Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8779923: Implementace opatření v oblasti kybernetické bezpečnosti MěÚ Stod

Příloha KS - AutoCont - Kybernetická bezpečnost.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        l

                                                                                           Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001

                     KUPNÍ SMLOUVA

                                               uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku
                dle ustanovení § 2079 a násl. a § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku

ČI. 1 Smluvní strany

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        !

   Kupující: Město Stod                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  l

             Sídlo:                          nám. ČSA 294, 333 01 Stod

             IČ:                             00257265

             DIČ:                            CZ00257265                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     l

             Zastoupený:                     Bc. jiří Vlk, starosta města Stod                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              l

             Kontaktní osoba:                                                                                                             ji

                                             Tel.: +420
                                             email:

             Bankovní spojení:               Komerční banka
             Číslo účtu:                     2429361/0100

             jako kupující, na straně jedné
             (dálejen kupující)

a

   Prodávající: AUTOCONT a.s.

             Sídlo:                          Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
             IČ:                             04308697

             DIČ:                            CZ04308697                                                                                i

             Zastoupený/jednající:           Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení
             Kontaktní osoba:                Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení

                                             Tel.: +420             GSM: +420
                                             email:
             Bankovní spojení:               Česká spořitelna a.s.
             Číslo účtu:                     6563752/0800

Zápis v OR:  vedeném u Krajského soudu v Ostravě, Spisová značka: oddíl B, vložka 11012

             jako prodávající na straně druhé
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         u

             (dálejen prodávající)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      N

                                             l
                                       Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-20 19-Z001

ČI. 2 Úvodní ustanovení

2 l Tato smlouva je uzavírána v návaznosti na veřejnou zakázku s názvem ,,Implementace opatření v
         oblasti kybernetické bezpečnosti MěÚ Stod", zadávanou kupujícím jakožto zadavatelem.

2.2. Technická specifikace kupujícího (zadavatele) k veřejné zakázce a technická specifikace z nabídky
         prodávajícího tvoří nedílnou souČást této smlouvy jako její přílohy.

ČI. 3 Vlastnické vztahy

3.1. Prodávající prohlašuje, Že je výlučným vlastníkem prvků IT infrastruktuiy (zařízení) a jejich
         přísluŠenství, které jsou předmětem plnění této smlouvy.

3.2. Detailní technická specifikace předmětu plnění této smlouvy a počtu kusů jednotlivých prvků IT
         infrastruktury a jejich příslušenství je obsažena v příloze č. l a č. 2 této smlouvy a je její nedílnou
         součástí. V případě rozporu vzniklého mezi přílohami č. l a 2 této smlouvy v podobě technické
         specifikace platí vždy specifikace kupujícího obsažená v příloze Č. l této smlouvy.

ČI. 4 Předmět smlouvy

4.1. Předmětem této smlouvy je hmotný majetek v podobě zařízení (komponent) a nehmotný majetek v
          podobě licencí, obojí vČetně přísluŠenství. VŠe v tomto odstavci uvedené ve vlastnictví
          prodávajícího. Předmět smlouvy je detailně specifikován v příloze Č. l této smlouvy, včetně
          příslušenství. Prodávající je tímto povinen odevzdat kupujícímu zařízení a licence, která jsou
         předmětem této smlouvy a umožnit mu nabytí vlastnického práva k nim a současně závazek
         kupujícího zařízení převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu.

4.2. Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce prodávajícího se zařízeními přímo související a
         nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu, které jsou blíže specifikovány v příloze
         Č. l této smlouvy. Jedná se zejména o montáž, oživení, dodávku dokumentace, dodávku licencí a
         zaškolení administrátorů.

4.3. Součástí předmětu plnění je i dále poskytování technické podpory a dohledu k monitorovacímu a
         logovacímu systému (SIEM) ze strany dodavatele, a to na dobu neurčitou v rozsahu dle přílohy č. 1
         kupní smlouvy - Technické dokumentace.

4.4. Prodávající se zavazuje dodat předmět smlouvy kupujícímu s veškerými doklady nutnými k převzetí
         a zejména k užívání dodaných zařízení a software.

4.5. prodávající touto smlouvou prodává kupujícímu do výlučného vlastnictví předmět kupní smlouvy
         definovaný v bodě 4.1 a to včetně příslušenství.

4.6. Kupující předmět plnění této smlouvy, jímž jsou věci nové a nepoužité, kupuje za dohodnutou kupní
         cenu a přijímá do svého výlučného vlastnictví.

4.7. Prodávající prohlašuje, že neví ke dni podpisu této kupní smlouvy o žádných vadách prodávaných
         movitých věcí, na které by kupujícího upozornil.

ČI. 5 Licence

5.1. Prodávající v rámci plnění předmětu této smlouvy dodává software podléhající ochraně podle zákona

č. 121/2000 Sb. (autorský zákon) a ustanovení § 2358 a následující zákona č. 89/2012, občanského

zákoníku, proto poskytuje kupujícímu licenci (tj. oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví

(licenci) v ujednaném rozsahu), a to formou licenčního ujednání v této kupní smlouvě. Prodávající                 :

prohlašuje, že se jedná o licenci:                                                                                ;j

                                    2
                                                                                              Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

           a) nevýhradní licenci k veškerým známým způsobům užití takového software, a to v rozsahu
                  minimálně nezbytném pro řádné užívání software kupujícím;

           b) licenci neomezenou územním či množstevním rozsahem (není-li v této smlouvě uvedeno jinak)
                  a rovněž tak neomezenou způsobem nebo rozsahem užití;

           C) licenci udělenou na dobu určitou,
           d) licenci převoditelnou a postupitelnou, tj. která je udělena s právem postoupení licence třetí

                  osobě
           e) licenci, kterou není kupující povinen využít.
5.2. Licence je poskytnutá v maximálním rozsahu povoleném platnými právními předpisy.
5.3. prodávající prohlašuje, že odměna za poskytnutí licence kupujícímu je již zahrnuta v kupní ceně za
         poskytnuté plnění dle této kupní smlouvy.

ČI. 6 Kupní cena a platební podmínky
6.1. Kupní cena je nabídkovou cenou předloženou prodávajícím v jeho nabídce na veřejnou zakázku

         uvedenou v článku 2.1 této smlouvy, přičemž se skládá z ceny dodávky jednotlivých zařízení
         a licencí a z ceny technické podpory a dohledu,
6.2. Kupní cena je stanovena jako cena konečná a úplná, zahrnuje veškeré dodávky a služby s dodávkami
         související a veŠkeré jiné náklady nezbytné pro řádnou a úplnou realizaci předmětu plnění této
         smlouvy včetně všech rizik a vlivů s plněním předmětu této smlouvy souvisejících s výjimkou služeb
         technické podpory a dohledu, jejíž cena je uvedena níže. Kompletní skladba kupní ceny a její rozklad
         je obsažen v příloze č. 3 této smlouvy.
6.3. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět spočívající v dodávce plnění (dodávka
         technologií, prodloužené záruky a licencí software) uvedený v ČI. 4 této smlouvy, s výjimkou
         technické podpory a dohledu ze strany dodavatele, kupní cenu ve výši

                       7 791 000 KČ bez DPH,

                       tj. 9 427 110 KČ včetně DPH,
                       kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 1 636 110 KČ.

6.4. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za Čtvrtletní technickou podporu a dohled
         k monitorovacímu a logovacímu systému (ŠLEM) dodanému na základě této kupní smlouvy cenu ve
         výši

                       30 000 KČ bez DPH,

                       tj. 36 300 KČ vČetně DPH,
                       kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 6 300 KČ.
6.5. Prodávající není oprávněn požadovat po kupujícím poskytnutí zálohy.
6.6. Prodávající na sebe bere odpovědnost za to, Že sazba a výše daně z přidané hodnoty bude stanovena
         v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že dojde mezi dnem podpisu kupní smlouvy a
         dnem uskutečnění zdanitelného plnění ke změně sazby DPH podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani

                                                                              3
                                                  Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

z přidané hodnoty, bude daň z přidané hodnoty připočtena ke kupní ceně ve výši dle právní úpravy
platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

6.7. Kupní cenu zaplatí kupující prodávajícímu bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího
         uvedený v článku l této smlouvy na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného prodávajícím
         ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, kte'ý je dnem podepsání předávacího protokolu na předmět

         plnění dle této smlouvy. Daňový doklad je považován za proplacený okamžikem odepsání příslušné

         částky z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího.
                                                                                                                                                                                   i

6.8. Cena za poskytování technické podpory a dohledu bude hrazena kupujícím prodávajícímu ve
         čtvrtletních platbách zpětně.

6.9, Prodávající je za každé čtvrtletí kupujícímu oprávněn vystavit fakturu vždy nejdříve k datu l. dne      l

kalendářního měsíce následujícího po čtvrtletí, ve kterém byla poskytována služba technické                  ,

podpory a dohledu.

6.10. Na daňovém dokladu (faktuře) bude uveden rozklad fakturované částky na jednotlivá zařízení, tak
         aby byla zřejmá cena jednotlivých zařízení, a tak aby bylo kupujícímu usnadněno zavedení do
         majetkové evidence.

6.11. Splatnost daňového dokladu je 30 kalendářních dnů ode dne jeho doruČení kupujícímu.

6.12. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991

Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve

znění pozdějších předpisů, bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona č. 89/2012 Sb.,

občanského zákoníku. V případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude

kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém

případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nového vyhotovení                 '

daňového dokladu.

6.13. Všechny faktury dle této kupní smlouvy musí obsahovat odpovídající název a registrační číslo
         projektu IROP vid "Název projektu: Kybernetická bezpečnost NIČŮ Stod, registrační číslo

         projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006887".

6.14. Pro případ, že prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného
         plnění stane na základě rozhodnutí správce daně ,,nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení §
         106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, Že
         mu kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce
         přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat
         od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude
         uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu a to ve výši rovnající se výši odvedené
         DPH.

ČI. 7 Předání a převzetí věci a vlastnické právo

7.1. Prodávající předá kupujícímu předmět plnění této smlouvy do dvaceti (20) týdnů od uzavření této
         smlouvy.

7.2. V části poskytování technické podpory a dohledu k dodaným technologiím ze strany dodavatele je
         tato smlouva uzavírána na dobu neurčitou ode dne předání a převzetí technologií k užívání.

7.3. Místem dodání a předání předmětu plnění této smlouvy je MěÚ Stod, pracoviště nám. ČSA 294, 333

01 Stod a pracoviště Sokolská 566, 333 01 Stod, která může být pro dílčí zařízení blíže specifikována       l,

v příloze č. l této smlouvy.

                                                  4

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           l
                                                                                              Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

7.4. Vlastnické právo k předmětu plnění přechází na kupujícího v okamžiku jeho předání prodávajícím a
          převzetí kupujícím potvrzeného na předávacím protokolu.

7.5. Nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení vlastností předmětu plnění včetně uŽitku přechází
          na kupujícího současně s nabytím vlastnictví.

7.6. Náklady spojené s předáním předmětu plnění, zejména dopravu, nese prodávající a náklady spojené
          s převzetím nese kupující.

7.7. O předání a převzetí předmětu plnění a souvisejících dokladů bude sepsán předávací protokol
         podepsaný zástupci obou smluvních stran. Za kupujícího je předávací protokol oprávněn podepsat a
         předmět plnění převzít kontaktní osoba kllplljícího uvedená v článku 1. této smlouvy.

7,8. Pokud prodávající předmět plnění nedoručí vlastními prostředky, ale využije k tomu dopravce,
         považuje se za odevzdání věci kupujícímu až okamžik doručení takovým dopravcem. Ustanovení §
         2090 a § 2091 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se nepoužijí.

ČI. 8 Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Prodávající se zavazuje předat kupujícímu listinné potvrzení dodaných licencí, které jsou předmětem
         plnění této kupní smlouvy.

8.2. Prodávající se dále zavazuje zaslat seznam sériových čísel dodaných zařízení a MAC adres sít'ových
         karet, a to v elektronické podobě na e-mail kontaktní osoby kupujícího.

8.3. Prodávající je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu (předmětu
         plnění této smlouvy) včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028.

8.4. prodávající je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace
         a dokumentaci související s realizací projektu (předmětu plnění této smlouvy) zaměstnancům nebo
         zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MFF ČR, Evropské komise, Evropského účetního
         dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných
         orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly
         vztahující se k realizaci projektu (předmětu plnění této smlouvy) a poskytnout jim při provádění
         kontroly součinnost.

8.5. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. C) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
         správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit
         při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných
         výdajů.

ČI. 9 Práva z vadného plnění a smluvní záruka a záruČní servis

9.1. Kupující požaduje a prodávající se zavazuje držet záruku a záruční servis na předmět plnění této
         smlouvy v rozsahu definovaném v příloze č. 1 smlouvy - Technické specifikaci, kdy je pro každý
         typ zařízení definován odlišný typ a rozsah požadované záruky.

9.2. Záruční servis na jednotlivá zařízení, která jsou předmětem plnění této smlouvy, počíná svůj běh
         dnem jejich předání kupujícímu na základě řádně oběma smluvními stranami podepsaného
         předávacího protokolu.

9.3. Prodávajícím poskytnutá záruka v délce uvedené ve specifikaci jednotlivých zařízení obsažených
         v příloze č. l této smlouvy se vztahuje na funkčnost dodaného plnění, jakož i na jeho vlastnosti
         požadované kupujícím.

                                                                              5
                                                                                             Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

9.4. Na příslušenství bude prodávajícím poskytována záruka v délce dvou (2) let. V případě vad takového
         příslušenství se prodávající zavazuje provést opravu nebo věc nahradit novou v sídle kupujícího do
         30 kalendářních dnů ode dne nahlášení vady kupujícím.

9.5. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti
         zabezpečující jeho řádné užívání, stanovené v minimální konfiguraci v technické specifikaci
         kupujícího a v konečné konfiguraci ve specifikaci obsažené v nabídce prodávajícího.

9.6. Prodávající odpovídá kupujícímu dále za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti
         zabezpečující jeho řádné užívání a že je bez právních a faktických vad. Dále prodávající zaručuje, Že
         na dodaném předmětu smlouvy neváznou práva třetích osob.

9.7. Po celou záruční dobu na samotná zařízení podle této smlouvy prodávající garantuje kupujícímu
         přijmout od něj nahlášení poruchy a dle parametrů záruky pro jednotlivé zařízení dle specifikace
         uvedené v příloze Č. 1 této smlouvy garantuje realizaci opravy technikem v místě dodávky.

9.8. Prodávající se zavazuje zajistit, že veškerá komunikace na základě této kupní smlouvy bude z jeho
         strany vedena v českém jazyce, a to včetně uplatňování a řešení závad a reklamací jednotlivých
         zařízení a licencí na základě této smlouvy.

9.9. Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.
9.10. Uplatněním práv z odpovědnosti za vadné plnění není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody.

ČI. 10 Smluvní pokuty

10.1. Pro případ prodlení se zaplacením kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní
         pokutu ve výši 0,01 % z fakturované ceny za každý den prodlení.

10.2. Pro případ prodlení prodávajícího s dodávkou předmětu plnění této smlouvy v rozsahu a termínech
         uvedených v této smlouvě se stanovuje smluvní pokuta ve výši 0,1 % z hodnoty dodávky za každý
         den prodlení.

10.3. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady ve lhůtě uvedené v ČI. 9.3.
         smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 500 KČ za každou, i započatou,
         hodinu prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady, max. však do výše 100 % pořizovací
         ceny daného zařízení.

10.4. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady na přísluŠenství se stanovuje
         smluvní pokuta ve výši 200 kč za každý celý kalendářní týden prodlení.

10.5. V případě prodlení prodávajícího s poskytováním služeb technické odpory a dohledu je kupující
         oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 5.000 kč za každý prokázaný případ.

10.6. V případě nedodržení komunikace v českém jazyce na základě této smlouvy podle článku 9.8.
         smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 1.000 kč za každý prokázaný
         případ.

10.7. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost druhé strany závazek splnit a nenítím dotčeno právo
         poškozené strany na náhradu škody, které nesplněním povinnosti vznikla.

l 0.8. výši smluvních pokut shodně považují obě smluvní strany za přiměřené. Smluvní pokuta je splatná
         do 30 dnů od doručení jejího vyúčtování.

                                                                             6
                                                                                             Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001

ČI. 11 Odstoupení od smlouvy

11.1. Odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními § 223 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
         zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a dále § 2001 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského
          zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

l 1.2. Nebude-li uhrazena kupní cena do 60 dnů ode dne splatnosti daňového dokladu prodávajícímu
         v důsledku zavinění kupujícího a ani do dalších 15 dnů po opakovaném vyzvání prodávajícím
         k takové úhradě, sjednává si prodávající právo odstoupit od této kupní smlouvy.

11.3. Právo odstoupit od této kupní smlouvy má kupující tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že předmět
         plnění této smlouvy má urČité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo prodávající
         kupujícího ujistil, že předmět plnění této smlouvy nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže být
         nepravdivým.

či. 12 výpověď smlouvy v části poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu
       a logovacímu systému (SIEM)

12,1. Kupující je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v části týkající se poskytování technické podpory a
         dohledu k Monitorovacímu a Iogovacíinu systému (STEM), kterou již nemá v dalším úmyslu
         odebírat. Tato výpověď' musí být prodávajícímu písemně doručena nejpozději l měsíc přede dnem
         ve čtvrtletí, který je na základě této smlouvy rozhodným pro prodloužení technické podpory na další
         čtvrtletí.
                                                                                                                        .

12.2. Prodávající je oprávněn tuto smlouvu vypovědět výhradně v části týkající se poskytování technické
         podpory a dohledu k Monitorovacímu a logovacímu systému (STEM), a to na základě písemné
         výpovědi, prokazatelně doručené objednateli. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od
         prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď' doručena druhé
         smluvní straně.

ČI. 13 Registr smluv — doloŽka

13.1. prodávající tímto uděluje souhlas kupujícímu k uveřejnění všech podkladů, údajů a informací
         uvedených v této smlouvě, k jejichž uveřejnění vyplývá pro kupujícího povinnost dle právních
         předpisů.

13.2. Prodávající je současně srozuměn s tím, Že kupující je oprávněn zveřejnit obraz smlouvy a jejich
         případných změn (dodatků) a dalších dokumentů od této smlouvy odvozených včetně metadata
         požadovaných k uveřejnění dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

13.3. Zveřejnění smlouvy a metadata v registru smluv zajistí kupující.

ČI. 14 Závěrečná ustanovení

14.1. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) výtiscích, každý s platností originálu. Smluvní strany
         obdrží po dvou vyhotoveních.

14.2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
         uveřejněním v registru smluv.

14.3. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené a s ní související nebo z ní vyplývající se řídí
         ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

14.4. Přílohami této smlouvy jsou:

                                                                             7
                                                                                                                                                                                  i

                                                                                             Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

     " Příloha č. l — Technická specifikace zadavatele (kupujícího)
     · Příloha Č. 2 - Technická specifikace účastníka zadávacího řízení (prodávajícího) z jeho vítězné

           nabídky, včetně jednotkových cen zařízení
     · Příloha č. 3 - Cenová tabulka obsahující skladbu nabídkové ceny z nabídky prodávajícího
14.5. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a s celým jejím obsahem

         souhlasí. Dále prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli. Na důkaz toho
         připojují vlastnoruční podpisy na smlouvě.

Za kupujícího                  Za prodávajícího

Ve Stodě dne 2 G. 3 .20 jq     v .ř'aůj...,,,,, d,,, U . 3.

                               Cgr. Tomáš Makula

sta                            ředitel krajského obchod

                               na základě plné moci

                            8
                    

Příloha KS - AutoCont - Kybernetická bezpečnost.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        l

                                                                                           Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001

                     KUPNÍ SMLOUVA

                                               uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku
                dle ustanovení § 2079 a násl. a § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku

ČI. 1 Smluvní strany

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        !

   Kupující: Město Stod                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  l

             Sídlo:                          nám. ČSA 294, 333 01 Stod

             IČ:                             00257265

             DIČ:                            CZ00257265                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     l

             Zastoupený:                     Bc. jiří Vlk, starosta města Stod                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              l

             Kontaktní osoba:                                                                                                             ji

                                             Tel.: +420
                                             email:

             Bankovní spojení:               Komerční banka
             Číslo účtu:                     2429361/0100

             jako kupující, na straně jedné
             (dálejen kupující)

a

   Prodávající: AUTOCONT a.s.

             Sídlo:                          Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
             IČ:                             04308697

             DIČ:                            CZ04308697                                                                                i

             Zastoupený/jednající:           Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení
             Kontaktní osoba:                Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení

                                             Tel.: +420             GSM: +420
                                             email:
             Bankovní spojení:               Česká spořitelna a.s.
             Číslo účtu:                     6563752/0800

Zápis v OR:  vedeném u Krajského soudu v Ostravě, Spisová značka: oddíl B, vložka 11012

             jako prodávající na straně druhé
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         u

             (dálejen prodávající)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      N

                                             l
                                       Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-20 19-Z001

ČI. 2 Úvodní ustanovení

2 l Tato smlouva je uzavírána v návaznosti na veřejnou zakázku s názvem ,,Implementace opatření v
         oblasti kybernetické bezpečnosti MěÚ Stod", zadávanou kupujícím jakožto zadavatelem.

2.2. Technická specifikace kupujícího (zadavatele) k veřejné zakázce a technická specifikace z nabídky
         prodávajícího tvoří nedílnou souČást této smlouvy jako její přílohy.

ČI. 3 Vlastnické vztahy

3.1. Prodávající prohlašuje, Že je výlučným vlastníkem prvků IT infrastruktuiy (zařízení) a jejich
         přísluŠenství, které jsou předmětem plnění této smlouvy.

3.2. Detailní technická specifikace předmětu plnění této smlouvy a počtu kusů jednotlivých prvků IT
         infrastruktury a jejich příslušenství je obsažena v příloze č. l a č. 2 této smlouvy a je její nedílnou
         součástí. V případě rozporu vzniklého mezi přílohami č. l a 2 této smlouvy v podobě technické
         specifikace platí vždy specifikace kupujícího obsažená v příloze Č. l této smlouvy.

ČI. 4 Předmět smlouvy

4.1. Předmětem této smlouvy je hmotný majetek v podobě zařízení (komponent) a nehmotný majetek v
          podobě licencí, obojí vČetně přísluŠenství. VŠe v tomto odstavci uvedené ve vlastnictví
          prodávajícího. Předmět smlouvy je detailně specifikován v příloze Č. l této smlouvy, včetně
          příslušenství. Prodávající je tímto povinen odevzdat kupujícímu zařízení a licence, která jsou
         předmětem této smlouvy a umožnit mu nabytí vlastnického práva k nim a současně závazek
         kupujícího zařízení převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu.

4.2. Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce prodávajícího se zařízeními přímo související a
         nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu, které jsou blíže specifikovány v příloze
         Č. l této smlouvy. Jedná se zejména o montáž, oživení, dodávku dokumentace, dodávku licencí a
         zaškolení administrátorů.

4.3. Součástí předmětu plnění je i dále poskytování technické podpory a dohledu k monitorovacímu a
         logovacímu systému (SIEM) ze strany dodavatele, a to na dobu neurčitou v rozsahu dle přílohy č. 1
         kupní smlouvy - Technické dokumentace.

4.4. Prodávající se zavazuje dodat předmět smlouvy kupujícímu s veškerými doklady nutnými k převzetí
         a zejména k užívání dodaných zařízení a software.

4.5. prodávající touto smlouvou prodává kupujícímu do výlučného vlastnictví předmět kupní smlouvy
         definovaný v bodě 4.1 a to včetně příslušenství.

4.6. Kupující předmět plnění této smlouvy, jímž jsou věci nové a nepoužité, kupuje za dohodnutou kupní
         cenu a přijímá do svého výlučného vlastnictví.

4.7. Prodávající prohlašuje, že neví ke dni podpisu této kupní smlouvy o žádných vadách prodávaných
         movitých věcí, na které by kupujícího upozornil.

ČI. 5 Licence

5.1. Prodávající v rámci plnění předmětu této smlouvy dodává software podléhající ochraně podle zákona

č. 121/2000 Sb. (autorský zákon) a ustanovení § 2358 a následující zákona č. 89/2012, občanského

zákoníku, proto poskytuje kupujícímu licenci (tj. oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví

(licenci) v ujednaném rozsahu), a to formou licenčního ujednání v této kupní smlouvě. Prodávající                 :

prohlašuje, že se jedná o licenci:                                                                                ;j

                                    2
                                                                                              Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

           a) nevýhradní licenci k veškerým známým způsobům užití takového software, a to v rozsahu
                  minimálně nezbytném pro řádné užívání software kupujícím;

           b) licenci neomezenou územním či množstevním rozsahem (není-li v této smlouvě uvedeno jinak)
                  a rovněž tak neomezenou způsobem nebo rozsahem užití;

           C) licenci udělenou na dobu určitou,
           d) licenci převoditelnou a postupitelnou, tj. která je udělena s právem postoupení licence třetí

                  osobě
           e) licenci, kterou není kupující povinen využít.
5.2. Licence je poskytnutá v maximálním rozsahu povoleném platnými právními předpisy.
5.3. prodávající prohlašuje, že odměna za poskytnutí licence kupujícímu je již zahrnuta v kupní ceně za
         poskytnuté plnění dle této kupní smlouvy.

ČI. 6 Kupní cena a platební podmínky
6.1. Kupní cena je nabídkovou cenou předloženou prodávajícím v jeho nabídce na veřejnou zakázku

         uvedenou v článku 2.1 této smlouvy, přičemž se skládá z ceny dodávky jednotlivých zařízení
         a licencí a z ceny technické podpory a dohledu,
6.2. Kupní cena je stanovena jako cena konečná a úplná, zahrnuje veškeré dodávky a služby s dodávkami
         související a veŠkeré jiné náklady nezbytné pro řádnou a úplnou realizaci předmětu plnění této
         smlouvy včetně všech rizik a vlivů s plněním předmětu této smlouvy souvisejících s výjimkou služeb
         technické podpory a dohledu, jejíž cena je uvedena níže. Kompletní skladba kupní ceny a její rozklad
         je obsažen v příloze č. 3 této smlouvy.
6.3. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět spočívající v dodávce plnění (dodávka
         technologií, prodloužené záruky a licencí software) uvedený v ČI. 4 této smlouvy, s výjimkou
         technické podpory a dohledu ze strany dodavatele, kupní cenu ve výši

                       7 791 000 KČ bez DPH,

                       tj. 9 427 110 KČ včetně DPH,
                       kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 1 636 110 KČ.

6.4. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za Čtvrtletní technickou podporu a dohled
         k monitorovacímu a logovacímu systému (ŠLEM) dodanému na základě této kupní smlouvy cenu ve
         výši

                       30 000 KČ bez DPH,

                       tj. 36 300 KČ vČetně DPH,
                       kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 6 300 KČ.
6.5. Prodávající není oprávněn požadovat po kupujícím poskytnutí zálohy.
6.6. Prodávající na sebe bere odpovědnost za to, Že sazba a výše daně z přidané hodnoty bude stanovena
         v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že dojde mezi dnem podpisu kupní smlouvy a
         dnem uskutečnění zdanitelného plnění ke změně sazby DPH podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani

                                                                              3
                                                  Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

z přidané hodnoty, bude daň z přidané hodnoty připočtena ke kupní ceně ve výši dle právní úpravy
platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

6.7. Kupní cenu zaplatí kupující prodávajícímu bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího
         uvedený v článku l této smlouvy na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného prodávajícím
         ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, kte'ý je dnem podepsání předávacího protokolu na předmět

         plnění dle této smlouvy. Daňový doklad je považován za proplacený okamžikem odepsání příslušné

         částky z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího.
                                                                                                                                                                                   i

6.8. Cena za poskytování technické podpory a dohledu bude hrazena kupujícím prodávajícímu ve
         čtvrtletních platbách zpětně.

6.9, Prodávající je za každé čtvrtletí kupujícímu oprávněn vystavit fakturu vždy nejdříve k datu l. dne      l

kalendářního měsíce následujícího po čtvrtletí, ve kterém byla poskytována služba technické                  ,

podpory a dohledu.

6.10. Na daňovém dokladu (faktuře) bude uveden rozklad fakturované částky na jednotlivá zařízení, tak
         aby byla zřejmá cena jednotlivých zařízení, a tak aby bylo kupujícímu usnadněno zavedení do
         majetkové evidence.

6.11. Splatnost daňového dokladu je 30 kalendářních dnů ode dne jeho doruČení kupujícímu.

6.12. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991

Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve

znění pozdějších předpisů, bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona č. 89/2012 Sb.,

občanského zákoníku. V případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude

kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém

případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nového vyhotovení                 '

daňového dokladu.

6.13. Všechny faktury dle této kupní smlouvy musí obsahovat odpovídající název a registrační číslo
         projektu IROP vid "Název projektu: Kybernetická bezpečnost NIČŮ Stod, registrační číslo

         projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006887".

6.14. Pro případ, že prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného
         plnění stane na základě rozhodnutí správce daně ,,nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení §
         106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, Že
         mu kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce
         přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat
         od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude
         uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu a to ve výši rovnající se výši odvedené
         DPH.

ČI. 7 Předání a převzetí věci a vlastnické právo

7.1. Prodávající předá kupujícímu předmět plnění této smlouvy do dvaceti (20) týdnů od uzavření této
         smlouvy.

7.2. V části poskytování technické podpory a dohledu k dodaným technologiím ze strany dodavatele je
         tato smlouva uzavírána na dobu neurčitou ode dne předání a převzetí technologií k užívání.

7.3. Místem dodání a předání předmětu plnění této smlouvy je MěÚ Stod, pracoviště nám. ČSA 294, 333

01 Stod a pracoviště Sokolská 566, 333 01 Stod, která může být pro dílčí zařízení blíže specifikována       l,

v příloze č. l této smlouvy.

                                                  4

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           l
                                                                                              Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

7.4. Vlastnické právo k předmětu plnění přechází na kupujícího v okamžiku jeho předání prodávajícím a
          převzetí kupujícím potvrzeného na předávacím protokolu.

7.5. Nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení vlastností předmětu plnění včetně uŽitku přechází
          na kupujícího současně s nabytím vlastnictví.

7.6. Náklady spojené s předáním předmětu plnění, zejména dopravu, nese prodávající a náklady spojené
          s převzetím nese kupující.

7.7. O předání a převzetí předmětu plnění a souvisejících dokladů bude sepsán předávací protokol
         podepsaný zástupci obou smluvních stran. Za kupujícího je předávací protokol oprávněn podepsat a
         předmět plnění převzít kontaktní osoba kllplljícího uvedená v článku 1. této smlouvy.

7,8. Pokud prodávající předmět plnění nedoručí vlastními prostředky, ale využije k tomu dopravce,
         považuje se za odevzdání věci kupujícímu až okamžik doručení takovým dopravcem. Ustanovení §
         2090 a § 2091 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se nepoužijí.

ČI. 8 Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Prodávající se zavazuje předat kupujícímu listinné potvrzení dodaných licencí, které jsou předmětem
         plnění této kupní smlouvy.

8.2. Prodávající se dále zavazuje zaslat seznam sériových čísel dodaných zařízení a MAC adres sít'ových
         karet, a to v elektronické podobě na e-mail kontaktní osoby kupujícího.

8.3. Prodávající je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu (předmětu
         plnění této smlouvy) včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028.

8.4. prodávající je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace
         a dokumentaci související s realizací projektu (předmětu plnění této smlouvy) zaměstnancům nebo
         zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MFF ČR, Evropské komise, Evropského účetního
         dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných
         orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly
         vztahující se k realizaci projektu (předmětu plnění této smlouvy) a poskytnout jim při provádění
         kontroly součinnost.

8.5. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. C) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
         správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit
         při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných
         výdajů.

ČI. 9 Práva z vadného plnění a smluvní záruka a záruČní servis

9.1. Kupující požaduje a prodávající se zavazuje držet záruku a záruční servis na předmět plnění této
         smlouvy v rozsahu definovaném v příloze č. 1 smlouvy - Technické specifikaci, kdy je pro každý
         typ zařízení definován odlišný typ a rozsah požadované záruky.

9.2. Záruční servis na jednotlivá zařízení, která jsou předmětem plnění této smlouvy, počíná svůj běh
         dnem jejich předání kupujícímu na základě řádně oběma smluvními stranami podepsaného
         předávacího protokolu.

9.3. Prodávajícím poskytnutá záruka v délce uvedené ve specifikaci jednotlivých zařízení obsažených
         v příloze č. l této smlouvy se vztahuje na funkčnost dodaného plnění, jakož i na jeho vlastnosti
         požadované kupujícím.

                                                                              5
                                                                                             Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

9.4. Na příslušenství bude prodávajícím poskytována záruka v délce dvou (2) let. V případě vad takového
         příslušenství se prodávající zavazuje provést opravu nebo věc nahradit novou v sídle kupujícího do
         30 kalendářních dnů ode dne nahlášení vady kupujícím.

9.5. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti
         zabezpečující jeho řádné užívání, stanovené v minimální konfiguraci v technické specifikaci
         kupujícího a v konečné konfiguraci ve specifikaci obsažené v nabídce prodávajícího.

9.6. Prodávající odpovídá kupujícímu dále za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti
         zabezpečující jeho řádné užívání a že je bez právních a faktických vad. Dále prodávající zaručuje, Že
         na dodaném předmětu smlouvy neváznou práva třetích osob.

9.7. Po celou záruční dobu na samotná zařízení podle této smlouvy prodávající garantuje kupujícímu
         přijmout od něj nahlášení poruchy a dle parametrů záruky pro jednotlivé zařízení dle specifikace
         uvedené v příloze Č. 1 této smlouvy garantuje realizaci opravy technikem v místě dodávky.

9.8. Prodávající se zavazuje zajistit, že veškerá komunikace na základě této kupní smlouvy bude z jeho
         strany vedena v českém jazyce, a to včetně uplatňování a řešení závad a reklamací jednotlivých
         zařízení a licencí na základě této smlouvy.

9.9. Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.
9.10. Uplatněním práv z odpovědnosti za vadné plnění není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody.

ČI. 10 Smluvní pokuty

10.1. Pro případ prodlení se zaplacením kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní
         pokutu ve výši 0,01 % z fakturované ceny za každý den prodlení.

10.2. Pro případ prodlení prodávajícího s dodávkou předmětu plnění této smlouvy v rozsahu a termínech
         uvedených v této smlouvě se stanovuje smluvní pokuta ve výši 0,1 % z hodnoty dodávky za každý
         den prodlení.

10.3. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady ve lhůtě uvedené v ČI. 9.3.
         smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 500 KČ za každou, i započatou,
         hodinu prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady, max. však do výše 100 % pořizovací
         ceny daného zařízení.

10.4. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady na přísluŠenství se stanovuje
         smluvní pokuta ve výši 200 kč za každý celý kalendářní týden prodlení.

10.5. V případě prodlení prodávajícího s poskytováním služeb technické odpory a dohledu je kupující
         oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 5.000 kč za každý prokázaný případ.

10.6. V případě nedodržení komunikace v českém jazyce na základě této smlouvy podle článku 9.8.
         smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 1.000 kč za každý prokázaný
         případ.

10.7. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost druhé strany závazek splnit a nenítím dotčeno právo
         poškozené strany na náhradu škody, které nesplněním povinnosti vznikla.

l 0.8. výši smluvních pokut shodně považují obě smluvní strany za přiměřené. Smluvní pokuta je splatná
         do 30 dnů od doručení jejího vyúčtování.

                                                                             6
                                                                                             Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001

ČI. 11 Odstoupení od smlouvy

11.1. Odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními § 223 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
         zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a dále § 2001 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského
          zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

l 1.2. Nebude-li uhrazena kupní cena do 60 dnů ode dne splatnosti daňového dokladu prodávajícímu
         v důsledku zavinění kupujícího a ani do dalších 15 dnů po opakovaném vyzvání prodávajícím
         k takové úhradě, sjednává si prodávající právo odstoupit od této kupní smlouvy.

11.3. Právo odstoupit od této kupní smlouvy má kupující tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že předmět
         plnění této smlouvy má urČité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo prodávající
         kupujícího ujistil, že předmět plnění této smlouvy nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže být
         nepravdivým.

či. 12 výpověď smlouvy v části poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu
       a logovacímu systému (SIEM)

12,1. Kupující je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v části týkající se poskytování technické podpory a
         dohledu k Monitorovacímu a Iogovacíinu systému (STEM), kterou již nemá v dalším úmyslu
         odebírat. Tato výpověď' musí být prodávajícímu písemně doručena nejpozději l měsíc přede dnem
         ve čtvrtletí, který je na základě této smlouvy rozhodným pro prodloužení technické podpory na další
         čtvrtletí.
                                                                                                                        .

12.2. Prodávající je oprávněn tuto smlouvu vypovědět výhradně v části týkající se poskytování technické
         podpory a dohledu k Monitorovacímu a logovacímu systému (STEM), a to na základě písemné
         výpovědi, prokazatelně doručené objednateli. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od
         prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď' doručena druhé
         smluvní straně.

ČI. 13 Registr smluv — doloŽka

13.1. prodávající tímto uděluje souhlas kupujícímu k uveřejnění všech podkladů, údajů a informací
         uvedených v této smlouvě, k jejichž uveřejnění vyplývá pro kupujícího povinnost dle právních
         předpisů.

13.2. Prodávající je současně srozuměn s tím, Že kupující je oprávněn zveřejnit obraz smlouvy a jejich
         případných změn (dodatků) a dalších dokumentů od této smlouvy odvozených včetně metadata
         požadovaných k uveřejnění dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

13.3. Zveřejnění smlouvy a metadata v registru smluv zajistí kupující.

ČI. 14 Závěrečná ustanovení

14.1. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) výtiscích, každý s platností originálu. Smluvní strany
         obdrží po dvou vyhotoveních.

14.2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
         uveřejněním v registru smluv.

14.3. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené a s ní související nebo z ní vyplývající se řídí
         ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

14.4. Přílohami této smlouvy jsou:

                                                                             7
                                                                                                                                                                                  i

                                                                                             Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001

     " Příloha č. l — Technická specifikace zadavatele (kupujícího)
     · Příloha Č. 2 - Technická specifikace účastníka zadávacího řízení (prodávajícího) z jeho vítězné

           nabídky, včetně jednotkových cen zařízení
     · Příloha č. 3 - Cenová tabulka obsahující skladbu nabídkové ceny z nabídky prodávajícího
14.5. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a s celým jejím obsahem

         souhlasí. Dále prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli. Na důkaz toho
         připojují vlastnoruční podpisy na smlouvě.

Za kupujícího                  Za prodávajícího

Ve Stodě dne 2 G. 3 .20 jq     v .ř'aůj...,,,,, d,,, U . 3.

                               Cgr. Tomáš Makula

sta                            ředitel krajského obchod

                               na základě plné moci

                            8