Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8927211: dohoda: 4. etapa rozšíření a obměny MKS

Příloha Dílčí smlouva č.4 k DOH_40_07_003468_2018-Text dílčí smlouvy (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OA x                            MHHPP09366VD                     4 Stejnopis č.
              ~  4. DÍLČÍ SMLOUVA

řo JSv*." 05

IQ c /? K RÁMCOVÉ DOHODĚ NA DODÁVKY KAMER
   3? q.
           A VÝSTAVBU KAMEROVÝCH STANOVIŠŤ

                 MĚSTSKÉHO KAMEROVÉHO SYSTÉMU

                 HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY

                                   Smluvní strany:

                                   Hlavní město Praha

                 se sídlem: Mariánské nám. 2, Praha 1, PSČ: 110 01

                                   IČO: 00064581

                                   DIČ: CZ00064581

                 bankovní spojení

zastoupené:                                        pověřeným řízením odboru informatické
                                   infrastruktury

                                  (dále jen „Objednatel1’)
                 číslo smlouvy Objednatele: DOH/40/07/003468/2018

                                   (dále jen „Objednatel11)

                                   a

                                   KH servis a.s.

                 se sídlem: Pražská 810/16, 102 21 Praha

                 IČO: 45279748, DIČ: CZ45279748

společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 14892

                 bank. spojení:

                 zastoupená:          íedsedou představenstva

                                   členem představenstva

                                   (dále jen „Zhotovitel11)

  Strany se dohodly na realizaci dílčí veřejné zakázky „4. etapa rozšíření a obměny MKS“ za
podmínek uvedených v Rámcové dohodě na dodávky kamer a výstavbu kamerových stanovišť
Městského kamerového systému hlavního města Prahy, ze dne 22. 5. 2018 (dále též „Rámcová

          dohoda“), a za podmínek uvedených níže v této smlouvě (dále též „Smlouva11):
r 1.                    PŘEDMĚT SMLOUVY

                    2.  1.1 Předmětem této smlouvy je závazek Zhotovitele provést dodávku kamer a výstavbu
                                  kamerových stanovišť (dále jen „Dílo“). Specifikace Díla je uvedena v Příloze č. 1 této
                    3.            Smlouvy.
                    4.
                    5.  1.2 Za řádně a včas realizované Dílo se Objednatel zavazuje zaplatit Zhotoviteli odměnu
                                  stanovenou v souladu s touto Smlouvou a Rámcovou dohodou.

                        CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
                        2.1 Cena za plnění této Smlouvy dle specifikace v Příloze č. 1 této Smlouvy je stanovena

                                  ve výši 4 516 860,00 Kč bez daně z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH“). S ohledem na
                                  sazbu DPH 21% činí celková cena plnění dle této Smlouvy 5 465 400,60 Kč, z toho
                                  DPH představuje částku 948 504,60 Kč. Tato cenaje pevná a úplná, tj. zahrnuje veškeré
                                  náklady na poskytnutí plnění dle této Smlouvy. Pro vyloučení pochybností platí, že
                                  Zhotovitel nemá vůči Objednateli nárok na žádné další peněžité plnění nad rámec
                                  sjednané ceny dle této Smlouvy, nestanovuje-li tato Smlouva nebo Rámcová dohoda
                                  výslovně jinak.
                        2.2 Cena bude uhrazena v souladu se způsobem úhrady dle Rámcové dohody.
                        2.3 Zhotovitel má právo za řádně a včas provedené Dílo vystavit Objednateli fakturu za
                                  podmínek stanovených v Rámcové dohodě a v Příloze č. 1 této Smlouvy.
                        2.4 Všechny ceny uvedené v této Smlouvě jsou konečné a lze je překročit pouze v případě
                                  změny příslušných sazeb DPH.
                        2.5 Fakturace za plnění poskytnuté Zhotovitelem bude provedena způsobem uvedeným
                                  v Rámcové dohodě.
                        2.6 DPH bude fakturována v zákonem stanovené výši dle platných a účinných právních
                                  předpisů v době uskutečnění zdanitelného plnění. Faktury jsou splatné do 30 (třiceti)
                                  dnů od data jejich doručení Objednateli.

                        TRVÁNÍ SMLOUVY, UKONČENÍ SMLOUVY A MÍSTO PLNĚNÍ

                        3.1 Smlouva se uzavírá na dobu ode dne nabytí její účinnosti do předání a akceptace Díla
                                  v souladu s harmonogramem plnění dle čl. 3 Přílohy č. 1 této Smlouvy. Nároky
                                  Objednatele z vad plnění tím nejsou dotčeny.

                        3.2 Místo plnění je stanoveno v Příloze č. 1 této Smlouvy.

                        SANKČNÍ UJEDNÁNÍ A ZÁRUKA

                        4.1 Sankce za porušení této Smlouvy se řídí podle příslušných ustanovení Rámcové
                                  dohody.

                        4.2 Záruka je poskytována v souladu s příslušnými ustanoveními Rámcové dohody

                        ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

                        5.1 Tato Smlouva nabývá platnosti ke dni podpisu Smlouvy oběma Stranami. Smlouva
                                  nabývá účinnosti dnem zveřejněním v registru smluv Objednatelem.

                        5.2 Veškeré dodatky ke Smlouvě a její změny musí být vyhotoveny písemnou formou.

                        Stránka 2 z 10
r  5.3 Smlouvou neupravené skutečnosti se řídí příslušnými ustanoveními Rámcové dohody.

   5.4 Smluvní strany výslovně souhlasí, aby byla tato Smlouva uveřejněna v Centrální
             evidenci smluv (CES), vedené Objednatelem, která je veřejně přístupná. Dále
             Poskytovatel prohlašuje, že skutečnosti uvedené v této Smlouvě nepovažuje za
             obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku a uděluje svolení
             s jejich uveřejněním.

   5.5 Tato Smlouvaje uzavřena v 6 stejnopisech, z nichž Objednatel obdrží 4 stejnopisy a
             Zhotovitel 2 stejnopisy.

   5.6 Nedílnou součástí Smlouvy jsou její přílohy:

             Příloha č. 1 - Specifikace plnění

   Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na
                                  důkaz toho k ní připojují svoje podpisy.

              Objednatel                                 Zhotovitel

   v f9/sfel         25 -Ol* 2019        v?               dne 25a,. 2a(5

              dne

   Hlavní město Praha                                       KH servis a.s.
                                                               předseda představenstva
   pověřený řízením odboru informatické
             infrastruktury MHMP                            KH servis a.s.
                                                               člen představenstva
   -N'
   J                                                     KH servis a.s. (1
   X          r.-Vir-i
                                                               Pražská 16
              -11-                                        102 21 PRAHA 10
                                                          DIČ: CZ45279748

                                         Stránka 3 z 10