Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8759483: Rámcová dohoda SMLJ-30-194/2019 odvoz a vagónování dřevní hmoty LHC

Příloha SMLJ-30-194_2019_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Lc)[>! iki Solution, a.s.

Hovil'sha iOS-i, 553 01 Havlíčkův Brod
  1^0:64361594,DIC: CZ64361594
                                 QS)

                         NÁVRH RÁMCOVÉ DOHODY č. SMLJ 30-194/2019
             NA ODVOZ A VAGÓNOVÁNÍ DŘEVNÍ HMOTY NA ÚZEMÍ KRNAP A

                                                        JEHO OP
                                              Č 11/2019 LHC Maršov

                 uzavřená v souladu s ust. § 2555 a násl. zákona č. 89/2012, občanského zákoníku, ve znění
                 pozdějších předpisů, podle § 131 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve

                                                 znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“),

1.1. Objednatel:                               Článek 1.
          se sídlem:                      Smluvní strany
          IČO:
          DIČ:               Správa Krkonošského národního parku
          bankovní spojení:  Dobrovského 3, Vrchlabí 543 01
          zastoupená:        00088455
                             CZ00088455
a                            ČNB, 5830601/0710
                             PhDr. Robínem BĎhnischem, ředitelem
1.2. Zhotovitel:
          se sídlem/bytem:                                        (dále jen objednatel)
          zapsaný dne
                             Logistic Solution, a.s.
          IČO/r.č.:          Havířská 1059, 580 01 Havlíčkův Brod
          DIČ:               4. 1. 1996 v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem
          bankovní spojení:  v Hradci Králové, oddíl B, vložka 3643
          zastoupený:        64361594
                             CZ64361594
           email:
                                                0
                             Ing. Jiří Prchal, místopředseda představenstva a Petr Salaquarda,
                             člen představenstva

                                                                                              (dále jen dopravce)

                             (dále jen smluvní strany).

                                                           Článek 2.
                                                         Předmět díla

2.1 Objednatel uzavírá se zhotovitelem tuto rámcovou smlouvu na základě veřejné zakázky
        s názvem Uzavření rámcové smlouvy na odvoz a vagónování dřevní hmoty na území
        KRNAP a jeho OP. Tato veřejná zakázka byla celkem rozdělena na 3 části. Tato rámcová
        smlouva se vztahuje k části: LHC Maršov. Nakládací stanice Kalná Voda.
        Předmětem této rámcové smlouvy je úprava podmínek týkajících se jednotlivých dílčích
        plnění na zhotovení konkrétních prací. Předpokládaný objem 12.000 plm.

2.2 Dopravce se zavazuje na svůj náklad a na své nebezpečí přepravovat a vagónovat dřevní
        hmotu blíže specifikované v konkrétní dílčí smlouvě - objednávce, a to za podmínek
        stanovených v této rámcové smlouvě a dílčí smlouvě - objednávce. Dopravce se zavazuje
        v případě potřeby územního pracoviště vždy zajistit pro přepravu vozidlo s pohonem přední
        nápravy. Dále se zavazuje při nakládce dodržovat minimální vytížení vagónů, požadované
       jednotlivými odběrateli. V těchto případech je dopravce povinen uhradit škodu, která tím
        objednateli vznikne, pokud nebude dohodnuto smluvními stranami jinak. Dopravce je

                                                                            1/5
                                                                                                                    Rámcová smlouva o přepravě
r

          povinen v případě potřeby zajistit auto s přívěsem (možno odpřáhnout) na odvoz 1 hráné
          výřezu. Budou se nakládat různé délky dříví 2 -12m.

   2.3 Objednatel se zavazuje předávat zhotoviteli pokyny ke zhotovení dílčího plnění v rozsahu,
          který bude předmětem dílčí zakázky. Objednatel se zavazuje vždy umožnit dopravci přístup
          na dotčené pozemky za účelem provedení dílčího plnění, dílo prosté všech vad a
          nedodělků převzít a zaplatit. K převzetí dílčího plnění dochází na základě předávacího
          protokolu, který musí být oběma stranami řádně podepsán a na základě tohoto předání
          může zhotovitel vystavit fakturu.

   2.4 Při zhotovování dílčích plnění je dopravce vázán pokyny objednatele. Dopravce je povinen
          zajistit si povolení k vjezdu na území Krkonošského národního parku.

   2.5 Objednatel je povinen při zhotovování dílčích plnění dbát na minimalizaci škod při
           provádění díla, zejména vzniku škod na stávajícím porostu a přístupových cest. Pokud
          dojde k poškození půdního povrchu, je dopravce povinen po provedení díla uvést terén do
           původního stavu. Dopravce je povinen při zhotovování dílčího plnění používat ekologické
          odbouratelné oleje a prostředky pro zachycení ropných látek při jejich úniku. Minimální
           počet vagonů k nakládce je jeden. Požadavek na dílčí plnění bude objednatelem sděleno
           dopravci dva dny předem. Dopravce ručí za správné naložení dřeva na vagon a jeho
          zajištění vázacími prostředky poskytnutými objednatelem. Průměrná odvozní vzdálenost
           činí 20km. V případě nakládací stanice Kalná Voda musí být dřevo naloženo do 16 hodin.

                                                              Článek 3.
                                 Zadávání dílčích veřejných zakázek - dílčí plnění

   3.1 Jednotlivá dílčí plnění budou zadávány na základě aktuálních potřeb objednatel po dobu
          platnosti této smlouvy formou písemné výzvy k poskytnutí plnění zaslané uchazeči.
          Objednatel není povinen zadat dopravci jakýkoliv konkrétní objem dílčích veřejných
          zakázek - plnění.

   3.2 Předložený návrh bude objednatel zasílat zhotoviteli bucf v listinné podobě, nebo
          elektronicky e-mailem. V tomto návrhu musí být vždy objednávka konkrétních činností
          obsahující podrobnou specifikaci podmínek konkrétního dílčího plnění, zejména, místo
          plněni, rozsah plnění. Zhotovitel, který obdrží tuto výzvu, je povinen ve lhůtě maximálně
          dvou pracovních dnů od doručení výzvy objednatele písemně odpovědět v listinné podobě
          nebo elektronicky emailem (nutno doručit příslušnému územnímu pracovišti), a to
          potvrzením objednávky. V případě, že zhotovitel žádným způsobem ve stanovené lhůtě na
          tuto výzvu k předložení návrhu nebude reagovat, má se zato, že výzvu k pnění odmítá.

   3.3 Potvrzením objednávky se rozumí řádné vyplnění návrhu a jeho podepsání osobou
          oprávněnou jednat za zhotovitele. Řádně vyplněná a podepsaná objednávka potvrzená
          objednatelem se považuje za uzavřenou dílčí smlouvu.

   3.4 Na platnost a účinnost dílčích smluv - objednávek řádně uzavřených v době trvání této
           Rámcové smlouvy nemá ukončení Rámcové smlouvy jakýkoli vliv.

               Článek 4.
   Cena a platební podmínky

   4.1 Cena za přepravu činí násobek sazby  dopravce za 1 m3 a počtu m3, které byly
          předmětem dílčího plnění.

                                            2/5
                                                                                   Rámcová smlouva o přepravě
4.2 Maximální hodnota plnění této rámcové smlouvy činí 1.560.000,-Kč bez DPH
4.3 Dopravci bude na základě uzavřené dílčí smlouvy- objednávky hrazena cena za skutečně

        poskytnuté plnění - provedené činnosti na základě vzájemně odsouhlaseného
       objednatelem a dopravcem dokladu. Kopie dokladu bude přílohou faktury dopravce.
4.4 Faktury budou mít tyto náležitosti: označení faktury a její číslo, bank. spojení, číslo účtu,
        název a sídlo zhotovitele, označení zhotoveného díla a fakturovanou částku.
4.5 Faktury vystavené dopravcem budou splatné do 21. dne po jejich obdrženi objednatelem.
        Objednatel může faktury vrátit do data jejich splatnosti, pokud obsahují nesprávné nebo
        neúplné náležitosti či údaje.

                                                           Článek 5.
                                                      Smluvni pokuty

                                                           Článek 6.
                                        Doba platnosti rámcové smlouvy
6.1 Doba účinnosti této rámcové smlouvy začíná dnem podpisu této smlouvy a končí
        dosažením maximální celkové předpokládané hodnoty plnění, nebo nejpozději do 31. 3.
        2020.
6.2 Tato rámcová smlouva může být ukončena:
        a) uplynutím lhůty, na kterou byla smlouva uzavřena;
        b) dosažením maximální předpokládané hodnoty plnění;
        c) písemnou dohodou obou stran;
        d) okamžitým odstoupením od smlouvy v případech, kdy některá ze smluvních stran
             poruší některou povinnost uvedenou v této smlouvě, případně obecně závazné právní
             předpisy.
        Odstoupit od smlouvy je oprávněna ta smluvní strana, která svou povinnost neporušila;
        odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno druhé smluvní straně.
6.3 Objednatel i dopravce je oprávněn ukončit tuto smlouvu i písemnou výpovědí bez udání
        důvodu ve dvouměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná běžet prvním dnem měsíce
        následujícího po doručení výpovědi. V případě výpovědi budou dopravcem dokončeny
        všechny dílčí plnění, které budou započaty v době výpovědi, byť by dokončení předmětu
        plnění bylo po skončení výpovědní lhůty.
6.4 Objednatel je oprávněn odstoupit od Rámcové smlouvy zejména v případě:

                                                                            3/5
                                                                                                                    Rámcová smlouva o přepravě
          - nedodržení povinností dopravce stanovených Rámcovou smlouvou nebo dílčí
              smlouvou - objednávkou;

          - hrubého nebo opakovaného porušování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
              a opakovaného (alespoň 3x) porušení povinnosti dle této Rámcové smlouvy;

          - neprovedení prací v rozsahu dle objednávky, kdy objednatel bude nucen zajistit
              provedení těchto prací z důvodu vzniku škod.

6.5 Objednatel je oprávněn ihned odstoupit od dílčí smlouvy - objednávky v případě, že
       dopravce bude v prodlení se zahájením prací v termínu stanoveném dílčí smlouvou-
       objednávkou.

6.6 Objednatel je oprávněn odstoupit od dílčí smlouvy -objednávky rovněž v případě prodlení
       zhotovitele s řádným provedením prací delšího 20 dní po termínu stanoveném
       v objednávce.

6.7 Smluvní strany nebudou povinny vracet si plnění, které si vzájemné poskytly na základě již
        řádně splněných dílčích smluv.

6.8. Tuto smlouvu může objednatel vypovědět v následujících případech:
       - nelze pokračovat v plnění smlouvy, aniž by byla porušena pravidla uvedená v §222
       zákona o zadávání veřejných zakázek v platném znění,
        - je zjištěno, že smlouva neměla být uzavřena z důvodu, že zhotovitel měl být vyloučen z
        účasti zadávacího řízení,
       - je zjištěno, že smlouva neměla být uzavřena z důvodu, že zhotovitel předložil údaje nebo
        dokumenty, které neodpovídaly skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výběr dodavatele
        služeb ve veřejné zakázce, nebo
       -je zjištěno, že zhotovitel neplní své závazky vůči svým poddodavatelům řádně a včas.
        Výpovědní doba činí 30 dnů ode dne doručení výpovědi druhé smluvní straně. Za den
        doručení se považuje den uložení výpovědi u poštovního doručovatele.

                                                           Článek 7.
                                                      Ostatní ujednání

7.1 Smluvní strany se dohodly, že každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy
       jednostranně odstoupit, nastanou-li takové okolnosti, o kterých nemohla odstupující smluvní
        strana vědět před podpisem smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu a
        musí v něm být uvedeny důvody odstoupení. Odstoupení nabude účinnosti dnem doručení
        druhé smluvní straně. Odstupující smluvní strana je povinna vynaložit veškeré úsilí k tomu,
        aby vyloučila nebo zmírnila nepříznivé dopady plynoucí z jejího úkonu pro druhou smluvní
        stranu. Za důvody vedoucí k odstoupení považují smluvní strany zejména: fyzické zničení či
        odcizení stroje zhotovitele využívaného k plnění díla, dlouhodobá platební neschopnost
        objednatele. Smluvní strany považují za důvod k jednostrannému odstoupení od smlouvy i
        změny ekonomických podmínek např. nepředvídaný růst inflace, cen PHM a mzdových
        nákladů na straně zhotovitele, popř. ztráta možnosti odbytu dřevní hmoty, popř. pokles
        ceny dřevní hmoty pod ekonomicky únosnou míru.

7.2 Dopravce je odpovědný za dodržování všech právních a ostatních předpisů k zajištění
        bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v době provádění díla. Dopravce odpovídá za škody
        vzniklé třetím osobám v důsledku porušení této povinnosti. Dopravce se zavazuje při
        plnění díla dodržovat veškeré bezpečnostní předpisy, tak aby neohrozil majetek nebo
        zdraví třetích osob anebo bezpečnost provozu na komunikacích. Dopravce je odpovědný
        za to, že nebude přetěžovat vozidla při odvozu dřeva s ohledem na nápravové tlaky,
        celkovou povolenou hmotnost vozidla a případná omezení daná dopravními značkami.

7.3. Dopravce souhlasí se zveřejněním této smlouvy, včetně jejích dodatků a údajů v ní
        uvedených.

                                                                            4/5
                                                                                                                   Rámcová smlouva o přepravé
     7.3 Tato smlouva může být měněna a doplňována pouze písemnými a očíslovanými dodatky,
            podepsanými oprávněnými zástupci smluvních stran.

     7.5 Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněný provést dílo dle čl. 2.1. na základě živnostenského
            listu, který byl předložen k nabídce na plnění veřejné zakázky, a dále za využití techniky,
            kterou doložil v rámci veřejné zakázky .

     7.6 V ostatním se řídí práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními
            Občanského zákoníku.

     7.7 Zhotovitel bezvýhradné souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších parametrů
            Smlouvy o dílo, včetně vyplacené ceny.

     7.8 Tato smlouva o dílo se vyhotovuje elektronicky.

     7.9 Tato smlouva o dílo nabývá platnosti dnem podpisu smluvními stranami a účinnosti dnem
             zveřejnění v registru smluv.

     8.0 Zhotovitel prohlašuje, že při plnění předmětu díla neporušuje povinnosti stanovené mu
             zákonem č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném zněni.

     Ve Vrchlabí, dne                                                                 V          dne A u

                                           Digitálně podepsal PhDr. Robin

     PhDr. Robin Bohnisch
                                                       DN: cn=PhDr. Robin Bohnisch,
                                                       givenName=Robin, sn=Bohnisch,

     Bohnisch                              c=CZ, o=Správa Krkonošského                                                       (áo)
                                           národního parku,
                                           serialNumber=ICA-10475375                               Ing. Jiří Prchal
                                                                                         místopředseda představenstva
                                           Datum; 2019.04.08 16:36:36 +02'00'
                                                                                                   Logistic Solution, a.s.
               PhDr. Robin Bčhnisch
                       ředitel

     Správy Krkonošského národního
                       parku

                                                                                         V  iWi  dne $A.

                                                                                            Logistics Solution, a.s.

                                                                                            člern představenstva
                                                                                            Logistic Solution, a.s.

                                                                                      5/5
                                                                                                                             Rámcová smlouva o přepravě

Eva  Digitálně podepsal
     Eva Kúřilová

Kúřilová Datum: 2019.04.12
                         08:09:15 +02'00'