Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8807943: Kupní smlouva - dodávka propagačních předmětů - 05-2019

Příloha Kupní smlouva Propagace -05-2019.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva

„Dodávka propagačních předmětů –05-2019“
uzavírají dle ust. § ustanoveními § 2079 a nás. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku Sb., občanský zákoník (dále jen zákon), tuto smlouvu pro potřeby projektu:

Projekt CIVIS: zaostřeno na občanské a sociální kompetence;

reg. č.: CZ.02.3.68/0.0/16_011/0000672
SMLUVNÍ STRANY

Kupující:

Univerzita Hradec Králové, Přírodovědecká fakulta
se sídlem:

Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové

zastoupen:

doc. RNDr. Janem Křížem, děkanem fakulty
IČ:


62690094
DIČ:


CZ62690094
bankovní spojení:


kontaktní osoby: viz příloha č. 1  
dále jen: „kupující“

a

Prodávající:
iMi Partner, a.s.

 

se sídlem:
Dusíkova 3, 638 00 Brno


zastoupený:
XXXXX


IČ:
25308033
DIČ:
CZ25308033
zapsaný v:
obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 2037

bankovní spojení:
115-4605340217 / 0100


plátce DPH: 
ano
kontaktní osoba:
XXXXX
dále jen: „prodávající“

uzavírají na základě realizace veřejné zakázky malého rozsahu Dodávky na propagaci, z níž zhotovitel vzešel jako vítěz, tuto Smlouvu:
Článek I

PŘEDMĚT SMLOUVY

1.1. Prodávající se touto smlouvou zavazuje dodat kupujícímu dle níže uvedeného popisu předmět této smlouvy (dále jen „zboží“), které odpovídá nejméně specifikaci uvedené v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. Kupující se zavazuje dodané zboží, odpovídající popisu předmětu smlouvy převzít a zaplatit kupní cenu. 

1.2. Termín dodání zboží je stanoven nejpozději do 20 dnů ode dne schválení grafického náhledu zboží. Místo plnění: pracoviště kupujícího v Hradci Králové – viz sloupec „místo dodání/kontaktní osoba“ v Příloze č. 1 této smlouvy, není-li písemně sjednáno jinak. 

V případě prodlení prodávajícího s termínem dodání zboží stanoveným zde se prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč za každý i započatý den prodlení se stanoveným termínem řádného dodání zboží.
1.3. Dodávka zboží proběhne na základě písemné objednávky/objednávek pro jednotlivé položky (stačí mailová forma od kontaktní osoby za kupujícího), která se považuje za doručenou následující pracovní den; do 3 pracovních dnů od tohoto doručení /fikce doručení dodá dodavatel grafický náhled zboží již s požadovanými logy resp. aplikacemi jednotného vizuálního stylu univerzity (vizualizace předmětů vč. log/potisků apod.); tyto musí kontaktní osoba kupujícího stvrdit či dát oprávněné připomínky tak, aby vše odpovídalo specifikovaným požadavkům (v  dokumentaci k veřejné zakázce malého rozsahu, z níž vzešel prodávající jako vítěz) a grafickému manuálu jednotného vizuálního stylu UHK či jiným publikačním povinnostem vyplývající z požadavků zadavatele. Teprve po schválení této vizualizace je prodávající oprávněn dodat objednané zboží. V případě nedodržení zde uvedených lhůt prodávajícím může kupující uplatnit smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý den prodlení. Uplatněním nároku na smluvní pokutu vzniká povinnost tuto pokutu uhradit nejpozději do 30 dnů od dne obdržení příslušného vyúčtování.
1.4. Stanoví-li tak zadavatel (viz Příloha č. 1 Výzvy), je povinností uchazeče při grafické práci dodržovat veškerá ustanovení Grafického minimanuálu logotypu a jednotného vizuálního stylu Univerzity Hradec Králové, které jsou dostupné na https://www.uhk.cz/cs-CZ/Download?DocumentID=11703. 
Článek II

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

2.1
Po řádném a bezvadném plnění, které prodávající v souladu s touto smlouvou předá, se kupující zavazuje zaplatit prodávajícímu kupní cenu za zboží specifikované výše v odst. 1.1 ve výši:

    
Celková cena za celý předmět smlouvy činí:
	81 609,- Kč bez DPH


	


Položkový rozpočet celkové kupní ceny je součástí přílohy č. 1 Smlouvy.
Pokud prodávající písemně (e-mail) dohodne s kupujícím, že bude dodávku zboží realizovat postupně, lze vystavit daňové doklady po předání i jednotlivých bezvadných dodávek zboží (dle skutečné dodávky a v souladu s položkovým rozpočtem); v případě, že nedodá zbývající zboží včas, postupuje se dle čl. III, bod 3.7.
2.2
Sazba a výše DPH bude prodávajícím vypočtena v souladu se zákonnými předpisy ČR (zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zejm. jeho přílohy).

2.3
Kupní cenu zaplatí kupující prodávajícímu bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v článku 1 této smlouvy na základě daňových dokladů vystavených prodávajícím ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, který je den převzetí zboží, resp. den podepsáni dodacího listu. Bylo-li zboží převzato i přes vady v jakosti či množství ve smyslu čl. III, či bylo-li prodávajícímu oznámena jejich existence (čl. III, bod 3.3) vzniká nárok na zaplacení smluvní ceny/její části za dodatečně opravenou dodávku až jejich převzetím kupujícím s tím, že prodávající může do takové kupní ceny započítat event. sankce podle čl. III.

2.4 Splatnost daňového dokladu je 30 dnů ode dne jeho doručení kupujícímu, a sice na adresu prijem.faktur@uhk.cz , a to na základě faktury vystavené do 14 dnů po protokolárním předání a převzetí zboží (viz výše). Faktury budou předem elektronicky zaslány objednateli, resp. kontaktní osobě pro kontrolu všech jejich náležitostí. 
2.4
Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona. Na daňovém dokladu budou rozepsány jednotlivé položky plnění včetně uvedení jednotkové ceny a taktéž i název projektu – je-li uveden v příloze č. 1 této smlouvy.

2.5 V případě, že daňový doklad náležitosti podle článku 2.3 této smlouvy nebude obsahovat, bude kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nově vyhotoveného daňového dokladu. 
2.6
Úhradu provede kupující bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v hlavičce této smlouvy na základě daňového dokladu. Splatnost daňového dokladu je 30 dnů ode dne jeho doručení objednateli.
Článek III
PŘEDÁNÍ VĚCI, PŘECHOD VLASTNICTVÍ, SANKCE
 3.1 
Prodávající je povinen písemně informovat příslušnou kontaktní osobu kupujícího pro dohodu o přesném termínu dodávky věci min. 2 pracovní dny předem; nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak, platí, že dodávka proběhne v době mezi 10:00 a 15:00 hodin.

3.2
Převzetí zboží /jeho části bude stvrzeno kupujícím na dodacím listě – tím dochází k přechodu vlastnického práva ke zboží, jakož i k nebezpečí vzniku škody.

3.3
Kupující po převzetí (nikoliv při převzetí, není-li na dodacím listě dohodnuto jinak) zboží /jeho části provede kontrolu zjevných vad zboží. Zjistí-li kupující, že zboží vykazuje vady, příp. že kupující neodevzdal požadované množství, oznámí to nejpozději do 4 pracovních dnů ode dne převzetí zboží prodávajícímu. Kupující pak postupuje buď podle bodu 3.4 či dle bodu 3.5 tohoto článku.

3.4
Závazek dodat zboží tedy považuje v případě situace 3.3 kupující za nesplněný a 


- kupující oznámí písemně (e-mail stačí), že závazek dodat zboží nebyl splněn a na zboží se hledí, jako by nebylo odevzdáno a prodávající je povinen uhradit jednorázovou sankční smluvní pokutu ve výši:


 5.000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 20 000,- Kč, nebo

 7 000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 50 000,- Kč či

 10 000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 80 000,- Kč či

 15 000,- Kč v případě celkového objemu (nesplněné) dodávky ve výši do 120 000,- Kč.

- odevzdá-li zboží prodávající po částech, pak se výše uvedené postupy v tomto bodě uplatní jen k té části zboží, kterou prodávající předal s vadami, resp. z níž prodávající neodevzdal byť i jen jedinou věc; i tak je v prodlení oproti lhůtě pro dodání.
3.5
Závazek dodat zboží považuje kupující za splněný s vadami bez následku prodlení


- kupující oznámí prodávajícímu (viz 3.3.), že splnil závazek dodat zboží, ovšem s vadami; smluvní strany mají za to, že prodávající je v prodlení dle 3.7 ve vztahu k takové dodávce


- prodávající vystaví opravený dodací list pouze v rozsahu bezvadné dodávky; chybějící zboží a zboží s odstraněnými vadami, budou kupujícímu odevzdány s novým dodacím listem nejpozději do 10 dnů od oznámení podle 3.3.;  není-li bezvadné zboží dodáno v této dodatečně lhůtě, pak se postupuje dle sankčních smluvních pokut dle čl. 3.4
3.6
Neoznámené vady podle tohoto odstavce nevylučují uplatnění práv z vadného plnění z důvodu těchto vad v záruční době. 
3.7
Bude-li zboží předáno s vadami (zejm. v rozporu s požadavky) či později podle bodu 3.5, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 % z výše ceny nedodaného/dodaného s vadami zboží za každý i započatý kalendářní den. Tímto není dotčeno právo na náhradu škody. Smluvní pokuty se stávají splatnými dnem následujícím po dni, kdy na ně vznikl nárok.
3.8 Veškeré náklady spojené s odevzdáním zboží, zejména dopravu a balení, nese prodávající a náklady spojené s převzetím zboží nese kupující.

Článek IV

ODPOVĚDNOST ZA VADY

4.1
Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu na předmět této smlouvy záruku ve výši nejméně 24 měsíců, a to počínaje dnem předání a převzetí zboží kupujícím, a to bez vad a nedodělků. 

4.2 
Jestliže dodatečně vyjde najevo vada nebo vady, na které prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na bezplatnou opravu či náhradu zboží provedenou nejpozději do 10 dnů ode dne oznámení vady nebo na přiměřenou slevu z dohodnuté ceny odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí zboží neupotřebitelnou, má též právo odstoupit od této Smlouvy či požadovat náhradu tohoto zboží ve formě bezvadného zboží.  Zboží k opravě přebírá prodávající na kontaktní adrese kupujícího, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě nedodržení zde uvedené lhůty je kupující oprávněn účtovat smluvní pokutu dle této smlouvy, bodu 3.7.
4.3
Právo odstoupit od této smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že zboží má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým.

4.4
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

4.5
Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.

4.6
Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody.

Článek V

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

5.1
Prodávající se zavazuje umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). 
5.2 
Prodávající potvrzuje, že se na zpracování jeho nabídky nepodílel zaměstnanec zadavatele či člen statutárního orgánu zadavatele, statutární orgán zadavatele, člen řídicího orgánu zadavatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětné zakázky, resp. s uchazečem ve sdružení, který je zaměstnancem zadavatele či členem realizačního týmu či osobou, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětné zakázky, nebo jehož subdodavatelem je zaměstnanec zadavatele, člen realizačního týmu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání veřejné zakázky.
5.3
Pokud tato smlouva nestanoví jinak, smluvní strany se dohodly, že se práva a povinnosti smluvních stran řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., ve znění novel.
5.4 
Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž prodávající obdrží 1 pare podepsané smlouvy; smlouva může být měněna pouze písemnými, oběma smluvními stranami podepsanými a vzestupně číslovanými dodatky.
5.5 Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, určitou a srozumitelnou vůli prostou omylu, smluvní strany smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují vlastnoručními podpisy.
5.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněných zástupců obou smluvních stran. Nejde-li o smlouvu s povinným uveřejněním dle zák. č. 340/2015 Sb., pak účinnosti nabývá taktéž dnem podpisu. Jde-li o smlouvu s povinným uveřejněním v registru smluv (zejm. jde-li o plnění nad 50tisíc Kč bez DPH), nabývá účinnosti až dnem zápisu do Registru smluv, který bude obsahovat údaje v souladu se zákonem o registru smluv.

5.7 Zveřejnění smlouvy provede smluvní strana kupující v souladu se zákonem o registru; až bude registrace provedena, kupující předá 1 paré smlouvy prodávajícímu. 

Příloha smlouvy:

Příloha č. 1 – Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky, vč. položkových cen
V Hradci Králové dne 17. 04. 2019
V Brně dne 09. 04. 2019
…………………………………
…….………………………………
kupující
prodávající 
PAGE  
1