Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8936007: Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnaců a úotencionálních

Příloha Dohoda MOA-MN-15-2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců
      a potenciálních zaměstnanců interním lektorem a poskytnutí
       příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání

              zaměstnanců II č. MOA-MN-15/2019 / reg. č. proj.
                         CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:      Mgr. Veronika Kubalová, ředitelka Kontaktního pracoviště ÚP
                        ČR Most
sídlo:                  Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO:                    72496991
adresa pro doručování:  Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Most, tř. Budovatelů č.p.
                        1989, 434 01 Most 1
číslo účtu:             37822411/0710

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a

zaměstnavatelem:        Coal Services a.s.

zastupující osoba:      Bc. Petr Mrvík, personální ředitel

sídlo firmy (místo podnikání): Václava Řezáče č.p. 315, 434 01 Most 1

IČO:                    28727932

adresa provozovny:      Václava Řezáče č.p. 315, 434 01 Most 1

číslo účtu:             xxxx

(dále jen „zaměstnavatel“) na straně druhé.

                                                               Článek I
                                                           Účel dohody

I.1 Tato dohoda se uzavírá podle § 106 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
          pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí příspěvku na
          zabezpečení vzdělávací aktivity a příspěvku na úhradu mzdových nákladů z projektu „Podpora
          odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“ (dále jen „POVEZ II“) reg. č.
          CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této dohodě.

                                                              Článek II
                                                        Předmět dohody

II.1 Předmětem této dohody je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a zaměstnavatelem
          při zabezpečení vzdělávací aktivity interním lektorem v rámci projektu POVEZ II a poskytnutí
          příspěvku na její zajištění a příspěvku na úhradu mzdových nákladů zaměstnavatele, který
          zabezpečuje vzdělávací aktivitu svých zaměstnanců, případně potenciálních zaměstnanců
          (dále jen „zaměstnanců“). Příspěvek na potenciálního zaměstnance může být poskytnut pouze
          v případě, že zaměstnavatel zároveň s vyúčtováním vzdělávací aktivity doloží pracovní
          smlouvu, uzavřenou mezi zaměstnavatelem a potencionálním zaměstnance, který absolvoval
          vzdělávací aktivitu.

II.2 Zaměstnavatel zabezpečí pro své zaměstnance následující vzdělávací aktivitu:
          Jízdní výcvik řidičů motorových lokomotiv

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 1 z 9

MPSV – OSU
II.3 Rozsah vzdělávací aktivity každého účastníka:                        140,00   hodin  (60min)
          z toho: - teoretická příprava:                                  132,00   hodin  (60min)
                         - praktická příprava:                                     hodin  (60min)
                         - ověření získaných znalostí a dovedností:          0,00  hodin  (60min)
                                                                             8,00

II.4 Termín realizace vzdělávací aktivity:

Datum zahájení                         4. 5. 2019
Datum ukončení                        28. 6. 2019

Jestliže tato dohoda nenabyde účinnosti do data zahájení realizace vzdělávací aktivity, strany
dohody uzavřou dodatek k dohodě, ve kterém bude sjednán nový termín realizace vzdělávací
aktivity. Nové datum ukončení realizace vzdělávací aktivity musí být sjednáno v souladu
s bodem IX.3.

II.5 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:
          Závěrečná zkouška

II.6 Lektoři zajišťující vzdělávání:

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

xxx                                                                  xxx

II.7 Zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

a) počet:       6

b) jmenný seznam: přílohou č. 1 této dohody je vyplněný formulář „Seznam zaměstnanců

     navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.8 Potenciální zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

c) počet:       0

d) jmenný seznam: přílohou č. 2 této dohody je vyplněný formulář „Seznam potenciálních

     zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.9 Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze dne
          18. prosince 2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na podporu
          de minimis, Úřední věstník L 352, 24. 12. 2013, s. 1.

                                                              Článek III
                                                   Závazky zaměstnavatele

III.1 Zajistit účast zaměstnanců uvedených v příloze č. 1 a č. 2 této dohody ve vzdělávací aktivitě
          specifikované v bodech II.2, II.3, II.4, a II.5 této dohody.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019              strana 2 z 9
III.2   Vytvořit zaměstnancům účastnícím se vzdělávací aktivity odpovídající podmínky k účasti
III.3   na vzdělávací aktivitě.
III.4
III.5   Zajistit nejpozději v den nástupu na vzdělávací aktivitu prokazatelné seznámení zaměstnanců
        účastnících se vzdělávací aktivity s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
III.6   a s předpisy o požární ochraně majícími vztah k účasti na vzdělávací aktivitě.
III.7
        Zajistit nejpozději ke dni předložení prvního vyúčtování nákladů na Úřad práce vyplnění
III.8   vstupního dotazníku (dotazník č. 1) každým podpořeným zaměstnancem. Zaměstnavatel je
III.9   povinen zaměstnanci vyplnění dotazníku umožnit, v případě potřeby mu zajistit za účelem
        vyplnění dotazníku přístup k výpočetní technice; vstupní dotazník je dostupný na Integrovaném
III.10  portálu MPSV.

        Zajistit v průběhu vzdělávací aktivity prokazatelnou denní evidenci (včetně podpisů všech
        zaměstnanců a lektora), která minimálně obsahuje:
        a) docházku zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, a to s uvedením počtu hodin,

             v nichž se jednotliví zaměstnanci vzdělávací aktivity zúčastnili, přestávky a přerušení výuky.
             Je nutné, aby denní evidenci docházky zaměstnanci podepisovali vždy na začátku každého
             výukového dne a záznam o přerušení výuky byl doplňován ihned při opuštění výuky
             zaměstnancem.
        b) informace o vzdělávací aktivitě, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku a konce,
             téma, počet hodin vzdělávací aktivity.

        Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní další realizaci celé
        vzdělávací aktivity, a to nejpozději do 8 kalendářních dnů od vzniku těchto překážek.

        Zaměstnavatel je povinen informovat předem, nejpozději před zahájením výuky Úřad
        práce o jakýchkoliv změnách, které jsou závazně uvedeny v „Plánovaném harmonogramu
        vzdělávací aktivity“, který je přílohou č. 3 této dohody a v „Plánu výuky“, který je přílohou č. 6
        této dohody, tj. především o změně termínu a místa výuky, o zkrácení výuky, o mimořádné
        přestávce a o změně lektora, kdy současně předloží doklady o kvalifikaci nového lektora.
        V evidenci docházky uvést písemně před zahájením výuky denní neúčast (absenci)
        zaměstnance na výuce. V případě náhlých a neočekávaných skutečností, které brání realizaci
        vzdělávací aktivity dle plánovaného harmonogramu, se zaměstnavatel zavazuje informovat
        Úřad práce neprodleně poté, co tyto skutečnosti nastaly. Úřad práce umožňuje předat informaci
        nejprve telefonicky příslušnému pracovníkovi projektu POVEZ II a následně potvrdit písemně.

        Doložit Úřadu práce v souladu s bodem IV.2 dohody kopie evidence docházky a kopie evidence
        výuky dle bodu III.5 za příslušný měsíc a originál výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za
        dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 této dohody, za jednotlivé
        kalendářní měsíce, vždy nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí
        vykazovaného měsíčního období. Připadne-li poslední den kalendářního měsíce na sobotu,
        neděli nebo svátek, je posledním dnem pro doložení nejbližší příští pracovní den.

        Doložit Úřadu práce v souladu s bodem IV.3 dohod výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity -
        interní lektor v rámci projektu POVEZ II“, který je přílohou č. 5 této dohody, za jednotlivé měsíce
        nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí vykazovaného měsíčního
        období. Připadne-li poslední den kalendářního měsíce na sobotu, neděli nebo svátek, je
        posledním dnem pro doložení nejbližší příští pracovní den. Za náklady na vzdělávání se pro
        tyto účely považují mzdové náklady zaměstnavatele (mzda) vynaložené na interního lektora za
        dobu vzdělávací aktivity, a to včetně pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní
        politiku zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe
        odvedl z vyměřovacího základu zaměstnance (interního lektora). V případě, že výkaz nebude
        zaměstnavatelem doložen ve stanovené lhůtě, nebude příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací
        aktivity za příslušný měsíc poskytnut.

        Doložit Úřadu práce, při závěrečném vyúčtování po ukončení vzdělávací aktivity, závěrečný
        protokol a v případě zapojení potenciálních zaměstnanců také kopii jejich pracovní smlouvy.
        Zaměstnavatel se dále zavazuje předložit vzor dokladu označeného logem v souladu
        s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost,
        prokazující úspěšné absolvování vzdělávací aktivity. Závěrečný protokol bude obsahovat
        minimálně:

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 3 z 9
III.11  a) seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří úspěšně ukončili vzdělávací
III.12       aktivitu, včetně seznamu vydaných osvědčení či jiných dokladů prokazujících úspěšné
III.13       absolvování vzdělávací aktivity,

III.14  b) seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří vzdělávací aktivitu nedokončili
III.15       nebo ukončili neúspěšně, spolu s informací o délce vzdělávací aktivity (v hodinách), kterou
III.16       absolvovali a o důvodech nedokončení a absence.
III.17
III.18  Zajistit nejpozději do 4 týdnů po ukončení vzdělávací aktivity vyplnění výstupního dotazníku
        (dotazník č. 2) každým podpořeným zaměstnancem. Zaměstnavatel je povinen zaměstnanci
        vyplnění dotazníku umožnit, v případě potřeby mu zajistit za účelem vyplnění dotazníku přístup
        k výpočetní technice; výstupní dotazník je dostupný na Integrovaném portálu MPSV.

        Zajistit propagaci a publicitu projektu v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele
        a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz.
        Zaměstnavatel není v rámci těchto pravidel povinen vkládat stručnou prezentaci projektu na
        webové stránky www.esfcr.cz a dále není povinen zajistit označení školící místnosti, jestliže
        není vzdělávací aktivita realizována výhradně pro tohoto zaměstnavatele.

        Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
        předpisů, a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této
        dohody, respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění
        pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se ke vzdělávací aktivitě
        dle této dohody splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu ustanovení § 11 zákona
        č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, (s výjimkou písmena f) zákona)
        a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné
        formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby na nich bylo jednoznačně
        uvedeno, že se vážou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody.

        Uchovávat a archivovat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím
        příspěvku a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České
        republiky, a to nejméně po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž lhůta 10 let se počítá
        od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž byl vyplacen poslední příspěvek.

        Nečerpat za stejným účelem, tj. stejné či obdobné vzdělávání zaměstnanců a příspěvek
        na mzdu za stejné časové období, prostředky z jiných finančních nástrojů státního rozpočtu,
        rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků,
        Evropských strukturálních a investičních fondů, popř. z jiných programů a projektů EU, ani
        jiných veřejných zdrojů.

        Předložit Úřadu práce pracovní smlouvu interních lektorů uvedených v bodě II.6 této dohody
        nejpozději s vyúčtováním dle bodu III.9 této dohody. Jestliže tyto doklady nebudou
        zaměstnavatelem předloženy ve stanovené lhůtě, příspěvek na vzdělávací aktivitu nebude
        vyplacen.

        Nečerpat v průměru více než 500 000 Kč měsíčně a více než 6 000 000 Kč ročně souhrnně
        za všechny aktivity realizované v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců
        II (POVEZ II)“.

        Považovat účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě za prohlubování kvalifikace zaměstnanců
        dle ustanovení § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
        (dále jen „zákoník práce“).

                        Článek IV
                Závazky Úřadu práce

IV.1 Úřad práce poskytne zaměstnavateli příspěvek v celkové maximální částce 319 220 Kč, tj.
          maximální výše příspěvku na mzdové náklady činí 155 000 Kč a maximální výše příspěvku na
          vzdělávací aktivity činí 164 220 Kč, přičemž:

        IV.1.1  Mzdový příspěvek bude poskytnut za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
                aktivitě až do výše 100% skutečně vyplacených mzdových nákladů včetně
                pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
                a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 4 z 9
        z vyměřovacího základu zaměstnanců, maximálně však 198 Kč na jednoho
        zaměstnance za každou hodinu účasti zaměstnance na vzdělávací aktivitě.

IV.1.2  Maximální výše všech mzdových příspěvků v jednom měsíci na jednoho zaměstnance
        v rámci všech aktivit projektu POVEZ II činí 33 000 Kč měsíčně při stanovené týdenní
        pracovní době podle ustanovení § 79 zákoníku práce. Při sjednání kratší pracovní doby
        podle ustanovení § 80 zákoníku práce se maximální měsíční výše poměrně krátí
        k délce sjednané pracovní doby.

IV.1.3  Poskytnout zaměstnavateli příspěvek ve výši 100 % skutečně uhrazených nákladů
        vzdělávací aktivity, maximálně však 164 220 Kč. Výše příspěvku odpovídá poměrné
        části zaměstnavatelem skutečně vyplacených mzdových nákladů lektora(ů)
        odpovídajících době zapojení lektora(ů) ve vzdělávací aktivitě (bez mimořádných
        odměn), včetně pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku
        zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe
        odvedl z vyměřovacího základu zaměstnanců. Příspěvek nesmí přesáhnout výši
        230 Kč/hod na jednoho lektora. V případě vzdělávání interním lektorem se příspěvek
        na mzdu interního lektora vyplatí v částce odpovídající době strávené na vzdělávání
        i v případě účasti zaměstnanců uvedených v příloze č. 1 této dohody nebo
        potenciálních zaměstnanců uvedených v příloze č. 2 této dohody v menším než
        minimálně uznatelném rozsahu (80 %).

IV.2 Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude Úřad práce vyplácet měsíčně, a to do
          30 kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.8 této dohody
          Úřadu práce bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti
          zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 této dohody. V případě, že takto
          zaměstnavatel ve stanoveném termínu neučiní, nebudou příspěvky vyplaceny. Příspěvek na
          úhradu mzdových nákladů bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví této dohody.

IV.3 Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude Úřad práce vyplácet měsíčně, a to do 30
          kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.9 Úřadu práce
          bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity – interní lektor v rámci projektu
          POVEZ II“. Příspěvek je však splatný až poté, co zaměstnavatel doloží za příslušný vykazovaný
          měsíc doklady dle bodu III.5 této dohody. Úřad práce je povinen proplatit první příspěvek na
          vzdělávací aktivitu zaměstnavateli až po předložení dokladů prokazujících splnění povinnosti
          zaměstnavatele uvedené v bodě III.4, III.5 a III.11 této dohody. V případě, že takto
          zaměstnavatel ve stanoveném termínu neučiní, nebudou příspěvky vyplaceny. Příspěvek na
          úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví této dohody.

IV.4 V případě vzniku pochybností o správnosti údajů uvedených zaměstnavatelem ve výkazu
          „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“ nebo
          ve výkazu „Vyúčtování vzdělávací aktivity – interní lektor v rámci projektu POVEZ II“ se strany
          této dohody dohodly, že Úřad práce neprodleně vyzve zaměstnavatele k podání vysvětlení
          nebo provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen až po vyjasnění pochybností mezi stranami
          této dohody, nejpozději však do data ukončení realizace projektu, ze kterého mají být příspěvky
          proplaceny.

                                                              Článek V
                                      Vrácení příspěvku, nevyplacení příspěvku

V.1 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený měsíční příspěvek na úhradu
          mzdových nákladů nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší částce,
          než za příslušný měsíc náležel, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto
          skutečnost zjistil nebo kdy byla zaměstnavateli na základě kontrolního zjištění z kontroly
          provedené Úřadem práce doručena písemná výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto
          ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VII této
          dohody.

V.2 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit vyplacený měsíční příspěvek na úhradu mzdových nákladů
          Úřadu práce, pokud hrubá mzda uvedená ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu
          účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ a „Vyúčtování vzdělávací aktivity – interní lektor
          v rámci projektu POVEZ II“ nebude zúčtována zaměstnanci k výplatě za tento příslušný měsíc
          a po zákonných srážkách vyplacena před poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 5 z 9
          měsíc, částka pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
          nebo pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvádí
          z vyměřovacího základu zaměstnance, uvedená v tomto výkazu, nebude před poskytnutím
          příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc odvedena. Vrácení příspěvku bude provedeno
          ve lhůtě uvedené v bodě V.1 této dohody.

V.3 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený příspěvek na úhradu nákladů
          na vzdělávací aktivitu nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší částce,
          než za příslušný měsíc náležel, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto
          skutečnost zjistil nebo kdy byla zaměstnavateli na základě kontrolního zjištění z kontroly
          provedené Úřadem práce doručena písemná výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto
          ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VII této
          dohody

V.4 V případě, že příslušný zaměstnanec neabsolvuje závěrečné ověření získaných znalostí
          a dovedností úspěšně, může absolvovat další, maximálně však dvě opravná ověření získaných
          znalostí a dovedností. Dodatečné náklady související s opravným ověřením nese
          zaměstnavatel. Opravná zkouška musí být realizovaná do konce kalendářního měsíce
          následujícího po měsíci, v němž byla ukončena vzdělávací aktivita. Zaměstnavatel je povinen
          informovat Úřad práce o termínech opravného ověření, nejpozději den předem. V případě, že
          účastník vzdělávací aktivity nebude úspěšný ani u opakovaného ověření získaných znalostí
          a dovedností, příspěvek na vzdělávací aktivitu za příslušného zaměstnance či potenciálního
          zaměstnance nebude vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady zaměstnance za dobu účasti
          na opravném ověření získaných znalostí a dovedností nenáleží.

V.5 V případě vzdělávání interním lektorem se příspěvek na mzdu interního lektora i příspěvek na
          mzdu zaměstnanců po dobu jejich účasti na vzdělávání vyplatí v částce odpovídající době
          strávené na vzdělávání i v případě neukončení nebo nepodrobení se závěrečnému ověření
          získaných znalostí a dovedností. Toto pravidlo se u vzdělávání prostřednictvím interního lektora
          použije i v případě účasti v menším než minimálně uznatelném rozsahu (80 %).

                                                              Článek VI
                                         Kontrola plnění sjednaných podmínek

VI.1 Příspěvek se poskytuje ze státního rozpočtu České republiky a Evropského sociálního fondu.
          Úřad práce provádí kontrolu plnění závazků plynoucích z této dohody způsobem stanoveným
          v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
          ve znění pozdějších předpisů, včetně ověření výše skutečně vyplacených mzdových příspěvků
          na zaměstnance a částky pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku
          zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl
          z vyměřovacího základu zaměstnance. Dále je zaměstnavatel povinen v souladu se zákonem
          o finanční kontrole a s dalšími právními předpisy ČR a EU, vytvořit podmínky k provedení
          kontroly všech dokladů vztahujících se k poskytnutí příspěvku. Kontrolu vykonávají Úřad práce
          a jím pověřené osoby, orgány finanční správy, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo
          financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský dvůr, případně další orgány
          pověřené k výkonu kontroly.

VI.2 V případě, že kontrolu provede jiný orgán kontroly než Úřad práce, je zaměstnavatel povinen
          bez zbytečného odkladu písemně informovat Úřad práce o přijetí a plnění k nápravě nedostatků
          zjištěných při kontrole.

VI.3 Žadatelé a příjemci jsou povinni zajistit součinnost všech dalších relevantních subjektů
          pro účely případné kontroly ze strany výše uvedených orgánů

VI.4 Veškerá rozhodnutí, úkony a dokumenty v rámci podpořených žádostí v POVEZ II mohou být
          předmětem kontroly ze strany poskytovatele podpory, Ministerstva práce a sociálních věcí,
          Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže i orgánů Evropské komise (zejména OLAF – Úřad pro
          boj proti podvodům).

VI.5 Pokud Úřad práce nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, že zaměstnavatel nesplnil nebo
          neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je Úřad práce oprávněn pozastavit
          vyplácení příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo k nesrovnalosti ve

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 6 z 9
        smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne 17. Prosince 2013
        o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním
        fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském
        námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální
        rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském
        fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, popř. k podezření na porušení rozpočtové
        kázně podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech (rozpočtová pravidla), ve znění
        pozdějších předpisů (dále jen „rozpočtová pravidla“).

                    Článek VII
        Porušení rozpočtové kázně

VII.1   Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod body II.2, II.3, III.15 a III.17 této
VII.2   dohody bude postihováno odvodem za porušení podle ustanovení §44a odst. 4 písm. b)
VII.3   rozpočtových pravidel, a to ve výši celkové částky, v níž byly porušena rozpočtová kázeň.
VII.4
        Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod bodem III.5 bude postihováno
        odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení §44a odst. 4 písm. a) zákona
        č. 218/2000 Sb., rozpočtových pravidel ve znění pozdějších předpisů, a to 3 % z celkové
        částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň

        Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod bodem III.2, III.6, III.7 a III.18 bude
        postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. a)
        zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech ve znění pozdějších předpisů , a to 5 %
        z celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň.

        Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu Úřadu práce podle článku V. této dohody je
        porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel a bude
        postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle
        ustanovení §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel.

                 Článek VIII
        Ujednání o vypovězení dohody

VIII.1  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že zaměstnavatel nedodrží
VIII.2  podmínky pro poskytování příspěvku uvedené pod body II.2, II.3, III.15 a III.17.

VIII.3  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že na základě kontrolního zjištění
VIII.4  z kontroly provedené Úřadem práce k dodržování podmínek pro poskytování příspěvku,
VIII.5  zejména podmínek uvedených pod body III.1, III.2, III.3 a III.5 a III.7 bude prokázáno, že
VIII.6  zaměstnavatel tyto podmínky úmyslně nedodržoval nebo jestliže nepodal Úřadu práce ve lhůtě
VIII.7  stanovené výzvou Úřadu práce písemnou zprávu o odstranění nebo prevenci nedostatků
        zjištěných kontrolou.

        Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že zaměstnavatel úmyslně nebo
        opakovaně uvedl neúplné nebo nepravdivé údaje ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za
        dobu účasti zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“.

        Strany dohody mohou dohodu vypovědět, jestliže vyjdou najevo skutečnosti, které existovaly
        v době uzavírání dohody a nebyly druhé straně bez jejího zavinění známy, pokud tato strana
        prokáže, že by s jejich znalostí dohodu neuzavřela.

        Strany dohody mohou dále dohodu vypovědět, jestliže se podstatně změní poměry, které byly
        rozhodující pro stanovení obsahu dohody, a plnění této dohody nelze na druhé straně z tohoto
        důvodu spravedlivě požadovat.

        Výpovědní lhůta v případech v bodě VIII.1, VIII.2, VIII.3, VIII.4 a VIII.5 tohoto článku dohody činí
        jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení
        písemné výpovědi.

        Úřad práce si vyhrazuje právo neposkytnout příspěvek dle článku VIII. této dohody, který by
        zaměstnavateli náležel za dobu výpovědní lhůty.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 7 z 9
                         Článek IX
       Všeobecná a závěrečná ustanovení

IX.1   Strany dohody se dohodly, že s osobními údaji zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců,
IX.2   kteří se účastní vzdělávací aktivity, bude nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.,
       o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
IX.3
IX.4   Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran dohody formou písemných vzestupně
IX.5   číslovaných dodatků. Navrhované změny musí být druhé straně sděleny písemně předem.
IX.6   Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v „Plánovaném harmonogramu vzdělávací aktivity“ a
       v „Plánu výuky“. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín ukončení
IX.7   vzdělávací aktivity uvedený v bodě II.4 této dohody a v plánu výuky při změně témat výuky, je
       nutné uzavřít dodatek.
IX.8
IX.9   Pokud bude uzavřen dodatek k této dohodě, kterým bude změněno datum zahájení vzdělávací
IX.10  aktivity, uvedené v bodě II.4 této dohody, musí být splněna podmínka, že vzdělávací aktivita
IX.11  musí být realizována nejpozději do 18 měsíců ode dne data zahájení sjednaného dohodou
IX.12  v původním znění, nejpozději však musí být ukončena do 31. 8. 2020

       V případě zániku zaměstnavatele přecházejí jeho práva a povinnosti vyplývající z dohody
       na jeho právního nástupce.

       Zaměstnavatel je povinen postupovat v souladu s Podmínkami pro zájemce o vstup do projektu
       POVEZ II a spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity Evropského sociálního fondu.

       Zaměstnavatel souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců
       příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu Evropské unie, a souhlasí se svým
       začleněním na veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje
       o příjemci příspěvku v rozsahu stanoveném Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce
       v rámci Operačního programu Zaměstnanost, který je k dispozici na www.esfcr.cz.

       Nedílnou součástí dohody jsou přílohy č. 1 – č. 7:příloha č. 1 – „Seznam zaměstnanců
       navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 2 – „Seznam potenciálních zaměstnanců
       navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 3 – „Plánovaný harmonogram vzdělávací
       aktivity“, příloha č. 4 – vzor „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na
       vzdělávací aktivitě“, příloha č. 5 – vzor „Vyúčtování vzdělávací aktivity - interní lektor v rámci
       projektu POVEZ II“, příloha č. 6 – „Plán výuky“ a příloha č. 7 – kopie „Vyrozumění o schválení
       žádosti o příspěvek v rámci projektu POVEZ II“

       Příspěvek je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků
       Státního rozpočtu České republiky, v rámci OPZ.

       Strany dohody prohlašují, že dohoda byla uzavřena po vzájemném projednání a že byly
       seznámeny s veškerými právy a povinnostmi, které pro ně vyplývají z této dohody.

       Dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

       Dohoda, na niž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá
       účinnosti dnem uveřejnění. Dohoda, na niž se nevztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím
       Registru smluv, nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami nebo dnem,
       který si smluvní strany v dohodě sjednají.

       Dohoda je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnavatel a jedno Úřad
       práce.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 8 z 9
Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Most dne 3.5.2019

   ..................................................................    ..................................................................
                    Bc. Petr Mrvík                                                   Mgr. Veronika Kubalová

                  personální ředitel                                   ředitelka Kontaktního pracoviště ÚP ČR Most
                   Coal Services a.s.
                                                                                 Telefon: xxxx
Za Úřad práce vyřizuje: xxxx

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. MOA-MN-15/2019  strana 9 z 9