Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo: 19/617000100 S OBJEDNÁVKA Zpracoval: Tel. číslo: DIČ: CZ64610357 Email: Objednatel: Dodavatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace MORAVIA CONSULT Olomouc a.s. Dlážděná 1003/7 Praha 1, Nové Město 110 00 Legionářská 8 779 00 OLOMOUC 9 Objednávku vystavuje organizační složka: SŽDC Stavební správa východ IČO: 64610357 Nerudova 1 Číslo účtu: Olomouc 779 00 IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234 "Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka A 48384“ Termín dodání: Finanční objem (bez DPH) do: 30.6.2019 CZK 108 000,00 Způsob dopravy: Č. j.: Zajistí dodavatel Způsob platby: Povaha nákupu: Převodem Smlouva: Účetní okruh: X Splatnost faktury: 60 dní provoz investice FKSP MOZ HOM X ZDC Potvrzený termín dodání: Fakturu zašlete: SŽDC Stavební správa východ Adresa místa plnění: Nerudova 1 Olomouc 779 00 Objednáváme u Vás: Čís.ř. Kód MTZ Název MJ Množství Cena / jedn. 1 dodávka 108 000,00 Pokračování je na straně 2 Přílohy: žádné Záruční doba: Dle dohody Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH. Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen. Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů. Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní strana objednávky). Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele. V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR). Olomouc, dne: 12.4.2019 OLOMOUC 9, Akceptováno dne: 17.4.2019 (razítko, podpis) (jméno, příjmení, razítko, podpis) Objednatel: Dodavatel: jméno: Ing. Miroslav Bocák MORAVIA CONSULT Olomouc a.s. Strana: 1/3 OBJEDNÁVKA Číslo: 19/617000100 S Zpracoval: Tel. číslo: Pokračování Email: Čís.ř. Kód MTZ Název MJ Množství Cena / jedn. vypracování aktualizace Ekonomického hodnocení předmětné SP stavby "Elektrizace a zkapacitnění tratě Šumperk - Olomouc" podle nové (aktuální) rezortní metodiky pro hodnocení ekonomické efektivnosti projektů dopravních staveb, která je součástí Prováděcích pokynů pro hodnocení efektivnosti projektů dopravní infrastruktury, které byly schváleny CK MD 31.10.2017 č.j. 59/2017-910-IVD/1 s účinností od 15.11.2017. Způsob splnění objednávky - dodávka: 3x v listinné podobě, 1x na vhodném elektronickém nosiči v otevřené formě, 1x na vhodném elektronickém nosiči v uzavřené formě. Fakturace bude provedena na jednotlivé úseky trati. Vyřizuje: Strana: 2/3 Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ). Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS, na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv. Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS. Strana: 3/3 Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb. Doložka číslo: 254313 Původní datový formát: application/pdf UUID původní komponenty: e445dd26-1610-4d75-8b1e-176572a338b4 Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla: Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Dana ŠIŠKOVÁ) Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Datum vyhotovení ověřovací doložky: 17.04.2019 09:21:00