Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O ÚČASTI NA VELETRHU č. 018-N/19 uzavřená níže uvedeného dne měsíce a roku dle ustanovení §1746 odst. 2 a ustanovení § 2215 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů Smluvní strany: Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. se sídlem v Praze 1, Národní 1009/3, PSČ: 110 00 zapsaná v rejstříku veřejných výzkumných institucí vedeném Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky IČO: 604 57 856 DIČ: CZ60457856 Bankovní spojení: Raiffeisenbank a. s., č. ú.: 105 104 1114/5500 Zastoupená Ing. Tomášem Wenclem, MBA, ředitelem (dále jako „Pořadatel“) a Techmania Science Center o.p.s. se sídlem v Plzni, Jižní Předměstí, U Planetária 2969/1, PSČ: 301 00 IČO: 26396645 DIČ: CZ26396645 Bankovní spojení: Československá obchodní banka, a. s., č. ú.: 117665743/0300 Zastoupená: , ředitelem (dále jako „Vystavovatel“) společně jsou Pořadatel a Vystavovatel nazývány jako smluvní strany. spolu uzavírají tuto Smlouvu Vzhledem k tomu, že a) Pořadatel pořádá v rámci projektu Otevřená věda Akademie věd ČR 2019 akci s názvem Veletrh vědy 2019, která se uskuteční v termínu od 6. 6. 2019 do 8. 6. 2019 v areálu PVA Expo Praha, Beranových 667, 199 00, Praha 9, jehož část má na dobu trvání veletrhu v nájmu dle smlouvy č. 002-N/19 ze dne 25. 2. 2019, uzavřené mezi Střediskem společných činností AV ČR, v. v. i. a ABF, a.s., v souladu s touto Smlouvou a na základě souhlasu ze dne 21. ledna 2019, který byl Pořadateli udělen , místopředsedou představenstva a generálním ředitelem, je oprávněn části plochy přenechat 3. osobám do podnájmu v souvislosti s konáním veletrhu. b) Vystavovatel má zájem účastnit se akce nazvané Veletrh vědy 2019 (dále jen „veletrh“), dohodly se spolu smluvní strany následovně: Čl. 1 Účel a předmět smlouvy 1. Účelem této Smlouvy je účast Vystavovatele na veletrhu, a to v době: čtvrtek 6. 6. 2019 10:00 – 18:00 pátek 7. 6. 2019 10:00 – 18:00 sobota 8. 6. 2019 10:00 – 18:00 1/7 2. Pořadatel se v rámci plnění předmětu této Smlouvy zavazuje přenechat do podnájmu Vystavovateli ve výše uvedených dnech vhodné prostory (stánek / stánky, popř. volné plochy) pro expozici po dobu veletrhu. Prostory a služby s podnájmem spojené, jsou specifikované v příloze č. 1 této Smlouvy. 3. Ostatní poskytované a dodatečně objednané služby, nad rozsah výše uvedených objednaných služeb specifikovaných touto Smlouvou (příloha č. 1), budou následně vyúčtovány v konečné faktuře pouze na základě písemně vystavené objednávky Vystavovatele potvrzené Pořadatelem za cenových podmínek, uvedených v příloze č. 2. 4. Vystavovatel je oprávněn požadovat po Pořadateli vykonání prohlídky prostor určených pro expozici den před zahájením veletrhu. Vystavovatel bere na vědomí, že Pořadatel je oprávněn určené prostory zúžit, zvětšit nebo vyměnit za jiné, pokud je to nezbytně nutné z organizačních důvodů nebo pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví vystavovatelů nebo návštěvníků veletrhu. 5. Přenechané prostory je Vystavovatel oprávněn využívat po celou dobu veletrhu pro vystavení své expozice v dohodnutém rozsahu. Čl. 2 Cena a platební podmínky 1. Stánky a jejich stavbu, zapůjčení mobiliáře a prostory pro expozici budou Pořadatelem Vystavovateli předány do podnájmu za cenu 27 800 Kč bez DPH, sjednanou dle specifikace uvedené v příloze č. 1. 2. K celkové ceně bude připočtena DPH v zákonné výši v souladu s právními předpisy účinnými ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 3. Úhrada ceny podnájmu a služeb spojených s podnájmem expozice bude uhrazena před účastí na veletrhu formou zálohy na základě Pořadatelem vystavené zálohové faktury, jejíž celková cena je uvedena v příloze č. 1 této Smlouvy. Vystavovatel se zavazuje zálohu zaplatit do dne splatnosti zálohové faktury. K přijaté zálohové platbě bude Vystavovateli vystaven daňový doklad o přijetí platby. Celkové vyúčtování účasti na veletrhu bude provedeno daňovým dokladem (s vyúčtováním DPH ve smyslu § 26 a násl. zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, v platném znění.) Daňový doklad (vyúčtování) vystaví Pořadatel ke dni uskutečnění zdanitelného plnění a zohlední v něm dříve zaplacenou zálohovou platbu resp. daňový doklad o přijetí platby a případně dodatečně objednané služby uvedené v čl. 1 odst. 3. 4. Daňový doklad – faktura na případný doplatek bude vystavena se 14 denní splatností ode dne odeslání a bude ve lhůtě splatnosti uhrazena Vystavovatelem na účet Pořadatele bankovním převodem. 5. Pořadatel, jakožto poskytovatel zdanitelného plnění, prohlašuje, že není v souladu s § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, tzv. nespolehlivým plátcem. 6. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle platných právních předpisů ke dni zdanitelného plnění s uvedením čísla této Smlouvy. 7. V případě, že Vystavovatel ve lhůtě delší než 1 měsíc před účastí Vystavovatele na veletrhu písemně oznámí, že ruší účast na veletrhu dle podmínek této Smlouvy a nevyužije práva podnájmu v době stanovené v čl. 1 této Smlouvy, má se za to, že od Smlouvy odstupuje. Pořadatel je pak oprávněn od Vystavovatele požadovat a Vystavovatel se zavazuje Pořadateli zaplatiti smluvní pokutu ve výši 50 % z celkové ujednané ceny uvedené v příloze č. 1. 2/7 8. V případě, že Vystavovatel ve lhůtě 1 měsíc až 15 dní před účastí Vystavovatele na veletrhu písemně oznámí, že ruší účast na veletrhu dle podmínek této Smlouvy a nevyužije práva podnájmu v době stanovené v čl. 1 této Smlouvy, má se za to, že od Smlouvy odstupuje. Pořadatel je pak oprávněn od Vystavovatele požadovat a Vystavovatel se zavazuje Pořadateli zaplatiti smluvní pokutu ve výši 70 % z celkové ujednané ceny uvedené v příloze č. 1. 9. V případě, že Vystavovatel ve lhůtě kratší než 15 dní před účastí Vystavovatele na veletrhu písemně oznámí, že ruší účast na veletrhu dle podmínek této Smlouvy a nevyužije práva podnájmu v době stanovené v čl. 1 této Smlouvy, má se za to, že od Smlouvy odstupuje. Pořadatel je pak oprávněn od Vystavovatele požadovat a Vystavovatel se zavazuje Pořadateli zaplatiti smluvní pokutu ve výši 100 % z celkové ujednané ceny uvedené v příloze č. 1. Čl. 3 Podmínky účasti na veletrhu 1. Pořadatel předá prostory do podnájmu pro umístění exponátů Vystavovateli po individuální domluvě s manažerkou projektu (způsob, stav a čas) na základě předávacího protokolu, který bude obsahovat seznam všech věcí, které budou Vystavovateli přenechány pro umístění expozice. 2. Stánek a expozice musí být Vystavovatelem umístěny v podnajatých prostorách den před začátkem veletrhu – tedy 5. 6. 2019 a demontována až po jeho skončení, tj. 9. 6. 2019. 3. Vystavovatel ručí za případné škody způsobené jejich stavební technikou v průběhu příprav, vlastní akce i demontáže, částka jim bude přefakturována AV ČR s dokumentací a protokolem PVA (jedná se o škodu, která by byla skutečně způsobena po celou dobu konání veletrhu včetně dne přípravy a demontáže). 4. Po ukončení veletrhu je Vystavovatel povinen předat všechny prostory a věci, které převzal do užívání po dobu veletrhu, nepoškozené. Ztracené a poškozené věci se Vystavovatel zavazuje uhradit Pořadateli na základě doručeného vyúčtování se splatností do 15 dnů. 5. Vystavovateli se doporučuje expozici před zahájením veletrhu pojistit. Organizátor nepřebírá zodpovědnost za jakékoliv škody způsobené návštěvníky a jinými subjekty. Vystavovatel je povinen dodržovat všechny bezpečnostní a protipožární předpisy výstaviště a pokyny Pořadatele veletrhu. 6. Vystavovatel se zavazuje udržovat v prostoru, který mu byl předán, čistotu a pořádek. 7. Vystavovatel je oprávněn pro dopravu exponátů i osob na veletrh využít parkoviště zdarma, na základě předané parkovací karty v době příjezdu na veletrh, kdy Vystavovatel specifikuje před příjezdem manažerce projektu paní počet a registrační značky aut. Čl. 4 Závěrečná ustanovení 1. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním této Smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. Pořadatel se zavazuje zajistit uveřejnění Smlouvy prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a registru smluv, v platném znění (zákon o registru smluv). 2. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma Smluvními stranami, účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. 3. Smlouva se vyhotovuje ve 3 výtiscích, z nichž Pořadatel obdrží dva výtisky a Vystavovatel jeden. 4. Vztahy vzniklé mezi smluvními stranami v souvislosti s uzavřením této Smlouvy, ale neupravené touto Smlouvou, se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 3/7 5. Jakékoliv změny této Smlouvy lze činit pouze písemně, formou dodatku k této Smlouvě oboustranně podepsaného oprávněnými zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy: č. 1 – Specifikace podnájmu a služeb souvisejících č. 2 – Ceník dodatečně objednatelných služeb V Praze dne 30.4.2019 V Plzni dne 24.4.2019 Pořadatel: Vystavovatel: Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. Techmania Science Center o.p.s. Ing. Tomáš Wencel, MBA, ředitel , ředitel 4/7 Příloha č. 1 - Specifikace podnájmu a služeb souvisejících Ceník podnájmu prostor Prostor Rozměry v metrech Délka Celková cena za 3 dny pronájmu (bez DPH) Malý stánek šxdxv pronájmu Střední stánek 2 Velký stánek 2 x 4 x 2,5 3 dny 2 Volný prostor 4 x 5 x 2,5 3 dny Atypický tvar stánku 5 x 6 x 2,5 3 dny Exteriér – venkovní plocha Dle požadavků 3 dny Dle požadavků 3 dny Dle požadavků 3 dny Kalkulace prostor Prostor Rozměry v metrech Množství Cena šxdxv Malý stánek Střední stánek 2 x 4 x 2,5 Velký stánek Volný prostor 4 x 5 x 2,5 Atypický tvar stánku Exteriér – venkovní plocha 5 x 6 x 2,5 Kalkulace energií Dle požadavků Dle požadavků Dle požadavků Energie Cena bez DPH Množství Cena Přípojka 2,0 kW Přípojka 3,0, kW Přípojka 6,0 kW Přípojka na lednici Nonstop proud 24 hod Trojzásuvka 5/7 Ceník a kalkulace vnitřního vybavení Vybavení Cena bez DPH Množství Cena Koberec standartní Koberec nadstandartní Dřez Stůl hranatý 80 x 80 cm Stůl kulatý bílý průměr 75 cm Barový stůl průměr 65 cm Židle kovová čalouněná Židle barová Bodové svítidlo – požadavek navíc Regál se 3 policemi 100 x 50 x 250 cm LCD 42" vč. háků a instalace LCD 50" vč. háků a instalace Drátěný program Chladnička 95 l, rozměr 55 x 55 x 90 cm Varná konvice Police 100 x 30 cm Vitrína nízká – prosklený pult 100 x 50 x 100 cm Pult s policí 100 x 50 x 100 cm Prosklená vitrína vysoká s osvětlením 100 x 50 x 250, 1 police Dodatečná police do vitríny Oktanormový věšák Stojanový věšák Uzamykatelná skříňka 80 x 30 x 80 Grafika, tisk límce a jeho instalace na stánek Odpadkový koš Celková kalkulace Kalkulace prostor Kalkulace energií Kalkulace vnitřního vybavení CELKEM - 27 800 Kč bez DPH 6/7 Příloha č. 2 – Ceník dodatečně objednatelných služeb Cena bez DPH Energie z ceny přípojky Přípojka 2,0 kW Přípojka 3,0, kW Přípojka 6,0 kW Přípojka na lednici Nonstop proud 24 hod Trojzásuvka Vybavení Cena bez DPH Koberec standartní Koberec nadstandartní Dřez Stůl hranatý 80 x 80 cm Stůl kulatý bílý průměr 75 cm Barový stůl průměr 65 cm Židle kovová čalouněná Židle barová Bodové svítidlo – požadavek navíc Regál se 3 policemi 100 x 50 x 250 cm LCD 42" vč. háků a instalace LCD 50" vč. háků a instalace Drátěný program Chladnička 95 l, rozměr 55 x 55 x 90 cm Varná konvice Police 100 x 30 cm Vitrína nízká – prosklený pult 100 x 50 x 100 cm Pult s policí 100 x 50 x 100 cm Prosklená vitrína vysoká s osvětlením 100 x 50 x 250, 1 police Dodatečná police do vitríny Oktanormový věšák Stojanový věšák Uzamykatelná skříňka 80 x 30 x 80 Grafika, tisk límce a jeho instalace na stánek Odpadkový koš 7/7