Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… Česká republika - Státní pozemkový úřad sídlo: Husinecká 1024/11a, 130 00 Praha 3 - Žižkov jednající Ing. Milanem Rybkou, ředitelem Odboru vodohospodářských staveb IČO: 01312774 DIČ: CZ01312774 Objednatel není plátcem DPH. Bankovní spojení: Česká národní banka, číslo účtu: 3723001/0710 dále jen „objednatel“ a Jiří Šrámek sídlo: xxxxxxx, 345 01 Mrákov zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Domažlice mobil: xxxxxx, e-mail: xxxxxx IČO: 12866288 DIČ: xxxxxx Zhotovitel je plátcem DPH. Bankovní spojení: xxxxxx., číslo účtu: xxxxx dále jen „zhotovitel“ uzavírají podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) tuto SMLOUVU O DÍLO o provedení udržovacích prací na stavbě HOZ „Údržba HOZ Čerchovka“ (dále jen „smlouva“) Touto smlouvou se realizuje veřejná zakázka malého rozsahu spisová značka SPU 121548/2019 (dále jen „veřejná zakázka“). Čl. I Předmět a účel smlouvy 1.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a na své nebezpečí dílo s názvem „Údržba HOZ Čerchovka“, jež je podrobně specifikováno v této smlouvě a v jejích přílohách (dále jen „dílo“), a objednatel se zavazuje za podmínek uvedených v této smlouvě a jejích přílohách k převzetí díla a k zaplacení ceny za jeho provedení. 1.2 Účelem smlouvy je zajištění realizace udržovacích prací na stavbě vodního díla „hlavní odvodňovací zařízení“ (HOZ), a tím zlepšení odtokových poměrů, snížení zanášení HOZ splaveninami a zajištění provozuschopnosti a funkčnosti HOZ. Čl. II Specifikace díla 2.1 Dílem se rozumí provedení těchto udržovacích prací: posečení divokého rostlinstva se shrabáním, odstranění křovin se štěpkováním a odstranění splavené ornice, vše s následnou ekologickou likvidací, v celkové délce 0,320 km na této stavbě vodního díla HOZ: název stavby HOZ: Čerchovka obj. 61 ID majetku: 2050000666-11201000 ČHP: 1-10-02-020 katastrální území: Trhanov obec – část obce: Trhanov 1 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… okres: Domažlice kraj: Plzeňský vymezení místa plnění: viz zadávací dokumentace 2.2 Mimo vlastní provedení prací je součástí díla dále zejména: 2.2.1 zajištění ochrany inženýrských sítí procházejících místem plnění a uvedených v předané 2.2.2 technické dokumentaci zajištění všech nepředvídatelných průzkumů nutných pro řádné provádění a dokončení díla, 2.2.3 jejichž potřeba by vznikla během realizačních prací, např. v případě neočekávaných 2.2.4 archeologických nálezů, nálezů munice apod. Tyto průzkumy by byly řešeny jako dodatečné 2.2.5 práce dle ustanovení 9.1 této smlouvy; 2.3 uvedení prováděním díla dotčených pozemků do původního stavu po ukončení provádění 2.4 díla, včetně příjezdových komunikací; odstranění veškerého odpadu, který vznikne při provádění díla vč. splavenin, naplavenin a 2.5 nevyužitelné dřevní hmoty a včetně úhrady poplatků za uložení odpadů na skládku; zajištění nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a příp. jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla. Dílo bude provedeno v rozsahu a způsobem dle technické dokumentace obsahující technickou zprávu, soupisy prací, dodávek a služeb s výkazy výměr a podmínky provedení díla. Technická dokumentace byla součástí zadávací dokumentace. Dílo bude provedeno dle platných právních předpisů, dle odvětvové technické normy pro vodní hospodářství TNV 75 4922 a v souladu s podmínkami stanovenými platnými povoleními nebo jinými rozhodnutími, opatřeními či stanovisky orgánů státní správy, případně z dalších dokumentů, vztahujících se ke stavbám HOZ a k provedení díla. Zhotovitel ve své cenové nabídce zohlední veškeré náklady spojené s plněním předmětu smlouvy o dílo. Je nutné důkladně prostudovat především zadávací dokumentaci a zvážit časové a technické možnosti zhotovitele k provedení stavby vzhledem k možným omezením nebo náhradám spojeným se vstupy k provedení samotného díla. Čl. III Termíny plnění a provedení díla 3.1 Termín předání a převzetí místa plnění: duben 2019 3.2 Termín zahájení prací: nejdéle do 10 dnů od předání a převzetí místa plnění. 3.3 Zhotovitel se zavazuje provést dílo do 31. 5. 2019. Stanovený termín ukončení realizace prací je dnem, kdy nejpozději dojde k protokolárnímu předání a převzetí dokončeného díla mezi 3.4 objednatelem a zhotovitelem. V případě překážek, jež nastaly nezávisle na vůli zhotovitele a brání mu ve splnění jeho 3.5 povinnosti, a jestliže nelze rozumně předpokládat, že by zhotovitel tuto překážku nebo její následky odvrátil nebo překonal, nebo že by ji v době vzniku závazku předvídal, prodlužuje se 3.5.1 termín dokončení dle bodu 3.3 o dobu, kdy tato překážka trvá. 3.5.2 Řádné provedení díla bude stvrzeno podpisem protokolu o provedení díla osobami oprávněnými jednat za objednatele a zhotovitele, a to po splnění všech níže uvedených podmínek: Dílo bylo dokončeno a předáno v souladu s touto smlouvou v rozsahu dle čl. II a v termínu dle čl. III bodu 3.3 této smlouvy. O předání a převzetí díla byl vyhotoven protokol, jenž byl podepsán osobami oprávněnými jednat za objednatele a zhotovitele. V tomto protokolu musí být uvedeno, zda bylo dílo převzato s výhradami (pokud obsahuje ojedinělé drobné vady, které samy o sobě ani ve spojení s jinými nebrání funkci stavby HOZ, ani její užívání podstatným způsobem neomezují), či bez výhrad. 2 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… 3.5.3 Objednateli byly předány následující doklady: a) podrobný soupis skutečně provedených prací a použitého materiálu dle jednotkových cen, 3.5.4 b) zápis o odstranění případných drobných vad a nedodělků vyplývajících z protokolu 3.5.5 o předání a převzetí díla. Protokol musí být sepsán i za předpokladu, že objednatel odmítá dílo převzít. V tomto případě budou uvedena stanoviska jednotlivých smluvních stran a jejich odůvodnění. Tento zápis bude sloužit jako důkazní materiál. Zhotovitel splní svoji povinnost provést dílo jeho ukončením ve sjednané lhůtě podle čl. III smlouvy a protokolárním předáním řádně dokončeného díla objednateli. Čl. IV Cena za dílo 4.1 Cena za provedení díla v rozsahu podle čl. II. smlouvy se sjednává dohodou smluvních stran ve smyslu zákona o cenách č. 526/1990 Sb., v platném znění, na základě nabídky učiněné zhotovitelem na veřejnou zakázku. V této zhotovitel určil a zahrnul s ohledem na své odborné znalosti a zavedenou praxi veškeré náklady spojené s plněním předmětu smlouvy o dílo s ohledem na časové a technické možnosti zhotovitele k provedení stavby a dále s ohledem na možná omezení nebo případné náhrady spojené se vstupy k provedení samotného díla. 4.2 Celková cena za provedení díla činí 95 012.00 Kč DPH 21 % činí 19 952,52 Kč Celková cena za provedení díla vč. DPH činí 114 964,52 Kč (slovy: jedno sto čtrnáct tisíc devět set šedesát čtyři koruny české padesát dva haléřů) 4.3 Cena je určena na základě nabídkového rozpočtu zhotovitele (oceněného výkazu výměr), který byl součástí nabídky zhotovitele na veřejnou zakázku a je nedílnou součástí této smlouvy. 4.4 Výše uvedená celková cena je cenou maximálně přípustnou, je platná po celou dobu provádění díla a obsahuje veškeré náklady na provedení díla. 4.5 Změna celkové ceny za dílo je možná pouze v případě, že v průběhu provádění díla dojde ke změnám sazeb DPH. V takovém případě bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Čl. V Platební podmínky 5.1 Úhrada provedených prací bude provedena na základě zhotovitelem vyhotoveného daňového dokladu (faktury). 5.2 Objednatel neposkytuje zhotoviteli zálohy. 5.3 Objednatel uhradí zhotoviteli cenu díla po řádném zhotovení díla nebo jeho části a po protokolárním předání a převzetí díla nebo jeho části, a to na základě vystavené faktury se správně vyplněnými údaji, včetně finanční částky. Faktura bude vystavena a doručena objednateli nejdéle do 15 kalendářních dnů od protokolárního předání a převzetí díla. 5.4 Faktura bude vyhotovena ve dvou stejnopisech a bude obsahovat náležitosti daňového dokladu, označení smluvních stran a jejich adresy, IČO, DIČ (je-li přiděleno), údaj o zápisu zhotovitele do příslušného rejstříku včetně spisové značky, a dále výslovně vždy musí obsahovat následující údaje: označení této smlouvy, označení poskytnutého plnění (název díla), číslo faktury, den vystavení a lhůtu splatnosti faktury podle této smlouvy, fakturovanou částku, razítko a podpis oprávněného osoby. Faktura bude zaslána na adresu objednatele nebo bude fyzicky předána oprávněné osobě objednatele. 3 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… 5.5 Součástí faktury budou soupisy provedených prací a použitého materiálu odsouhlasené pověřenou osobou objednatele a kopie protokolu o předání a převzetí dokončeného díla nebo jeho části, řádně podepsané za obě smluvní strany. Převzaté práce budou oceněny jednotkovými cenami, dle k této smlouvě přiloženého oceněného soupisu prací. 5.6 Objednatel je oprávněn vrátit fakturu, pokud faktura nebo její přílohy nebudou obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě nebo v ní nebudou správně uvedeny údaje dle této smlouvy. V takovém případě začne plynout doručením opravené faktury objednateli nová lhůta splatnosti. 5.7 Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářních dnů od doručení objednateli. Platby peněžitých částek se provádí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany uvedený ve faktuře. Peněžitá částka se považuje za zaplacenou okamžikem jejího odepsání z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele. 5.8 Zhotovitel tímto bere na vědomí, že objednatel je organizační složkou státu a jeho stav účtu závisí na převodu finančních prostředků ze státního rozpočtu. Zhotovitel souhlasí s tím, že v případě nedostatku finančních prostředků na účtu objednatele, dojde s ohledem na povahu závazku k prodloužení doby splatnosti faktury na 60 dnů. Objednatel se zavazuje, že v případě, že tato skutečnost nastane, oznámí ji neprodleně, a to písemně, zhotoviteli nejpozději do data původního termínu splatnosti faktury, popř. do 3 pracovních dnů od okamžiku, kdy se objednatel dozvěděl o vzniku této skutečnosti. 5.9 Zhotovitel je povinen uhradit objednateli veškeré poplatky, sankce, škody a vícenáklady vzniklé z důvodu nedodržení podmínek pravomocného rozhodnutí nebo závazných stanovisek dotčených orgánů a stanovisek správců sítí technické infrastruktury, popř. provést z toho vyplývající dodatečné práce na své náklady a svou odpovědnost. 5.10 V případě prodlení kterékoliv smluvní strany se zaplacením peněžité částky vzniká oprávněné straně nárok na úrok z prodlení ve výši jedné setiny procenta (0,01%) z dlužné částky za každý i započatý den prodlení až do dne zaplacení včetně. Tím není dotčen ani omezen nárok na náhradu vzniklé škody. Čl. VI Záruční podmínky 6.1 Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude odpovídat právním předpisům, závazným standardům stanoveným ČSN a ujednáním dle smlouvy a bude mít vlastnosti obvyklé a dohodnuté v této smlouvě. Čl. VII Smluvní pokuty 7.1 Zhotovitel se zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 0,02% z celkové ceny díla bez DPH za každý i započatý kalendářní den prodlení s termínem zahájení prací dle čl. III této smlouvy. 7.2 Smluvní pokuta za prodlení s předáním dokončeného díla dle čl. III této smlouvy, prokazatelně zaviněné zhotovitelem, činí 0,05% z celkové ceny díla bez DPH za každý i započatý kalendářní den. 7.3 V případě, kdy předávané dílo bude obsahovat vady a nedodělky, se zhotovitel zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny díla bez DPH za každý i započatý kalendářní den prodlení se sjednaným termínem odstranění vad a nedodělků. 7.4 Pokud zhotovitel poruší povinnosti vyplývající z ustanovení Čl. X bod 10.3, je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč za každé jednotlivé porušení povinností. 7.5 Pokud zhotovitel nevyzve objednatele ke kontrole a prověření prací dle Čl. X bod 10.10, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč, a to za každé jednotlivé porušení povinností. 4 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… 7.6 Všechny výše uvedené smluvní pokuty jsou splatné do 15 kalendářních dnů od doručení jejího vyúčtování zhotoviteli. Smluvní pokuty lze uložit opakovaně za každý jednotlivý případ porušení povinnosti. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo stran na náhradu škody v plné výši a věřitel je oprávněn domáhat se náhrady škody v plné výši, i když přesahuje výši smluvní pokuty. 7.7 Bude-li ze strany zhotovitele porušena povinnost, která je stanovena právními předpisy nebo touto smlouvou a objednatel učiní nebo opomene učinit v důsledku porušení takové povinnosti následné činnosti, v jejichž důsledku bude sankcionován ze strany orgánů veřejné správy, je zhotovitel povinen tuto částku jako vzniklou škodu objednateli nahradit, pokud nebyla způsobena zcela či zčásti v důsledku jednání či opomenutí objednatele nebo pokud na možné porušení předpisů zhotovitel objednatele předem neupozornil. 7.8 Žádná ze smluvních stran nemá povinnost nahradit škodu způsobenou porušením svých povinností vyplývajících z této smlouvy a není v prodlení, bránila-li jí v jejich splnění některá z překážek vylučujících povinnost k náhradě škody ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského zákoníku. Čl. VIII Odstoupení od smlouvy, výpověď smlouvy 8.1 Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě, že zhotovitel bude 8.2 v prodlení s plněním smlouvy z důvodů na straně zhotovitele delším než 30 kalendářních dnů, 8.3 nebo pokud bude provádět dílo nekvalitně v rozporu s platnými právními předpisy nebo 8.3.1 smlouvou. 8.3.2 V případě provádění díla v rozporu s touto smlouvou nebo pokyny objednatele je objednatel 8.4 oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním díla a 8.5 prováděl dílo řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani ve lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je objednatel oprávněn odstoupit od smlouvy. Objednatel je oprávněn dále písemně odstoupit od smlouvy, pokud: probíhá insolvenční řízení proti majetku zhotovitele, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo byl konkurs zrušen proto, že majetek zhotovitele byl zcela nepostačující, nebo zhotovitel vstoupí do likvidace; v případě podstatného porušení této smlouvy zhotovitele, zejména v případě: a) prodlení s řádným zahájením prací, předáním dílčího plnění či zhotovení díla, po dobu delší než 3 kalendářních dnů, b) prodlení s řádným protokolárním předáním díla delším než 15 kalendářních dnů, c) neoprávněného zastavení či přerušení prací na díle na dobu delší než 10 kalendářních dnů v rozporu s touto smlouvou, d) kdy zhotovitel využil k plnění předmětu této smlouvy subdodavatele v rozporu s nabídkou zhotovitele v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku nebo bez předchozího souhlasu objednatele, e) kdy vyjde najevo, že zhotovitel uvedl v rámci zadávacího řízení nepravdivé či zkreslené informace, které by měly zřejmý vliv na výběr zhotovitele pro uzavření této smlouvy, f) jiného porušení povinnosti dle této smlouvy, které nebude odstraněno ani v dostatečné přiměřené lhůtě 14 kalendářních dnů. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemným oznámením o odstoupení od této smlouvy druhé straně, účinky odstoupení nastávají dnem doručení oznámení druhé straně. Odstoupení od smlouvy může být učiněno i prostřednictvím datové schránky. V případě zániku účinnosti smlouvy odstoupením je zhotovitel povinen učinit veškerá opatření k tomu, aby zabránil vzniku škody hrozící objednateli v důsledku ukončení činností zhotovitele a o těchto opatřeních objednatele bezodkladně informovat. V opačném případě odpovídá zhotovitel za škodu způsobenou v důsledku porušení této povinnosti. Objednatel se zavazuje převzít a zhotovitel se zavazuje předat dosud provedené práce i nedokončené dodávky do 5 kalendářních dnů ode dne účinnosti odstoupení od této smlouvy a o takovém předání a 5 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… převzetí sepsat zápis s náležitostmi protokolu o předání a převzetí díla. V protokolu bude podrobně popsán stav rozpracovanosti díla, provedeno jeho ohodnocení, vymezeny vady a nedodělky a sjednán způsob jejich odstranění. Objednatel má v případě odstoupení od této smlouvy i u odstranitelných vad právo požadovat slevu z ceny, namísto odstranění takových vad. 8.6 V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díla neshodnou, nechají vypracovat příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní strany se zavazují přijmout tento posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty díla. K určení znalce, jakož i k úhradě ceny za zpracování posudku je příslušný objednatel. 8.7 Případné vzájemné pohledávky smluvních stran, vzniklé ke dni odstoupení od smlouvy, se vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel. 8.8 Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o odstoupení oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní pokuty a na náhradu škody. 8.9 Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět i bez uvedení důvodu na základě písemné výpovědi. Výpovědní doba činí 1 kalendářní měsíc a počíná běžet od prvního kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi zhotoviteli. Čl. IX Nepodstatná změna závazku 9.1 Objednatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu plnění předmětu smlouvy snížit nebo zvýšit druh a rozsah jednotlivých prací či dodávek. V případě, kdy tyto práce či dodávky budou obsaženy v nabídkovém rozpočtu, který je přílohou této smlouvy, se pro ocenění těchto víceprací či méněprací užije cen uvedených v tomto rozpočtu. Pokud tyto práce či dodávky při zvýšení rozsahu nebudou obsaženy v nabídkovém rozpočtu, stanoví se soupis víceprací a méněprací (služby, dodávky), soupis stavebních prací, dodávek a služeb se stanoví dle struktury cenové soustavy URS Praha a.s. Bez ohledu na ustanovení předchozích vět bude zadání těchto víceprací či méněprací vždy řešeno v souladu se ZZVZ. Veškeré práce, které nejsou uvedeny v Čl. II a které nejsou předmětem nabídkového rozpočtu (položkou či výměrou), který je přílohou této smlouvy, jsou dodatečné práce a budou připuštěny pouze ve výjimečných odůvodněných případech a musí být zaznamenány v protokolu o předání a převzetí dokončených prací. O jakýchkoli dodatečných pracích musí být mezi objednatelem a zhotovitelem uzavřena samostatná písemná smlouva (dodatek k této smlouvě) s dohodnutím ceny a vlivu na termín předání díla dle této smlouvy. Zadání dodatečné práce musí být řešeno v souladu se ZZVZ. 9.2 Pokud zhotovitel provede dodatečné práce bez písemného souhlasu Objednatele a písemné smlouvy (dodatku ke smlouvě o dílo) uzavřené s objednatelem, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu. V případě, že objednatel bude požadovat práce nad rámec rozsahu díla, případně omezení rozsahu díla, nebo při realizaci díla budou zjištěny skutečnosti, které nebyly v době podpisu této smlouvy známy nebo při realizaci díla budou zjištěny skutečnosti odlišné od skutečností uvedené v příslušné technické zprávě, příp. projektové dokumentaci, předané objednatelem a smluvní strany tyto skutečnosti nemohly předvídat, jsou smluvní strany povinny řešit otázku výše ceny a případnou změnu doby plnění. Objednatel bude zhotovitelem vždy předem informován, že určitá práce již není zahrnuta v původním sjednaném rozsahu díla a zhotovitel není oprávněn začít s realizací víceprací předtím, než je objednatel písemně objedná a odsouhlasí jejich cenu. Součástí veškerých případných dodatečných prací bude položkový nabídkový rozpočet. Čl. X Ostatní ujednání 10.1 Objednatel zajistí zhotoviteli přístup do objektů a na pozemky, které souvisí s předmětem díla dle této smlouvy. 6 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… 10.2 Objednatel poskytne zhotoviteli na vyžádání součinnost nezbytnou k provedení díla. 10.3 Zhotovitel se zavazuje v místě plnění dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární 10.4 a ekologické předpisy a zajistit si vlastní dozor nad bezpečností práce 10.5 Zhotovitel odpovídá za pořádek a čistotu v místě plnění a je povinen na své náklady 10.6 odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé jeho pracemi. 10.7 Zhotovitel odpovídá za poškození podzemních zařízení při provádění díla a za škody, které vzniknou při realizaci díla třetím osobám. 10.8 Zhotovitel je povinen provádět dílo ohleduplně k životnímu prostředí a učinit taková opatření, 10.9 aby nedošlo ke kontaminaci povrchových či podzemních vod nebo půdy. 10.10 Zhotovitel se zavazuje při provádění díla respektovat rozhodnutí objednatele, je však současně povinen objednatele upozornit na možné negativní důsledky jeho rozhodnutí, 10.11 včetně důsledků pro kvalitu a termín provedení díla. Objednatel je oprávněn k provádění kontrol v průběhu realizace díla. 10.12 Zhotovitel se zavazuje poskytovat součinnost při kontrolní činnosti ze strany objednatele a orgánů provádějících veřejnoprávní kontrolu. 10.13 Zhotovitel je povinen vyzvat zástupce objednatele pověřeného k jednání ve věcech realizace smlouvy k prověření části díla, které bude při dalším provádění prací zakryto nebo se stane 10.14 nepřístupným tak, aby mohl objednatel provést před zakrytím prací kontrolu části díla a pořídit potřebnou fotodokumentaci. 10.15 Objednatel se na vyzvání zhotovitele zúčastní prohlídky dokončených prací a k předání a převzetí dokončeného díla. Vyzván k tomu bude zhotovitelem nejméně 5 pracovních dnů předem. K ověření objemu provedených prací provede zhotovitel soupis provedených prací podle jednotlivých položek. Potvrzený soupis provedených prací je podkladem pro úhradu provedených prací. Zhotovitel odpovídá za škody způsobené objednateli a jiným osobám mimo místo plnění a tyto škody se zavazuje uhradit ve lhůtě, kterou stanoví objednatel v písemném oznámení o škodě mimo místo plnění. Zhotovitel je povinen na písemnou žádost objednatele poskytnout objednateli informace o uzavřené pojistné smlouvě o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zhotovitelem třetí osobě v souvislosti s výkonem jeho činnosti, příp. kopii pojistné smlouvy. Smluvní strany určují tyto kontaktní osoby oprávněné k jednáním ve věcech realizace díla, zejména k předání a převzetí podkladů pro zhotovení díla, k předání a převzetí místa provedení prací, ke kontrole prací, k předání a převzetí dokončeného díla, k předání a převzetí faktury a k potvrzení provedených prací: za objednatele: tel.: xxxxxxxxx e-mail: k.bilek@spucr.cz Ing. Karel Bílek tel.: xxxxxxxxx e-mail: p.tomaskova@spucr.cz Mgr. Petra Tomášková za zhotovitele: xxxxxxxx Čl. XI Závěrečná ustanovení 11.1 Smluvní strany jsou si plně vědomy zákonné povinnosti od 1. 7. 2016 uveřejnit dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), tuto smlouvu včetně všech případných dohod, kterými se tato smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to prostřednictvím 7 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… registru smluv. Uveřejněním smlouvy dle tohoto odstavce se rozumí vložení elektronického obrazu textového obsahu smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadat podle § 5 odst. 5 zákona o registru smluv do registru smluv. Smluvní strany se dále dohodly, že tuto smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv objednatel. 11.2 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel jako povinný subjekt musí na žádost poskytnout informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Poskytnutí informací v souladu s citovaným zákonem nelze považovat za porušení závazku mlčenlivosti o důvěrných informacích. 11.3 Objednatel jako správce osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a platného nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), tímto informuje ve smlouvě uvedený subjekt osobních údajů, že jeho údaje uvedené v této smlouvě zpracovává pro účely realizace, výkonu práv a povinností dle této smlouvy. Uvedený subjekt osobních údajů si je vědom svého práva přístupu ke svým osobním údajům, práva na opravu osobních údajů, jakož i dalších práv vyplývajících z výše uvedené legislativy. Smluvní strany se zavazují, že při správě a zpracování osobních údajů budou dále postupovat v souladu s aktuální platnou a účinnou legislativou. Postupy a opatření objednatel zavazuje dodržovat po celou dobu trvání skartační lhůty ve smyslu § 2 písm. s) zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 11.4 V souvislosti s realizací práv a povinností vyplývajících z této smlouvy bude mít zhotovitel přístup k informacím (datům) Státního pozemkového úřadu, které jsou nezbytné k plnění smlouvy, včetně osobních údajů v nich obsažených. Zhotovitel se tak stává zpracovatelem těchto informací, včetně osobních údajů a zavazuje se, že s těmito údaji bude dále nakládáno podle platných právních předpisů, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 („GDPR“) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nebo zákonným předpisem, který tento zákon nahradí. 11.5 Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravené se řídí občanským zákoníkem. 11.6 Smlouvu lze měnit pouze písemně ve formě dodatku podepsaným oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Dodatky smlouvy se označují pořadovými čísly. 11.7 Nedílnou součást smlouvy tvoří tyto přílohy: • oceněný výkaz výměr 11.8 Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou přímo neupravené jsou obsažené v: • zadávací dokumentaci na veřejnou zakázku, 11.9 • nabídce zhotovitele ze dne 29. 3. 2019, 11.10 • protokolu o předání a převzetí díla. 11.11 Smlouva se vyhotovuje ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží objednatel a jedno zhotovitel. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv dle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Ukončením účinnosti této smlouvy nejsou dotčena ustanovení smlouvy týkající se převodu vlastnického práva, nároků z odpovědnosti za vady a ze záruky za jakost, nároků z odpovědnosti za škodu a nároků ze smluvních pokut, ani další ustanovení a nároky, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku této smlouvy. 8 Evidenční číslo smlouvy objednatele: 0054-D1-19-206 Evidenční číslo smlouvy zhotovitele: …………………… 11.12 Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že jsou způsobilé k právním úkonům bez omezení, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. V Praze dne 9. 4. 2019 Ve Starém Klíčově dne 4. 4. 2019 …………………………………………. ……………………………………… Ing. Milan Rybka Jiří Šrámek ředitel Odboru vodohospodářských staveb ČR - Státní pozemkový úřad Tato smlouva byla uveřejněna v registru smluv, vedeném dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Datum registrace …………………………. ID smlouvy ……………………………... Registraci provedl …………………………………………….. V Praze dne ……………. ………………………. podpis odpovědného zaměstnance 9 ZADÁNÍ S VÝKAZEM VÝMĚR Stavba: Čerchovka Objekt: Objednatel: Státní pozemkový úřad Zpracoval: Jiří Šrámek Zhotovitel: Jiří Šrámek stavební práce Datum: 29. 3. 2019 Místo: Trhanov MJ Množství celkem Jednotková cena zadání Č. KCN Kód položky Popis Celková cena zadání HSV Práce a dodávky HSV 1 Zemní práce 1 321 111103213 Kosení ve vegetačním období divokého porostu hustého ha 0,096 24 963,54 2 396,50 0,096 2 321 111203201 320*3/10000 54,51 1 172,15 3 231 111251111 21,500 4 929,15 10 252,65 Odstranění křovin a stromů s ponecháním kořenů z plochy do 1000 m2 m2 21,500 4 321 125703312 394,46 52 068,85 5 001 162301501 2*4+3*2+5*1,5 2,080 60,93 1 310,05 6 001 162601102 2,080 7 001 171201201 Drcení ořezaných větví D do 100 mm s odvozem do 20 km m3 192,42 23 399,44 8 231 184806112 132,000 4,14 547,32 9 321 185803106 8*0,26 132,000 127,21 1 017,68 Čištění melioračních kanálů od naplavenin tl přes 250 do 500 mm dno 21,500 8 826,66 847,36 zpevněné kamenem m3 132,000 95 012,00 132,000 (1,15+0,5)/2*0,5*320 8,000 Vodorovné přemístění křovin do 5 km D kmene do 100 mm m2 8,000 0,096 Vodorovné přemístění do 5000 m výkopku/sypaniny z horniny tř. 1 až 4 m3 Uložení sypaniny na skládky m3 Řez stromů netrnitých průklestem D koruny do 4 m kus 8 Shrabání a odvoz pokoseného divokého porostu do 20 km ha Celkem Strana 1 z 1