Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8835063: 2. LF UK - Smlouva o dílo

Příloha 2. LF UK - Smlouva o dílo.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

uzavřená dle $ 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění

I.
Smluvní strany

2. lékařská fakulta Univerzity Karlovy

se sídlem: V Úvalu 84, 150 06 Praha 5

zastoupené: prof. MUDr. Vladimír Komárek, CSc., děkan fakulty
IČ: 00216208

DIČ: CZ00216208

bankovní spojení: Komerční banka a.s.,

číslo účtu:

ID DS: piyj9b4

(dále jen „objednatef“)

a

BSS Praha s.r.o.

se sídlem: V Holešovičkách 1451/20, 180 00 Praha 8 Libeň

zastoupena: Petr Silovský, jednatel

IČ: 28207611

DIČ: CZ28207611

zapsána: v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 132765
bankovní spojení: Komerční banka a.s.

číslo účtu:

ID DS: tpnnrů

(dále jen „zhotovitel“)

IL.
Preambule

Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva“), kterou se zhotovitel
zavazuje k provedení díla v rozsahu vymezeném předmětem Smlouvy a objednatel se
zavazuje k jeho převzetí a zaplacení sjednané ceny za jeho provedení podle podmínek
obsažených dále ve Smlouvě.

HI.
Předmět smlouvy

1.. Předmětem Smlouvy je závazek zhotovitele dodat, provést montáž, odzkoušet a
protokolárně předat objednateli dokončené dílo v rámci zakázky „Vyvolávací
systém“ (dale jen “Dílo").

2. Dílo bude provedeno v souladu s platnými technickými normami vztahujícími se k

1

jeho provedení a všemi podmínkami určenými touto Smlouvou a platnými předpisy.
Dílo sestává zejména z dodávky a montáže vyvolávacího systému pro pracoviště
objednatele Děkanát — studijní oddělení na adrese V Úvalu 84, 150 06, Praha 5 -
Motol, dle cenové a technické specifikace, která je nedílnou součástí této Smlouvy
jako příloha č. 1. Součástí plnění dle této Smlouvy je provedení zkoušek, zaškolení
zaměstnanců objednatele a předávací, akceptační protokol.

Zhotovitel prohlašuje, že se seznámil s rozsahem a plněním Díla a že jsou mu známy
veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci Díla.

Objednatel je povinen vyvíjet veškerou možnou součinnost specifikovanou v čl. VII
Smlouvy tak, aby dodavatel provedl Dílo řádně a včas.

IV.
Termín a místo plnění

Termín plnění: Termín plnění Díla je stanoven nejpozději do 10. 2. 2019

Místo plnění: Děkanát — studijní oddělení objednatele na adrese V Úvalu 84, 150 06 Praha
5 - Motol

v.
Cena Díla

Smluvní strany se dohodly na ceně za dílo ve výši: 299.999,- Kč (slovy: dvě stě
devadesát devět tisíc devět set devadesát devět korun českých) bez DPH . DPH činí
částku 62.999,79,- Kč (slovy: šedesát dva tisíce devět set devadesát devět korun a
sedmdesát devět halířů). Celková cena s DPH činí částku 362.998,79,- Kč (slovy: tři
sta šedesát dva tisíce devět set devadesát osm korun a sedmdesát devět halířů).
Specifikace celkové smluvní ceny je uvedena v příloze č. 1 této Smlouvy.

Cena Díla je konečná, kryje veškeré náklady zhotovitele související s provedením díla.

Objednatel nepřipouští překročení ceny Díla dohodnuté v odst. 1 tohoto článku.
Dohodnutá cena je nejvýše přípustná a platná po celou dobu realizace Díla.

VL
Platební podmínky

Zhotoviteli vzniká právo na zaplacení ceny Díla předáním díla bez vad a nedodělků

objednateli, který převzetí Díla potvrdí v předávacím protokolu. K převzetí Díla bude

objednatel vyzván nejméně 2 pracovní dny předem.

Objednatel není povinen poskytnout zhotoviteli zálohu.

Faktura jako účetní a daňový doklad bude vystavena zhotovitelem do 3 kalendářních

dní po dodání a převzetí celého plnění Díla ve smyslu odst.1 tohoto článku.

Faktura jako účetní a daňový doklad bude výstavena ve dvou vyhotoveních a bude

obsahovat veškeré identifikační údaje a náležitosti dle platných předpisů a údaje pro

daňové účely dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné nebo neúplné údaje nebo náležitosti,

je objednatel oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli do data její splatnosti. Zhotovitel dle

charakteru nedostatku fakturu opraví nebo vystaví novou. Opravená nebo

přepracovaná faktura bude opatřena novou lhůtou splatnosti.

Doba splatnosti faktury se stanoví na 30 kalendářních dní ode dne doručení

objednateli. Dnem úhrady se rozumí den odepsání fakturované částky z bankovního
2

a

účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.

VIL
Povinnosti zhotovitele

Zhotovitel je povinen provést Dílo podle této Smlouvy, tj. veškeré práce a dodávky
kompletně, v patřičné kvalitě odpovídající platným technickým normám ČR při
respektování podmínek platných norem a právních předpisů. Zhotovitel odpovídá za
odborné a kvalifikované provedení všech prací.

Zhotovitel se zavazuje použít při realizaci Díla materiály, výrobky a zařízení v
souladu s podmínkanu zadání výběrového řízení odsouhlasené objednatelem. Tento
závazek se vztahuje i na materiály, výrobky a zařízení.

Pokud závazné předpisy či závazné části technických norem platných v ČR stanoví
provedení zkoušek, osvědčující smluvní vlastnosti díla, nebo jeho částí, musí
provedení těchto zkoušek předcházet dokončení díla, resp. jeho částí.

Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění Díla. Při zjištění, že zhotovitel provádí
Dílo v rozporu s obsahem této Šralouvy, je objednatel oprávněn požadovat na
zhotoviteli nápravu věci.

Zhotovitel se zavazuje bezplatně odstranit všechny vady a nedodělky, které budou
zjištěny při předání Díla, a to v termínu určeném objednatelem, a dále zajistit
zaškolení zaměstnanců, které určí objednatel.

Zhotovitel je povinen při realizaci Díla dodržovat pracovní dobu objednatele, resp.
příslušného pracoviště v pracovní dny, v případě nutnosti výkonu prací nad rámec
pracovní doby objednatele, resp. příslušného pracoviště dle dohody s objednatelem.
Zhotovitel se zavazuje, Že veškeré práce při realizaci Díla budou prováděny tak, aby
nenarušovaly plynulý provoz výše uvedeného pracovitě a zavazuje se k poskytování
součinnosti při úpravě prostor příslušného pracoviště, kde má být Dílo realizováno.

VIII.
Povinnosti objednatele

Objednatel umožní zhotovitel přístup do prostor objektu, ve kterém má být Dílo
provedeno.

Objednatel předá zhotoviteli prostory k provedení Díla formou předávacího protokolu
a pořídí fotodokumentaci předávaných prostor včetně vybavení, která bude přílohou
tohoto předávacího protokolu.

Objednatel poskytne zhotoviteli přístup do své počítačové sítě za účelem nastavení
potřebného softwaru vyvolávacího systému.

Objednatel vyhradí pro instalaci Díla virtuální server ve svém síťovém prostředí
a umožní do něj Zhotoviteli vzdálený přístup pomocí VPN.

Objednatel vyhradí sadu pevných IP adres a vnitřní síť LAN pro provoz Dila.
Objednatel zajistí nastavení své vnitřní sítě LAN tak, aby Zhotovitel měl
zajištěný trvalý vzdálený přístup pro dohled a sptávu Díla pomocí aplikace
Team Viewer nebo pomocí přístupu VPN.

IX.
Vlastnictví Díla a odpovědnost za škodu

Vlastníkem všech věcí, které zhotovitel opatří k zhotovení Díla, je do doby jejich

předání zhotovitel. Zhotovitel nese nebezpečí vzniku škody jak na zhotovovaném

Díle, tak na věcech k jeho zhotovení opatřených, a to do okamžiku předání Díla
3

objednateli.

Od okamžiku převzetí místa plnění od objednatele, až do předání Díla nese zhotovitel
nebezpečí škody na této nemovitosti, jestliže ji způsobil svou činností při plnění
závazku dle této Smlouvy, nebo porušením svého závazku k řádnému zabezpečení.
Dnem podepsání protokolu o předání a převzetí Díla bez vad a nedodělků, přechází
vlastnictví k Dílu a nebezpečí škody na něm na objednatele, nebude-li v předávacím
protokolu dohodnuto jinak.

V případě, že by jakákoliv třetí osoba uplatňovala vlastnické či jakékoliv jiné právo
k Dilu, zavazuje se zhotovitel, že takové právo třetí osoby uspokojí sám ze svého či
nahradí objednateli případně vzniklou škodu.

X.
Předání a převzetí Díla

Zhotovitel splní svou povinnost provést Dílo jeho předáním objednateli bez vad a
nedodělků včetně výsledků prováděných zkoušek, revizí a atestů.

Objednatel převezme Dílo provedené v souladu s touto Smlouvou od zhotovitele po
jeho dokončení, a to formou písemného protokolu. Objednatel převezme jen takové
dílo, které bude bez vad a nedodělků. Nedokončené dílo není objednatel povinen
převzít.

XI.
Záruční podmínky a odpovědnost za vady

Zhotovitel poskytne záruční dobu na montáž a technologii (resp. zařízení —
vyvolávací systém v délce 24 měsíců. Odpovědnost za vady zhotoveného předaného
Díla se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Počátek běhu záruční doby je stanoven na den následující po dni protokolárního
předání a převzetí dokončeného Díla bez vad a nedodělků. Doklady o poskytování
záruky budou přílohou předávacího protokolu. Záruční doba Díla se prodlužuje o
dobu, po kterou nebylo možné Dílo v plném rozsahu užívat pro vady, za něž
odpovídá zhotovitel Díla.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodborným zacházením a běžným
opotřebením. Dále se na Dílo nevztahuje záruka za předpokladu, že je vyvolávací
systém kombinován s jiným, neoriginálním zařízením nebo je do výdejny lístků
používán jiný než originální papír.

V případě poruchy, způsobené výrobní vadou, nebo neodbornou instalací se
zhotovitel zavazuje zajistit opravy a uvedení do provozu na své náklady a zajistit
služby technické podpory v těchto termínech:

e © odezvu do 4 hodin od obdržení informací o poruše zařízení,

e © uvedení do provozuschopného stavu do 48 hodin od objednání opravy/ nahlášení
poruchy, 30 dnů do původního stavu.

Poruchu je možno nahlásit: servis(©)bsspraha.cz, a to prokazatelným způsobem (např.
e-mail s odezvou).
Další servisní kontak

 

   

Zhotovitel odpovídá objednateli za veškeré škody, které svou činností způsobil sám,
nebo prostřednictvím třetích osob, kterých ke své činnosti použil.

XII.
Smluvní pokuty

Zhotovitel je povinen v případě prodlení se splněním svojí povinnosti řádně dodat a
uvést Dílo do provozu zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za
každý den prodlení..
Objednatel je povinen v případě prodlení s úhradou faktury zaplatit poskytovatel
zákonný úrok z prodlení .
V případě prodlení s odstraněním poruchy (záruční oprava) je zhotovitel povinen
zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý započatý den prodlení
dle čl. XI. odst. 4 této smlouvy. .
Ubrazením smluvní pokuty není dotčeno právo smluvních stran na náhradu škody.
Smluvní pokuty dle této Smlouvy jsou splatné ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení jejich
vyúčtování povinné smluvní straně.
XII.
Odstoupení od smlouvy

Objednatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy v případě porušení závazků
zhotoviielem, zejména v případě, že zhotovitel nedodá Dílo v termínu nebo kvalitě
dle této Smlouvy.

Zhotovitel může od této Smlouvy odstoupit, pokud objednatel nezaplatí cenu za řádně
a včas splněné Dílo dle této smlouvy.

Platnost Smlouvy lze ukončit písemnou dohodou podepsanou oprávněnými zástupci
obou smluvních stran.

Odstoupení od Smlouvy nabývá účinnosti dnem prokazatelného doručení jeho
písemného vyhotovení druhé smluvní straně.

XIV.
Závěrečná ustanovení

Zhotovitel se zavazuje během plnění Smlouvy, a i po jejím ukončení zachovávat
mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od objednatele v souvislosti s
touto Smlouvou.
Smluvní strany berou na vědomí, že tato Smlouva ke své účinnosti vyžaduje
uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., v platném znění, a s tímto
uveřejněním souhlasí. Zaslání Smlouvy do registru smluv zajistí objednatel neprodleně
po podpisu smlouvy poslední smluvní stranou. Objednatel se současně zavazuje
informovat druhou smluvní stranu o provedení registrace tak, že zašle druhé smluvní
straně kopii potvrzení správce registru smluv o uveřejnění Smlouvy bez zbytečného
odkladu poté, kdy sám potvrzení obdrží, popř. již v průvodním formuláři vyplní
příslušnou kolonku s ID datové schránky druhé smluvní strany a v takovém případě
potvrzení od správce registru smluv o provedení registrace smlouvy obdrží obě
smluvní strany zároveň. Smluvní strany souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů
ve Smlouvě, která bude zveřejněna v registru smluv. Smluvní strany prohlašují, že
skutečnosti obsažené ve Smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu $ 504
občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
jakýchkoliv dalších podmínek.
Smluvní strany prohlašují, že obsah této Smlouvy obsahuje ujednání o všech
5

náležitostech, které strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat a strany dospěly ke
shodě ohledně všech náležitostí, které si strany stanovily jako předpoklady uzavření
této Smlouvy.

4.. Smluvní strany prohlašují, že si vzájemně sdělily všechny skutkové a právní
okolnosti,

o nichž k datu podpisu této Smlouvy věděly nebo vědět musely, a které jsou
relevantní
ve vztahu k uzavření této Smlouvy.

5. © Smluvní strany se dohodly, že jakékoli změny či doplňky této Smlouvy se uskuteční
formou písemného dodatku odsouhlaseného oběma smluvními stranami.

6. © Pokud není v této Smlouvě uvedeno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající
občanským zákoníkem.

7. Smlouva nabývá platnosti dnem podepsání oběma smluvními stranami a účinnosti
dnem uveřejnění Smlouvy v registru smluv

8. © Tato Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu a
každá smluvní strana obdrží po 1 vyhotovení.

9, Smluvní strany se zavazují řešit případně vzniklé spory z této Smlouvy smírnou
cestou. V opačném případě bude spory řešit obecný soud České republiky dle českého
právního řádu.

10. Nedílnou součástí a přílohou této smlouvy o dílo je:

o Příloha č. 1 — věcná a cenová specifikace předmětu díla — předmět plnění
(technická specifikace).

V Praze dne: 15. D1, 2019 V Brazednes 4 n- V 72 19

: adimir 3 Petr Silovský
Ad děkan jednatel společnosti
2. lékařská fakulta Unfverzity Karlovy BSS Praha s.r.o.

/ rahá 5.r.0.
j n“ BSS nékách 1451720
480 00 Praha 8, Libeň
Univerzita Karlova ran Tel: 284 001 241 -B

Ičo: 811
9: 3207611 wwnw.bsspraha.cz (4

2. lékařská fakulta
Děkanát (1)
V Uvalu 84, 15006 Praha 5
IČO: 00216208 DIČ: CZ00216208

Příloha č. 1 — věcná a cenová specifikace předmětu díla —
předmět plnění

1) Část Hardware
+  Lístkový automat 1x
«  Přepážkové displeje 5x
« | Panely s řídícím mikropočítačem 2x

Cena HW bez DPH:
202 450 „- Kč

2) Část Software

Softwarový modul O-net globální 1x
Licence přepážkových klávesnic 5x
Licence OS WIN 10 2x

Licence BSS STiNO DS 2x

Cena SW bez DPH:
48 750,-

3) Část montážní materiál
Kabely

Spojovací materiál
Držáky panelů 2x
Držáky displejů 5x
Lišty

.. . . P

Cena Materiálu bez DPH:
25 499 -Kč

4) Část služby

Doprava + Parkovné 1x

Montáž 1x

Instalace serveru 1x

Konfigurace vyvolávacího systému 1x
Školení 1x

Cena služeb bez DPH:
23 300,-

Celková cena díla bez DPH: 299 999 - Kč

 

© | Celkovou inventární specifikaci předaného díla včetně sériových čísel popisuje předávací protokol díla