Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8799103: D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0

Příloha 01PU002641 Smlouva registr.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
číslo smlouvy: 01PU-002641
Tato Smlouva o dílo byla sepsána mezi
Ředitelství silnic a dálnic ČR 
se sídlem: 			Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 
IČO, DIČ: 			65993390, CZ65993390
bankovní spojení: 		
zastoupeno: 			
kontaktní osoba ve věcech smluvních:	
kontaktní osoba ve věcech technických:			
(dále jen „objednatel“) 
a
název: 			ALGON, a.s.
se sídlem: 			Ringhofferova 1/115, 15521 Praha 5
		kontaktní adresa: Joštova 1, 350 02 Cheb
IČO, DIČ: 			2842040, CZ28420403
bankovní spojení:		
zastoupen:			
kontaktní osoba ve věcech smluvních:	
kontaktní osoba ve věcech technických: 		
 (dále jen „dodavatel“ nebo „zhotovitel““)
(dále společně jen „smluvní strany“, jednotlivě jako „smluvní strana“)

Protože si objednatel přeje, aby stavba D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0, ISPROFOND 500 156 0002 byla realizována dodavatelem/zhotovitelem a přijal dodavatelovu/zhotovitelovu nabídku na provedení a dokončení této stavby a na odstranění všech vad na ní za cenu ve výši 9.029.990,86 Kč bez DPH, kalkulovanou takto:
	Název stavby
	Přijatá smluvní částka bez DPH v Kč
	DPH v Kč
	Přijatá smluvní částka včetně DPH v Kč

	 
	 (a)
	(b) = DPH z částky (a)
	(c) = (a) + (b) 

	D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0
	9 029 990,86
	1 896 298,07
	10 926 288,93


kterážto cena byla spočtena na základě závazných jednotkových cen dle oceněného soupisu prací (výkazu výměr), dohodli se objednatel a dodavatel/zhotovitel takto:

V této Smlouvě o dílo budou mít slova a výrazy stejný význam, jaký je jim připisován zadávacími podmínkami veřejné zakázky na stavební práce s názvem D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0, číslo veřejné zakázky 01PU-002641. 
Potvrzujeme, že následující dokumenty tvoří součást obsahu Smlouvy:
a) Smlouva o dílo
b) Dopis o přijetí nabídky (Oznámení o výběru dodavatele)[footnoteRef:2] [2:  Z povahy tohoto dokumentu bude předloženo až vybraným účastníkem před podpisem Smlouvy.] 

c) Příloha a Oceněný soupis prací - výkaz výměr 
d) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu – Obecné podmínky[footnoteRef:3] [3:  Tuto přílohu Smlouvy o dílo předkládá účastník na datovém nosiči.] 

e) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu – Zvláštní podmínky[footnoteRef:4] [4:  Tuto přílohu Smlouvy o dílo předkládá účastník na datovém nosiči.] 

f) Technická specifikace[footnoteRef:5] [5:  Tuto přílohu Smlouvy o dílo předkládá účastník na datovém nosiči.] 

g) Výkresy[footnoteRef:6] a [6:  Tuto přílohu Smlouvy o dílo předkládá účastník na datovém nosiči.
] 

h) Formuláře a ostatní dokumenty, které zahrnují:
· Závazek odkoupení vytěženého materiálu (formulář 2.3.1.) – NETÝKÁ SE, nebyl požadován v ZD
· Seznam poddodavatelů a jiných osob (formulář 2.3.2.)
Vzhledem k platbám, které má objednatel uhradit dodavateli/zhotoviteli, tak jak je zde uvedeno, se dodavatel/zhotovitel tímto zavazuje objednateli, že provede a dokončí stavbu a odstraní na ní všechny vady, v souladu s ustanoveními Smlouvy. 
Objednatel se tímto zavazuje zaplatit dodavateli/zhotoviteli, vzhledem k provedení a dokončení stavby a odstranění vad na ní, cenu díla v době a způsobem předepsaným ve Smlouvě.
Dodavatel/zhotovitel tímto poskytuje tímto souhlas s jejím uveřejněním v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“), přičemž bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru smluv zajistí objednatel. Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového obsahu Smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy.
Dodavatel/zhotovitel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna v registru smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti uveřejnění stanovenou v zákoně o registru smluv. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny informace stanovené v ust. § 3 odst. 1 zákona o registru smluv námi označené před podpisem Smlouvy.
Případné spory mezi stranami projedná a rozhodne příslušný obecný soud České republiky v souladu s obecně závaznými předpisy České republiky. 
Tato Smlouva o dílo je vyhotovena ve čtyřech  stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a dva obdrží dodavatel/zhotovitel.
Smlouva nabývá účinnosti uveřejněním v registru smluv.
Na důkaz toho strany uzavírají tuto Smlouvu o dílo, která vstupuje v platnost podpisem obou stran.

Datum: 12.09.2018___________________		Datum: 3.9.2018
PODEPSÁN ________________________		PODEPSÁN _____________________
Jméno:			Jméno:
Funkce:		Funkce:
za objednatele	 			za dodavatele/zhotovitele 
Ředitelství silnic a dálnic ČR			ALGON, a.s.



	Č.j.: 01PU-002641
	Vyřizuje: Vazačová, Kristina Ing.


OZNÁMENÍ O VÝBĚRU DODAVATELE
Ředitelství silnic a dálnic ČR, se sídlem Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4, jakožto zadavatel (dále jen „Zadavatel“) v zadávacím řízení na veřejnou zakázku s názvem D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0, ev. č. ve Věstníku veřejných zakázek Z2018-020779 (dále jen „Zakázka“), Vám v souladu s § 123 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“), oznamuje, že rozhodl o výběru účastníka zadávacího řízení k uzavření smlouvy (dále jen „vybraný dodavatel“): 
ALGON, a.s.
se sídlem: Praha 5, Ringhofferova 1/115, PSČ 15521
IČO: 28420403
O d ů v o d n ě n í:
Nabídka výše uvedeného účastníka zadávacího řízení byla zadavatelem vybrána bez provedení hodnocení, neboť je v zadávacím řízení jediný účastník, přičemž účastník splnil podmínky účasti stanovené zadavatelem a ZZVZ. 
Vybraný dodavatel předložil veškeré doklady požadované zadavatelem v souladu s § 122 ZZVZ.
PODEPSÁNO PROSTŘEDNICTVÍM UZNÁVANÉHO ELEKTRONICKÉHO PODPISU DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB., O SLUŽBÁCH VYTVÁŘEJÍCÍCH DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ


Příloha
Následující tabulka odkazuje na Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu – Obecné podmínky ve znění Smluvních podmínek pro stavby menšího rozsahu – Zvláštní podmínky (dále jen „Smluvní podmínky“).
Název stavby: D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0
	Název Pod-článku Smluvních podmínek
	Číslo Pod-článku Smluvních podmínek
	Příslušné údaje

	Název a adresa Objednatele
	1.1.4
	Ředitelství silnic a dálnic ČR
SSÚD 20
Dálniční 855/1
683 23 Ivanovice na Hané

	Název a adresa Zhotovitele
	1.1.5
	ALGON, a.s.
Ringhofferova 1/115, 15521 Praha 5
Kontaktní adresa: Joštova 1, 350 02 Cheb

	Doba pro dokončení
	1.1.9
	5 měsíců

	Doba pro uvedení do provozu 
	1.1.22
	5 měsíců

	Sekce
	1.1.26
	nepoužije se

	Hierarchie smluvních dokumentů 
	1.3
	(a) Smlouva o dílo
(b) Příloha
(c) Zvláštní podmínky	
(d) Obecné podmínky	
(e) Technická specifikace
(f) Výkresy                                               
(g) Nabídková projektová dokumentace Zhotovitele	
(h) Výkaz výměr       	

	Právo 
	1.4
	právo České republiky

	Komunikace
	1.5
	Čeština

	Poskytnutí staveniště
	2.1
	od Data zahájení prací oznámeného dle Pod-článku 1.1.7

	Pověřená osoba
	3.1
	

	Zástupce objednatele
	3.2	
	nepoužije se

	Jmenovaní podzhotovitelé
	4.3
	nepoužije se

	Zajištění splnění smlouvy
	4.4
	10 % Přijaté smluvní částky bez DPH

	Záruka za odstranění vad
	4.6
	3 % Přijaté smluvní částky bez DPH

	Projektová dokumentace Zhotovitele
	5.1
	RDS a Dokumentace skutečného provedení stavby na celou zakázku (01)

	Harmonogram
	7.2
	Do 7 dnů po datu zahájení prací

	Postupné závazné milníky
	7.5
	nepoužije se

	Odstranění vad
	9.1
	Minimální záruční doba požadovaná Objednatelem činí 60 měsíců pro všechny objekty řady 100, 200 a 300 s výjimkou:
(i) objektů cizích správců v rozsahu dle PDPS, u nichž je délka Záruční doby Objednatelem dle Přílohy stanovena fixně v délce 60 měsíců,
(b)
Záruční doba materiálů / zařízení / technologických zařízení / prací, pro něž je v Technické specifikaci uvedena Záruční doba přesahující 60 měsíců, odpovídá délce záruční doby uvedené v Technické specifikaci u příslušného materiálu / zařízení / technologického zařízení / práce.

	Oprávnění k Variaci
	10.1
	Postup při Variacích je součástí této Přílohy

	Průběžné platby
	11.3
	a) je v prodlení s udržováním v platnosti bankovní záruky podle Pod-článku 4.4 (Zajištění splnění smlouvy)
10 % průběžné platby

	
	11.3
	b) přes pokyn Objednatele ke zjednání nápravy neplní povinnosti podle Pod-článku 4.8 (Bezpečnost a ochrana zdraví při práci)
10 % průběžné platby

	
	11.3
	c) nepředloží na základě pokynu Objednatele ve stanoveném termínu aktualizovaný Harmonogram podle Pod-článku 7.2 (Harmonogram)
10 % průběžné platby

	
	11.3
	d) nepředloží nebo neudržuje v platnosti pojistné smlouvy podle Článku 14 (Pojištění)
10 % průběžné platby

	Měna 
	11.7
	koruna česká

	Povinnost Zhotovitele zaplatit smluvní pokutu
	12.5 a)
	Zhotovitel nedodrží lhůty (a další časová určení) stanovené jemu v rozhodnutí příslušného veřejnoprávního orgánu podle pod-odstavce 4.1.8 Pod-článku 4.1 (Obecné povinnosti)
30.000 Kč za každý případ porušení

	



	12.5 b)
	Zhotovitel poruší povinnost podle Pod-článku 4.3 (Subdodávky)
20.000 Kč za každý jednotlivý případ porušení

	
	12.5 c)
	Zhotovitel nedodrží Dobu pro dokončení podle Článku 7 (Doba pro dokončení)
4.000 Kč za každý započatý den prodlení Zhotovitele s dokončením Díla v Době pro dokončení

	
	12.5 d)
	nepoužije se

	
	12.5 e)
	nepoužije se

	
	12.5 f)
	Zhotovitel neodstraní vadu nebo poškození do data oznámeného Objednatelem podle Pod-článku 9.1
800 Kč za každý započatý den prodlení

	Maximální celková výše smluvních pokut
	12.5
	30 % Přijaté smluvní částky bez DPH

	Výše pojistného plnění 
	14.2
	1 % z Přijaté smluvní částky bez DPH

	Rozsah stavebně montážního pojištění
	14.2.
	- pojištění majetkových škod „proti všem rizikům“ (all risks)

	Způsob rozhodování sporů
	15
	Použije se varianta B: Rozhodování před obecným soudem 



Datum: 23.7.2018
		
____________________________
ALGON, a.s.


Příloha
- POSTUP PŘI Variacích -

(1) Tento dokument, jako součást Přílohy, závazně doplňuje obecný postup Stran při Variacích, tj. změnách Díla nařízených nebo schválených jako Variace podle Článku 10 Smluvních podmínek; v návaznosti na obecnou právní úpravu definovanou zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a v návaznosti na vnitro-organizační předpisy Objednatele. 
(2) Pro účely administrace se Variací rozumí Změna, tj. jakákoli změna Díla sjednaného na základě původního zadávacího řízení veřejné zakázky. Variací není měření skutečně provedeného množství plnění nebo Smluvní kompenzační nárok (Claim). 
(3) V případě, že Variace zahrnuje změnu množství nebo kvality plnění, budou parametry změny závazku definovány ve Změnovém listu, potvrzeném (podepsaném) Stranami.
(4) Pokud vznese Objednatel na Zhotovitele požadavek na předložení návrhu variace s uvedením přiměřené lhůty, ve které má být návrh předložen, předloží Zhotovitel návrh variace Objednateli ve formě Změnového listu včetně příloh (vzory jsou součástí Smlouvy) a dalších dokladů nezbytných pro řádné zdůvodnění, popis, dokladování a ocenění Variace.  
(5) Předložený návrh Objednatel se Zhotovitelem projedná a výsledky jednání zaznamená do Zápisu o projednání ocenění soupisu prací a ceny stavebního objektu/provozního souboru, kterého se Variace týká. 
(6) Objednatel vydá Zhotoviteli pokyn k provedení Variace v rozsahu dle Změnového listu neprodleně po potvrzení (podpisu) Změnového listu. Objednatel nemůže Zhotoviteli pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem) Změnového listu vydat s výjimkou uvedenou v bodě (7). 
(7) Objednatel může vydat pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem) Změnového listu v případě, kdy by byl zásadně narušen postup prací a v důsledku toho by hrozilo přerušení prací, anebo vznik škody. Zásadním narušením postupu prací dle předchozí věty není prodlení Zhotovitele s předložením návrhu variace dle Pod-článku 10.5 Smluvních podmínek. 
(8) Jiné výjimky nad rámec předchozích ustanovení může z důvodů hodných zvláštního zřetele schválit oprávněná osoba objednatele.
(9) Do doby potvrzení (podpisu) Změnového listu nemohou být práce obsažené v tomto Změnovém listu zahrnuty do Vyúčtování (fakturace). Pokud Vyúčtování (fakturace) bude takové práce obsahovat, nebude Objednatel k Vyúčtování (fakturaci) přihlížet a Vyúčtování (fakturu) vrátí Zhotoviteli k přepracování. 







	Změnový list (součást Přílohy) 

	 
	Název a evidenční číslo Stavby:
	
	
	
	
	
	Číslo SO/PS / číslo Změny SO/PS:

	 
	Číslo ZBV: ?.0, 2, 3, 4 a 5

	 
	Název stavebního objektu/provozního souboru (SO/PS):
	
	
	
	 
	

	 
	Strany smlouvy o dílo na realizaci výše uvedené Stavby uzavřené dne [doplňte!!!] (dále jen Smlouva): 
	 

	 
	Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR se sídlem Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4
	 

	 
	Zhotovitel:  [doplňte]
	 

	 
	 
	Přílohy Změnového listu:
	
	 
	
	 
	Paré č.
	
	Příjemce
	
	 
	 

	 
	 
	Rozpis ocenění změn položek
	
	 
	
	 
	1
	
	Správce stavby (v elektronické verzi Intranet ŘSD ČR)
	 

	 
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	 
	
	 
	2
	
	Zhotovitel
	 

	 
	 
	
	
	 
	
	 
	3
	
	Projektant
	 

	 
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	 
	
	 
	4
	
	Supervize
	 

	 
	 
	
	
	 
	
	 
	 [doplňte dle potřeby]
	 
	 

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	 
	Iniciátor změny: [doplňte - buď Zhotovitel nebo Objednatel]
	 

	 
	Popis Změny:
	 

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	 
	
	
	
	
	
	
	
	Údaje v Kč bez DPH:
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	 

	 
	
	
	
	
	
	
	
	Cena navrhovaných Změn záporných 
	Cena navrhovaných Změn kladných
	Cena navrhovaných Změn záporných a Změn kladných celkem
	 

	 
	
	
	
	
	
	
	
	 
	 
	0,00
	 

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	 
	Podpis vyjadřuje souhlas se Změnou:
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	 
	Projektant (autorský dozor)
	jméno
	 
	datum
	 
	podpis
	 
	 

	 
	Funkce zaměstnance ŘSD ČR určeného v rámci organizační struktury Věcně příslušného útvaru k vyjádření k ZBV  [doplňte dle potřeby]
	jméno
	 
	datum
	 
	 
	podpis
	 
	 

	 
	Supervize
	jméno
	 
	datum
	 
	podpis
	 
	 

	 
	Správce stavby
	jméno
	 
	datum
	 
	 
	podpis
	 
	 

	Objednatel a Zhotovitel se dohodli, že u výše uvedeného SO/PS, který je součástí výše uvedené Stavby, budou provedeny v souladu s § 222 ZZVZ Změny, jež jsou podrobně popsány, zdůvodněny, dokladovány a oceněny v dokumentaci Změny, jejíž součástí je i tento Změnový list. V ostatním zůstávají práva a povinnosti Objednatele a Zhotovitele sjednané ve Smlouvě nedotčeny. Na důkaz toho připojují příslušné osoby oprávněné jednat jménem nebo v zastoupení Objednatele a Zhotovitele své podpisy.

	

	 
	Objednatel (Oprávněná osoba Objednatele 
dle § 24 Směrnice č. 18/2017)
	jméno
	 
	datum
	 
	podpis
	 
	 

	 
	Zhotovitel
	jméno
	 
	datum
	 
	podpis
	 
	 

	 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	Číslo paré:
	
	 


 
SOUPIS PRACÍ – VÝKAZ VÝMĚR


Přílohy smlouvy d)-g) v elektronické podobě




FORMULÁŘ 2.3.2.
SEZNAM PODDODAVATELŮ A JINÝCH OSOB
Společnost ALGON, a.s
se sídlem: Ringhofferova 1/115, 15521 Praha 5
IČO: 45274924
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze, oddíl B, vložka 14403, 

jakožto dodavatel veřejné zakázky na stavební práce D1 Oplocení dálnice v km 253,0 - 258,0, ev. č. dle Věstníku veřejných zakázek VZ0049696 (dále jen „dodavatel“),
I) 
v souladu s požadavky § 105 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, níže předkládá seznam poddodavatelů, pokud jsou dodavateli známi včetně uvedení, kterou část bude každý z poddodavatelů plnit:
	Obchodní firma nebo název nebo jméno a příjmení poddodavatele
	IČO (pokud bylo přiděleno) a sídlo poddodavatele
	Část veřejné zakázky, kterou bude poddodavatel plnit

	GS-geodetické služby s.r.o.
	468 82 821  
	Zeměměřičské práce




II) 
 v souladu s požadavky § 83 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, níže předkládá seznam jiných osob, jejichž prostřednictvím prokazuje kvalifikaci a u nichž doložil písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.
Osoby, jejichž prostřednictvím dodavatel prokazoval kvalifikaci ve veřejné zakázce, je dodavatel povinen využívat při plnění dle Smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem, a to po celou dobu jejího trvání a lze je vyměnit pouze s předchozím písemným souhlasem zadavatele, který může být dán výlučně za předpokladu, že tyto osoby budou nahrazeny osobami splňujícími kvalifikaci požadovanou ve veřejné zakázce. Zadavatel bezdůvodně neodmítne udělení souhlasu. Dodavatel je povinen poskytnout součinnost k tomu, aby byl zadavatel schopen identifikovat osoby poskytující plnění na jeho straně.






	Obchodní firma nebo název nebo jméno a příjmení jiné osoby
	IČO (pokud bylo přiděleno) a sídlo jiné osoby
	Část kvalifikace, kterou prokazuje dodavatel prostřednictvím jiné osoby

	GS-geodetické služby s.r.o.
	468 82 821  
	Doklad o oprávnění k podnikání v oboru Výkon zeměměřičských činností, zajištění odborné způsobilosti v oboru zeměměřičské činnosti



V Praze dne 23.7.2018

____________________________
ALGON, a.s