Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8844363: Smlouva o poskytnutí dotace - vyrovnávací platba na rok 2019

Příloha KUJCP01MZI2C.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytnutí dotace     *KUJCP01MZI2C*
                                   č. SDO/OZDR/16/19         KUJCP01MZI2C

uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
   a § 10a odst. 5 zákona 6. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
                                                      pozdějších předpisů

                                                                      I.
                                                         Obecná ustanovení

Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým
usnesením č. 62/2019/ZK-20 ze dne 11.4. 2019 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích
(krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech")
a ve smyslu směrnice Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského kraje
pro poskytování veřejné finanční podpory, o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále uvedených
v této smlouvě.

                                               II.
                          Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

Název:                    Jihočeský kraj
Sídlo:                    U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Zastoupený:               Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou kraje
IČO:                      70890650
DIČ:                      CZ70890650
Bankovní spojení:         Československá obchodní banka, a.s.
Číslo účtu:               199783072/0300

dále jako „poskytovatel“

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

Název:                    Nemocnice Strakonice, a.s.
Sídlo:                    Radomyšlská 336, Strakonice I, Strakonice
Zastoupená:               MUDr. Bc. Tomášem Fialou, MBA, předsedou představenstva
                          Ing. Lubošem Kvapilem, členem představenstva
IČO:                      26095181
DIČ:                      CZ699005400
Bankovní spojení:         Československá obchodní banka, a. s.
Číslo účtu:               199127585/0300

dále jako „příjemce".

                                                 Přijetí závazku veřejné služby

1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje svým usnesením č. 156/2016/ZK-23 ze dne
19. 5. 2016 ve znění usnesení č. 177/2018/ZK-14 ze dne 21. 6. 2018 a v souladu s rozhodnutím
č. 2012/21/EU, ze dne 20. 12. 2011, pověřilo příjemce poskytováním služeb obecného hospodářského
zájmu na období od 1. 1. 2014 do 31. 12. 2023 a schválilo „Metodiku výpočtu dovolené míry veřejné
podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje".

2. Příjemce přijímá závazek veřejné služby v rozsahu definovaném usnesením
č. 156/2016/ZK-23 ze dne 19.5.2016 ve znění usnesení č. 177/2018/ZK-14 ze dne 21. 6. 2018
a za podmínek vymezených touto smlouvou a „Metodikou výpočtu dovolené míry veřejné podpory
ex-ante nemocnic Jihočeského kraje," v platném znění.

                                                                                   1/6
                                                                   IV.
                          Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1. Účelem dotace je poskytnutí peněžních prostředků na vykonávání následujících činností
    příjemcem jako závazek veřejné služby:
     - lékařská pohotovostní služba (LPS),
     - pohotovostní služba na ambulancích (ÚPS),
    (dále jen „podporovaná činnosť).

2. Podporovaná činnost bude realizována v termínu od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019. Ukončení
    podporované činnosti je rovněž konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

3. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám,
    pokud nejde o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí
   je zároveň použít jen k účelu, který je upraven v odst. 1 tohoto ustanovení.

                     V.
Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace bude poskytnuta ve výši 7 380 000,-Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele
    na účet příjemce.

2. Dotace bude poskytnuta na základě příjemcem předložené předběžné (plánové) kalkulace níže

uvedených činností, a to v následující závazně stanovené struktuře:

- lékařská pohotovostní služba (LPS)                                 1 700 000,- Kč

- pohotovostní služba na ambulancích (ÚPS)                           5 680 000,- Kč

3. Vyplacení dotace na účet příjemce proběhne následujícím způsobem:
     a) 50 % celkové výše dotace, tj. 3 690 000,- Kč, bude vyplaceno do 14 dnů od nabytí platnosti
          a účinnosti smlouvy,
     b) zbývající část do celkové výše dotace, tj. 3 690 000,- Kč, bude vyplacena do 31. 10. 2019.

                                                                  VI.
                                                       Ustanovení o DPH

Nedílnou součástí této smlouvy je čestné prohlášení, které je přílohou č. 1 této smlouvy, kde příjemce
dotace uvede, zdaje či není plátcem DPH a zároveň v případě plátce DPH čestně prohlásí, zda může
v rámci podporované činnosti dle jeho aktivit uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké výši.
Pokud příjemce v době obdržení není plátce DPH, ale v průběhu čerpání dotace se plátcem DPH
stane, je povinen písemně nahlásit poskytovateli změnu v plátce DPH. Dále musí sdělit, zda
při změně v plátce DPH bude moci dle jeho aktivit uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké
výši, popř. zda v souladu s ustanovením § 79 zákona o dani z přidané hodnoty uplatní nárok odpočtu
daně při registraci. Příjemce je povinen, pokud mu to ustanovení § 77 až § 78d zákona o dani
z přidané hodnoty umožňuje, uplatnit nárok na odpočet DPH u majetku pořízeného z poskytnuté
dotace v průběhu 5 let od pořízení, v případě pozemků, staveb, bytů a nebytových prostor v průběhu
10 let, a vrátit poměrnou část dotace, kterou předtím použil na úhradu DPH příslušného majetku
a která byla způsobilým výdajem projektu. DPH, které si příjemce může uplatnit, musí neprodleně
vrátit poskytovateli dotace na účet, který písemně sdělí poskytovatel, se stejným variabilním
symbolem, pod kterým dotaci obdržel.
V případě, že aktivity v rámci podporované činnosti nebudou ekonomickými činnostmi, u kterých by
si mohl příjemce (plátce DPH) uplatňovat odpočet DPH na vstupu, nebude mít změna z neplátce
v plátce DPH žádný vliv na výši dotace, pouze toto písemné oznámení příjemce o změně bude
založeno v rámci podkladů o poskytnuté dotaci u poskytovatele dotace. Jestliže zákon o DPH příjemci
umožní při změně z neplátce na plátce uplatňovat odpočet DPH na vstupu, je vždy povinen informovat
poskytovatele programu o výši vratký DPH a ze strany poskytovatele na základě této změny
v přidělené dotaci bude vyhotoven dodatek ke smlouvě, ve kterém bude snížen nárok na dotaci o výši
DPH, jež si příjemce bude uplatňovat u místně příslušného finančního úřadu.

                                                                     2/6
                                                                  VII.
                                                         Uznatelné výdaje

1. Uznatelnými výdaji jsou výdaje vzniklé v době, ve které má být dosaženo účelu dotace,
    tzn. ve smluvním období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 stanovené v souladu s platnou Metodikou
    výpočtu dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje.

2. Neuznatelnými výdaji jsou výdaje vzniklé a stanovené mimo věcný a časový rámec uvedený
    v předchozím bodě.

3. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen
    postupovat podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, věznění pozdějších
    předpisů. V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu, na které se tento zákon vztahuje
    pouze v obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících částku 100.000,- Kč
    bez DPH, které jsou z více než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele
    v jednoduchém výběrovém řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich
    nabídky musí být učiněny písemně (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam
    o výběru dodavatele, lze rovněž využít ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového
    řízení včetně cenových nabídek nebo průzkumů a korespondence musí být uloženy
    u dokumentace k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

4. Ustanovení odst. 3 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek;
    v takovém případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla
    kraji předložit a doložit dodržení podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho
    pravidly.

                                                                  Vlil.
                                             Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Po ukončení podporované činnosti předloží příjemce poskytovateli, tj. Odboru zdravotnictví,
    nejpozději do 20. 2. 2020 závěrečnou zprávu se zhodnocením postupů v zajišťování předmětné
    činnosti členěné dle čl. IV odst. 1 včetně vyúčtování dotace v rozsahu a struktuře stanovené
    přílohou č. 2 této smlouvy (výsledná kalkulace vyrovnávací platby) sestavenou v souladu s platnou
    Metodikou výpočtu dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje. Pokud
    je příjemce poskytovatelem zdravotních služeb, předkládá v uvedeném termínu i tabulku uvedenou
    v příloze č. 3 této smlouvy.

2. Poskytnutá dotace dále podléhá finančnímu vypořádání. Finančním vypořádáním dotace se rozumí
    přehled o čerpání a použití poskytnutých peněžních prostředků a o vrácení nepoužitých peněžních
    prostředků do rozpočtu Jihočeského kraje po ukončení podporované činnosti. Za tímto účelem
    obdrží příjemce po skončení rozpočtového roku tabulku „Finanční vypořádání dotací poskytnutých
    výlučně ze zdrojů Jihočeského kraje,“ kterou po vyplnění ve stanoveném termínu vrátí
    poskytovateli v elektronické i písemné podobě. Pokud příjemce nevyčerpá všechny prostředky
    dotace na stanovený účel vdaném období, je povinen je vrátit poskytovateli neprodleně
    po uzavření vyúčtování, nejpozději v termínu finančního vypořádání. Případnou vrátku poukáže
    příjemce bezhotovostním převodem na účet poskytovatele č. 170320242/0300, pod VS
    6402000810, SS (IČO příjemce) a současně zašle poskytovateli písemné avízo o vratce na adresu
    Krajský úřad Jihočeského kraje, Odbor ekonomický, v kopii Odbor zdravotnictví. Převod
    nečerpaných peněžních prostředků do následujícího rozpočtového roku není povolen.

                                                                  IX.
                Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k přeměně podle příslušného
    zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit
    s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv
    a povinností z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá
    taková skutečnost musí být projednána vtom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí
    dotace a smlouvu o jejím poskytnutí.

                                                                                                                                     3/6
2. K žádosti o udělení souhlasu podle odstavce 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty,
    že práva a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce
    se zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat
    dodatečné podklady, pokud z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce
    po projednání v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude
    obsahovat popis a důvod jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
    v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
    smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
    povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
    poskytovatele.

5. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací,
    je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
    dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části.
    V takovém případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část
    způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit
    insolvenčnímu správci či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele
    a váže ho povinnost vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                                       X.
                                     Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména
    v případě, že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele
    opravňuje dotaci nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele,
    že údaje, které mu sdělil příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou
    nepravdivé.

2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi
    smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly poskytnuty. Příjemce
    je povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený
    ve výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla uzavřena
    smlouva, má poskytovatel právo je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
    kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy,
    jestliže porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle
    odst. 5 tohoto ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí,
    že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy může
    být stanoven v těchto případech:
     a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha
           umožňuje nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,
     b) za nedodržení povinné publicity až do výše 5% dotace,
     c) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
     d) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování a závěrečné zprávy až do výše 5% z dotace;
           toto neplatí, pokud příjemce prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních
           důvodů,
     e) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná část celkové
           podpory k naplněným kritériím,
     f) za porušení zákona o zadávání veřejných zakázek:
           1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
           2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
           3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
           4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky
               (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne
               500 000 Kč bez DPH atd.)

                                                                                                                                     4/6
             5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této
                 zakázky (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.)

       g) za porušení povinnosti uvedené v čí. VII odst. 3 a 4 smlouvy 100% výdajů zakázky.

        Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných
        výdajů se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

 6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat
     poskytovatel příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil
     povinnost, která souvisí s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel
     dotace nebo podmínku, za které byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení
     opatření k nápravě a není možné uložit snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci
     nebo její část, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

 7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost
     kjejímu vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce
     za porušení rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení
     a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 smlouvy, bude považováno
     za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného použití
     dotace a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně ve vztahu
     k uloženému odvodu.

                                                                   XI.
                                                         Ostatní ujednání

1. Finanční podpora je veřejnou podporou slučitelnou se společným trhem. Je poskytována v souladu
     s Rozhodnutím komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011, o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy
     o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby
     udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

2. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých
     byla dotace poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce),
     je příjemce povinen oznámit toto písemně poskytovateli neprodleně po zjištění změny.

3. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
     č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato
     smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona
     č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

4. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede poskytovatel.

5. Příjemce se zavazuje plnit pravidla publicity, která se váže k poskytnuté dotaci, především zveřejnit
     ve vlastní režii nezbytně nutné informace o podporované činnosti, na kterou prostředky obdržel
     a zajistit informování veřejnosti o tom, že daná činnost byla podpořena peněžními prostředky
     Jihočeského kraje a informovat poskytovatele o konání akce (např. zasláním pozvánky). Příjemce
     bere na vědomí, že povinnosti publicity projektu jsou uvedeny v metodickém pokynu Jihočeského
     kraje MP/97/KHEJ - Příručka pro publicitu, která je dostupná na https://www.kraj-
    jihocesky.cz/88/pravidla_smernice_zasady.htm. Tento metodický pokyn se považuje za součást
    této smlouvy.

6. Poskytovatel dává příjemci souhlas k užití znaku a logotypu Jihočeského kraje na informačních
    a propagačních materiálech podporované činnosti v souladu se směrnicí č. SM/40/RK - Zásady
    jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu Jihočeského kraje, která je
    dostupná na http://www.kraj-jihocesky.cz/88/pravidla_smernice_zasady.htm.

7. O užití dotace vede příjemce oddělenou průkaznou účetní nebo jinou evidenci. Dále se zavazuje
    uchovávat tuto evidenci a veškeré podklady podstatné k posouzení oprávněnosti poskytnutí dotace
    po dobu deseti let po skončení podporované činnosti.

8. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností,
    v rozsahu potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit
    poskytovateli nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní
    kontrolu postupu a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků

                                                                                                                                                    5/6
a zpřístupnit na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním
této smlouvy. Tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů
státní správy České republiky ani práva kontroly Evropskou komisí.

9. U obou typů kalkulací uvedených v čl. V. odst. 2 a čl. Vlil. odst. 1 této smlouvy zajistí příjemce
    kontrolu jejich sestavení a výpočtu auditorem, výsledek této kontroly bude zveřejněn formou zprávy
    auditora pro zvláštní účely, jejíž kopii příjemce předá poskytovateli do 30. 9.2020.

10. Při čerpání, užití a vyúčtování dotace je příjemce povinen postupovat dle platné Metodiky výpočtu
   dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje.

                                 XII.
                   Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních
    stran obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků,
    podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména adresa, číslo
    bankovního účtu, kontaktní osoba) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace, pokud tento netrvá
    na uzavření dodatku ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užije směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK-
    - Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná
    na http://www.kraj-jihocesky.cz/88/pravidla_smernice_zasady.htm. Tato zveřejněná směrnice,
   jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce
    prohlašuje, že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory
    dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou
    a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé,
    svobodné a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně
    podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran
    a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.

6. Přílohy smlouvy
    č. 1 Čestné prohlášení k DPH
    č. 2 Vzor výsledné kalkulace vyrovnávací platby 2019
    č. 3 Vzor vyúčtování čerpání dotace na PS

                                          V Českých Budějovicích dne  17 -04- 2019

V Českých Budějovicích dne ... #j.g.2019

Za poskytovatele:                                         Za příjemce:

                                                          Ing. Li       il

                                                          člen př«      va

                                                          Nemocnice Strakonice, a.s.

                                                          Raáomyšlská 336,386 29 Strakonice

                                                                     IČ: 260 95 181

                                                                      Tel.: 383 314120 □

                                                                                             6/6
                                                                                            Příloha č. 1 smlouvy č. SDO/OZDR/16/19

                                 Čestné prohlášení k DPH

V rámci podporované činnosti čestně prohlašujeme, že ke dni podpisu smlouvy jsme:
         IEl Plátci DPH
         D neplátci DPH

V případě plátce DPH dále prohlašujeme, že ke dni podpisu této smlouvy:
         D můžeme plně
         □ můžeme částečně
         3 nemůžeme

uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu.

V Českých Budějovicích dne ^ j 2(j^g

MUÍ  omáš Fiala, MBA

pi   představenstva

     Ing. Lu    d íI

     člen pře<  tva

                jra.íonice^ a.s.

                ^o6 29 Sbakonice
                    4cOc<^/)                                                                                                          Příloha č. 2 smlouvy č. SDO/OZDR/16/19
                 o
                                                          >■(>0*  ■oc ■reícre  rooe   >O -r>e roe  a  ů4r>-e*.  CMo  O)
          o
                                                                                                                                                                             V f \V/

                                                          Ostatní                                                        Výnosy
                                                           přímé
                                         Přímý Osobní     náklady            Provozní Společná        Zisk               z činnosti    Cena     Vyrovnávací Vratka
                                        materiál náklady                                                                              činnosti
                                                                               režie  režie           1%                      (bez              platba = vyrovnávací
                                                                                                                         vyrovnávací
                                                                                                                                                dotace JčK                   platby

                                                                                                                           platby)

                                                                                                                     í

                                        T“  CSJ              co                TT         LO          co                                                                       O
                                                                                                                                                         O)
                                                                                                                                      00

  (0            Eco
O

       OJ00 T"co " c  ■rae

—e
                                                                                                                                                           "a(O0>
                                                                                                                                                    ac>
                                                                                                                                                  >o

                                                                                                                            03

                                                                                                          w>>
                                                                                                      ca>
                                                                                                       >
                                                                                               ■icSo/>