Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
l Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001 KUPNÍ SMLOUVA uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku dle ustanovení § 2079 a násl. a § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku ČI. 1 Smluvní strany ! Kupující: Město Stod l Sídlo: nám. ČSA 294, 333 01 Stod IČ: 00257265 DIČ: CZ00257265 l Zastoupený: Bc. jiří Vlk, starosta města Stod l Kontaktní osoba: ji Tel.: +420 email: Bankovní spojení: Komerční banka Číslo účtu: 2429361/0100 jako kupující, na straně jedné (dálejen kupující) a Prodávající: AUTOCONT a.s. Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava IČ: 04308697 DIČ: CZ04308697 i Zastoupený/jednající: Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení Kontaktní osoba: Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení Tel.: +420 GSM: +420 email: Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. Číslo účtu: 6563752/0800 Zápis v OR: vedeném u Krajského soudu v Ostravě, Spisová značka: oddíl B, vložka 11012 jako prodávající na straně druhé u (dálejen prodávající) N l Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-20 19-Z001 ČI. 2 Úvodní ustanovení 2 l Tato smlouva je uzavírána v návaznosti na veřejnou zakázku s názvem ,,Implementace opatření v oblasti kybernetické bezpečnosti MěÚ Stod", zadávanou kupujícím jakožto zadavatelem. 2.2. Technická specifikace kupujícího (zadavatele) k veřejné zakázce a technická specifikace z nabídky prodávajícího tvoří nedílnou souČást této smlouvy jako její přílohy. ČI. 3 Vlastnické vztahy 3.1. Prodávající prohlašuje, Že je výlučným vlastníkem prvků IT infrastruktuiy (zařízení) a jejich přísluŠenství, které jsou předmětem plnění této smlouvy. 3.2. Detailní technická specifikace předmětu plnění této smlouvy a počtu kusů jednotlivých prvků IT infrastruktury a jejich příslušenství je obsažena v příloze č. l a č. 2 této smlouvy a je její nedílnou součástí. V případě rozporu vzniklého mezi přílohami č. l a 2 této smlouvy v podobě technické specifikace platí vždy specifikace kupujícího obsažená v příloze Č. l této smlouvy. ČI. 4 Předmět smlouvy 4.1. Předmětem této smlouvy je hmotný majetek v podobě zařízení (komponent) a nehmotný majetek v podobě licencí, obojí vČetně přísluŠenství. VŠe v tomto odstavci uvedené ve vlastnictví prodávajícího. Předmět smlouvy je detailně specifikován v příloze Č. l této smlouvy, včetně příslušenství. Prodávající je tímto povinen odevzdat kupujícímu zařízení a licence, která jsou předmětem této smlouvy a umožnit mu nabytí vlastnického práva k nim a současně závazek kupujícího zařízení převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu. 4.2. Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce prodávajícího se zařízeními přímo související a nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu, které jsou blíže specifikovány v příloze Č. l této smlouvy. Jedná se zejména o montáž, oživení, dodávku dokumentace, dodávku licencí a zaškolení administrátorů. 4.3. Součástí předmětu plnění je i dále poskytování technické podpory a dohledu k monitorovacímu a logovacímu systému (SIEM) ze strany dodavatele, a to na dobu neurčitou v rozsahu dle přílohy č. 1 kupní smlouvy - Technické dokumentace. 4.4. Prodávající se zavazuje dodat předmět smlouvy kupujícímu s veškerými doklady nutnými k převzetí a zejména k užívání dodaných zařízení a software. 4.5. prodávající touto smlouvou prodává kupujícímu do výlučného vlastnictví předmět kupní smlouvy definovaný v bodě 4.1 a to včetně příslušenství. 4.6. Kupující předmět plnění této smlouvy, jímž jsou věci nové a nepoužité, kupuje za dohodnutou kupní cenu a přijímá do svého výlučného vlastnictví. 4.7. Prodávající prohlašuje, že neví ke dni podpisu této kupní smlouvy o žádných vadách prodávaných movitých věcí, na které by kupujícího upozornil. ČI. 5 Licence 5.1. Prodávající v rámci plnění předmětu této smlouvy dodává software podléhající ochraně podle zákona č. 121/2000 Sb. (autorský zákon) a ustanovení § 2358 a následující zákona č. 89/2012, občanského zákoníku, proto poskytuje kupujícímu licenci (tj. oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví (licenci) v ujednaném rozsahu), a to formou licenčního ujednání v této kupní smlouvě. Prodávající : prohlašuje, že se jedná o licenci: ;j 2 Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 a) nevýhradní licenci k veškerým známým způsobům užití takového software, a to v rozsahu minimálně nezbytném pro řádné užívání software kupujícím; b) licenci neomezenou územním či množstevním rozsahem (není-li v této smlouvě uvedeno jinak) a rovněž tak neomezenou způsobem nebo rozsahem užití; C) licenci udělenou na dobu určitou, d) licenci převoditelnou a postupitelnou, tj. která je udělena s právem postoupení licence třetí osobě e) licenci, kterou není kupující povinen využít. 5.2. Licence je poskytnutá v maximálním rozsahu povoleném platnými právními předpisy. 5.3. prodávající prohlašuje, že odměna za poskytnutí licence kupujícímu je již zahrnuta v kupní ceně za poskytnuté plnění dle této kupní smlouvy. ČI. 6 Kupní cena a platební podmínky 6.1. Kupní cena je nabídkovou cenou předloženou prodávajícím v jeho nabídce na veřejnou zakázku uvedenou v článku 2.1 této smlouvy, přičemž se skládá z ceny dodávky jednotlivých zařízení a licencí a z ceny technické podpory a dohledu, 6.2. Kupní cena je stanovena jako cena konečná a úplná, zahrnuje veškeré dodávky a služby s dodávkami související a veŠkeré jiné náklady nezbytné pro řádnou a úplnou realizaci předmětu plnění této smlouvy včetně všech rizik a vlivů s plněním předmětu této smlouvy souvisejících s výjimkou služeb technické podpory a dohledu, jejíž cena je uvedena níže. Kompletní skladba kupní ceny a její rozklad je obsažen v příloze č. 3 této smlouvy. 6.3. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět spočívající v dodávce plnění (dodávka technologií, prodloužené záruky a licencí software) uvedený v ČI. 4 této smlouvy, s výjimkou technické podpory a dohledu ze strany dodavatele, kupní cenu ve výši 7 791 000 KČ bez DPH, tj. 9 427 110 KČ včetně DPH, kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 1 636 110 KČ. 6.4. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za Čtvrtletní technickou podporu a dohled k monitorovacímu a logovacímu systému (ŠLEM) dodanému na základě této kupní smlouvy cenu ve výši 30 000 KČ bez DPH, tj. 36 300 KČ vČetně DPH, kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 6 300 KČ. 6.5. Prodávající není oprávněn požadovat po kupujícím poskytnutí zálohy. 6.6. Prodávající na sebe bere odpovědnost za to, Že sazba a výše daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že dojde mezi dnem podpisu kupní smlouvy a dnem uskutečnění zdanitelného plnění ke změně sazby DPH podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani 3 Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 z přidané hodnoty, bude daň z přidané hodnoty připočtena ke kupní ceně ve výši dle právní úpravy platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 6.7. Kupní cenu zaplatí kupující prodávajícímu bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v článku l této smlouvy na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného prodávajícím ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, kte'ý je dnem podepsání předávacího protokolu na předmět plnění dle této smlouvy. Daňový doklad je považován za proplacený okamžikem odepsání příslušné částky z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího. i 6.8. Cena za poskytování technické podpory a dohledu bude hrazena kupujícím prodávajícímu ve čtvrtletních platbách zpětně. 6.9, Prodávající je za každé čtvrtletí kupujícímu oprávněn vystavit fakturu vždy nejdříve k datu l. dne l kalendářního měsíce následujícího po čtvrtletí, ve kterém byla poskytována služba technické , podpory a dohledu. 6.10. Na daňovém dokladu (faktuře) bude uveden rozklad fakturované částky na jednotlivá zařízení, tak aby byla zřejmá cena jednotlivých zařízení, a tak aby bylo kupujícímu usnadněno zavedení do majetkové evidence. 6.11. Splatnost daňového dokladu je 30 kalendářních dnů ode dne jeho doruČení kupujícímu. 6.12. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nového vyhotovení ' daňového dokladu. 6.13. Všechny faktury dle této kupní smlouvy musí obsahovat odpovídající název a registrační číslo projektu IROP vid "Název projektu: Kybernetická bezpečnost NIČŮ Stod, registrační číslo projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006887". 6.14. Pro případ, že prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně ,,nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, Že mu kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. ČI. 7 Předání a převzetí věci a vlastnické právo 7.1. Prodávající předá kupujícímu předmět plnění této smlouvy do dvaceti (20) týdnů od uzavření této smlouvy. 7.2. V části poskytování technické podpory a dohledu k dodaným technologiím ze strany dodavatele je tato smlouva uzavírána na dobu neurčitou ode dne předání a převzetí technologií k užívání. 7.3. Místem dodání a předání předmětu plnění této smlouvy je MěÚ Stod, pracoviště nám. ČSA 294, 333 01 Stod a pracoviště Sokolská 566, 333 01 Stod, která může být pro dílčí zařízení blíže specifikována l, v příloze č. l této smlouvy. 4 l Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 7.4. Vlastnické právo k předmětu plnění přechází na kupujícího v okamžiku jeho předání prodávajícím a převzetí kupujícím potvrzeného na předávacím protokolu. 7.5. Nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení vlastností předmětu plnění včetně uŽitku přechází na kupujícího současně s nabytím vlastnictví. 7.6. Náklady spojené s předáním předmětu plnění, zejména dopravu, nese prodávající a náklady spojené s převzetím nese kupující. 7.7. O předání a převzetí předmětu plnění a souvisejících dokladů bude sepsán předávací protokol podepsaný zástupci obou smluvních stran. Za kupujícího je předávací protokol oprávněn podepsat a předmět plnění převzít kontaktní osoba kllplljícího uvedená v článku 1. této smlouvy. 7,8. Pokud prodávající předmět plnění nedoručí vlastními prostředky, ale využije k tomu dopravce, považuje se za odevzdání věci kupujícímu až okamžik doručení takovým dopravcem. Ustanovení § 2090 a § 2091 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se nepoužijí. ČI. 8 Další práva a povinnosti smluvních stran 8.1. Prodávající se zavazuje předat kupujícímu listinné potvrzení dodaných licencí, které jsou předmětem plnění této kupní smlouvy. 8.2. Prodávající se dále zavazuje zaslat seznam sériových čísel dodaných zařízení a MAC adres sít'ových karet, a to v elektronické podobě na e-mail kontaktní osoby kupujícího. 8.3. Prodávající je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu (předmětu plnění této smlouvy) včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. 8.4. prodávající je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu (předmětu plnění této smlouvy) zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MFF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu (předmětu plnění této smlouvy) a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. 8.5. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. C) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. ČI. 9 Práva z vadného plnění a smluvní záruka a záruČní servis 9.1. Kupující požaduje a prodávající se zavazuje držet záruku a záruční servis na předmět plnění této smlouvy v rozsahu definovaném v příloze č. 1 smlouvy - Technické specifikaci, kdy je pro každý typ zařízení definován odlišný typ a rozsah požadované záruky. 9.2. Záruční servis na jednotlivá zařízení, která jsou předmětem plnění této smlouvy, počíná svůj běh dnem jejich předání kupujícímu na základě řádně oběma smluvními stranami podepsaného předávacího protokolu. 9.3. Prodávajícím poskytnutá záruka v délce uvedené ve specifikaci jednotlivých zařízení obsažených v příloze č. l této smlouvy se vztahuje na funkčnost dodaného plnění, jakož i na jeho vlastnosti požadované kupujícím. 5 Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 9.4. Na příslušenství bude prodávajícím poskytována záruka v délce dvou (2) let. V případě vad takového příslušenství se prodávající zavazuje provést opravu nebo věc nahradit novou v sídle kupujícího do 30 kalendářních dnů ode dne nahlášení vady kupujícím. 9.5. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti zabezpečující jeho řádné užívání, stanovené v minimální konfiguraci v technické specifikaci kupujícího a v konečné konfiguraci ve specifikaci obsažené v nabídce prodávajícího. 9.6. Prodávající odpovídá kupujícímu dále za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti zabezpečující jeho řádné užívání a že je bez právních a faktických vad. Dále prodávající zaručuje, Že na dodaném předmětu smlouvy neváznou práva třetích osob. 9.7. Po celou záruční dobu na samotná zařízení podle této smlouvy prodávající garantuje kupujícímu přijmout od něj nahlášení poruchy a dle parametrů záruky pro jednotlivé zařízení dle specifikace uvedené v příloze Č. 1 této smlouvy garantuje realizaci opravy technikem v místě dodávky. 9.8. Prodávající se zavazuje zajistit, že veškerá komunikace na základě této kupní smlouvy bude z jeho strany vedena v českém jazyce, a to včetně uplatňování a řešení závad a reklamací jednotlivých zařízení a licencí na základě této smlouvy. 9.9. Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví. 9.10. Uplatněním práv z odpovědnosti za vadné plnění není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody. ČI. 10 Smluvní pokuty 10.1. Pro případ prodlení se zaplacením kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,01 % z fakturované ceny za každý den prodlení. 10.2. Pro případ prodlení prodávajícího s dodávkou předmětu plnění této smlouvy v rozsahu a termínech uvedených v této smlouvě se stanovuje smluvní pokuta ve výši 0,1 % z hodnoty dodávky za každý den prodlení. 10.3. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady ve lhůtě uvedené v ČI. 9.3. smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 500 KČ za každou, i započatou, hodinu prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady, max. však do výše 100 % pořizovací ceny daného zařízení. 10.4. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady na přísluŠenství se stanovuje smluvní pokuta ve výši 200 kč za každý celý kalendářní týden prodlení. 10.5. V případě prodlení prodávajícího s poskytováním služeb technické odpory a dohledu je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 5.000 kč za každý prokázaný případ. 10.6. V případě nedodržení komunikace v českém jazyce na základě této smlouvy podle článku 9.8. smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 1.000 kč za každý prokázaný případ. 10.7. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost druhé strany závazek splnit a nenítím dotčeno právo poškozené strany na náhradu škody, které nesplněním povinnosti vznikla. l 0.8. výši smluvních pokut shodně považují obě smluvní strany za přiměřené. Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů od doručení jejího vyúčtování. 6 Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001 ČI. 11 Odstoupení od smlouvy 11.1. Odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními § 223 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a dále § 2001 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. l 1.2. Nebude-li uhrazena kupní cena do 60 dnů ode dne splatnosti daňového dokladu prodávajícímu v důsledku zavinění kupujícího a ani do dalších 15 dnů po opakovaném vyzvání prodávajícím k takové úhradě, sjednává si prodávající právo odstoupit od této kupní smlouvy. 11.3. Právo odstoupit od této kupní smlouvy má kupující tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že předmět plnění této smlouvy má urČité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo prodávající kupujícího ujistil, že předmět plnění této smlouvy nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže být nepravdivým. či. 12 výpověď smlouvy v části poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu a logovacímu systému (SIEM) 12,1. Kupující je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v části týkající se poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu a Iogovacíinu systému (STEM), kterou již nemá v dalším úmyslu odebírat. Tato výpověď' musí být prodávajícímu písemně doručena nejpozději l měsíc přede dnem ve čtvrtletí, který je na základě této smlouvy rozhodným pro prodloužení technické podpory na další čtvrtletí. . 12.2. Prodávající je oprávněn tuto smlouvu vypovědět výhradně v části týkající se poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu a logovacímu systému (STEM), a to na základě písemné výpovědi, prokazatelně doručené objednateli. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď' doručena druhé smluvní straně. ČI. 13 Registr smluv — doloŽka 13.1. prodávající tímto uděluje souhlas kupujícímu k uveřejnění všech podkladů, údajů a informací uvedených v této smlouvě, k jejichž uveřejnění vyplývá pro kupujícího povinnost dle právních předpisů. 13.2. Prodávající je současně srozuměn s tím, Že kupující je oprávněn zveřejnit obraz smlouvy a jejich případných změn (dodatků) a dalších dokumentů od této smlouvy odvozených včetně metadata požadovaných k uveřejnění dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv. 13.3. Zveřejnění smlouvy a metadata v registru smluv zajistí kupující. ČI. 14 Závěrečná ustanovení 14.1. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) výtiscích, každý s platností originálu. Smluvní strany obdrží po dvou vyhotoveních. 14.2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti uveřejněním v registru smluv. 14.3. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené a s ní související nebo z ní vyplývající se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 14.4. Přílohami této smlouvy jsou: 7 i Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 " Příloha č. l — Technická specifikace zadavatele (kupujícího) · Příloha Č. 2 - Technická specifikace účastníka zadávacího řízení (prodávajícího) z jeho vítězné nabídky, včetně jednotkových cen zařízení · Příloha č. 3 - Cenová tabulka obsahující skladbu nabídkové ceny z nabídky prodávajícího 14.5. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a s celým jejím obsahem souhlasí. Dále prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli. Na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy na smlouvě. Za kupujícího Za prodávajícího Ve Stodě dne 2 G. 3 .20 jq v .ř'aůj...,,,,, d,,, U . 3. Cgr. Tomáš Makula sta ředitel krajského obchod na základě plné moci 8
Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
l Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001 KUPNÍ SMLOUVA uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku dle ustanovení § 2079 a násl. a § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku ČI. 1 Smluvní strany ! Kupující: Město Stod l Sídlo: nám. ČSA 294, 333 01 Stod IČ: 00257265 DIČ: CZ00257265 l Zastoupený: Bc. jiří Vlk, starosta města Stod l Kontaktní osoba: ji Tel.: +420 email: Bankovní spojení: Komerční banka Číslo účtu: 2429361/0100 jako kupující, na straně jedné (dálejen kupující) a Prodávající: AUTOCONT a.s. Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava IČ: 04308697 DIČ: CZ04308697 i Zastoupený/jednající: Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení Kontaktní osoba: Mgr. Tomáš Makula, ředitel krajského obchodního zastoupení Tel.: +420 GSM: +420 email: Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. Číslo účtu: 6563752/0800 Zápis v OR: vedeném u Krajského soudu v Ostravě, Spisová značka: oddíl B, vložka 11012 jako prodávající na straně druhé u (dálejen prodávající) N l Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-20 19-Z001 ČI. 2 Úvodní ustanovení 2 l Tato smlouva je uzavírána v návaznosti na veřejnou zakázku s názvem ,,Implementace opatření v oblasti kybernetické bezpečnosti MěÚ Stod", zadávanou kupujícím jakožto zadavatelem. 2.2. Technická specifikace kupujícího (zadavatele) k veřejné zakázce a technická specifikace z nabídky prodávajícího tvoří nedílnou souČást této smlouvy jako její přílohy. ČI. 3 Vlastnické vztahy 3.1. Prodávající prohlašuje, Že je výlučným vlastníkem prvků IT infrastruktuiy (zařízení) a jejich přísluŠenství, které jsou předmětem plnění této smlouvy. 3.2. Detailní technická specifikace předmětu plnění této smlouvy a počtu kusů jednotlivých prvků IT infrastruktury a jejich příslušenství je obsažena v příloze č. l a č. 2 této smlouvy a je její nedílnou součástí. V případě rozporu vzniklého mezi přílohami č. l a 2 této smlouvy v podobě technické specifikace platí vždy specifikace kupujícího obsažená v příloze Č. l této smlouvy. ČI. 4 Předmět smlouvy 4.1. Předmětem této smlouvy je hmotný majetek v podobě zařízení (komponent) a nehmotný majetek v podobě licencí, obojí vČetně přísluŠenství. VŠe v tomto odstavci uvedené ve vlastnictví prodávajícího. Předmět smlouvy je detailně specifikován v příloze Č. l této smlouvy, včetně příslušenství. Prodávající je tímto povinen odevzdat kupujícímu zařízení a licence, která jsou předmětem této smlouvy a umožnit mu nabytí vlastnického práva k nim a současně závazek kupujícího zařízení převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu. 4.2. Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce prodávajícího se zařízeními přímo související a nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu, které jsou blíže specifikovány v příloze Č. l této smlouvy. Jedná se zejména o montáž, oživení, dodávku dokumentace, dodávku licencí a zaškolení administrátorů. 4.3. Součástí předmětu plnění je i dále poskytování technické podpory a dohledu k monitorovacímu a logovacímu systému (SIEM) ze strany dodavatele, a to na dobu neurčitou v rozsahu dle přílohy č. 1 kupní smlouvy - Technické dokumentace. 4.4. Prodávající se zavazuje dodat předmět smlouvy kupujícímu s veškerými doklady nutnými k převzetí a zejména k užívání dodaných zařízení a software. 4.5. prodávající touto smlouvou prodává kupujícímu do výlučného vlastnictví předmět kupní smlouvy definovaný v bodě 4.1 a to včetně příslušenství. 4.6. Kupující předmět plnění této smlouvy, jímž jsou věci nové a nepoužité, kupuje za dohodnutou kupní cenu a přijímá do svého výlučného vlastnictví. 4.7. Prodávající prohlašuje, že neví ke dni podpisu této kupní smlouvy o žádných vadách prodávaných movitých věcí, na které by kupujícího upozornil. ČI. 5 Licence 5.1. Prodávající v rámci plnění předmětu této smlouvy dodává software podléhající ochraně podle zákona č. 121/2000 Sb. (autorský zákon) a ustanovení § 2358 a následující zákona č. 89/2012, občanského zákoníku, proto poskytuje kupujícímu licenci (tj. oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví (licenci) v ujednaném rozsahu), a to formou licenčního ujednání v této kupní smlouvě. Prodávající : prohlašuje, že se jedná o licenci: ;j 2 Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 a) nevýhradní licenci k veškerým známým způsobům užití takového software, a to v rozsahu minimálně nezbytném pro řádné užívání software kupujícím; b) licenci neomezenou územním či množstevním rozsahem (není-li v této smlouvě uvedeno jinak) a rovněž tak neomezenou způsobem nebo rozsahem užití; C) licenci udělenou na dobu určitou, d) licenci převoditelnou a postupitelnou, tj. která je udělena s právem postoupení licence třetí osobě e) licenci, kterou není kupující povinen využít. 5.2. Licence je poskytnutá v maximálním rozsahu povoleném platnými právními předpisy. 5.3. prodávající prohlašuje, že odměna za poskytnutí licence kupujícímu je již zahrnuta v kupní ceně za poskytnuté plnění dle této kupní smlouvy. ČI. 6 Kupní cena a platební podmínky 6.1. Kupní cena je nabídkovou cenou předloženou prodávajícím v jeho nabídce na veřejnou zakázku uvedenou v článku 2.1 této smlouvy, přičemž se skládá z ceny dodávky jednotlivých zařízení a licencí a z ceny technické podpory a dohledu, 6.2. Kupní cena je stanovena jako cena konečná a úplná, zahrnuje veškeré dodávky a služby s dodávkami související a veŠkeré jiné náklady nezbytné pro řádnou a úplnou realizaci předmětu plnění této smlouvy včetně všech rizik a vlivů s plněním předmětu této smlouvy souvisejících s výjimkou služeb technické podpory a dohledu, jejíž cena je uvedena níže. Kompletní skladba kupní ceny a její rozklad je obsažen v příloze č. 3 této smlouvy. 6.3. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět spočívající v dodávce plnění (dodávka technologií, prodloužené záruky a licencí software) uvedený v ČI. 4 této smlouvy, s výjimkou technické podpory a dohledu ze strany dodavatele, kupní cenu ve výši 7 791 000 KČ bez DPH, tj. 9 427 110 KČ včetně DPH, kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 1 636 110 KČ. 6.4. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za Čtvrtletní technickou podporu a dohled k monitorovacímu a logovacímu systému (ŠLEM) dodanému na základě této kupní smlouvy cenu ve výši 30 000 KČ bez DPH, tj. 36 300 KČ vČetně DPH, kdyŽ DPH ve výši 21 % Činí 6 300 KČ. 6.5. Prodávající není oprávněn požadovat po kupujícím poskytnutí zálohy. 6.6. Prodávající na sebe bere odpovědnost za to, Že sazba a výše daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že dojde mezi dnem podpisu kupní smlouvy a dnem uskutečnění zdanitelného plnění ke změně sazby DPH podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani 3 Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 z přidané hodnoty, bude daň z přidané hodnoty připočtena ke kupní ceně ve výši dle právní úpravy platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 6.7. Kupní cenu zaplatí kupující prodávajícímu bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v článku l této smlouvy na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného prodávajícím ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, kte'ý je dnem podepsání předávacího protokolu na předmět plnění dle této smlouvy. Daňový doklad je považován za proplacený okamžikem odepsání příslušné částky z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího. i 6.8. Cena za poskytování technické podpory a dohledu bude hrazena kupujícím prodávajícímu ve čtvrtletních platbách zpětně. 6.9, Prodávající je za každé čtvrtletí kupujícímu oprávněn vystavit fakturu vždy nejdříve k datu l. dne l kalendářního měsíce následujícího po čtvrtletí, ve kterém byla poskytována služba technické , podpory a dohledu. 6.10. Na daňovém dokladu (faktuře) bude uveden rozklad fakturované částky na jednotlivá zařízení, tak aby byla zřejmá cena jednotlivých zařízení, a tak aby bylo kupujícímu usnadněno zavedení do majetkové evidence. 6.11. Splatnost daňového dokladu je 30 kalendářních dnů ode dne jeho doruČení kupujícímu. 6.12. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nového vyhotovení ' daňového dokladu. 6.13. Všechny faktury dle této kupní smlouvy musí obsahovat odpovídající název a registrační číslo projektu IROP vid "Název projektu: Kybernetická bezpečnost NIČŮ Stod, registrační číslo projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006887". 6.14. Pro případ, že prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně ,,nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, Že mu kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. ČI. 7 Předání a převzetí věci a vlastnické právo 7.1. Prodávající předá kupujícímu předmět plnění této smlouvy do dvaceti (20) týdnů od uzavření této smlouvy. 7.2. V části poskytování technické podpory a dohledu k dodaným technologiím ze strany dodavatele je tato smlouva uzavírána na dobu neurčitou ode dne předání a převzetí technologií k užívání. 7.3. Místem dodání a předání předmětu plnění této smlouvy je MěÚ Stod, pracoviště nám. ČSA 294, 333 01 Stod a pracoviště Sokolská 566, 333 01 Stod, která může být pro dílčí zařízení blíže specifikována l, v příloze č. l této smlouvy. 4 l Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 7.4. Vlastnické právo k předmětu plnění přechází na kupujícího v okamžiku jeho předání prodávajícím a převzetí kupujícím potvrzeného na předávacím protokolu. 7.5. Nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení vlastností předmětu plnění včetně uŽitku přechází na kupujícího současně s nabytím vlastnictví. 7.6. Náklady spojené s předáním předmětu plnění, zejména dopravu, nese prodávající a náklady spojené s převzetím nese kupující. 7.7. O předání a převzetí předmětu plnění a souvisejících dokladů bude sepsán předávací protokol podepsaný zástupci obou smluvních stran. Za kupujícího je předávací protokol oprávněn podepsat a předmět plnění převzít kontaktní osoba kllplljícího uvedená v článku 1. této smlouvy. 7,8. Pokud prodávající předmět plnění nedoručí vlastními prostředky, ale využije k tomu dopravce, považuje se za odevzdání věci kupujícímu až okamžik doručení takovým dopravcem. Ustanovení § 2090 a § 2091 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se nepoužijí. ČI. 8 Další práva a povinnosti smluvních stran 8.1. Prodávající se zavazuje předat kupujícímu listinné potvrzení dodaných licencí, které jsou předmětem plnění této kupní smlouvy. 8.2. Prodávající se dále zavazuje zaslat seznam sériových čísel dodaných zařízení a MAC adres sít'ových karet, a to v elektronické podobě na e-mail kontaktní osoby kupujícího. 8.3. Prodávající je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu (předmětu plnění této smlouvy) včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. 8.4. prodávající je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu (předmětu plnění této smlouvy) zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MFF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu (předmětu plnění této smlouvy) a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. 8.5. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. C) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. ČI. 9 Práva z vadného plnění a smluvní záruka a záruČní servis 9.1. Kupující požaduje a prodávající se zavazuje držet záruku a záruční servis na předmět plnění této smlouvy v rozsahu definovaném v příloze č. 1 smlouvy - Technické specifikaci, kdy je pro každý typ zařízení definován odlišný typ a rozsah požadované záruky. 9.2. Záruční servis na jednotlivá zařízení, která jsou předmětem plnění této smlouvy, počíná svůj běh dnem jejich předání kupujícímu na základě řádně oběma smluvními stranami podepsaného předávacího protokolu. 9.3. Prodávajícím poskytnutá záruka v délce uvedené ve specifikaci jednotlivých zařízení obsažených v příloze č. l této smlouvy se vztahuje na funkčnost dodaného plnění, jakož i na jeho vlastnosti požadované kupujícím. 5 Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 9.4. Na příslušenství bude prodávajícím poskytována záruka v délce dvou (2) let. V případě vad takového příslušenství se prodávající zavazuje provést opravu nebo věc nahradit novou v sídle kupujícího do 30 kalendářních dnů ode dne nahlášení vady kupujícím. 9.5. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti zabezpečující jeho řádné užívání, stanovené v minimální konfiguraci v technické specifikaci kupujícího a v konečné konfiguraci ve specifikaci obsažené v nabídce prodávajícího. 9.6. Prodávající odpovídá kupujícímu dále za to, že dodaný předmět smlouvy bude mít vlastnosti zabezpečující jeho řádné užívání a že je bez právních a faktických vad. Dále prodávající zaručuje, Že na dodaném předmětu smlouvy neváznou práva třetích osob. 9.7. Po celou záruční dobu na samotná zařízení podle této smlouvy prodávající garantuje kupujícímu přijmout od něj nahlášení poruchy a dle parametrů záruky pro jednotlivé zařízení dle specifikace uvedené v příloze Č. 1 této smlouvy garantuje realizaci opravy technikem v místě dodávky. 9.8. Prodávající se zavazuje zajistit, že veškerá komunikace na základě této kupní smlouvy bude z jeho strany vedena v českém jazyce, a to včetně uplatňování a řešení závad a reklamací jednotlivých zařízení a licencí na základě této smlouvy. 9.9. Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví. 9.10. Uplatněním práv z odpovědnosti za vadné plnění není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody. ČI. 10 Smluvní pokuty 10.1. Pro případ prodlení se zaplacením kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,01 % z fakturované ceny za každý den prodlení. 10.2. Pro případ prodlení prodávajícího s dodávkou předmětu plnění této smlouvy v rozsahu a termínech uvedených v této smlouvě se stanovuje smluvní pokuta ve výši 0,1 % z hodnoty dodávky za každý den prodlení. 10.3. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady ve lhůtě uvedené v ČI. 9.3. smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 500 KČ za každou, i započatou, hodinu prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady, max. však do výše 100 % pořizovací ceny daného zařízení. 10.4. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené závady na přísluŠenství se stanovuje smluvní pokuta ve výši 200 kč za každý celý kalendářní týden prodlení. 10.5. V případě prodlení prodávajícího s poskytováním služeb technické odpory a dohledu je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 5.000 kč za každý prokázaný případ. 10.6. V případě nedodržení komunikace v českém jazyce na základě této smlouvy podle článku 9.8. smlouvy je kupující oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 1.000 kč za každý prokázaný případ. 10.7. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost druhé strany závazek splnit a nenítím dotčeno právo poškozené strany na náhradu škody, které nesplněním povinnosti vznikla. l 0.8. výši smluvních pokut shodně považují obě smluvní strany za přiměřené. Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů od doručení jejího vyúčtování. 6 Číslo smlouvy prodávajícího: rcb-2019-z001 ČI. 11 Odstoupení od smlouvy 11.1. Odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními § 223 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a dále § 2001 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. l 1.2. Nebude-li uhrazena kupní cena do 60 dnů ode dne splatnosti daňového dokladu prodávajícímu v důsledku zavinění kupujícího a ani do dalších 15 dnů po opakovaném vyzvání prodávajícím k takové úhradě, sjednává si prodávající právo odstoupit od této kupní smlouvy. 11.3. Právo odstoupit od této kupní smlouvy má kupující tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že předmět plnění této smlouvy má urČité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo prodávající kupujícího ujistil, že předmět plnění této smlouvy nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže být nepravdivým. či. 12 výpověď smlouvy v části poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu a logovacímu systému (SIEM) 12,1. Kupující je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v části týkající se poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu a Iogovacíinu systému (STEM), kterou již nemá v dalším úmyslu odebírat. Tato výpověď' musí být prodávajícímu písemně doručena nejpozději l měsíc přede dnem ve čtvrtletí, který je na základě této smlouvy rozhodným pro prodloužení technické podpory na další čtvrtletí. . 12.2. Prodávající je oprávněn tuto smlouvu vypovědět výhradně v části týkající se poskytování technické podpory a dohledu k Monitorovacímu a logovacímu systému (STEM), a to na základě písemné výpovědi, prokazatelně doručené objednateli. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď' doručena druhé smluvní straně. ČI. 13 Registr smluv — doloŽka 13.1. prodávající tímto uděluje souhlas kupujícímu k uveřejnění všech podkladů, údajů a informací uvedených v této smlouvě, k jejichž uveřejnění vyplývá pro kupujícího povinnost dle právních předpisů. 13.2. Prodávající je současně srozuměn s tím, Že kupující je oprávněn zveřejnit obraz smlouvy a jejich případných změn (dodatků) a dalších dokumentů od této smlouvy odvozených včetně metadata požadovaných k uveřejnění dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv. 13.3. Zveřejnění smlouvy a metadata v registru smluv zajistí kupující. ČI. 14 Závěrečná ustanovení 14.1. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) výtiscích, každý s platností originálu. Smluvní strany obdrží po dvou vyhotoveních. 14.2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti uveřejněním v registru smluv. 14.3. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené a s ní související nebo z ní vyplývající se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 14.4. Přílohami této smlouvy jsou: 7 i Číslo smlouvy prodávajícího: RCB-2019-Z001 " Příloha č. l — Technická specifikace zadavatele (kupujícího) · Příloha Č. 2 - Technická specifikace účastníka zadávacího řízení (prodávajícího) z jeho vítězné nabídky, včetně jednotkových cen zařízení · Příloha č. 3 - Cenová tabulka obsahující skladbu nabídkové ceny z nabídky prodávajícího 14.5. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a s celým jejím obsahem souhlasí. Dále prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli. Na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy na smlouvě. Za kupujícího Za prodávajícího Ve Stodě dne 2 G. 3 .20 jq v .ř'aůj...,,,,, d,,, U . 3. Cgr. Tomáš Makula sta ředitel krajského obchod na základě plné moci 8