Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8952191: Smlouva o zřízení a provozování konsignačního skladu - Chlopenní

Příloha s0935ea.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O Z ÍZENÍ A PROVOZOVÁNÍ KONSIGNAČNÍHO SKLADU

Fakultní nemocnice Hradec Králové
se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
IČO 00179906
DIČ CZ-00179906
zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem
bank. spoj. : Česká národní banka
č. účtu : 24639511/0710
(dále jen „odběratel“)

a

Edwards Lifesciences Czech Republic s.r.o.
se sídlem: Karolinská 661/4, 1Ř6 00 Praha Ř
IČO 02004534
DIČ CZ 2004534
bank. spoj. : Deutsche Bank Prague
č. účtu: 3155500003/7910
reg. v OR: vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 213782
(dále jen dodavatel)

                   uzavírají tuto smlouvu o z ízení a provozu konsignačního skladu

                                                           I.
                                                    Účel smlouvy

1. Účelem této smlouvy je zřízení a provoz konsignačního skladu ve zdravotnickém zařízení
     odběratele z důvodu urychlení dodávek, zajištění okamžité dostupnosti a použitelnosti
     zdravotnických prostředků dle aktuálních potřeb odběratele při poskytování zdravotních služeb.

2. Tato smlouva se uzavírá v souladu se zadávací dokumentací odběratele ze dne 3. 10. 2018, a to
     na základě výsledku nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Chlopenní náhrady“ část 10 (dále
     jen „veřejná zakázka“), zadané v otevřeném řízení dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání
     veřejných zakázek, v platném znění, pod evidenčním číslem: Z2018-033830 a dále v souladu s
     nabídkou dodavatele ze dne 12. 12. 2018, která je nedílnou součástí této smlouvy.

                                                           II.
                                                 P edmět smlouvy
1. Předmětem této smlouvy je zřízení a provoz konsignačního skladu zdravotnických prostředků
     (dále jen „konsignační sklad“) a úprava práv a povinností dodavatele a odběratele při
     dodávkách zdravotnických prostředků realizovaných prostřednictvím konsignačního skladu
     (dále jen „zboží“).

2. Dodavatel se zavazuje bezúplatně zřídit a bezúplatně provozovat konsignační sklad v
     prostorách vymezených odběratelem. Odběratel je oprávněn odebírat zboží z konsignačního
     skladu v souladu s touto smlouvou pro vlastní potřebu a je povinen za takto odebrané zboží
     zaplatit dodavateli dohodnutou kupní cenu. Množství odebraného zboží bude záviset na skladbě
     pacientů odběratele.

3. Pro konsignační sklad zřizovaný touto smlouvou přenechává odběratel dodavateli k dispozici
     vyhrazenou část prostoru specifikovaného v příloze č. 1 této smlouvy.

4. Podrobná specifikace zboží uloženého v konsignačním skladu je uvedena v příloze č. 2 této
     smlouvy, která je její nedílnou součástí. Dodavatel není oprávněn vést v konsignačním skladu
     jiné zboží a vydávat toto zboží pro jiná místa plnění, než je stanoveno touto smlouvou.

5. Předmětem smlouvy je dále:
        - bezplatný klinický a technický servis dodaného zboží, včetně nástupu dodavatele na
             odstranění vad zboží nejpozději do 6-ti hodin po telefonickém nahlášení vad zboží
             odběratelem,
        - bezplatné zaškolení personálu odběratele tak, aby byla splněna podmínka dle ustanovení
             § 59 odst. 1 písm. c) zákona č. 268/2014 Sb., v platném znění,
        - cizojazyčné doklady musí být předloženy spolu s prostým překladem do českého jazyka,
        - výjimku tvoří doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce,
             které se předkládají bez překladu,
        - bezplatné dodání informačního materiálů odběrateli, a to pro pacienty v českém jazyce.

                                                          III.
                                                    Místo plnění
1. Místem plnění je Fakultní nemocnice Hradec Králové, pracoviště Kardiochirurgické kliniky,
     Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové (dále jen „pracoviště“).

                                                          IV.
                                         Práva a povinnosti dodavatele
1. Dodavatel je povinen ve vymezeném prostoru, prostřednictvím odpovídajících opatření, zajistit
     na své vlastní náklady, v rozsahu odsouhlaseném odběratelem, zabezpečení řádného,
     bezpečného a odděleného uložení zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození, záměně, zničení či
     odcizení. Dodavatel se zavazuje zřídit konsignační sklad nejpozději do 5 pracovních dnů ode
     dne nabytí účinnosti této smlouvy a v této lhůtě poskytnout odběrateli v souladu s touto
     smlouvou platný ceník dodávaného zboží dle této smlouvy v elektronické podobě v datově
     zpracovatelném formátu (XLS, CSV, XML), který bude minimálně obsahovat jednoznačnou
     identifikaci položky zboží v rámci katalogu dodavatele, název položky, sazbu DPH a cenu
     položky včetně DPH.

2. Dodavatel není oprávněn přenechat konsignační sklad nebo jeho část do podnájmu či užívání
     jiné osobě, nebo užívat konsignační sklad k jinému účelu, než je stanoveno v této smlouvě.

3. Za správu a hospodaření konsignačního skladu je odpovědný dodavatel. Dodavatel je povinen
     v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě mít v konsignačním skladu dostatečnou
     zásobu zboží pro zajištění neomezeného provozu pracoviště, a to v odpovídající jakosti a
     provedení, jež se hodí pro účel stanovený v této smlouvě (včetně dokumentace nutné k jeho
     užívání). Stav zásob konsignačního skladu se nesmí v průběhu provozu snížit pod minimální
     stav, který je sjednán a zachycen příloze č. 2 této smlouvy.
4. V případě mimořádných potřeb odběratele se dodavatel zavazuje dodat do konsignačního
     skladu zboží nejpozději do 24 hodin od jeho objednání odběratelem.

5. Dodavatel se zavazuje předat odběrateli informace potřebné pro bezpečné a správné použití
     zboží. V každém balení musí být návod k použití v českém jazyce.

6. Dodavatel je povinen po celou dobu trvání této smlouvy mít platné pojištění své odpovědnosti
     za případnou škodu nebo zničení zboží v konsignačním skladu v důsledku živelní události a
     v případě odcizení zboží způsobem, při kterém dojde k překonání bezpečnostních opatření
     dodavatele chránících zboží před odcizením. Odběratel za případné škody, zničení anebo
     odcizení zboží z konsignačního skladu neodpovídá ani neručí s výjimkou případu, kdy ke
     škodě, zničení nebo odcizení zboží z konsignačního skladu dojde v důsledku porušení
     povinností na straně odběratele, jež jsou nezávislé na vůli dodavatele.

7. Pro účely zajištění provozu konsignačního skladu v prostorách odběratele uzavře dodavatel
     s osobou spravující konsignační sklad příslušnou smlouvu a dohodu o hmotné odpovědnosti za
     zboží umístěné v konsignačním skladu. Osoba spravující konsignační sklad bude stanovena po
     dohodě smluvních stran. Dodavatel se zavazuje, že výše odměny osoby spravující konsignační
     sklad, bude-li sjednána, bude stanovena měsíční paušální částkou, bez nároku na jakékoli další
     odměny. Tato částka bude stanovena v příslušné smlouvě uzavřené mezi dodavatelem a osobou
     spravující konsignační sklad. Kopie těchto smluv, včetně jejich změn, je dodavatel povinen
     postoupit vedoucímu pracoviště odběratele, pro které je konsignační sklad zřízen.

8. Dodavatel je povinen zajistit řádný provoz konsignačního skladu, včetně jeho řádné a úplné
     skladové evidence. Dodavatel je povinen zajistit, aby zboží z konsignačního skladu bylo
     dodáváno výlučně pro pracoviště na základě jednostranných příkazů oprávněných zaměstnanců
     odběratele. Osoba spravující konsignační sklad není oprávněna vydávat za odběratele příkazy
     k vydání zboží z konsignačního skladu.

9. Dodavatel je povinen zajistit, aby v konsignačním skladu nebylo skladováno žádné zboží mající
     vady bránící jeho použití. Dodavatel odpovídá za to, že zboží umístěné v konsignačním skladu
     je v době vydání ze skladu způsobilé k užití při poskytování zdravotních služeb v souladu
     s platnou právní úpravou na území ČR a je u něho podle právních předpisů posouzena shoda
     jeho vlastností se základními požadavky na zdravotnické prostředky s přihlédnutím k určenému
     účelu použití (tzn, že je vydáno prohlášení o shodě); jinak odpovídá za všechny škody z toho
     vzniklé.

10. Dodavatel je povinen zajišťovat správu konsignačního skladu tak, aby bylo zajištěno plynulé
     vydávání zboží z konsignačního skladu dle aktuálních potřeb odběratele po celou provozní
     dobu pracoviště.

11. Dodavatel je povinen ukládat zboží pouze ve vymezeném prostoru a zřetelně jej označit jako
     zboží dodavatele. Dodavatel je povinen vést o zboží umístěném v konsignačním skladu
     průkaznou evidenci v informačním systému odběratele. Dodavatel souhlasí s tím, že odběratel
     má právo kdykoli nahlížet do skladové evidence zásob.
12. Dodavatel je povinen zajistit takové podmínky transportu a skladování zboží (dle pokynů
     výrobce zboží), aby nedošlo k jeho znehodnocení.

13. Nejpozději jednou za kalendářní čtvrtletí vyhotoví dodavatel souhrnný přehled zboží
     odebraného odběratelem z konsignačního skladu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Takto
     vyhotovený souhrnný přehled odebraného zboží postoupí dodavatel ke schválení vedoucímu
     pracoviště odběratele, pro které je konsignační sklad zřízen.

14. Případné zničení nebo odcizení zboží z konsignačního skladu zaviněné odběratelem nebo jiným
     subjektem je dodavatel povinen ihned po zjištění nahlásit odběrateli a doložit to zápisem o
     vzniku a rozsahu škody.

                                                           V.
                                         Práva a povinnosti odběratele
1. Odběratel je povinen zaškolit dodavatele z hlediska evidence zboží uloženého v konsignačním
     skladu v informačním systému odběratele a umožnit dodavateli do tohoto informačního
     systému přístup.

2. Odběratel se zavazuje po předchozí dohodě umožnit dodavateli přístup do prostor
     konsignačního skladu (zejména pro účely doplňování zásob, inventuru aj.) v pracovní dny od
     8:00 do 15:30 hod., nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Dodavatel je povinen v rámci svého
     práva vstupu do prostoru konsignačního skladu respektovat provozní podmínky a pokyny
     daného pracoviště a neomezovat jeho provoz. Odběratel má právo v návaznosti na aktuální
     provozní podmínky odmítnout, omezit či přerušit dohodnutý přístup do prostor konsignačního
     skladu, a to na dobu nezbytně nutnou.

3. Pro účely vydávání zboží z konsignačního skladu se odběratel zavazuje umožnit osobě
     spravující konsignační sklad přístup do prostor konsignačního skladu po celou provozní dobu
     pracoviště.

4. Odběratel se zavazuje bezprostředně informovat dodavatele o případných technických potížích,
     které mají na provoz konsignačního skladu vliv. O plánovaném dlouhodobém přerušení
     provozu pracoviště nebo plánovaných opravách, které se vztahují k prostorám konsignačního
     skladu, je odběratel povinen informovat dodavatele v dostatečném časovém předstihu (min. 1
     měsíc). Dodavatel je povinen poskytnout odběrateli případnou součinnost.

5. Odběratel se zavazuje bez zbytečného odkladu po předložení souhrnného přehledu odebraného
     zboží dodavatelem ověřit a potvrdit jeho správnost.

                                                          VI.
                                           Ostatní práva a povinnosti
1. Smluvní strany se dohodly, že za účelem ověření naplňování povinností vyplývajících z této
     smlouvy je odběratel oprávněn provádět namátkovou kontrolu konsignačního skladu. O
     zahájení kontroly informuje odběratel osobu spravující konsignační sklad. Dodavatel je
     povinen umožnit odběrateli přístup do konsignačního skladu a být mu nápomocen.

2. Odběratel není oprávněn uplatňovat zadržovací právo na uskladněném zboží v konsignačním
     skladu a ani toto zboží zatížit zástavním právem ve svůj prospěch nebo ve prospěch třetí osoby.
3. Smluvní strany se zavazují poskytnout si navzájem nezbytnou součinnost k zajištění řádných
     podmínek pro evidenci a provozování konsignačního skladu, a to s ohledem na provozní
     podmínky odběratele.

                                                          VII.
                  Cena za z ízení a provozování konsignačního skladu a cena zboží.
1. Veškeré náklady související se zřízením a provozem konsignačního skladu nese dodavatel.

2. Kupní cena zboží byla smluvními stranami sjednána v příloze č. 3, která je nedílnou součástí
     této smlouvy. Kupní cena zboží je v příloze uvedena včetně DPH. Kupní cena uvedená
     v příloze č. 3 je maximální, nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady dodavatele spojené s
     realizací předmětu smlouvy včetně dopravného, balného, nákladů na pojištění, aj.

3. V případě, že dojde ke snížení výše úhrady za zboží zdravotní pojišťovnou, je dodavatel
     povinen bezodkladně proporcionálně snížit kupní cenu zboží a postoupit odběrateli nový ceník
     zboží v elektronické podobě. V případě porušení této povinnosti si odběratel vyhrazuje právo
     jednostranně proporcionálně snížit kupní cenu zboží. V tomto případě změna ceny zboží
     nastává k datu účinnosti změny úhrady zboží zdravotní pojišťovnou.

4. Úhrada kupní ceny zboží bude odběratelem prováděna bezhotovostními převody na bankovní
     účet dodavatele, a to na základě daňového dokladu - faktury vystavené dodavatelem dle
     odběratelem potvrzeného souhrnného přehledu odebraného zboží z konsignačního skladu.
     Fakturace je dodavatel povinen provést nejpozději do 2. pracovního dne po potvrzení a předání
     souhrnného přehledu odebraného zboží ze strany odběratele.

5. Dodavatel a odběratel se dohodli, že veškeré faktury – daňové doklady, vystavované,
     resp. přijímané jimi na základě této smlouvy, si budou zasílat, resp. tyto přijímat,
     prostřednictvím elektronické pošty (dále jen „elektronická faktura“), a to za podmínek
     uvedených v čl. VIII této smlouvy.

6. Dodavatel je povinen vystavit a předat kupujícímu dodací list v elektronické podobě vhodný
     pro zpracování v informačním systému (formát LEKIS v.5).

7. Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004
     Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními
     předpisy, včetně § 435 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.
     Na faktuře musí být mimo jiné uveden odkaz na tuto smlouvu, název veřejné zakázky a
     evidenční číslo veřejné zakázky; prohlášení prodávajícího, že ke dni vystavení faktury není
     veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty; soupis příloh; kontaktní údaje
     osoby, která daňový doklad vystavila.

8. Dodavatel se zavazuje vystavit pro každý souhrnný přehled odebraného zboží jednu
     samostatnou elektronickou fakturu.

9. Splatnost elektronické faktury činí 30 dnů a počíná běžet následujícím kalendářním dnem po
     dni doručení odběrateli. Platební povinnost odběratele se považuje za splněnou dnem, kdy je
     příslušná částka odepsána z účtu odběratele ve prospěch účtu dodavatele.
10. V případě, že dodavatelem vystavená elektronická faktura bude obsahovat nesprávné či neúplné
     údaje nebo bude-li trpět jinými vadami, je odběratel takovou fakturu oprávněn ve lhůtě
     splatnosti dodavateli vrátit. Nová lhůta splatnosti, co do počtu dnů nikoli kratší než lhůta
     původní, počne běžet od data prokazatelného doručení opravené či nově vystavené faktury
     odběrateli.

11. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
     uvedeného v záhlaví této smlouvy. Dodavatel prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního
     účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném
     znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.

12. Dodavatel prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých
     plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by
     s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a
     zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

13. Odběratel, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že dodavatel je
     v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně
     z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce
     daně za dodavatele. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce
     daně za dodavatele bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku odběratele uhradit
     sjednanou cenu dodavateli.

                                                         VIII.
                                               Elektronické faktury
1. Pro účely dle čl. VII. odst. 6 této smlouvy bude odběratelem používána výhradně e-mailová
     adresa: ozmks@fnhk.cz

2. Pro účely dle čl. VII. odst. 6 této smlouvy bude dodavatelem používána výhradně e-mailová
     adresa: Customer_Service_CZ@edwards.com

3. Odběratel se zavazuje přijetí e-mailu s elektronickou fakturou od dodavatele bezodkladně
     potvrdit, a to prostřednictvím elektronické pošty na e-mailovou adresu dodavatele dle čl. VIII.
     odst. 2 této smlouvy. Nesplní-li odběratel svou povinnost dle tohoto odstavce, nebude to mít
     žádný vliv na jeho povinnost k úhradě doručené elektronické faktury ve lhůtě její splatnosti.

4. Jakákoli elektronická faktura odeslaná z odlišné e-mailové adresy, resp. přijatá na odlišnou e-
     mailovou adresu, než je uvedeno v této smlouvě, nebude považována za fakturu dle této
     smlouvy a odběratel nebude povinen k její úhradě.
                                                          IX.
                                     P echod vlastnického práva ke zboží
1. Do okamžiku odběru zboží z konsignačního skladu odběratelem je zboží majetkem dodavatele,
     který nese veškerá s tím spojená rizika. Vlastnické právo ke zboží přechází na odběratele
     okamžikem vydání zboží z konsignačního skladu.

                                                           X.
                                                  Smluvní sankce
1. Dostane-li se dodavatel do prodlení s dodáním zboží dle článku IV. odst. 4. této smlouvy,
     anebo s odstraněním vad zboží, je odběratel oprávněn účtovat dodavateli smluvní pokutu ve
     výši 50.000,-- Kč za každý i započatý kalendářní den prodlení.

2. Klesne-li objem/počet zboží v konsignačním skladu pod minimální stav dle čl. IV odst. 3 této
     smlouvy je odběratel oprávněn účtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši 50.000,-- Kč za
     každý i započatý kalendářní den prodlení.

3. V případě, že dodavatel bude vést v konsignačním skladu jiné zboží anebo vydávat toto zboží
     pro jiná místa plnění, než je stanoveno touto smlouvou nebo nebudou ze strany dodavatele
     vytvořeny dostatečné podmínky pro provedení kontroly, má odběratel nárok na úhradu smluvní
     pokuty ve výši 50.000,- Kč za každé jednotlivé porušení zvláště. Tímto není dotčeno právo
     dodavatele stáhnout zboží z konsignačního skladu s končící expirační dobou, při změně
     minimálního stavu zásob, při vyřazení zboží z aktuální produktové nabídky nebo při
     mimořádných situacích.

4. V případě porušení povinností souvisejících s vyúčtováním odebraného zboží z konsignačního
     skladu ze strany dodavatele je odběratel oprávněn účtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši
     500,-- Kč za každý jednotlivý případ zvláště.

5. V případě prodlení odběratele se zaplacením kupní ceny zboží je dodavatel oprávněn účtovat
     odběrateli úrok z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.

6. Smluvní pokuta bude vyúčtována samostatným dokladem (fakturou), splatnost smluvní pokuty
     činí 30 dní ode dne doručení povinné smluvní straně.

7. Nárok smluvní strany na náhradu škody není vyúčtováním smluvní pokuty dotčen.

                                                          XI.
                                 Vady zboží, odpovědnost za vady a záruky
1. Na zboží odebrané z konsignačního skladu dle této smlouvy je dodavatelem poskytnuta záruční
     doba v délce 3 měsíce. Záruční doba začíná běžet dnem vydání zboží z konsignačního skladu.
     U takto dodaného zboží musí být po celou dobu záruky zachována kvalita a jakost stanovená
     touto smlouvou.

2. Za vadu zboží se považuje i dodání jiného zboží, než je odběratelem v souladu s touto
     smlouvou požadováno, jakož i vady v přiložené dokumentaci.
3. Dodavatel odpovídá za vadu zboží, kterou má zboží v okamžiku přechodu vlastnického práva
     na odběratele, i když se vada stane zjevnou až po této době, ledaže by se prokázalo, že k vadě
     zboží došlo po jeho převzetí z konsignačního skladu při neodborném zacházení ze strany
     odběratele nebo pacienta. Stejným způsobem a za stejných podmínek odpovídá dodavatel
     rovněž za vadu zboží, která vznikne po přechodu vlastnického práva ke zboží na odběratele, a
     to kdykoli v průběhu záruční doby.

4. Odběratel je povinen zboží při převzetí z konsignačního skladu prohlédnout s náležitou
     odbornou péčí za účelem zjištění zjevných vad.

5. Odběratel je povinen uplatnit neprodleně po zjištění vady reklamaci telefonicky nebo písemně,
     a to i prostřednictvím elektronické pošty na kontaktní údaje uvedené v čl. XII. Uplatnění vad
     bude ze strany odběratele považováno za včas provedené i v případě, kdy odběratel uplatní
     vady zboží, které zjistil v poslední den záruční doby, a to nejdéle do 5 pracovních dnů po
     skončení záruční doby.

6. V případě, že orgán státního dohledu nařídí stažení dodaného zboží z používání, je dodavatel
     povinen toto zboží od odběratele odebrat zpět na vlastní náklady a cenu tohoto zboží odběrateli
     uhradit, případně po dohodě s odběratelem dodat zboží náhradní.

7. V případě, že oprávněná reklamace či nařízené stažení zboží bude vyžadovat reimplantaci zboží
     či jiný operační zákrok, zavazuje se dodavatel uhradit odběrateli veškeré náklady spojené
     s těmito činnostmi.

8. Odběratel má vůči dodavateli tato práva z odpovědnosti za řádně reklamované vady zboží:
     a) právo na bezplatné odstranění reklamovaných vad zboží,
     b) právo na výměnu vadného zboží,
     c) právo na poskytnutí přiměřené slevy z ceny odpovídající rozsahu reklamovaných vad zboží.

9. Dodavatel je povinen řádně reklamované vady zboží odstranit anebo vyměnit vadnou dodávku
     zboží do 12 hodin od nahlášení reklamace, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

                                            XII.
                                    Kontaktní údaje

Kontaktními údaji dodavatele jsou:

- přijímání mimořádných objednávek a reklamací:

 e-mail:

 tel:     4

- technická podpora: tel:

- informační servis: tel:
- smluvní podmínky: tel:

Kontaktními údaji odběratele jsou:
     - pro smluvní podmínky:
        

        

     - pro ostatní a fakturaci
         e-mail: ozmks@fnhk.cz,
         tel: 495 83 4332, fax: 495 83 3014

                                                         XIII.
                                                  Změny smlouvy
1. V průběhu trvání této smlouvy je dodavatel s písemným souhlasem odběratele oprávněn
     dodávat do konsignačního skladu i zboží, které představuje inovovaný produkt, jsou-li zároveň
     splněny tyto podmínky:
     a) zboží vykazuje shodnou či vyšší kvalitu než zboží nahrazované,
     b) nedojde ke zvýšení ceny zboží oproti ceně nahrazovaného zboží.

2. Veškeré změny této smlouvy musí být provedeny ve formě písemných vzestupně číslovaných
     dodatků podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran, pokud tato smlouva
     nestanoví jinak

3. V případě nahodilé (časově omezené) nedostupnosti zboží na trhu je dodavatel,
     s prokazatelným souhlasem odběratele, oprávněn dodávat do konsignačního skladu po časově
     omezenou dobu i zboží, kterým je dočasně nahrazeno zboží nedostupné. Toto zboží musí být
     shodné či vyšší kvality než zboží nahrazované a dodáváno minimálně za stejných podmínek,
     jako zboží nahrazované. V tomto případě se nejedná o změnu sortimentu zboží.

                                                         XIV.
                                                Závěrečná ujednání
1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
     stran a účinností dnem jejího zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., v platném
     znění.

2. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu čtyř let.

3. Tuto smlouvu může kterákoli smluvní strana vypovědět, a to i bez udání důvodu, písemnou
     výpovědí. Výpovědní doba činí 2 měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po
     doručení výpovědi druhé smluvní straně. V případě podstatného porušení smluvních podmínek
     může jakákoli smluvní strana od smlouvy písemně odstoupit. Odstoupení od smlouvy nabývá
     účinnosti doručením jeho písemného oznámení druhé smluvní straně. Ukončením platnosti
     smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na náhradu případné škody.

4. V případě ukončení platnosti této smlouvy se dodavatel zavazuje odvést na své náklady veškeré
     zboží umístěné v konsignačním skladu a uvést prostor konsignačního skladu do původního
     stavu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Odběratel se zavazuje v takovém případě zaplatit
     ve stanovené splatnosti veškeré již dodané a použité zboží.
5. K datu nabytí účinnosti této smlouvy dojde dle ujednání smluvních stran k ukončení platnosti
     smlouvy, resp. všech ujednání a závazků, jejichž předmět je shodný s předmětem této smlouvy
     a které byly mezi smluvními stranami dojednány před nabytím účinnosti této smlouvy.

6. Dodavatel není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez
     písemného souhlasu odběratele.

7. Dodavatel bere na vědomí a souhlasí s tím, aby byla tato Smlouva v celém jejím rozsahu
     (včetně příloh) odběratelem uveřejněna v registru smluv ve smyslu a podle zákona č. 340/2015
     Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
     registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění.

8. V případě, že mezi smluvními stranami dojde v souvislosti s touto smlouvou ke sporu, zavazují
     se smluvní strany k jeho řešení smírnou cestou. Pokud tím nedojde k vyřešení sporu, bude spor
     řešen u věcně a místně příslušného soudu v České republice.

9. Smlouva a všechny vztahy s ní související se řídí českým právem, zejména zákonem
     č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.

10. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím zněním souhlasí a na důkaz toho
     připojují jejich oprávnění zástupci své podpisy.

Příloha: 1) specifikace prostoru určeného pro provoz konsignačního skladu
          2) podrobná specifikace zboží uloženého v konsignačním skladu
          3) cenová nabídka

V Hradci Králové 2.5.2019          V Praze 16.4.2019

………………………………………………. ……………………………………..…..

Fakultní nemocnice Hradec Králové  Edwards Lifesciences Czech Republic s.r.o.
Příloha – Specifikace prostoru určeného pro provoz konsignačního skladu

podlahová/regálová plocha: 4 bm
místnost č.: 132
budova č.: 21
název kliniky: Kardiochirurgická klinika Bedrnův pavilon
název oddělení: OCSS
areál: Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec
Králové.

