokončení díla,
2.2.3  jejichž potřeba by vznikla během realizačních prací, např. v případě neočekávaných
2.2.4  archeologických nálezů, nálezů munice apod. Tyto průzkumy by byly řešeny jako dodatečné
2.2.5  práce dle ustanovení 9.1 této smlouvy;
2.3    uvedení prováděním díla dotčených pozemků do původního stavu po ukončení provádění
2.4    díla, včetně příjezdových komunikací;
       odstranění veškerého odpadu, který vznikne při provádění díla vč. splavenin, naplavenin a
2.5    nevyužitelné dřevní hmoty a včetně úhrady poplatků za uložení odpadů na skládku;
       zajištění nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a příp. jiných právních nebo
       technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno
       dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla.
       Dílo bude provedeno v rozsahu a způsobem dle technické dokumentace obsahující
       technickou zprávu, soupisy prací, dodávek a služeb s výkazy výměr a podmínky provedení
       díla. Technická dokumentace byla součástí zadávací dokumentace.
       Dílo bude provedeno dle platných právních předpisů, dle odvětvové technické normy pro
       vodní hospodářství TNV 75 4922 a v souladu s podmínkami stanovenými platnými povoleními
       nebo jinými rozhodnutími, opatřeními či stanovisky orgánů státní správy, případně z dalších
       dokumentů, vztahujících se ke stavbám HOZ a k provedení díla.
       Zhotovitel ve své cenové nabídce zohlední veškeré náklady spojené s plněním předmětu
       smlouvy o dílo. Je nutné důkladně prostudovat především zadávací dokumentaci a zvážit
       časové a technické možnosti zhotovitele k provedení stavby vzhledem k možným omezením
       nebo náhradám spojeným se vstupy k provedení samotného díla.

                                                  Čl. III
                               Termíny plnění a provedení díla

3.1    Termín předání a převzetí místa plnění: duben 2019
3.2    Termín zahájení prací: nejdéle do 10 dnů od předání a převzetí místa plnění.
3.3    Zhotovitel se zavazuje provést dílo do 31. 5. 2019. Stanovený termín ukončení realizace prací
       je dnem, kdy nejpozději dojde k protokolárnímu předání a převzetí dokončeného díla mezi
3.4    objednatelem a zhotovitelem.
       V případě překážek, jež nastaly nezávisle na vůli zhotovitele a brání mu ve splnění jeho
3.5    povinnosti, a jestliže nelze rozumně předpokládat, že by zhotovitel tuto překážku nebo její
       následky odvrátil nebo překonal, nebo že by ji v době vzniku závazku předvídal, prodlužuje se
3.5.1  termín dokončení dle bodu 3.3 o dobu, kdy tato překážka trvá.
3.5.2  Řádné provedení díla bude stvrzeno podpisem protokolu o provedení díla osobami
       oprávněnými jednat za objednatele a zhotovitele, a to po splnění všech níže uvedených
       podmínek:
       Dílo bylo dokončeno a předáno v souladu s touto smlouvou v rozsahu dle čl. II a v termínu dle
       čl. III bodu 3.3 této smlouvy.
       O předání a převzetí díla byl vyhotoven protokol, jenž byl podepsán osobami oprávněnými
       jednat za objednatele a zhotovitele. V tomto protokolu musí být uvedeno, zda bylo dílo
       převzato s výhradami (pokud obsahuje ojedinělé drobné vady, které samy o sobě ani ve
       spojení s jinými nebrání funkci stavby HOZ, ani její užívání podstatným způsobem neomezují),
       či bez výhrad.

                               2
       Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
       Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

3.5.3 Objednateli byly předány následující doklady:
          a) podrobný soupis skutečně provedených prací a použitého materiálu dle jednotkových cen,

3.5.4  b) zápis o odstranění případných drobných vad a nedodělků vyplývajících z protokolu
3.5.5       o předání a převzetí díla.

       Protokol musí být sepsán i za předpokladu, že objednatel odmítá dílo převzít. V tomto případě
       budou uvedena stanoviska jednotlivých smluvních stran a jejich odůvodnění. Tento zápis bude
       sloužit jako důkazní materiál.
       Zhotovitel splní svoji povinnost provést dílo jeho ukončením ve sjednané lhůtě podle čl. III
       smlouvy a protokolárním předáním řádně dokončeného díla objednateli.

                                              Čl. IV
                                         Cena za dílo

4.1 Cena za provedení díla v rozsahu podle čl. II. smlouvy se sjednává dohodou smluvních stran
           ve smyslu zákona o cenách č. 526/1990 Sb., v platném znění, na základě nabídky učiněné
           zhotovitelem na veřejnou zakázku. V této zhotovitel určil a zahrnul s ohledem na své odborné
           znalosti a zavedenou praxi veškeré náklady spojené s plněním předmětu smlouvy o dílo
           s ohledem na časové a technické možnosti zhotovitele k provedení stavby a dále s ohledem
           na možná omezení nebo případné náhrady spojené se vstupy k provedení samotného díla.

4.2 Celková cena za provedení díla činí                95 012.00 Kč
           DPH 21 % činí                               19 952,52 Kč

       Celková cena za provedení díla vč. DPH činí     114 964,52 Kč

       (slovy: jedno sto čtrnáct tisíc devět set šedesát čtyři koruny české padesát dva haléřů)

4.3 Cena je určena na základě nabídkového rozpočtu zhotovitele (oceněného výkazu výměr),
          který byl součástí nabídky zhotovitele na veřejnou zakázku a je nedílnou součástí této
          smlouvy.

4.4 Výše uvedená celková cena je cenou maximálně přípustnou, je platná po celou dobu
          provádění díla a obsahuje veškeré náklady na provedení díla.

4.5 Změna celkové ceny za dílo je možná pouze v případě, že v průběhu provádění díla dojde ke
          změnám sazeb DPH. V takovém případě bude celková nabídková cena upravena podle výše
          sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

                                                                 Čl. V
                                                       Platební podmínky

5.1 Úhrada provedených prací bude provedena na základě zhotovitelem vyhotoveného daňového
          dokladu (faktury).

5.2 Objednatel neposkytuje zhotoviteli zálohy.
5.3 Objednatel uhradí zhotoviteli cenu díla po řádném zhotovení díla nebo jeho části

          a po protokolárním předání a převzetí díla nebo jeho části, a to na základě vystavené faktury
          se správně vyplněnými údaji, včetně finanční částky. Faktura bude vystavena a doručena
          objednateli nejdéle do 15 kalendářních dnů od protokolárního předání a převzetí díla.
5.4 Faktura bude vyhotovena ve dvou stejnopisech a bude obsahovat náležitosti daňového
          dokladu, označení smluvních stran a jejich adresy, IČO, DIČ (je-li přiděleno), údaj o zápisu
          zhotovitele do příslušného rejstříku včetně spisové značky, a dále výslovně vždy musí
          obsahovat následující údaje: označení této smlouvy, označení poskytnutého plnění (název
          díla), číslo faktury, den vystavení a lhůtu splatnosti faktury podle této smlouvy, fakturovanou
          částku, razítko a podpis oprávněného osoby. Faktura bude zaslána na adresu objednatele
          nebo bude fyzicky předána oprávněné osobě objednatele.

                                         3
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

5.5 Součástí faktury budou soupisy provedených prací a použitého materiálu odsouhlasené
          pověřenou osobou objednatele a kopie protokolu o předání a převzetí dokončeného díla nebo
          jeho části, řádně podepsané za obě smluvní strany. Převzaté práce budou oceněny
          jednotkovými cenami, dle k této smlouvě přiloženého oceněného soupisu prací.

5.6 Objednatel je oprávněn vrátit fakturu, pokud faktura nebo její přílohy nebudou obsahovat
          náležitosti uvedené v této smlouvě nebo v ní nebudou správně uvedeny údaje dle této
          smlouvy. V takovém případě začne plynout doručením opravené faktury objednateli nová lhůta
          splatnosti.

5.7 Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářních dnů od doručení objednateli. Platby
          peněžitých částek se provádí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany uvedený ve
          faktuře. Peněžitá částka se považuje za zaplacenou okamžikem jejího odepsání z účtu
          objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.

5.8 Zhotovitel tímto bere na vědomí, že objednatel je organizační složkou státu a jeho stav účtu
          závisí na převodu finančních prostředků ze státního rozpočtu. Zhotovitel souhlasí s tím, že
          v případě nedostatku finančních prostředků na účtu objednatele, dojde s ohledem na povahu
          závazku k prodloužení doby splatnosti faktury na 60 dnů. Objednatel se zavazuje, že
          v případě, že tato skutečnost nastane, oznámí ji neprodleně, a to písemně, zhotoviteli
          nejpozději do data původního termínu splatnosti faktury, popř. do 3 pracovních dnů od
          okamžiku, kdy se objednatel dozvěděl o vzniku této skutečnosti.

5.9 Zhotovitel je povinen uhradit objednateli veškeré poplatky, sankce, škody a vícenáklady
          vzniklé z důvodu nedodržení podmínek pravomocného rozhodnutí nebo závazných stanovisek
          dotčených orgánů a stanovisek správců sítí technické infrastruktury, popř. provést z toho
          vyplývající dodatečné práce na své náklady a svou odpovědnost.

5.10 V případě prodlení kterékoliv smluvní strany se zaplacením peněžité částky vzniká oprávněné
          straně nárok na úrok z prodlení ve výši jedné setiny procenta (0,01%) z dlužné částky za
          každý i započatý den prodlení až do dne zaplacení včetně. Tím není dotčen ani omezen nárok
          na náhradu vzniklé škody.

                                                                 Čl. VI
                                                       Záruční podmínky
6.1 Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude odpovídat právním předpisům, závazným standardům
           stanoveným ČSN a ujednáním dle smlouvy a bude mít vlastnosti obvyklé a dohodnuté v této
           smlouvě.

                                                                Čl. VII
                                                         Smluvní pokuty
7.1 Zhotovitel se zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 0,02% z celkové ceny díla bez DPH za
          každý i započatý kalendářní den prodlení s termínem zahájení prací dle čl. III této smlouvy.
7.2 Smluvní pokuta za prodlení s předáním dokončeného díla dle čl. III této smlouvy, prokazatelně
          zaviněné zhotovitelem, činí 0,05% z celkové ceny díla bez DPH za každý i započatý
          kalendářní den.
7.3 V případě, kdy předávané dílo bude obsahovat vady a nedodělky, se zhotovitel zavazuje
          uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny díla bez DPH za každý i započatý
          kalendářní den prodlení se sjednaným termínem odstranění vad a nedodělků.
7.4 Pokud zhotovitel poruší povinnosti vyplývající z ustanovení Čl. X bod 10.3, je povinen uhradit
           objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč za každé jednotlivé porušení povinností.
7.5 Pokud zhotovitel nevyzve objednatele ke kontrole a prověření prací dle Čl. X bod 10.10, je
           povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč, a to za každé jednotlivé
           porušení povinností.

                                                                    4
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

7.6 Všechny výše uvedené smluvní pokuty jsou splatné do 15 kalendářních dnů od doručení
           jejího vyúčtování zhotoviteli. Smluvní pokuty lze uložit opakovaně za každý jednotlivý případ
           porušení povinnosti. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo stran na náhradu škody
           v plné výši a věřitel je oprávněn domáhat se náhrady škody v plné výši, i když přesahuje výši
           smluvní pokuty.

7.7 Bude-li ze strany zhotovitele porušena povinnost, která je stanovena právními předpisy nebo
          touto smlouvou a objednatel učiní nebo opomene učinit v důsledku porušení takové povinnosti
          následné činnosti, v jejichž důsledku bude sankcionován ze strany orgánů veřejné správy, je
          zhotovitel povinen tuto částku jako vzniklou škodu objednateli nahradit, pokud nebyla
          způsobena zcela či zčásti v důsledku jednání či opomenutí objednatele nebo pokud na možné
          porušení předpisů zhotovitel objednatele předem neupozornil.

7.8 Žádná ze smluvních stran nemá povinnost nahradit škodu způsobenou porušením svých
          povinností vyplývajících z této smlouvy a není v prodlení, bránila-li jí v jejich splnění některá
          z překážek vylučujících povinnost k náhradě škody ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského
          zákoníku.

                                 Čl. VIII
       Odstoupení od smlouvy, výpověď smlouvy

8.1    Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě, že zhotovitel bude
8.2    v prodlení s plněním smlouvy z důvodů na straně zhotovitele delším než 30 kalendářních dnů,
8.3    nebo pokud bude provádět dílo nekvalitně v rozporu s platnými právními předpisy nebo
8.3.1  smlouvou.
8.3.2
       V případě provádění díla v rozporu s touto smlouvou nebo pokyny objednatele je objednatel
8.4    oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním díla a
8.5    prováděl dílo řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani ve lhůtě mu k tomu
       poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je
       objednatel oprávněn odstoupit od smlouvy.

       Objednatel je oprávněn dále písemně odstoupit od smlouvy, pokud:

       probíhá insolvenční řízení proti majetku zhotovitele, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku
       nebo byl konkurs zrušen proto, že majetek zhotovitele byl zcela nepostačující, nebo zhotovitel
       vstoupí do likvidace;

       v případě podstatného porušení této smlouvy zhotovitele, zejména v případě:

       a) prodlení s řádným zahájením prací, předáním dílčího plnění či zhotovení díla, po dobu
            delší než 3 kalendářních dnů,

       b) prodlení s řádným protokolárním předáním díla delším než 15 kalendářních dnů,
       c) neoprávněného zastavení či přerušení prací na díle na dobu delší než 10 kalendářních

            dnů v rozporu s touto smlouvou,
       d) kdy zhotovitel využil k plnění předmětu této smlouvy subdodavatele v rozporu s nabídkou

            zhotovitele v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku nebo bez předchozího
            souhlasu objednatele,
       e) kdy vyjde najevo, že zhotovitel uvedl v rámci zadávacího řízení nepravdivé či zkreslené
            informace, které by měly zřejmý vliv na výběr zhotovitele pro uzavření této smlouvy,
       f) jiného porušení povinnosti dle této smlouvy, které nebude odstraněno ani v dostatečné
            přiměřené lhůtě 14 kalendářních dnů.

       Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemným oznámením o odstoupení od této
       smlouvy druhé straně, účinky odstoupení nastávají dnem doručení oznámení druhé straně.
       Odstoupení od smlouvy může být učiněno i prostřednictvím datové schránky.

       V případě zániku účinnosti smlouvy odstoupením je zhotovitel povinen učinit veškerá opatření
       k tomu, aby zabránil vzniku škody hrozící objednateli v důsledku ukončení činností zhotovitele
       a o těchto opatřeních objednatele bezodkladně informovat. V opačném případě odpovídá
       zhotovitel za škodu způsobenou v důsledku porušení této povinnosti. Objednatel se zavazuje
       převzít a zhotovitel se zavazuje předat dosud provedené práce i nedokončené dodávky do 5
       kalendářních dnů ode dne účinnosti odstoupení od této smlouvy a o takovém předání a

       5
                                                       Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                                                       Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

           převzetí sepsat zápis s náležitostmi protokolu o předání a převzetí díla. V protokolu bude
           podrobně popsán stav rozpracovanosti díla, provedeno jeho ohodnocení, vymezeny vady a
           nedodělky a sjednán způsob jejich odstranění. Objednatel má v případě odstoupení od této
           smlouvy i u odstranitelných vad právo požadovat slevu z ceny, namísto odstranění takových
           vad.

8.6 V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díla neshodnou, nechají vypracovat
           příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní strany se zavazují přijmout tento
           posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty díla. K určení znalce, jakož i k úhradě
           ceny za zpracování posudku je příslušný objednatel.

8.7 Případné vzájemné pohledávky smluvních stran, vzniklé ke dni odstoupení od smlouvy, se
           vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel.

8.8 Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o odstoupení
           oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nejsou
           dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní pokuty a na náhradu škody.

8.9 Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět i bez uvedení důvodu na základě písemné
           výpovědi. Výpovědní doba činí 1 kalendářní měsíc a počíná běžet od prvního kalendářního
           měsíce následujícího po doručení výpovědi zhotoviteli.

                                                                 Čl. IX
                                                Nepodstatná změna závazku

9.1 Objednatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu plnění předmětu smlouvy snížit nebo zvýšit
           druh a rozsah jednotlivých prací či dodávek. V případě, kdy tyto práce či dodávky budou
           obsaženy v nabídkovém rozpočtu, který je přílohou této smlouvy, se pro ocenění těchto
           víceprací či méněprací užije cen uvedených v tomto rozpočtu. Pokud tyto práce či dodávky při
           zvýšení rozsahu nebudou obsaženy v nabídkovém rozpočtu, stanoví se soupis víceprací a
           méněprací (služby, dodávky), soupis stavebních prací, dodávek a služeb se stanoví dle
           struktury cenové soustavy URS Praha a.s. Bez ohledu na ustanovení předchozích vět bude
           zadání těchto víceprací či méněprací vždy řešeno v souladu se ZZVZ. Veškeré práce, které
           nejsou uvedeny v Čl. II a které nejsou předmětem nabídkového rozpočtu (položkou či
           výměrou), který je přílohou této smlouvy, jsou dodatečné práce a budou připuštěny pouze ve
           výjimečných odůvodněných případech a musí být zaznamenány v protokolu o předání
           a převzetí dokončených prací. O jakýchkoli dodatečných pracích musí být mezi objednatelem
           a zhotovitelem uzavřena samostatná písemná smlouva (dodatek k této smlouvě) s
           dohodnutím ceny a vlivu na termín předání díla dle této smlouvy. Zadání dodatečné práce
           musí být řešeno v souladu se ZZVZ.

9.2 Pokud zhotovitel provede dodatečné práce bez písemného souhlasu Objednatele
           a písemné smlouvy (dodatku ke smlouvě o dílo) uzavřené s objednatelem, má objednatel
           právo odmítnout jejich úhradu. V případě, že objednatel bude požadovat práce nad rámec
           rozsahu díla, případně omezení rozsahu díla, nebo při realizaci díla budou zjištěny
           skutečnosti, které nebyly v době podpisu této smlouvy známy nebo při realizaci díla budou
           zjištěny skutečnosti odlišné od skutečností uvedené v příslušné technické zprávě, příp.
           projektové dokumentaci, předané objednatelem a smluvní strany tyto skutečnosti nemohly
           předvídat, jsou smluvní strany povinny řešit otázku výše ceny a případnou změnu doby plnění.
           Objednatel bude zhotovitelem vždy předem informován, že určitá práce již není zahrnuta
           v původním sjednaném rozsahu díla a zhotovitel není oprávněn začít s realizací víceprací
           předtím, než je objednatel písemně objedná a odsouhlasí jejich cenu. Součástí veškerých
           případných dodatečných prací bude položkový nabídkový rozpočet.

                                                                  Čl. X
                                                         Ostatní ujednání

10.1 Objednatel zajistí zhotoviteli přístup do objektů a na pozemky, které souvisí s předmětem díla
           dle této smlouvy.

                                                                    6
                             Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                             Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

10.2   Objednatel poskytne zhotoviteli na vyžádání součinnost nezbytnou k provedení díla.
10.3   Zhotovitel se zavazuje v místě plnění dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární
10.4   a ekologické předpisy a zajistit si vlastní dozor nad bezpečností práce
10.5   Zhotovitel odpovídá za pořádek a čistotu v místě plnění a je povinen na své náklady
10.6   odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé jeho pracemi.
10.7   Zhotovitel odpovídá za poškození podzemních zařízení při provádění díla a za škody, které
       vzniknou při realizaci díla třetím osobám.
10.8   Zhotovitel je povinen provádět dílo ohleduplně k životnímu prostředí a učinit taková opatření,
10.9   aby nedošlo ke kontaminaci povrchových či podzemních vod nebo půdy.
10.10  Zhotovitel se zavazuje při provádění díla respektovat rozhodnutí objednatele, je však
       současně povinen objednatele upozornit na možné negativní důsledky jeho rozhodnutí,
10.11  včetně důsledků pro kvalitu a termín provedení díla.
       Objednatel je oprávněn k provádění kontrol v průběhu realizace díla.
10.12  Zhotovitel se zavazuje poskytovat součinnost při kontrolní činnosti ze strany objednatele
       a orgánů provádějících veřejnoprávní kontrolu.
10.13  Zhotovitel je povinen vyzvat zástupce objednatele pověřeného k jednání ve věcech realizace
       smlouvy k prověření části díla, které bude při dalším provádění prací zakryto nebo se stane
10.14  nepřístupným tak, aby mohl objednatel provést před zakrytím prací kontrolu části díla a pořídit
       potřebnou fotodokumentaci.
10.15  Objednatel se na vyzvání zhotovitele zúčastní prohlídky dokončených prací a k předání
       a převzetí dokončeného díla. Vyzván k tomu bude zhotovitelem nejméně 5 pracovních dnů
       předem.
       K ověření objemu provedených prací provede zhotovitel soupis provedených prací podle
       jednotlivých položek. Potvrzený soupis provedených prací je podkladem pro úhradu
       provedených prací.
       Zhotovitel odpovídá za škody způsobené objednateli a jiným osobám mimo místo plnění a tyto
       škody se zavazuje uhradit ve lhůtě, kterou stanoví objednatel v písemném oznámení o škodě
       mimo místo plnění.
       Zhotovitel je povinen na písemnou žádost objednatele poskytnout objednateli informace
       o uzavřené pojistné smlouvě o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zhotovitelem třetí
       osobě v souvislosti s výkonem jeho činnosti, příp. kopii pojistné smlouvy.
       Smluvní strany určují tyto kontaktní osoby oprávněné k jednáním ve věcech realizace
       díla, zejména k předání a převzetí podkladů pro zhotovení díla, k předání a převzetí místa
       provedení prací, ke kontrole prací, k předání a převzetí dokončeného díla, k předání
       a převzetí faktury a k potvrzení provedených prací:

       za objednatele:       tel.: xxxxxxxxx  e-mail: k.bilek@spucr.cz
       Ing. Karel Bílek      tel.: xxxxxxxxx  e-mail: p.tomaskova@spucr.cz
       Mgr. Petra Tomášková

       za zhotovitele:
       xxxxxxxx

                                                                 Čl. XI
                                                     Závěrečná ustanovení
11.1 Smluvní strany jsou si plně vědomy zákonné povinnosti od 1. 7. 2016 uveřejnit dle zákona
          č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
          smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), tuto smlouvu včetně všech případných
          dohod, kterými se tato smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to prostřednictvím

                                                                    7
       Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
       Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

          registru smluv. Uveřejněním smlouvy dle tohoto odstavce se rozumí vložení elektronického
          obrazu textového obsahu smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadat
          podle § 5 odst. 5 zákona o registru smluv do registru smluv. Smluvní strany se dále dohodly,
          že tuto smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv
          objednatel.
11.2 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel jako povinný subjekt musí na žádost poskytnout
          informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
          pozdějších předpisů. Poskytnutí informací v souladu s citovaným zákonem nelze považovat za
          porušení závazku mlčenlivosti o důvěrných informacích.
11.3 Objednatel jako správce osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
          údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a platného nařízení (EU)
          2016/679 (GDPR), tímto informuje ve smlouvě uvedený subjekt osobních údajů, že jeho údaje
          uvedené v této smlouvě zpracovává pro účely realizace, výkonu práv a povinností dle této
          smlouvy. Uvedený subjekt osobních údajů si je vědom svého práva přístupu ke svým osobním
          údajům, práva na opravu osobních údajů, jakož i dalších práv vyplývajících z výše uvedené
          legislativy. Smluvní strany se zavazují, že při správě a zpracování osobních údajů budou dále
          postupovat v souladu s aktuální platnou a účinnou legislativou. Postupy a opatření objednatel
          zavazuje dodržovat po celou dobu trvání skartační lhůty ve smyslu § 2 písm. s) zákona č.
          499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění
          pozdějších předpisů.

11.4 V souvislosti s realizací práv a povinností vyplývajících z této smlouvy bude mít zhotovitel
          přístup k informacím (datům) Státního pozemkového úřadu, které jsou nezbytné k plnění
          smlouvy, včetně osobních údajů v nich obsažených. Zhotovitel se tak stává zpracovatelem
          těchto informací, včetně osobních údajů a zavazuje se, že s těmito údaji bude dále nakládáno
          podle platných právních předpisů, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a
          Rady EU 2016/679 („GDPR“) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o
          změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nebo zákonným předpisem, který
          tento zákon nahradí.

11.5 Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravené se řídí občanským
          zákoníkem.

11.6 Smlouvu lze měnit pouze písemně ve formě dodatku podepsaným oprávněnými zástupci obou
          smluvních stran. Dodatky smlouvy se označují pořadovými čísly.

11.7 Nedílnou součást smlouvy tvoří tyto přílohy:
           • oceněný výkaz výměr

11.8   Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou přímo neupravené jsou obsažené v:
        • zadávací dokumentaci na veřejnou zakázku,
11.9    • nabídce zhotovitele ze dne 29. 3. 2019,
11.10   • protokolu o předání a převzetí díla.
11.11  Smlouva se vyhotovuje ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží objednatel
       a jedno zhotovitel.

       Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
       dnem uveřejnění v registru smluv dle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
       podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o
       registru smluv).

       Ukončením účinnosti této smlouvy nejsou dotčena ustanovení smlouvy týkající se převodu
       vlastnického práva, nároků z odpovědnosti za vady a ze záruky za jakost, nároků
       z odpovědnosti za škodu a nároků ze smluvních pokut, ani další ustanovení a nároky, z jejichž
       povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku této smlouvy.

       8
                                                      Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206
                                                      Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: ……………………

11.12 Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že jsou způsobilé k právním úkonům bez
          omezení, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, nebyla ujednána v tísni
          ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek.

V Praze dne 9. 4. 2019                      Ve Starém Klíčově dne 4. 4. 2019

………………………………………….                           ………………………………………
              Ing. Milan Rybka                            Jiří Šrámek

ředitel Odboru vodohospodářských staveb
     ČR - Státní pozemkový úřad

Tato smlouva byla uveřejněna v registru smluv, vedeném dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru
smluv.

Datum registrace ………………………….

ID smlouvy ……………………………...

Registraci provedl ……………………………………………..

V Praze dne …………….                                 ……………………….
                                            podpis odpovědného zaměstnance

                                         9
                                                                     ZADÁNÍ S VÝKAZEM VÝMĚR

Stavba: Čerchovka
Objekt:

Objednatel: Státní pozemkový úřad                                                                                                             Zpracoval: Jiří Šrámek
Zhotovitel: Jiří Šrámek stavební práce                                                                                                        Datum: 29. 3. 2019
Místo: Trhanov
                                                                                                              MJ Množství celkem Jednotková cena zadání
Č.  KCN            Kód položky                                       Popis                                                                                            Celková cena zadání

           HSV                          Práce a dodávky HSV

           1                            Zemní práce

    1 321  111103213                    Kosení ve vegetačním období divokého porostu hustého                  ha      0,096  24 963,54                                      2 396,50
                                                                                                                      0,096
    2 321  111203201                    320*3/10000                                                                               54,51                                     1 172,15
    3 231  111251111                                                                                                21,500    4 929,15                                     10 252,65
                                        Odstranění křovin a stromů s ponecháním kořenů z plochy do 1000 m2    m2    21,500
    4 321  125703312                                                                                                             394,46                                    52 068,85
    5 001  162301501                    2*4+3*2+5*1,5                                                                 2,080       60,93                                     1 310,05
    6 001  162601102                                                                                                  2,080
    7 001  171201201                    Drcení ořezaných větví D do 100 mm s odvozem do 20 km                 m3                 192,42                                    23 399,44
    8 231  184806112                                                                                               132,000          4,14                                       547,32
    9 321  185803106                    8*0,26                                                                     132,000
                                                                                                                                 127,21                                     1 017,68
                                        Čištění melioračních kanálů od naplavenin tl přes 250 do 500 mm dno         21,500    8 826,66                                         847,36

                                        zpevněné kamenem                                                      m3   132,000                                            95 012,00
                                                                                                                   132,000
                                        (1,15+0,5)/2*0,5*320
                                                                                                                      8,000
                                        Vodorovné přemístění křovin do 5 km D kmene do 100 mm                 m2      8,000
                                                                                                                      0,096
                                        Vodorovné přemístění do 5000 m výkopku/sypaniny z horniny tř. 1 až 4  m3

                                        Uložení sypaniny na skládky                                           m3

                                        Řez stromů netrnitých průklestem D koruny do 4 m                      kus

                                        8

                                        Shrabání a odvoz pokoseného divokého porostu do 20 km                 ha

                                        Celkem

                                                                                              Strana 1 z 1